Vrees het ook, de sociale binding is niet interessant zeker.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij is en blijft een Friez he. Dus het zal wel met norsheid en stugheid te maken hebben. En met doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg
Het probleem is denk ik dat het een prive-aangelegenheid is met een publieke uitstraling. Je bentquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Even wat anders: De pa van Maxima mag er nu bij zijn, want de doop wordt een privé-aangelegenheid genoemd. Waarom worden er voor een privé-feestje dan publieke middelen ingezet zoals Marechaussee, politie, gemeentewerken en publieke omroep?
Op andere subforums zitten zat andere slowchats die ook nergens over gaan. Die juist om de sociale binding opgestart zijn!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vrees het ook, de sociale binding is niet interessant zeker.
Waarom wordt er zoveel politie ingezet voor een privé-aangelegenheid als een voetbalwedstrijd? Daar is je antwoord.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Even wat anders: De pa van Maxima mag er nu bij zijn, want de doop wordt een privé-aangelegenheid genoemd. Waarom worden er voor een privé-feestje dan publieke middelen ingezet zoals Marechaussee, politie, gemeentewerken en publieke omroep?
Dat is inderdaad ook belachelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarom wordt er zoveel politie ingezet voor een privé-aangelegenheid als een voetbalwedstrijd? Daar is je antwoord.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook belachelijk.
Maar de marechaussee is er niet voor ordehandhaving, ze zijn er om het zaakje een staatsuitstraling te geven.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:25 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk andersom. De politie is er juist op orde te handhaven. Deze ordehandhaving is vooral van toepassing op privé-aangelegenheden. Het is dus niet gek dat politie wordt ingezet. Wel heb je natuurlijk gelijk dat het inzetten van veel politie voor bepaalde gebeurtenissen niet correct is.
Ja, dat hoort er gewoon een beetje bij. De kosten daarvan zullen waarschijnlijk niet extreem hoog zijn, dus niet echt iets om je druk om te makenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar de marechaussee is er niet voor ordehandhaving, ze zijn er om het zaakje een staatsuitstraling te geven.
Het gaat niet zozeer om de kosten, maar de link tussen Staat en het Koningshuis en de uitnodiging van Jorge Zorreguieta.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:31 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er gewoon een beetje bij. De kosten daarvan zullen waarschijnlijk niet extreem hoog zijn, dus niet echt iets om je druk om te maken
Niet POL lijkt op een slowchatforum, maar de slowchat zelf. Nogal een verschil. Wat jij bagger noemt, is voor anderen een leuke verzamelplek voor iedereen die ook geinteresseerd is in politiek en even komt uitblazen in een soort politieke stamkroeg. Lekker laten staan, zonder wordt het een kille bedoening. Je hebt er toch geen last van of wil je ondemocratisch eenzijdig je visie als mod er doorheen drukken?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
POL lijkt meer op een slowchatforum, gezien de hoeveelheid slowchat-topics er vol worden geluld. En als het nu ook eens daadwerkelijk ergens over ging... De politieke link is totaal verdwenen. Ik lees zelfs die bagger amper meer.
Ik ben nog achter de schermen aan het overleggen wat er gaat gebeuren.
quote:Moore maakt ook documentaire over Blair
Na een film over president Bush gaat filmmaker Michael Moore nu een documentaire maken over de Britse premier Tony Blair. De film moet gaan over de rol van Blair in de oorlog in Irak. Dat heeft Moore, die onlangs een Gouden Palm won in Cannes met 'Fahrenheit 9/11', vrijdag gezegd in een interview met het persbureau Reuters.
Blair is altijd voorstander geweest van het Irak-beleid van Bush. "Persoonlijk houd ik Blair meer verantwoordelijk voor deze oorlog in Irak dan George W. Bush. De reden daarvoor is dat Blair beter weet. Blair is geen idioot", aldus Moore. Tijdens het maken van de documentaire vond Moore het moeilijk te bepalen op wie van de twee hij zich moest richten. Daardoor besloot de regisseur een aparte film over Blair te maken.
In Fahrenheit 9/11 wordt de Amerikaanse president Bush in verband gebracht met enkele prominente Saudi's. Zo ook met de familie van Osama Bin Laden, die ervan wordt verdacht het brein te zijn achter de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001. Ook wordt door Moore het optreden van Bush voorafgaand aan de aanslagen stevig in twijfel getrokken.
Daar had ik vroegah ook altijd een hele leuke SC, de GeenLeven-reeks.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
dan moeten we naar Onzin verhuizen denk ik. En een aparte Slow chat openen!
Goedenmorgen schat, lekker geslapen? Lekkere kater?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:34 schreef Monidique het volgende:
Even wakker worden, hoor, IESVS!
Omdat er al genoeg reeksen liepen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waarom mocht die op een gegeven moment niet meer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |