abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2004 @ 16:44:58 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16156225
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:37 schreef Kozzmic het volgende:

Plaats hier uw kritische blik op modereeracties van de moderatoren, of kaart aan waar een mod zou moeten ingrijpen.

Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.

Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum

En weer verder.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_16156238
Is dit een groetzone?
  zondag 11 januari 2004 @ 16:46:35 #3
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_16156267
Ik maak 'm wel sticky Sidekick, luiwammes
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_16156503
Ok hier kan ik mijn motie van wantrouwen indienen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 11 januari 2004 @ 16:56:52 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_16156560
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:55 schreef du_ke het volgende:
Please do
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † zondag 11 januari 2004 @ 17:02:02 #7
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16156723
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:55 schreef du_ke het volgende:
Ik dien een algemene motie van treurnis in!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 11 januari 2004 @ 17:13:39 #8
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16157138
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:46 schreef robh het volgende:
Ik maak 'm wel sticky Sidekick, luiwammes
Ik wil nog even undercover blijven.
pi_16158270
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik dien een algemene motie van treurnis in!

Motie van sneuheid, das een goed idee!
  maandag 12 januari 2004 @ 02:43:46 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16174608
MANIFEST

Schopje CAV ONZ.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 12 januari 2004 @ 03:11:13 #11
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16174945
quote:
Op maandag 12 januari 2004 02:43 schreef Dagonet het volgende:
MANIFEST

Schopje CAV ONZ.

Je was me voor.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 12 januari 2004 @ 03:12:34 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16174953
quote:
Op maandag 12 januari 2004 03:11 schreef sjun het volgende:

[..]

Je was me voor.

In ONZ kan het uitlopen tot een leuk topic
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 12 januari 2004 @ 10:19:12 #13
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_16178339
Deze user heeft in ONZ de verkeerde afslag genomen: Als jij de baas was van het land, wat zou je doen?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_16178440
quote:
Op maandag 12 januari 2004 10:19 schreef Herostratos het volgende:
Deze user heeft in ONZ de verkeerde afslag genomen: Als jij de baas was van het land, wat zou je doen?
Reactie is verwijderd. Thanks.
pi_16208707
Ik zou toch heel graag willen, dat jullie moderators even geduld hebben met een topic voordat jullie het verplaatsen, zoals met Eigen bedrijf of Onderzoeken.

Ik begrijp wel dat jullie het druk hebben, en het is natuurlijk ook mijn eigen probleem (ik moet meteen naar de kern van de zaak gaan), maar zo maak je ook alle discussies onmogelijk waarbij iemand een punt wil belichten waar normaal aan voorbij word gegaan omdat het een onderdeel is van een groter issue.

Het is al moeilijk genoeg om het deelpunt duidelijk te maken zonder dat jullie het topic meteen wegkeilen!

pi_16210141
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 03:08 schreef DiGuru het volgende:
[...]
Waarom maak je een discussie onmogelijk door het te verplaatsen naar een ander onderdeel van FOK!?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 13 januari 2004 @ 12:35:33 #17
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_16218238
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:35 schreef freako het volgende:
Minimumleeftijd brommers naar 17 jaar

Dubbeltopic:

Brommer pas vanaf 17 jaar

Dank u.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 14:37:51 #19
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  dinsdag 13 januari 2004 @ 15:35:06 #20
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_16222024
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:37 schreef freako het volgende:
Berkenbommen?

.

Ah, hij is dicht. .
  dinsdag 13 januari 2004 @ 16:33:42 #21
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_16224260
Made in NL wordt Made in EU ..

Dubbeltopic van: Made in Holland -> Made in EU in NWS.

Hmm, ben wel in een wannabemod-bui vandaag

pi_16228299
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 16:33 schreef freako het volgende:
Made in NL wordt Made in EU ..

Dubbeltopic van: Made in Holland -> Made in EU in NWS.

Hmm, ben wel in een wannabemod-bui vandaag

Dank.
  woensdag 14 januari 2004 @ 17:44:23 #23
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16258861
Wat is dit voor 'culturele' invasie in POL?
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:16:35 #24
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16264716
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:13 schreef KsijnStikGoed het volgende:
Oh ja en de Joden direct terug voordat ze hier onze media ook overnemen net zoals in the US.
Zionists Basterds

FREE PALESTINA

Hoe NL met succes groepen buitenlanders opneemt

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_16264767
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:16 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Altijd lastig, die relklonen, .
pi_16265273
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:16 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Reacties verwijderd.
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:08:41 #27
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16278394
Cultiveren volgende generatie scholieren

Prima dat je daar een bezem doorheen haalt, maar zou je ook eens SCH de wacht aan kunnen zeggen dat hij eens ergens op in gaat in plaats van continu zijn standaard 'allochtonen-zijn-zielig-en-het-is-allemaal-de-schuld-van-Pim-Fortuyn-en-diens-xenofobe-aanhangers'-riedel neer te plempen.

Als je het over het gedrag waar leraren mee geconfronteerd worden wil hebben doet hij dat af als 'ach wat zielig' om dan vervolgens weer dezelfde knuffelige (bij gebrek aan een beter woord) kutmeuk uit te kotsen als wat hij altijd op het forum neerkwakt. Erg typerend en érg discussieverneukend. Continu zit hij Robert_Jensen e.a. er op aan te vallen dat ze zich alleen maar fixeren op de allochtonen, maar hieruit blijkt dat hij daar nét zo hard aan meewerkt.

pi_16278488
Ik reageer scherp op onwaarheden dat is mijn goed recht. Als je zeg dat leraren dagelijks met geweld te maken hebben, dat is dat onnodige en onjuiste stemmingmakerij. Als anderen racistische taal uitslaan, dan reageer ik daarop, dat vind ik niet meer dan normaal.

Maar een beetje schijnheilig is het allemaal Lithion, als je naar je eigen persoonsgerichte post gaan die zeer zwaar op de man en van een zeer laag niveau is. Lijkt me niet nodig.

pi_16278504
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:08 schreef Lithion het volgende:
Cultiveren volgende generatie scholieren

Prima dat je daar een bezem doorheen haalt, maar zou je ook eens SCH de wacht aan kunnen zeggen dat hij eens ergens op in gaat in plaats van continu zijn standaard 'allochtonen-zijn-zielig-en-het-is-allemaal-de-schuld-van-Pim-Fortuyn-en-diens-xenofobe-aanhangers'-riedel neer te plempen.

Als je het over het gedrag waar leraren mee geconfronteerd worden wil hebben doet hij dat af als 'ach wat zielig' om dan vervolgens weer dezelfde knuffelige (bij gebrek aan een beter woord) kutmeuk uit te kotsen als wat hij altijd op het forum neerkwakt. Erg typerend en érg discussieverneukend. Continu zit hij Robert_Jensen e.a. er op aan te vallen dat ze zich alleen maar fixeren op de allochtonen, maar hieruit blijkt dat hij daar nét zo hard aan meewerkt.

Ach man, je doet er zelf ook aan mee met dat offtopic Idols-verhaal, en Robert_Jensen moet helemaal zijn hypocriete smoel houden, want die kan niet posten zonder continu mede-users persoonlijk aan te vallen. Oftewel, de pot verwijt de ketel.

Als we users het recht gaan ontnemen domme of slecht onderbouwde meningen te uiten dan kunnen we een groot deel van de users eraf gooien. Het is aan jou en anderen om domme meningen naar waarde in te schatten en er normaal op te reageren. Of niet op te reageren.

donderdag 15 januari 2004 @ 11:19:39 #30
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16278636
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:14 schreef Kozzmic het volgende:
Ach man, je doet er zelf ook aan mee met dat offtopic Idols-verhaal, en Robert_Jensen moet helemaal zijn hypocriete smoel houden, want die kan niet posten zonder continu mede-users persoonlijk aan te vallen. Oftewel, de pot verwijt de ketel.
Hey, ik zeg ook dat het prima is dat je de bezem erdoorheen haalt en dat ik te ver ging! Maar ik word er schijtziek van dat steeds dezelfde users erop aangekeken worden terwijl iedereen door SCH als racist kan worden bestempelt en hij zélf de discussie in die hoek manoeuvreert.
pi_16278808
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:19 schreef Lithion het volgende:

[..]

Hey, ik zeg ook dat het prima is dat je de bezem erdoorheen haalt en dat ik te ver ging! Maar ik word er schijtziek van dat steeds dezelfde users erop aangekeken worden terwijl iedereen door SCH als racist kan worden bestempelt en hij zélf de discussie in die hoek manoeuvreert.

Ik ga maar niet meer met je in discussie want je lijkt maar 1 missie te hebben, en dat is je tegen mij richten. Terwijl de problematiek daar veel te belangrijk voor is. Ik noemt niet iedereen een racist, maar wel degene die daar in zijn posts blijk van geeft. Ik geef aan dat het lastig discussieren is als racisme het uitganspunt is, wat wil je daar dan tegen in brengen? Als er sprake van is, mag je het toch wel benoemen? Ik word er op mijn beurt schijtziek van dat een tragische gebeurtenis, en een discussie daarover, vanaf het begin verziekt wordt door die mensen die alleen maar over kleur en afkomst willen en kunnen praten en in schuld denken, niet in oplossingen.
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:31:55 #32
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16278941
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:26 schreef SCH het volgende:
Ik word er op mijn beurt schijtziek van dat een tragische gebeurtenis, en een discussie daarover, vanaf het begin verziekt wordt door die mensen die alleen maar over kleur en afkomst willen en kunnen praten en in schuld denken, niet in oplossingen.
Ja hoor, vandaar dat je een opmerking vanuit het oogpunt van leraren afdeed met 'zielig hoor' en weer verder ging met je Fortuyn/racisten-zijn-de-schuldigen-riedeltje. .

Het is goed met je .

pi_16279019
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:31 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ja hoor, vandaar dat je een opmerking vanuit het oogpunt van leraren afdeed met 'zielig hoor' en weer verder ging met je Fortuyn/racisten-zijn-de-schuldigen-riedeltje. .

Het is goed met je .

Dit bedoel ik nou. Wat wil je nou? Ik reageerde zo omdat die post van jou zo flamend was. Of ben je er serieus in dat alle leraren iedere dag met bedreigingen en geweld te maken hebben? Het is zo lastig om op die manier te praten - waarom hou je je niet gewoon aan de feiten.

En dan zet je nog maar eens een walgelijk persoonlijk stukje neer waar je nog geen excuses voor aangeboden hebt.

pi_16279140
quote:
Het grote misverstand tussen SCH en "de rest" is dat hij nog steeds niet inziet dat degenen die hij denkt te beschermen -de zwakkeren- juist de dupe zijn van zijn permissiviteit. Hij begrijpt niet dat juist allochtonen en andere sociaal en economisch gemarginaliseerden veel meer dan hij (of ik) gebukt gaan onder de terreur die door een kleine maar hardnekkige en groeiende groep allochtonen wordt aangericht. Het is vanuit dat inzicht, niet uit plat racisme, dat Fortuyn zoveel weerklank vond - ook bij allochtonen, en ook bij voorheen "linkse" mensen die langzamerhand, terwijl de terreur zich uitbreidt, ook hinder en angst beginnen te ondervinden. Niet voor niets heeft het incident(?) op het Terra College de gemoederen nu weer zo op doen laaien - het komt weer dichterbij. Het simpele feit dat die overlast en onveiligheid vrijwel geheel uit allochtone hoek komt, wil absoluut niet zeggen dat de oorzaak rasgebonden is -ik denk dat geen weldenkend mens dat gelooft- maar het roept wel nadrukkelijk de vraag op welke culturele en sociale achterstand daar heerst en wat daar moet veranderen. SCH gaat die vraag uit de weg omdat hij blijkbaar ten onrechte gelooft dat dat een racistische invalshoek is.
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:39:21 #35
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16279142
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:34 schreef SCH het volgende:
Dit bedoel ik nou. Wat wil je nou? Ik reageerde zo omdat die post van jou zo flamend was.
Die post over leraren flamend? Hoe KOM je erbij? Leer eens wat flamen is.
quote:
Of ben je er serieus in dat alle leraren iedere dag met bedreigingen en geweld te maken hebben?
Ik heb nergens gezegd alle leraren, dat maak jij er nu weer van. Kijk, dát is jouw probleem. Jij leest maar wat je wil lezen, of beter gezegd, je leest helemaal niet en vervolgens ga je óf op de man spelen óf je plempt een stukje neer over hoe Fortuynisten en racisten schuld hebben aan de ontstane sfeer etc. etc. óf je ontkent in alle toonaarden zonder ook maar enige onderbouwing toe te voegen.

Maar je gaat je gang maar, ik ga er niet meer op reageren (en hoop dat anderen mijn voorbeeld volgen).

quote:
En dan zet je nog maar eens een walgelijk persoonlijk stukje neer waar je nog geen excuses voor aangeboden hebt.
Dat ben ik ook geenszins van plan. .
pi_16279196
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:39 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik denk dat Kozzmic genoeg aanleiding heeft om maat regelen tegen je treffen. Als je niet ziet wat er niet klopte aan je post over leraren dan ben je stekeblind of heel erg dom.
pi_16279298
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:39 schreef dvr het volgende:
SCH gaat die vraag uit de weg omdat hij blijkbaar ten onrechte gelooft dat dat een racistische invalshoek is.
Nee ik ga die vraag niet uit de weg. Misschien lijkt dat zo in dit soort discussies maar dat is echt niet zo. Ik verbaas me er alleen over dat het bij dit incident meteen over de kleur van de dader gaat en toen hier vorige week bij om het hoekje een advocaat met een ijspriem werd aangevallen, de kleur ineens niet terzake doet.

Je moet het wel altijd in perspectief blijven zien en het is gevaarlijk om in de val van hysterie en uitvergroting te trappen. Dat Lithion suggereert dat leraren dagelijks met bedreigingen en geweld te maken hebben, dat anderen suggereren dat allochtonen klaplopers zijn, dat is niet leuk voor leraren, niet voor allochtonen en wij schieten er ook niks mee op.

donderdag 15 januari 2004 @ 11:48:07 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_16279365
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat Lithion suggereert dat leraren dagelijks met bedreigingen en geweld te maken hebben, dat anderen suggereren dat allochtonen klaplopers zijn, dat is niet leuk voor leraren, niet voor allochtonen en wij schieten er ook niks mee op.

Lithion chargeert misschien enigszins, maar mijn zus, die op een soortgelijke school werkt als dat Terra, komt regelmatig met verhalen over geweld. Niet tegen haar, maar tegen collega's of tegen andere leerlingen. Dat een leraar niet persoonlijk wordt aangevallen wil niet zeggen dat hij niks met geweld te maken heeft. Een school is een gemeenschap en elk incident raakt alle leraren even hard.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_16279453
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lithion chargeert misschien enigszins, maar mijn zus, die op een soortgelijke school werkt als dat Terra, komt regelmatig met verhalen over geweld. Niet tegen haar, maar tegen collega's of tegen andere leerlingen. Dat een leraar niet persoonlijk wordt aangevallen wil niet zeggen dat hij niks met geweld te maken heeft. Een school is een gemeenschap en elk incident raakt alle leraren even hard.

Iedereen schermt in dit soort gevallen met zussen en zwagers. Ik kan dat ook doen. Ik kom zelfs wekelijks op een heel groot college in de randstad. Ik ontken ook nergens dat er best wat gebeurt, maar als iemand als feit presenteert dat leraren dagelijks last hebben van geweld en bedreigingen dan reageer ik daar cynisch op.
pi_16279513
quote:
Je moet het wel altijd in perspectief blijven zien en het is gevaarlijk om in de val van hysterie en uitvergroting te trappen.
Dat ben ik met je eens, al heb ik er begrip voor dat de gemoederen steeds verhitter raken, want voor degenen die dagelijks met deze problemen geconfronteerd worden verbetert er maar niets omdat de politiek geen antwoorden heeft. Ondertussen dreigt alle nuance wel verloren te gaan, dat is zo.

Overigens schijnt ieder jaar 1,5% van de leraren met fysiek geweld te maken te krijgen. Een krant merkte daar vandaag over op dat het zolangzamerhand veiliger is om als soldaat naar Irak te gaan dan in Nederland voor de klas te staan. Een overdrijving, maar niet voor de betrokkenen.

pi_16279565
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:54 schreef dvr het volgende:
Overigens schijnt ieder jaar 1,5% van de leraren met fysiek geweld te maken te krijgen.
Dat is dus best veel maar toont ook meteen de overdrijving an door te stellen dat iedereen er bijna altijd mee te maken heeft.
pi_16279691
De discussie over geweld op scholen svp niet in dit topic vervolgen. Wmb mag er een nieuw topic in POL worden geopend, hoewel de discussie ook al in NWS ter sprake komt, maar misschien is het beter een paar dagen te wachten zodat een discussie meer inhoudelijk en ontopic gevoerd kan worden. Dat lijkt op het moment nauwelijks mogelijk.

Overigens heb ik geen 'maatregelen' genomen tegen wie dan ook in de vorige discussie, leer er nu eens van en laat je niet meeslepen in persoonlijk geflame over en weer. Maar die en die doet het ook is geen argument. (dit is overigens niet gericht tegen een specifieke user, geldt voor iedereen)

donderdag 15 januari 2004 @ 12:08:32 #43
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16279863
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is dus best veel maar toont ook meteen de overdrijving an door te stellen dat iedereen er bijna altijd mee te maken heeft.

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=37163
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:09:40 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16279890
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ja hoor. En kijk eens welke user dat in 99% vd gevallen is en wie ermee begint. Juist. Verder niets toe te voegen.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16279906
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:08 schreef Kozzmic het volgende:
Houd pbagger svp in de POLSC-reeks. Users die achter deze kloon zitten hebben inhoud genoeg om een dergelijk topic onder eigen naam te openen.
http://forum.fok.nl/search.php?order=last&on=user&search=77791

geen LOL

Simplistisch, Wazig, Bagger
stem pbagger 2007 !!
  donderdag 15 januari 2004 @ 12:30:23 #46
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16280457
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:56 schreef SCH het volgende:
DAT STELDE IK OOK HELEMAAL NIET! LEER EENS LEZEN!

Mijn God zeg, waar is Nyrem, met hem valt nog beter te babbelen.

Enfin, verder in het nieuwe topic dan maar.

pi_16281095
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:30 schreef Lithion het volgende:

[..]

DAT STELDE IK OOK HELEMAAL NIET! LEER EENS LEZEN!

Flauw om het nu te ontkrachten en af te zwakken. Je suggereerde het heel duidelijk dat het probleem onmetelijke vormen heeft aangenomen, is het nu ineens niet meer zo'n groot probleem dan?
pi_16281131
Suggiestie:

Wordt het niet eens tijd voor een "SCH vs Lithion, Aaah! en Robert_Jensen"-forum? Ik bespeur zoveel vonken tussen elkaar, het lijkt wel liefde.

donderdag 15 januari 2004 @ 14:14:16 #49
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16283374
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:39 schreef dvr het volgende:

[..]

Het grote misverstand tussen SCH en "de rest" is dat hij nog steeds niet inziet dat degenen die hij denkt te beschermen -de zwakkeren- juist de dupe zijn van zijn permissiviteit. Hij begrijpt niet dat juist allochtonen en andere sociaal en economisch gemarginaliseerden veel meer dan hij (of ik) gebukt gaan onder de terreur die door een kleine maar hardnekkige en groeiende groep allochtonen wordt aangericht. Het is vanuit dat inzicht, niet uit plat racisme, dat Fortuyn zoveel weerklank vond - ook bij allochtonen, en ook bij voorheen "linkse" mensen die langzamerhand, terwijl de terreur zich uitbreidt, ook hinder en angst beginnen te ondervinden. Niet voor niets heeft het incident(?) op het Terra College de gemoederen nu weer zo op doen laaien - het komt weer dichterbij. Het simpele feit dat die overlast en onveiligheid vrijwel geheel uit allochtone hoek komt, wil absoluut niet zeggen dat de oorzaak rasgebonden is -ik denk dat geen weldenkend mens dat gelooft- maar het roept wel nadrukkelijk de vraag op welke culturele en sociale achterstand daar heerst en wat daar moet veranderen. SCH gaat die vraag uit de weg omdat hij blijkbaar ten onrechte gelooft dat dat een racistische invalshoek is.

Misschien een ideetje voor een aparte draad?
pi_16283646
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:55 schreef Monidique het volgende:
Suggiestie:

Wordt het niet eens tijd voor een "SCH vs Lithion, Aaah! en Robert_Jensen"-forum? Ik bespeur zoveel vonken tussen elkaar, het lijkt wel liefde.

Ik denk dat je daar wel een goed punt hebt . De andere linksere users hebben het ook een stuk minder te ontgelden sinds SCH weer unbanned was.

.

† In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 14:36:18 #51
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16283936
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 12:55 schreef Monidique het volgende:
Suggiestie:

Toch denk ik dat ik wel met SCH een biertje kan drinken. Met du_ke en Kozzie ook!
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:46:42 #52
66982 Herostratos
pi_16284186
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:14 schreef sjun het volgende:

Misschien een ideetje voor een aparte draad?

Wellicht een suggestie om het stuk van Paul Scheffer en de discussie hieromtrent in een apart topic te vermelden? De discussie in deze draad verwatert tot een standaard emotionele discussie (zie thuisbasis NWS e.d.) en nu is sjun imho enkel paarlen voor de zwijnen aan het werpen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_16284191
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Toch denk ik dat ik wel met SCH een biertje kan drinken. Met du_ke en Kozzie ook!

Oh ja en ik met een sjun of Robert Jensen ook wel .

.

donderdag 15 januari 2004 @ 14:52:35 #54
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16284342
quote:

[..]

Toch denk ik dat ik wel met SCH een biertje kan drinken.

Ik denk ik van niet. Dat glas gaat dan opeens vliegen heb ik zo'n idee.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 14:54:15 #55
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16284397
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:52 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Ik denk ik van niet. Dat glas gaat dan opeens vliegen heb ik zo'n idee.

Wel eerst leegdrinken he?
pi_16284413
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wel eerst leegdrinken he?

Je hebt het tegen Raymond hoor .
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:57:37 #57
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16284471
Foute topic
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 15:01:08 #58
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16284554
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Je hebt het tegen Raymond hoor .

Met jou drink ik wel port.

pi_16285338
quote:

[..]

1 biertje maar?
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 15:37:28 #60
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16285602
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

1 biertje maar?

En een fles Beerenburg.
pi_16285753
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En een fles Beerenburg.

Best hoor - ik ga met iedereen aan het bier, al is het maar om ze op het rechte pad te krijgen
pi_16293167
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:19 schreef Lithion het volgende:

Maar ik word er schijtziek van dat steeds dezelfde users erop aangekeken worden terwijl iedereen door SCH als racist kan worden bestempelt en hij zélf de discussie in die hoek manoeuvreert.

Iedereen kan iedereen een racist noemen.
Dat is een ieders vrijheid.
Ik heb niet gemerkt dat SCH dat onnodig doet..
En het zijn juist de allochtonenhaters die steeds weer die "hoek" opzoeken . Logies...wie anders.?
SCH vindt het nodig tegenspel te geven.
Als je geen zin hebt in dat tegenspel moet je maar niet lezen.
Ga zo door SCH......ouwe dolfijnenzwemmer...

Jazeker.....iedereen laat zich meeslepen door de opgefokte sfeer op Fok.
Iedereen gaat in de fout met ' nette diskussietechniek'
Maar wie zit er het meest te fokken nav die moord.....

vrijdag 16 januari 2004 @ 11:51:11 #63
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_16309716
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Iedereen kan iedereen een racist noemen.
Dat is een ieders vrijheid.
Ik heb niet gemerkt dat SCH dat onnodig doet..
En het zijn juist de allochtonenhaters die steeds weer die "hoek" opzoeken . Logies...wie anders.?
SCH vindt het nodig tegenspel te geven.
Als je geen zin hebt in dat tegenspel moet je maar niet lezen.
Ga zo door SCH......ouwe dolfijnenzwemmer...

Jazeker.....iedereen laat zich meeslepen door de opgefokte sfeer op Fok.
Iedereen gaat in de fout met ' nette diskussietechniek'
Maar wie zit er het meest te fokken nav die moord.....

..... ouwe dolfijnenzwemmer..... Naja.. het zal dan wel

Het is wel leuk om te zien dat het nog steeds zo'n teringbende is hiero . Oe en Sidekick mag nu ook al stickey's openen. KJOET man! Heeft al dat aarsbonken toch nog iets opgeleverd.

Say your prayers
pi_16310546
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:51 schreef Sickie het volgende:
Oe en Sidekick mag nu ook al stickey's openen. KJOET man! Heeft al dat aarsbonken toch nog iets opgeleverd.
Jij kan ook een stickie openen. Het is gewoon een topic dat door een moderator later in de adelstand wordt verheven.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:23:19 #65
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16310619
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij kan ook een stickie openen. Het is gewoon een topic dat door een moderator later in de adelstand wordt verheven.

Ach laat hem toch.

Goodluck is volgens zijn redenering ook een mod-aarsbonker, aangezien die het vorige FB-topic in POL heeft aangemaakt.
Oh nee, dat is een rechse user die in zijn straatje lult. Foutje. Stom van mij.

Ik vind het op zich wel leuk, zo'n persoonlijke stalker.

pi_16317474
Even een streep trekken.....

========================================================================

Ontopic maar weer, svp.

† In Memoriam † vrijdag 16 januari 2004 @ 16:34:04 #67
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16317819
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:23 schreef Kozzmic het volgende:
Even een streep trekken.....

Kozzmic ik vind je een klootzak!
========================================================================

Ontopic maar weer, svp.

Onder de streep: Kozzmic, ik vind je lief.
pi_16318929
OMG, wat doe ik mis???
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:53:13 #69
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16325932
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:46 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Wellicht een suggestie om het stuk van Paul Scheffer en de discussie hieromtrent in een apart topic te vermelden? De discussie in deze draad verwatert tot een standaard emotionele discussie (zie thuisbasis NWS e.d.) en nu is sjun imho enkel paarlen voor de zwijnen aan het werpen.

Er lezen niet enkel zwijnen mee...
  vrijdag 16 januari 2004 @ 22:53:31 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16327487
Die streep van Kozzmic is net zo doordringbaar als de Nederlandse grens voor huwelijksmigranten.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 12:31:42 #71
66982 Herostratos
pi_16338186
Ik ben gisteren ook naar de kapper geweest. Onze 'vriend' Berlusconi
pi_16398530
Integratie in NL: Conclusies van de commissie-Blok

Discussie is een beetje verwaterd tot een haast persoonlijke vete tussen bepaalde users. Topic levert geen nuttige discussie meer op. Kan hiernaar gekeken worden?

maandag 19 januari 2004 @ 16:43:24 #73
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16399849
Integratie in NL: Conclusies van de commissie-Blok

Het topic kan nu wel weer open dunkt mij.

† In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 16:47:19 #74
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16399999
Sizzler, leuk dat je mijn reakties in POLslowchat uitveegt, maar wil je dat dan ook even met die van SCH en Du_ke doen? Dit stinkt mij anders teveel.
pi_16400138
Column Afshin Ellian over Nederlandse samenleving

Mag de quote even worden ingekort?

Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_16400775
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, leuk dat je mijn reakties in POLslowchat uitveegt, maar wil je dat dan ook even met die van SCH en Du_ke doen? Dit stinkt mij anders teveel.
Van mij staan er alleen maar inhoudelijke en onderbouwde reacties in
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 17:14:58 #77
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16400875
Sizzler, nogmaals: Wil je alle reakties even verwijderen, nu wordt gesuggereerd dat ik niets inhoudelijks meldde, terwijl er alleen maar relnichten omheen hangen.
pi_16400906
P.I.: .

Jullie lijken wel een stel kleuters .

Mijn god zeg .

pi_16401039
Misschien dat er weer iemand kan puinruimen in dat Commisie-blok topic dingetje?
Allah Al Watan Al Malik
pi_16401052
quote:
Op maandag 19 januari 2004 16:52 schreef UnderWorld_ het volgende:
Column Afshin Ellian over Nederlandse samenleving

Mag de quote even worden ingekort?

Done. Thx!
pi_16401106
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien dat er weer iemand kan puinruimen in dat Commisie-blok topic dingetje?
Ik blijf niet bezig.

Ik kijk vanavond nog wel even. Ik fok! nu op kosten van mijn baas. Je hebt wel kans dat de volgende keer dat ik moet ingrijpen een aantal personen tijdelijk eraf vliegt.

pi_16401141
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler, nogmaals: Wil je alle reakties even verwijderen, nu wordt gesuggereerd dat ik niets inhoudelijks meldde, terwijl er alleen maar relnichten omheen hangen.
Jouw reacties waren not done. Die zijn dan ook weggehaald.
pi_16401163
quote:
Sizzler, nogmaals: Wil je alle reakties even verwijderen, nu wordt gesuggereerd dat ik niets inhoudelijks meldde,
Correcte suggestie
Was niks rellerigs aan - je leert je maar eens beheersen
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 17:25:04 #84
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16401199
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:23 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Jouw reacties waren not done. Die zijn dan ook weggehaald.

Nou ja zeg, wat een klasse-justitie. Haal het dan helemaal weg, nu zijn jullie ongeloofwaardig.
En haal dat SCH-ventje eens van mijn nek, ook al zo'n hypocriet ventje.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 19-01-2004 17:25]

pi_16401248
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:22 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik blijf niet bezig.

Ik kijk vanavond nog wel even. Ik fok! nu op kosten van mijn baas. Je hebt wel kans dat de volgende keer dat ik moet ingrijpen een aantal personen tijdelijk eraf vliegt.

Allah Al Watan Al Malik
  maandag 19 januari 2004 @ 17:28:39 #86
74080 Goodluck
pi_16401303
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:25 schreef Kozzmic het volgende:
Mail, ICQ, IRC, MSN, etc.

Dit forum is voor discussies over politieke onderwerpen.

Wat een bullshit reaktie zeg.
Jij moet er toch als mod voor zorgen dat de discussie leesbaar blijft en dat de regels van het forum worden toegepast ? Ik heb Kirmiz uitgebreid uitgelegt hoe hij moet quoten maar hij doet gewoon alsof hij doofstom is.
  maandag 19 januari 2004 @ 17:37:03 #87
74080 Goodluck
pi_16401539
Oh nee, nu duurt het natuurlijk weer 20 uur voor ik antwoord krijg.
pi_16401652
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:37 schreef Goodluck het volgende:
Oh nee, nu duurt het natuurlijk weer 20 uur voor ik antwoord krijg.
Ow, je wilde antwoord??!

Volgens mij heb ik niet de macht om iemand te vertellen hoe hij moet quoten. Ik zie het het liefste met de bekende codes, maar er zijn zat users die het anders doen. Take it or leave it, je hoeft er niet op te reageren.

maandag 19 januari 2004 @ 17:44:53 #89
74080 Goodluck
pi_16401751
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:40 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ow, je wilde antwoord??!

Nee joh, ik kwam zomaar even voor de lol.
quote:
Volgens mij heb ik niet de macht om iemand te vertellen hoe hij moet quoten. Ik zie het het liefste met de bekende codes, maar er zijn zat users die het anders doen. Take it or leave it, je hoeft er niet op te reageren.
Ik dacht dat daar iets over in de faq/policy stond
  maandag 19 januari 2004 @ 18:04:11 #90
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16402934
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:04 schreef Lithion het volgende:
Jonge jongen het land uitgezet?

.

Aaah, huilie. Reactie op ongeveer 20 posts van jou in deze trant vandaag. Stom van me.
pi_16404146
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:44 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Ik dacht dat daar iets over in de faq/policy stond

Volgens mij niet. Wel uitleg hoe het zou kunnen, maar geen verplichting oid. Maar ik heb er misschien overheen gelezen?
pi_16404231
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou ja zeg, wat een klasse-justitie. Haal het dan helemaal weg, nu zijn jullie ongeloofwaardig.

Gescheld is sowieso not done dus dat haal ik weg. Of de rest ook buiten de policy valt zal ik zo even bekijken. Eerst het integratietopic omruimen.
pi_16404268
quote:
Ik vond jou toch wel de grootste relnicht gisteren en vandaag.
SCH uitschelden o.a....
Ik deed dus een duidelijke borrelpraat over de hr Zalm..toen begon jij te hakken .... mij uitschelden, doodverwensing.
Onnodig stalkersgedrag....
Onthoud nou eens dat het allemaal virtuele woordspelletjes zijn..
Wind je niet zo op....trek het je niet persoonlijk aan...
Wat is de lol van al die frustratie...?
Bezoek eens www.hookers-site....
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 19:22:00 #95
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16404405
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:17 schreef sizzler het volgende:

[..]

Gescheld is sowieso not done dus dat haal ik weg. Of de rest ook buiten de policy valt zal ik zo even bekijken. Eerst het integratietopic omruimen.

Dank, het komt anders over alsof ik monddood wordt gemaakt. En haal a.u.b. ook die bluesdude van mijn nek af, die zit me al een tijdje te stalken.
pi_16404662
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Dank, het komt anders over alsof ik monddood wordt gemaakt. En haal a.u.b. ook die bluesdude van mijn nek af, die zit me al een tijdje te stalken.

Jij begon toch gisteren nav Zalm ?
Niet de zaak omdraaien...

Mijn excuses in het geval ik je beledigd en onterecht gekwetst hebt...
Maar je moet wel tegen borrelpraattegenspel kunnen in slowchat en serieuse kritiek in andere topics.
Laten we afspreken elkaar een week lang niet meer aan te spreken of te benoemen...okeeeeeeeee?

pi_16405101
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij begon toch gisteren nav Zalm ?
Niet de zaak omdraaien...

Mijn excuses in het geval ik je beledigd en onterecht gekwetst hebt...
Maar je moet wel tegen borrelpraattegenspel kunnen in slowchat en serieuse kritiek in andere topics.
Laten we afspreken elkaar een week lang niet meer aan te spreken of te benoemen...okeeeeeeeee?

EN een excuses, EN een oplossing voor jullie gekibbel!

Dat doet mijn geloof in de christelijk sociale subsidiariteit weer goed!

pi_16405597
quote:
Op maandag 19 januari 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dank, het komt anders over alsof ik monddood wordt gemaakt.

Ik heb nog een paar kleine dingetjes verwijdert, maar verder lijkt alles me binnen de policy te vallen.
quote:
En haal a.u.b. ook die bluesdude van mijn nek af, die zit me al een tijdje te stalken.
Hoe?
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 20:08:28 #99
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16405849
quote:
Op maandag 19 januari 2004 20:01 schreef sizzler het volgende:
Hoe?
Door zijn hypocriete gezuig te verwijderen. Hij doet net alsof het vandaag pas begon.
pi_16407164
quote:
Op maandag 19 januari 2004 20:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Door zijn hypocriete gezuig te verwijderen. Hij doet net alsof het vandaag pas begon.

Als het policyoverschrijdend is mag je het melden dan haal ik het weg. Maar wat vind je van zijn voorstel? Gewoon even niet meer op elkaar reageren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')