Yup. Van haar vorige album vond ik maar een paar nummers wel te doen, maar ze zingt soms wel erg geforceerd naar mijn mening dan. Hopelijk is het 1 en ander rechtgezet op haar nieuwe album.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:03 schreef Kworb het volgende:
Vervelend nummer die nieuwe van haar
Ben haar stem nu wel zat eigenlijk.
Het is inderdaad een stuk hitgevoeliger dan Soul Sessions, meer voor het 'grotere' publiek bedoeld. Jammer maar begrijpelijk (platenbazen willen groot succes => veel geld binnenhalen).quote:Op maandag 6 september 2004 01:38 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Vind je het niet een stuk poppier en hitgevoeliger dan Soul Sessions? Ik vind het echt een stuk minder dan het eerste album ... jammer.
(off topic: Heb je ook geprobeerd om Boudisque in A'dam te bellen om te kijken of zij nog kaartjes hebben? Ik ben blij dat ik ga! Jill's gonna rockquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:29 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
( off topic: ik heb mijn best gedaan voor kaartjes, maar het was al uitverkocht :') )
dat wist je van te voren al dat dat zou gaan gebeuren...quote:Op maandag 6 september 2004 01:38 schreef Rosnesda het volgende:
[..]
Vind je het niet een stuk poppier en hitgevoeliger dan Soul Sessions? Ik vind het echt een stuk minder dan het eerste album ... jammer.
Het eerste album was in de eerste plaats niet eens als album bedoeld. Was gewoon een opwarmertje dat opeens sky-high ging. Heeft niks te maken met geld innen... En Mind, Body & Soul was al in ontwikkeling toen The Soul Sessions werd opgenomen...quote:Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wist je van te voren al dat dat zou gaan gebeuren...
het eerste album was ook puur gemaakt om geld te innen voor de plaatenmaatschappij
het was geen ramp als dat geflopt zou zijn.
juist daarom was het als extra'tje voor de platenmaatschappij....quote:Op vrijdag 10 september 2004 09:36 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Het eerste album was in de eerste plaats niet eens als album bedoeld. Was gewoon een opwarmertje dat opeens sky-high ging. Heeft niks te maken met geld innen... En Mind, Body & Soul was al in ontwikkeling toen The Soul Sessions werd opgenomen...
Goed, ik luister nu al een tijdje min of meer continu naar the soul sessions en in bovenstaande kan ik me geenszins vinden. Veel emotie kan ik niet in d'r stem vinden en dat is ook logisch, het kind is wat, nog niet eens achtien? Die kent de gevoelens waar ze over zingt niet eens. Niet dat dat erg is, een sublieme stem is genoeg.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
Je mist wel een echt nummer waarin je de hele woede meevoelt (dirty man). waar je de ergernis en boosheid zo rauw en "gemeend" in haar stem hoort.
Ach ja, iedereen kent wel iemand van de postkamer van een groot bedrijfquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
juist daarom was het als extra'tje voor de platenmaatschappij....
een vriend van me werkt bij EMI...
daar kregen ze ladingen van deze cd binnen en hij vreesde in het begin dat ie de cd's aan de straatstenen niet kwijt zou raken. Toen ie het album zag dacht ie ook dat ze allemaal verkeerd gedrukt waren vanwege het vage kleurgebruik
aparte eendagsvlieg dan.... ze verkoopt al maanden goed en zal dat ook wel blijven doen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef GODFLESH het volgende:
een 1 dagsvlieg....hoor je niks meer van over 2 maanden
Eéndagsvlieg is ze zeker niet, maar haar stem grijpt me gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef GODFLESH het volgende:
Dat kan toch....ik doelde ook niet op mensen zoals u... maar op mensen die van die lege opmerkingen gaan plaatsen...en dan vraag ik me gewoon af wat de boodschap dan is..quote:Op maandag 27 september 2004 20:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eéndagsvlieg is ze zeker niet, maar haar stem grijpt me gewoon niet aan.
Durf je daar een weddenschap over aan te gaan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef GODFLESH het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef Loohcs het volgende:
Felix Meurders (redelijk bekend radiomaker) kondigde haar vanochtend op de volgende manier aan: 'Hij wordt wel genoemd de muzikale sensatie van 2004, de Engelsman Joss Stone, hier is ie met 'Right to be wrong'.
Vara site met fragment ('laatste uitzending' na ongeveer 1 minuut).
Same here. Dat nieuwe manier van zingen en perse als een zwarte willenklinken is blech.quote:Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Van haar vorige album vond ik maar een paar nummers wel te doen, maar ze zingt soms wel erg geforceerd naar mijn mening dan. Hopelijk is het 1 en ander rechtgezet op haar nieuwe album.
Over het algemeen ben ik eigenlijk al die jonge artiesten (Norah Jones, Jamie Cullum, Katie Melua en nog een zooi jongeren) die van die "semi-intellectuele" soul en/of jazz-liedjes maken/coveren een beetje beu.
Ga morgen wel ff checken in de winkelquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:49 schreef beautiful_world het volgende:
Whoeee ik heb sinds gister avond de Mind Body and Soul cd en hij is heerlijk...kan er echt geen genoeg van krijgen......en er staat een verborgen nummer op helemaal geweldig.
Nog meer mensen die de cd al hebben?
Dat vind ik nou ook. Ik kom uit rotterdam en heb nu geen flauw idee van hoe en wat. Moet ook nog eens tot 16.30 werken en dan maar hopen onderweg geen uren in de file te komen te staan. Het enige wat ik dan weet is die vage info via marktplaats.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:13 schreef amsterdam19 het volgende:
ook gewonnnen bij revu maar geen info over locatie etc. Toch jammer dat je daarop moet wachten en t pas maandag hoort. lekker plannen zo
Wat het concert van de DVD in New York.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?
waar was het en wat zong ze?
Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
was t concert van de DVD in New York alleen dan ingekort tot 1uur door MTVquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?
waar was het en wat zong ze?
Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
hier en Hier staan foto's.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:44 schreef Fluk007 het volgende:
OPZOEK NAAR MENSEN DIE ER OOK ZIJN GEWEEST EN FOTO'S HEBBEN GEMAAKT! JE KAN MAILEN NAAR FLUKSTAR@HOTMAIL.COM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |