Ja, die site is uit de lucht, komt ook niet weer helaas.quote:Op maandag 6 september 2004 00:44 schreef F1908 het volgende:
Mensen hier die wel eens webdarts hebben gespeeld op de site van R. Glennie ?
Raymond Glennie dus.
Ik ben die site kwijt, ik kan alleen nog dooie links vinden, is de site de lucht uit?![]()
Iemand enig idee?
Was echt een leuke site![]()
Ja vandaag was het al beter om naar te kijkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:21 schreef qwerty1973 het volgende:
Wat een gezeik zeg, alleen omdat de nederlanders er eens vroeg uitliggen is dit ineens een kuttoernooi. Ik heb me prima vermaakt, vooral de finale was weergaloos, gefeliciteerd Mervyn
quote:Fordham unable to finish
Phil Taylor has won the Darts Challenge in Purfleet after a dramatic withdrawal by Andy Fordham.
Taylor had been leading 5-2 when Fordham requested a break after struggling with his breathing in the high temperatures at the Essex venue.
"I'm absolutely devastated," said Taylor. "The heat has just taken its toll on him out there.
"In the seventh set Andy said to me 'I can't breathe properly' so we requested the break, and that was that."
waar moet het danquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 15:16 schreef mitt het volgende:
[..]
waar moet het dan
heeft Stompe nou gewonnen?
wow knap van Stompequote:
wie heb er gewonnen?quote:Op zondag 12 december 2004 15:55 schreef rubbereend het volgende:
tis erg spannend tussen Hankey en King
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |