Nieuwe ontwikkelingen.
quote:Bron Teletekst.
103 Teletekst za 10 jan
Defensie bereid tot betaling Irak***************************************
DEN HAAG Het ministerie van Defensie is
in principe bereid een schadevergoeding
te betalen aan de nabestaanden van de
Irakese man die 27 december omkwam bij
een schietincident waarbij Nederlandse
mariniers waren betrokken.Dat heeft een
woordvoerder bevestigd.
Defensie heeft inmiddels contact over
de zaak met lokale bestuurders.Mochten
nabestaanden via de bestuurders met de
Nederlandse troepen contact willen
zoeken over het 'bloedgeld',dan kunnen
ze worden doorgestuurd.
Defensie zegt altijd alle schade die
soldaten op een missie aanrichten,hoe
groot ook,aan burgers te vergoeden.
Gvd niet te geloven, gaan we ook nog maar ff wat centen die kant opschuiven, alsof alle schuld wel bij ons ligt.
quote:Edit: topic ff gelezen, nu snap ik hem. (klaagbaak kom ik nooit)
Op zaterdag 10 januari 2004 01:05 schreef Spyder het volgende:
gaat dit over ID-Tweak ofzoiets?Mail bedreigingen deeltje 2!!!
Erg vermakelijk btw
[Dit bericht is gewijzigd door AchJa op 10-01-2004 01:27]
Hij ging plunderen, geweld naar marinier.
ook al had die marinier gericht geschoten was het gewoon voor zijn veiligheid.
MENSEN HET IS OORLOG!! DAAR VALLEN DODEN!!.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36960
[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 10-01-2004 13:49]
quote:De oorlog is daar al een tijdje afgelopen hoor. Als het idd een afgeketste kogel was die deze man heeft geraakt dan kun je daar, voor de veiligheid van de NL mariniers, best een zakje met geld naar de familie van die man schuiven. Je wilt geen stammenoorlog aanwakkeren, je wilt die mensen helpen. Toch?
Op zaterdag 10 januari 2004 13:40 schreef yogidrink het volgende:
WTF die schadevergoeding, als die schadeclaim er komt dan ga protesteren in den haag !!Hij ging plunderen, geweld naar marinier.
ook al had die marinier gericht geschoten was het gewoon voor zijn veiligheid.MENSEN HET IS OORLOG!! DAAR VALLEN DODEN!!.
Dit gebeurt bij amerikanen ook , dit is om het rusitg te houden daar.
quote:Idd, je bent daar niet om de grootte van je pik te laten zien, maar om die mensen te helpen. Als een zak geld die fragiele vrede kan bewaren, dan moet dat maar.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:43 schreef robh het volgende:[..]
Je wilt geen stammenoorlog aanwakkeren, je wilt die mensen helpen. Toch?
quote:ja een zakJE met geld maar geen miljoenen wat is dit zeg.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:43 schreef robh het volgende:[..]
De oorlog is daar al een tijdje afgelopen hoor. Als het idd een afgeketste kogel was die deze man heeft geraakt dan kun je daar, voor de veiligheid van de NL mariniers, best een zakje met geld naar de familie van die man schuiven. Je wilt geen stammenoorlog aanwakkeren, je wilt die mensen helpen. Toch?
quote:Ja, en een echtgenoot minder wegens een klein foutje.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:46 schreef yogidrink het volgende:[..]
ja een zakJE met geld maar geen miljoenen wat is dit zeg.
ze hadden niks en nu miljonair . althans in geld!
quote:Waar haal jij miljoenen vandaan
Op zaterdag 10 januari 2004 13:46 schreef yogidrink het volgende:ja een zakJE met geld maar geen miljoenen wat is dit zeg.
ze hadden niks en nu miljonair . althans in geld!
quote:je doet je ondertekst ( oprotten of bloeden) wel eer aan!
Op zaterdag 10 januari 2004 13:46 schreef gelly het volgende:[..]
Idd, je bent daar niet om de grootte van je pik te laten zien, maar om die mensen te helpen. Als een zak geld die fragiele vrede kan bewaren, dan moet dat maar.
quote:Hoe meer, hoe beter.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:40 schreef yogidrink het volgende:MENSEN HET IS OORLOG!! DAAR VALLEN DODEN!!.
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36960
Op zaterdag 10 januari 2004 13:47 schreef robh het volgende:[..]
Waar haal jij miljoenen vandaan
quote:Hell no.. je weet niks af van de handelswijze van de amerikanen in irak en andere conflicten. Dit zuig je uit je duim! De desbetreffende plunderaar had een ak47 in zijn hand heb ik gehoord van een getuige. Blijkbaar schijnt dit geen invloed te hebben op het achterlijke gedrag van de regering.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:44 schreef yogidrink het volgende:
En even reactie op mijn eigen reactieDit gebeurt bij amerikanen ook , dit is om het rusitg te houden daar.
Ik hoop dat de missies voor nederlandse strijdkrachten per direct opgeschort worden.. want met dit beleid zijn de marns alleen een bedreiging voor zichzelf. Ik sta altijd achter dit soort missies.. maar niet met dit soort idiote situaties En die linkse hond van een wijkerslooth is gelukkig ook flink op zijn smoelwerk gegaan
Amerikanen onderhandelen niet met terroristen of mensen die hun manschappen bedreigen. Kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen
quote:Dat is een advocaat die dat zegt. Tuurlijk gaat zo'n gast niet beginnen te bieden op 10 euro.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:48 schreef yogidrink het volgende:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36960
quote:Ja, dat is een letselschade advoctaat
Op zaterdag 10 januari 2004 13:48 schreef yogidrink het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36960
Uit Irak is nog geen verzoek gekomen op even ettelijke miljoenen te storten. De amerikanen geven trouwens ook bloedgeld aan familieleden. Ze hadden ineens de heldere ingeving dat het misschien niet Al-quada en pro-Saddam lui waren die telkens aanslagen pleegden, maar dat dat ook wel eens familieleden konden zijn die bloedwraak uitoefenden.
[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 10-01-2004 13:52]
quote:Doe je rustig aan? Straks begeeft je hart het nog.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:50 schreef sanniejj het volgende:[..]
Hell no.. je weet niks af van de handelswijze van de amerikanen in irak en andere conflicten. Dit zuig je uit je duim! De desbetreffende plunderaar had een ak47 in zijn hand heb ik gehoord van een getuige. Blijkbaar schijnt dit geen invloed te hebben op het achterlijke gedrag van de regering.
Ik hoop dat de missies voor nederlandse strijdkrachten per direct opgeschort worden.. want met dit beleid zijn de marns alleen een bedreiging voor zichzelf. Ik sta altijd achter dit soort missies.. maar niet met dit soort idiote situaties
En die linkse hond van een wijkerslooth is gelukkig ook flink op zijn smoelwerk gegaan
Amerikanen onderhandelen niet met terroristen of mensen die hun manschappen bedreigen. Kunnen wij nog een voorbeeld aan nemen
quote:Inderdaad, kijk maar naar Iran.
quote:Bloedgeld/wraak is een typisch onderdeel van de servische cultuur ?
Op zaterdag 10 januari 2004 13:53 schreef AchJa het volgende:
Buiten dat ik het met die schadevergoeding niet eens ben. Vraag ik mij af wat voor geluiden er dadelijk uit de Servische gemeenschap gaan komen. We worden verantwoordelijk gehouden voor duizenden doden. Straks willen die ook met terugwerkende kracht nog ff wat poen vangen.
quote:Volgens mij zijn er ook aanklachten tegen de NAVO, onder andere.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:53 schreef AchJa het volgende:
Buiten dat ik het met die schadevergoeding niet eens ben. Vraag ik mij af wat voor geluiden er dadelijk uit de Servische gemeenschap gaan komen. We worden verantwoordelijk gehouden voor duizenden doden. Straks willen die ook met terugwerkende kracht nog ff wat poen vangen.
quote:Boeit in de geval weinig. Het is dan een kwestie van: Ja maar hun hebben ook geld gekregen, waarom wij dan niet?
Op zaterdag 10 januari 2004 13:54 schreef gelly het volgende:[..]
Bloedgeld/wraak is een typisch onderdeel van de servische cultuur ?
quote:Klopt, alleen kunnen ze fluiten naar hun centen. Ze wilden oa. Nederland laten betalen, dat ging dus mooi niet door.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:54 schreef Monidique het volgende:[..]
Volgens mij zijn er ook aanklachten tegen de NAVO, onder andere.
quote:Nee, natuurlijk niet.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:56 schreef AchJa het volgende:[..]
Boeit in de geval weinig. Het is dan een kwestie van: Ja maar hun hebben ook geld gekregen, waarom wij dan niet?
Het doel van bloedgeld is om bloedwraak af te kopen. Dus in Irak is het wel zinvol, omdat het de veiligheid van onze troepen verhoogt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |