Same here. Dat nieuwe manier van zingen en perse als een zwarte willenklinken is blech.quote:Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Van haar vorige album vond ik maar een paar nummers wel te doen, maar ze zingt soms wel erg geforceerd naar mijn mening dan. Hopelijk is het 1 en ander rechtgezet op haar nieuwe album.
Over het algemeen ben ik eigenlijk al die jonge artiesten (Norah Jones, Jamie Cullum, Katie Melua en nog een zooi jongeren) die van die "semi-intellectuele" soul en/of jazz-liedjes maken/coveren een beetje beu.
Ga morgen wel ff checken in de winkelquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:49 schreef beautiful_world het volgende:
Whoeee ik heb sinds gister avond de Mind Body and Soul cd en hij is heerlijk...kan er echt geen genoeg van krijgen......en er staat een verborgen nummer op helemaal geweldig.
Nog meer mensen die de cd al hebben?
Dat vind ik nou ook. Ik kom uit rotterdam en heb nu geen flauw idee van hoe en wat. Moet ook nog eens tot 16.30 werken en dan maar hopen onderweg geen uren in de file te komen te staan. Het enige wat ik dan weet is die vage info via marktplaats.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:13 schreef amsterdam19 het volgende:
ook gewonnnen bij revu maar geen info over locatie etc. Toch jammer dat je daarop moet wachten en t pas maandag hoort. lekker plannen zo
Wat het concert van de DVD in New York.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?
waar was het en wat zong ze?
Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
was t concert van de DVD in New York alleen dan ingekort tot 1uur door MTVquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?
waar was het en wat zong ze?
Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
hier en Hier staan foto's.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:44 schreef Fluk007 het volgende:
OPZOEK NAAR MENSEN DIE ER OOK ZIJN GEWEEST EN FOTO'S HEBBEN GEMAAKT! JE KAN MAILEN NAAR FLUKSTAR@HOTMAIL.COM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |