wat een prachtbak die db7, jammer dat ie zo kut is afgewerkt, en ben benieuwd naar die driftende oma's
Het was inderdaad heel grappig al die oudjes.
A look back at some of the best bits of the last year of Top Gear. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May present a tribute to 40 years of Lamborghini
(neem is een voorbeeld aan die TS)
quote:die TS was t ook vergeten en dat is later volgens mij gemod
Op zondag 18 januari 2004 02:47 schreef A.l.e.x het volgende:
lekkere topicstart weer, niet eens een linkje naar het vorige deel(neem is een voorbeeld aan die TS)
quote:nee dat komt nog uit deel 1
Op zondag 18 januari 2004 12:04 schreef jozef444 het volgende:[..]
die TS was t ook vergeten en dat is later volgens mij gemod
(tis iig mijn openingspost uit deeltje 2 volgens mij
)
quote:ah ok nouja die openingpost uit t topic waar hij naar verwijst met de plaatjes van top gear dei komt van mijn hand (kun je dat niet zien zo mooi en perfect als t is
Op zondag 18 januari 2004 12:31 schreef PeuRac het volgende:[..]
nee dat komt nog uit deel 1
de presentatoren:
Jeremy (jezza) Clarkson
Richard (driving god) Hammond
James May (de nieuwe dus)
hier wat momentjes uit voorgaande afleveringen
De budget bond auto:
De noble m12 gto (obiwan was wise to hide this from me )
De lada veranderd in een lotus
en de fastest white van man
Oja t is dus op bbc2 op zondagavond van 9 tot 10 nederlandse tijd
Nieuwe Serie Top Gear
Top Gear (topic 2 :P)
Top Gear topic 3
Top gear 4
Top Gear part V
Kijk elke zondag avond om 21;00 uur op BBC
zo moet hij de volgende keer
quote:'t is net afgelopen
Op zondag 18 januari 2004 20:58 schreef Kreator het volgende:
niet vergeten. Het begint zo.
quote:same here....
Op zondag 18 januari 2004 22:07 schreef Kreator het volgende:
Damn. Ik had dus alles al gezien..
Lambo 'special' blijft leuk
BBC2
22uur NL tijd
quote:vandaag of morgen of zondag?
Op vrijdag 23 januari 2004 19:16 schreef ook_gek het volgende:
9:00 pm
The Secrets Of Enzo Ferrari: Timewatch
Ferrari's life story is a story of sex, fast cars and danger. Talking to those closest to him, as well as motor racing legends Schumacher, Stirling Moss and Jody Scheckter. [AD]BBC2
22uur NL tijd
wanneer??????
quote:vandaag
Op vrijdag 23 januari 2004 20:50 schreef Pharell het volgende:[..]
vandaag of morgen of zondag?
wanneer??????
quote:
The Best Of Top Gear
Highlights of the last year. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May try to destroy a Toyota pick-up truck while this week's celebrity is former Spandau Ballet and EastEnder star, Martin Kemp.
quote:iets uitgebreider
Sun 25 Jan, 20:00 - 21:00 60 mins
A look back at some of the best bits of last year's of Top Gear. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May continue their quest to destroy a Toyota Pick-up using a tower block. Clarkson compares the Aston Martin DB7 GT with Jaguar's XKRR plus he tries out the Ford GT. James May tries out BMW's new 5 series and pays homage to Aston Martin's Lagonda. Richard Hammond goes mad in the Porsche GT3 and compares the latest convertibles from Renault and Peugeot, while this week's celebrity is former Spandau Ballet and EastEnder star, Martin Kemp.
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 25-01-2004 20:16]
quote:die vraag word in elk topic wel 100x gesteld
Op zondag 25 januari 2004 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben benieuwd. Was het al weer bijna vergeten. Maar toch jammer dat ze nou weer zo'n compilatie moeten doen... ik heb liever nieuwe afleveringen. Iemand een idee wanneer er weer een nieuwe serie begint?
kijk is onderaan: Top Gear part V
Geweldige James Bond auto
Verder zag ik op bbc.co.uk dat er ook geen Best-of aflevringen van het oude seizoen meer komen ... Teren op de oude afleveringen en wachten tot het voorjaar dus..
quote:En je kunt er geen zelfmoord in plegen. Dus ook nog veilig ook
Op zaterdag 31 januari 2004 12:23 schreef Darknezz het volgende:
Maybach rulezzz!!!
Tis echt een EXTREEM VET apparaat..
Maar hijs helaas wat duur(of niet, zoals hij het gisteren zag, voor 4 ton heb je geen huis met leren bekleding en CV en 3 TV's)
quote:In NL issie € 589.000,- (lang leve BPM
Op zaterdag 31 januari 2004 12:23 schreef Darknezz het volgende:
Maybach rulezzz!!!
Tis echt een EXTREEM VET apparaat..
Maar hijs helaas wat duur(of niet, zoals hij het gisteren zag, voor 4 ton heb je geen huis met leren bekleding en CV en 3 TV's)
http://autoweek.nl/rijimpressiesdisp.php?ID=312
Als dit geen geile auto is. Weet ik het ook niet meer
Het is niet alleen de auto zelf. Het is ook het geen wat er om heen zit. En daar kan geen elk ander merk tegen op.
quote:http://www.tvgids.nl/alleprogrammas6.html
Op zondag 8 februari 2004 20:05 schreef Hellrazor het volgende:
Komt het vandaag? ook om 21.00 uur?
vrees het niet
quote:Wel Jeremy Clarkson Meets The Neighbours!
Op zondag 8 februari 2004 20:57 schreef Alfisti het volgende:[..]
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas6.html
vrees het niet
Ben benieuwd... Overigens was de Lotus deze week ook niet verkeerd. En ja, voordat er allemaal reacties op komen, ik weet dat het 'oude' afleveringen zijn, en dat de diehards dit allemaal al kennen... Nou, ik dus nog niet
nicequote:Op zondag 18 april 2004 22:49 schreef julesnijs het volgende:
9 mei weer nieuwe afleveringen
Ja, vet!quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:55 schreef Starfish het volgende:
En dan die Rover met optionele Nitro kit.. 1000 pk
Ik vond die 300ZX echt de mooste van allemaalquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:03 schreef ConQuestador het volgende:
Ik vond die SLR dus echt RETEgeil heen indd. die lak op de 300zx was ook erg mooi
Koop er 1quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:38 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Ik vond die 300ZX echt de mooste van allemaal![]()
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 18 januari 2004 22:05 schreef StefanP het volgende:
Ik zou een hummer wel eens hetzelfde willen zien ondergaan als die hilux
quote:Op zondag 25 april 2004 13:53 schreef more het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
jij let dus duidelijk niet goed opquote:Op maandag 26 april 2004 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kijk elke vrijdag topgear maar het wordt toch wel voorspelbaar. Ze kraken sws alles af wat niet-engels is (uitzonderingen daar gelaten: rover kraken ze ook wel af). Volgens mij hebben ze vooral een hekel aan franse auto's en duitse en dan met name BMW.
Beetje kinderachtig vooral ook omdat de engelse auto-industrie een lachertje is. Stelletje gefrustreerde engelse![]()
Maar opzich is het wel geinig programma. Ik let gewoon niet meer op het afkraken van niet-engelse auto's.
hmm kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze (erg) vaak negatief zijn over franse auto's en ook duitse auto's.quote:Op maandag 26 april 2004 23:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jij let dus duidelijk niet goed op
Och die MG werd nou niet zo hard de hemel ingeprezen hoor. "The last time the germans underestameted us, we had the spitfire"quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag bijv. toen ze duitse auto's aan het testen waren. In het tweede gedeelte kwamen ze ineens met engelse auto's aanzetten. Die prezen ze zowat de hemel in.
Jeremy die z'n kop stootquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:45 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Het hele programma staat gewoon bol van de humor.
Via de KPN site moet je eerst inloggen en nu kan je ze zelfs zonder KPN ADSL bekijkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 05:22 schreef dolfijn999 het volgende:
Voor de liefhebbers van Top Gear filmpjes:
http://topgear.breedbandp(...)x
geen id, maar het werkt welquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:20 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Via de KPN site moet je eerst inloggen en nu kan je ze zelfs zonder KPN ADSL bekijken![]()
![]()
quote:REPORTAGES
TopGear in de polder: Autovisie trad op als gids tijdens een dagje filmen met Richard Hammond en de zijnen.
De oude (zwarte) stig was een Engelse ex-F1 coureur Perry Macarthy: http://www.bbc.co.uk/essex/features/essex_celeb/stig.shtmlquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
Ok... en dan nu een poll: Wie speelt The Stig?
IK denk dat het gewoon die kleine is (hoe heet hij ook alweer?)
quote:Op zondag 18 april 2004 22:49 schreef julesnijs het volgende:
9 mei weer nieuwe afleveringen
als ik over 4 jaar mij rijbewijs mag halen misschienquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Koop er 1Zijn die 300 zx ook in nederland geleverd eigenlijk?
gokje: Damon Hillquote:Op woensdag 28 april 2004 09:46 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Ik weet niet wie de witte Stig is. Misschien wel gewoon dezelfde
Ik zal kijken of ik het morgen of overmorgen ff kan doenquote:Op woensdag 28 april 2004 00:04 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik lees trouwens net dat Richard Hammond (de jongste) in NL is geweest om een auto te testen, Autovisie heeft er 2 weken geleden een stukje over geschreven in hun blad
[..]
[afbeelding]
Kan iemand misschien dat stukje ff scannen ?
thxquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik het morgen of overmorgen ff kan doen
Dus morgen 21:00 NL tijdquote:Sun 9 May, 20:00 - 21:00 60 mins
Top Gear is back, and in the first show of the new series the race is on. Who can reach Monte Carlo first - Jeremy Clarkson in the new Aston Martin DB9, or Richard Hammond and James May travelling by high speed train?
'Star in a Reasonably Priced Car' returns with Cold Feet's Fay Ripley behind the wheel, and a nun swaps her Vauxhall Nova for the mighty power of a monster truck.
Subtitles Widescreen Stereo
Website: http://www.bbc.co.uk/topgear
Jammer dat het bijna tegelijk is met Peking Expressquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:53 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Dus morgen 21:00 NL tijd
de keuze is toch makkelijk dumpen dat stelletje lozers van de peking express en naar Top Gear kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jammer dat het bijna tegelijk is met Peking Express. Mss ff rond 21:00 zappen om te kijken wanneer het item van de db9 is. Die wagen is zoooo geil
![]()
![]()
En de belastingen zijn ook nog eens lagerquote:Op zondag 9 mei 2004 11:43 schreef Flamey het volgende:
Je moet gewoon naar België verhuizen, kun je op donderdag naar Peking Express kijken en op zondag naar Top Gear, as simple as that
Helaas heb ik het nummer niet meer.. sorryquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik het morgen of overmorgen ff kan doen
2100 @ BBC2 Top Gearquote:Op zondag 9 mei 2004 20:50 schreef Here_Jezus het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2004 21:26 schreef Here_Jezus het volgende:
Met die rover
Niet, de Veyron moet nog uitkomen en die wordt steeds vertraagd.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijk dat het weer terug is
Geweldig met die Lotus ExigeWat een geile helicopter trouwens
Weet iemand trouwens of ze dit seizoen nog de Bugatti Veyron gaan testen? Heb van de winter een mailtje gestuurd, maar nooit antwoord gekregen
D'oh!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:09 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Niet, de Veyron moet nog uitkomen en die wordt steeds vertraagd.
Voor zover ik weet is -ie zelfs nog niet eens fatsoenlijk getest...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
D'oh!
Da's een tegenvaller...
Dacht eerlijk gezegd dat 'ie al uit was! Maar er is dus ook niets bekend over de "definitieve" datum van release?
zou op elke bromobiel optionel moeten zijn..quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:55 schreef Starfish het volgende:
En dan die Rover met optionele Nitro kit.. 1000 pk
but what can you expect from a land where marihuana is legal .. and where gay people can marry?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:37 schreef A.l.e.x het volgende:
Dat stukje over de Carver blijft goed
Ik heb ze ook een mailtje gestuurd over de Veyron!quote:Op zondag 9 mei 2004 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijk dat het weer terug is
Geweldig met die Lotus ExigeWat een geile helicopter trouwens
Weet iemand trouwens of ze dit seizoen nog de Bugatti Veyron gaan testen? Heb van de winter een mailtje gestuurd, maar nooit antwoord gekregen
heeft iemand daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:37 schreef A.l.e.x het volgende:
Dat stukje over de Carver blijft goed
Hint!quote:Op maandag 10 mei 2004 14:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
heeft iemand daar een filmpje van?
dankuquote:Op maandag 10 mei 2004 15:13 schreef Flrs het volgende:
[..]
Hint!
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/home.aspx
Ze hebben wel wat exclusievere speeltjes gehad dan de Veyron hoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:11 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een mailtje gestuurd over de Veyron!
Maar betwijfel of ze daar met een wagen van 1.25 miljoen euro mogen spelen
Ding is zoooo snel, 0-300 in 13 seconden
Noem er daar 'ns één van op dan...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat exclusievere speeltjes gehad dan de Veyron hoor.
jaguar XK180. Er zijn er maar ooit 2 prototypes gemaakt en zij hebben er eentje getestquote:Op maandag 10 mei 2004 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Noem er daar 'ns één van op dan...
Kan er op het moment toch echt geen verzinnen
Koningseiquote:Op maandag 10 mei 2004 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die zijn toch niet zo heel erg bijzonder hoor...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:17 schreef Roadster het volgende:
Koningsei
Caddilac Sixteenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze bij TG de primeur krijgen om de bugatti als eerste te mogen testen. Het is tenslotte geen engelse auto en denk niet dat de VAG groep een van hun merken als eerste laten testen door een engels programma. Denk dat een duits programma dan eerder de primeur krijgt.quote:Op maandag 10 mei 2004 19:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goed
Nou moet ik zeggen dat ik persoonlijk de Koenigsegg niet exclusiever vind dan de Veyron, en de F1 al helemaal niet (maar da's persoonlijk).
Die Jaguar XK180 en de Cadillac Sixteen heb ik niet gezien (hebben ze de Sixteen ook echt getest??)
[afbeelding]
Dacht dat dat sowieso nog niet eens een prototype, maar een conceptcar is?
En die MG, tsja, die heeft inderdaad wel een zekere exclusiviteit over zich, maar dat komt meer doordat 'ie (toen) slechts als prototype beschikbaar was...
Maar dan nog kan ik niet wachten tot ze ein-de-lijk de Bugatti 16.4 Veyron gaan testen
Het gaat mij ook niet om de primeur, zolang ze 'em maar een keer gaan testenquote:Op maandag 10 mei 2004 19:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze bij TG de primeur krijgen om de bugatti als eerste te mogen testen. Het is tenslotte geen engelse auto en denk niet dat de VAG groep een van hun merken als eerste laten testen door een engels programma. Denk dat een duits programma dan eerder de primeur krijgt.
Volgens mij wel, Veronica heeft voor de komende paar jaar de rechten van Top Gear dus zullen ze over een paar weken/maanden wel met seizoen 4 beginnenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:09 schreef Eyeopener het volgende:
Nope, je kan alleen kijken of een korte versie langskomt op BBC World
quote:Op maandag 10 mei 2004 01:03 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zo, das 1 DV bandje vol..we gaan weer editten
Als ik zo lees en zeker het laatste vind ik het een heel kortzichtig antwoordtquote:Op maandag 10 mei 2004 23:40 schreef Argento het volgende:
Ten eerste heet dat ding nog altijd McLaren F1.
Ten tweede, als ik geld heb dan zal mijn keuze voor auto's niet gebaseerd zijn op dat soort min of meer rationele overwegingen. Als geld geen rol speelt dan hebben we het over auto's die de ziel beroeren. Niet omdat ze op papier zo leuk voor de dag komen, maar gewoon om wat ze zijn. De McLaren is steriel. Heeft successen behaald maar kan niet bogen op een serieuze history. De McLaren is een tour de force van Gordon Murray. Ongetwijfeld een geweldige auto die meer dan uitstekend in staat is om te doen waarvoor ie gebouwd is, maar de McLaren zal nooit het predikaat van een geweldige auto ontstijgen simpelweg omdat het niet meer is dan dat. Of beter gezegd: het is geen Ferrari.
In een McLaren F1 kun je door 2 meisjes gepijpt worden tijdens rijden.. in Ferrari maar door ééntje.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:01 schreef Argento het volgende:
Waarom? Het........
........ook al is het qua machinerie een betere wagen.
die hele site is geupdate sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 11 mei 2004 04:10 schreef dolfijn999 het volgende:
Voor de mensen die de uitzending gemist hebben, hou deze site in de gaten (ook te gebruiken voor 5th gear).
http://gear.viper007bond.com
Doe mij maar de DB7 GT dan, leggen jullie het beiden afquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:28 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik heb ook liever de 575M dan de DB9![]()
Gaan we zo beginnen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:32 schreef Roadster het volgende:
[..]
Doe mij maar de DB7 GT dan, leggen jullie het beiden af
klopt, maar er zal altijd wel eens iets duurder langskomen. Ik kan ook lullig doen door te zeggen dat de Veyron goedkoop is. Want de 250 GTO zal zo'n 10 miljoen euro waard zijn en dan blijkt ie nog eens tweedehands te zijn! De veyron is maar 1.250.000 en hij is nog nieuw ook, met garantie!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:22 schreef DeBastaard het volgende:
Volgens mij is geen van die wagens die jullie nu net noemden zo duur als die Veyron ? 1.250.000 Eurotjes omg ... mja heb je natuurlijk wel wat![]()
Pagani Zonda C12-S 7.3quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
Gutteguttegut heeft nog steeds een grote voorkeur voor de Zonda.
Als je niet tegelijkertijd door 2 meisjes gepijpt kunt worden (en dat kan niet)...what would be the point?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 02:29 schreef Profesor het volgende:
[..]
In een McLaren F1 kun je door 2 meisjes gepijpt worden tijdens rijden.. in Ferrari maar door ééntje.
Als je geen vent was had ik je uitgenodigd om.********** (censuur)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:25 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Pagani Zonda C12-S 7.3![]()
![]()
Die is nog niet getest door TopGear!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef Here_Jezus het volgende:
Al gaan we zo doen
Koenigsegg CCR
Dag Macca ()
![]()
quote:Sun 16 May, 20:00 - 21:00 60 mins
Jeremy Clarkson reports on the SLR, a supercar collaboration between Mercedes-Benz and McLaren. Thunderbirds Are Go as James May road tests FAB1. Richard Hammond reviews the Cadillac Escalade and Paul McKenna is this week's Star in a Reasonably Priced Car.
het blijkt wel weer dat ik helemaal niets afweet van cadillac, want dit was toch blijkbaar een andere auto, en aan de onderstaande reacties te lezen, bedoelde ik een CTS...quote:trouwens, dat topic over de cadillac escalade is opgenomen in NEDERLAND... !!!
dat las ik in de autoweek, die hebben namelijk top gear begeleid hier in Nederland
reden dat het hier is opgenomen is dat de europese importeur in Nederland zit
was dat niet autovisie ?quote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
trouwens, dat topic over de cadillac escalade is opgenomen in NEDERLAND... !!!
dat las ik in de autoweek, die hebben namelijk top gear begeleid hier in Nederland
Top Gear, Part VIquote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
Volledig offtopic, maar misschien toch relevant:quote:Op zondag 16 mei 2004 22:13 schreef Larry101 het volgende:
Humor met die Hypnose van Richard!!
Ik blijf me altijd afvragen of het wel echt is, maar dit was wel leuk!
het was niet echt Nederland dat onderwerpquote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef CybPraetorian het volgende:
Westwood XTR,quote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef Chillmeister het volgende:
ze zeggen steeds dat de SLR de snelst ooit is geweest. Zijn Top Gear de radical SR-3 turbo vergeten ofzo? die alle tijden versloeg met gemak
Maar dat was niet echt meer een auto, wel legaal maar dan ook net aanquote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef Chillmeister het volgende:
ze zeggen steeds dat de SLR de snelst ooit is geweest. Zijn Top Gear de radical SR-3 turbo vergeten ofzo? die alle tijden versloeg met gemak
denk dat ik ze een mailtje ga sturen naar Top Gear voor nadere uitleg kijken of ik ook daadwerkelijk reactie krijgquote:Op zondag 16 mei 2004 23:00 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Maar dat was niet echt meer een auto, wel legaal maar dan ook net aan
In het eerste seizoen hing de tijd van The Stig ook in het rijtje van bekende mensen maar die hebben ze ook weggehaald
"beter dan de racewagen"quote:Op zondag 16 mei 2004 23:58 schreef Eyeopener het volgende:
Was de oude Stig hè...
en ik kan niet geloven dat die veels te zware SLR McLaren zo snel was. Blijkbaar kunnen ze toch wat bij McLaren
Toen de zwarte Stig er nog was hing het kaartje er ook al niet meerquote:Op zondag 16 mei 2004 23:58 schreef Eyeopener het volgende:
Was de oude Stig hè...
en ik kan niet geloven dat die veels te zware SLR McLaren zo snel was. Blijkbaar kunnen ze toch wat bij McLaren
In dat blad van ze stond ook al dat de carrera gt sneller was dan de SLR. (een dikke seconde over dat parcourtje zelfs) Wat ook wel logisch is gezien het gewicht van de SLR.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:48 schreef Chillmeister het volgende:
alleen met brakkere remschijven die in de fik vliegen als je ze mishandeltquote:Op maandag 17 mei 2004 00:17 schreef mvt het volgende:
"beter dan de racewagen"
hypnose is echt, vertrouw me maar. Ben zelf naar een hypnose show geweest, en was echt grappig want sommige mensen deden. en Paul McKenna (of hoe die ook heet) is reuze bekendquote:Op maandag 17 mei 2004 15:21 schreef Kindred_Spirits het volgende:
uhmz ik had dat gisteren ook gezien maar volgens mij was 't dikke nep, staged.
maargoed.. dat de McMerc de Zonda en de Lambo verbrak op de ranking was wel leip .. dat ding gaat echt uber hard!
ps wel grappig was dat stukje dat Hamster de GT3 beter vondt dan alle andere.. nog steeds nep imo maar wel lachwekkend
Yup, voorwielaandrijving is klote.quote:
Moet die alfa wel uberhaupt van zijn plek kunnen komen. italiaanse betrouwbaarheidquote:Op maandag 17 mei 2004 18:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Yup, voorwielaandrijving is klote.
Alleen wel jammer dat de M3 en STI het afleggen tegen de voorwielaangedreven 147GTA autodelta![]()
Sprinten zegt ook niets natuurlijk he... ik ben niet tegen fwd en vind de 147 zeker gaaf, maar wat doen ze op een rondje nurburgring nordschleife???quote:Op maandag 17 mei 2004 18:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Yup, voorwielaandrijving is klote.
Alleen wel jammer dat de M3 en STI het afleggen tegen de voorwielaangedreven 147GTA autodelta![]()
Ah, en de door lotus ontworpen TG testrack gaat rechtdoor?quote:Op maandag 17 mei 2004 19:14 schreef Roadster het volgende:
[..]
Sprinten zegt ook niets natuurlijk he... ik ben niet tegen fwd en vind de 147 zeker gaaf, maar wat doen ze op een rondje nurburgring nordschleife???
Bij TopGear zijn ze geheel niet eerlijk in het testen, dat is al meermaals bewezen!quote:Op maandag 17 mei 2004 19:24 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Face it, hijs sneller
Bij mij thuisquote:Op maandag 17 mei 2004 22:00 schreef Steve-O het volgende:
waar is het nog is te bekijken
in seizoen 3 heeft "white stig" de Murci opnieuw getest omdat ze vonden dat ze de eerste keer de murcie verkeerd getest haddenquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:28 schreef Joostve het volgende:
vaag kijk ik net dat MCmerc filmpje van topgear en dan staat op eens de zonda onder de mercielago
met ook hele andere tijden? 1:23.7 sec
hoe kan dat dan?
Nou, er was een show bij mij op campus toen ik studeerde en ging met een groep vrienden naartoe. Iedereen moest een test doen om te kijken of je ook daadwerkelijk gehypnotiseerd kon worden. je moest je handen kruisen en je twee wijsvingers zo ver mogelijk van elkaar houden en de gast ging een verhaaltje vertellen en je moest je concentreren. Nadat hij klaar was konden sommige mensen niet hun handen uit elkaar houden en die moesten het podium op. Ik niet maar wel een van mijn vrienden.quote:[b]
Maar Chillmeister is dat hypnose echt ? Lijkt er niet echt op iig.
Dat stukje met die trapkar was echt lachen idd!quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:29 schreef Steve-O het volgende:
OMG Wat een dope aflevering
Pimpin
SLR
die NonGeweldig
En die hypnosemet ze trapkar
![]()
kijk is op suprnova Ken je hele episode dwnn met bittorentquote:Op woensdag 19 mei 2004 22:32 schreef HeyFreak het volgende:
waarom mis ik dat nou elke keer
De laatste DTM-race op de volledige Nordschleife werd met overmacht gewonnen door een door AutoDelta geprepareerde 155, dus dat zit wel snor.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:14 schreef Roadster het volgende:
[..]
Sprinten zegt ook niets natuurlijk he... ik ben niet tegen fwd en vind de 147 zeker gaaf, maar wat doen ze op een rondje nurburgring nordschleife???
Ziet er goed uitquote:Sun 23 May, 20:00 - 21:00 60 mins
Jeremy Clarkson reports on the Porsche GT3 RS and Ferrari 360 Challenge Stradale; Richard Hammond is in search of a Dodge Charger; James May races a homing pigeon in the new Sportka, and all three presenters are given the challenge of buying a car for under £100.
Katie Price, aka Jordan, is this week's Star in a Reasonably Priced Car.
omfgquote:Op zondag 23 mei 2004 16:51 schreef A.l.e.x het volgende:
Katie Price, aka Jordan, is this week's Star in a Reasonably Priced Car.
Als je die tieten een beetje leeg laat lopen met een beetje proppen welquote:Op zondag 23 mei 2004 18:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
omfg
zou ze eigenlijk wel achter het stuur passen?![]()
BBC2 om 21:00 nederlandse tijdquote:Op zondag 23 mei 2004 19:55 schreef pAin het volgende:
Is dat BBC1 of 2??
toen ik dat hoorde stond ik al klaar met mijn CV en sollicitatie briefquote:Op zondag 23 mei 2004 22:45 schreef ASSpirine het volgende:
toen die ene deed alsof hij dood was
people that want to try out as a co-host can write to...
but, on the other hand, that's minus 10 points
good old fashioned British humor
je kunt het altijd proberenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
toen ik dat hoorde stond ik al klaar met mijn CV en sollicitatie brief
Ik vond het ook wel vreemd dat ze die 760GLE voor 1 pond, dus voor niks hebben kunnen kopen. Ik kan me niet voorstellen dat dat hier in Nederland ook zou lukken.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:06 schreef Klonk het volgende:
wat zou je in nederland voor 150 euro (omgerekend ongeveer) kunnen scoren
ze hebben het wel goed uitgelegdquote:Op maandag 24 mei 2004 00:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel vreemd dat ze die 760GLE voor 1 pond, dus voor niks hebben kunnen kopen. Ik kan me niet voorstellen dat dat hier in Nederland ook zou lukken.
Voor 150 euro heb je hier alleen een kadett 1.6 ofzo, niet echt spectaculair.. alhoewel...quote:Op zondag 23 mei 2004 22:06 schreef Klonk het volgende:
wat zou je in nederland voor 150 euro (omgerekend ongeveer) kunnen scoren
wie heeft wat goed uitgelegd?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ze hebben het wel goed uitgelegd
1 pond
hoe ze aan die 1 pond kwamen als hij dat meende tenminstequote:Op maandag 24 mei 2004 00:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
wie heeft wat goed uitgelegd?![]()
Uhm, fris me even op, ik weet dat Jeremy er iets over zei, maar wat precies? iets met een vrouw?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:16 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hoe ze aan die 1 pond kwamen als hij dat meende tenminste
een vriendin kocht het voor hem, zodat de prijs zal zeker niet verlaagdzou worden (verkopers die vriendjes willen zijn met bekenhedenquote:Op maandag 24 mei 2004 00:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Uhm, fris me even op, ik weet dat Jeremy er iets over zei, maar wat precies? iets met een vrouw?
Thnx, nu herinner ik me ook weer dat het zoiets was. Volgende keer misschien niet meer proberen om tegelijkertijd ook nog Dit was het nieuws te volgen. Ik vond die 760 wel nog een stoere bak, zeker met dat rode leer erin. Zonde van die crashtest, maar ja, dat geeft weer spectaculaire televisie en daarvoor kijken we nou net allemaal naar TG.quote:Op maandag 24 mei 2004 00:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
een vriendin kocht het voor hem, zodat de prijs zal zeker niet verlaagdzou worden (verkopers die vriendjes willen zijn met bekenhedendenk ik zelf)
omdat je in Engeland 150 pond moet betalen om je auto naar een shroothoop te brengen, waren er sommige mensen die liever nog wat verdienden aan hun auto, dus in feite heeft de verkoper 151 pond winst gemaakt
en is hij zijn auto kwijt
die andere hadden 2 en 4 minpunten voor elke elektrische gadget dat het niet deedquote:Op maandag 24 mei 2004 00:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Thnx, nu herinner ik me ook weer dat het zoiets was. Volgende keer misschien niet meer proberen om tegelijkertijd ook nog Dit was het nieuws te volgen. Ik vond die 760 wel nog een stoere bak, zeker met dat rode leer erin. Zonde van die crashtest, maar ja, dat geeft weer spectaculaire televisie en daarvoor kijken we nou net allemaal naar TG.
dat waren de aanschafprijzen van hun auto'squote:Op maandag 24 mei 2004 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar gin dat nou over met de 1 pond en 57 pond en 80 pond
Want ik snapte er geen tering van
Voor 1 Pond ?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat waren de aanschafprijzen van hun auto's![]()
Oh zo sorryquote:Op maandag 24 mei 2004 15:33 schreef Klonk het volgende:
doe maar dag met jesmiley.
je moet even weten dat het in Engeland 150 pond kost om je auto naar de sloop te brengen, dus door die wagen te verkopen voor 1 pond heeft de dealer als het ware 151 pond winst gemaakt.
als je op had gelet, lieten ze de aankoop bonnen ook zien aan het einde van de uitzending
Dat was mij ook al eens op gevallen idd.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lol @ The Stig
Jeremy zegt net dat er geen radio in zit, en wat horen wij wanneer de Stig rijdt?
Juist
Maar na die crash-test deed bij die Volvo de motor het tenminste nog....quote:Op maandag 24 mei 2004 01:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
die andere hadden 2 en 4 minpunten voor elke elektrische gadget dat het niet deed
de volvo, dus jeremy, 12 minpunten
idd dat zag ik ook, hij schudde de hand van van dave richards als ik me niet vergis...quote:Op maandag 24 mei 2004 15:33 schreef Impry het volgende:
Jeremy liep gisteren in Monaco tussen de auto's door (tijdens startopstelling)![]()
damn right, kan niet wachten tot volgende weekquote:Op zondag 23 mei 2004 22:03 schreef ook_gek het volgende:
dat ding klinkt als een F1 wagen man
misschien hebben die andere auto's niks wat stuk kan gaan?quote:Op maandag 24 mei 2004 01:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
die andere hadden 2 en 4 minpunten voor elke elektrische gadget dat het niet deed
de volvo, dus jeremy, 12 minpunten
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:19 schreef FlowDesign het volgende:
Engels blijft voor sommigen toch moeilijk te volgen
Ik vond het wel een leuke aflevering op zich hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:41 schreef Mikkie het volgende:
De uitzending van vanavond op Veronica was maar matig. Een zogenaamde special... maar vond 'm kut. Ging over opgevoerde auto's enzo... maar weinig bijzonders te zien.
Ik ook. Heb erg genoten. Ik vond die cosworths ook wel vet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:50 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke aflevering op zich hoor.![]()
?? Reyland?? Specs foto's informatie??quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Jammer dat de Reyland Escort er niet bij was...
http://www.ukstreetracers.com/CarReyland.htmquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
?? Reyland?? Specs foto's informatie??![]()
Yup.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:59 schreef BazzoS het volgende:
is zo een niet over de kop gegaan met de gumball3000?
staat op die site, op het plaatje ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:59 schreef GotenSSJ het volgende:
0-100 in 2.88 3.38 seconde
Kan de Enzo bijhouden tot 180 mph
Klopt niet in Gumball3000 forums wordt er gesproken over 2.88 sec.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
staat op die site, op het plaatje ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |