Screenshots.
Met dank aan Refragmental
En nog een plaatje van'MaxiTitan
Info: Generals
De naam Command & Conquer kan gezien worden als één van de grondleggers van het Real Time Strategy genre. Jarenlang domineerde deze serie dan ook de RTS velden, uiteraard tot groot genoegen van de makers. De laatste telg uit de serie, Renegade, werd echter lauw ontvangen. Wat een geweldige ervaring had moeten worden om zelf ín een strategy game te spelen, bleek helaas nogal wat tekortkomingen te hebben. Het is dus nu zaak om de schade die aan de C&C serie is toegebracht te repareren het is weer tijd voor een echte RTS: Command & Conquer: Generals.
Als vanouds begint de game met een spectaculair introfilmpje, dat echter deze maal in-game graphics bevat, om je alvast een voorproefje te geven op wat er komen gaat. Ook na het filmpje krijg je direct actie te zien, het menu is namelijk voorzien van een achtergrond waar je ziet en hoort hoe een klein leger van de USA wordt aangevallen door rebellen van het GLA.
Maar goed, een indrukwekkende intro zegt natuurlijk lang niet alles over het spel: start the game already!
En andere informatie vind je hier http://www.generals.nl/page/3
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 03-01-2004 13:29]
quote:je moet eerst de gegevens invullen en dan op create account drukken, rechtsboven staan gegevens voor je geboortedatum...
Op vrijdag 2 januari 2004 23:15 schreef Vaatdoek het volgende:[..]
Waar dan? Als ik op create account druk, zegt ie het al, dus...
quote:
Op zondag 11 januari 2004 00:44 schreef miereneuker het volgende:
is er al iets bekend over een rules.ini ? of een programma waar je hetzelfde mee kan? laatst even gezocht maar kon voor generals nog niets vinden en ik vond het altijd zo grappig om m'n eigen tanks etc te maken....
C&C Generals: Zero Hour (PC) VIDEO - Computer beeps instead of displaying letters when entering serial number.
Question
When entering the serial number, the computer beeps instead of displaying letters. I can enter numbers without any trouble.
Answer
First, make sure that the Caps Lock button is not down and that you have clicked in the entry window with the mouse.
If the desktop resolution is not set to 800x600 at 16 bit color, try setting it to this and run the installer again.
Dit is dus het probleem + het antwoord. Dit heb ik dus gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Toen dacht ik om het maar via Word te doen met copy/paste. Dit werkte, maar toen bleek mijn serial number te kort te zijn. Dus is er iemand met hetzelfde probleem / weet hoe je dit probleem moet oplossen. Alvast bedankt.
Als je niet dat bewuste pack gekocht hebt dan uhm, weet ik het zo ook niet.
quote:Ja, die heb ik gekocht
Op donderdag 5 februari 2004 23:37 schreef Nietmachine het volgende:
Je hebt zeker de Generals/Zero Hour in een pack gekocht?
In dat geval heb je nog een oude meegekregen. Er waren problemen met de serial van generals. Die bevatte letters terwijl je die niet in kon voeren. Inmiddels is dat wel opgelost, misschien heb je per ongeluk toch nog een verkeerde meegekregen. Enige wat je kunt doen is teruggaan naar de winkel en een goede vragen.Als je niet dat bewuste pack gekocht hebt dan uhm, weet ik het zo ook niet.
quote:Dit komt doordat er voor een AI speciale dingen geplaatst moeten worden in een multiplayer map. Anders voert ie idd niks uit. In de maps die jullie spelen is dat dus niet gebeurt. Je zult dus op zoek moeten gaan naar maps waarin die dingen wel geplaatst zijn
Op zaterdag 7 februari 2004 20:07 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een probleempje met multiplayer maps die ik gedownload heb. Als ik samen met iemand anders een map opstart, kunnen de 'human' spelers wel bouwen, maar de AI teams voeren niets uit. Dit gebeurt in meerdere maps. Is dit een probleem met Zero Hour zelf of ligt het aan de maps ?
Ik heb de legale versie, en ik heb ook al geprobeerd om hem vanaf de harde schijf te installeren. Heb ook ipv cd-romspeler (BenQ 56x) de cd-rw(Benq 24x10x40) maar het heeft allemaal geen zin..
iemand een oplossing?
kheb haar met stom geluk verslagen, ik heb eerst een hele boel base defense gemaakt, daarna heb ik met een bende partical beams haar superweapons uitgeschakeld en daarna een heleboel tanks gemaakt en aangevallen, duurt wel effe voordat het luktquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:52 schreef azaroth het volgende:
is het al iemand gelukt om die laatste challenge missie (tegen Leang) op hard uit te spelen?
zoja, graag ff wat tips posten aub![]()
ok thanxquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:02 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
kheb haar met stom geluk verslagen, ik heb eerst een hele boel base defense gemaakt, daarna heb ik met een bende partical beams haar superweapons uitgeschakeld en daarna een heleboel tanks gemaakt en aangevallen, duurt wel effe voordat het lukt
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef -Muse- het volgende:
bij mij ontploft alles na een paar minuten spelen :s
Ik heb hem gedownload en dr zit een deviance patch op, weet iemand een oplossing mayb??
Jazeker, de oplossing is naar de winkel gaan, en het spel aanschaffen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef -Muse- het volgende:
bij mij ontploft alles na een paar minuten spelen :s
Ik heb hem gedownload en dr zit een deviance patch op, weet iemand een oplossing mayb??
is mij geluktquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:52 schreef azaroth het volgende:
is het al iemand gelukt om die laatste challenge missie (tegen Leang) op hard uit te spelen?
zoja, graag ff wat tips posten aub![]()
Wel maakte ie de missie veel te makkelijk. Effe force attack, dan verkennen ze daar en dan de dichtsbijzijnde buildings aanvallen, en met de destroyers mol je zo alles.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:24 schreef miereneuker het volgende:
trouwens wel balen dat al die boten alleen in missies te gebruiken zijn, of op mod maps, maar dat is meestal heel lelijk. vliegdekschip was echt zo leuk om te gebruiken
Ja no rush no sw zie je weinig, ben je lekker je basisje aan het bouwen, knallen er ineens 5 overlord rushers overheenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:39 schreef miereneuker het volgende:
idd die missie was super simpel door die boten, maar zeker leuk om te doenen een clan... nah, ik heb genoeg mensen op m'n buddy list om mee te spelen en speel zeker niet vaak genoeg meer om in een clan te zitten. daarbij kan ik ZH niet online spelen
en zijn er volgens mij weinig clans die 'no rush no sw' spelen, wat ik toch stukken leuker vind dan zonder regels
daarom vind ik het niet zo erg dat ik geen ZH online heb, teveel rush mogelijkheden en als dat niet gebeurd dan kan je jezelf zo goed opsluiten dat men er ook niet bij kan komen, gewoon niet leuk meerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:25 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Ja no rush no sw zie je weinig, ben je lekker je basisje aan het bouwen, knallen er ineens 5 overlord rushers overheen![]()
Ik vind trouwens de SW general wel vet, dikke verdedeging bouwen, met de overpowered aurora alpha's hele vijandelijke legers slopen (in een schot) en vanachter je laffe verdedeging particles afvuren![]()
die filmpjes kijk ik thuis misschien nog wel een keer, maar die tekst er naast snap ik iig geen hol van. "taking noobs to school" maar ondertussen geen enkel woord in correct engels kunnen schrijvenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:00 schreef EggsTC het volgende:
www.purepwnage.com
lal lal rofl fag n00b lal
ik wil em zowieso hebben mede omdat ik C&C dan ben (heb alle delen inclusief uitbreidingen)quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:04 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ach, ik vind Zero Hour als uitbreiding niet erg geslaagd. De singleplayer is zoals we van Generals gewend zijn knudde, maar zelfs de multiplayer, die bij het orgineel (na een stuk of 6 patches...) wel goed was, is in ZH slecht. Slecht als in: zwaar unbalanced.
En aangezien er ook geen patches meer voor uit komen, speel ik liever orgineel Generals dan ZH.
FRS is dom.... ze hebben mijn gegevens aan een derde partij gegevenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:55 schreef mschol het volgende:
heb em nu besteld bij de FRS voor 19.99 (nog wel prijzig maar ja..)
ben benieuwd wanneer ie in het gekozen filliaal is aangekomen..
Misschien heb je een oude grafische kaart ofzoquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
dat waren de allereerste screens van generals...is aleen nooit zo mooi geworden
het schijnt een add-on te zijn maar ik betwijfel wat er zou gebeuren als je generals niet geinstallerd hebt staan...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:36 schreef blup het volgende:
Is dit nou een upgrade of een compleet spel?
Heb ik net even geprobeerd. Maar je moet eerst Generals hebben geïnstalleerd. Anders installeerd hij niet. Dus het is echt een add-on.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
het schijnt een add-on te zijn maar ik betwijfel wat er zou gebeuren als je generals niet geinstallerd hebt staan...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik net even geprobeerd. Maar je moet eerst Generals hebben geïnstalleerd. Anders installeerd hij niet. Dus het is echt een add-on.
Idd ja, nu zie ik het ookquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:53 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
maak voor mij ff 1 screenshot met die hoge kwaliteit van water details en post em...en stuur me dan de ook de beta ff op
[afbeelding]
en doe ook gelijk ff het detail van schaduw en de rook achter de vliegtuigen een screener
Als jij het zegt leef ik met je meequote:Op maandag 18 oktober 2004 14:21 schreef iev-o het volgende:
c&c generals is het mooiste spel wat er bestaat
kijk eff op het forum daar staan wat tips over hoe je het aan de praat moet krijgen..quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik heb wel ergens die Holland patch gezien, ff zoeken...
http://www.cncholland.com/index.php?page=news
ik heb die zooi wel gedownloaded, maar er gebeurt niks
edit: het bestand is btw zo'n 200 mb groot
Staat allemaal in de readmequote:Op maandag 18 oktober 2004 23:43 schreef Crazykill het volgende:
Hey weet iemand toevallig welke poorten je moet openzetten voor ZH online ?
als jij ze dan eff noemt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Staat allemaal in de readme
zullen we het maar houden op het feit dat het laat is...quote:The game will need to talk to external servers that use the following port numbers. These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Zero Hour Online:
TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920
UDP ports:
4321, 27900
er zijn geruchten over een C&C3quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef Mert het volgende:
Komt er eigenlijk nog een vervolg op de c&c reeks?
Dat was mijn gedachte ook al. En die geruchten heb ik ook gehoord maar niet meer...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn geruchten over een C&C3
maar dat zijn geruchten..
en het lijkt me stug dat ze er mee ophouden het is 1 van de best lopende rts reeksen die verkrijgbaar zijn.
Jippiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:16 schreef Nietmachine het volgende:
http://www.generals.nl/news/309
Ok?
dat was idd een uitbreiding op tiberiansun en deze is uitgekomen in 2000, en deze was niet alleen voor amerika want ik heb die uitbreiding hier in de bartsmit gekocht...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:21 schreef mechatronics het volgende:
tof dat er n nieuwe C&C 3 uitkomt, k las jaren geleden al over firestorm, maar dat moest dat gewoon de uitbreiding zijn op Tiberian Sun in de USA ??
nagoed, ik zal nog wel dagdromen,...
zometeen ff die mod downloaden, n paar gebouwen enzo zien er wel tof uit
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mensen ik heb mijn spel via de autopatch geupgrade naar 1.02.
Nu wil ik online spelen en een spel joinen. Foutcode. Cannoit join game different version. Geen idee hoe ik dit op moet lossen.
valt wel mee, alles wat er aan functies zijn is wel gedocumenteerd volgens mij...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:15 schreef CybPraetorian het volgende:
Heeft (of weet) iemand een documentje met alle keyboard functies. Volgens mij zitten er echt veel functies in maar generals heeft ze er niet bijgeleverd. (ik heb dan ook alleen Generals)
idd ik had vanmiddag ook al gezocht ff snel, bleek dat ik verkeerd zocht, nu heb ik het wel gevonden...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef Williampie het volgende:
g00gle ?
Draai je een no cd crack oid? Dan is dat het probleem. Sowieso ff reinstallen, grote kans dat het dan wel over is.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mensen ik heb mijn spel via de autopatch geupgrade naar 1.02.
Nu wil ik online spelen en een spel joinen. Foutcode. Cannoit join game different version. Geen idee hoe ik dit op moet lossen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:54 schreef mschol het volgende:
probeer eens de 2.03 patch te downloaden van de site en die te installeren.. misschien is er wat mis gegaan met updaten
capturen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:55 schreef SPIRO het volgende:
Ik heb ff een vraag over Zero Hour, ik zit vast in level 5 (USA) ik weet niet wat ik met die raketten moet doen??
Wie weet wat ik moet doen, kan er op schieten wat ik wil, kan er geen poppetje instoppen.
Ik probeer van alles, maar kom gewoon niet verder.
Wie helpt me![]()
Ja hoe, heb van alles al geprobeerdquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:31 schreef azaroth het volgende:
[..]
capturen?
mannetje selecteren, zijn capture icoontje aanklikken, op raket klikkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ja hoe, heb van alles al geprobeerd
Kan het capture icoontje niet aan klikken, snap er niks vanquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:00 schreef azaroth het volgende:
[..]
mannetje selecteren, zijn capture icoontje aanklikken, op raket klikken
heb je bij je barakken wel die optie onderzocht???quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:44 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Kan het capture icoontje niet aan klikken, snap er niks van
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je bij je barakken wel die optie onderzocht???
doe dat anders eff misschien wel handig
soms zijn de oplossingen zoooo simpelquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:25 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik vergeet soms dingen met dat spel.
Maar het is gelukt dus![]()
Ik heb het al opgelost: heb handmatig options.ini gewijzigd en hij pikt hetquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:36 schreef Tarantino het volgende:
Dan maar hier
Mijn probleem:
Waarom kan ik met C&C Generals (en Zero Hour) geen hogere resolutie kiezen dan 1152x864? Mijn TFT heeft een native van 1280x1024, dus op die resolutie wil ik dan ook draaien.
Specs:
AMD 64 3200+
1 GB RAM
Geforce 6800 LE (128 MB) (nieuwste drivers)
Een kennis van me kan tot 1600x1200 en heeft een trager systeem. Wie weet antwoord?
Als ze weer lekkere (openings)muziek maken voor dat deel ben ik vóór!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef mschol het volgende:
eff compleet offtopic, maar heb geen zin om een centrale c&c Thread te openen, moet ik eerst een deftige OP maken:
er is een officieel bericht gekomen dat Red Alert 3 in de maak is...
deze wordt gemaaktr door het team dat ook achter Red alert 2, yuri's revenge & generals zit...
zie http://www.planetcnc.com
heeft het misschien te maken met het feit dat je al een bulldozer/voertuig geselecteerd hebt??quote:Op zondag 2 januari 2005 18:50 schreef wouswous het volgende:
ik heb ook een vraagje,
ik gebruik ontzettend vaak de cursor toetsen om over het landschap te vliegen.. (ipv de muis te gebruiken) maar willekeurig is dit mogelijk:
de ene keer kan ik alleen de builder-voertuigen kiezen..
en de andere keer kan ik netjes over het landschap vliegen met de camera.
zoals gezegd is hier geen vast patroon voor wanneer dit gebeurt?
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
het updaten van het spel heeft niet geholpen b.t.w.
Wat vond je er dan ruk aan? Het (welk) verhaal?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik hoop dat ze weer een beetje terug naar de basics gaan met C&C 3 want Generals vond ik helemaal ruk
* meldtquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:51 schreef Markster het volgende:
Ik vond generals geweldig!
Waarom terug naar de basics? Wil je anno 2005 nog een 2d rtsje zien? .
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGLD,GGLD:2004-43,GGLD:en&q=zero+hour+trainer&spell=1quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:48 schreef zwellie het volgende:
zijn er mensen die cheats kennen waar je het spel niet moet voor herschrijven?
dat zijn gewoon .ini bestanden, kan je vinden in je generals directory in je mijn documentenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:56 schreef zwellie het volgende:
zeg ik heb een vraagjehoe voeg je die cheats in?
je moet een deel van het prog herschrijven
bv:buildcost van 2000 naar 0 verlagen
echte cheats hadden ze idd nooit, je kon altijd de regels van het spel aan passen (maar de vijand had deze voordelen dan dus ook...)quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGLD,GGLD:2004-43,GGLD:en&q=zero+hour+trainer&spell=1
google is your best friend
geen echte cheats (hebben ze nooit gehad volgens mij) maar wel trainers
En het team wat achter Command&Conquer '95 zat, en het team wat achter Red Alert '95 zat, leven die nog? Die zie ik veel liever,quote:Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef mschol het volgende:
eff compleet offtopic, maar heb geen zin om een centrale c&c Thread te openen, moet ik eerst een deftige OP maken:
er is een officieel bericht gekomen dat Red Alert 3 in de maak is...
deze wordt gemaaktr door het team dat ook achter Red alert 2, yuri's revenge & generals zit...
zie http://www.planetcnc.com
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.
Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?
Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
Dat is de missie tegen de Superweapon General, als ik me niet vergis. Als ik zo die pieken van je kijk, zou ik wat nukes bouwen om daarmee haar energieproductie op een lager pitje te zeggen. De artillery barrage kun je er ook voor gebruiken. Via de lucht binnenvallen is geen goede optie, want de helicopers (en MIGs) kunnen niet zo goed tegen EMP-Patriotsquote:Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.
Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?
Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
in zero hour kan je geen boten bouwenquote:
yupz, dat is die missiequote:Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Dat is de missie tegen de Superweapon General, als ik me niet vergis. Als ik zo die pieken van je kijk, zou ik wat nukes bouwen om daarmee haar energieproductie op een lager pitje te zeggen. De artillery barrage kun je er ook voor gebruiken. Via de lucht binnenvallen is geen goede optie, want de helicopers (en MIGs) kunnen niet zo goed tegen EMP-Patriots
Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef Jump het volgende:
[..]
in zero hour kan je geen boten bouwen
[..]
yupz, dat is die missie
Maar die nuclear missele zorgen er nog niet voor dat alles vernietigd is. Kan wel de grote groep centrales bovenaan wegvegen van de kaart met nuclear missele, maar denk dat ze nog power genoeg heeft.
Maar als ik niet via lucht kan hoe dan wel? Via water gaat niet, zie reply op quote van mschol
Yup, speel met general Tao. Heb eventjes paar MIG's gestuurd, maar er kwamen er maar 2 van de 4 terug, en EMP-patriot was er net niet aan. Maar heb nu een paar nuke's op eiland losgelaten en heb een veilige ruimte om troepen neer te zetten. Ze hadden al geen Command Center en Dozer meer, dus bouwen ging daar ook al niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.
Daarnaast zou je de generaalsvaardigheden kunnen opsparen, totdat de beschikking hebt over de (nuclear) carpetbombing en EMP. Zodra je de EMP hebt, zou je daarmee een aantal EMP-patriots tijdelijk uitschakelijk, waardoor je via de lucht een aantal eenheden aan land kunt zeggen. Ik zou gaan voor infanterie, omdat tanks toch gauw weer worden uitgeschakeld door EMP-patriots. En als ze uitgeschakeld zijn, uiteraard de EMP-patriots verwijderenDaarnaast een aantal nukes bouwen en opsparen, zodat je er een aantal tegelijkertijd kunt afvuren. Als je met zes nukes een groot deel van de energiecentrales kunt vernietigen.
Als je per lucht zijn basis binnenvalt, zou ik ook Black Lotus meenemen. Met een beetje mazzel kun je haar War Factory of Barracks overnemen.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk?
Over die tactical nuke upgrade moet je altijd eerst goed nadenken. Als je MiGs uitsluitend wilt inzetten tegen units dan moet je die zeker kopen, maar als je MiGs wilt gebruiken om structures uit te schakelen moet je dat NOOIT doen. Tactical nuke migs ZUIGEN tegen structures, dan ben je veel beter aan reguliere MiGs, het liest met black napalm upgrade.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.
ze zijn het in iedergeval wel van plan maar hoe en wat weet ik niet, neem een kijkje op www.planetcnc.comquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Jump het volgende:
Ik las hier en daar iets van een nieuwe C&C. Hoe ver zijn deze "roddels" waarheid ?
Een image proberen maken en die image als virtuele cd zetten? Zo lukt het meestal nog welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Mr.J het volgende:
Bah, wilde ik weer eens C&C Generals installeren krijg ik op de laatste CD een 'file not found' error. Internet raadplegen geeft aan dat ik maar een nieuwe CD set moet zien te regelen. Maar heb 't bonnetje al lang niet meer!
En 2 jaar geleden toen ik hem voor 't eerst installeerde deed hij het wel gewoon.
c&C heeft/had de ludieke beveiliging om alles op te blazen na 1 minuut spelen als je een gekopiieerde versie speelde, maar ik weet niet ogf dat vppr generals nog steeds geld (nooit op geletquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Mr.J het volgende:
Zou je denken?
Buiten dat was C&C dacht ik beveiligd met iets dat je dat niet kon gebruiken.
Ik heb later die upgrade nog gedaan, maar denk niet dat ik deze gebruikt heb. Ik ga deze avond/morgenavond de missie eens opnieuw spelen en proberen geen gebruik te maken van nuclear missiles ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:12 schreef RubberenRobbie het volgende:
@FallenAngel666:
Daar heb je best gelijk in! Ik vond Tactical nukes al niet zo effectief tegen gebouwen. Om een Command Center van een vijand te vernietigen met Nuke Cannon ben je ook wel even bezig trouwens, maar dat is weer iets anders. In ieder geval had ie ook de Black Napalm-upgrade moeten aanschaffen (want aan de geselecteerde Flame Tank in de screenshot is te zien dat dat nog niet was gedaan).
Die oliebronnen zijn Tech Buildings en die moet je eerst veroveren. Hiervoor moet je in de Barracks eerst de Capture Building upgrade kopen. Als die upgrade gekocht is dan kan je met een Ranger, Rebel of Red Guard (afhankelijk van het leger waar je mee speelt) een neutraal of vijandelijk gebouw Capturen. Je klikt één zo'n unit aan, kiest het Capture symbool en klikt dan op het gebouw dat je wilt capturen.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:48 schreef versteegrob het volgende:
Vraagje
Sinds gisteren speel ik het weer maar ik vind het echt nog moeilijk om te winnen met medium. Hoe krijg ik geld van die olie pompen? En hoe bouw ik een bunker met rockets
Werken Gatling tanks en cannons niet goed dan? Tegen de AF-general werken Tank Hunters minder goed, omdat de Raptors zijn uitgerust met lasers die raketten uit de lucht plukken. Tegen lood werken die lasers minder goedquote:Op zondag 19 juni 2005 23:08 schreef versteegrob het volgende:
Nou ik vind het nog echt moeilijk zeg. De challenge op medium kan ik echt nog niet winnen. Net tegen airforce gevochten maar volgens mij moet je echt duizenden mannetjes hebben om een paar vliegtuigen tegen te houden. Ze komen steeds door bij mij.
Als je tegen de Airforce general speelt is goede luchtafweer belangrijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:08 schreef versteegrob het volgende:
Nou ik vind het nog echt moeilijk zeg. De challenge op medium kan ik echt nog niet winnen. Net tegen airforce gevochten maar volgens mij moet je echt duizenden mannetjes hebben om een paar vliegtuigen tegen te houden. Ze komen steeds door bij mij.
hoebedoel je dat??? er zijn wel verscheidene mods o.a CnC Holland (alles naar nederlandse leger omgetoverd...)quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Bestaan hier nog leuke add-ons van?
Als je hamachi hebt wil ik wel 1vs1 doen (1.7)quote:Op donderdag 3 november 2005 16:22 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
ik wil wel ens online tegen iemand.
of met Generals zelf, en anders met zero hour, maakt me niks uit eigenlijk
welke mensen hier spelen er nog veel of regelmatig en willen met mij en of meerdere wat partijtjes spelen ? en of een toernooitje ofzow ?
over een vpn ofzow
ja net geinstallerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
enne dr_cortex, heb je het al weer eens geinstalleerd ?
Ik vraag me in feite af waarom jij met zo'n domme raectie moet schoppequote:
Dat is iets tussen Defiance en mijquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vraag me in feite af waarom jij met zo'n domme raectie moet schoppe![]()
Wat zou ik anders bedoelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:14 schreef Nietmachine2 het volgende:
In een Twilight Flame server? Je bedoelt dat je een game host om te spelen op de map Twilight Flame?![]()
Tournament Desert is natuurlijk DE map en 1vs1 de spelmode. Hoewel ik elke 2 player map in orde vind, maar door onbalance in de armies is eigenlijk alleen TD geschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |