Deze game is rond 0:30 nederlandse tijd door Westwood bekend gemaakt.
Ik laat de rest over aan de screenshots.
Voor meer info....
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,556767,00.html
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 09-03-2002 01:51]
quote:Ik hoop het, ik was erg verslaafd aan dat spel.
Op zaterdag 09 maart 2002 02:13 schreef The Unforgiven het volgende:
Total Annihilation... maar dan beter.
quote:heb alle command an conquer games hier liggen
Op zaterdag 09 maart 2002 02:20 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik hoop het, ik was erg verslaafd aan dat spel.
"You're fighting the future evil axis, a legitimate terrorist nation-state in the West Central Asia."
[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 09-03-2002 02:36]
Verder ziet dit er wel erg gaaf uit....
....voor als Renegade ons niet meer kan boeien !
quote:Lol... hahahaha.... ga je gang, maar doe je voordat die uitkomt nog een paar andere reviews... anders blijft het zo stil
Op zaterdag 09 maart 2002 08:39 schreef Slarioux het volgende:
DIE WIL IK HEBBUH!!!
DeGVR, die reserveer ik alvast om te reviewen![]()
Ik heb lekkur Freedom Force als gereserveerd
quote:nou ik dus wel meestal hoe mooier hoe beter
Op zaterdag 09 maart 2002 10:29 schreef Solomon het volgende:
eik wel jammer als ze m 3d gaan maken, ik vonnut stoere aan c&c dat het zon simpele bediening was, ik ga in zon geval niet echt voor de graphic...
quote:Dit spel heeft als basis de Renegade 3D Engine. Maar aangezien dit een 3D RTS is en Renegade een FPS, hebben ze er verder heel erg veel aan moeten veranderen. Wel grappig dat ze eerst ook naar de Quake, Unreal en Lithtech engines hebben gekeken om te kijken of die bruikbaar waren, en dan uiteindelijk toch bij hun eigen FPS terecht zijn gekomen.
Op zaterdag 09 maart 2002 10:13 schreef Kptelmo het volgende:
Zou dit gebaseerd zijn op Emperor : Battle for Dune ? Dat gaat dan zwaar trekken aan je pc.Verder ziet dit er wel erg gaaf uit....
....voor als Renegade ons niet meer kan boeien !
quote:Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.
Op zondag 10 maart 2002 02:26 schreef CJ het volgende:[..]
Dit spel heeft als basis de Renegade 3D Engine. Maar aangezien dit een 3D RTS is en Renegade een FPS, hebben ze er verder heel erg veel aan moeten veranderen. Wel grappig dat ze eerst ook naar de Quake, Unreal en Lithtech engines hebben gekeken om te kijken of die bruikbaar waren, en dan uiteindelijk toch bij hun eigen FPS terecht zijn gekomen.
Ik ben personelijk niet bepaald onder de indruk van de Renegade-engine, ik vond 'm zelfs ronduit primitief.
quote:Ja, vergeleken met een Quake 3 of Unreal engine ziet het er vrij primitief uit. Maar de Renegade engine kan heel goed grote uitgebreide levels weergeven. En ik vind 'm in Multiplay toch goed en snel presteren.
Op zondag 10 maart 2002 12:17 schreef MacBeth het volgende:[..]
Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.
Ik ben personelijk niet bepaald onder de indruk van de Renegade-engine, ik vond 'm zelfs ronduit primitief.
quote:Mag ik daar de nodige euro's op inzetten?
Op zondag 10 maart 2002 15:11 schreef QyRoZ het volgende:
Het ziet er erg stoer uit! Maar ik ben bang dat mijn arme P3-450 dit niet gaat trekken
quote:Ik ben bang dat je die weddenschap gaat winnen
Op zondag 10 maart 2002 15:22 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mag ik daar de nodige euro's op inzetten?
quote:maar bij een strategie game maakt dat niet veel uit vind ik. Daarbij gaat het echt om elementen uit de game, zoals bij Empire Earth de vliegdekschepen,de echt krachtige atoomwapens,de helicopters, de duikboten, de.... ach... *zwijmel*
Op zondag 10 maart 2002 12:17 schreef MacBeth het volgende:[..]
Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.
Beste voorbeeld van grote afstanden vond ik trouwens Total annihilation.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)
quote:ik zou zeggen, succes met het maken
Op zondag 10 maart 2002 18:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik wil wel eens een game zien waarbij je echt GIGANTISCHE afstanden tussen 2 vijanden hebt.
En ook alles in ware grootte is, en waar ook alles realtime is, dus manschappen koop je niet 1 2 3 , maar die moet je echt trainen e.d.
En vliegdekschepen moet je echt laten bouwen en dat kan behoorlijk lang duren.
Dus niet een spel met missies, maar echt een doorlopende gameplay waarin het enige doel het verslaan van de vijand is, hoe en wat bepaal je zelf.
Je kunt bijvoorbeel al je resources steken in geld om beter materiaal voor je manschappen te kopen, maar dan heb je weer minder geld voor andere gebieden.
Of je steekt veel geld in spionage en sabotage.
Of in de luchtmacht, of etc etc etc.
Beste voorbeeld van grote afstanden vond ik trouwens Total annihilation.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |