abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21792018
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 23:03 schreef Kworb het volgende:
Vervelend nummer die nieuwe van haar

Ben haar stem nu wel zat eigenlijk.
Yup. Van haar vorige album vond ik maar een paar nummers wel te doen, maar ze zingt soms wel erg geforceerd naar mijn mening dan. Hopelijk is het 1 en ander rechtgezet op haar nieuwe album.
Over het algemeen ben ik eigenlijk al die jonge artiesten (Norah Jones, Jamie Cullum, Katie Melua en nog een zooi jongeren) die van die "semi-intellectuele" soul en/of jazz-liedjes maken/coveren een beetje beu.
pi_21798428
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:38 schreef Rosnesda het volgende:

[..]

Vind je het niet een stuk poppier en hitgevoeliger dan Soul Sessions? Ik vind het echt een stuk minder dan het eerste album ... jammer.
Het is inderdaad een stuk hitgevoeliger dan Soul Sessions, meer voor het 'grotere' publiek bedoeld. Jammer maar begrijpelijk (platenbazen willen groot succes => veel geld binnenhalen).
Maar ik wacht rustig af tot ik het volledige album heb kunnen beluisteren, Jet Lag is iig al een favoriete van mij . En als ik de cd zat ben, zet ik lekker The Soul Sessions weer op, die blijft goed!
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:29 schreef beautiful_world het volgende:

[..]

( off topic: ik heb mijn best gedaan voor kaartjes, maar het was al uitverkocht :') )
(off topic: Heb je ook geprobeerd om Boudisque in A'dam te bellen om te kijken of zij nog kaartjes hebben? Ik ben blij dat ik ga! Jill's gonna rock )
~Never judge a book by its cover~
  donderdag 9 september 2004 @ 21:48:14 #153
88523 BadDay
The One I Love
pi_21847420
Ik vind het nieuwe nummer eigenlijk best wel erg leuk...
Birds, Happiness & Still Not Worried
  donderdag 9 september 2004 @ 23:24:15 #154
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21849494
quote:
Op maandag 6 september 2004 01:38 schreef Rosnesda het volgende:

[..]

Vind je het niet een stuk poppier en hitgevoeliger dan Soul Sessions? Ik vind het echt een stuk minder dan het eerste album ... jammer.
dat wist je van te voren al dat dat zou gaan gebeuren...
het eerste album was ook puur gemaakt om geld te innen voor de plaatenmaatschappij
het was geen ramp als dat geflopt zou zijn.

Joss bewijst met haar tweede album juist dat ze op beide benen kan staan en het niet hoeft te hebben van covers zingen. Haar stem blijft en is krachtig en sleurt je door de nummers heen. Je mist wel een echt nummer waarin je de hele woede meevoelt (dirty man). waar je de ergernis en boosheid zo rauw en "gemeend" in haar stem hoort.

maar zoals ik al zei, Joss "2e" Album is een bewijs dat ze voorlopig nog wel vooruit kan met haar muziek.

mijn hoogtepunt van het album: Security
pi_21850249
Security is inderdaad een goed liedje, maar is allemaal zo gladgestreken, zo poppy gemaakt. De groovy feel van Soul Sessions is echt helemaal verdwenen, vind ik zo jammer. Joss is nu een 100% Skyradio-product en dat is doodzonde.
Trois Pistoles
pi_21854331
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat wist je van te voren al dat dat zou gaan gebeuren...
het eerste album was ook puur gemaakt om geld te innen voor de plaatenmaatschappij
het was geen ramp als dat geflopt zou zijn.
Het eerste album was in de eerste plaats niet eens als album bedoeld. Was gewoon een opwarmertje dat opeens sky-high ging. Heeft niks te maken met geld innen... En Mind, Body & Soul was al in ontwikkeling toen The Soul Sessions werd opgenomen...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  vrijdag 10 september 2004 @ 10:21:36 #157
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_21854970
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 09:36 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Het eerste album was in de eerste plaats niet eens als album bedoeld. Was gewoon een opwarmertje dat opeens sky-high ging. Heeft niks te maken met geld innen... En Mind, Body & Soul was al in ontwikkeling toen The Soul Sessions werd opgenomen...
juist daarom was het als extra'tje voor de platenmaatschappij....
een vriend van me werkt bij EMI...
daar kregen ze ladingen van deze cd binnen en hij vreesde in het begin dat ie de cd's aan de straatstenen niet kwijt zou raken. Toen ie het album zag dacht ie ook dat ze allemaal verkeerd gedrukt waren vanwege het vage kleurgebruik
pi_21855034
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:

[..]

Je mist wel een echt nummer waarin je de hele woede meevoelt (dirty man). waar je de ergernis en boosheid zo rauw en "gemeend" in haar stem hoort.
Goed, ik luister nu al een tijdje min of meer continu naar the soul sessions en in bovenstaande kan ik me geenszins vinden. Veel emotie kan ik niet in d'r stem vinden en dat is ook logisch, het kind is wat, nog niet eens achtien? Die kent de gevoelens waar ze over zingt niet eens. Niet dat dat erg is, een sublieme stem is genoeg.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21856831
Ik vind haar op dat nieuwe album maar matig, ze heeft een pracht van stem maar ze blijft hangen in een bepaald soort stem net als Anastacia en Celine Dion. Dan hoor ik nog liever Christina Aguilera moet ik zeggen, als we toch de commerciele toer opgaan.

De nummers van die nieuwe cd zijn ook allemaal een beetje half half....

Toppers zijn Young at Heart, Understand...
pi_21857541
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 10:21 schreef Cybart het volgende:

[..]

juist daarom was het als extra'tje voor de platenmaatschappij....
een vriend van me werkt bij EMI...
daar kregen ze ladingen van deze cd binnen en hij vreesde in het begin dat ie de cd's aan de straatstenen niet kwijt zou raken. Toen ie het album zag dacht ie ook dat ze allemaal verkeerd gedrukt waren vanwege het vage kleurgebruik
Ach ja, iedereen kent wel iemand van de postkamer van een groot bedrijf
pi_22201452
Whoeee ik heb sinds gister avond de Mind Body and Soul cd en hij is heerlijk...kan er echt geen genoeg van krijgen......en er staat een verborgen nummer op helemaal geweldig.

Nog meer mensen die de cd al hebben?
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
  zaterdag 25 september 2004 @ 21:46:01 #162
88523 BadDay
The One I Love
pi_22203089
Ik heb hem, een verademing, heerlijke cd! en niet alleen de cd Joss is
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:58:44 #163
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_22206426
een 1 dagsvlieg....hoor je niks meer van over 2 maanden
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
  zondag 26 september 2004 @ 00:55:27 #164
88523 BadDay
The One I Love
pi_22207817
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 23:58 schreef GODFLESH het volgende:
aparte eendagsvlieg dan.... ze verkoopt al maanden goed en zal dat ook wel blijven doen...
pi_22244993
Waarom kunnen mensen het niet hebben als iemand succes heeft?? Als ze eenmaal "beroemd" worden dan gaan mensen roepen dat ze een eendagsvlieg enz is/zijn? ik snap dat niet post dan gewoon niks ga jezelf vervelen ofzo...en als je dan iets te zeggen hebt vertel dan ook ff waarom je dat idee hebt dat iets zoiets zou zijn....
pi_22245069
quote:
Eéndagsvlieg is ze zeker niet, maar haar stem grijpt me gewoon niet aan.
pi_22245285
quote:
Op maandag 27 september 2004 20:55 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Eéndagsvlieg is ze zeker niet, maar haar stem grijpt me gewoon niet aan.
Dat kan toch....ik doelde ook niet op mensen zoals u... maar op mensen die van die lege opmerkingen gaan plaatsen...en dan vraag ik me gewoon af wat de boodschap dan is..
pi_22329728
quote:
Durf je daar een weddenschap over aan te gaan?
pi_22392280
Het gruwelijk staccato gezongen You had me heb ik intussen ook wel meer dan voldoende gehoord eigenlijk. Moet de rest van het album eigenlijk nog luisteren om te zien of ze daar wat natuurlijker tot haar recht komt, maar ik vrees dat het geheel niet aan mij besteed gaat zijn.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_24150978
Heb de DVD maar gehaald.... heb em 2x op mn werk gezien/gehoord... en ik vind het echt geweldig! Erg sfeervol en een leuk optreden!
  donderdag 23 december 2004 @ 08:28:24 #171
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_24153095
dvd is opzich leuk..
alleen overdrijft ze af en toe gruwelijk in haar aankondiging van nummers, wat dan tenenkrommend is...
maar ze zingt echt super op die dvd
pi_24418476
Felix Meurders (redelijk bekend radiomaker) kondigde haar vanochtend op de volgende manier aan: 'Hij wordt wel genoemd de muzikale sensatie van 2004, de Engelsman Joss Stone, hier is ie met 'Right to be wrong'.

Vara site met fragment ('laatste uitzending' na ongeveer 1 minuut).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:18:41 #173
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_24420109
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef Loohcs het volgende:
Felix Meurders (redelijk bekend radiomaker) kondigde haar vanochtend op de volgende manier aan: 'Hij wordt wel genoemd de muzikale sensatie van 2004, de Engelsman Joss Stone, hier is ie met 'Right to be wrong'.

Vara site met fragment ('laatste uitzending' na ongeveer 1 minuut).
"Let op, het wordt een hele hoge stem voor een man"
vijfhonderd stuks
pi_24420923
ohhhh hahahaha wel grappig. Maar die vent weet dan echt niet waar hij het over heeft.
pi_24445331
Joss Stone
pi_24445598
ik vind de muziek mooi, maar d'r stem is echt wel aan te horen dat ze wit is hoor.
D'r stem is net als dat van Anastacia veels te overdreven altijd, mag minder.
Voorderest vind ik er wel ok.
pi_24445612
quote:
Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Yup. Van haar vorige album vond ik maar een paar nummers wel te doen, maar ze zingt soms wel erg geforceerd naar mijn mening dan. Hopelijk is het 1 en ander rechtgezet op haar nieuwe album.
Over het algemeen ben ik eigenlijk al die jonge artiesten (Norah Jones, Jamie Cullum, Katie Melua en nog een zooi jongeren) die van die "semi-intellectuele" soul en/of jazz-liedjes maken/coveren een beetje beu.
Same here. Dat nieuwe manier van zingen en perse als een zwarte willenklinken is blech.
pi_24445619
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:49 schreef beautiful_world het volgende:
Whoeee ik heb sinds gister avond de Mind Body and Soul cd en hij is heerlijk...kan er echt geen genoeg van krijgen......en er staat een verborgen nummer op helemaal geweldig.

Nog meer mensen die de cd al hebben?
Ga morgen wel ff checken in de winkel
pi_24470139
Joss Stone geeft op 24 januari een geheim concert in Amsterdam. Weet iemand waar er kaarten te winnen zijn? of te koop??

alvast bedankt.
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:15:23 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24650132
Sms 'JOSS' naar 3010 (1 euro 10 per ontvangen bericht).
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:00:20 #181
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_24651734
Ik vind haar stem echt geweldig.. En ze is ook zoo moi
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:03:09 #182
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24651774
Heeft iemand al kaarten en kan die verklappen waar het is?
pi_24656141
Ik heb helaas nog geen kaarten maar ik krijg morgen te horen via sms ofdst ik gewonnen heb....nog ff afwachten.
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:25:37 #184
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24656894
Mag ik mee ?
pi_24673794
Nou het is al 19.09 en nog steeds niks gehoord...de dame van de revu zei dat het kon duren tot 00.00 dus nog ff geduld...
pi_24678652
JEEHHHHH ik heb gewonnen. ben zo blij ik kreeg pas om 10.30 een sms. Ik zal jullie allemaal wel vertellen hoe het was...
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:03:31 #187
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24678983
Kun je misschien vertellen hoelaat t begint?
Locatie weet k al...
pi_24685040
nou ik weet zelf niet eens de lokatie dat probeer ik uit te zoeken maar kan het nergens vinden en ik weet dus ook niet hoelaat...so help me please
  zaterdag 22 januari 2005 @ 16:17:12 #189
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24689777
tijd weet iknog niet..locatie ook niet 100%
pi_24695003
ook gewonnnen bij revu maar geen info over locatie etc. Toch jammer dat je daarop moet wachten en t pas maandag hoort. lekker plannen zo
pi_24695060
nou, hebben de topicopener en anderen goed geraden. Nu kijken of het een blijver is.
pi_24702537
Oke ik ben er gister achter gekomen dat het waarschijnlijk in de duif is in amsterdam en de deuren gaan open om 18.45 uur. Ben daar achter gekomen via marktplaats iemand verkocht daar zijn vipkaarten.(misschien leuk voor de gene die geen kaarten hebben)...weet het dus ook niet zeker maar ben daar maar ff van uit gegaan. Als een van jullie meer weet....laat ff weten.
pi_24702605
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 21:13 schreef amsterdam19 het volgende:
ook gewonnnen bij revu maar geen info over locatie etc. Toch jammer dat je daarop moet wachten en t pas maandag hoort. lekker plannen zo
Dat vind ik nou ook. Ik kom uit rotterdam en heb nu geen flauw idee van hoe en wat. Moet ook nog eens tot 16.30 werken en dan maar hopen onderweg geen uren in de file te komen te staan. Het enige wat ik dan weet is die vage info via marktplaats.
pi_24712377
http://www.xs4all.nl/~deduif/ aparte plek zou dat dan zijn!
pi_24736719
en hoe was het concert?
waar was het en wat zong ze?

Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:53:55 #196
72822 GAMED0G
RYDE OR DIE
pi_24741002
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?

Gisteren van 23:00 tot 24:00 is er ook een live concert van Joss uitgezonden op MTV.
Heeft iemand de set list van deze show en weet iemand of dit de eerder opgenomen show is in paradiso of was het live van gisteren avond. Want dat laatste dat geloof ik niet.
Wat het concert van de DVD in New York.....
alleen was deze ingekort door mtv tot 1uur!

check de dvd voor meer info!
air jordan's forever
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:54:40 #197
72822 GAMED0G
RYDE OR DIE
pi_24741019
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 08:55 schreef merry77 het volgende:
en hoe was het concert?

was t concert van de DVD in New York alleen dan ingekort tot 1uur door MTV
air jordan's forever
pi_24741862
Was inderdaad New York! Ben gisteren naar Amsterdam geweest! Was echt gaaf! Was inderdaad in De Duif in Amsterdam, een klein kerkje. Zeer mooi geluid!
OPZOEK NAAR MENSEN DIE ER OOK ZIJN GEWEEST EN FOTO'S HEBBEN GEMAAKT! JE KAN MAILEN NAAR FLUKSTAR@HOTMAIL.COM
Marcel
pi_24745869
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:44 schreef Fluk007 het volgende:
OPZOEK NAAR MENSEN DIE ER OOK ZIJN GEWEEST EN FOTO'S HEBBEN GEMAAKT! JE KAN MAILEN NAAR FLUKSTAR@HOTMAIL.COM
hier en Hier staan foto's.
pi_24747485
Thanks Amsterdam19!!
Iemand nog meer foto's van Joss tijdens showcase?
Alle foto's zijn welkom!

Groetjes,
marcel
Marcel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')