Game on
Edit: linkje
[Dit bericht is gewijzigd door brighton op 06-01-2004 21:06]
neej, goed, ben ik met je eens, maar dit jaar lijkt het me wel errrruug ver doorgedraafd.
Voorgaande jaren was het wel redelijk, maar nu lijkt het erger geworden, en hij is er wat mij betreft ook niet beter op gaan spelen .
Misschien ben ik wel een beetje verwend door Phil Taylor afgelopen week, want die gooit 'm gewoon 't snot voor de ogen als ze weer eens 1vs1 gaan..
quote:Mee eens. Barney heeft af en toe z'n dipjes, maar weet meestal toch weer te winnen
Op dinsdag 6 januari 2004 20:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik mag Barney dan niet sympathiek vinden, hij gooit toch iedere keer een prima partij en daar heb ik respect voor, Hogan verdient ook de nodige credits, beiden hebben voor een leuke wedstrijd gezorgd
[Dit bericht is gewijzigd door brighton op 06-01-2004 21:03]
ff wachten op een reactie van Barney
quote:Dat zou ik niet te hard roepen. Ik zet mn geld toch op Barney als ze nu zouden spelen.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:58 schreef --SMulTiE-- het volgende:
Reactie op kerel/dame in vorige deel, die het met me eens was dat Barney arrogant (geworden) isneej, goed, ben ik met je eens, maar dit jaar lijkt het me wel errrruug ver doorgedraafd.
Voorgaande jaren was het wel redelijk, maar nu lijkt het erger geworden, en hij is er wat mij betreft ook niet beter op gaan spelen .Misschien ben ik wel een beetje verwend door Phil Taylor afgelopen week, want die gooit 'm gewoon 't snot voor de ogen als ze weer eens 1vs1 gaan..
quote:Ok, maak maar geld over naar m'n rekeningnummer, als je wint (en de wedstrijd weet te regelen) krijg je het viervoudige van me terug
Op dinsdag 6 januari 2004 21:00 schreef Riert het volgende:[..]
Dat zou ik niet te hard roepen. Ik zet mn geld toch op Barney als ze nu zouden spelen.
quote:Mocht die wedstrijd geregeld worden, dan ontmoeten we elkaar hier in een of ander dart-topik om eens flink geld erom te verwedden. Ok?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:02 schreef --SMulTiE-- het volgende:[..]
Ok, maak maar geld over naar m'n rekeningnummer, als je wint (en de wedstrijd weet te regelen) krijg je het viervoudige van me terug
quote:Phil is over the hill en denkt erover na om te stoppen met darten
Op dinsdag 6 januari 2004 20:58 schreef --SMulTiE-- het volgende:
.
Misschien ben ik wel een beetje verwend door Phil Taylor afgelopen week, want die gooit 'm gewoon 't snot voor de ogen als ze weer eens 1vs1 gaan..
Tis inderdaad een leuke vent.
[edit]En indeed. Waar is de bril???
[Dit bericht is gewijzigd door Riert op 06-01-2004 21:12]
quote:idd
Op dinsdag 6 januari 2004 21:06 schreef mitt het volgende:
Hup Fitton.Tis inderdaad een leuke vent.
quote:En Wade een grote ********
Op dinsdag 6 januari 2004 21:06 schreef mitt het volgende:
Hup Fitton.Tis inderdaad een leuke vent.
He's there for bussines.
quote:3-1 in sets
Op dinsdag 6 januari 2004 21:04 schreef F1Bas het volgende:
Ben aan het werk nu, hoeveel is het geworden(in sets en legs)
quote:Rugproblemen dus
Op dinsdag 6 januari 2004 21:08 schreef mitt het volgende:
Fitton, waar is je dansjeen je
He's there for bussines.
quote:Ik heb tegen Greatbatch niet gezien, maar wel wat eerdere toernooien.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:14 schreef _unicorn_ het volgende:
Vraagje
Wat heeft Wade gedaan? Er werd een beetje heen en weer gespeculeerd, maar ik heb geen idee waar het over gaat, wie legt het me uit?
Soortgelijke actie als King
Dat soort dingen.
quote:Nou heel hard hopen dat hij en king er heel hard uitvliegen dan.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:19 schreef Riert het volgende:[..]
Ik heb tegen Greatbatch niet gezien, maar wel wat eerdere toernooien.
Verschrikkelijk mekkeren als zn eerste dart niet goed is -en dan ook echt een minuut met mekkeren bezig zijn voor die zn 2e gooit- en heel irritant spelers uit hun spel proberen te halen.
Tegen snelle spelers heeeeeeeeel traag zn darts eruit halen en zowat over the ockey (schrijf je dat zo?) terug lopen.
Of na een goeie worp juichen op the ockey zodat de tegenstander moet wachten.Dat soort dingen.
irritant..en onbegrijpelijk
quote:Ja, ik was eigenlijk aan het twijfelen tussen Hogan en Fitton. Maar Fitton heeft Wade eruit gepijld, dus die krijgt nu de credits.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:40 schreef ChOas het volgende:
Okay.. ik ben er uit... Fitton is vanaf nu officieel mijn held van het tournooi
Maar mijn absolute dart held blijft nog steeds Les Wallace. Iemand een idee waar hij zit, beter gezegd, of hij nog steeds zit.
Zal me best een worst wezen wie deze pot wint.
[Dit bericht is gewijzigd door Riert op 06-01-2004 22:04]
Meteen kwamen 's avonds weer - zoals elke darts-successupporter - de pijltjes uit de kast uiteraard (en inmiddels zijn die ook alweer kapot
) en ik volg het weer redelijk op de voet!
Kortom, zie dit maar als 'terugvindpost' en ik kom hier nog wel een mee-ouwehoeren .
[Dit bericht is gewijzigd door Yeahinho op 06-01-2004 22:43]
quote:wel een serieuze tvp hoor
Op dinsdag 6 januari 2004 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
Enigszins beschaamd moet ik toegeven dat ik zaterdagmiddag tot Co Stompé was begonnen aan zijn partij (er gingen er ineens een paar in de kantine voor de tv hangen en ik vroeg me af waarom) niet eens wist dat de Embassy (Lakeside World Professional Darts idd) weer was begonnen.
Meteen kwamen 's avonds weer - zoals elke darts-successupporter
- de pijltjes uit de kast uiteraard (en inmiddels zijn die ook alweer kapot
) en ik volg het weer redelijk op de voet!
Kortom, zie dit maar als 'terugvindpost' en ik kom hier nog wel een mee-ouwehoeren
.
moetn ze toch niet bij de F1 riskeren (bij de voor ons avondraces) dan krijgen ze een hoop boze fans over zich heen
quote:maar ja HvN is om 22.30
Op dinsdag 6 januari 2004 22:41 schreef AirRaid het volgende:
wat een prutzender dat sbs, gan ze at HvN uitzendne door het darten heenmoetn ze toch niet bij de F1 riskeren (bij de voor ons avondraces) dan krijgen ze een hoop boze fans over zich heen
de avondraces zijn of om 18:00 of 20:00 dan ben je wel voor 22:30 klaar dat lukt wel daar komt dat niet doorheen
quote:Ik had eerst iets heel korts getypt, maar dat vond ik maar niks en dus toen even dat verhaaltje erbij getikt!
Op dinsdag 6 januari 2004 22:39 schreef dolle_hond het volgende:[..]
wel een serieuze tvp hoor
quote:ligt eraan waar gereden wordt zeker met die nieuwe races erij
Op dinsdag 6 januari 2004 22:45 schreef Bartoli het volgende:[..]
maar ja HvN is om 22.30
de avondraces zijn of om 18:00 of 20:00 dan ben je wel voor 22:30 klaar dat lukt wel daar komt dat niet doorheen
quote:Achja weer iemand die niet doorheeft dat de BDO al sinds de oprichting van de WDC/PDC superieur is als het om gemiddelden gaat. Barney stapt nooit over, King wellicht wel ja.
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 6 januari 2004 19:21 schreef Sipkema het volgende:
Alle bovengemiddelde spelers gaan naar de PDC. Het verschil tussen het niveau van PDC en die Lakeside-club wordt elk jaar groter. Barneveld en King zullen ook wel overtappen binnenkort.
--------------------------------------------------------------------------------laat qwerty1973 dit maar niet horen
quote:als die sul van een smurf niet stopt met darten
Op dinsdag 6 januari 2004 22:56 schreef qwerty1973 het volgende:[..]
King wellicht wel ja.
quote:Van het podium?
Op dinsdag 6 januari 2004 23:55 schreef Vibromass het volgende:
Andy is afgevallen zie ik
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:55 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Van het podium?
quote:1 gram zeker
Op dinsdag 6 januari 2004 23:55 schreef Vibromass het volgende:
Andy is afgevallen zie ik
Van mij mag hij winnen , ik gun hem het wel eens een keer
quote:maar ja, dan tel je Phil (Phil's Dart Club) niet mee......
Op dinsdag 6 januari 2004 22:56 schreef qwerty1973 het volgende:[..]
Achja weer iemand die niet doorheeft dat de BDO al sinds de oprichting van de WDC/PDC superieur is als het om gemiddelden gaat. Barney stapt nooit over, King wellicht wel ja.
quote:Zeker wel, dat houdt het gemiddelde nog een beetje redelijk op pijl
Op woensdag 7 januari 2004 00:50 schreef --SMulTiE-- het volgende:[..]
maar ja, dan tel je Phil (Phil's Dart Club) niet mee......
quote:Iedereen zou hem graag zien winnen, maar ik vrees dat hij fysiek gewoon te kort komt.Een 5 setter kan hij het allemaal wel aan, maar een 9 setter is teveel van het goede en dat weet hij volgens mij ook.
Op woensdag 7 januari 2004 00:36 schreef Vibromass het volgende:
Mooi werk. Wie zou het Andy niet een keertje gunnen
Ik denk dat hij samen met Barney, Fitton, King (helaas) en Hankey de beste speler in het toernooi is en van iedereen kan winnen in een best-of-5 of en best-of-7, maar langer houdt hij het helaas niet vol
quote:Yeah right! Nooooot
Op dinsdag 6 januari 2004 21:14 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Ik kan je wel wel zeggen dat Phillie Tayl0r billenkoek krijgt van THA BARNEY als het 1 tegen 1 wor:D:D
quote:ze zullen zeker geslapen hebbem daarzo
Op woensdag 7 januari 2004 09:04 schreef dolle_hond het volgende:
toch triest dat op teletekst vanochtend de uitslag van Fordham-west nog niet stond vermeld
quote:Ik zou echt een 2de hypotheek nemen en al het geld op uncle phil zetten dat weet ik wel..
Op woensdag 7 januari 2004 03:14 schreef Vibromass het volgende:[..]
Yeah right! Nooooot
quote:Aan de ene kant heb je gelijk. Maar hij is de laatste paar jaar al veel meer toegankelijker geworden. en laten we heel eerlijk zijn, hoe zou jij gaan reageren als je niet eens meer rustig over straat kan?
Op woensdag 7 januari 2004 11:51 schreef dragonstef het volgende:
Heb "Barney"door m'n werk een paar keer ontmoet en het is de meest arrogante pisvlek ter wereld. Heb er dan ook zwaar de pest over in dat 'ie gisteren gewonnen heeft.![]()
![]()
![]()
Ik weet wel dat op toernooien in een relaxte ongeving hij ook een stuk relaxter is.
Go Barney, Go Barney
quote:Weet je wat: open er een apart topic over.
Op woensdag 7 januari 2004 11:51 schreef dragonstef het volgende:
Heb "Barney"door m'n werk een paar keer ontmoet en het is de meest arrogante pisvlek ter wereld. Heb er dan ook zwaar de pest over in dat 'ie gisteren gewonnen heeft.![]()
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:45 schreef ballou het volgende:
Vanavond een knaller van een partij!! Komula tegen King!!!
Komula zal het nederlandse publiek gaan bespelen en komt op in een oranje shirt!!
Dat zou wel gaaf zijn, hopen dat King zich dan ook echt aan zijn woord houd. Zal ook het Engelse publiek hem uit gaan kotsen
quote:Tot nu toe houdt hij dat idd helaas niet vol maar toch weet je het nooit, als het een keertje flink meezit en hij ervoor kan zorgen dat z'n tegenstander geen set pakt scheelt dat wel
Op woensdag 7 januari 2004 03:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Iedereen zou hem graag zien winnen, maar ik vrees dat hij fysiek gewoon te kort komt.Een 5 setter kan hij het allemaal wel aan, maar een 9 setter is teveel van het goede en dat weet hij volgens mij ook.
Ik denk dat hij samen met Barney, Fitton, King (helaas) en Hankey de beste speler in het toernooi is en van iedereen kan winnen in een best-of-5 of en best-of-7, maar langer houdt hij het helaas niet vol
Was trouwens heel blij dat Fitton eikeltje Wade op z'n plek heeft gezet Wat is dat een aanstellertje zeg BAH! Kijkt al boos het pubiek in als er nog niets gebeurt dat doet zelfs King niet zo snel als hij.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:12 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat zou wel gaaf zijn, hopen dat King zich dan ook echt aan zijn woord houd. Zal ook het Engelse publiek hem uit gaan kotsen
quote:Dan komen er wel harde maatrgelen en ik denk dat de Engelsen zich dan massaal tegen Barney gaan keren, gewoon uit wraak
Op woensdag 7 januari 2004 12:35 schreef Damzzz het volgende:
Het zou geweldig zijn als King zich zo zou laten kennen en van het podium zou afstappenecht een klein kind is het dan. De Nederlanders moeten hem lekker opnaaien
quote:De Engelsen zijn volgens mij ook geen fan van King dus dat zal wel meevallen.
Op woensdag 7 januari 2004 12:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan komen er wel harde maatrgelen en ik denk dat de Engelsen zich dan massaal tegen Barney gaan keren, gewoon uit wraak
quote:ik weet niet, als het publiek het op een beetje normale manier doet is het denk ik niet echt nodig om maatregelen te nemen. Maar we zullen wel zien hoe het gaat lopen, denk dat het wel mee zal vallen hoor!
Op woensdag 7 januari 2004 12:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan komen er wel harde maatrgelen en ik denk dat de Engelsen zich dan massaal tegen Barney gaan keren, gewoon uit wraak
quote:Inderdaad een groot deel van de engelsen mogen hem ook niet. Zolang de nederlanders maar stil zijn tijdens het gooien, zal er denk ik weinig aan de hand zijn.
Op woensdag 7 januari 2004 12:41 schreef Koos_26 het volgende:[..]
De Engelsen zijn volgens mij ook geen fan van King dus dat zal wel meevallen.
quote:Heb ik gedaan, kreeg een slotje en werd hier naar teruggedirect
Op woensdag 7 januari 2004 12:11 schreef kasper het volgende:[..]
Weet je wat: open er een apart topic over.
quote:Niet eens
Op woensdag 7 januari 2004 14:22 schreef dragonstef het volgende:[..]
Heb ik gedaan, kreeg een slotje en werd hier naar teruggedirect
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is het woord van King? Heb ik even gemist geloof ik...
quote:Dat die op het podium kwam er er meteen weer vanaf zou stappen of zoiets en dat Komula dan wint.
Op woensdag 7 januari 2004 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is het woord van King? Heb ik even gemist geloof ik...
Was zelfs sprake dat die helemaal niet zou komen opdagen
quote:Dat zou zo kinderachtig zijn....
Op woensdag 7 januari 2004 15:40 schreef Bartoli het volgende:[..]
Was zelfs sprake dat die helemaal niet zou komen opdagen
GEWELDIG
quote:Ik zou er niet om malen eerlijk gezegd en zou het nog vermakelijke TV vinden ook nog
Op woensdag 7 januari 2004 16:04 schreef pmponer het volgende:[..]
Dat zou zo kinderachtig zijn....
GEWELDIG
In de trand van "hoe zet ik me zelf grandioos voor lul op TV"
welke wedstrijden zijn er nog meer?
quote:Komula heeft wel wat
Op woensdag 7 januari 2004 17:20 schreef mitt het volgende:
Normaal gesproken heb ik nou niet echt een zwak voor Komula, maar King heeft voor mij echt afgedaan.
quote:http://www.bdodarts.com/2004em.htm
Op woensdag 7 januari 2004 17:20 schreef mitt het volgende:
Normaal gesproken heb ik nou niet echt een zwak voor Komula, maar King heeft voor mij echt afgedaan.welke wedstrijden zijn er nog meer?
Bunting - Hankey
Robson - O'Shea
Duke - Davies
Komula - Janksmoel
ik zeg nog steeds dat Ted het toernooi gaat winnen.
Robson - O'Shea is niet heel interessant, net als Duke-Davies, maar daar zullen O'Shea en Davies wel winnen.
quote:ik vermoed dat Tony O'Shea heel ver gaat komen
Op woensdag 7 januari 2004 17:43 schreef mitt het volgende:
ieuw, die Bunting ook, gelukkig moet ie tegen Hankey, en die is okayik zeg nog steeds dat Ted het toernooi gaat winnen.
Robson - O'Shea is niet heel interessant, net als Duke-Davies, maar daar zullen O'Shea en Davies wel winnen.
quote:He gatver
Op woensdag 7 januari 2004 17:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:Komula - Janksmoel
Dat is de laatste wedstrijd... Moeten we weer wachten tot na HvN
quote:ja dat is idd weer zo
Op woensdag 7 januari 2004 17:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
He gatver
quote:hoef ik m weer niet te zien
Op woensdag 7 januari 2004 17:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
He gatver
quote:O'Shea gun ik het van harte dat ie wint
Op woensdag 7 januari 2004 17:54 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ik vermoed dat Tony O'Shea heel ver gaat komen
quote:had je toevallig laatst dat stukje niet op Sbs gezien ook met Hankey en die supporters enzo, waar ze hem op het laatste een blonde griet beloofde etc etc
Op woensdag 7 januari 2004 20:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die opkomst act van Hankey blijf ik wel aardig vinden
Was ook wel lachen (was niet bij ze opkomst).
quote:hij is al lang opa, gaaf toch
Op woensdag 7 januari 2004 20:09 schreef AirRaid het volgende:[..]
O'Shea gun ik het van harte dat ie wint
quote:dat was gewoon een streaker toch
Op woensdag 7 januari 2004 20:14 schreef Bartoli het volgende:[..]
had je toevallig laatst dat stukje niet op Sbs gezien ook met Hankey en die supporters enzo, waar ze hem op het laatste een blonde griet beloofde etc etc
Was ook wel lachen (was niet bij ze opkomst).
quote:ja dat was een streaker maar dat waren een hoop TV-beelden aan elkaar geplakt en een hoop andere dingen ertussen ingezet enzo.
Op woensdag 7 januari 2004 20:15 schreef AirRaid het volgende:[..]
dat was gewoon een streaker toch
quote:Ja het is stiekem de eerste-geborene uit het man-man huwelijk van Barney en Fordham
Op woensdag 7 januari 2004 20:30 schreef AirRaid het volgende:
we weten wel van wie Bunting zijn figuur heeft
quote:en de nageboorte hebben ze laten zitten
Op woensdag 7 januari 2004 20:35 schreef --SMulTiE-- het volgende:[..]
Ja het is stiekem de eerste-geborene uit het man-man huwelijk van Barney en Fordham
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:35 schreef --SMulTiE-- het volgende:[..]
Ja het is stiekem de eerste-geborene uit het man-man huwelijk van Barney en Fordham
quote:mooi
Op woensdag 7 januari 2004 21:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
O'Shea pakt uiteindelijk toch de eerste set
Hankey - O'Shea is een schitterend affiche voor de Kwartfinales
van mij mag die kneus er uit.
quote:Nope, die mag na de verzopen cavia's, de ruzie bij de buren van Frans Bauer en het grote teletoeter festival; het altijd hoogstaande Hart Van Nederland dus
Op woensdag 7 januari 2004 21:56 schreef JPM01 het volgende:
is king algeweest?van mij mag die kneus er uit.
Weet er iemand een lijstje te vinden van de spelers met nicknames en muziek van de opkomst? Probeer namelijk zoiets samen te stellen...
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 22:32 schreef Psyche2003 het volgende:
Even een ander vraagje tussendoor, aangezien we hier wel helemaal op darts zitten...Weet er iemand een lijstje te vinden van de spelers met nicknames en muziek van de opkomst? Probeer namelijk zoiets samen te stellen...
quote:en ook maar de bron erbij: http://members.lycos.nl/xxxcxxx/hobbies0.html
Acker, Jean Paul van de - Jee Pee/Siebje
Adams, Martin - Wolfie
Anderson, Bob - The Limestone Cowboy
Askew, Dave - Diamond Dave
Bakens, Joppe - The German Slinger/Joppuh
Barneveld, Raymond van - Barney
Baxter, Ronny - The Rocket
Beaton, Steve - The Adonis
Behnke, Ed de - Bam Bam
Berge, Joey ten - Mr. Mountain Jr.
Boer, Kris - Fido Dido
Bos, Dirk-Jan - The Tiger
Bristow, Eric - Crafty Cockney
Brown, Steve - Brownie
Burgess, Shayne - Bulldog
Burnett, Richie - The Prince of Wales/Storky
Caarels, Maikel - The Ghost
Clark, Matt - Superman
Clarys, Erik - The Sheriff
Coote, Steve - Magic
Cronian, Tim - The Crow
Cullingworth, Ian - The Falling Guy
Cummings, Scott - The Full Monty
Daniels, Wesley - Bam Bam
David, Tony - Elvis
Dijk, Dick van - The Undertaker
Doornkaat, Scholto ten - Coco Sjanel
Duke, Steve - The Duke
Elsten, Roger - The Moustache
Evison, Peter - The Fen Tiger
Feijen, William - Stille Willy
Ferrell, John - The Joker
Fitton, Les - The Natural
Fordham, Andy - The Viking
George, Bobby - Mr. Glitter
Gerrits, Tom - The Bouncer
Gestel, Michael van - I Rule Mike
Geurts, Jimmy - The Sniper
Greatbatch, Shaun - The Big Fella
Guiragossian, Mike - The Rug
Hall, George - The King
Hankey, Ted - The Count
Hanning, Klaas - The Sherlock
Harding, Reg - Horse
Harrington, Rod - The Prince of Style
Harvey, Jamie - Bravedart
Heikamp, Robert - Lefty
Hendriks, Jerry - The Mouse
Hoek, Dave van der - Smilie
Hodkinson, Les - Hagar
Holden, Mark - Top Banana
Jenkins, Andy - Rocky
Justice, Nigel - Bully
Kerkhof, Wim van de - The Shadow
Keyzer, Danny - Keyzagtje Jr.
King, Mervyn - The King
Koel, Hans - The Coolman
Lauby. Dan - Cujo
Lazarenko, Cliff - Big Cliff
Leeuwen, Jeroen van - Lionheart
Lim, Paul - The Singapore Slinger
Lloyd, Colin - Jaws
Lowe, JohnOld - Stoneface
Lynch, Bernard - The Cunt
Mahoney, Matt - The Mattress
Malone, Mike - The Wedge
Manley, Peter - One Dart
Mardle, Wayne - Hawaii 501
Mason, ChrisMace - the Ace
Mawson, Gary - The Hitman
Meulenbroek, Peter - The Grizzley
Monk. Colin - The Guppy
Moreira, Stevie - Stevie Wonder/King Kong
Niewenhuyzen, Jeroen - Aladdin/NewInDaHouse
Palfreyman, Lee - The Scouse
Part, John - The Darth Maple
Pasveer, Raoul - The Feather
Pol, Jeroen - Banaan
Priestley, Dennis - The Menace
Proosten, Davy - The Bull
Rademaker, Sjuul - The Hornet
Roy, Alex - Ace of Hearts
Sams, Lionel - The Lion
Scheggert, Yoeri ter - The Future
Schellekens, Ramon - Ramonster
Scholten, Ronald - The Tripod
Schonewille, René - Shotgun
Smith, Dennis - Smiffy
Snijers. John - Black Beauty
Stil, Melvin - The Hurricane
Stoddart, Graeme - The Shark
Stoekenbroek, Nick - I´ll Be Back
Stompe, Co - The Matchstick
Taylor, Bob - The Bear
Taylor, Phil - The Power
Teunen, Dick - Obelix
Thissen, Bart - Gameshot
Thissen, Nico - The Bull
Walton, John - John Boy
quote:OK, da's alvast een begin, maar mis er wel een paar, dus jammer genoeg niet up-to-date
Op woensdag 7 januari 2004 22:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
[..]en ook maar de bron erbij: http://members.lycos.nl/xxxcxxx/hobbies0.html
O.a. Mieke "Bambi" de Boer en Steven "Bam-bam/Bullet" Bunting etc...
Ik kom zo wel een heel eind, alleen nu nog de nummers die men bij de opkomst draait
Zoiets als:
Co "The Matchstick" Stompé - Safri Duo - Played Alive
Merv "The King" King - Robbie Williams - Let me entertain you
etc, etc..
quote:En dan vreemd opkijken dat je het laagste gemiddelde van iedereen gooit. Maar de 7 december babies en de supermarkt die failliet gaat vanwege de bajes zijn voorbij, nu hopen op een Finse wervelwind tegen janksmoel
Op woensdag 7 januari 2004 22:52 schreef Bartoli het volgende:
Albertino Essers met Frans Bauer en Heb je even voor mij
quote:nog een 20-tal minuten wachten voor Komula tegen de crybaby.
Op woensdag 7 januari 2004 22:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En dan vreemd opkijken dat je het laagste gemiddelde van iedereen gooit. Maar de 7 december babies en de supermarkt die failliet gaat vanwege de bajes zijn voorbij, nu hopen op een Finse wervelwind tegen janksmoel
Maar ze zullen eerst het slot van Davies en Duke laten zien
quote:Nou ja, janksmoel... Ok, hij heeft wel het meest van allen iets te zeiken over licht, airco, afstand, etc, etc, etc, etc, maar verder is het een goede speler.
En dan vreemd opkijken dat je het laagste gemiddelde van iedereen gooit. Maar de 7 december babies en de supermarkt die failliet gaat vanwege de bajes zijn voorbij, nu hopen op een Finse wervelwind tegen janksmoel
quote:eerst nog shownieuw
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 07-01-2004 23:06]
quote:koop je pijltjes met zuignopjes en ga oefenen op de TV
Op woensdag 7 januari 2004 23:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
omfg, waarom kijk ik eigenlijk naar Hart Van Nederland, wat een bagger
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 23:00 schreef Psyche2003 het volgende:[..]
Nou ja, janksmoel... Ok, hij heeft wel het meest van allen iets te zeiken over licht, airco, afstand, etc, etc, etc, etc, maar verder is het een goede speler.
quote:een goede darter maar een slechte verliezer
Op woensdag 7 januari 2004 23:00 schreef Psyche2003 het volgende:[..]
Nou ja, janksmoel... Ok, hij heeft wel het meest van allen iets te zeiken over licht, airco, afstand, etc, etc, etc, etc, maar verder is het een goede speler.
quote:Hij kan zeker goed darten, maar hij maakt zichzelf iedere keer onmogelijk. Nooit ligt het aan King, altijd aan andere dingen.
Op woensdag 7 januari 2004 23:00 schreef Psyche2003 het volgende:Nou ja, janksmoel... Ok, hij heeft wel het meest van allen iets te zeiken over licht, airco, afstand, etc, etc, etc, etc, maar verder is het een goede speler.
quote:Zelf dat moet ik tot mijn spijt tegenspreken, hij KAN wel sympathiek zijn, maar iedereen krijgt een hekel aan hem, omdat ie op Embassy/Lakeside altijd wel iets heeft.. Is het niet de arco of het licht, dan voelt ie zich wel beroerd vlak voor de wedstrijd tegen Barneveld. Daar erger ik me ook een broertje dood aan hoor, maar als je hem offstage meemaakt is ie best wel te pruimen...
Op woensdag 7 januari 2004 23:01 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja kan wel goed gooien ja maar zo onsymapthiek als het maar zijn kan
quote:Pcies!!
Op woensdag 7 januari 2004 23:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hij kan zeker goed darten, maar hij maakt zichzelf iedere keer onmogelijk. Nooit ligt het aan King, altijd aan andere dingen.
quote:Hoor wel eens andere geluiden hoor van wat er backstage zou gebeuren.
Op woensdag 7 januari 2004 23:05 schreef Psyche2003 het volgende:maar als je hem offstage meemaakt is ie best wel te pruimen...
Als het echt zo'n galbak zou zijn offstage (dus niet backstage) denk ik dat hun hem ook wel laten vallen!
Maareh... DARTEN BEGINT WEER!!
quote:Barney heeft hem laten vallen door hem uit zijn dartsteam te zetten in samenspraak met de manager.
Op woensdag 7 januari 2004 23:18 schreef Psyche2003 het volgende:
En dan gaat Van Barneveld in op de uitnodiging als "Best Man" op King zijn bruiloft??? En Wolfie, is ook nog steeds beste vrienden met King...Als het echt zo'n galbak zou zijn offstage (dus niet backstage) denk ik dat hun hem ook wel laten vallen!
Maareh... DARTEN BEGINT WEER!!
quote:Mooi he
Op woensdag 7 januari 2004 23:57 schreef Bartoli het volgende:
King wordt weer uitgejoeld en zo vrolijk kijkt die niet, whahahahaha
quote:nu nog hopen dat die verliest en dan is het helemaal goed
Op woensdag 7 januari 2004 23:58 schreef Vom het volgende:[..]
Mooi he
![]()
quote:Je haalt de woorden uit m'n mond
Op woensdag 7 januari 2004 23:59 schreef Bartoli het volgende:[..]
nu nog hopen dat die verliest en dan is het helemaal goed
En hij wordt meteen gebroken
quote:ze zullen wel nog een zwak voor hem hebben
Op donderdag 8 januari 2004 00:12 schreef AirRaid het volgende:
had mee tegendstand van het publiek verwacht
van Komula ook trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Vom op 08-01-2004 00:24]
quote:kots effe over king heen
Op donderdag 8 januari 2004 00:16 schreef Vom het volgende:
Kut King staat te winnen
quote:Gebeurt
Op donderdag 8 januari 2004 00:17 schreef AirRaid het volgende:[..]
kots effe over king heen
quote:volgens mij hebben ze hem daardoor juist expres s,iley genoemd, omdat ie altijd zo serieus kijkt
Op woensdag 7 januari 2004 23:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom staat er eigenlijk "smiley" op de rug van Komula
Die dwerg lijkt me niet zo'n lacher...
quote:maar dat doen nagenoeg alle finnen ik heb die finse schansspringers ook nooit zien lachen, Raikkonen en Hakkinen ook weinig. Volgens mij ligt dat aan de Finse koelheid of zo.
Op donderdag 8 januari 2004 00:23 schreef AirRaid het volgende:[..]
volgens mij hebben ze hem daardoor juist expres s,iley genoemd, omdat ie altijd zo serieus kijkt
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 08-01-2004 00:31]
quote:zo te zien gebeurt
Op donderdag 8 januari 2004 00:22 schreef AirRaid het volgende:
kan iemand effe de airco aanzetten
quote:Marco Pusa - The Iceman ook zo een kouwe kikker
Op donderdag 8 januari 2004 00:26 schreef Bartoli het volgende:[..]
maar dat doen nagenoeg alle finnen ik heb die finse schansspringers ook nooit zien lachen, Raikkonen en Hakkinen ook weinig. Volgens mij ligt dat aan de Finse koelheid of zo.
quote:airco staat zeker weer eens aan
Op donderdag 8 januari 2004 00:27 schreef Bartoli het volgende:
King gooit ook ineens "slechter"
quote:Niet echt een originele naam dus, meer spottend
Op donderdag 8 januari 2004 00:23 schreef AirRaid het volgende:[..]
volgens mij hebben ze hem daardoor juist expres s,iley genoemd, omdat ie altijd zo serieus kijkt
quote:mr. Freeze
Op donderdag 8 januari 2004 00:28 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Niet echt een originele naam dus, meer spottend
"De Dwerg" was een betere naam voor Komula geweest...
quote:The Iced Dwarf
Op donderdag 8 januari 2004 00:31 schreef AirRaid het volgende:[..]
mr. Freeze
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 08-01-2004 00:39]
quote:Uitstel van executie...
Op donderdag 8 januari 2004 00:33 schreef Vom het volgende:
King gaat door helaas
quote:come on Komula
Op donderdag 8 januari 2004 00:35 schreef Bartoli het volgende:
Komula komt terug tot 2-2
quote:let's just kick him
Op donderdag 8 januari 2004 00:46 schreef Bartoli het volgende:let's kick him out of the quarterfinal met dat gejouw tegen King
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:46 schreef Vibromass het volgende:
Haha King roeleert.. iedereen miepen en hij gooit gewoon een prima wedstrijd
quote:ja maar hij verliest nu van Davies
Op donderdag 8 januari 2004 00:46 schreef Vibromass het volgende:
Haha King roeleert.. iedereen miepen en hij gooit gewoon een prima wedstrijd
Tief dan gewoon op LOSER
quote:dat ie maar bij zijn mammie gaat uithuilen
Op donderdag 8 januari 2004 00:49 schreef Bartoli het volgende:
wat een zeur iedereen vindt het bord en de afstand goed en King nog steeds niet
Denk het namelijk niet, hij zegt wel dat de baan nog steeds niet goed aanvoeld, maar bedenk even dat de oefenbanen deze week al eerder verkeerd lagen... En als je daar 2 uur op staat te gooien en daarna op een bord wat WEL goed hangt is dat ook zeer vervelend!
En wat King heeft gedaan is ieder goed recht, alleen doet hij het tijdens de game en de meeste ervoor of pas erna.
Hij is een zeikerd, klopt helemaal, maar iedereen lacht daar altijd om. Nu hij de match tegen Hofstra heeft laten onderbreken voor bord nameten (waar hij fout mee zat, zie oefenbanen verhaal) en vanwege de airco (heel vervelend, als er een continue "wind" staat die je pijlen afwijking kan geven) moet iedereen hem niet meer. Dan kan ik hem alleen maar gelijk geven als hij zegt dat sommige mensen "small-minded" zijn.
Da's jammer vind ik, want hij IS een goeie darter! Alleen hij is wat arrogant. Was Barney ook toen hij de eerste Embassy had gewonnen, maar die is snel weer terug gekomen daarvan. King leert wat langzamer...
Hij en de rest staan daar wel hun vreten te verdienen, dus dan mag je best wel een beetje kritisch zijn, je moet het alleen niet overdrijven en dat doet King soms nog wel eens helaas.
quote:Ja heb ik gedaan
Op donderdag 8 januari 2004 09:28 schreef Psyche2003 het volgende:
Luisteren jullie eigenlijk wel naar wat King zegt ?
quote:Is zeker zijn goed recht maar niet tijdens een wedstrijd om je tegenspeler uit zijn concentratie en ritme te krijgen. Is uit eigen belang. Als iemand dat ervoor of erna doet heeft er nieman last van.
Denk het namelijk niet, hij zegt wel dat de baan nog steeds niet goed aanvoeld, maar bedenk even dat de oefenbanen deze week al eerder verkeerd lagen... En als je daar 2 uur op staat te gooien en daarna op een bord wat WEL goed hangt is dat ook zeer vervelend![/quote}Hij moet niet zeuren, andere hoor je er nu toch ook niet meer over zeuren nadat alles opnieuw opgemeten is.
[quote]En wat King heeft gedaan is ieder goed recht, alleen doet hij het tijdens de game en de meeste ervoor of pas erna.
quote:Okeej sommige mensen zijn small-minded maar dan moet die doordat te doen niet Hofstra mee benadelen en dat deed die wel.
Hij is een zeikerd, klopt helemaal, maar iedereen lacht daar altijd om. Nu hij de match tegen Hofstra heeft laten onderbreken voor bord nameten (waar hij fout mee zat, zie oefenbanen verhaal) en vanwege de airco (heel vervelend, als er een continue "wind" staat die je pijlen afwijking kan geven) moet iedereen hem niet meer. Dan kan ik hem alleen maar gelijk geven als hij zegt dat sommige mensen "small-minded" zijn.
quote:Hij doet dat al jaren zal dat nooit leren denk ik zo.
Da's jammer vind ik, want hij IS een goeie darter! Alleen hij is wat arrogant. Was Barney ook toen hij de eerste Embassy had gewonnen, maar die is snel weer terug gekomen daarvan. King leert wat langzamer...
quote:Jup helaas wel
Hij en de rest staan daar wel hun vreten te verdienen, dus dan mag je best wel een beetje kritisch zijn, je moet het alleen niet overdrijven en dat doet King soms nog wel eens helaas.
quote:www.sbs6.nl/darts
Op donderdag 8 januari 2004 09:46 schreef PortoPartito het volgende:
Is er eigenlijk nog een website van dit toernooi?
www.bdo.com geloof ik
Maar kijk anders op de site van sbs6 daar staan genoeg links.
Ik vind King ook een miereneuker, omdat er altijd wel wat is volgens hem. Verder kan ik het me wel voorstellen dat het stoort dat je op een verkeerde baan hebt staan ingooien en dan op de juiste afstand moet gaan spelen. Echter hij wist dat diezelfde ochtend de baan nog was opgemeten en goed bevonden.
Aan de andere kant vind ik ook dat je alles moet doen om te winnen (of het nu om je boterham is of niet). Maar ik denk niet dat King die actie nodig had tegen Hofstra en het heeft King een hoop gekost (zie uitzetting team Barney).
Ik vind dat het allemaal wel wat opgeblazen wordt en dat hij gewoon lekker zijn partijen moet spelen zonder gejoel, ik vind het wel redelijk knap dat hij onder zo een druk toch weer een ronde verder is.
quote:het maakt me niet uit of het een nederlander of niet was, het gewoon het feit dat als king aan het verliezen is dat er altijd "volgens hem" iets niet klopt, nooit ligt het eens eraan dat hij niet geod staat te gooien
Op donderdag 8 januari 2004 11:35 schreef pmponer het volgende:
Ik vraag me af hoe de meesten hadden gereageerd als het niet tegen een nederlander was geweest. (dat van King)
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:06 schreef AirRaid het volgende:[..]
het maakt me niet uit of het een nederlander of niet was, het gewoon het feit dat als king aan het verliezen is dat er altijd "volgens hem" iets niet klopt, nooit ligt het eens eraan dat hij niet geod staat te gooien
dat is wat veel mensen irriteert
quote:Dit ben ik zeker met je eens, maar zou het dan net zo opgeblazen zijn?
Op donderdag 8 januari 2004 12:06 schreef AirRaid het volgende:[..]
het maakt me niet uit of het een nederlander of niet was, het gewoon het feit dat als king aan het verliezen is dat er altijd "volgens hem" iets niet klopt, nooit ligt het eens eraan dat hij niet geod staat te gooien
dat is wat veel mensen irriteert
Zou het dan ook steeds maar weer uitgemeten worden op sbs ?
[Dit bericht is gewijzigd door pmponer op 08-01-2004 13:07]
quote:Het lijkt me wel. Wat maakt het Barney nou uit of het tegen Rick Hofstra was of tegen een Engelsman?
Op donderdag 8 januari 2004 13:01 schreef pmponer het volgende:[..]
Dit ben ik zeker met je eens, maar zou het dan net zo opgeblazen zijn?
Zou Barney hem dan ook uit zijn team hebben gezet? (voor zover mij bekend waren/zijn het redelijk goede collega's/vrienden)
quote:Ik denk het wel.
Zou het dan ook steeds maar weer uitgemeten worden op sbs ?
quote:zeer zeker wel, in Engeland is er nu ook veel te doen omtrent de actie van King, ook daar zijn veel mensen die het "niet zo'n aardige" actie vonden van King
Op donderdag 8 januari 2004 11:35 schreef pmponer het volgende:
Ik vraag me af hoe de meesten hadden gereageerd als het niet tegen een nederlander was geweest. (dat van King)
quote:5-2 voor Barney
Op donderdag 8 januari 2004 13:29 schreef Williampie het volgende:
Vanavond moet onze Pieter Post weer, wat voorspellen jullie?me zegt 5-3 voor Barney
Het mag dan wel geen lieverdje zijn maar de huidige anti-King hype is buiten alle proporties. Wat er gebeurde in de wedstrijd tegen Hofstra rechtvaardigt volgens mij niet dat zijn team hem midden in een van de grootste dart-evenementen ter wereld laat vallen.
De houding van het publiek tijdens de match met Komula was ook overtrokken en onsportief. Even boe roepen aan het begin, okay waarom niet. Maar 180s van zijn hand gaan lopen uitjouwen, dat gaat echt nergens meer over. Dat King desondanks gewoon een prima wedstrijd neerzette vind ik een mooie prestatie.
quote:Helemaal met je eens
Op donderdag 8 januari 2004 15:14 schreef Vibromass het volgende:[...]
quote:John"boy"Walton
Op donderdag 8 januari 2004 15:39 schreef Demol het volgende:
Tegen wie moet Barney vanavond eigenlijk? Hij stond afgelopen dinsdag goed te gooien, alleen de dubbels in het begin wat minder. Ik hoop dat die vanavond weer doorgaat, kan nog niks voorspellen, wat ik weet de tegenstander nog niet
quote:Aha, de kampioen van een aantal jaren geleden. Ik gok op een 5-3 overwinning voor Barney.
Op donderdag 8 januari 2004 15:40 schreef fotoloog het volgende:[..]
John"boy"Walton
quote:Mee eens.
Op donderdag 8 januari 2004 15:14 schreef Vibromass het volgende:
Ik vind King tegelijk een fantastische darter en zo nu en dan een tragikomische figuur met een groot bord voor z'n kop.Het mag dan wel geen lieverdje zijn maar de huidige anti-King hype is buiten alle proporties. Wat er gebeurde in de wedstrijd tegen Hofstra rechtvaardigt volgens mij niet dat zijn team hem midden in een van de grootste dart-evenementen ter wereld laat vallen.
De houding van het publiek tijdens de match met Komula was ook overtrokken en onsportief. Even boe roepen aan het begin, okay waarom niet. Maar 180s van zijn hand gaan lopen uitjouwen, dat gaat echt nergens meer over. Dat King desondanks gewoon een prima wedstrijd neerzette vind ik een mooie prestatie.
Hij loopt altijd al te janken en na de 2e set beginnen te mekkeren over het bord tegen een qualifier vertrouw ik ook voor geen meter, gezien zn geschiedenis.
Hoe het publiek maar door begon te boe-en vond ik ook te ver gaan, maar hij roept het wel over zich af omdat het gewoon al jaren zo gaat.
Ultiem slecht verliezer en een naar darter.
Vrij strak wel en daarvoor wat respect voor hoe hij zich gister hield en welk niveau hij dartte..........helaas.
ik denk trouwens dat de mooiste partij van de kwartfinales Fordham - Fitton is. Zijn beide supertoffe spelers van uitzonderlijke kwaliteit!
quote:Er staan er echt nog zat op het podium die zeker niet alleen met darten een geld verdienen. Neem Tony O'Shea.
Op donderdag 8 januari 2004 09:28 schreef Psyche2003 het volgende:
Verder voorspel ik voro vanavond een 5-2 overwinning voor Barney.
Iedereen veel plezier vanavond
quote:Fordham
[b]
ik denk trouwens dat de mooiste partij van de kwartfinales Fordham - Fitton is. Zijn beide supertoffe spelers van uitzonderlijke kwaliteit!
Ik kan overigens niet kijken want ik ga zelf darten
quote:
I said I would win this years World Title and regain the trophy....(and I have) but it is the hardest thing I have ever done.
Kevin Painter must now rate as one of the toughest opponents that I have ever played in any match and added to the heat of the stage and the tiredness that I felt throughout the final I feel that the time has come for me to bow out and leave the feild undefeated and make room for the fit young players of the future like Painter, Dudbridge and Mardle.
I know that my many fans may be disappointed at the thought of this but there comes a time when the sacrifices made over all the years of being on tour and at competitions throughout the world and the time spend in preperation for the big games must take its toll..... that time is now.
I will take a few weeks to look at what the future holds and enjoy the moment before making a final life changing decission but for the moment THE POWER IS SWITCHED OFF
quote:Niet goed gedacht!
Op donderdag 8 januari 2004 16:54 schreef Georges het volgende:
Vanavond de halve finales?
Heb gister Barney tegen iemand zien spelen in de kwartfinales dacht ik.
code:bronR. Van Barneveld v J. Walton (Set Betting)
R. Van Barneveld 5-0 11/2
R. Van Barneveld 5-1 4/1
R. Van Barneveld 5-2 10/3
R. Van Barneveld 5-3 4/1
R. Van Barneveld 5-4 5/1
J. Walton 5-0 66/1
J. Walton 5-1 40/1
J. Walton 5-2 20/1
J. Walton 5-3 14/1
J. Walton 5-4 9/1
dit lees ik op het forum van Taylor.. zou het dan toch?!?
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 08-01-2004 17:11]
quote:Woah.. dat zou wel geweldig zijn. Ik hoop 't echt. Alleen vraag ik me toch af waarom Phil dit zou willen. Ik bedoel, hij heeft niet echt meer iets te winnen of te bewijzen. Het kan zijn reputatie hoogstens kwaad doen, lijkt me. Die van de PDC trouwens ook.
Op donderdag 8 januari 2004 17:01 schreef Djens het volgende:
Posted - 05 Jan 2004 : 18:26:34
--------------------------------------------------------------------------------
on ITV teletext today, phil has urged the powers that be to set up a match between himself and van barneveld to be played in holland. as much as I dislike barneveld, i think the match would be a lot closer than the last time. (but my predictions are normally way off! i thought yesterdays final would be 7-2 to taylor!)dit lees ik op het forum van Taylor.. zou het dan toch?!?
Nou ja, dan maar Fordham aanmoedigen.
quote:Tja, of toch Fitton. Allebei erg sympathiek. Moeilijk
Op donderdag 8 januari 2004 17:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vond het wel jammer dat Duke gisteren verloren heeft. Vind ik altijd wel een coole darter.Nou ja, dan maar Fordham aanmoedigen.
quote:Prime-time dacht ik
Op donderdag 8 januari 2004 17:04 schreef vosss het volgende:
Iemand die weet hoelaat barney-walton vanavond is??
quote:rond 8 uur dus?
Op donderdag 8 januari 2004 17:16 schreef fotoloog het volgende:[..]
Prime-time dacht ik
quote:7pm lakeside time, 8 uur hier dus
Op donderdag 8 januari 2004 17:19 schreef vosss het volgende:rond 8 uur dus?
quote:Woorden van Phil Taylor. Weet iemand hier het fijne van?
Op donderdag 8 januari 2004 17:01 schreef Djens het volgende:
as much as I dislike barneveld
quote:Ik lees het als een post van iemand op het forum van Taylor, die aangeeft Barney niet aardig te vinden, volgens mij is het niet bedoeld als de mening van Taylor. Maar ik kan er naast zitten.
Op donderdag 8 januari 2004 17:38 schreef pyl het volgende:[..]
Woorden van Phil Taylor. Weet iemand hier het fijne van?
quote:Geweldig, bedankt!
Op donderdag 8 januari 2004 16:55 schreef fotoloog het volgende:[..]
Niet goed gedacht!
Ted gaat winnen, ik voel het
straks komt er weer hart van Nederland
quote:precies en dat kan een leuke pot worden
Op donderdag 8 januari 2004 19:10 schreef fotoloog het volgende:
*Eens met Bartoli,Fordham staat te gooien als een jonge god
Die 2 kunnen mekaar naar grote hoogten stuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |