De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
En verder...
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 19:54]
Je bent net iets eerder!
ff copy pasten uit mijn topic voor de linkjes!
quote:Staan er al..
Op woensdag 7 januari 2004 19:48 schreef ZX9R het volgende:
DamnJe bent net iets eerder!
ff copy pasten uit mijn topic voor de linkjes!
ennuh... 2 zielen 1 gedachten
quote:Als het goed is op een zondag in februari.
Op woensdag 7 januari 2004 19:51 schreef jacco het volgende:
En is er al een datum bekend ?
Ik hoop op de laatste twee!!
quote:Waarschijnlijk ergens in februari op een zondag
Op woensdag 7 januari 2004 19:51 schreef jacco het volgende:
En is er al een datum bekend ?
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 19:59]
quote:ennuh... 2 zielen 1 gedachten
Op woensdag 7 januari 2004 19:53 schreef PatrickM het volgende:
Waarschijnlijk ergens in februari op een zondag
Zolang het maar niet vriest, en er geen neerslag is, en het niet al te koud is
Ik weet niet of dit al voorbijgekomen was, als dit dubbel is dan excuus.
quote:Is dat echt zo?
Op woensdag 7 januari 2004 19:55 schreef pea4fun het volgende:
[knip] Hou er rekening mee dat Duitse motoren begrenst zijn tot 100 pk.
[/knip]
Daar had ik namelijk nog niet van gehoord.
Wel stom als je op de duitse autobahn met 300 km/h met je auto mag zoeven en dat dan niet met je motor kan doen.
quote:40.000 km is een beetje een gemiddelde omslagpunt voor een supersport. Dat is een beetje de stand waar je problemen KUNT gaan verwachten, oftewel HOEFT niet, zolang er netjes mee is gereden...
Op woensdag 7 januari 2004 19:36 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ja oké met een racer rijdt je natuurlijk wel ietsie anders als met een toermotor, maar om nu te zeggen dat je met 40.000 km al problemen gaat krijgen lijkt me toch ook wat overdreven.
quote:Schijnt iets met de verzekering te zijn. Motoren tot 100 pk zijn betaalbaar te verzekeren, en daarboven wordt het stervensduur om te verzekeren. In Duitsland dan
Op woensdag 7 januari 2004 19:57 schreef ZX9R het volgende:[..]
Is dat echt zo?
Daar had ik namelijk nog niet van gehoord.
Wel stom als je op de duitse autobahn met 300 km/h met je auto mag zoeven en dat dan niet met je motor kan doen.
quote:De verzekering gaat daar naar het aantal pk's, hoe meer pk's, hoe meer je betaald. Natuurlijk geeft de echte motorrijder daar niks om, en heeft de regering dat zo bepaald daar. Vandaar ook dat BMW nooit echt snelle motoren heeft gemaakt....
Op woensdag 7 januari 2004 19:57 schreef ZX9R het volgende:[..]
Is dat echt zo?
Daar had ik namelijk nog niet van gehoord.
Wel stom als je op de duitse autobahn met 300 km/h met je auto mag zoeven en dat dan niet met je motor kan doen.
quote:Daar heb jij dan weer gelijk in...lol...
Op woensdag 7 januari 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:
even terugkomend op dit:
[..]40.000 km is een beetje een gemiddelde omslagpunt voor een supersport. Dat is een beetje de stand waar je problemen KUNT gaan verwachten, oftewel HOEFT niet, zolang er netjes mee is gereden...
En daar zit m het probleem met een supersport... gaat niet samen met netjes rijden
quote:Ook geen mooie...
Op woensdag 7 januari 2004 20:01 schreef pea4fun het volgende:
De verzekering gaat daar naar het aantal pk's, hoe meer pk's, hoe meer je betaald. Natuurlijk geeft de echte motorrijder daar niks om, en heeft de regering dat zo bepaald daar. Vandaar ook dat BMW nooit echt snelle motoren heeft gemaakt....
quote:Ik moet eerlijk bekenen dat ik wel gecharmeerd ben van de BMW R1150RT.
Op woensdag 7 januari 2004 20:03 schreef ZX9R het volgende:[..]
Ook geen mooie...
Vooral zilverkleurig vind ik m erg mooi.
Alleen jammer dat die dingen zo duur zijn...
quote:sorry, ook die vind ik een 'ouwe-lullen-bak'...ik heb wel eens een sport gezien van BMW (welk type het was? geen idee) en die was errug strak, dat wel.
Op woensdag 7 januari 2004 20:12 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik moet eerlijk bekenen dat ik wel gecharmeerd ben van de BMW R1150RT.
Vooral zilverkleurig vind ik m erg mooi.
Alleen jammer dat die dingen zo duur zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-01-2004 20:22]
quote:Ik vind BMW's altijd erg uhm ja...duits....Degelijk, betrouwbaar, maar smaak nog kraak aan. Deze dus ook.
Op woensdag 7 januari 2004 20:12 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik moet eerlijk bekenen dat ik wel gecharmeerd ben van de BMW R1150RT.
Vooral zilverkleurig vind ik m erg mooi.
Alleen jammer dat die dingen zo duur zijn...
quote:Dat is wel het nadeel van dergelijke motoren (Yamaha FJR1300, Honda Pan, etc. etc.)... Maar toch vind ik ze wel stoer... En ach... het 'ouwelullen' imago komt waarschijnlijk omdat wij jonkies dat soort machines simpelweg niet kunnen betalen... en er dus voornamelijk, jawel, ouwelullen oprijden
Op woensdag 7 januari 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
sorry, ook die vind ik een 'ouwe-lullen-bak'...ik heb wel eens een sport gezien van BMW (welk type het was? geen idee) en die was errug strak, dat wel.
quote:Dat zijn idd de meeste BMW motoren wel ja... alleen deze, als enigste, vindt ik zelf toch dan best wel weer okay
Op woensdag 7 januari 2004 20:20 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ik vind BMW's altijd erg uhm ja...duits....Degelijk, betrouwbaar, maar smaak nog kraak aan. Deze dus ook.
quote:aan power ontbreekt het ze niet, als ik rietvaerder mag geloven, dus dat is het probleem niet.
Op woensdag 7 januari 2004 20:21 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dat is wel het nadeel van dergelijke motoren (Yamaha FJR1300, Honda Pan, etc. etc.)... Maar toch vind ik ze wel stoer...
quote:wat mij betreft niet. ik vind het type motor gewoon niks, het design, en de zit is niks voor mij, veeel te recht op. en voor dat geld heb ik echt wel een hele mooie racer!
En ach... het 'ouwelullen' imago komt waarschijnlijk omdat wij jonkies dat soort machines simpelweg niet kunnen betalen... en er dus voornamelijk, jawel, ouwelullen oprijden
maarja, over smaak valt niet te twisten!
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom niet? 4 in 1 jaar is wel erg extreem als je het mij vraagt. ik weet sowieso al dat ik geen chopper oid wil rijden, een supersport heeft mijn absolute voorkeur. ok, missch sport-tour en een Bandit (welke categorie valt die eik?) ook wel maar dan in mindere mate. maar niet genoeg om te willen uitproberen.
Het is net als PatrickM .. eigenlijk (in het begin) niet weten wat je nou echt wilt.
quote:hoe bedoel je? dat ik niet weet wat ik wil? of had je het over jezelf?
Op woensdag 7 januari 2004 20:27 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Het is net als PatrickM .. eigenlijk (in het begin) niet weten wat je nou echt wilt.
quote:Ik geef een voorbeeld van 4 motoren in een jaar, dus idd mijzelf.
Op woensdag 7 januari 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hoe bedoel je? dat ik niet weet wat ik wil? of had je het over jezelf?
quote:Yamaha FJR1300
Op woensdag 7 januari 2004 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
aan power ontbreekt het ze niet, als ik rietvaerder mag geloven, dus dat is het probleem niet.
144 pk
134 Nm
top 245 km p/h
0 naar 100 in 2,9 seconden
126 pk
125 Nm
top 225 km p/h
0 naar 100 in 3,5 seconden
95 pk
100 Nm
top 202 km p/h
0 naar 100 in 4,1 seconden
mwoah... zijn allen niet echt langzaam, vooral de Yamaha FJR1300 niet (stoplichtsprintje kun je winnen van een R6 met die FJR
)
quote:Kan ik er wat aan doen... ben gewoon zoekende wat voor mij een juist model is
Op woensdag 7 januari 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik geef een voorbeeld van 4 motoren in een jaar, dus idd mijzelf.
Alleen PatrickM geeft elke avond ook weer een model prijs waarvan je denkt..
Heb overigens wel een lichtelijke voorkeur voor toersport en cruisers
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 20:42]
quote:tja, ik heb echt een voorkeur voor racers. missch dat ik ooit wel een toer of een 'bandit' zal rijden maar voorlopig denk ik niet.
Op woensdag 7 januari 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik geef een voorbeeld van 4 motoren in een jaar, dus idd mijzelf.
Alleen PatrickM geeft elke avond ook weer een model prijs waarvan je denkt..
quote:vind ik niet echt een probleem, heb ik ook wel eigenlijk. alleen racers, die hebben het gewoon!
Op woensdag 7 januari 2004 20:36 schreef PatrickM het volgende:Met daarbij het probleem dat ik bijna alles op 2 wielen wel mooi vind
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-01-2004 20:44]
quote:Opzich geen probleem, wel als je je gaat bedenken wat je in de toekomst voor een motor wil
Op woensdag 7 januari 2004 20:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vind ik niet echt een probleem
quote:Daarom vindt ik niet dat je echt kan zeggen dat je minimaal 2 jaar met een motor doet. That's my point.
Op woensdag 7 januari 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:[..]
Opzich geen probleem, wel als je je gaat bedenken wat je in de toekomst voor een motor wil
Aan elk voordeel hangt weer een nadeel
quote:En dat doe ik nog steeds.
Op woensdag 7 januari 2004 20:36 schreef PatrickM het volgende:[..]
Kan ik er wat aan doen... ben gewoon zoekende wat voor mij een juist model is
![]()
Edit:ontopic.
Het KNMI voorspelt het weer nu tot en met 16 Januari.
Ongeveer half Januari kunnen we dus al een beetje plannen voor de meet.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 07-01-2004 21:07]
quote:hoe wil je dit controleren?
Op woensdag 7 januari 2004 20:48 schreef Patrick281 het volgende:(en ze niet teruggedraaid zijn.
)
quote:Als je in het buitenland koopt onmogelijk. (ook niet via beschadigingen op de kabel)
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe wil je dit controleren?
quote:Je kan het in ieder geval enigzins controleren, door een testrit te maken, en kijken of alles nog soepel werkt (schakelen, het respons op gasgeven, of het blok wel echt mooi rond loopt (die loopt altijd mooi rond bij je eerste motor, omdat je niet beter weet
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hoe wil je dit controleren?
quote:Lijkt mij
Op woensdag 7 januari 2004 20:49 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En dat doe ik nog steeds.
Rare is dat ik ook omlaag kijk naar Kr1S, ZXR400.
Edit:ontopic.
Het KNMI voorspelt het weer nu tot en met 16 Januari.
Ongeveer half Januari kunnen we dus al een beetje plannen voor de meet.
en de opties qua data?
za 10, zo 11, vr 16 za 17 of zo 18 januari?
edit kalender kijken is ook een kunst
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 07-01-2004 21:53]
quote:Volgens mij werken een hoop mensen op zaterdag. In ieder geval 1. (Generalist dacht ik)
Op woensdag 7 januari 2004 21:31 schreef PatrickM het volgende:
en de opties qua data?za 10, zo 11, za 16 of zo 17 januari?
quote:Tja, en als het echt erg is: witte rook uit de uitlaat. (=olieverbruik)
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hoe wil je dit controleren?
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 07-01-2004 21:55]
quote:Ik biedt alle dagen, namelijk allen reserve i.v.m. het weer.
Op woensdag 7 januari 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Okay, wie biedt zo 11 januari?
Wie biedt zo 18 januari?
quote:Ik kom misschien wel op de FJR naar de volgende meet
Op woensdag 7 januari 2004 20:35 schreef PatrickM het volgende:[..]
144 pk
134 Nm
top 245 km p/h
0 naar 100 in 2,9 seconden126 pk
125 Nm
top 225 km p/h
0 naar 100 in 3,5 seconden95 pk
100 Nm
top 202 km p/h
0 naar 100 in 4,1 secondenmwoah... zijn allen niet echt langzaam, vooral de Yamaha FJR1300 niet
(stoplichtsprintje kun je winnen van een R6 met die FJR
)
quote:Ik ben ook een zaterdag werker
Op woensdag 7 januari 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Volgens mij werken een hoop mensen op zaterdag. In ieder geval 1. (Generalist dacht ik)
Volgens mij zijn de zondagen dan de beste optie.
Dus ik prefereer een zondag, onder voorbehoud dat alles ok gaat dan deze week.
Ga waarschijnlijk zondag kijken naar de motor en als het ff kan dan maandag gelijk op naam laten zetten.
Dus als alles meezit dan is het volgende week
Maar als pea4fun ook komt weet ik nog niet of ik wel kom...
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 07-01-2004 21:58]
quote:tis ook een beauty hoor!!!
Op woensdag 7 januari 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben verliefd denk ik... [afbeelding]
quote:ik blijf een zwak hebben voor beide motoren, super gewoon
Op woensdag 7 januari 2004 22:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Check deze eens..http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/35846/1
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 07-01-2004 23:01]
quote:Niet alle motoren hebben een begrenzing erop, gelukkig staat dat wel altijd erbij vermeld.
Op woensdag 7 januari 2004 22:59 schreef Makster het volgende:
Vraag me af hoe vele het kost om die begrenzing er uit te halen bij die duitse imports. Toch een beetje jammer van onze ooster buren.
Is Rietvaerder nu ineens verliefd op een Kawa ? Mr.Suzuki ??
Persoonlijk vindt ik een ZX6R mooier dan een GSX-R600.
En wat is er mis met pea4fun.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 07-01-2004 23:15]
quote:Zou wel terecht zijn, een kawa blijft natuurlijk een kawa
Op woensdag 7 januari 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Is Rietvaerder nu ineens verliefd op een Kawa ? Mr.Suzuki ??
quote:Ik vind hem gewoon heel mooi... dus het word OF een ZX6R.. OF een Gixxer 600
Op woensdag 7 januari 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Is Rietvaerder nu ineens verliefd op een Kawa ? Mr.Suzuki ??
Persoonlijk vindt ik een ZX6R mooier dan een GSX-R600.
En wat is er mis met pea4fun.
En dit is er mis met pea4fun... Fok! kan kotsneigingen opwekken!
Ze ging echt heel ver, foto's plaatsen van bijv. mannelijke vloeistoffen op haar gehele lichaam
Ik werd er serieus misselijk van
Zelfs een mod gaf me gelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 07-01-2004 23:30]
quote:Dat is toch geen keus joh, gewoon die GSX nemen.
Op woensdag 7 januari 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeps, OF een GSX-R600 hierna, OF dus een ZX6R
Wil hierna eigenlijk de GSX-R750, maar racer lijkt me niet ideaal voor dagelijks woonwerk verkeer.
quote:Wees niet bang, ik kom niet naar de meeting, en het was gewoon lotion...
Op woensdag 7 januari 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ik vind hem gewoon heel mooi... dus het word OF een ZX6R.. OF een Gixxer 600
En dit is er mis met pea4fun... Fok! kan kotsneigingen opwekken!
Ze ging echt heel ver, foto's plaatsen van bijv. mannelijke vloeistoffen op haar gehele lichaam
Ik werd er serieus misselijk van
quote:wou ik net een linkje vragen, maar lamaar
Op woensdag 7 januari 2004 23:24 schreef pea4fun het volgende:[..]
Wees niet bang, ik kom niet naar de meeting, en het was gewoon lotion...
quote:Oh echt
Op woensdag 7 januari 2004 23:24 schreef pea4fun het volgende:[..]
Wees niet bang, ik kom niet naar de meeting, en het was gewoon lotion...
Maar hierbij mijn excuses voor mijn overdreven reactie. Met kleding aan val je wel mee (Fotoboek)
Tja, zo ben ik dan ook weer he
quote:Wil je niet zien!
Op woensdag 7 januari 2004 23:25 schreef stinkie het volgende:[..]
wou ik net een linkje vragen, maar lamaar
![]()
quote:Dacht dat dit een motortopic was...heb me vergist zeker...
Op woensdag 7 januari 2004 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Oh echt
Je zal vast denken, wat een aansteller, of dat ik preuts ben. Integendeel, maar je bent gewoon niet echt van mijn leeftijd (om het zo maar te zeggen). Was die dag sowieso beetje down.. ik vond het gewoon niet zo fris
Maar hierbij mijn excuses voor mijn overdreven reactie. Met kleding aan val je wel mee
(Fotoboek)
Tja, zo ben ik dan ook weer he
Ach ja, er word hier ook over andere dingen gesproken, bijv. op mensen die verliefd op hun buurmeisje zijn
Maar als je nog op je teentjes getrapt bent.. dan niet
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 07-01-2004 23:36]
quote:Ik zou het wel weten...
Op woensdag 7 januari 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeps, OF een GSX-R600 hierna, OF dus een ZX6R
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 07-01-2004 23:39]
quote:Geen
Op woensdag 7 januari 2004 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ok, missch sport-tour en een Bandit (welke categorie valt die eik?)
Nee, sport-tour denk ik, bij Suzuki staat ie iig onder Street
quote:En hoe rijd dat nou in vergelijking met een Bandid bijv?
Op woensdag 7 januari 2004 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:Vond iig de Gixxer 600 beter op t circuit rijden/presteren..
(ja ikke is motorervaring noob)
quote:
WattaFakka:
maar hoe rijd zo'n supersport nou in vergelijking met een 'normale ' fiets al bandid ed?
Rietvaerder zegt:
super
Rietvaerder zegt:
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 07-01-2004 23:45]
quote:Idd, er staan wel meer motorrijdende fokkers in dat andere topic zag ik nu, en van sommige foto's wordt ik ook niet lekker Riet.
Op woensdag 7 januari 2004 23:30 schreef pea4fun het volgende:[..]
Dacht dat dit een motortopic was...heb me vergist zeker...
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 07-01-2004 23:44]
quote:Super... strakker, sneller, lichter...
Op woensdag 7 januari 2004 23:36 schreef WattaFakka het volgende:[..]
En hoe rijd dat nou in vergelijking met een Bandid bijv?
(ja ikke is motorervaring noob)
Kortom, Bandit rijd veel minder dan een GSX-R/ZX6R. Maar daar is het ook een beginnersmotor voor... in vergelijking met fietsen uit dezelfde klasse (CB600, Fazer600) rijd ie wel lekker Enige minpunt is de standaard te slappe vering.. en gewicht is vrij hoog, 210kg droog.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 07-01-2004 23:45]
quote:Er zijn ook ervaren mensen die uit vrije wil een Bandit gaan rijden hoor.
Op woensdag 7 januari 2004 23:39 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Super... strakker, sneller, lichter...
Kortom, Bandit rijd veel minder dan een GSX-R/ZX6R. Maar daar is het ook een beginnersmotor voor...
quote:Ik had het tot nog toe over motoren hoor...en ik hoef niet op zoek, ik ben al jaren getrouwd.
Op woensdag 7 januari 2004 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt ook, maar wat doe je hier dan? Op zoek naar stoere mannen die genoeg ''lotion'' hebben?Ach ja, er word hier ook over andere dingen gesproken, bijv. op mensen die verliefd op hun buurmeisje zijn
Maar als je nog op je teentjes getrapt bent.. dan niet
![]()
Op mijn teentjes getrapt? hahaha....als je hier op door wilt gaan doe dat dan in mijn fotoboek of in mijn email dan vervuil je dit topic verder niet
Als ik verder nog wat over motoren kwijt wil zie je me hier wel terug.
quote:Get to the point.. je wordt niet lekker van mijn foto's ?
Op woensdag 7 januari 2004 23:37 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Idd, er staan wel meer motorrijdende fokkers in dat andere topic zag ik nu, en van sommige foto's wordt ik ook niet lekker Riet.
Het is in ieder geval off topic.
quote:Grrr
Op woensdag 7 januari 2004 23:40 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Er zijn ook ervaren mensen die uit vrije wil een Bandit gaan rijden hoor.
quote:Oke mevrouw de mod...
Op woensdag 7 januari 2004 23:40 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ik had het tot nog toe over motoren hoor...en ik hoef niet op zoek, ik ben al jaren getrouwd.
Op mijn teentjes getrapt? hahaha....als je hier op door wilt gaan doe dat dan in mijn fotoboek of in mijn email dan vervuil je dit topic verder niet
Als ik verder nog wat over motoren kwijt wil zie je me hier wel terug.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 07-01-2004 23:48]
quote:Ik noem geen namen.
Op woensdag 7 januari 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Get to the point.. je wordt niet lekker van mijn foto's ?
Ik had toch ook gewoon een foto van jou gemaakt op de meeting, hoor je mij ook niet over
quote:Haha ik heb het in ieder geval niet over jou.
Op woensdag 7 januari 2004 23:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker vaag weer. Als je je irriteert oid aan mijn foto's zeg je het maar gewoon.Ik had toch ook gewoon een foto van jou gemaakt op de meeting, hoor je mij ook niet over
quote:Er staan hier 2 motoren in de kamer, en 2 in de garage, maar op de 1 of andere manier heb ik nu niet veel zin om daar over uit te wijden...maybe next time.
Op woensdag 7 januari 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Grrr
Overheid/bankrekening liet me geen andere keus..![]()
![]()
[..]Oke mevrouw de mod...
Wat voor motor heb/had je of vind je mooi? Ik las iets vaags over de XJ900... geen zin om weer op te zoekenHeb je je A-rijbewijs wel?
quote:LOL
Op woensdag 7 januari 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal de moeite wel niet zijn dan
quote:waarom ik niet vind ik opeens niet meer zo vreemd
Op woensdag 7 januari 2004 23:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Zal de moeite wel niet zijn dan
quote:Slaap zacht
Op woensdag 7 januari 2004 23:55 schreef pea4fun het volgende:[..]
waarom ik niet vind ik opeens niet meer zo vreemd
Welterusten
Schaam me er niet voor Ik vraag daar enkel om tips.. Tegen de tijd dat ik zo oud als jij ben, zou ik vast ook wel een grietje hebben.
En jij kan ook niet tegen een grapje, wij geinen hier aan 1 stuk door.. gezellig juist, ik zie de smiley als een smiley die een grapje benadrukt..
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 08-01-2004 00:06]
Back on topic. Zullen we niet eens 2 datums gaan prikken?
quote:Wat mij betreft alle zondagen .. voorkeur voor de tweede week is aanwezig. Trommel jij de Amsterdammers even op dan ?
Op donderdag 8 januari 2004 00:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Battlen? Ik noem dit gewoon communiceren hoor..Back on topic. Zullen we niet eens 2 datums gaan prikken?
quote:Omdat jij ICQ, MSN gegevens van die lui had.
Op donderdag 8 januari 2004 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ?
Waarom ikDie reageren vanzelf wel hier..
Truste en succes morgen ! gaat je vast lukken
quote:TNX.
Op donderdag 8 januari 2004 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen de ICQ van generalist... en de MSN van Mookey.. die nooit online is overigensTruste en succes morgen ! gaat je vast lukken
Maar uhh.... Straks wordt dit topic ook dichtgegooid vanwege het niet over motoren lullen!!
quote:zal ik de draad dan weer oppakken? naast de eerder genoemden Soes en Kawa heb ik nog een voorkeur en dat is deze Honda CBR 600. wat mij betreft een mooi design, wie kan mij er iets meer over vertellen?
Op donderdag 8 januari 2004 09:29 schreef ZX9R het volgende:
Patrick, succes vandaag!Maar uhh.... Straks wordt dit topic ook dichtgegooid vanwege het niet over motoren lullen!!
idd, suc6 vandaag Patrick!!
quote:Het is weer zo'n geknepen duitster.
Op donderdag 8 januari 2004 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik de draad dan weer oppakken? naast de eerder genoemden Soes en Kawa heb ik nog een voorkeur en dat is deze Honda CBR 600. wat mij betreft een mooi design, wie kan mij er iets meer over vertellen?idd, suc6 vandaag Patrick!!
quote:ja dat zijn ze allemaal, hoeveel heeft ie standaard dan? heb je toevallig een link waar je dit kunt opzoeken?
Op donderdag 8 januari 2004 09:49 schreef ZX9R het volgende:[..]
Het is weer zo'n geknepen duitster.
Het valt me nu pas op dat die duitse motoren allemaal net onder de 100 pk zitten.
Deze heeft er bijv 'maar' 98.
heb er al een gevonden met de specificaties. maarre, hij heeft standaard 100 pk...
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 08-01-2004 10:09]
quote:Het nieuwe model heeft:
Op donderdag 8 januari 2004 09:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maarre, hij heeft standaard 100 pk...
quote:En alle vroegere modellen varieren van 80 (beginmodellen) tot 100 Pk. (iets van de laatste 9 jaar meen ik)
81 kW (110 pk) bij 12.500 tpm (ook als 25kW versie leverbaar)
quote:ja precies, vandaar mijn eerdere reactie.
Op donderdag 8 januari 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Het nieuwe model heeft:
[..]En alle vroegere modellen varieren van 80 (beginmodellen) tot 100 Pk. (iets van de laatste 9 jaar meen ik)
en hoe is het gegaan? of moet je nog?
quote:Ik ga nu weg op de motorscooter. (die heb ik ook nog)
Op donderdag 8 januari 2004 11:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja precies, vandaar mijn eerdere reactie.
en hoe is het gegaan? of moet je nog?
quote:ben benieuwd patrick. maandag of dinsdag ga ik kleding kopen, dan kan ik iig proefritten maken
Op donderdag 8 januari 2004 12:23 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik ga nu weg op de motorscooter. (die heb ik ook nog)
Om 13:00 solliciteren (10 km snelweg) en om 15:00 (25 km snelweg)
Het nette pak zit in een vuilniszak onder de buddyseat.
quote:SS? wasda ookalweer?
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed merk!Maar leer staat beter op een SS
en ik houd niet zo van strakke kleding en leer is duurder. plus schuw ik regen niet als ik wil rijden dus moet ie wel waterdicht zijn.
quote:Ben ik weer even: Alles goed gegaan, morgen gelijk 2'de gesprek.
Op donderdag 8 januari 2004 16:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
SS? wasda ookalweer?
en ik houd niet zo van strakke kleding en leer is duurder. plus schuw ik regen niet als ik wil rijden dus moet ie wel waterdicht zijn.
SS bedoelt Rietvaerder in dit geval een supersport.
Indertijd ben ik wel met een leren jas begonnen.
Maar tegenwoordig draag ik bijna alleen maar "niet"leren kleding omdat het geen onderhoud nodig heeft.
Mijn motorjas die ik elke dag aanheb is al 3 jaar oud, en het materiaal ziet er nog als nieuw uit.
Met leer kan je ook door de regen, zeker bij de betere combi's.
Maar je moet het dan wel goed waterdicht houden met het nodige onderhoud. Tevens gaat het leer verkleuren onder invloed van de zon.
Als ik alleen een zondagsrijder was en geld teveel dan had ik idd alleen maar leer.
In de kast hangt nog een full race combi, die heb ik 2 dagen aagehad .. ding is te strak. Of ik te dik.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 08-01-2004 17:10]
quote:klasse! suc6 alvast voor morgen.
Op donderdag 8 januari 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ben ik weer even: Alles goed gegaan, morgen gelijk 2'de gesprek.
SS bedoelt Rietvaerder in dit geval een supersport.
Indertijd ben ik wel met een leren jas begonnen.
Maar tegenwoordig draag ik bijna alleen maar "niet"leren kleding omdat het geen onderhoud nodig heeft.
Mijn motorjas die ik elke dag aanheb is al 3 jaar oud, en het materiaal ziet er nog als nieuw uit.
Met leer kan je ook door de regen, zeker bij de betere combi's.
Maar je moet het dan wel goed waterdicht houden met het nodige onderhoud. Tevens gaat het leer verkleuren onder invloed van de zon.
Als ik alleen een zondagsrijder was en geld teveel dan had ik idd alleen maar leer.
In de kast hangt nog een full race combi, die heb ik 2 dagen aagehad .. ding is te strak. Of ik te dik.
SS = supersport, natuurlijk wat anders? lekker slim OPM ...en idd, dat onderhoud van leer zie ik niet zitten en nogmaals, zo'n strak pak is niks voor mij.
quote:Cool, zou wel een full race combi willen, maar alstie jou niet past, past ie mij zeker niet
Op donderdag 8 januari 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ben ik weer even: Alles goed gegaan, morgen gelijk 2'de gesprek.
SS bedoelt Rietvaerder in dit geval een supersport.
Indertijd ben ik wel met een leren jas begonnen.
Maar tegenwoordig draag ik bijna alleen maar "niet"leren kleding omdat het geen onderhoud nodig heeft.
Mijn motorjas die ik elke dag aanheb is al 3 jaar oud, en het materiaal ziet er nog als nieuw uit.
Met leer kan je ook door de regen, zeker bij de betere combi's.
Maar je moet het dan wel goed waterdicht houden met het nodige onderhoud. Tevens gaat het leer verkleuren onder invloed van de zon.
Als ik alleen een zondagsrijder was en geld teveel dan had ik idd alleen maar leer.
In de kast hangt nog een full race combi, die heb ik 2 dagen aagehad .. ding is te strak. Of ik te dik.
quote:Onderhoud
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
klasse! suc6 alvast voor morgen.
SS = supersport, natuurlijk wat anders? lekker slim OPM
...en idd, dat onderhoud van leer zie ik niet zitten en nogmaals, zo'n strak pak is niks voor mij.
quote:die leren kleding moet je toch invetten? en echt waterdicht is een leren jack niet hoor, leer kan wat dat betreft niet op tegen textiel. maarja, het heeft allebei zo zijn voor- en nadelen.
Op donderdag 8 januari 2004 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Onderhoud
Ik doe niet eens aan mijn leren broek/jas... en zit al 3 jaar harstikke goed en ook waterdicht..
quote:Als je wat van motoren weet kan je het zelf doen.
Op woensdag 7 januari 2004 22:59 schreef Makster het volgende:
Vraag me af hoe vele het kost om die begrenzing er uit te halen bij die duitse imports. Toch een beetje jammer van onze ooster buren.
Een bevriende motorhandel doet het wel voor 20 euro, als je in DLD bij een dealer koopt doen ze het (meestal) gratis voor je, was bij mij ook zo, heb het alleen niet gedaan
quote:waarom niet? deed je het liever zelf?
Op donderdag 8 januari 2004 18:45 schreef generalist het volgende:[..]
Als je wat van motoren weet kan je het zelf doen.
Een bevriende motorhandel doet het wel voor 20 euro, als je in DLD bij een dealer koopt doen ze het (meestal) gratis voor je, was bij mij ook zo, heb het alleen niet gedaan
quote:Generalist is er even niet zie ik: weet dat hij eerst een jaartje wil wennen aan de GSX-R750 met 98 Pk..
Op donderdag 8 januari 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
waarom niet? deed je het liever zelf?
Ondermeer BMW verkoopt volledig regendichte leren kleding.
En onderhoud is inderdaad invetten of inspuiten.
Voor mijn jas gebruikte ik ook nog wel eens schoensmeer.
Full race pak moet ik even kijken welke maat, ben momenteel niet thuis.
Ben best trots op mijn pakkie
Nu dus alleen nog de motor
Maar die is er volgende week
quote:Waar hebbie zo'n mooi pak vandaan?
Op donderdag 8 januari 2004 20:04 schreef Makster het volgende:
Ik heb een leren combi van Akito, en jawel ook nog eens in de Kawa kleurenBen best trots op mijn pakkie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Nu dus alleen nog de motor
![]()
Maar die is er volgende week
Ik moet wil namelijk ook nog een mooi pak voor op de brommer!
quote:Ik had het geluk dat ik dit pak via via kon kopen en ook nog eens precies in mijn maat !!
Op donderdag 8 januari 2004 20:25 schreef ZX9R het volgende:[..]
Waar hebbie zo'n mooi pak vandaan?
Ik moet wil namelijk ook nog een mooi pak voor op de brommer!
Maar ik weet dat er bij Termaat (weet niet of ik het goed schrijf) veel kawa pakken verkocht worden.
Volgens mij zag ik op de kawasaki site ook nog zo een pak te koop staan. http://www.kawasakimerkclub.nl/
En dan bij "Vraag & Aanbod"
Ik zoek even de naam van dat ene bedrijf voor je.
quote:Weet niet of het je maat is ofzo maar volgens mij dus nog steeds te koop.
Te koop leren motorpak 2-delig MQP aces maat 52; kleuren zwart/antrachiet grijs/kawagroen met kneesliders en overige protectie. Tevens zitten er gratis een stel stel bijkleurende sidi laarzen bij in de maat 43Het pak is ong. 2 jaar oud en nog in keurige staat.
Verdere adressen voor pakken in kawa kleur.
Kalsbeek in Zwolle
Termaat in nijmegen
Nolbikker motoren
http://www.nolbikkermotoren.nl
Meer kan ik op het moment ff niet vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Makster op 08-01-2004 21:09]
quote:Zeker cool voor als je je Mr.Suzuki noemt.
Op donderdag 8 januari 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Cool, zou wel een full race combi willen, maar alstie jou niet past, past ie mij zeker niet
Welke maat is het ?
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 08-01-2004 21:50]
quote:Suzuki racekleuren uit het jaar nul.
Op donderdag 8 januari 2004 21:48 schreef Makster het volgende:
Ook wel een lekker pakkie
quote:Nu nog een Lucky Strike replica ss erbij
Op donderdag 8 januari 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Zeker cool voor als je je Mr.Suzuki noemt.
[afbeelding]
Noem het maar een oude jeugdzonde: pak stamt van 1993. (ik had een Jawa)
Ik was toen echt een wannabee racer..
Nu hangt het al 10 jaar gewoon in de kast, maar verkopen doe ik denk ik niet, teveel herinneringen.
Het is maat 54 trouwens, van de zomer weer eens proberen.
quote:Leer.
Op donderdag 8 januari 2004 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nu nog een Lucky Strike replica ss erbij
(in Den Haag zie/zag ik er regelmatig een rijden) en je bent klaar
Geile pakkies die replica pakken(geil niet te letterlijk nemen a.u.b
![]()
)
Deze jongen had ook zo'n pak toen.. die is niet nieuw meer denk ik.. (Alex Barros!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 08-01-2004 22:18]
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]Nu nog een Lucky Strike replica ss erbij
quote:RGV, 250 CC 2 Takt toch ?
Op donderdag 8 januari 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:[..]
[afbeelding]
En ik ga weer off topic .. werd even enthousiast.
Mooie machine hoor hee !!!
[Dit bericht is gewijzigd door Makster op 08-01-2004 22:40]
Ook ik werd ff enthousiast
[Dit bericht is gewijzigd door Makster op 08-01-2004 22:40]
quote:Editknop zit ernaast.
Op donderdag 8 januari 2004 22:33 schreef Makster het volgende:
Dubbel postOok ik werd ff enthousiast
Ik heb zelf wel een RGV250 gehad, topmachine.
Duurde wel even voordat ik er echt goed mee overweg kon.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 08-01-2004 22:46]
quote:Erg jammer... zou hem graag van je over willen nemen !
Op donderdag 8 januari 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Zeker cool voor als je je Mr.Suzuki noemt.
[afbeelding]
Noem het maar een oude jeugdzonde: pak stamt van 1993. (ik had een Jawa)
Ik was toen echt een wannabee racer..
Nu hangt het al 10 jaar gewoon in de kast, maar verkopen doe ik denk ik niet, teveel herinneringen.
Het is maat 54 trouwens, van de zomer weer eens proberen.
Hij hangt toch maar in je kast... eeuwig zonde vind je niet? Noem eens een prijs....
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 08-01-2004 23:58]
www.mobile.de
www.motoscout24.autoscout24.de
www.bikemarkt.de
www.euromobiles.de
quote:De enige reden dat ik er weer aan denk is omdat we het over motorkleding hebben.
Op donderdag 8 januari 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Erg jammer... zou hem graag van je over willen nemen !
Hij hangt toch maar in je kast... eeuwig zonde vind je niet? Noem eens een prijs....
quote:Dank is groot!
Op donderdag 8 januari 2004 20:40 schreef Makster het volgende:
Kwam deze nog tegen op motor-forum.nl. Advertentie is al wat ouder maar staat nergens dat ie al verkocht is.
-knip-
Heb de beste man een mailtje gestuurd. Blijkt ook nog mijn maat te zijn. Alleen hij is 3 cm langer dan dat ik ben (181 --> 178).
quote:Need no thanks
Op vrijdag 9 januari 2004 10:35 schreef ZX9R het volgende:[..]
Dank is groot!
Heb de beste man een mailtje gestuurd. Blijkt ook nog mijn maat te zijn. Alleen hij is 3 cm langer dan dat ik ben (181 --> 178).
Die 3 cm gaan waarschijnlijk niet zoveel uitmaken. En mocht het echt te groot zijn dan kan je het pak altijd nog een stukje in laten korten. Daar zijn ook genoeg adressen voor. Als je dat doet zorg dan wel dat je bij een gespecialiseerd bedrijfje gaat ivm de dubbele stiknaden van het pak.
Ik hoop voor je dat je hem past, en het is nog een mooi pak ook
quote:Het pak is nog te koop!!
Op vrijdag 9 januari 2004 11:47 schreef Makster het volgende:
Need no thanksDie 3 cm gaan waarschijnlijk niet zoveel uitmaken. En mocht het echt te groot zijn dan kan je het pak altijd nog een stukje in laten korten. Daar zijn ook genoeg adressen voor. Als je dat doet zorg dan wel dat je bij een gespecialiseerd bedrijfje gaat ivm de dubbele stiknaden van het pak.
Ik hoop voor je dat je hem past, en het is nog een mooi pak ook
Heb een mailtje van hem gehad!
Jippie!
quote:Hopen dat het wat wordt !!
Op vrijdag 9 januari 2004 11:56 schreef ZX9R het volgende:[..]
Het pak is nog te koop!!
Heb een mailtje van hem gehad!
Jippie!
quote:En als hij het nu nog heeft moet er wat aan de prijs gedaan worden.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Het pak is nog te koop!!
Heb een mailtje van hem gehad!
Jippie!
quote:Volgens mij was er NIKS mis met de vraagprijs
Op vrijdag 9 januari 2004 13:01 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En als hij het nu nog heeft moet er wat aan de prijs gedaan worden.
Of is het een hele goede vraagprijs ?
quote:Denk ik ook, maar soms is de vraagprijs echt eerlijk/ te laag. Maar proberen kan altijd.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent Nederlander of je bent het niet.. kan altijd nog wat van af he
Wilde net de deur uitgaan, komt hier toch een hoosbui overheen op dit moment..
quote:Inderdaad proberen kan nooit kwaad natuurlijk, heb van mijn "nieuwe" auto ook 200 Euro af kunnen lullen
Op vrijdag 9 januari 2004 13:56 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Denk ik ook, maar soms is de vraagprijs echt eerlijk/ te laag. Maar proberen kan altijd.
In het buitenland is het zelfs geen respect tonen voor de verkopende partij.Wilde net de deur uitgaan, komt hier toch een hoosbui overheen op dit moment..
En hier (dordrecht) is het trouwens ook niet echt droog
Kijken of we er nog wat vanaf kunnen krijgen. Het pak is tenslotte al weer een jaartje ouder!
quote:Precies
Op vrijdag 9 januari 2004 15:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga iig minder bieden dan de vraagprijs!Kijken of we er nog wat vanaf kunnen krijgen. Het pak is tenslotte al weer een jaartje ouder!
Maar als ik me niet vergis was de vraagprijs al aardig scherp. Je kan er heus nog wel wat vanaf krijgen, want ja, hij is al een tijdje te koop natuurlijk!
Ik zorg voor een paar employees die de motoren achteraf weer pekelvrij maken.
quote:Maar wel mooi voor de nieuwe eigenaar.
Vandaag een nieuwe achterband erop gedaan. Pirelli Diablo. De motor staat nu dus op 2 nieuwe Diablo's.
quote:leuke fiets maar ik leg toch liever 1.000 eurootjes erbij voor een duitser
Op vrijdag 9 januari 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Eeh..? Snap m niet helemaal?PatrickM: Check.. http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42714/1
ben benieuwd hoe het gegaan is met patrick, hij had keuze genoeg als je dit leest
btw, doet mijn icoon het wel? ik zie hier niets nl...
quote:Die heeft mijn zwager, maar dan van 1995. Met dynokit erop (open inlaat, powerbox, aangepaste uitlaat)
Op vrijdag 9 januari 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Eeh..? Snap m niet helemaal?PatrickM: Check.. http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42714/1
quote:klinkt goed. dan ben ik zeker van de partij.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
Voorlopig bericht: Rietvaerder gaat de aanstaande motortoertocht alvast iedere dag pekelen.Ik zorg voor een paar employees die de motoren achteraf weer pekelvrij maken.
quote:* PatrickM is het daar volledig mee eens
Op vrijdag 9 januari 2004 19:04 schreef blackbully het volgende:[..]
wel een beetje mooi rond vormige employees uit zoeken.
quote:Nee, ik wilde de fiets eerst beter leren kennen voordat ik me 135PK vol de winter door zou scheuren. Heb al voldoende gerommel gehad met de heren van de nationale pettenclub, een fiets die meteen al 270 doet zou daarmee niet verstandig zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
waarom niet? deed je het liever zelf?
Hiermee onderschrijf ik trouwens wel het nut van de 25KW regeling!
En Patrick 283, bedankt voor jouw reactie ... 'k was er idd "even" niet
quote:GSX-R600 met 135pk
Op vrijdag 9 januari 2004 23:21 schreef generalist het volgende:
Nee, ik wilde de fiets eerst beter leren kennen voordat ik me 135PK vol de winter door zou scheuren.
135 is wel overdreven
quote:GSX-R750 ..Mr.Suzuki
Op vrijdag 9 januari 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
GSX-R600 met 135pk[...]
135 is wel overdreven
quote:Die knakker van die fiets is echt maf
Op vrijdag 9 januari 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Eeh..? Snap m niet helemaal?PatrickM: Check.. http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42714/1
quote:Lekker, tegenwoordig veel comtroles op de weg, je rijdt met een fiets die niet conform kenteken is.
25 kW op kenteken, nu vol vermogen
En dan de prijs, een 1993 fiets met 53000 op de teller is OK, maar dan nog een vraagprijs van 3200 EUR.
Biedt lekker (mocht je willen gaan) 2500 en geef als argumenten dat in elk geval de fiets teruggeschroefd wordt of dat de boel op een ander kenteken komt
quote:Daarom is het ook een 750cc
Op vrijdag 9 januari 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
GSX-R600 met 135pk
Ding heeft naar mijn weten 115pk standaard aan de krukas.. wat ongeveer neer komt op 100pk's aan het achterwiel
135 is wel overdreven
edit: hmmm patrick was me voor zie ik alweer
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:27 schreef generalist het volgende:
[..]
Daarom is het ook een 750cc
edit: hmmm patrick was me voor zie ik alweer
quote:Dat is normaal, welkom in de wereld van de supersport.
Op vrijdag 9 januari 2004 18:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alleen met je benen zit je er voor geen meter op (zwaar opgevouwen)
quote:de 2003 versie wel, volgens mij heeft de nieuwe serie weer ietsje meer
Op vrijdag 9 januari 2004 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ohh... wist ik wel![]()
De nieuwe Gixxer 750 heeft er 141 meen ik
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:26 schreef generalist het volgende:[..]
Die knakker van die fiets is echt maf
[..]Lekker, tegenwoordig veel comtroles op de weg, je rijdt met een fiets die niet conform kenteken is.
Wordt je aangehouden, iets dat absoluut niet ondenkbaar is, kan je mooi een behoorlijke boete tegemoed zien en mag je je fiets mooi aan de kant zetten totdat deze teruggeschroefd is of het kenteken aangepastEn dan de prijs, een 1993 fiets met 53000 op de teller is OK, maar dan nog een vraagprijs van 3200 EUR.
Biedt lekker (mocht je willen gaan) 2500 en geef als argumenten dat in elk geval de fiets teruggeschroefd wordt of dat de boel op een ander kenteken komt
quote:Ikke eerst ! Ikke eerst ! Ikke eerst !
Op vrijdag 9 januari 2004 23:31 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat is normaal, welkom in de wereld van de supersport.
Moet je eens een RGV250, KR1S proberen .. die zijn pas krap!
Of een Bimota natuurlijk.(die kans komt zeker)
Wie vertrouw je nou meer
quote:Ik had het toch goed, Suzuki.nl zegt ook 141pk
Op vrijdag 9 januari 2004 23:31 schreef generalist het volgende:[..]
de 2003 versie wel, volgens mij heeft de nieuwe serie weer ietsje meer
quote:Effe mn maatje Han mailen : info@motorgoedkoop.nl
Op vrijdag 9 januari 2004 23:32 schreef stinkie het volgende:
iemand enig idee wat een los duo zitje voor gsx kost?
quote:Is toch ex. Kruisinga of niet ?
Op vrijdag 9 januari 2004 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Effe mn maatje Han mailen : info@motorgoedkoop.nl
quote:Heeft hij nog een zaak dan of alleen motorgoedkoop ?
Op vrijdag 9 januari 2004 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt.
quote:Ik dacht iets van 100 EUR
Op vrijdag 9 januari 2004 23:32 schreef stinkie het volgende:
iemand enig idee wat een los duo zitje voor gsx kost?
B.t.w. mijn oom heeft een ex-politie BMW gekocht, welke geheel gereviseerd gaat worden en waarvan weer een gewone BMW wordt gemaakt... ligt nu nog in onderdelen. Van het voorjaar proefritje maken (is overigens als het goed is zo'n K1200LT oid... iig 1200cc 4 in lijn blok)
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:57 schreef PatrickM het volgende:
En toch blijft bij mij maar die Suzuki Intruder 800 Volusia door mijn hoofd spoken....<knip>
Bah ... chroompoetser
quote:Hee, niet schelden met die gare oversized Intruder 1500 he
Op zaterdag 10 januari 2004 00:01 schreef generalist het volgende:[..]
Bah ... chroompoetser
Maareh.... is het geen schatje dan
quote:hoe zit het dan met een supersport? tis wel een aardig ding hoor, maarre een supersport is toch veel
Op zaterdag 10 januari 2004 08:10 schreef PatrickM het volgende:[..]
Hee, niet schelden met die gare oversized Intruder 1500 he
![]()
Maareh.... is het geen schatje dan
kun je de rest tenminste een beetje bijhouden
quote:In mijn geval zou het een sport toer a la ZZR600 worden dan oid...
Op zaterdag 10 januari 2004 08:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hoe zit het dan met een supersport? tis wel een aardig ding hoor, maarre een supersport is toch veel
!!!
kun je de rest tenminste een beetje bijhouden
Maar ik ben gewoon nog steeds gek op die Volusia... ik kan m maar niet uit mijn hoofd zetten
En hij zit zo lekker, lekker breed, lekker laag, lekker lang
Misschien voor erbij?
quote:Schatje ? Misschien je buurmeisje.
Op zaterdag 10 januari 2004 08:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hee, niet schelden met die gare oversized Intruder 1500 he![]()
Maareh.... is het geen schatje dan
[afbeelding]
Prijs is wel aanlokkelijk, zeker gezien het feit dat het een vraagprijs is.
KMstand klinkt echter niet echt aannemelijk.
Ben nog aan het twijfelen of ik al mijn geld moet stoppen in een SRAD of een wat goedkopere motor aan moet schaffen i.v.m. vallen/schades e.d. die ik zeker weten ga oplopen.
Die velgen zijn overigens verschrikkelijk, dat wordt snel polijsten/spuiten of verkopen.
quote:Vind de velgen nogal gay
Op zaterdag 10 januari 2004 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Wat vinden de heren hier van deze?Prijs is wel aanlokkelijk, zeker gezien het feit dat het een vraagprijs is.
KMstand klinkt echter niet echt aannemelijk.Ben nog aan het twijfelen of ik al mijn geld moet stoppen in een SRAD of een wat goedkopere motor aan moet schaffen i.v.m. vallen/schades e.d. die ik zeker weten ga oplopen.
Die velgen zijn overigens verschrikkelijk, dat wordt snel polijsten/spuiten of verkopen.
Verder wel een leuke fiets, wou eerst ook zo een FZR, toch maar niet gedaan
Prijs is ook wel redelijk en kan je vast nog wel wat van af krijgen, kan je van dat geld gelijk die Gay velgen laten poedercoaten
quote:Zie het subje onder mijn tekst.
Op zaterdag 10 januari 2004 11:29 schreef Makster het volgende:
quote:maak ze mooi zwart en kijk eens wat een beauty je dan hebt! ziet er verder goed uit. welke kappen bedoelt ie nu die hij heeft afgezaagd, die bij het kenteken?
Op zaterdag 10 januari 2004 11:29 schreef Makster het volgende:[..]
Vind de velgen nogal gay
Maarja die kan je natuurlijk laten poedercoaten ofzo.
Verder wel een leuke fiets, wou eerst ook zo een FZR, toch maar niet gedaan
Prijs is ook wel redelijk en kan je vast nog wel wat van af krijgen, kan je van dat geld gelijk die Gay velgen laten poedercoaten
quote:Oops, ben nog een beetje ochtend blind
Op zaterdag 10 januari 2004 11:34 schreef hollander172 het volgende:[..]
Zie het subje onder mijn tekst.
quote:De achterkappen is een reepje vanaf zodat je meer ruimte krijgt tussen achterwiel en buddyseat. Ziet er wat moderner en gestroomlijnder uit.
Op zaterdag 10 januari 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
maak ze mooi zwart en kijk eens wat een beauty je dan hebt! ziet er verder goed uit. welke kappen bedoelt ie nu die hij heeft afgezaagd, die bij het kenteken?
Velgen zou ik dan helemaal polijsten, dat vind ik persoonlijk het mooist.
Is er trouwens een regeltje in dit land dat dit verbied? Vraag het me ineens af omdat velgen dan behoorlijk spiegelend zijn. De meesten polijsten alleen een randje maar wat als je ze nou helemaal zou polijsten?
quote:Voor zover ik weet is er geen wet tegen die het verbied. Als je alleen al naar de gemiddelde Harley kijkt glimt die al harder als een tiet
Op zaterdag 10 januari 2004 11:40 schreef hollander172 het volgende:[..]
De achterkappen is een reepje vanaf zodat je meer ruimte krijgt tussen achterwiel en buddyseat. Ziet er wat moderner en gestroomlijnder uit.
Kijk maar eens naar andere FZR's.Velgen zou ik dan helemaal polijsten, dat vind ik persoonlijk het mooist.
Is er trouwens een regeltje in dit land dat dit verbied? Vraag het me ineens af omdat velgen dan behoorlijk spiegelend zijn. De meesten polijsten alleen een randje maar wat als je ze nou helemaal zou polijsten?
quote:ziet er idd beter uit!
Op zaterdag 10 januari 2004 11:40 schreef hollander172 het volgende:[..]
De achterkappen is een reepje vanaf zodat je meer ruimte krijgt tussen achterwiel en buddyseat. Ziet er wat moderner en gestroomlijnder uit.
Kijk maar eens naar andere FZR's.
quote:Beetje duur voor erbij he
Op zaterdag 10 januari 2004 09:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet aan beginnen Patrick... neem nou maar van mij aan, is misschien leuk voor die ene zondag in de maand, maar erg praktisch issie niet...Misschien voor erbij?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Schatje ? Misschien je buurmeisje.
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 10-01-2004 16:00]
quote:Is een FZR een amfibie voertuig dan?
Op zaterdag 10 januari 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
FZR = olieboot
quote:Maar vergeet niet je benzinegeld en afschrijving van je voertuig te rekenen. Dan nog eens de wegenbelasting en onderhoud. Kon nog eens vies tegenvallen wat je hebt bespaard
Op zaterdag 10 januari 2004 18:44 schreef Patrick281 het volgende:
Vandaag via het clubblad van een motorclub die ik bij Motoport(!) Rotterdam zag liggen in de koffiehoek bij een concurrent in motorfietskleding .. op de Admiraliteitskade langsgeweest.
Nu heeft hij voor een vriendin van mij een jas en helm besteld, geheel vrijblijvend.
(Jas nu voor 150.00, kost overal 179.50 en de helm voor 169.00, kost normaal 199.50)
Dat is toch even snel verdient zo ..even een gratis bakkie doen bij Motoport.
quote:Wegenbelasting en onderhoud is wel erg ver gezocht.
Op zaterdag 10 januari 2004 18:48 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Maar vergeet niet je benzinegeld en afschrijving van je voertuig te rekenen. Dan nog eens de wegenbelasting en onderhoud. Kon nog eens vies tegenvallen wat je hebt bespaard![]()
quote:Ja, tot op de cent nauwkeurig! Het mot uit de lengte of uit de breedte komen
Op zaterdag 10 januari 2004 19:04 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Wegenbelasting en onderhoud is wel erg ver gezocht.
We gingen alleen maar kijken, dus benzine waren we sowiezo kwijt geweest.
Reken jij ook elk pokkeritje van 8 kilometer uit hoeveel het kost.
quote:Als ie maar goedkoop is... dat is het belangrijkste
Hij komt zelf met die prijzen aanzetten: -60.00 euro op een nieuwe nog te bestellen jas en helm.
We hebben de jas al vorig jaar op de motorrai bekeken, bij Motoport, van de Kuinder en bij Safe. (van de zomer had ze deze jas alleen bij Safe al 4 keer gepast)
De prijs was overal hetzelfde, en we gingen trouwens ook uit nieuwsgierigheid kijken.
Dit was dus een leuk cadeautje zo .. en een handig adres voor de toekomst.
http://www.martijnsmotorkleding.nl/ Frontpage amateur.
Ik kan van iemand voor 100 euro een complete set carburateurs kopen voor mijn Bandit.
Ik ga dus mooi mijn 25kw schuiven eruit halen en de originele er in zetten, is niet zo'n probleem aangezien ie toch 25kw op kenteken staat (ivm verzekering bedoel ik)
jippie, eindelijk vol vermogen.
Gaan we dan nog eens rijden PatrickM?
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 10-01-2004 19:45]
quote:Gezelligheid is ook belangrijk, was haar benzine, en die korting is het extra'tje.
Op zaterdag 10 januari 2004 19:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ja, tot op de cent nauwkeurig! Het mot uit de lengte of uit de breedte komen
[..]
quote:Yippie tot een ongeluk of controle.
Op zaterdag 10 januari 2004 19:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..] Ik ga dus mooi mijn 25kw schuiven eruit halen en de originele er in zetten, is niet zo'n probleem aangezien ie toch 25kw op kenteken staat (ivm verzekering bedoel ik)
jippie, eindelijk vol vermogen.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 10-01-2004 19:52]
Controle? Rollerbank ofzo?
Of gaan ze voor de grap mn hele blok uit elkaar slopen..
quote:Als eerste motor is het nog niet zo'n slechte keus toch?
Op zaterdag 10 januari 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
FZR = olieboot
En tsja, die olie dat was ik ook al een paar keer tegengekomen maar regelmatig bijvullen zorgt er ook voor dat ie in ieder geval goed gesmeerd blijft.
quote:Ach je weet het toch nooit.. die GSX600-F die ik maar een maandje gehad heb lustte ook een aardige slok.
Op zaterdag 10 januari 2004 20:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, geen slechte keus.. als je maar je oliepeil in de gaten houdt.
quote:Ach hoe dan ook ik ga morgen eens kijken bij de motor in kwestie, ben er wel van gecharmeerd eigenlijk.
Op zaterdag 10 januari 2004 20:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, geen slechte keus.. als je maar je oliepeil in de gaten houdt.
Oliepeil in de gaten houden is niet zo'n probleem, de olie ook niet want ik kan via mijn werk de olie heel goedkoop krijgen.
Blijft denk ik ook een kwestie van mazzel hebben vrees ik...
Helaas heb ik nog steeds mijn A niet dus kan geen proefrit maken.
quote:Weet ik
Op zaterdag 10 januari 2004 20:48 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ach je weet het toch nooit.. die GSX600-F die ik maar een maandje gehad heb lustte ook een aardige slok.
(1994, motor was van 1991 en had 30.000 gelopen .. stuntkilometers ofzo)
En dat is hetzelfde blok als je Bandit.
quote:We hebben testrijders in Rotterdam, Dordrecht en het Westland.
Op zaterdag 10 januari 2004 20:57 schreef hollander172 het volgende:
Helaas heb ik nog steeds mijn A niet dus kan geen proefrit maken.
Ik zag net deze op marktplaats .. 250 euro
Dat is nog eens een goedkoop woon-werk fietsje. (er staat betrouwbaar bij )
quote:Heb morgen mn Bandit niet ter beschikking.. mn pa neemt hem morgen mee naar zn werk, we gaan vanmiddag die gepolijste delen in de blanke lak zetten...
Op zaterdag 10 januari 2004 18:59 schreef PatrickM het volgende:
Even over een eventuele meet morgen... het is wel warm (voor de tijd van het jaar, nl. 10 graden celsius), maar volgens www.weer.nl gaat het een regenen
quote:Stilgestaan.
Op zaterdag 10 januari 2004 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Check die remschrijvenEn ja, testrijden is
Een eventuele meet .. is het al Februari.
quote:Het is morgen volgens mij niet echt meet weer laat maar zeggen
Op zaterdag 10 januari 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Heb morgen mn Bandit niet ter beschikking.. mn pa neemt hem morgen mee naar zn werk, we gaan vanmiddag die gepolijste delen in de blanke lak zetten...
Maareh... als jouw vader jouw fiets meeneemt, dan mag je toch wel zeker ff zijn fiets lenen
quote:Dat vind ik nou lullig
Op zaterdag 10 januari 2004 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Helaas
quote:Iets doet me denken aan CZ en Jawa als ik die fiets zie
Op zaterdag 10 januari 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:[..]
We hebben testrijders in Rotterdam, Dordrecht en het Westland.
Waarom wil je een motor kopen zonder rijbewijs..
------------------------------------------------------------------------------------------------Ik zag net deze op marktplaats .. 250 euro
Dat is nog eens een goedkoop woon-werk fietsje. (er staat betrouwbaar bij)
[afbeelding]
quote:Tja, dat mag niet he van de wet
Op zaterdag 10 januari 2004 21:47 schreef PatrickM het volgende:[..]
Dat vind ik nou lullig
quote:Als je de gashandel nou zo ver opendraait dat ie niet meer dan 25 Kw afgeeft mag het toch wel
Op zaterdag 10 januari 2004 21:52 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Tja, dat mag niet he van de wet
quote:Of een Honda CBR125R
Op zaterdag 10 januari 2004 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Breng me nou niet op ideeën.. straks staat er plots een ZX12R voor me deur
quote:Waarom denkje dat ? Ik zie idd een aantal dezelfde nderdelen zoals de remschijf en de knipperlichten.
Op zaterdag 10 januari 2004 21:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Iets doet me denken aan CZ en Jawa als ik die fiets zie
Ik zag net dit bedrijf, die hebben aardig wat Bimota's staan.
(verzameling opgekocht ? Zitten ook hele oude bij)
http://www.autobedrijf-thoonen.nl/showroom_motors.htm
quote:Nou... 1 cilinder blok, vrij spartaanse uitvoering (ok, nog niet zo spartaans als CZ en Jawa maar toch), en gezien het feit dat Cagiva ooit onderhandeld heeft met CZ om de fabriek over te nemen, en ze hebben al ooit een samenwerkingsverband gehad... dus vandaar...
Op zaterdag 10 januari 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Waarom denkje dat ? Ik zie idd een aantal dezelfde nderdelen zoals de remschijf en de knipperlichten.
(rubbers op het blok ook, maar het blok zelf herken ik niet)Ik zag net dit bedrijf, die hebben aardig wat Bimota's staan.
(verzameling opgekocht ? Zitten ook hele oude bij)
http://www.autobedrijf-thoonen.nl/showroom_motors.htm
quote:Ik denk idd dat het een CZ is nu ...
Op zondag 11 januari 2004 00:02 schreef PatrickM het volgende:[..]
Nou... 1 cilinder blok, vrij spartaanse uitvoering (ok, nog niet zo spartaans als CZ en Jawa maar toch), en gezien het feit dat Cagiva ooit onderhandeld heeft met CZ om de fabriek over te nemen, en ze hebben al ooit een samenwerkingsverband gehad... dus vandaar...
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 11-01-2004 00:23]
Ik heb een hele mooie zien hangen bij Siem de Vos.. maatje 54 (ben 1.91 en weeg 90 ofzo).
Voor 520 euro en gaat nog 40% af. 312 euro!!!!!
Gelijk ff mailen of ze hem vasthouden om te passen
Ik heb dat geld dan wel niet.. maar daar heb je ouders voor.
quote:Wel geld overhouden voor de meet.
schreef Rietvaerder het volgende:
Geniet, maar rijdt geen Jawa ..Heeft er iemand ervaring met Clover 1 delige pakken?
Ik heb een hele mooie zien hangen bij [..] voor 520 euro en gaat nog 40% af. 312 euro!!!!!
Gelijk ff mailen of ze hem vasthouden om te passenIk heb dat geld dan wel niet.. maar daar heb je ouders voor.
Ik heb wel van die Jawa genoten, zeker als eerste motor en later nog als 6'de motor.
(Jawa 640,RGV250,GSX-600F,ZX-10,GS-1000,Jawa)
En ik blijf een zwak voor die dingen houden.
Misschien van de zomer op vakantie naar Tjechie en langs de fabriek.
Hebben ze nog meer van die pakken, of is dit de laatste ?
Als ik een baan heb dan komen er wat veranderingen in het motorassortiment -en kleding hier.
http://www.clover.it ziet er wel mooi uit.
Nee een paar nog maar.. ik ga niet zeggen waar want dan koop jij hem straks
Enne ik ga hem niet zelf kopen.. leninkje bij mn ouders, of ik vraag hem voor mn verjaardag, wel duur kado dan, maar ja
quote:
Op zondag 11 januari 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]Nee een paar nog maar.. ik ga niet zeggen waar want dan koop jij hem straks
De Jas van Rietvaerder ?
quote:Ben druk bezig met het behalen van de begeerde A, wil toch een volgende keer wel meekunnen met een meet.
Op zaterdag 10 januari 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben testrijders in Rotterdam, Dordrecht en het Westland.
Waarom wil je een motor kopen zonder rijbewijs..
Motor wil ik nu kopen omdat het nog een redelijk gunstige tijd is om er 1 te kopen en ik ondertussen de nodige dingen nog kan veranderen/aanpassen. (ik zal weinig rijden als het dit soort weer blijft, dus meer sleutelen)
Als dit overigens een aanbod is dan wil ik je voor een redelijke vergoeding wel als testrijder meenemen.
Zal alleen de volgende keer moeten, ga over een uurtje de barre tocht naar Noord Holland maken om die roze "porno" velgen te bewonderen.
En ik hoef er geen geld voor trouwens..
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 11-01-2004 11:48]
quote:aangezien ik pas over een tijdje een motor kan kopen mrt/apr is zoiets wel een idee om de maanden door te komen! tenminste, als het een beetje rijdt...
Op zaterdag 10 januari 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:[..]
We hebben testrijders in Rotterdam, Dordrecht en het Westland.
Waarom wil je een motor kopen zonder rijbewijs..
------------------------------------------------------------------------------------------------Ik zag net deze op marktplaats .. 250 euro
Dat is nog eens een goedkoop woon-werk fietsje. (er staat betrouwbaar bij)
[afbeelding]
quote:Dit ziet er wel erg stoer uit!!
Op zaterdag 10 januari 2004 22:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Waarom denkje dat ? Ik zie idd een aantal dezelfde nderdelen zoals de remschijf en de knipperlichten.
(rubbers op het blok ook, maar het blok zelf herken ik niet)Ik zag net dit bedrijf, die hebben aardig wat Bimota's staan.
(verzameling opgekocht ? Zitten ook hele oude bij)
http://www.autobedrijf-thoonen.nl/showroom_motors.htm
quote:fotosoep? zit dat voorwiel aan de zijspan? hoe wil dan sturen?
Op zondag 11 januari 2004 11:49 schreef generalist het volgende:[..]
Dit ziet er wel erg stoer uit!!
quote:Vandaag kan ik niet, wel over 2 weken. (za of zo)
Op zondag 11 januari 2004 11:39 schreef hollander172 het volgende:
Als dit overigens een aanbod is dan wil ik je voor een redelijke vergoeding wel als testrijder meenemen.
Zal alleen de volgende keer moeten, ga over een uurtje de barre tocht naar Noord Holland maken om die roze "porno" velgen te bewonderen.
quote:Hartstikke bedankt voor het aanbod! Waarschijnlijk heb ik over twee weken mijn rijbewijs ook maar als jij de proefrit zou willen maken zou dat fantastisch zijn. (kan hem zelf dan wel doen maar bij een eerste motor kijk je niet zo nauw en vind je alles mooi en goed.)
Op zondag 11 januari 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Vandaag kan ik niet, wel over 2 weken. (za of zo)
Als ik het maar +/- 4 dagen ervoor weet.
Vergoeding ? Kop koffie bij een wegrestaurant.
Ik hou je op de hoogte via dit topic. Zal ook even laten weten of het wat was als ik terug ben en misschien maak ik nog wel even een piccie. Mocht je een volgende keer meegaan dan doe ik ook nog wel appelgebakkie bij de kop koffie.
quote:Handig voor door de file.
Op zondag 11 januari 2004 11:49 schreef generalist het volgende:
[..]
Dit ziet er wel erg stoer uit!!
[afbeelding]
Generalist nog tijd voor een proefritje vandaag ?
One Punch: Die Cagiva is een opgevoerde brommer waar je de snelweg mee opkan. Verwacht geen bijzondere rijeigenschappen, en reken op 100-250 euro reservekosten - mits je zelf kan sleutelen.
quote:nee ok, maar het idee om tijdelijk een goedkope motor te hebben bevalt mij wel. dan kan ik iig rijden
Op zondag 11 januari 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:One Punch: Die Cagiva is een opgevoerde brommer waar je de snelweg mee opkan. Verwacht geen bijzondere rijeigenschappen, en reken op 100-250 euro reservekosten - mits je zelf kan sleutelen.
quote:Er zit een zeker risico aan natuurlijk, maar ik zou het doen > kijken.
Op zondag 11 januari 2004 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee ok, maar het idee om tijdelijk een goedkope motor te hebben bevalt mij wel. dan kan ik iig rijden. en sleutelen kan ik niet zelf maar mijn oom wel, dus dat is wel te regelen.
quote:Gaat toch kriebelen he, als je m eenmaal hebt, dat papiertje...
Op zondag 11 januari 2004 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
nee ok, maar het idee om tijdelijk een goedkope motor te hebben bevalt mij wel. dan kan ik iig rijden
. en sleutelen kan ik niet zelf maar mijn oom wel, dus dat is wel te regelen.
quote:Krijf zo bezoek, jammer, ben gisterenavond nog wel gaan rijden ...
Op zondag 11 januari 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
<knip>
Generalist nog tijd voor een proefritje vandaag ?
One Punch: Die Cagiva is een opgevoerde brommer waar je de snelweg mee opkan. Verwacht geen bijzondere rijeigenschappen, en reken op 100-250 euro reservekosten - mits je zelf kan sleutelen.
quote:ok thx, ben al druk aan het zoeken!
Op zondag 11 januari 2004 12:43 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Er zit een zeker risico aan natuurlijk, maar ik zou het doen > kijken.
Staat op marktplaats onder overige merken .. en nog wel een paar andere.
quote:jazeker!!! ik wil rijden!!!!! maakt niet uit waarop met de wetenschap dat er een SS aan komt!! ik ga dat echt niet uit houden een paar maanden wachten op een motor.
Op zondag 11 januari 2004 13:32 schreef PatrickM het volgende:[..]
Gaat toch kriebelen he, als je m eenmaal hebt, dat papiertje...
Had ik ook. Ik heb het anderhalve week zonder motor uitgehouden![]()
quote:Hier herken is iets van mezelf in
Op zondag 11 januari 2004 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ok thx, ben al druk aan het zoeken!
[..]jazeker!!! ik wil rijden!!!!! maakt niet uit waarop met de wetenschap dat er een SS aan komt!! ik ga dat echt niet uit houden een paar maanden wachten op een motor.
quote:maar is dit niks dan? de 1e les moest ik op een chopper met 250 cc, erg laag maar reed best lekker hoor. en dit is een 350 toch? ik denk dat ik wel even ga kijken, is in ede dat is toch in de buurt.
Op zondag 11 januari 2004 13:56 schreef PatrickM het volgende:[..]
Hier herken is iets van mezelf in
![]()
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:[..]
We hebben testrijders in Rotterdam, Dordrecht en het Westland.
Waarom wil je een motor kopen zonder rijbewijs..
------------------------------------------------------------------------------------------------Ik zag net deze op marktplaats .. 250 euro
Dat is nog eens een goedkoop woon-werk fietsje. (er staat betrouwbaar bij)
quote:dat zou voor mij niet goed zijn, de verleiding is dan te groot en dan zou ik zonder papiertje gaan rondrijden, wat natuurlijk het domste is wat je kunt doen!
Op zondag 11 januari 2004 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had mijn motor bijna een jaar voor het papiertje al ..
En zoals eerder gezegt, de eerste 12 maanden van het rijbewijs in totaal 4 modellen gehad.
quote:Noem je mij dom.
Op zondag 11 januari 2004 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dat zou voor mij niet goed zijn, de verleiding is dan te groot en dan zou ik zonder papiertje gaan rondrijden, wat natuurlijk het domste is wat je kunt doen!
[dom]Ik mocht zelfs een keer rijden met toestemming van mijn pa.
Dat werdt een wel heel kortje ritje haha ik kwam de politie tegen op 2 kilometer van huis en rechtsomkeerd gegaan.
Toen stond de motor weer 4 maanden stil en heeft mijn zus er daarna een tijdje mee gereden en bij haar gestald.
In de zomervakantie waren zij weg, en heb ik een wat langer ritje gemaakt naar Zeeland. [/dom]
Een ongeluk en je betaald idd je leven lang. jeugdige overmoed.
quote:Alle goedkope fietsen zijn goed om te beginnen
Op zondag 11 januari 2004 13:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
maar is dit niks dan? de 1e les moest ik op een chopper met 250 cc, erg laag maar reed best lekker hoor. en dit is een 350 toch? ik denk dat ik wel even ga kijken, is in ede dat is toch in de buurt.
[..]
quote:Mee eens, al zijn de banden wel belangerijk als je er helemaal geen geld/ zo weinig mogelijk in wilt stoppen.
Op zondag 11 januari 2004 14:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alle goedkope fietsen zijn goed om te beginnen
Let alleen wel of ie een beetje goed schakelt (een beetje soepel). Dat het blok een beetje mooi rond loopt. Banden enzo zijn wat minder belangrijk, omdat dat toch te vervangen items zijn op de fiets. Ook al is ie misschien wat minder mooi, als ie motorisch maar goed is.
quote:ik denk dat de meeste mensen wel in een auto of op een motor hebben gereden voordat ze gingen lessen, maar dat is maar een paar keer en vaak op een afgelegen plaats.
Op zondag 11 januari 2004 14:18 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Noem je mij dom.
![]()
[dom]Ik mocht zelfs een keer rijden met toestemming van mijn pa.
Dat werdt een wel heel kortje ritje haha ik kwam de politie tegen op 2 kilometer van huis en rechtsomkeerd gegaan.
Toen stond de motor weer 4 maanden stil en heeft mijn zus er daarna een tijdje mee gereden en bij haar gestald.
In de zomervakantie waren zij weg, en heb ik een wat langer ritje gemaakt naar Zeeland.[/dom]
Een ongeluk en je betaald idd je leven lang.jeugdige overmoed.
quote:ja ik hoop wel een kenner mee te kunnen nemen als ik ga kijken, want ik ben nog echt een leek wat dat betreft. er staan btw best leuke motoren te koop voor niet al teveel
Op zondag 11 januari 2004 14:19 schreef PatrickM het volgende:[..]
Alle goedkope fietsen zijn goed om te beginnen
Let alleen wel of ie een beetje goed schakelt (een beetje soepel). Dat het blok een beetje mooi rond loopt. Banden enzo zijn wat minder belangrijk, omdat dat toch te vervangen items zijn op de fiets. Ook al is ie misschien wat minder mooi, als ie motorisch maar goed is.
quote:nuttige info! thx
Op zondag 11 januari 2004 14:25 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Mee eens, al zijn de banden wel belangerijk als je er helemaal geen geld/ zo weinig mogelijk in wilt stoppen.
Het schakelen zal een stuk anders zijn dan bij een Japanse lesmotor.
De "schakelweg" is enorm lang bij de Tjechische produkten, dus in het begin verwar je dat met niet soepel.
Hier http://www.verstegenmotors.nl/jawa.htm kan je trouwens terecht voor een aantal onderdelen van deze motor. De ketting zal zeker versleten zijn als'tie al een tijdje stilstaat buiten. (roest)
Remschijf en knipperlichten zijn sowiezo van dezelfde toeleverancier als bij Jawa. (nieuwe modellen geperforeerd model) Het blok zal van het 2'takt type zijn, een nieuwe zuiger kost bijna niets.
Belangrijk dat er een bougie van de juiste warmtegraad inzit. (ik ooit gat in de zuiger bij de Jawa)
quote:Ik koos Zeeland omdat ik daar met 20 minuten al ben, en het lekker uitgestrekt en relatief stil is om te rijden. Niet al te moeilijke situatie's, en dus vooral weinig ander verkeer.
Op zondag 11 januari 2004 14:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste mensen wel in een auto of op een motor hebben gereden voordat ze gingen lessen, maar dat is maar een paar keer en vaak op een afgelegen plaats.
maar ritjes als naar zeeland zou ik dus ook gewoon doen! en das niet zo slim, want idd je betaald je hele leven lang.
[..]
Edit; GSX550 ook wel ok, maar 4'takt in deze prijsklasse heeft nog wel wat meer valkuilen om op te letten.
Onvoorziene uitgaven lopen ook veel rapper op met deze fiets.
quote:probleem is dat je natuurlijk met andere weggebruikers te maken hebt, kun jij wel zo ervaren zijn maar anderen kunnen ook fouten maken. en dan kun jij alsnog betalen!
Op zondag 11 januari 2004 14:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik koos Zeeland omdat ik daar met 20 minuten al ben, en het lekker uitgestrekt en relatief stil is om te rijden.
Niet al te moeilijke situatie's, en dus vooral weinig ander verkeer.
Ik voelde mij apetrots dat "echte" motorrijders naar mij zwaaiden, en ik nog geen papiertje had.
Was wel al 2 keer gezakt, dus redelijk ervaren ondertussen.Edit; GSX550 ook wel ok, maar 4'takt in deze prijsklasse heeft nog wel wat meer valkuilen om op te letten.
over die GSX550: dat geloof ik best ja, geeft maar des te meer aan dat een kenner voor mij noodzakelijk is. ik vind het echt een leuk ding voor die prijs!
quote:Ik zie idd tegenwoordig meer gevaar dan toen.
Op zondag 11 januari 2004 14:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
probleem is dat je natuurlijk met andere weggebruikers te maken hebt, kun jij wel zo ervaren zijn maar anderen kunnen ook fouten maken. en dan kun jij alsnog betalen!
over die GSX550: dat geloof ik best ja, geeft maar des te meer aan dat een kenner voor mij noodzakelijk is. ik vind het echt een leuk ding voor die prijs!
Voor die Jawa had ik 2 expansieuitlaten met bochten gekocht, en een electronische onsteking. (toen nog contactpunten origineel) Alles nieuw 90 euro. Dit om even het verschil in onderdelenprijzen aan te geven.
Gezien de eenvoudige techniek kon ik er alles zelf opzetten, en ik had daarvoor ook nog niet aan brommers gesleuteld e.d.
PatrickM was onlangs al +/- 550 euro kwijt voor een grote beurt aan zijn net gekochte Chopper.
(wel o.a. defecte spanningsregelaar meen ik)
Die Cagiva heeft geen grote beurt nodig door de andere opbouw van het blok. geen kleppen, nokkenasketting, carterolie.
Ik zou wel zeker naar beide kijken indien mogelijk.
Deez is ook mooi, en iets duurder .. wel nieuwe banden, ketting en remmen : 1.250,00
Die GSX550 is zeker die streetfighter .. ziet er wel mooi uit .. en op een meet kan je beter meekomen dan met een Cagiva/Jawa/Cz.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 11-01-2004 14:52]
quote:mocht ik zoveel uit willen geven (wat dus niet het geval is) dan zou ik toch eerder naar zoiets kijken.
Op zondag 11 januari 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik zie idd tegenwoordig meer gevaar dan toen.
het was wel midden op de dag en mede door de grote vakantie echt superrustig.Voor die Jawa had ik 2 expansieuitlaten met bochten gekocht, en een electronische onsteking. (toen nog contactpunten origineel) Alles nieuw 90 euro. Dit om even het verschil in onderdelenprijzen aan te geven.
Gezien de eenvoudige techniek kon ik er alles zelf opzetten, en ik had daarvoor ook nog niet aan brommers gesleuteld e.d.
PatrickM was onlangs al +/- 550 euro kwijt voor een grote beurt aan zijn net gekochte Chopper.
(wel o.a. defecte spanningsregelaar meen ik)
Die Cagiva heeft geen grote beurt nodig door de andere opbouw van het blok. geen kleppen, nokkenasketting, carterolie.
Ik zou wel zeker naar beide kijken indien mogelijk.Deez is ook mooi, en iets duurder .. wel nieuwe banden, ketting en remmen : 1.250,00
[afbeelding]
quote:Dat neem je terug..
Op zondag 11 januari 2004 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jazeker!!! ik wil rijden!!!!! maakt niet uit waarop met de wetenschap dat er een SS aan komt!!
Edit: Mito ziet er leuk uit, vooral die rode met dubbele koplamp maar het rijdt niet zoals een GSX-750ES.
quote:zelfs daarop wil ik wel rijden, alhoewel...
Op zondag 11 januari 2004 15:00 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat neem je terug..
[afbeelding]
Cz in Apeldoorn.Edit: Mito ziet er leuk uit, vooral die rode met dubbele koplamp
maar het rijdt niet zoals een GSX-750ES.
quote:Is de nood zo hoog.
Op zondag 11 januari 2004 15:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zelfs daarop wil ik wel rijden, alhoewel...
quote:nou, de nood is nog hoger! nee, valt wel mee. maar het moet echt niet te lang duren nu, ik lees al maanden hoe jullie lekker aan het rijden zijn, dat wil ik ook!!!!!!!
Op zondag 11 januari 2004 15:21 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Is de nood zo hoog.
Het blijft dan wel bij 175 euro.
Vraagprijs.
quote:Ik weet het
Op zondag 11 januari 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
nou, de nood is nog hoger! nee, valt wel mee. maar het moet echt niet te lang duren nu, ik lees al maanden hoe jullie lekker aan het rijden zijn, dat wil ik ook!!!!!!!
quote:normale auto's kunnen er echt niet tegen op!!
Op zondag 11 januari 2004 15:26 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik weet het
hier al eens voor een Amerikaanse V8 sportwagen gekozen onder het mom van: ik moet kiezen. Duurde 2 maanden, en er was weer een barrel op 2 wielen bij.
(de tweede Jawa, de GS-1000)
quote:idd, het stormt hier bijna! gelukkig heb ik geen motor waar ik niet op kan rijden
Op zondag 11 januari 2004 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, de gepolijste delen staan in de blanke lak
Het waait wel hard hè jongens..
Is een leuke motor die FZR, wel jammer dat de verkoper de zaakjes niet helemaal in orde had. (hij kon de extra kappen, uitlaat enz. niet vinden. )
Ding zag er zeker voor zijn leeftijd nog mooi uit, enkel wat kleine gebruikerskrasjes maar niks opzienbarends.
Is het goed als ik je ff mail Patrick281? Of je aanbod moet niet meer geldig zijn natuurlijk.
quote:Helaas wel ja... Gister geen tijd om te rijden, hopende dat ik vandaag ff kon rijden... maar zit er niet in met deze wind
Op zondag 11 januari 2004 15:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, de gepolijste delen staan in de blanke lak
Het waait wel hard hè jongens..
quote:Trust me, geen enkele auto geeft hetzelfde gevoel als een motor.
Op zondag 11 januari 2004 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
normale auto's kunnen er echt niet tegen op!!
quote:Morgen een sollicitatie, ik hoop dat het weer dan beter is.
Op zondag 11 januari 2004 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd, het stormt hier bijna! gelukkig heb ik geen motor waar ik niet op kan rijden
quote:Zo dat is snel! Mailadres staat in mijn profiel. Wel een goed gevoel verder van de aanbieder ?
Op zondag 11 januari 2004 15:36 schreef hollander172 het volgende:
Nou ben net terug uit Noord Holland.[..]Is het goed als ik je ff mail Patrick281? [..]
quote:Mwah moeilijk, hij was enorm zenuwachtig hoewel dat wel strookt met de reden van verkoop die hij zelf aangaf.
Op zondag 11 januari 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
Zo dat is snel! Mailadres staat in mijn profiel. Wel een goed gevoel verder van de aanbieder ?
Hij kwam wel oprecht over, vertelde af en toe juist teveel en was duidelijk geen ervaren verkopende partij.
Heb ook goed naar de motor geluisterd en het klonk op zich wel gezond, geen rare tikken e.d. (hij maakte zelfs minder herrie dan de CB en ER waar ik op heb gelest.)
De motor sloeg alleen de tweede keer niet direct aan, volgens mij deed hij het gewoon verkeerd (teveel gas geven bij het starten en zonder choke, maar daar heb jij meer verstand van.)
Enige wat me opviel was dat er ie een keer is omgevallen uit stilstand en dat het slijtboutje bij het pedaal nog helemaal gaaf was. (die had ik in mijn eerste les al aan de grond.)
Verder geen lekkages of vloeistoffen op plaatsen waar het niet hoorde, de staat lijkt echt overeen te komen met de kilometerstand zoals ik het beoordeelde.
Enige minpunt was de ketting en de tandwielen, deze gaan geen duizenden km's meer mee. (vertelde die overigens wel heel eerlijk zonder dat ik er om vroeg.)
Ik heb er wel een goed gevoel bij, van alles nagekeken (ook achter de kappen) en eigenlijk geen opzienbarende dingen kunnen vinden. Hij heeft wel wat plekjes maar die komen exact overeen met bijv. schuren van de laarzen e.d. Het is dan ook geen nieuwe natuurlijk.
Van alles was er nieuw aan en de vorige eigenaar was duidelijk een echte liefhebber en geen jonge gozer die hem af geragt heeft.
Heb een dyno uitdraai gezien en de motor zat bijna op de 80 !!!! pk, en dat voor een 400
De motor had nieuwe accu.
Volledig Yoshimura uitlaatsysteem.
Dynojet kit
Stalen remleidingen
Kevlar (??) remblokken
Seatcover
Blauwruitje
en zal nog wel wat vergeten zijn
Ben er heel blij mee. Morgen ga ik hem ophalen
quote:Welkom bij de club der Kawa-verslingerden!
Op zondag 11 januari 2004 16:03 schreef Makster het volgende:
Zo, ben vandaag wezen kijken naar de ZXR400 en heb hem gekocht!!!
De motor zag er echt perfect uit en er was ook helemaal niks mee.Van alles was er nieuw aan en de vorige eigenaar was duidelijk een echte liefhebber en geen jonge gozer die hem af geragt heeft.
Heb een dyno uitdraai gezien en de motor zat bijna op de 80 !!!! pk, en dat voor een 400
De motor had nieuwe accu.
Volledig Yoshimura uitlaatsysteem.
Dynojet kit
Stalen remleidingen
Kevlar (??) remblokken
Seatcover
Blauwruitjeen zal nog wel wat vergeten zijn
Ben er heel blij mee. Morgen ga ik hem ophalen
![]()
Ben er echt super blij mee !!
En ik kom hem zeker wel ff laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |