waar moet het danquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 15:16 schreef mitt het volgende:
[..]
waar moet het dan
heeft Stompe nou gewonnen?
wow knap van Stompequote:
wie heb er gewonnen?quote:Op zondag 12 december 2004 15:55 schreef rubbereend het volgende:
tis erg spannend tussen Hankey en King
Hankey, verrassend genoeg. Dit stond op een gegeven moment zo hard op zichzelf te schelden, dat Merv zijn lach bijna niet kon inhouden...quote:
Hij had 6 pijlen voor de winst maar liep alleen op zichzelf te scheldenquote:Op zondag 12 december 2004 16:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Hankey, verrassend genoeg. Dit stond op een gegeven moment zo hard op zichzelf te schelden, dat Merv zijn lach bijna niet kon inhouden...
Co sleept zojuist een setje binnen
Hier heb ik ook nog nooit aan gedacht, zo'n mat lijkt me wel wat!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:50 schreef Noca het volgende:
Woei!
Ik heb hier een laminaat vloer en was op zoek naar iets van een rubbermat ofzo, maar er blijken dus gewoon rubberen dartmatten te zijn met ockey! Morgen meteen maar halen dan!
Voor degenen die het ook niet kennen en die het ook wil, zo ziet hij eruit:
[afbeelding]
Bij de betere dartwinkel wel te krijgen
Edit: vind er nu veel op google...waarom denk ik hier toch nooit eerder aan
ben je alleen, dan kun je eens proberen om bijvoorbeeld met 30 te beginnen dat uitgooien, en dan 3 erbij optellen, die weer uitgooien, weer 3 erbij optellen etc.. krijg je nogeens wat finishes te zien waar je normaal niet zo gauw op zou gaan oefenenquote:Heeft iemand een idee om leuk dubbels te oefenen?
Rondje dubbels gooien wordt ook saai.....
Hungry like the wolf van Duran Duranquote:Vraagje weet iemand zo uit zn hoofd met welk muziekje Martin Adams opkomt?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:10 schreef Noca het volgende:
Gister was ik bij de lokale dartshop en zag daar een setje (shaft+flight) met maar 4 vlakken ipv 4. Even meegenomen en net geprobeerd. Ik moet zeggen dat het best prettig gooit ook nog!!
quote:
Geeft niks hoor, maar vanmiddag had je toch echt staan "4 ipv 4". Vandaar ook die "0% veranderd", dat houdt waarschijnlijk in dat je 1 teken heb veranderd...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Er staat toch echt 3 ipv 4, je hebt je quote aan zitten passen hè!![]()
![]()
Maar die dingen gooien best goed, wel even wennen eerst maar bevalt me wel.
Jij ziet geen smileys en hebt nooit van sarcasme gehoord?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:42 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, maar vanmiddag had je toch echt staan "4 ipv 4". Vandaar ook die "0% veranderd", dat houdt waarschijnlijk in dat je 1 teken heb veranderd...
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Er staat toch echt 3 ipv 4, je hebt je quote aan zitten passen hè!![]()
![]()
Maar die dingen gooien best goed, wel even wennen eerst maar bevalt me wel.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:16 schreef SpankSpankeronie het volgende:
-verhaal-
Moet je doen! Ik heb het gevoel dat het gooien 'makkelijker' gaat..ik hoef zeg maar minder hard te gooien ofzo..beetje vaag, maar wel prettig!quote:Op zondag 16 januari 2005 05:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze lijken me ook wel goed gooien, als k geld heb ga k ze ook eens uitproberen!
Ik ga in april meedoen aan een klein toernooi. Heb eigenlijk nog nooit op een toernooi gegooid, dus ben benieuwdquote:Op zondag 16 januari 2005 10:13 schreef Guard het volgende:
Vanadaag is het weer Tilburg open.
Was van plan om mee te doen, maar een trainingssessie gisterenavond deed me snel van gedachten veranderen.
Dan maar even kijken (Playboy mee om Mieke te laten signeren)
Ik zag haarvanmiddag voor het eerst en ben ook op slag verliefdquote:
echt jammiequote:
Mja, ze heeft wel iets, maar echt geweldig is het nou ook weer nietquote:Op zondag 30 januari 2005 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag haarvanmiddag voor het eerst en ben ook op slag verliefd
Nicequote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:26 schreef J-Will het volgende:
Gisteren 2x 180 gegooid en 69 gecheckt via 1 19 bull's eye
LEKKERRR
Tha, verschil in smaak hoort er bijquote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, ze heeft wel iets, maar echt geweldig is het nou ook weer niet![]()
Gelukig welquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tha, verschil in smaak hoort er bij..
Haar uitstraling is zeker wel ok en ik vind Mieke nou niet mooier dan deze dame. Beide niet geweldig zeg maarquote:Voor mij heeft ze een bepaald soort uitstraling wat me zéér aanspreekt. En dat in combinatie met hoe ze soms kijkt en glimlacht...![]()
Mieke daarentegen vind ik dan weer helemaal niets.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:16 schreef Michael_Moore het volgende:
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/17635/10912/0
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |