abonnement Unibet Coolblue
pi_16264887
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_16265039
Ik vind het toch wel leuk om te zien dat laura op haar bek gaat in de sil verhaallijn. Alleen daarom vind ik de sil verhaallijn wel leuk (tot nu toe dan, want het lijkt erop dat laura gaat verliezen zodra het de andere kant opgaat kots ook ik op de sil verhaallijn.).
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16265862
Topic naam : Sil moet door de plee??.
pi_16266062
Nick: Almost without A Dick

als topictitel misschien

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16266492
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Nick: Almost without A Dick

als topictitel misschien


Hallo zeg, ik dacht dat dit een Nederlands forum was. Oprotten met dat walgelijke engels. "Nick bijna zonder pik" sta ik achter. Nogmaals, ophouden met dat engels.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  woensdag 14 januari 2004 @ 22:55:37 #6
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16268074
Ja laten we nu de eerste drie pagina's van het topic volgooien met topic-naam-discussies inplaats van de laatste drie, vernieuwend!

Maar ik ben ook voor de Nederlandstalige Nick-titel ja..

Hoe het ook zij, het was wel een beetje een afknapper na gisteren, wat een suffe aflevering weer...

Nulla verba sed acta
  woensdag 14 januari 2004 @ 22:57:46 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16268166
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:55 schreef Leonoor het volgende:
Ja laten we nu de eerste drie pagina's van het topic volgooien met topic-naam-discussies inplaats van de laatste drie, vernieuwend!

Maar ik ben ook voor de Nederlandstalige Nick-titel ja..

Hoe het ook zij, het was wel een beetje een afknapper na gisteren, wat een suffe aflevering weer...


Idd, saaie aflevering met saaie verhaallijnen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 14 januari 2004 @ 23:03:27 #8
22273 Dizer
Save the beard!
pi_16268394
Inderdaad, was wel erg saai. Vond het eigenlijk geen bal meer aan. En dat bruiloft gedoe duurt me te lang. Wanneer gaat Milan nou de hele boel afknallen. We weten allemaal dat het niet gaat gebeuren, deze bruiloft is gedoomd.

En wanneer komt Daantje nou terug???

Friends don't let friends remain beardless...
pi_16268777
GTST # 35: Nick z'n pipi moet eraf.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 14 januari 2004 @ 23:16:00 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16268890
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:03 schreef Dizer het volgende:

En wanneer komt Daantje nou terug???


Wat dacht je van niet . Al moet ik zeggen dat ik dr vandaag bij de IQ-test wel sympathiek vond . Tis meer die rol van dr die verschrikkelijk is
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16269512
Het lijkt me in een soap gebruikelijk dat de bruidegom de bruid voor het altijd laat staan... eh, zitten in dit geval
  donderdag 15 januari 2004 @ 00:00:16 #12
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16270725
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:16 schreef BVO het volgende:

[..]

Wat dacht je van niet . Al moet ik zeggen dat ik dr vandaag bij de IQ-test wel sympathiek vond . Tis meer die rol van dr die verschrikkelijk is


Haha, hoe geschokt keek zij dat ze ergens onderaan het rijtje was geeindigd met hetzelfde IQ als de bimbo's op de tribune (98 geloof ik)
Nulla verba sed acta
pi_16275551
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Topic naam : Sil moet door de plee??.
En Laura moet met m mee. .
pi_16275559
Ma, Di en WO GTST moeten missen!
Iemand die misschien even een kort pakkend verslagje kan geven?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16277467
Allemaal die domme opmerkingen van ncik z'n pick er af. Zo ging het niet, het ging om z'n ballen, dus suggereer ik als mogelijke topic namen nog:

Nick: Z'n ballen eraf!
of
Martine: Z'n ballen eraf! (hoewel dit meer een quote is)
of
Nick: Pissen op z'n Vlaams

ofzo. Niet dat die geweldig zijn hoor

'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
pi_16277685
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:25 schreef Silent_Hill het volgende:
Allemaal die domme opmerkingen van ncik z'n pick er af. Zo ging het niet, het ging om z'n ballen, dus suggereer ik als mogelijke topic namen nog:

Nick: Z'n ballen eraf!
of
Martine: Z'n ballen eraf! (hoewel dit meer een quote is)
of
Nick: Pissen op z'n Vlaams

ofzo. Niet dat die geweldig zijn hoor


Life sucks
pi_16278804
Ja ehm.. het leek toch of toen hij in die koelcel van angst moest plassen of het uit zijn kont kwam.

En gezien het een Vlaming is..

Ik weet het hij is heel flauw.

'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:19:01 #18
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16280128
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:26 schreef Silent_Hill het volgende:
Ja ehm.. het leek toch of toen hij in die koelcel van angst moest plassen of het uit zijn kont kwam.

En gezien het een Vlaming is..

Ik weet het hij is heel flauw.


Hmmm, onderbroekenlol met Nick..

En Sjors was wel weer oneerlijk aan het zijn tegen Milan, wanneer gaat ze het nou EINDELIJK toegeven?

Nulla verba sed acta
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:32:07 #19
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16280511
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 07:44 schreef UFOtje het volgende:
Ma, Di en WO GTST moeten missen!
Iemand die misschien even een kort pakkend verslagje kan geven?
ik heb het ook niet intensief gevolgd
maar ander moet je gewoon ff kijken op http//www.gtst.nl

daar staat het

pi_16281252
Ik hoor het wel als jullie eruit zijn qua topictitel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_16282027
Gevecht om Sil

Dat gedoe met Nick is al passee....

  donderdag 15 januari 2004 @ 15:59:30 #22
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_16286358
Waarom valt de aflevering na twee goede afleveringen toch altijd zo tegen??
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_16288531
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Nick: Almost without A Dick

als topictitel misschien


Dat word hem maar :p
Ik ben de topic opener dus
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 15 januari 2004 @ 17:36:40 #24
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_16289592
Sil, speel het slim als hem hebben wil!

De pik van Nick of iets in die richting is ook wel leuk, na De doos van Yasmine

pi_16289978
Aangepast
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_16290461
Godverredomme wat een kut titel zeg. Had hem dan in het turks neergezet.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16290726
Volgende topic titel: "Fok!: Volgeling van Amerika"

Maar goed, ik vind het jammer dat ze tony eruit hebben geschreven. Tony zorgde altijd voor een glimlach en hij had interessante verhaallijnen kunnen brengen denk ik. Hij had zijn eigen criminele groepje kunnen krijgen vandaar uit had je nog heel wat leuke "pik knip"/actie scenes kunnen krijgen. Ik zie leukere verhaallijnen met tony dan met yasmin.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:41:59 #28
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16293244
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:13 schreef Dada het volgende:
Volgende topic titel: "Fok!: Volgeling van Amerika"

Maar goed, ik vind het jammer dat ze tony eruit hebben geschreven. Tony zorgde altijd voor een glimlach en hij had interessante verhaallijnen kunnen brengen denk ik. Hij had zijn eigen criminele groepje kunnen krijgen vandaar uit had je nog heel wat leuke "pik knip"/actie scenes kunnen krijgen. Ik zie leukere verhaallijnen met tony dan met yasmin.


Yasmin Rules
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:55:55 #29
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16293686
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:41 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Yasmin Rules


Je bedoelt wsl. dat je d'r tieten lekker vindt, want ze heeft de meest saaie rol uit heel GTST momenteel (en om nou te zeggen dat ze goed kan acteren... )

-edit- Whaha, briljante uitrspraak van Babs "Moet jij niet iets kopieeren ofzo?"

[Dit bericht is gewijzigd door Leonoor op 15-01-2004 20:06]

Nulla verba sed acta
pi_16294295
even op een rij :

Geen eigen verhaallijn :

Morris
Tracey(of een hele saaie)
Rosa
Nina
Yasmine
Benjamin.
Govert(Zie Tracey)
Stefano
Robert(Oke de bruiloft mag ie er zijn ja of nee).

Dan heb je 9 personages.

plak daar Dennis Pascale en Laura er bij die vechten om die domme sil.

  Moderator donderdag 15 januari 2004 @ 20:16:03 #31
42184 crew  DaMart
pi_16294387
Mocht dat huwelijk van Milan en Charlie doorgaan... ben ik benieuwd wie er sterft op de trouwdag... in de GTST traditie... Sil of zo ? Zijn we ook van dat gezeur over die voogdij af, Nick mag ook wel, weer een irritante Belg minder
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_16294898
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:16 schreef DaMart het volgende:
Mocht dat huwelijk van Milan en Charlie doorgaan... ben ik benieuwd wie er sterft op de trouwdag... in de GTST traditie... Sil of zo ? Zijn we ook van dat gezeur over die voogdij af, Nick mag ook wel, weer een irritante Belg minder
ey ja. eerst die buitenland die met julian wou trouwen.

Toen Roos , Janine bijna, En als laaste Simon.

De volgende is Laura ofzo ?

pi_16294972
Go Anouk!
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:55:17 #34
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16295738
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:55 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Je bedoelt wsl. dat je d'r tieten lekker vindt, want ze heeft de meest saaie rol uit heel GTST momenteel (en om nou te zeggen dat ze goed kan acteren... )

-edit- Whaha, briljante uitrspraak van Babs "Moet jij niet iets kopieeren ofzo?"


Niet alleen haar voorgevel is mooi.... óók de rest hoor
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 15 januari 2004 @ 21:17:43 #35
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16296373
Het valt me trouwens wel op dat Benjamin dat 23-shirt wel érg vaak aan heeft .
Ik vind dat die Pascale steeds meer op Linda Dekker begint te lijken. (zij het een heel stuk slechter en minder leuk )
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16296558
Als ik zo de voorstukjes lees op teletekst, vermoed ik dat het niet goed af gaat lopen met Sjors >>>> misschien zelfmoord ofzo op de trouwdag van Milan en Charlie ????
En dan Milan die er helemaal doorheen zit van verdriet en eindelijk het hoge woord eruit gooit.........maar dan is het al te laat

Een soort Romeo en Juliet verhaal ofzo.....

pi_16297115
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:23 schreef Kimmster het volgende:
Als ik zo de voorstukjes lees op teletekst, vermoed ik dat het niet goed af gaat lopen met Sjors >>>> misschien zelfmoord ofzo op de trouwdag van Milan en Charlie ????
En dan Milan die er helemaal doorheen zit van verdriet en eindelijk het hoge woord eruit gooit.........maar dan is het al te laat

Een soort Romeo en Juliet verhaal ofzo.....


hè, dat wou ik nou net ff weten
pi_16297187
Graag gedaan !
pi_16297784
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:14 schreef Dada het volgende:

[..]

Hallo zeg, ik dacht dat dit een Nederlands forum was. Oprotten met dat walgelijke engels. "Nick bijna zonder pik" sta ik achter. Nogmaals, ophouden met dat engels.


Jij kan er in je eentje niks aan veranderen dat Engels straks zo ongeveer de algemene taal wordt, prima topictitel zo
  donderdag 15 januari 2004 @ 22:13:36 #40
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16298112
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:23 schreef Kimmster het volgende:
Als ik zo de voorstukjes lees op teletekst, vermoed ik dat het niet goed af gaat lopen met Sjors >>>> misschien zelfmoord ofzo op de trouwdag van Milan en Charlie ????
En dan Milan die er helemaal doorheen zit van verdriet en eindelijk het hoge woord eruit gooit.........maar dan is het al te laat

Een soort Romeo en Juliet verhaal ofzo.....


Hoe haal je dat uit de txt info? Dat zie ik er echt niet in??
Nulla verba sed acta
pi_16298327
quote:
GEERT HOES BETRAPT MET MAN!
Dat stond op een van de boulevardbladen. Geert: "Ik vind dat dit een vrij land is en iedereen zelf moet weten van welke sekse hij of zij houdt

haha de oude Morris was homo in de serie en hetro in het echt .

En nu is het omgekeert.

Bron :http://www.rtl.nl/soaps/gtst/viplounge/roddelcheck/home/

  donderdag 15 januari 2004 @ 22:25:17 #42
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16298497
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

haha de oude Morris was homo in de serie en hetro in het echt .

En nu is het omgekeert. sport?

Bron :http://www.rtl.nl/soaps/gtst/viplounge/roddelcheck/home/


Nu wil ik het hele verhalen lezen ook.. Iemand een paspoort?
Nulla verba sed acta
pi_16298537
Nee. Maar wil het eigelijk ook wel lezen. ach we horen het wel binnen kort .
pi_16299303
Charlie wilde toch een rondvaart op d'r trouwdag? Kan Milan haar mooi in het water duwen... Dat wordt verzuipen in d'r rolstoel!
pi_16306071
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Nee. Maar wil het eigelijk ook wel lezen. ach we horen het wel binnen kort .
Hij is dus niet homo:
quote:
GTST-Losbol Geert Hoes verliefd? (Betrapt met man...) 13/10/03

Bovenstaande titel stond er in een tijdschrift. Het stukje gaat over Geert Hoes die op de foto staat met een man. Op deze man zou hij verliefd zijn. Wij vroegen Geert hoe de vork nou precies in de steel zit. Hieronder kun je zijn eigen reactie lezen!

Zoals jullie misschien gelezen hebben stond er een artikel in een boulevardblad over mij. Hierin staat dat ik misschien een relatie met een man zou hebben, zoals in het stukje genaamd Robert Cooymans. Ik ben met deze man gefotografeerd op straat. Ik vind dat dit een vrij land is en iedereen zelf moet weten van welke sekse hij of zij houdt. Maar die man daar is niet mijn vriendje en voor de vrouwelijke fans: ik ben ook geen homo.

Gezien de vele reacties die ik heb gekregen op dit artikel, wil ik jullie dit even vertellen. Ik hoop hiermee zo een antwoord te hebben kunnen geven op dat artikel. Hopelijk vinden jullie de nieuwe site mooi!

Liefs, Geert


Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16306088
En Laura blijft ook nog wel ff hangen
quote:
Gaat Jette dood?

Deze vraag staat deze week groot op een van de tijdschriften die in de winkel liggen. Maar we kunnen opgelucht ademhalen: Jette is springlevend!

Jette: Ja, op de voorpagina staat de vraag of Jette doodgaat. Er wordt natuurlijk bedoeld: Gaat Laura dood? Ik ben niet stervende en er is ook geen sprake van dat Laura doodgaat. Ik vind het iedere dag nog steeds fantastisch om in GTST te spelen.

Ik houd ervan om naast het acteren te zingen, ik combineer de leuke dingen graag. En het is gewoon fijn dat dat kan. Dat wordt ook in het blad zelf uitgelegd hoor. Dus zowel Jette als Laura gaat niet dood. En dat is maar goed ook, want ik geniet nog steeds enorm van mijn werk. Er is dan ook geen haar op mijn hoofd die erover denkt om te stoppen!


Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16306126
In dit nummer van N.O.W. de indrukwekkende reisverhalen van Govert Harmsen. Hij reisde een deel van de wereld af en beleefde gruwelijke avonturen. Dit keer kun je in zijn column alles lezen over zijn tocht door Zuid-Afrika.

Ook in dit nummer: Date rape; wat doe je als je verkracht bent door een bekende? Houd je je mond of geef je hem aan? Je leest de verhalen van meiden die dit hebben meegemaakt.

Verder natuurlijk ook weer de nieuwste trends en tips, de ultieme test en het BN-recept!

Je koopt N.O.W in de tabakswinkel, de supermarkt of de boekwinkel.

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16306144
Het zou een feestelijke middag moeten zijn voor Ludo Sanders, maar toch hangt er een schaduw over binnenhalen van het Merenparkproject. Sanders wordt namelijk beschuldigd van moord.

Het bedrijf van Ludo Sanders, Atlantrix, heeft de eerste grote opdracht binnen. Ludo en consorten mogen het Merenparkproject gaan realiseren. Toch hangt er een schaduw over deze heugelijke dag. Terwijl Sanders de pers te woord staat, wordt hij namelijk door een van de aanwezigen beschuldigd van moord.

Bij navraag blijkt de vrouw die hem met dit feit confronteert, Yasmin Fuentes te zijn. Haar broer Tony pleegde vorige week zelfmoord in de gevangenis. Over het hoe en waarom zij Ludo Sanders hiervan beschuldigt terwijl alles op zelfmoord wijst, is nog niet duidelijk.

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16306225


Tony schrijft een wanhopige brief



De schokkende dagboeken van Sophia!

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16306304

hehe
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16307966
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Niet alleen haar voorgevel is mooi.... óók de rest hoor


Jemig, haar tieten hangen bijna op haar knieën...
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:47:48 #52
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16308208
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 08:55 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
hehe
Geweldig al die dingen van de GTST site!!!
Nulla verba sed acta
pi_16312151
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:13 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Hoe haal je dat uit de txt info? Dat zie ik er echt niet in??


Ja dat heb ik er een beetje van gemaakt, zou wel leuk zijn by the way !
pi_16312233
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:16 schreef DaMart het volgende:
Mocht dat huwelijk van Milan en Charlie doorgaan... ben ik benieuwd wie er sterft op de trouwdag... in de GTST traditie... Sil of zo ? Zijn we ook van dat gezeur over die voogdij af, Nick mag ook wel, weer een irritante Belg minder
Ik weet al pcies wat er gaat gebeuren..
dan is de trouwdag..en dan willen ze het ja-woord gaan zeggen...en dan moet milan nog ff nadenken..en dan komt sjors binnen gerent..Milan ik hou van je..en dan zie je Charlie zo kijken -> vanuit haar rolstoel..en dan is het afgelopen
pi_16312358
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:21 schreef EmmYKuHh het volgende:

[..]

Ik weet al pcies wat er gaat gebeuren..
dan is de trouwdag..en dan willen ze het ja-woord gaan zeggen...en dan moet milan nog ff nadenken..en dan komt sjors binnen gerent..Milan ik hou van je..en dan zie je Charlie zo kijken -> vanuit haar rolstoel..en dan is het afgelopen


Nee das TE cliche, ik verwacht wel wat spectaculairders ( schrijf je dat wel zo ??? )
pi_16314121
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:26 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Nee das TE cliche, ik verwacht wel wat spectaculairders ( schrijf je dat wel zo ??? )


Weet ik niet..Maarjah
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:18:52 #57
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16323450
Harmsen draait Frans Bauer!
Nulla verba sed acta
pi_16323509
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:03 schreef Taurus het volgende:
Jij kan er in je eentje niks aan veranderen dat Engels straks zo ongeveer de algemene taal wordt
Een betere omgeving begint bij jezelf, denk ik maar. Ik blijf Nederlanders die engelse woorden gebruiken ter vervanging van onze prachtige taal walgelijk vinden, en zal dat ook blijven zeggen. Echt de verbreezering van onze cultuur, dat is het.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16323592
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:18 schreef Leonoor het volgende:
Harmsen draait Frans Bauer!
Dat draait ie nu al een aantal dagen achter elkaar volgens mij.

martine denkt effe te dreigen met "nick kijk over je schouder" alsof nick zich nog zorgen moet maken om een poes die niet krabt.

Ik vind die stefano/ludo relatie wel leuk om te volgen.

En jefs nieuwe liefde is leuk.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16323984
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:34 schreef Koningin het volgende:

[..]

Jemig, haar tieten hangen bijna op haar knieën...


Jaloers?

Anyway... in de voorstukjes voor volgende aflevering zag Yasmin er weer mooi uit in de trouwjurken.

  vrijdag 16 januari 2004 @ 22:02:05 #61
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16326127
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jaloers?

Anyway... in de voorstukjes voor volgende aflevering zag Yasmin er weer mooi uit in de trouwjurken.


Eindelijk iemand die het snapt
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_16327076
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe de aflevering van vanavond is verlopen?
Ik heb 'm namelijk gemist...
pi_16329981
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:20 schreef Dada het volgende:

[..]

Een betere omgeving begint bij jezelf, denk ik maar. Ik blijf Nederlanders die engelse woorden gebruiken ter vervanging van onze prachtige taal walgelijk vinden, en zal dat ook blijven zeggen. Echt de verbreezering van onze cultuur, dat is het.


pi_16330024
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jaloers?

Anyway... in de voorstukjes voor volgende aflevering zag Yasmin er weer mooi uit in de trouwjurken.


Te grote borsten kun je ook gewoon echt niet van houden hoor. Hoef je niet per se jaloers voor te zijn. Ik vind ze ook te veel opvallen bij haar. Echt zo'n meisje waar je hallo tegen zegt met je ogen op half 7.
pi_16333906
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 00:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Te grote borsten kun je ook gewoon echt niet van houden hoor. Hoef je niet per se jaloers voor te zijn. Ik vind ze ook te veel opvallen bij haar. Echt zo'n meisje waar je hallo tegen zegt met je ogen op half 7.


Ik hou ook niet van grote borsten... maar die van haar vind ik nog niet groot hoor!
pi_16336712
>>Spoiler <<<


Oeh oeh oeh, volgens teletekst krijgt Nick ervanlangs van Milan !
Ben benieuwd !

pi_16336869
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:02 schreef Kimmster het volgende:
Oeh oeh oeh, volgens teletekst krijgt Nick ervanlangs van Milan !
Ben benieuwd !
Cool! Sensatie!
pi_16337380
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 02:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik hou ook niet van grote borsten... maar die van haar vind ik nog niet groot hoor!


Echt niet? Ik vind ze bij haar zo opvallen dat dat het eerste is waar je naar kijkt, of je wilt of niet, je kan er niet omheen. En dat lijkt me niet prettig
pi_16337498
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 11:45 schreef Taurus het volgende:
En dat lijkt me niet prettig
Voor háár is dat waarschijnlijk niet altijd prettig, nee (tenzij ze van de aandacht moet houden, maar die aandacht is dan niet echt naar haar uh... persoon gericht )
pi_16340118
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:18 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Ja dat heb ik er een beetje van gemaakt, zou wel leuk zijn by the way !



Bah, helemaal niet leuk want dan zou Sjors eruit geschreven zijn.
pi_16340315
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:21 schreef EmmYKuHh het volgende:

[..]

Ik weet al pcies wat er gaat gebeuren..
dan is de trouwdag..en dan willen ze het ja-woord gaan zeggen...en dan moet milan nog ff nadenken..en dan komt sjors binnen gerent..Milan ik hou van je..en dan zie je Charlie zo kijken -> vanuit haar rolstoel..en dan is het afgelopen


Komende week hoort Milan dat Sjors verkracht is, dus dat kan nog wel effe duren.
Een voordeel: zo lang er geen bruiloft is hoeft Daantje ook niet terug te komen.
pi_16342193
Of Sjors draait door en gaat haar moeder achterna (qua moorden dan )door Nick te vermoorden !
Daardoor draait ze de gevangenis in en kan Milan niet met haar verder.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:49:40 #73
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16342474
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:37 schreef Kimmster het volgende:
Of Sjors draait door en gaat haar moeder achterna (qua moorden dan )door Nick te vermoorden !
Daardoor draait ze de gevangenis in en kan Milan niet met haar verder.
Dat eerste gedeelte klinkt leuk in ieder geval .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16342549
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:37 schreef Kimmster het volgende:
Of Sjors draait door en gaat haar moeder achterna (qua moorden dan )door Nick te vermoorden !
Daardoor draait ze de gevangenis in en kan Milan niet met haar verder.
Is er weer eens een leuke mooie meid, moet ze van jou met alle geweld weer gelijk weg.
Maar goed dat jij geen tekstschrijver van GTST bent.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_16342666
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:53 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Is er weer eens een leuke mooie meid, moet ze van jou met alle geweld weer gelijk weg.
Maar goed dat jij geen tekstschrijver van GTST bent.


Maar goed..........
Verzin jij dan eens iets beters !
pi_16343213
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:59 schreef Kimmster het volgende:

[..]

Maar goed..........
Verzin jij dan eens iets beters !


Daar betalen ze tekstschrijvers voor, dus ik hoef het niet te verzinnen.

Maar OK een ander scenario:
Milan kan niet kiezen en besluit de bruiloft alsnog af te blazen.
Charlie is woedend en rijdt met haar rolstoel Milan het ziekenhuis in.
Daarbij valt ze er zelf uit en kan plotseling weer lopen.
Morris is boos op Milan omdat hij Charlie heeft beduveld en probeert hem in het ziekenhuis te wurgen.
Milan dreigt Morris aan te geven en chanteert hem.
Morris is daardoor gedwongen zijn coke handeltje weer op te pakken.
Sjors is nog steeds depressief en raakt dus aan de coke.
En zo kunnen we nog jaren doorgaan.

"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_16345870
Hoe zouden jullie het vinden als Charlie weer kon lopen?

Zouden sommige kijkers Aukje dan pas echt gaan missen of juist niet?

Een heer met stijl
  Moderator zaterdag 17 januari 2004 @ 18:33:45 #78
42184 crew  DaMart
pi_16346567
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:53 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Is er weer eens een leuke mooie meid, moet ze van jou met alle geweld weer gelijk weg.
Maar goed dat jij geen tekstschrijver van GTST bent.


Het postieieve aan die theorie is echter wel dat we van die Nick af zijn
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_16347390
Yo Yoka, wie kleed jou aan? Stevie Wonder?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_16348136
Ik dank de hemel dat Martine Hafkamp terug is *overdrijf doe*. Sterker nog: ik kijk weer naar GTST sinds haar come back (en dat is wel waar, zonder overdrijven).

Maja, Martine is wel

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_16349167
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:33 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het postieieve aan die theorie is echter wel dat we van die Nick af zijn


Ik heb liever dat Sjors blijft dan dat Nick weggaat.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_16349404
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als Charlie weer kon lopen?

Zouden sommige kijkers Aukje dan pas echt gaan missen of juist niet?


Jammer, maar Aukje is nu eenmaal verleden tijd.
Het blijft overigens een fabel dat akteurs en rollen volledig te scheiden zijn.
Dat zie je maar weer bij zowel Charlie als bij oom Govert.
pi_16349536
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:29 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Jammer, maar Aukje is nu eenmaal verleden tijd.
Het blijft overigens een fabel dat akteurs en rollen volledig te scheiden zijn.
Dat zie je maar weer bij zowel Charlie als bij oom Govert.


Ik vind Lieke wel veel leuker/beter dan Aukje... Ik wou dat ik dat ook over de nieuwe Govert kon zeggen

Maar ik zal die "tijdelijke" Govert wel een beetje missen, als Wik straks weer terug is. De huidige Govert is ZO stom dat 'ie toch wel grappig is.

pi_16349642
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:33 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het postieieve aan die theorie is echter wel dat we van die Nick af zijn


Sjors is aardig populair dus die schrijven ze er voorlopig toch niet uit.
En Nick heeft een contract tot medio 2005.
Dus dit is verder een zinloze discussie.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 21:28:33 #85
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_16350760
quote:
Ik vind Lieke wel veel leuker/beter dan Aukje...
Nou nee... toen Aukje nog Charlie was vond ik dat personage wel een leuk bijdehand typje, nu is het zo'n irritante muts die ik het liefst uit de serie zie verdwijnen.
pi_16350923
ja Aukje was echt leuk .
pi_16351370
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik vind Lieke wel veel leuker/beter dan Aukje... Ik wou dat ik dat ook over de nieuwe Govert kon zeggen


Ik vind Lieke wel een stuk mooier dan Aukje.
Maar Aukje stopte veel meer emotie in d'r akteren, Lieke is wat slapjes.

Maar Aukje komt toch niet terug, ze was onpopulair op de set dus vonden ze het niet zo erg dat ze vertrok.

"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_16356551
* mr.marcus denkt met weemoed terug aan de tijd Aukje/Victoria
Life sucks
pi_16364582
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 21:50 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Ik vind Lieke wel een stuk mooier dan Aukje.
Maar Aukje stopte veel meer emotie in d'r akteren, Lieke is wat slapjes.

Maar Aukje komt toch niet terug, ze was onpopulair op de set dus vonden ze het niet zo erg dat ze vertrok.


En Aukje was wat té overdreven. . .
pi_16365319
quote:
Op zondag 18 januari 2004 01:18 schreef mr.marcus het volgende:
* akkefietje denkt met weemoed terug aan de tijd Aukje/Victoria
Dat mag natuurlijk, maar zelf vind ik Lieke, Inge en Fajah samen toch meer dan Aukje, Victoria en Liesbeth. Dus wat mij betreft geen weemoed.
  zondag 18 januari 2004 @ 14:06:02 #91
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16365373
en wat vinden jullie van die anouk dan?
pi_16365606
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:06 schreef ikbendie.ene het volgende:
en wat vinden jullie van die anouk dan?
Die heeft maar een heel tijdelijk gastrolletje dus die telt in dit verband niet mee.
Overigens is er met Anouk natuurlijk niks mis.
pi_16366259
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:02 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk, maar zelf vind ik Lieke, Inge en Fajah samen toch meer dan Aukje, Victoria en Liesbeth. Dus wat mij betreft geen weemoed.


Ik doelde ook meer op de relatie tussen charly en isabella
Life sucks
pi_16367350
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:43 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Ik doelde ook meer op de relatie tussen charly en isabella


Sorry, die subtiliteit was me ontgaan.
Maar wie weet als Charlie en Sjors straks allebei boos zijn op Milan...
  zondag 18 januari 2004 @ 18:29:47 #95
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16372654
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:02 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk, maar zelf vind ik Lieke, Inge en Fajah samen toch meer dan Aukje, Victoria en Liesbeth. Dus wat mij betreft geen weemoed.


* Bupatih vindt precies hetzelfde
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_16373079
Ik vind Lieke helemaaaaaal niet mooier.. beetje raar mannelijk figuur, en d'r kaaklijn is ook zo mannelijk... ik vond Aukje echt een Charlie, bijdehand en niet zo'n blablablatype..
Ik word nu helemaal gek van dat charlie-karakter, om een of andere reden, kan 't niet zo goed uitleggen.
pi_16373528
Ik moet zeggen dat ik snel aan haar gewend ben, Lieke heeft al eerder Aukje vervangen en toen was ze veel geremder nu leeft ze zich veel meer in in de rol.
Ik moet wel zeggen dat Charlie een stuk volwassener is geworden sinds ze wordt gespeelt door Lieke.
Maarja of het nou door Aukje of door Lieke gespeeld wordt Charlie blijft af en toe sowieso een irritant persoon.

Was er ook zo een discussie gaande toen Bruni Heineke de rol 'Helen Helmink' overnam van Marloes Fluitsma?

Een heer met stijl
  zondag 18 januari 2004 @ 20:57:02 #98
81617 TheSoapManiac
Lachuuuh is m'n mottow
pi_16377060
Ik hoop dat Sjors een kind krijgt van Nick, want dan worden Martine en Ludo oma en opa van hetzelfde kind. En dan begint de strijd echt!!! (Is ook al gebeurd in Goudkust)
pi_16377149
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:43 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Lieke helemaaaaaal niet mooier.. beetje raar mannelijk figuur, en d'r kaaklijn is ook zo mannelijk... ik vond Aukje echt een Charlie, bijdehand en niet zo'n blablablatype..
Ik word nu helemaal gek van dat charlie-karakter, om een of andere reden, kan 't niet zo goed uitleggen.
Ik vind Aukje ook leuker, hoewel ik nu wel wat meer aan Lieke begin te wennen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_16379737
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik moet zeggen dat ik snel aan haar gewend ben, Lieke heeft al eerder Aukje vervangen en toen was ze veel geremder nu leeft ze zich veel meer in in de rol.
Ik moet wel zeggen dat Charlie een stuk volwassener is geworden sinds ze wordt gespeelt door Lieke.
Maarja of het nou door Aukje of door Lieke gespeeld wordt Charlie blijft af en toe sowieso een irritant persoon.

Was er ook zo een discussie gaande toen Bruni Heineke de rol 'Helen Helmink' overnam van Marloes Fluitsma?


Voor zover ik mij herinner niet.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze Charlie er liever uit geschreven hadden. Maar toen Aukje en Viktoria opzegden, hadden ze net Liesbeth Kamerling al vervangen door Inge Schrama. Nog meer onervaren nieuwelingen inbrengen was te veel risico. Dus werd er op safe gespeeld met de "oudjes" Lieke van Lexmond en Yoka Verbeek.
pi_16393106
quote:
Op zondag 18 januari 2004 18:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Ik moet wel zeggen dat Charlie een stuk volwassener is geworden sinds ze wordt gespeelt door Lieke.


Dat vind ik ook, Aukje kon altijd zo verdreven blij doen in bepaalde situaties.
Ik kan me eigenlijk geen andere Charlie meer voorstellen als hoe Lieke haar speelt, vind dat het haar goed af gaat.
pi_16406003
Vervelend zeg dat gezeik tussen stefano en ludo. We hebben al zo,n "ruzie" in de vorm van robert en milan.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16407370
Huize Sanders is weer een 'Goudkust'-relikwie rijker: het portret van Dolf van Cloppenburg...... dat nu waarschijnlijk als het portret van Maximiliaan Sanders moet doorgaan. Hij lijkt wel niet op Rein Edzard of Jules Hamel, maar dat kan allemaal in een soap

Nick voelt zich al aardig thuis... Ik denk dat hij binnenkort in de dagboeken van Sofia gaat snuffelen

Wat zou Ludo ervan vinden dat Nick Sjors heeft verkracht? Ik meen me te herinneren dat Ludo in een grijs verleden Suzanne Balk verkracht of tenminste zwaar mishandeld heeft.

  maandag 19 januari 2004 @ 20:51:49 #104
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16407413
Wat is die Milan toch een vreselijke engerd .

Ik word sowieso doodmoe van die verhaallijn, gaat werkelijk helemaal nergens over. En dat domme gegiechel van Charlie komt me ook de strot uit . Je zou dat hele zootje met een vliegtuig naar een onbewoond eiland moeten sturen en ze daar de rest van hun leven laten zitten en elkaar laten vervelen .

Maarja, voor de rest gaat alles goed met me .

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16408642
Ik vond het een hele saaie aflevering.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16408909
Idd hele saaie aflevering. Dat trouwjurkengedoe schoot niet op! Die Milan is zolangzamerhand te eng voor woorden (hoe die deed tegen Sjors....jek!) en dat Nick-gedoe hangt volgens mij al iedereen de keel al mijlenver uit!
geniet nooit met mate
  dinsdag 20 januari 2004 @ 10:49:51 #107
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_16421402
quote:
Op maandag 19 januari 2004 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
(..)

Wat zou Ludo ervan vinden dat Nick Sjors heeft verkracht? Ik meen me te herinneren dat Ludo in een grijs verleden Suzanne Balk verkracht of tenminste zwaar mishandeld heeft.


Echt waar? wist ik niet! weet trouwens niet of ludo wel gelooft wat janine zegt
pi_16421957
quote:
Op maandag 19 januari 2004 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:

Wat zou Ludo ervan vinden dat Nick Sjors heeft verkracht? Ik meen me te herinneren dat Ludo in een grijs verleden Suzanne Balk verkracht of tenminste zwaar mishandeld heeft.


Klopt. Hij heeft Suzanne verkracht, maar hij heeft zijn tengeltjes ook niet thuis gelaten bij Jessica Harmsen..Hij doet niets op de bekentenis van Janine uit. Hij vindt zijn zaak weer eens veel belangrijker
Life Is A Bitch And So Am I
  dinsdag 20 januari 2004 @ 12:00:52 #109
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_16423173
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:15 schreef raarvogeltje het volgende:

[..]

Klopt. Hij heeft Suzanne verkracht, maar hij heeft zijn tengeltjes ook niet thuis gelaten bij Jessica Harmsen..Hij doet niets op de bekentenis van Janine uit. Hij vindt zijn zaak weer eens veel belangrijker


Dat verkrachten is dus een gezellige familie traditie: opa, pappa en zoon doen er aan. Nu stefano nog
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 12:36:25 #110
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16424154
Ik heb het weer gemist... Heeft Janine aan Ludo verteld dat Nick Sjors verkracht heeft?
Nulla verba sed acta
pi_16424243
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:36 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb het weer gemist... Heeft Janine aan Ludo verteld dat Nick Sjors verkracht heeft?
Ja, aan het eind van de aflevering. Nick stond er gewoon bij. Janine vertelde het, Ludo kijkt verschrikt naar Nick, eind.

Vanavond dus zien hoe het afloopt

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16426539
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:15 schreef raarvogeltje het volgende:

[..]

Klopt. Hij heeft Suzanne verkracht, maar hij heeft zijn tengeltjes ook niet thuis gelaten bij Jessica Harmsen..Hij doet niets op de bekentenis van Janine uit. Hij vindt zijn zaak weer eens veel belangrijker


Klopt niet, hij heeft Suzanne een keer in elkaar geslagen maar zeker niet verkracht, Suzanne is wel een keer verkracht door Frits van Houten.
Met Jessica had hij een verhouding die een beetje een rare vorm aannam toen Jessica weg wilde maar dat niet meer mocht en ook heeft ze weleens een klap ontvangen van Ludo.
Een heer met stijl
pi_16427101
Na Sjors & Yasmin in trouwjurk te hebben gezien, krijg ik spontaan zin om met ze te trouwen!
pi_16429699
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:12 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Voor zover ik mij herinner niet.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze Charlie er liever uit geschreven hadden. Maar toen Aukje en Viktoria opzegden, hadden ze net Liesbeth Kamerling al vervangen door Inge Schrama. Nog meer onervaren nieuwelingen inbrengen was te veel risico. Dus werd er op safe gespeeld met de "oudjes" Lieke van Lexmond en Yoka Verbeek.


Victoria komt over een paar maandjes toch wel weer terug?
(met een baby'tje van ludo)
Life sucks
pi_16431420
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt niet, hij heeft Suzanne een keer in elkaar geslagen maar zeker niet verkracht, Suzanne is wel een keer verkracht door Frits van Houten.
Met Jessica had hij een verhouding die een beetje een rare vorm aannam toen Jessica weg wilde maar dat niet meer mocht en ook heeft ze weleens een klap ontvangen van Ludo.


O Nou ja, hij heeft in ieder geval losse handjes
Helemaal koosjer is die gast niet, zo vader zo zoon idd
Life Is A Bitch And So Am I
pi_16440111
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:33 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

Victoria komt over een paar maandjes toch wel weer terug?
(met een baby'tje van ludo)


Dat begin ik me ook af te vragen. Ze zou voor 3 maanden weg gaan maar die zijn zo langzamerhand wel om.
pi_16440195
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:03 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Dat begin ik me ook af te vragen. Ze zou voor 3 maanden weg gaan maar die zijn zo langzamerhand wel om.


Life sucks
pi_16440355
Wat is die barbara toch een lelijke trol. Het wordt tijd dat jef haar inruilt voor dat leuke zakenvrouwtje. barbara heeft ook dat irritante van britney spears, ze lijkt ook op britney. Een bejaarde britney spears dat wel.

Nu lijkt nick toch wel voor een heter vuur te staan. ludo maakt geen loze dreigementen. ludo is niet als martine dus nick moet nu echt gaan uitkijken. martine is nu ook echt een ongeloofwaardig personage sinds ze besloot nick intact te laten.

Verder was het weer een hele saaie aflevering vond ik.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_16440557
Nick is juist wel grappig met dat Vlaamse accent:

"Allez, kep toch nooit beweerd dak een lieverdje zeit"

Queen Bitch Martine gaat Ludo 'verlaaiden' en hem dan zakelijk en prive kapot maken. Althans een poging doen tot. Mark my words.

En verder ja... Jef moet gwn dat zakenvrouwtje een veeg geven.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_16440616
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:18 schreef R_ON het volgende:
Nick is juist wel grappig met dat Vlaamse accent:

"Allez, kep toch nooit beweerd dak een lieverdje zeit"

Queen Bitch Martine gaat Ludo 'verlaaiden' en hem dan zakelijk en prive kapot maken. Althans een poging doen tot. Mark my words.

En verder ja... Jef moet gwn dat zakenvrouwtje een veeg geven.


Maar dan zorgt die Ludo wel dat ie net als bij Roxy Mooikind toen aan het lange eind trekt

LUDO

[Dit bericht is gewijzigd door mr.marcus op 20-01-2004 21:20]

Life sucks
  dinsdag 20 januari 2004 @ 21:27:05 #121
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16440856
Martine is wat van plan

Vond het wat acteren betreft wel weer een goede aflevering

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16441860
Sjors wordt eindelijk eens een paar keer flink boos.
Nu alleen nog op de juiste mensen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_16444536
Wat is er vanavond eigenlijk allemaal gebeurd ?
Heb het niet kunnen zien daar ik moest werken, kan het morgenvroeg ook niet zien door mijn werk.
Kan iemand mij vertellen wat er is gebeurd ?
Dank je !
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:24:28 #124
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_16455908
is er dan echt niemand die t wil vertellen? heb t ook nie gezien.. hoe reageerde ludo op de verkrachting?
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:29:50 #125
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16456084
Hij zou het tot op de bodem uitzoeken.

Het was echt weer een ontzettend laffe/suffe aflevering

Nulla verba sed acta
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:32:16 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16456167
Ludo reageerde eerst vrij rustig, en liet Nick in zn huis blijven. Hij vertelde Nick later wel dat als het waar zou zijn dat hij dan al de botten in Nicks lichaam zou breken.
Janine vertelt Sjors dat ze het aan Ludo heeft vertelt, zij helemaal overstuur. Ludo komt later bij Sjors langs om Nina op te halen en vraagt of het waar is, Sjors reageert er niet echt op.
Aan het eind van de aflevering gaat Sjors langs bij Martine, en verwijt dr dat ze Nick pas aangepakt heeft toen het haar uitkwam, na de deal dus, en dat ze het alleeen maar moet vergeten vanwege Martines reputatie. Dat was ook het einde, ze schreeuwt tegen Martine dat ze dr nooit meer hoeft te zien.
Martine is inmiddels heel wat van plan met Ludo, na wat hij allemaal gedaan heeft, en gaat bij hem langs. Ze eist dat hij Nick eruit zet, wat ie niet doet. Het wordt al snel duidelijk dat Martine wraak wil gaan nemen op Ludo.
En dan hadden we ook nog Jef en Barbara, die op advies van Anouk en Janine weer aan de relatie werken, Barbara wacht Jef thuis op met wijn en van het een komt het ander.

Ehh naja dit was het wel zo'n beetje heb het maar met een half oog gekeken dus misschien ben ik wat vergeten

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:34:15 #127
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_16456221
hmm niks gemist dus
pi_16467767
Hier komt weer de zoveelste die Ludo ten gronde probeert te richten, als zolang Ludo hebben al diverse mensen dit geprobeerd:

1 Maximiliaan Sanders: stelselmatige fysieke en psychische mishandeling en later nog meer vuile streken
2 Dian, Bowien en Huib in een samenzwering - Resultaat: Ludo helemaal failliet en zijn bezittingen (huis en inboedel) geveild
3 De Maffia familie Oliviero - Resultaat: Ludo verlamd in een rolstoel
4 Janine en Stefano met Cleo als pion - Resultaat: Ludo's bezittingen (zaak en huis) in handen van Stefano en Janine
5 Roxy Bellifante - Resultaat: Ludo werd blind
6 Tony Fuentes met Yasmin als pion - Resultaat: niet echt nadelig voor Ludo

En nu vermoedelijk 7: Martine Hafkamp en Yasmin!
Ik hoop dat het hun niet lukt!!!!!!! Ludo moet sterk, medogenloos en vooral machtig blijven, zo zie ik hem het liefst!
Oh ja en volgens een spoiler in de gids kunnen Sjors en Ludo het goed met elkaar vinden, dat zal wel weer een beperkende factor zijn voor Martines plan

Een heer met stijl
pi_16471338
quote:
3 De Maffia familie Oliviero - Resultaat: Ludo verlamd in een rolstoel
Kan iemand mij uitleggen hoe dit ook alweer zat?

En ik ben het er ook mee eens dat Ludo machtig en sterk moet blijven, dan is hij op z'n best.

'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
pi_16471586
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:24 schreef Silent_Hill het volgende:

[..]

Kan iemand mij uitleggen hoe dit ook alweer zat?

En ik ben het er ook mee eens dat Ludo machtig en sterk moet blijven, dan is hij op z'n best.


Stefano ging tijdelijk terug naar zijn adoptiefamilie Olieviero omdat ze ruzie hadden met een andere maffiafamilie en Ludo reisde hem bezorgd achterna
Er kwam een aanslag op het huis waar ze zaten en Ludo duwde Luchino (stiefbroer Stefano) weg voor iets dat viel maar werd er gedeeltelijk zelf onder bedolven.
Hierna waren ze wel van de Olieviero's af en verandere Stefano zijn achternaam in Sanders.
Een heer met stijl
pi_16472728
Okay dan ---> weer een sterk staaltje acteertalent van Pascalle!
Echt geweldig hoe zij in een camera kan kijken! *zucht...*
pi_16473290
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 22:04 schreef keejdanne het volgende:
Okay dan ---> weer een sterk staaltje acteertalent van Pascalle!
Echt geweldig hoe zij in een camera kan kijken! *zucht...*
Het is ook nog eens een lelijk mokkel tegenwoordig met dat kapsel maar idd dat acteren gaat er maar niet op vooruit he.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16473883
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 13:32 schreef BVO het volgende:
Ludo reageerde eerst vrij rustig, en liet Nick in zn huis blijven. Hij vertelde Nick later wel dat als het waar zou zijn dat hij dan al de botten in Nicks lichaam zou breken.
Janine vertelt Sjors dat ze het aan Ludo heeft vertelt, zij helemaal overstuur. Ludo komt later bij Sjors langs om Nina op te halen en vraagt of het waar is, Sjors reageert er niet echt op.
Aan het eind van de aflevering gaat Sjors langs bij Martine, en verwijt dr dat ze Nick pas aangepakt heeft toen het haar uitkwam, na de deal dus, en dat ze het alleeen maar moet vergeten vanwege Martines reputatie. Dat was ook het einde, ze schreeuwt tegen Martine dat ze dr nooit meer hoeft te zien.
Martine is inmiddels heel wat van plan met Ludo, na wat hij allemaal gedaan heeft, en gaat bij hem langs. Ze eist dat hij Nick eruit zet, wat ie niet doet. Het wordt al snel duidelijk dat Martine wraak wil gaan nemen op Ludo.
En dan hadden we ook nog Jef en Barbara, die op advies van Anouk en Janine weer aan de relatie werken, Barbara wacht Jef thuis op met wijn en van het een komt het ander.

Ehh naja dit was het wel zo'n beetje heb het maar met een half oog gekeken dus misschien ben ik wat vergeten


Mijn dank, ik ben ook weer even bij.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16476382
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

-knip-


Oke, bedankt.
'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
  donderdag 22 januari 2004 @ 09:58:21 #135
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16481236
ik vind het de laatste tijd maar een beetje saai daar zo in Meerdijk.

alleen die Anouk brengt weer wat leven erin met haar karakter haha
overspelllllllllllll

pi_16481559
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 09:58 schreef ikbendie.ene het volgende:
ik vind het de laatste tijd maar een beetje saai daar zo in Meerdijk.

alleen die Anouk brengt weer wat leven erin met haar karakter haha
overspelllllllllllll


Jahoor alweer. Hoevaak is niet of Jef of Barbera al vreemd gegaan? En komt toch wel weer elke keer goed dus
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_16483083
Volgens mij gaat Benjamin de rol van oom Govert overnemen, met z'n pet en z'n jas.
T zag r nie uit.
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_16488190
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 11:31 schreef Remidepemi het volgende:
Volgens mij gaat Benjamin de rol van oom Govert overnemen, met z'n pet en z'n jas.
T zag r nie uit.
Had ie nou een shirt met gaten aan??
Dan past ie goed bij Pascalle want die zag er ook niet uit...
  donderdag 22 januari 2004 @ 15:01:06 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16488246
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 14:58 schreef Koningin het volgende:

[..]

Had ie nou een shirt met gaten aan??
Dan past ie goed bij Pascalle want die zag er ook niet uit...


Dat shirt werkte danig op mijn lachspieren. Zo van: 'Laten we een nieuw shirt een vintage-look geven.'

Leuke cameravoering ook, Pascalle via de spiegel communicerend met Benji

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 22 januari 2004 @ 15:08:46 #140
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_16488452
En niet te vergeten de sluikreclame voor Dior en Sebastian (in de scène met Pascale en Benjamin).
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_16490710
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier komt weer de zoveelste die Ludo ten gronde probeert te richten, als zolang Ludo hebben al diverse mensen dit geprobeerd:

1 Maximiliaan Sanders: stelselmatige fysieke en psychische mishandeling en later nog meer vuile streken
2 Dian, Bowien en Huib in een samenzwering - Resultaat: Ludo helemaal failliet en zijn bezittingen (huis en inboedel) geveild
3 De Maffia familie Oliviero - Resultaat: Ludo verlamd in een rolstoel
4 Janine en Stefano met Cleo als pion - Resultaat: Ludo's bezittingen (zaak en huis) in handen van Stefano en Janine
5 Roxy Bellifante - Resultaat: Ludo werd blind
6 Tony Fuentes met Yasmin als pion - Resultaat: niet echt nadelig voor Ludo

En nu vermoedelijk 7: Martine Hafkamp en Yasmin!
Ik hoop dat het hun niet lukt!!!!!!! Ludo moet sterk, medogenloos en vooral machtig blijven, zo zie ik hem het liefst!
Oh ja en volgens een spoiler in de gids kunnen Sjors en Ludo het goed met elkaar vinden, dat zal wel weer een beperkende factor zijn voor Martines plan


Me too
Life sucks
pi_16491174
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier komt weer de zoveelste die Ludo ten gronde probeert te richten, als zolang Ludo hebben al diverse mensen dit geprobeerd:

1 Maximiliaan Sanders: stelselmatige fysieke en psychische mishandeling en later nog meer vuile streken
2 Dian, Bowien en Huib in een samenzwering - Resultaat: Ludo helemaal failliet en zijn bezittingen (huis en inboedel) geveild
3 De Maffia familie Oliviero - Resultaat: Ludo verlamd in een rolstoel
4 Janine en Stefano met Cleo als pion - Resultaat: Ludo's bezittingen (zaak en huis) in handen van Stefano en Janine
5 Roxy Bellifante - Resultaat: Ludo werd blind
6 Tony Fuentes met Yasmin als pion - Resultaat: niet echt nadelig voor Ludo

En nu vermoedelijk 7: Martine Hafkamp en Yasmin!
Ik hoop dat het hun niet lukt!!!!!!! Ludo moet sterk, medogenloos en vooral machtig blijven, zo zie ik hem het liefst!
Oh ja en volgens een spoiler in de gids kunnen Sjors en Ludo het goed met elkaar vinden, dat zal wel weer een beperkende factor zijn voor Martines plan


Weer een paar Sukkels die die arme Ludo lastig vallen,,

Valt het jullie trouwens wel altijd op dat de andere kant begint ??.

Ludo is altijd de lul die soms dan wel fouten maakt maar toch vaak het slachtoffer is.

pi_16492195
Morgen komt Stefano erachter dat Ludo een verkrachter in huis heeft
Twinning = boring
pi_16493840
En vandaag gaat Milan de confrontatie aan met Nick....dat wordt smullen.....
pi_16494356
Op een ander forum ('k zal geen namen noemen ) gaat het gerucht de ronde dat Charlie vlak voor de bruiloft weer kan lopen...Weet natuurlijk niet tot in hoeverre dat waar is (ben blond en een meisje) maar zij (op dat andere forum dus) zijn er redelijk stellig over

We shall see

Ik wil ook niet dat het Martine en Yasmin lukt om Ludo te ruineren, maar GTST kennende zal dat toch wel/bijna lukken denk ik

Life Is A Bitch And So Am I
  donderdag 22 januari 2004 @ 18:44:55 #146
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16494702
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 18:31 schreef raarvogeltje het volgende:
Op een ander forum ('k zal geen namen noemen ) gaat het gerucht de ronde dat Charlie vlak voor de bruiloft weer kan lopen...Weet natuurlijk niet tot in hoeverre dat waar is (ben blond en een meisje) maar zij (op dat andere forum dus) zijn er redelijk stellig over

We shall see


Naja als dat gebeurt stop ik helemaal met kijken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16495902
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 18:44 schreef BVO het volgende:

Naja als dat gebeurt stop ik helemaal met kijken.


Een van de ijzeren soapwetten: een handicap is nooit definitief !

-Suzanne Balk: rolstoel -> lopend
-Robert Alberts: rolstoel -> lopend
-Ludo Sanders: blind -> ziend
-Tim Waterman: blind -> ziend
-Janine Elschot: brandwonden -> perfecte huid

Om maar eens een paar voorbeelden uit GTST te noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Iwan1976 op 22-01-2004 19:42]

pi_16496253
Ik ben ook benieuwd of Charlie weer zal kunnen lopen.
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:17:14 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_16497188
Nou, dat mag wel want die rolstoel begint te vervelen.

Ipv verlamd mag ze dan wel doofstom worden, wat heeft dat kind een irritant geaffecteerde stem zeg...Kinderen voor Kinderen in het kwadraat met een ingebouwde megafoon in d'r strot

Is eindelijk die geestelijk achtergebleven debiele achternichtje van Shirley Temple Aukje opgerot, krijg je dit ervoor terug.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_16497607
LOL @ Ludo.

"Nick, ga naar je kamer"

LOL hij speelt nu al de vader.

pi_16497645
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Een van de ijzeren soapwetten: een handicap is nooit definitief !

-Suzanne Balk: rolstoel -> lopend
-Robert Alberts: rolstoel -> lopend
-Ludo Sanders: blind -> ziend
-Tim Waterman: blind -> ziend
-Janine Elschot: brandwonden -> perfecte huid

Om maar eens een paar voorbeelden uit GTST te noemen.


-Robin: achterlijk -> achterlijk

X
X
X
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:41:01 #152
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16497903
Hoelang zou het duren voordat Isabella weer terug komt met haar baby?
The Most Incredible, Baby
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:57:13 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16500331
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Een van de ijzeren soapwetten: een handicap is nooit definitief !

-Suzanne Balk: rolstoel -> lopend
-Robert Alberts: rolstoel -> lopend
-Ludo Sanders: blind -> ziend
-Tim Waterman: blind -> ziend
-Janine Elschot: brandwonden -> perfecte huid

Om maar eens een paar voorbeelden uit GTST te noemen.


Ja, tuurlijk, dat is ook zo. Maar toch, ik vind het ten eerste wel heel onrealistisch en ten tweede ook wel erg onbeschoft t.o.v. mensen die zoiets hebben meegemaakt.

Maarja, waar maak ik me ook druk om

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16501800
Heb t gemist!1 Iemand zo aardig om heeeel kort ff te melden wat er gebeurd is!!ank, dank!!
geniet nooit met mate
pi_16503101
En ik kon dit topic maar niet vinden in MAT . Maargoed, hier mijn eerste post dus .
  vrijdag 23 januari 2004 @ 02:32:11 #156
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16507054
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:39 schreef gimme.shelter het volgende:
Heb t gemist!1 Iemand zo aardig om heeeel kort ff te melden wat er gebeurd is!!ank, dank!!
Milan hoorde perongeluk een telefoongesprek van Charlie en Sjors, waarin Charlie het over de verkrachting had. Toen 'ie daarna in de kroeg Nick tegenkwam ging 'ie schelden en bijna vechten. Nick ging huilend naar pappie Ludo, die hem naar z'n kamer stuurde, en tegen Ray zei (die Nick niet echt verdedigd had ofzo, als bodyguard) "Goed gedaan!".

Laura heeft haar excuses aangeboden aan Pascal voor haar belachelijke gedrag in de Koning, Jef heeft weer met Anouk gezoend, alleen nu heeft Morris het gezien, en die maakte daar weer een vage opmerking die Babs perongeluk hoorde (cliffhanger....!).

Oh, Yasmin was getuige van het Nick/Milan gebeuren en wil Nick nu niet meer zien, en Sjors wil Charlie niet meer zien omdat ze denkt dat ze het aan Milan verteld heeft.

En dat was het geloof ik wel weer?

Nulla verba sed acta
pi_16509748
Dank je, weer een hoop gedoe allemaal. Vanavond weer verder!
geniet nooit met mate
pi_16510740
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:43 schreef Remzz het volgende:
Ik ben ook benieuwd of Charlie weer zal kunnen lopen.
Ik ben niet benieuwd òf Charlie weer zal kunnen lopen... ik ben eerder benieuwd wannéér Charlie weer zal kunnen lopen!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 12:49:55 #159
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16514227
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik ben niet benieuwd òf Charlie weer zal kunnen lopen... ik ben eerder benieuwd wannéér Charlie weer zal kunnen lopen!


Misschien gaat ze ook wel naar Amerika en laat ze zich samen met Remco opereren, kan die ook weer terug komen (is leuk voor Babs, als ze straks gescheiden is).
Nulla verba sed acta
  vrijdag 23 januari 2004 @ 15:04:18 #160
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_16518270
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
LOL @ Ludo.

"Nick, ga naar je kamer"

LOL hij speelt nu al de vader.


"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_16519631
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik ben niet benieuwd òf Charlie weer zal kunnen lopen... ik ben eerder benieuwd wannéér Charlie weer zal kunnen lopen!


Dat kan ze vast al, alleen dat is nog een geheimpje wat zij alleen weet. zo gaat dat meestal toch
  vrijdag 23 januari 2004 @ 15:50:25 #162
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_16519785
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 10:39 schreef P-Style het volgende:
Ik ben niet benieuwd òf Charlie weer zal kunnen lopen... ik ben eerder benieuwd wannéér Charlie weer zal kunnen lopen!
Ik denk dat het gaat gebeuren wanneer Daantje binnenkomt na haar lange reis en Charlie spontaan haar handicap vergeet en opspringt uit haar stoel om haar enthousiast te begroeten.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_16527215
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:49 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Misschien gaat ze ook wel naar Amerika en laat ze zich samen met Remco opereren, kan die ook weer terug komen (is leuk voor Babs, als ze straks gescheiden is).


Leuk voor Babs? Die vieze vuile trut mag het helemaal niet leuk hebben, zij moet echt eens flink in de ellende komen te zitten!
Als je eens bedenkt wat die trut allemaal heeft geflikt:

-Verzwegen voor iedereen dat Charlie haar dochter niet is
-Jef bedrogen met David
-Jef bedrogen met Remco
-Jef bedrogen met Wout
-Verzwijgen van wie de vader is van Sil
-Dat idiote gedoe met die baby Jonas/Lucas

Gewoon een achterbakse doortrapte leugenachtige trut die altijd de heilige maria uithangt en altijd de grootste bek heeft wanneer iemand anders even de fout ingaat

Een heer met stijl
  FOK!fossiel vrijdag 23 januari 2004 @ 20:34:16 #164
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_16528032
Ik hoop dat het gedoe met die reis eindelijk een keer is afgelopen. Oh, wat irritant zeg...

En go Morris go!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_16528102
Ha, stomme oom Govert valt door de mand.

Wik zou zoiets nooit doen namelijk .

pi_16529409
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ha, stomme oom Govert valt door de mand.

Wik zou zoiets nooit doen namelijk .


Wat Wat Wat Wat Wat?
pi_16530029
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ha, stomme oom Govert valt door de mand.

Wik zou zoiets nooit doen namelijk .


had hij niet eens zoiets gedaan met gedichten toen had hij toch ook iets gedaan wat niet mag :p
  vrijdag 23 januari 2004 @ 21:46:23 #168
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16530251
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:50 schreef kasper het volgende:

[..]

Ik denk dat het gaat gebeuren wanneer Daantje binnenkomt na haar lange reis en Charlie spontaan haar handicap vergeet en opspringt uit haar stoel om haar enthousiast te begroeten.


Charlie was toch altijd anti-Daantje
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_16530672
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Leuk voor Babs? Die vieze vuile trut mag het helemaal niet leuk hebben, zij moet echt eens flink in de ellende komen te zitten!
Als je eens bedenkt wat die trut allemaal heeft geflikt:

-Verzwegen voor iedereen dat Charlie haar dochter niet is
-Jef bedrogen met David
-Jef bedrogen met Remco
-Jef bedrogen met Wout
-Verzwijgen van wie de vader is van Sil
-Dat idiote gedoe met die baby Jonas/Lucas

Gewoon een achterbakse doortrapte leugenachtige trut die altijd de heilige maria uithangt en altijd de grootste bek heeft wanneer iemand anders even de fout ingaat


Relaxed. tis maar soap
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_16530755
Volgens mij zijn de schrijvers van GTST aan het uitvinden hoe ze zo irritant mogelijk kunnen zijn enerzijds om ons toch nog vast te kunnen houden anderzijds.

Die vreselijk saaie verhaallijnen: die Sil, dat Harmsen gedoe en dat gedoe tussen Milan en Sjors, ronduit vreselijk!

En waarom worden de namen ook altijd zo origineel en weer zo irritant mogelijk, (vooral bij meisjes): Charlie, Daantje, Sjors.

Wat is er mis met de leukere vrouwelijkere namen zoals: Angela, Miranda, Liesbeth enz?

Een heer met stijl
pi_16530788
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:00 schreef R_ON het volgende:

[..]

Relaxed. tis maar soap


Zeker zeker, en in een soap komen mensen weleens in de shit te zitten en ik zou het wel leuk vinden als dat een keer bij haar gebeurde, that's all
Een heer met stijl
pi_16532415
heb 2 dagen gtst gemist.

wat is er gebeurt ??

pi_16532641
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:59 schreef _bigmac_ het volgende:
heb 2 dagen gtst gemist.

wat is er gebeurt ??


Anders lees je eerst het topic even door, dan weet je al een heleboel. Samenvatting van gister staat er sowieso al in
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16533328
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:46 schreef Bupatih het volgende:
Charlie was toch altijd anti-Daantje
Duh, Charlie is okay!
  zaterdag 24 januari 2004 @ 01:03:45 #175
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_16535759
Tering jantje wat is de nwe meneer Harmsen toch een ongelovelijk slechte acteur.

Volgens my is Tracey verliefd op die patatzak.

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_16535898
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:03 schreef Lambiekje het volgende:
Tering jantje wat is de nwe meneer Harmsen toch een ongelovelijk slechte acteur.

Volgens my is Tracey verliefd op die patatzak.


Eerder een aardappelzak
Een heer met stijl
pi_16543529
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:50 schreef kasper het volgende:

[..]

Ik denk dat het gaat gebeuren wanneer Daantje binnenkomt na haar lange reis en Charlie spontaan haar handicap vergeet en opspringt uit haar stoel om haar enthousiast te begroeten.


En dan gaan ze daarna samen naar Nieuw-Zeeland (of was het Australie?).
Milan moet dan maar zelf weten wat hij doet.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_16544394
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 14:10 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

En dan gaan ze daarna samen naar Nieuw-Zeeland (of was het Australie?).
Milan moet dan maar zelf weten wat hij doet.


Ik stel voor dat Pascale dan ook mee mag.
Jeetje, wat akteerde die gisteren weer belabberd.
pi_16544470
Hehe Nick without a Dick... het zit hem in de naam Nick, denk ik... hahahaha *binnenpretje*
Delivered without an information leaflet
  maandag 26 januari 2004 @ 14:45:58 #180
77755 polly_rulez
interessante boodschap >>
pi_16596179
hey weet iemand wat er vrijdag gebeurd is (hoeft niet uitgebreid hoor, alleen het einde is genoeg ) alsvast bedankt!!
pi_16596290
Heeft Morris het al vertelt aan barbara of eindigde het vrijdag daar? Ben beetje vergeetachtig.
pi_16596574
De spoilers in de gids insinueren dat Jef het zelf vertelt en dat Barbara's reactie hem verbaasd, dat kan 2 dingen betekenen.
Of ze doet of het haar niks kan schelen of ze vraagt direct een echtscheiding en dat zou wel leuk zijn want die 2 passen zo niet meer bij elkaar.
Veel te saai, laten hun wegen hier gewoon uiteengaan, net als bij Laura en Robert en Ludo en Janine, dat opent een perspectief aan verhaallijnen en kan van Jef weer iets anders maken dan een uitgezakte, volgzame lamme goedzag
Een heer met stijl
  maandag 26 januari 2004 @ 17:27:37 #183
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16602087
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De spoilers in de gids insinueren dat Jef het zelf vertelt en dat Barbara's reactie hem verbaasd, dat kan 2 dingen betekenen.
Of ze doet of het haar niks kan schelen of ze vraagt direct een echtscheiding en dat zou wel leuk zijn want die 2 passen zo niet meer bij elkaar.
Veel te saai, laten hun wegen hier gewoon uiteengaan, net als bij Laura en Robert en Ludo en Janine, dat opent een perspectief aan verhaallijnen en kan van Jef weer iets anders maken dan een uitgezakte, volgzame lamme goedzag
Daarover :
spoiler:
Op ttx 241 staat dat Jef en Babs willen dat Morris zijn mond houdt over de kus van Jef, wat dan weer zou beteken dat Babs hem vergeeft en ze gewoon samen verder gaan...Toch?
Nulla verba sed acta
pi_16606827
Wat een vreselijk acteur is die nieuwe meneer Harmsen toch
pi_16607464
Waarom nam ie nou niet op ?
Nee ik ben geen 14
pi_16607590
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:32 schreef demonseeker14 het volgende:
Waarom nam ie nou niet op ?
Wel goed geacteerd...
pi_16607604
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:14 schreef pberends het volgende:
Wat een vreselijk acteur is die nieuwe meneer Harmsen toch
Maar wat vinden jullie
  maandag 26 januari 2004 @ 20:43:57 #188
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16607842
Ik voorspel dat Robert (evt. met Valerie) gaat proberen de voogdij te krijgen
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16607886
quote:
pberends quote: "Ik heb een stronthekel aan mensen die nergens tegen kunnen."
pberends quote: "Quotes suck!"
pberends quote: "Mensen moeten hun verantwoordelijkheid nemen én spelfouten maken."
  maandag 26 januari 2004 @ 21:01:10 #190
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16608495
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:44 schreef Eluc het volgende:

[..]


Ik snap je niet?
The Most Incredible, Baby
pi_16615540
Wat een saaie aflevering vandaag zeg en wel ontopic blijven mijn geachte medefokkers
Een heer met stijl
  dinsdag 27 januari 2004 @ 01:04:38 #192
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16615645
Sjors en Milan

Dat gaat hem nog wel worden, dat huwelijk gaat echt niet door dus...

Nulla verba sed acta
pi_16632404
gtst is echt saaai op het moment
pi_16632533
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
gtst is echt saaai op het moment
Nee joh het is echt superspannend nu man!!!

Vooral die verhaallijn met Harmsen en Tracy wow wat is dat spannend zeg ik zit elke avond op het puntje van mijn stoel. En dat acteerwerk ook de laatste tijd het is echt nog nooit zo goed geweest. En dan die Pascalle wat een geweldig personage en actrice. Nee hoor ik geniet volop

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_16635299
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 01:04 schreef Leonoor het volgende:
Sjors en Milan

Dat gaat hem nog wel worden, dat huwelijk gaat echt niet door dus...


Jaweeeeel, huwelijken scoren goed bij de kijkcijfers! Dus dat huwelijk gaat wel door, alleen gaat er uiteraard weer iets gruwelijk mis .
  dinsdag 27 januari 2004 @ 19:51:54 #196
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16635930
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:30 schreef karoltje het volgende:

[..]

Jaweeeeel, huwelijken scoren goed bij de kijkcijfers! Dus dat huwelijk gaat wel door, alleen gaat er uiteraard weer iets gruwelijk mis .


.

Al gun ik het . Charlie . niet.

The Most Incredible, Baby
pi_16636307
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
gtst is echt saaai op het moment
Beetje wel ja. Vooral Laura en Dennis met dat gezeik van Sil... dat is echt 3x

Elke keer hetzelfde gezeik. Het gaat al weken om wie de voogdij krijgt en wie zogenaamd de beste opvoeder is:

pi_16636535
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:44 schreef Eluc het volgende:

[..]


Hoe vind je "Europa, lekker belangrijk!"?
pi_16636560
Oh oh, Yasmine met een pistool. Hopelijk schiet ze Nick z'n zak eraf. Eindelijk sensatie.
pi_16636628
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:14 schreef _Flea_ het volgende:
Oh oh, Yasmine met een pistool. Hopelijk schiet ze Nick z'n zak eraf. Eindelijk sensatie.
Nee ze gaat Ludo door ze hoofd knallen vanwege d'r broer enzo.
X
X
X
pi_16637084
He das jammer.
Maar Morris gaat weer ff het vuurtje opstoken. Dat zal wel een scheiding worden. Wel jammer. Jef verdiend het niet.
pi_16637091
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:14 schreef _Flea_ het volgende:
Oh oh, Yasmine met een pistool. Hopelijk schiet ze Nick z'n zak eraf. Eindelijk sensatie.
Zwakke actie hoor. Maar waarom wilde ze Ludo vermoorden

En kan die Morris niet eens normale kleren aantrekken... eerst een fucking hartje midden op z'n homotruitje
Daarna een ik laat m'n nek-en-borsten graag zien homotruitje tis fucking winter mafkees!

pi_16637316
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:30 schreef _Flea_ het volgende:
He das jammer.
Maar Morris gaat weer ff het vuurtje opstoken. Dat zal wel een scheiding worden. Wel jammer. Jef verdiend het niet.
Jef is gewoon een echte zakenman. Hij pakt wat hij pakken kan.
X
X
X
pi_16637562
Ludo was wel een erg lieve man vandaag! Hij deed zo aardig tegen Sjors!
pi_16637606
wat is Jasmin van plan
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:48:09 #206
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16637659
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:46 schreef mat_herben het volgende:
wat is Jasmin van plan
Ik heb de laatste 4 minuten ofzo niet gezien.....wat is er gebeurd?
Wat deed Yasmin toen ze bij het kerkhof was???
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_16637875
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:48 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ik heb de laatste 4 minuten ofzo niet gezien.....wat is er gebeurd?
Wat deed Yasmin toen ze bij het kerkhof was???


Gewoon zielig zitten doen om die idiote broer van haar die iemand vermoord en verwond heeft, en volgens mij heeft Ludo hem niet eens laten vermoorden en zei hij dat alleen om te bluffen.
Een heer met stijl
  dinsdag 27 januari 2004 @ 21:26:16 #208
81617 TheSoapManiac
Lachuuuh is m'n mottow
pi_16638990
Ik ben blij dat Barbara en Jef ruzie hebben! Het is toch niet realistisch! Ze moeten echt scheiden, want

--- Barbara heeft met Wout gezoend
--- Barbara met de zoon van Jef, Remco
--- Barbara heeft Jef voorgelogen over de echte moeder van Charlie

--- Jef heeft Barbara voorgelogen over Robert's cokegebruik
--- Jef met Anouk
--- Jef's broer heeft Barbara dochter verlamd
--- Jef is bijna naar bed geweest met Valerie, de zus van Barbara
--- Jef heeft Barbara voorgelogen over Robert betrokkenheid bij Charlie ongeluk
--- Jef had een affaire met Isabella

Anders gezegd, geen toekomst meer. Of wel???

pi_16639088
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:26 schreef TheSoapManiac het volgende:
Ik ben blij dat Barbara en Jef ruzie hebben! Het is toch niet realistisch! Ze moeten echt scheiden, want

--- Barbara heeft met Wout gezoend
--- Barbara met de zoon van Jef, Remco
--- Barbara heeft Jef voorgelogen over de echte moeder van Charlie

--- Jef heeft Barbara voorgelogen over Robert's cokegebruik
--- Jef met Anouk
--- Jef's broer heeft Barbara dochter verlamd
--- Jef is bijna naar bed geweest met Valerie, de zus van Barbara
--- Jef heeft Barbara voorgelogen over Robert betrokkenheid bij Charlie ongeluk
--- Jef had een affaire met Isabella

Anders gezegd, geen toekomst meer. Of wel???


Dat laatste kan wel weg want het is nooit echt 'aan' geweest tussen die twee. .
pi_16640165
Ik voorspel dat de voogdijzaak een verassende wending krijgt en dat Robert er met Sil vandoorgaat
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16640467
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:44 schreef P-Style het volgende:
Ludo was wel een erg lieve man vandaag! Hij deed zo aardig tegen Sjors!
Ludo is toch ook lief Ik snap niet wat die man altijd verkeerd doet hoor.....
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 22:15:30 #212
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16640797
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 19:30 schreef karoltje het volgende:

[..]

Jaweeeeel, huwelijken scoren goed bij de kijkcijfers! Dus dat huwelijk gaat wel door, alleen gaat er uiteraard weer iets gruwelijk mis .


Ambtenaar : Neemt gij, Milan Alberts bla bla bla..

Milan :Nee!

Nulla verba sed acta
pi_16642408
Ludo gaat met Sjors want die is in verwachting van Nick en zo wil Ludo haar uit de klauwen houden van Nick
En Robert gaat tijdens de rechtzaak een boekje open doen over Pascale over der losbandige leven en zo krijgt Laura toch nog Sil maar ja die krijgt weer last van zijn hartkleppen dus Sil gaat er weer uit
Tjee ik kon de serie GTST zelf wel geschreven hebben
Twinning = boring
pi_16642503
Wat is Jef toch cool
Sjors zal ontwijfeld iets met Ludo krijgen. Bedenk eens hoe Martine daarop reageren gaat! En zwanger? Neu! Ze is toch al naar het zieeknhuis geweest?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:06:03 #215
5080 Wieteke
Wordt vervolgd
pi_16642582
Victoria (Isabella ) komt zo bij Vara Laat en volgens de aankondiging is ze binnenkort weer in GTST te bewonderen!
pi_16642662
Jeff is eigenlijk homo maar ja daar durft die niet voor uit te komen maar dat komt nog wel hoor dat sms ik ff door naar de schrijver van GTST zo'n verhaallijn heeft er toch nog niet ingezeten? En dat yasmine de revolver heeft begraven dat komt nog van pas als ze Nick mee neemt naar het graf

Heb genoeg plannen voor GTST maar waarom nemen ze mij niet aan????????|

Twinning = boring
pi_16646398
Ludo krijgt helemaal niet iets met Sjors, ze kunnen het gewoon goed met elkaar vinden.
Ludo is tegen heel weinig personen gewoon oprecht aardig zoals bijvoorbeeld zijn dochter en kleinzoon (neefje moet ik nu zeggen), tegen Harmsen en tegen Daantje bijvoorbeeld ook en Janine natuurlijk.

De laatste tegenstanders van Ludo zochten hem opzettelijk op, Tony, Marcus, Roxy en nu die doos van een Yasmin weer.
En vergeet Martine niet, die wil hem nu ook weer wat gaan aandoen, iets vertelt mij dat Martine iets meer doorgewinterd is in het slecht zijn dan die andere.
Desondanks hoop ik dat Ludo wint en deze keer alles behoud (controle over beenspieren, zijn zicht, zijn huis en zijn bedrijf)

Een heer met stijl
pi_16649777
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:58 schreef Svensational het volgende:
Ik voorspel dat de voogdijzaak een verassende wending krijgt en dat Robert er met Sil vandoorgaat
Ik verwacht zelfs dat Robert en Lauuura weer gaan trouwen om Sil te kunnen houden. .
pi_16649832
Milan heet geen Alberts van zijn achternaam....
  woensdag 28 januari 2004 @ 10:22:33 #220
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16649935
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:17 schreef carola het volgende:
Milan heet geen Alberts van zijn achternaam....
Verhagen.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:15:51 #221
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16651133
Waar je je al niet druk om kunt maken.,...
Nulla verba sed acta
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:53:48 #222
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16659192
ik heb al lekker in de gids van volg. week gelezen hoe het ongeveer afloopt met bar en jef.


ik vind trouwens dat bar terug moet naar wout. ik dacht eingelijk dat er zelfs verder nog een verhaallijn in zou komen met hem. bij die laatste scene met wout in die hotelkamer zei wout nog dat ie verliefd was op bar.. ik dacht dat ie dr zou gaan stalken ofzo.. maar nee hoor.
wout was wel een lekkere vent btw

en jef bij anouk. dat past wel bij elkaar. ik vind anouk wel een leuke vrouw trouwens, brutaal en toch wel netjes.

  woensdag 28 januari 2004 @ 15:58:24 #223
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16659337
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:53 schreef ikbendie.ene het volgende:
ik heb al lekker in de gids van volg. week gelezen hoe het ongeveer afloopt met bar en jef.
...
Spoiler!!
Nulla verba sed acta
pi_16659483
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:15 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Ambtenaar : Neemt gij, Milan Alberts bla bla bla..

Milan :Nee!


Ik denk ook dat het iets in die richting wordt.
Milan en Charlie staan samen voor het altaar en Sjors en Milan kijken elkaar diep in de ogen, waarnaar Milan natuurlijk nee zegt op de vraag.
Hoop ik dan tenminste !
pi_16659592
Ludo en Robin vind ik echt de leukste personages uit gtst.

En hun zijn echt 2 van de weinig in die serie die een ander niet maar zo wat aan doet.

  woensdag 28 januari 2004 @ 16:23:43 #226
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16660015
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:08 schreef _bigmac_ het volgende:
En hun zijn echt 2 van de weinig in die serie die een ander niet maar zo wat aan doet.
Hmz...ja
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 28 januari 2004 @ 16:40:27 #227
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16660572
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo en Robin vind ik echt de leukste personages uit gtst.

En hun zijn echt 2 van de weinig in die serie die een ander niet maar zo wat aan doet.


En nu in het Nederlands
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16661861
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:53 schreef ikbendie.ene het volgende:
Ik vind anouk wel een leuke vrouw trouwens, brutaal en toch wel netjes.
Die Anouk is wel een hitsige dame ja...
pi_16662138
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo en Robin vind ik echt de leukste personages uit gtst.

En hun zij zijn echt 2 van de weinig in die serie die een ander niet maar zo wat aan doet.


Are you serious? Ben je Ludo met zn 'mannetjes' vergeten? Bovendien heeft ie Bowien laten vallen in een ravijn .
pi_16662478
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:34 schreef karoltje het volgende:

[..]

Are you serious? Ben je Ludo met zn 'mannetjes' vergeten? Bovendien heeft ie Bowien laten vallen in een ravijn .


Zout nou effe gauw op, Ludo heeft dat valse kreng met geen vinger aangeraakt, Bowien heeft ooit de trap bij Ludo met dweilwas ingesmeerd om de zwangere Janine van haar baby (Lucas) te ontdoen zij was dus even erg.

De laatste jaren zorgen Ludo en zijn mannetjes enkel voor zijn eigen beveiliging.

Bovendien echt wel een vette wagen had die Ludo laatst!

Een heer met stijl
  woensdag 28 januari 2004 @ 18:21:03 #231
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16663392
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:58 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Spoiler!!


heb ik iets verklapt dan ¿?
  woensdag 28 januari 2004 @ 18:22:14 #232
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_16663420
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Ludo en Robin vind ik echt de leukste personages uit gtst.

En hun zij zijn echt 2 van de weinig weinigen in die serie die een ander niet maar zo wat aan doet doen.


Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_16666180
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:34 schreef karoltje het volgende:

[..]

Are you serious? Ben je Ludo met zn 'mannetjes' vergeten? Bovendien heeft ie Bowien laten vallen in een ravijn .


wat is er mis met hun ??.
pi_16667281
WAT een slechte uitzending zeg.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:47:29 #235
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16670136
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 18:21 schreef ikbendie.ene het volgende:

[..]

heb ik iets verklapt dan ¿?


Nee, maar wel graag doen!!

I admit, slechte woordkeus

[Dit bericht is gewijzigd door Leonoor op 28-01-2004 21:47]

Nulla verba sed acta
pi_16670213
Wanneer gaan die Jef en Barbie es uit elkaar??? Moet die hele fake-vertoning nog een huwelijk voorstellen? Snap echt niet dat die twee zich unberhaupt nog met elkaar bezighouden, wat een zielig geleuter, nu al maanden lang!!
geniet nooit met mate
pi_16672020
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:49 schreef gimme.shelter het volgende:
Wanneer gaan die Jef en Barbie es uit elkaar??? Moet die hele fake-vertoning nog een huwelijk voorstellen? Snap echt niet dat die twee zich unberhaupt nog met elkaar bezighouden, wat een zielig geleuter, nu al maanden lang!!
Helemaal mee eens!
Een heer met stijl
  woensdag 28 januari 2004 @ 22:58:17 #238
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16672509
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:49 schreef gimme.shelter het volgende:
Wanneer gaan die Jef en Barbie es uit elkaar??? Moet die hele fake-vertoning nog een huwelijk voorstellen? Snap echt niet dat die twee zich unberhaupt nog met elkaar bezighouden, wat een zielig geleuter, nu al maanden lang!!
Als Jef nu aan Charlie vertelt dan Valerie dr moeder is (tijdens de mislukkende trouwdag ofzo, als Milan net Nee heeft gezegd), dan gaat Babs echt zeker bij hem weg! Alles in 1x opgelost!
Nulla verba sed acta
pi_16677655
Heb het gisteren gemist, maar ga vanavond wel weer ff kijken. Ben benieuwd of er nog wat leuks gebeurd.
pi_16681360
Jef: "Het was maar twee keer"

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16681811
Ik vind t wel een plan dat Tracey Harmsen vermoord tijdens een ruzie ofzo!
T lijkt simpel..... En dat is t ook.
pi_16687721
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:03 schreef Remidepemi het volgende:
Ik vind t wel een plan dat Tracey Harmsen vermoord tijdens een ruzie ofzo!
Nuttige reactie, dat gebeurt toch nooit
Een heer met stijl
pi_16688844
Guusje nederhorst overleden.
pi_16694407
Kijk op www.kane.nl voor persoonlijk afscheidbericht van Dinand aan Guusje.
pi_16694452
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Guusje nederhorst overleden.

Ik hoorde bij RTL boulevard dat GTST begint met een kleine herdenking.

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:07:19 #246
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16695318
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Guusje nederhorst overleden.
Goh.
The Most Incredible, Baby
pi_16695478
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Ik hoorde bij RTL boulevard dat GTST begint met een kleine herdenking.


Net gezien ja
pi_16695822
R.I.P. Guusje.

Maar wel LOL @ Tracey : "Het bedrog van de bejaarde"

pi_16699040
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 19:32 schreef UFOtje het volgende:

[..]

Ik hoorde bij RTL boulevard dat GTST begint met een kleine herdenking.


Hij was wel heel erg klein ja! Echt heel verdrietig
Een heer met stijl
pi_16700181
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hij was wel heel erg klein ja! Echt heel verdrietig


Ja.. en zonder beelden, waar ze het bij RTL boulevard wel over hadden.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_16710906
Die herdenking was vanmorgen niet bij de herhaling, kan dat kloppen?

Arme Guusje...

pi_16713196
Als eerbetoon aan Guusje volgende topictitel iets met Roos?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:16:17 #253
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16713360
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:10 schreef Svensational het volgende:
Als eerbetoon aan Guusje volgende topictitel iets met Roos?
Ja, ik ben voor.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 13:18:50 #254
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16713423
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 13:10 schreef Svensational het volgende:
Als eerbetoon aan Guusje volgende topictitel iets met Roos?
Absoluut
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16713903
RIP Guusje
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_16713911
Closed ?
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')