quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:55 schreef dezenickiscool het volgende:
Hoi ik eet mn biefstuk enkel op 1 manier , doorbakken met in het uiterste midden een streepje roze![]()
nu gebeurd het me al te vaak dat ik em ofwel niet lang genoeg laat liggen of juist te lang , dus ofwel koud ofwel grijs gebakken![]()
iemand een richtingstijd aan beide zijden zodat em gebakken is maar toch een streepje roze? de truc van de "veerkracht" ontgaat me ( moet je duwen op je vlees met je vinger en voelen of het terugveert)
ik heb meestal kleine lapjes biefstuk , maar wel redelijk dik ( zijn het meest mals vind ik persoonlijk )
ik heb een lapje in de koelkast voor vanavond ( klein maar dik ) en kwil em perfect![]()
nee, maar het puntje van mijn neus veert meer mee dan mn kin, wat nu?quote:Op dinsdag 13 januari 2004 21:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
ben ik nou de enige die aan het puntje van zijn neus zat te voelen![]()
Omdat ze in een restaurant een heel pak braadboter gebruikenquote:Op dinsdag 13 januari 2004 21:06 schreef Els_saai het volgende:
Waarom wordt dikke biefstuk in een restaurant eigenlijk wel lekker (gaar)? Terwijl het thuis altijd alleen maar taaier wordt?
Dat spreekt voor zich..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
eerst bakken jullie hem wel aan hoop ik toch?
Dat dus! doet wonderen, dan gaart het verder en is 'ie van binnen niet koud!quote:Op woensdag 14 januari 2004 15:57 schreef Ole het volgende:
Volgens Rudolf van Lifeandcooking :
-verpakken in aluminiumfolie en 10 minuten laten rusten.
succes!
Hier nooit last vanquote:Op dinsdag 13 januari 2004 21:06 schreef Els_saai het volgende:
Waarom wordt dikke biefstuk in een restaurant eigenlijk wel lekker (gaar)? Terwijl het thuis altijd alleen maar taaier wordt?
Zou je 'm tussendoor niet ook even in die pan leggen ?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vanavond de aanbieding biefstuk c1000 grillen (kilo voor 4 euro)
Dat is gewone ordinaire biefstuk, helaas niks ossehazerigs aan, ahoewel dat voor mij wel wat te weinig bite heeft.
Grilpan heet laten worden, biefstuk insmeren met arachideolie, grillen, eruit halen en zout en peper, in aluminiumfolie.
Dan in de grilpan nog lekker even paprika en ui grillen
Jawelquote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zou je 'm tussendoor niet ook even in die pan leggen ?
Bullshit.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef tsigalko het volgende:
Iemand die bij Van der Valk heeft gewerkt vertelde me dat de biefstuk daar de magnetron in gaat en dat er na afloop met een gloeiend hete vleesvork de donkere 'grillstrepen' worden aangebracht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |