Het is overigens wel een aardige CD * heeft nu Ive Fallen In Love With You aan staan *. Lekker voor in de trein.
Victim Of A Foolish Heart heeft zelfs enige hitpotentie...goed nummer
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 08:38]
quote:Outkast, beluister het eens goed voordat je 't gaat beoordelen. Er is juist een bedoeling dat dit coveralbum uitgebracht is & if ya hear it maybe ya get it
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef OutKast het volgende:
Oh joepie nog een kindersterretje/quasi lekker wijf dat enorm goed andere liedjes na kan zingen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door MoezziqqTrip op 07-01-2004 10:05]
quote:Sorry, maar zomaar een kindersterretje
Op woensdag 7 januari 2004 09:39 schreef OutKast het volgende:
Oh joepie nog een kindersterretje/quasi lekker wijf dat enorm goed andere liedjes na kan zingen!!!
quote:Ga ff lekker zelf luisteren flapdrol
Op woensdag 7 januari 2004 11:57 schreef ChiPMaN het volgende:
F*ck der stem, hoe is de rest. Hoe is de muziek, omschrijf dat liever.
quote:Heb ik ook al geprobeerd via Kazaa, ik krijg alleen maar lege mp3's. En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.
Op woensdag 7 januari 2004 12:20 schreef VoodooChild het volgende:[..]
Ga ff lekker zelf luisteren flapdrol
Ik hoop (serieus) dat ze goed is. Maar ik persoonlijk kan niet luisteren naar kinderen van 17 die over emotie's zingen die ze de eerste 10 jaar nog niet mee zullen maken. Maar goed dat is smaakgebonden.
Maar zoals ik al zei, ik hoop serieus dat ze goed is want dat zou een welkome afwisseling zijn tussen al het andere gepuber van de hedendaagse "pop-sterren".....
quote:Kazaa, hm...probeer eDonkey2000...daar kun je zeker wel...eh, info vinden zeg maar
Op woensdag 7 januari 2004 12:34 schreef OutKast het volgende:[..]
Heb ik ook al geprobeerd via Kazaa, ik krijg alleen maar lege mp3's. En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.
Ik hoop (serieus) dat ze goed is. Maar ik persoonlijk kan niet luisteren naar kinderen van 17 die over emotie's zingen die ze de eerste 10 jaar nog niet mee zullen maken. Maar goed dat is smaakgebonden.
Maar zoals ik al zei, ik hoop serieus dat ze goed is want dat zou een welkome afwisseling zijn tussen al het andere gepuber van de hedendaagse "pop-sterren".....
Outkast, is die avatar van "Appetite for Destruction"? Gewoon even een vraag, niets bijzonders...
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 13:05]
quote:Ja idd....al heb ik het id dat je dat niet zomaar vraagt. Dus brandt maar los
Op woensdag 7 januari 2004 13:00 schreef VoodooChild het volgende:
Offtopic:Outkast, is die avatar van "Appetite for Destruction"? Gewoon even een vraag, niets bijzonders...
Zal eens ff wat proberen op KaZaa te vinden en dan kijken wat ik er aan vind. Gevaar is wel dat als ze als 'aankomend talent voor 2004' wordt gebombardeerd de verwachtingen weleens te hoog kunnen zijn ...
quote:Nee, maar het viel me op...het kwam me vaag bekend voor...jeugd sentiment zeg maar
Op woensdag 7 januari 2004 13:28 schreef OutKast het volgende:[..]
Ja idd....al heb ik het id dat je dat niet zomaar vraagt. Dus brandt maar los
[Dit bericht is gewijzigd door VoodooChild op 07-01-2004 16:15]
De clip is in ieder geval bij lange na niet zo briljant als die van The White Stripes. Het nummer is best okay, opzich.
Ik ben benieuwd naar het album
Het is niet mijn smaak, en ik vond het ook niet verpletterend. Dus ik vraag me af of het ooit "huge" wordt....
Heerlijk .. als je gewoon even wat wil luisteren etc: www.jossstone.com
soms is het zo simpel
quote:Ik geloof dat ik te vroeg een conclusie heb getrokken, ik heb haar cd gekocht en ik vind hem super.....ik ben erg benieuwd naar haar album die dit jaar uit komt!!
Op dinsdag 27 januari 2004 21:52 schreef beautiful_world het volgende:
Nou ik heb het ook gehoord, en gezien........enne ik vind het erg saai en niks bijzonders.
Vraag me af of dit meisje het ver gaat schoppen. Ik denk 't wel...
quote:Nou, als ze live net zo goed zingt, dan kan ze het zeker ver schoppen. Fell In Love With A Boy is in ieder geval een goede start. Lekker nummer!
Op donderdag 5 februari 2004 01:34 schreef Rosnesda het volgende:
CD is inderdaad erg leuk. Vooral als je bedenkt wie er daar zo mooi staat te zingenVraag me af of dit meisje het ver gaat schoppen. Ik denk 't wel...
quote:Bij muziek is de 'stem' erg belangrijk en als je hebt kunnen lezen dat ze zich kan meten aan Aretha Franklin en andere souldiva's, dan hoop ik dat je je een beeld kunt vormen van de muziek. Zo niet, dan zullen we je muzikaal eens moeten opvoeden
F*ck der stem, hoe is de rest. Hoe is de muziek, omschrijf dat liever.
quote:[cynische zondagmorgenmode]FYI: Bij de meeste platen- en CD-winkels bestaat de mogelijkeid om de eventueel aan te schaffen geluidsdragers dmv een zogenaamde luisterbar met hoofdtelefoons, onvoorwaardelijk te beluisteren[/cynische zondagmorgenmode]
En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.
Ik ga op 6 maart iig naar haar concert in paradiso, IM SO EXCITED!
quote:6 maart concert in Paradiso?????
Op maandag 9 februari 2004 14:30 schreef TKS het volgende:
Joss Stone is gewoon een super talent, je kunt er wel niet van houden, maar dat is gewoon een feit.Ik ga op 6 maart iig naar haar concert in paradiso, IM SO EXCITED!
quote:Ik heb niet zolang geleden the White Stripes "ontdekt", vond het erg leuke muziek. Maar wist niet dat dat liedje een cover van hun was
Op maandag 26 januari 2004 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar cover van Fell In Love With A Girl van The White Stripes. Wat een aparte versie
. Het gaat hier dus om haar single Fell In Love With A Boy.
Helemaal anders dan het origineel. En ook een stukje langer.De clip is in ieder geval bij lange na niet zo briljant als die van The White Stripes. Het nummer is best okay, opzich.
Ik hoorde dat liedje "Fell in Love With a Boy" op tv, en naar aanleiding daarvan heb ik de CD The Soul Sessions "in huis gehaald"
Vind het een erg relaxte CD, wel jammer dat er maar 10 nummers op staan Maar ze heeft wel een hele aparte en mooie stem
Ik vind haar wel de Norah Jones van de soulmuziek
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:10 schreef el_bario het volgende:
onwijs mooi album, en onwijs mooie meid....
Ook cool trouwens dat Angie Stone de backing vocals doet op Fell In Love With A Boy
quote:Oh het zijn allemaal covers begrijp ik nu
Op maandag 9 februari 2004 15:36 schreef texelonia het volgende:
Ik heb niet zolang geleden the White Stripes "ontdekt", vond het erg leuke muziek. Maar wist niet dat dat liedje een cover van hun was
In 2004 komt haar debuut album uit met eigen liedjes ofzow. Iemand enig idee wanneer? Ik bedoel, begin, eind of midden 2004?
quote:Ik had ergens gelezen aan het eind van dit jaar. Dus dat wordt nog even wachten.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:25 schreef texelonia het volgende:[..]
Oh het zijn allemaal covers begrijp ik nu
Was me nog niet opgevallen...
In 2004 komt haar debuut album uit met eigen liedjes ofzow. Iemand enig idee wanneer?
Ik bedoel, begin, eind of midden 2004?
quote:Hmm jammer. Maar beter laat dan nooit
Op dinsdag 10 februari 2004 16:33 schreef GazGas het volgende:Ik had ergens gelezen aan het eind van dit jaar. Dus dat wordt nog even wachten.
Maar met Soul Sessions kan ik heel lang vooruit,zo'n cd.
Ben trouwens benieuwd of dat ook een soul CD wordt... Want ik had ook ergens gelezen dat ze R n' B zingt?
En ik ben niet zo'n fan van R n'B....
quote:Hebben jullie al kaartjes dan???? Ik heb gebeld en ze zeiden dat de voorverkoop pas zaterdag 14-2 zou beginnen???
Op maandag 9 februari 2004 14:33 schreef GazGas het volgende:[..]
6 maart concert in Paradiso?????
Daar moet ik ook naar toe!!!
Joss here I come!!!!
quote:Ja begint zaterdag. Ik ben om 9.00 uur bij het postkantoor te vinden
Op donderdag 12 februari 2004 16:32 schreef beautiful_world het volgende:[..]
Hebben jullie al kaartjes dan???? Ik heb gebeld en ze zeiden dat de voorverkoop pas zaterdag 14-2 zou beginnen???
quote:OKe gelukkig maar ik was al bang dat ik het zou gaan missen....
Op donderdag 12 februari 2004 16:46 schreef GazGas het volgende:[..]
Ja begint zaterdag. Ik ben om 9.00 uur bij het postkantoor te vinden
quote:Die heb ik nu 2 keer gehoord volgens mij en ik vind het helemaal niks.
Op maandag 26 januari 2004 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar cover van Fell In Love With A Girl van The White Stripes. Wat een aparte versie
. Het gaat hier dus om haar single Fell In Love With A Boy.
Helemaal anders dan het origineel. En ook een stukje langer.De clip is in ieder geval bij lange na niet zo briljant als die van The White Stripes. Het nummer is best okay, opzich.
groet,
Frida
quote:Yep!!! Kaartjes vanochtend vroeg gehaald
Op zaterdag 14 februari 2004 12:15 schreef GazGas het volgende:
Nog meer die er naar toe gaan?
(p.s. had kaarten gehaald en was ze binnen 20 minuten kwijt)
quote:Je houdt van OutKast, maar niet van soul? Vaag! Typisch element van Outkast is dat ze toch funk, soul, hiphop en rn b met elkaar mixen en daardoor van die heerlijke nummers produceren?
Op woensdag 7 januari 2004 12:34 schreef OutKast het volgende:[..]
Heb ik ook al geprobeerd via Kazaa, ik krijg alleen maar lege mp3's. En ik ga natuurlijk geen cd kopen van iets wat ik niet ken en al helemaal niet als het soul is, want daar houdt ik niet zo van.
Maar goed, on-topic: Joss Stone heeft idd een top stem , beetje in de hoek van Jill Scott en Aretha ..
quote:google is your friend !!!
Op maandag 16 februari 2004 18:42 schreef bouly het volgende:
ik zoek de songtekst van haar single "fell in love with a boy"
quote:Ja ja al gezien, erg goed. Maar zoals de nummers op de cd staan vind ik ze beter. Beetje googlen en je vindt ze. Ik heb er nu geen link van.
Op maandag 16 februari 2004 19:44 schreef beautiful_world het volgende:
Heeft iemand al haar live optreden gezien op de website van vh1?
quote:Anders zoek je gewoon op White stripes - Fell in love with a girl en vervang in de tekst girl door boy
Op maandag 16 februari 2004 18:42 schreef bouly het volgende:
ik zoek de songtekst van haar single "fell in love with a boy"
quote:En Billy door Sarah
Op maandag 16 februari 2004 21:18 schreef ranja het volgende:[..]
Anders zoek je gewoon op White stripes - Fell in love with a girl en vervang in de tekst girl door boy
Wacht met spanning af .. aangezien ze nog jong is en nog niet al te veel ervaring heeft kan je met het publiek haar behoorlijk opzwepen
Das positief bedoelt ...
Maar de White Stripes zijn toch beter. Al is Joss wel weer knapper dan Meg .
quote:Tenzij ze een nieuwe band samenstellen komt Cindy Blackman mee. Zij drumt normaal bij Lenny Kravitz en zit in de vaste bezetting waar The soul sessions mee is opgenomen. En als je geluk hebt komt Ahmir "?uestLove" Thompson mee. Dat is die drummer (met huge afro) van The Roots. Hij drumt bij "Fell in love with a boy" en je ziet hem ook in de clip. Altijd goed lijkt me.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:27 schreef Cow81 het volgende:
Zou wel beter zijn als er in paradiso een drummer bij is ..Wacht met spanning af .. aangezien ze nog jong is en nog niet al te veel ervaring heeft kan je met het publiek haar behoorlijk opzwepen
Das positief bedoelt ...
[Dit bericht is gewijzigd door el_bario op 17-02-2004 20:31]
quote:Beter!!!
Op dinsdag 17 februari 2004 20:30 schreef el_bario het volgende:[..]
Tenzij ze een nieuwe band samenstellen komt Cindy Blackman mee. Zij drumt normaal bij Lenny Kravitz en zit in de vaste bezetting waar The soul sessions mee is opgenomen. En als je geluk hebt komt Ahmir "?uestLove" Thompson mee. Dat is die drummer (met huge afro) van The Roots. Hij drumt bij "Fell in love with a boy" en je ziet hem ook in de clip. Altijd goed lijkt me.
quote:is goed!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:46 schreef Rosnesda het volgende:
Misschien heb ik er twee over. Ik houd je op de hoogte
quote:Das fijn nieuw, waar haal je informatie over de band / tour vandaan? Want op haar website word ik niet veel wijzer.
Tenzij ze een nieuwe band samenstellen komt Cindy Blackman mee. Zij drumt normaal bij Lenny Kravitz en zit in de vaste bezetting waar The soul sessions mee is opgenomen. En als je geluk hebt komt Ahmir "?uestLove" Thompson mee. Dat is die drummer (met huge afro) van The Roots. Hij drumt bij "Fell in love with a boy" en je ziet hem ook in de clip. Altijd goed lijkt me.
?uestlove ken ik maar al te goed Vorig jaar naar The Roots geweest en naar de afterparty waar die een gave dj set weggaf (je hebt er ook nog 1 op www.3voor12.nl staan).
Kan niet wachten tot de 6e!
quote:Het lijkt me erg sterk dat de drummer van " the roots" in haar band speelt. Ze hebben maar een liedje samen gedaan....dus ik ben bang dat een optreden van joss stone ft the roots er niet in zit....had wel erg leuk geweest!
Maar je moet er ook voor waken dat je geen extreem hoge verwachtingen gaat scheppen, zodat het optreden van vanavond alleen maar tegen kan vallen. Al heeft ze met The Soul Sessions mijn hart wel gestolen. Dat aan haar zangtalent niet getwijfeld hoeft te worden, daarvan ben ik wel overtuigd. Ik ben reuze benieuwd naar haar echte debuutalbum (al moet ik daar wel een maand of wat geduld voor hebben). The Soul Sessions moet je immers zien als een soort van voorproefje.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef beautiful_world het volgende:
Ik vind dat ze al die lof verdient, het is echt een goede zangeres en haar cd is ergg goed
Whoeeee ik ben dus geweest gister avond.......en het was echt fantasties!!! Ze was echt onwijs goed, en het was super druk. Ik dacht echt dat Joss een beetje op een stoel liedjes zou zingen, maar nee hoor ze steelde echt de show! Super......het is trouwens ook gefilmd dus het gaat ooit uitgezonden worden!! Ohhh en over haar nieuwe cd ( waarvan ze nu ook al liedjes deedquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar je moet er ook voor waken dat je geen extreem hoge verwachtingen gaat scheppen, zodat het optreden van vanavond alleen maar tegen kan vallen. Al heeft ze met The Soul Sessions mijn hart wel gestolen. Dat aan haar zangtalent niet getwijfeld hoeft te worden, daarvan ben ik wel overtuigd. Ik ben reuze benieuwd naar haar echte debuutalbum (al moet ik daar wel een maand of wat geduld voor hebben). The Soul Sessions moet je immers zien als een soort van voorproefje.
Het gaat mij ook wat ver. Dat ze een uitermate goede stem heeft hoor ik ook wel, maar wat er verder nou zo bijzonder is aan d'r muziek ontgaat mij tot nu toe. Ik weet niet of die nou zo bijzonder lang in the picture gaat blijven staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik schrik er wel een beetje van hoor, de hysterie rondom Joss. Bij Stenders Vroeg zijn ze ervan overtuigd dat Joss over 10 jaar een enorme ster is en dat het optreden van morgen een historisch evenement is. De Oor loopt met d'r weg. De clipstations houden van Joss. Iedereen is ineens fan.
Ey beautiful world, door wie is er gefilmd dan? Geen camera's gezien gister alleen grote groep fotograven.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:52 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Whoeeee ik ben dus geweest gister avond.......en het was echt fantasties!!! Ze was echt onwijs goed, en het was super druk. Ik dacht echt dat Joss een beetje op een stoel liedjes zou zingen, maar nee hoor ze steelde echt de show! Super......het is trouwens ook gefilmd dus het gaat ooit uitgezonden worden!! Ohhh en over haar nieuwe cd ( waarvan ze nu ook al liedjes deeddie komt uit in juni!!!! ) Het was echt super.....en Joss Stone heeft zelfs mijn verwachtingen overtroffen!!
Goed om te horen dat we maar drie maandjes hoeven te wachten op haar nieuwe CD!quote:Op zondag 7 maart 2004 11:52 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Whoeeee ik ben dus geweest gister avond.......en het was echt fantasties!!! Ze was echt onwijs goed, en het was super druk. Ik dacht echt dat Joss een beetje op een stoel liedjes zou zingen, maar nee hoor ze steelde echt de show! Super......het is trouwens ook gefilmd dus het gaat ooit uitgezonden worden!! Ohhh en over haar nieuwe cd ( waarvan ze nu ook al liedjes deeddie komt uit in juni!!!! ) Het was echt super.....en Joss Stone heeft zelfs mijn verwachtingen overtroffen!!
Ze is bezig met een 'eigen' album, maar nam in de tussentijd ook een aantal covers (soul covers) op. Die waren zo goed, dat er gelijk maar besloten is een album van te maken (the soul sessions). Haar echte album komt dus binnenkort uit.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:57 schreef TFM het volgende:
Het spijt me maar ik vind het verschrikkelijk als goede nummers zo verkracht worden tot iets wat dan meer moet aanslaan. Zo ook met dit nummer, het orgineel van The White Stripes vind ik echt veel beter.
En als je door moet breken met een cover, vind ik dat getuigen van weinig smaak
Wanneer komt ze op 3 fm???? Ik zag trouwens ook net een stuk van de opname van het concert op mtv...(mtv news)....heeft iemand enig idee wanneer het komt?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:09 schreef Cow81 het volgende:
[..]
Ze is bezig met een 'eigen' album, maar nam in de tussentijd ook een aantal covers (soul covers) op. Die waren zo goed, dat er gelijk maar besloten is een album van te maken (the soul sessions). Haar echte album komt dus binnenkort uit.
Verder vind ik dit een redelijk andere cover ?!? Je kan niet zeggen dat ie er op lijkt. Verder is het gedaan door The Roots, maar die zochten nog even iemand die het liedje wilde zingen. Naja dat werd Joss Stone.
Maar het verkrachten van 't nummer vind ik een lose uitspraak. Veel mensen vinden dit goed en het is geen cover ala we doen precies het zelfde met een andere iets snellere beat.
Doorbreken met een cover was dus niet echt geplanned, maar kwam wel zo uit.
Anyways .. het concert komt binnenkort op 3fm, luister en oordeel zelf over de zang kwaliteit van deze 16-jarige. Dat ze nog niet zelf alle nummers schrijft is niet meer dan logisch gezien haar leeftijd.
coolquote:Op maandag 8 maart 2004 18:30 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Wanneer komt ze op 3 fm???? Ik zag trouwens ook net een stuk van de opname van het concert op mtv...(mtv news)....heeft iemand enig idee wanneer het komt?
Geen idee wanneer de concertregistraties worden uitgezonden op tv&radio Maar ik zag op de 3fm site wel dat TimurTotTienUur een interview met Joss Stone heeft gehad, en deze is dinsdag te horen in de uitzending tussen 20:00 en 22:00.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:30 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Wanneer komt ze op 3 fm???? Ik zag trouwens ook net een stuk van de opname van het concert op mtv...(mtv news)....heeft iemand enig idee wanneer het komt?
Ik heb het gelezen....morgen dan maar ff luisteren naar de uitzending..quote:Op maandag 8 maart 2004 21:59 schreef MoezziqqTrip het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de concertregistraties worden uitgezonden op tv&radio Maar ik zag op de 3fm site wel dat TimurTotTienUur een interview met Joss Stone heeft gehad, en deze is dinsdag te horen in de uitzending tussen 20:00 en 22:00.
helaas bestaat dat niet meer ... ieder nummer is vroeg of laat aan de beurtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:36 schreef Rex_Everything het volgende:
Er zijn dingen waar je met beide handjes af moet blijven. The White Stripes zijn daar één van.
Thank you...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:36 schreef Rex_Everything het volgende:
Er zijn dingen waar je met beide handjes af moet blijven. The White Stripes zijn daar één van.
Het is wel een covoer ala we doen precies hetzelfde met een andere, iets langzamere beat.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:09 schreef Cow81 het volgende:
[..]
[knip]
Maar het verkrachten van 't nummer vind ik een lose uitspraak. Veel mensen vinden dit goed en het is geen cover ala we doen precies het zelfde met een andere iets snellere beat.
[knip]
Gelukkig denken ze daar zelf anders over.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:36 schreef Rex_Everything het volgende:
Kan iemand die digitaal rippen ?? 1x luisteren is niet genoegquote:dat volgende week vrijdag Joss Stone live @ paradiso uitgezonden wordt!!( het komt na Franz Ferdinand )
ze is geweldig....!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:31 schreef Syrinx het volgende:
she's fuckin' brilliant, ain't she
Thanxquote:Op zondag 28 maart 2004 23:09 schreef Ferdo het volgende:
Interview met Joss Stone in de Nieuwe Revu van afgelopen week. Klik op de afzonderlijke thumbnails om het te lezen (let maar niet op dat kruisje: als je daarop klikt krijg je gewoon de eerste pagina te zien). Tevens een klein stukje over Amy Winehouse.
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27017/thumb.jpg\]afbeelding][/url][[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27014/thumb.jpg\]afbeelding][/url][[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27015/thumb.jpg\]afbeelding][/url][[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27016/thumb.jpg\]afbeelding][/url]
Veel leesplezier!
THX Was weer erg leuk om te lezen.....ik vind Amy Winehouse haar muziek ook Oke.. maar als ik al die interviews met haar lees....komt ze op mij over als een puber die overal tegen aan loopt te schoppen...doe mij maar joss ze is wel veel jonger maar duidelijk al een stuk wijzer.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:09 schreef Ferdo het volgende:
Interview met Joss Stone in de Nieuwe Revu van afgelopen week. Klik op de afzonderlijke thumbnails om het te lezen (let maar niet op dat kruisje: als je daarop klikt krijg je gewoon de eerste pagina te zien). Tevens een klein stukje over Amy Winehouse.
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27017/thumb.jpg\]afbeelding][/url][[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27014/thumb.jpg\]afbeelding][/url][[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27015/thumb.jpg\]afbeelding][/url][[url=http://www.tweakers.net/ext/f/27016/thumb.jpg\]afbeelding][/url]
Veel leesplezier!
Nog (een verlate) thanx voor de link Vond Jetlag al één van de leukere nieuwe nummers en draai het nu vaak :-) Trouwens is het nummer mede geschreven door Connor Reeves, ook een hele chille artiest (singer/songwriter). Als jullie muziek van hem kunnen vinden, is het zeker zeer aan te raden. Luister bijvoorbeeld naar liedjes als 'Earth Bound' en 'Father's son'.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:30 schreef beautiful_world het volgende:
Eindelijk een nieuw nummer van haar gehoord en het klinkt weer erg soulfull en veel belovend........Nieuwsgierig klik dan ff op deze link http://www.wrlt.com/indexa.html (als het werkt anders zelf ff tikken) en dan de derde van boven staat Joss Stone met drie nummers....ff voor de duidelijkheid " Jet Lag" is het nieuwe nummer
veel plezier!
Dat ligt echt aan jou.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:07 schreef _bigmac_ het volgende:
Het is nu 2004 en heb er nog steeds niks van gehoord.
hmmn meschien ken ik haar liedje wel maar weet ik niet wie het zingt.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan jou.
Beetje laat...maar als nog......Ja "Super duper love" was super clip op tmf!!! Ik heb hem best vaak voorbij zien komen....het verbaast mij ook echt dat ze zo gepromoot wordt door de commerciele zenders..wel beter natuurlijk!quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:38 schreef MoezziqqTrip het volgende:
Ik dacht ergens te lezen dat Joss Stone superclip gaat worden op mtv&tmf, ik neem aan dat het hierbij gaat om dr nieuwe single 'Super duper love'. Weet iemand dit zeker?
Lijkt erop dat ze flink gepromoot wordt door de commerciele zenders
Jah, jongen. Als je aan een muzikant vraagt "do you like X" (X mag je door eender welke groep vervangen, je kunt er desnoods eentje uitvinden), dan is de kans zowiezo groot dat ze zeggen dat ze het fantastisch vinden. Dat soort uitspraken geloof ik alleen van artiesten die ik al openlijk heb horen kakken op iets populairs. En kom nu niet aandraven met het Von Bondies-incident, want dat ging nou toch niet echt over hun muziek.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:19 schreef el_bario het volgende:
Gelukkig denken ze daar zelf anders over.
Joss Stone was in the Radio 1 Live Lounge recently to chat with host Jo Whiley and perform her version of the White Stripes hit 'Fell In Love With A Boy'. Asked about meeting Jack White, she says, "They were in my hotel in New York... and they were outside having a cigarette. The first thing I said to Jack was, 'I'm so sorry...for messing up your song' cos I wasn't sure that he would like it, but he said he loves it. They play it like that in their set now."
Ze was inderdaad op Rock Werchter en ik moet zeggen dat het 1 van de hoogtepunten van het festival was. Geweldige stem, vooral bij Dirty Man trok ze hard van leer.... Wat een heerlijke uithalen!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:47 schreef beautiful_world het volgende:
WHOEEHOE Joss Stone haar 2de cd [IN STORES SEPTEMBER 28th, 2004]!!!!
Ik heb al een loop gehoord van een van haar nieuwe nummers en het klonk geweldig!!
Ik las vandaag ook dat Joss dit jaar op Rock Werchter staat...helaas las ik het te laat dus ik kan geen kaartje meer krijgen....is er iemand die wel gaat??
Ga ik helemaal in mee.. Ook één van mijn Werchter-hoogtepuntenquote:Op maandag 19 juli 2004 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze was inderdaad op Rock Werchter en ik moet zeggen dat het 1 van de hoogtepunten van het festival was. Geweldige stem, vooral bij Dirty Man trok ze hard van leer.... Wat een heerlijke uithalen!!
Ben het helemaal met je eens. Heerlijk muziek en het blijft in dezelfde style als haar eerste album maar toch is het weer wat beter. Ik kan niet wachten tot haar album uit is. Het geen wat ik nu gehoord hebt is in ieder geval veel belovend.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:52 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het wel weer erg okay klinken![]()
Het is wel weer een beetje dezelfde stijl, maar ook weer niet precies hetzelfde als de eerste CD. En ik had het ook wel jammer gevonden als ze opeens iets totaal anders had gedaan.
Ben benieuwd naar de rest!
Don't cha wanna ride is inderdaad vetquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:38 schreef kreezie het volgende:
don't cha wanna ride is zooo ontzettend vet! ik word zo blij van joss!
Ik moest ook echt wennen aan de cd, en moet eerlijk zeggen dat het nog steeds vreemd is.( ik heb de cd gehoord op bol.com, teminsten stukjes van de nummers ) Het is wel ongeveer hetzelfde als de eerste cd, maar ik krijg bij de nieuwe cd meer het gevoel ofdat ze hits willen scoren. Het jammere daar aan is, dat de nummers ook wel erg veel weg hebben van beyonce hitjes. Op de soul sessions staan geen nummers die ik weg zou drukken, en op haar nieuwe cd zou ik er toch zo een paar kunnen noemen. maar ja misschien moet ik eerst maar eens wachten tot dat ik de cd heb en dan gaan oordelen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:29 schreef MoezziqqTrip het volgende:
[..]
Don't cha wanna ride is inderdaad vetlekker (na)zomer nummertje om nu te draaien!
Ik moet toegeven dat ik wel beetje moest wennen maar vind het toch erg lekker wat ik tot nu toe heb gehoord van haar cd. Ze heeft een dijk van een stem, dat blijft staan. Nu maar hopen dat de rest van de tracks ook goed zijn want sommige teksten die ik heb gelezen laten me twijfelenmaarja melodie&muziek zullen het wel goed maken neem ik aan.
Ik denk dat deze cd het goed gaat doen bij het grote publiek.
(off topic: Gaat er iemand hier naar het concert van Jill Scott, 18 nov. in paradiso?)
Vind je het niet een stuk poppier en hitgevoeliger dan Soul Sessions? Ik vind het echt een stuk minder dan het eerste album ... jammer.quote:Op zondag 5 september 2004 23:21 schreef Cybart het volgende:
Ik heb het hele album inmiddels (ja mind, body & soul ja)
ik ben wederom verliefd!!!!
Je hebt het hele album? hoe? waar? vertel?quote:Op zondag 5 september 2004 23:21 schreef Cybart het volgende:
Ik heb het hele album inmiddels (ja mind, body & soul ja)
ik ben wederom verliefd!!!!
Yup. Van haar vorige album vond ik maar een paar nummers wel te doen, maar ze zingt soms wel erg geforceerd naar mijn mening dan. Hopelijk is het 1 en ander rechtgezet op haar nieuwe album.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:03 schreef Kworb het volgende:
Vervelend nummer die nieuwe van haar
Ben haar stem nu wel zat eigenlijk.
Het is inderdaad een stuk hitgevoeliger dan Soul Sessions, meer voor het 'grotere' publiek bedoeld. Jammer maar begrijpelijk (platenbazen willen groot succes => veel geld binnenhalen).quote:Op maandag 6 september 2004 01:38 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Vind je het niet een stuk poppier en hitgevoeliger dan Soul Sessions? Ik vind het echt een stuk minder dan het eerste album ... jammer.
(off topic: Heb je ook geprobeerd om Boudisque in A'dam te bellen om te kijken of zij nog kaartjes hebben? Ik ben blij dat ik ga! Jill's gonna rockquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:29 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
( off topic: ik heb mijn best gedaan voor kaartjes, maar het was al uitverkocht :') )
dat wist je van te voren al dat dat zou gaan gebeuren...quote:Op maandag 6 september 2004 01:38 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Vind je het niet een stuk poppier en hitgevoeliger dan Soul Sessions? Ik vind het echt een stuk minder dan het eerste album ... jammer.
Het eerste album was in de eerste plaats niet eens als album bedoeld. Was gewoon een opwarmertje dat opeens sky-high ging. Heeft niks te maken met geld innen... En Mind, Body & Soul was al in ontwikkeling toen The Soul Sessions werd opgenomen...quote:Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wist je van te voren al dat dat zou gaan gebeuren...
het eerste album was ook puur gemaakt om geld te innen voor de plaatenmaatschappij
het was geen ramp als dat geflopt zou zijn.
juist daarom was het als extra'tje voor de platenmaatschappij....quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:36 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Het eerste album was in de eerste plaats niet eens als album bedoeld. Was gewoon een opwarmertje dat opeens sky-high ging. Heeft niks te maken met geld innen... En Mind, Body & Soul was al in ontwikkeling toen The Soul Sessions werd opgenomen...
Goed, ik luister nu al een tijdje min of meer continu naar the soul sessions en in bovenstaande kan ik me geenszins vinden. Veel emotie kan ik niet in d'r stem vinden en dat is ook logisch, het kind is wat, nog niet eens achtien? Die kent de gevoelens waar ze over zingt niet eens. Niet dat dat erg is, een sublieme stem is genoeg.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
Je mist wel een echt nummer waarin je de hele woede meevoelt (dirty man). waar je de ergernis en boosheid zo rauw en "gemeend" in haar stem hoort.
Ach ja, iedereen kent wel iemand van de postkamer van een groot bedrijfquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
juist daarom was het als extra'tje voor de platenmaatschappij....
een vriend van me werkt bij EMI...
daar kregen ze ladingen van deze cd binnen en hij vreesde in het begin dat ie de cd's aan de straatstenen niet kwijt zou raken. Toen ie het album zag dacht ie ook dat ze allemaal verkeerd gedrukt waren vanwege het vage kleurgebruik
aparte eendagsvlieg dan.... ze verkoopt al maanden goed en zal dat ook wel blijven doen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef GODFLESH het volgende:
een 1 dagsvlieg....hoor je niks meer van over 2 maanden
Eéndagsvlieg is ze zeker niet, maar haar stem grijpt me gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef GODFLESH het volgende:
Dat kan toch....ik doelde ook niet op mensen zoals u... maar op mensen die van die lege opmerkingen gaan plaatsen...en dan vraag ik me gewoon af wat de boodschap dan is..quote:Op maandag 27 september 2004 20:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eéndagsvlieg is ze zeker niet, maar haar stem grijpt me gewoon niet aan.
Durf je daar een weddenschap over aan te gaan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef GODFLESH het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef Loohcs het volgende:
Felix Meurders (redelijk bekend radiomaker) kondigde haar vanochtend op de volgende manier aan: 'Hij wordt wel genoemd de muzikale sensatie van 2004, de Engelsman Joss Stone, hier is ie met 'Right to be wrong'.
Vara site met fragment ('laatste uitzending' na ongeveer 1 minuut).
Same here. Dat nieuwe manier van zingen en perse als een zwarte willenklinken is blech.quote:Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Van haar vorige album vond ik maar een paar nummers wel te doen, maar ze zingt soms wel erg geforceerd naar mijn mening dan. Hopelijk is het 1 en ander rechtgezet op haar nieuwe album.
Over het algemeen ben ik eigenlijk al die jonge artiesten (Norah Jones, Jamie Cullum, Katie Melua en nog een zooi jongeren) die van die "semi-intellectuele" soul en/of jazz-liedjes maken/coveren een beetje beu.
Ga morgen wel ff checken in de winkelquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:49 schreef beautiful_world het volgende:
Whoeee ik heb sinds gister avond de Mind Body and Soul cd en hij is heerlijk...kan er echt geen genoeg van krijgen......en er staat een verborgen nummer op helemaal geweldig.
Nog meer mensen die de cd al hebben?
Dat vind ik nou ook. Ik kom uit rotterdam en heb nu geen flauw idee van hoe en wat. Moet ook nog eens tot 16.30 werken en dan maar hopen onderweg geen uren in de file te komen te staan. Het enige wat ik dan weet is die vage info via marktplaats.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:13 schreef amsterdam19 het volgende:
ook gewonnnen bij revu maar geen info over locatie etc. Toch jammer dat je daarop moet wachten en t pas maandag hoort. lekker plannen zo
Wat het concert van de DVD in New York.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?
waar was het en wat zong ze?
Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
was t concert van de DVD in New York alleen dan ingekort tot 1uur door MTVquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?
waar was het en wat zong ze?
Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
hier en Hier staan foto's.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:44 schreef Fluk007 het volgende:
OPZOEK NAAR MENSEN DIE ER OOK ZIJN GEWEEST EN FOTO'S HEBBEN GEMAAKT! JE KAN MAILEN NAAR FLUKSTAR@HOTMAIL.COM
nee helemaal niet. Ik was al eerder naar joss geweest en ze doen echt mega moeilijk bij concerten bij haar met fotos maken. dus deze had ik er geen zin in... heb nog twee keer een poging gedaan met me tel...maar was geen succes..sorry ik hoop dat je leuke fotos kan vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:25 schreef Fluk007 het volgende:
Beautiful_world.... heb je misschien foto's gemaakt??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |