In de Metro van gister of eergister stond dat 78% integratie mislukt vond. Als een dikke meerderheid van de bevolking dat vind, is integratie dan sowiezo niet mislukt? En de adviezen van Blok geven imho wel aan dat integratie mislukt is? Rare dualistische mafkees die Blok.
quote:De redenen staan in het Clark-topic.
Op zondag 18 januari 2004 13:33 schreef pberends het volgende:[..]
![]()
![]()
maar ik snap niet dat Moore Clark support, je zou eerder verwachten de toch wat linksere Dean?
quote:Dean heeft geen kans tegen Bush. En als MM ergens een hekel aan heeft dan is het Bush wel.
![]()
![]()
maar ik snap niet dat Moore Clark support, je zou eerder verwachten de toch wat linksere Dean?
quote:Moore ziet in Clarke de man die Bush uit het Witte Huis kan jagen. Een ex-generaal versus iemand die zijn dienstplicht nog niet eens volledig heeft vervuld, dat moet de middenklasse die de doorslag geeft wel richting de Democraten brengen. Daarnaast is Moore nogal overtuigd van de eerlijkheid van Clarke.
![]()
![]()
Zie het complete betoog: [US2004] Wesley Clark wordt president van de VS!.
quote:Jij niet?
Op zondag 18 januari 2004 13:37 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Daarnaast is Moore nogal overtuigd van de eerlijkheid van Clarke.
quote:Denk het niet. Dean ziet er beter uit, en dat telt zwaar in de VS.
Op zondag 18 januari 2004 13:37 schreef Sidekick het volgende:[..]
De redenen staan in het Clark-topic.
Voornamelijk omdat Clark de beste kans heeft op de overwinning.
quote:Waarom haken de linkse journalisten in Nederland dan zo in op Dean? Ik neem aan dat je kracht wil bijstellen om Bush uit het Witte Huis te jagen. En waarom heeft Dean dan meer geld opgehaald als hij minder sterkere kandidaat is dan Clark.
Op zondag 18 januari 2004 13:37 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Moore ziet in Clarke de man die Bush uit het Witte Huis kan jagen. Een ex-generaal versus iemand die zijn dienstplicht nog niet eens volledig heeft vervuld, dat moet de middenklasse die de doorslag geeft wel richting de Democraten brengen. Daarnaast is Moore nogal overtuigd van de eerlijkheid van Clarke.
Zie het complete betoog: [US2004] Wesley Clark wordt president van de VS!.
quote:Ik vond dat stuk van Moore goed en overtuigend geschreven. Maar om eerlijk te bekennen heb ik de verschillen tussen de Democratische kandidaten nog niet echt bestudeerd. Ik denk wel dat Clarke en Dean de enigen zijn die echt een kans maken. Dean heeft weliswaar zijn linkse imago tegen zich werken, maar weet hij door zijn manier van campagne voeren volgens mij grote groepen nieuwe kiezers aan zich te binden.
Op zondag 18 januari 2004 13:40 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Jij niet?
quote:én heeft nog veel meer geld te spenden en heeft een gemotiveerde aanhang.
Op zondag 18 januari 2004 13:44 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik vond dat stuk van Moore goed en overtuigend geschreven. Maar om eerlijk te bekennen heb ik de verschillen tussen de Democratische kandidaten nog niet echt bestudeerd. Ik denk wel dat Clarke en Dean de enigen zijn die echt een kans maken. Dean heeft weliswaar zijn linkse imago tegen zich werken, maar weet hij door zijn manier van campagne voeren volgens mij grote groepen nieuwe kiezers aan zich te binden.
quote:Misschien omdat ze objectief zijn?
Op zondag 18 januari 2004 13:42 schreef pberends het volgende:[..]
Waarom haken de linkse journalisten in Nederland dan zo in op Dean?
quote:Dean is een soort Bos heb ik het gevoel. Dat blijkt ook uit een peiling dat hij bij de meest populaire als de minst populaire kandidaten hoort.
Op zondag 18 januari 2004 13:44 schreef Kozzmic het volgende:Ik vond dat stuk van Moore goed en overtuigend geschreven. Maar om eerlijk te bekennen heb ik de verschillen tussen de Democratische kandidaten nog niet echt bestudeerd. Ik denk wel dat Clarke en Dean de enigen zijn die echt een kans maken. Dean heeft weliswaar zijn linkse imago tegen zich werken, maar weet hij door zijn manier van campagne voeren volgens mij grote groepen nieuwe kiezers aan zich te binden.
Ik denk trouwens echt dat het Dean wordt. Maar op Lieberman na (die te rechts is imho) vind ik alle kandidaten wel goed. Ach, de verschillen zijn toch klein bij de Democraten.
quote:Jawel, wanneer is nog niet bekend, maar ze komen wel.
Op zondag 18 januari 2004 13:50 schreef pberends het volgende:
Maar er komen zeker geen politieke 'lijsttrekkerdebatten' in de VS?
quote:Alle 'linkse' candidaten krijgen de democraten gratis. Het gaat om de conservatieven in de zuiderlijke staten. Als de keuze is tussen Dean of Bush, dan pakt Bush al die staten zo in. Nog 4 jaar Bush.
Op zondag 18 januari 2004 13:44 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik vond dat stuk van Moore goed en overtuigend geschreven. Maar om eerlijk te bekennen heb ik de verschillen tussen de Democratische kandidaten nog niet echt bestudeerd. Ik denk wel dat Clarke en Dean de enigen zijn die echt een kans maken. Dean heeft weliswaar zijn linkse imago tegen zich werken, maar weet hij door zijn manier van campagne voeren volgens mij grote groepen nieuwe kiezers aan zich te binden.
quote:LOL, soort Bos
Op zondag 18 januari 2004 13:51 schreef Sidekick het volgende:[..]
Misschien omdat ze objectief zijn?
[..]Dean is een soort Bos heb ik het gevoel. Dat blijkt ook uit een peiling dat hij bij de meest populaire als de minst populaire kandidaten hoort.
Ik denk trouwens echt dat het Dean wordt. Maar op Lieberman na (die te rechts is imho) vind ik alle kandidaten wel goed. Ach, de verschillen zijn toch klein bij de Democraten.
Ik vind het meer een Frank de Grave
quote:Ik denk niet dat je kan zeggen dat Dean zó slecht is. Dat zou niet reeel zijn.
Op zondag 18 januari 2004 13:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]Dean is een soort Bos heb ik het gevoel.
quote:Met Bush, m'n reet
Op zondag 18 januari 2004 13:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jawel, wanneer is nog niet bekend, maar ze komen wel.
quote:Misschien komt Dean te vroeg. Als je vooral kijkt naar de jongere aanhangers. Over 8 jaar zou hij met gemak winnen.
Op zondag 18 januari 2004 13:57 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik denk niet dat je kan zeggen dat Dean zó slecht is. Dat zou niet reeel zijn.
quote:Hier te downloaden: http://www.invisionboard.com/download.cgi?subc=trial
Op zondag 18 januari 2004 13:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
pberends, je kan toch wel zo'n gratis forum op een host pleuren. Dat is mij zelfs gelukt. Probeer anders invision-board. Die heeft een duidelijke handleiding.
Zie er best goed uit: http://forums.invisionpower.com/
quote:Ja, dat is het jammere van een districtenstelsel en het bijbehorende 2partijenstelsel. Polarisatie viert hoogtij. Je moet kiezen tussen 2 kwaden. Tactisch stemmen dus.
Op zondag 18 januari 2004 13:56 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Alle 'linkse' candidaten krijgen de democraten gratis. Het gaat om de conservatieven in de zuiderlijke staten. Als de keuze is tussen Dean of Bush, dan pakt Bush al die staten zo in. Nog 4 jaar Bush.
Geheel niet mijn manier van politiek. En ik hoop echt dat Bos en de andere "D66-lieden" in de PvdA niet hun mening doorzetten over een volledige districtenstelsel, want dat is voor mij een principe-kwestie.
quote:hihi. Matig.
Op zondag 18 januari 2004 13:57 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik denk niet dat je kan zeggen dat Dean zó slecht is. Dat zou niet reeel zijn.
quote:Ah, ik zal het eens proberen
Op zondag 18 januari 2004 14:00 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Hier te downloaden: http://www.invisionboard.com/download.cgi?subc=trial
Zie er best goed uit: http://forums.invisionpower.com/
quote:3 jaar geleden hadden de democraten toch verloren omdat ze 3% kwijt waren aan de Groenen?
Op zondag 18 januari 2004 14:01 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja, dat is het jammere van een districtenstelsel en het bijbehorende 2partijenstelsel. Polarisatie viert hoogtij. Je moet kiezen tussen 2 kwaden. Tactisch stemmen dus.
Geheel niet mijn manier van politiek. En ik hoop echt dat Bos en de andere "D66-lieden" in de PvdA niet hun mening doorzetten over een volledige districtenstelsel, want dat is voor mij een principe-kwestie.
quote:Ja, maar toch.... Dat linkse imago heeft Dean al en het is natuurlijk vantevoren duidelijk dat het Bush-team dat zal proberen uit te spelen. Daarom heeft hij wel alle tijd om zich ertegen te wapenen. En dat argument van die nieuwe kiezers die zich vooral aangetrokken voelen tot Dean is ook een belangrijke, tenminste volgens mij is er normaal gesproken een opkomstpercentage van minder dan 50 procent, daar is dus een hoop te winnen.
Op zondag 18 januari 2004 13:56 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Alle 'linkse' candidaten krijgen de democraten gratis. Het gaat om de conservatieven in de zuiderlijke staten. Als de keuze is tussen Dean of Bush, dan pakt Bush al die staten zo in. Nog 4 jaar Bush.
quote:Als de 18% armen, of wat dan ook eens gaan stemmen dan wint Dean gemakkelijk. Dean en z'n aanhangers moeten hun gewoon persoonlijk opzoeken.
Op zondag 18 januari 2004 14:04 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ja, maar toch.... Dat linkse imago heeft Dean al en het is natuurlijk vantevoren duidelijk dat het Bush-team dat zal proberen uit te spelen. Daarom heeft hij wel alle tijd om zich ertegen te wapenen. En dat argument van die nieuwe kiezers die zich vooral aangetrokken voelen tot Dean is ook een belangrijke, tenminste volgens mij is er normaal gesproken een opkomstpercentage van minder dan 50 procent, daar is dus een hoop te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |