Erg leuk als je weer wat meer post, maar de user-stats die laat ik voor wat het is. Ik houd alleen de subfora-stats bij.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:26 schreef Rechtse_Mensen het volgende:
Ik zal mijn best maar weer eens gaan doen om erin te komen.
Dank u.quote:sowieso nog gefeli met je modschap, ik zag zo gauw geen centraal feli-topic meer staan
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:07 schreef Sidekick het volgende:
60.730 posts over 2 maanden...
Ik zal nog ff de exacte ratio berekenen, maw hoeveel invloed de posts in de slowchat-reeks hebben op het totaal aantal posts.
Vind je het gek.. het is bij jullie toch de bedoeling zo snel mogenlijk deel xxx te kunnen openen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:12 schreef Sidekick het volgende:
Totaal aantal posts in POL in de maand mei: 27.924
Aantal posts in de POL-SC in de maand mei: 13.160
De slowchats hebben dus een aandeel van 47% Dat is wel erg fors eigenlijk...
44 topics in 31 dagen is dan misschien wel een overkill.
De rest van de topics/discussies lopen wel goed naar mijn mening.
Ja, die mentaliteit bespeur ik ook een beetje. Jammer eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:20 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Vind je het gek.. het is bij jullie toch de bedoeling zo snel mogenlijk deel xxx te kunnen openen ?
Ik heb anders weinig in SC gepost flapdrolquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:12 schreef Sidekick het volgende:
Totaal aantal posts in POL in de maand mei: 27.924
Aantal posts in de POL-SC in de maand mei: 13.160
De slowchats hebben dus een aandeel van 47% Dat is wel erg fors eigenlijk...
44 topics in 31 dagen is dan misschien wel een overkill.
De rest van de topics/discussies lopen wel goed naar mijn mening.
Moet je nagaan!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb anders weinig in SC gepost flapdrol
Die 47% is volledig te danken aan RQ ...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik miste je alquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:37 schreef pberends het volgende:
[..]
En ik heb het lijstje ff ge-updatequote:Op zondag 25 januari 2004 12:20 schreef Kozzmic het volgende:
Een lijstje van topicstarters in POL; wie heeft de meeste topics geopend (vergeleken met de vorige 2 keer dat ik dit lijstje maakte, ergens in november en ergens in september)...
Mogelijk dat ik nog 1 of 2 namen vergeten ben, maar ik geloof dat dit lijstje redelijk compleet is.
Ook deze lijst ff bijgewerkt en uitgebreid. Lijst is bij lange niet compleet.quote:Op zondag 25 januari 2004 21:43 schreef Kozzmic het volgende:
Nog wat illustere topicstarters. Deze lijst is overigens niet compleet...
In mei dus 47% vanwege anderhalf slowchattopic per dagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 07:30 schreef Maerycke het volgende:
MooiHoeveel impact op die cijfers hadden de slowchattopics eigenlijk?
![]()
Zeg Sidekick, waarom gaat het zo iig niet langer?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
In mei dus 47% vanwege anderhalf slowchattopic per dag
En de afgelopen 11 dagen zijn er dik 21 topics volgeluld. Dat zijn zo'n 2 topics per dag, wat meer is dan ooit, maar procentueel ligt het wat lager, namelijk op 44% dankzij de verkiezingen
Maar goed, de slowchat gaat dan ook een dezer dagen veranderen, want zo gaat het iig niet langer.
POL lijkt meer op een slowchatforum, gezien de hoeveelheid slowchat-topics er vol worden geluld. En als het nu ook eens daadwerkelijk ergens over ging... De politieke link is totaal verdwenen. Ik lees zelfs die bagger amper meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeg Sidekick, waarom gaat het zo iig niet langer?
Misschien is er wel een mogelijkheid om met de vaste gebruikers van de SLowChat tot een overeenkomst te komen, tot een vergelijk. Verbieden lijkt me in ieder geval niet een goede oplossing, en ook niet beminnelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
POL lijkt meer op een slowchatforum, gezien de hoeveelheid slowchat-topics er vol worden geluld. En als het nu ook eens daadwerkelijk ergens over ging... De politieke link is totaal verdwenen. Ik lees zelfs die bagger amper meer.
Ik ben nog achter de schermen aan het overleggen wat er gaat gebeuren.
Ik heb het woord verbieden of afschaffen niet genoemd. Ik ga er eerst even met sizzler over praten.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:55 schreef George-Butters het volgende:
Verbieden lijkt me in ieder geval niet een goede oplossing, en ook niet beminnelijk.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb het woord verbieden of afschaffen niet genoemd. Ik ga er eerst even met sizzler over praten.
wie de schoen past ....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
POL lijkt meer op een slowchatforum, gezien de hoeveelheid slowchat-topics er vol worden geluld. En als het nu ook eens daadwerkelijk ergens over ging... De politieke link is totaal verdwenen. Ik lees zelfs die bagger amper meer.
Ik ben nog achter de schermen aan het overleggen wat er gaat gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |