abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3433996
Ik ben verbaast dat er nog geen topic over dit nieuw spel van Westwood is te vinden.

Deze game is rond 0:30 nederlandse tijd door Westwood bekend gemaakt.

Ik laat de rest over aan de screenshots.

Voor meer info....
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,556767,00.html

[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 09-03-2002 01:51]

pi_3434002
Holy shit! Dat ziet er WAANZINNIG uit!
I wasn't supposed to BE here today!
  zaterdag 9 maart 2002 @ 02:07:34 #3
23629 Taxfree
Bonnetje BTW erbij?
pi_3434120
wat een details!
What noise annoys an oyster most? Well, any noise annoys an oyster. But a noisy noise annoys an oyster most.
pi_3434148
Total Annihilation... maar dan beter.
Mankind has lost it's way. Seperated by color, language, religion, and the many many layers of society. I wonder why, we are all born human.
pi_3434172
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 02:13 schreef The Unforgiven het volgende:
Total Annihilation... maar dan beter.
Ik hoop het, ik was erg verslaafd aan dat spel.
pi_3434194
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 02:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik hoop het, ik was erg verslaafd aan dat spel.

heb alle command an conquer games hier liggen
Wanneer verschepen ze deze game?

"You're fighting the future evil axis, a legitimate terrorist nation-state in the West Central Asia."

[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 09-03-2002 02:36]

zaterdag 9 maart 2002 @ 08:39:04 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_3434914
DIE WIL IK HEBBUH!!!

DeGVR, die reserveer ik alvast om te reviewen

pi_3434982
Ziet er inderdaad erug vet uit...!!!
  zaterdag 9 maart 2002 @ 10:13:58 #9
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_3435177
Zou dit gebaseerd zijn op Emperor : Battle for Dune ? Dat gaat dan zwaar trekken aan je pc.

Verder ziet dit er wel erg gaaf uit....

....voor als Renegade ons niet meer kan boeien !

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
  zaterdag 9 maart 2002 @ 10:15:19 #10
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_3435184
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 08:39 schreef Slarioux het volgende:
DIE WIL IK HEBBUH!!!

DeGVR, die reserveer ik alvast om te reviewen

Lol... hahahaha.... ga je gang, maar doe je voordat die uitkomt nog een paar andere reviews... anders blijft het zo stil

Ik heb lekkur Freedom Force als gereserveerd

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zaterdag 9 maart 2002 @ 10:18:55 #11
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_3435204
dammm kwijl kwijl kwijl kwijl
deze ziet er ook weer erg goed uit.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_3435264
eik wel jammer als ze m 3d gaan maken, ik vonnut stoere aan c&c dat het zon simpele bediening was, ik ga in zon geval niet echt voor de graphic...
  zaterdag 9 maart 2002 @ 10:37:39 #13
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_3435304
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 10:29 schreef Solomon het volgende:
eik wel jammer als ze m 3d gaan maken, ik vonnut stoere aan c&c dat het zon simpele bediening was, ik ga in zon geval niet echt voor de graphic...
nou ik dus wel meestal hoe mooier hoe beter
Dit ziet er pas echt realitisch uit.
pi_3435773
Hmmm...dat wordt dus even een GeForce 3 / 4 aanschaffen voordat dit uitkomt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 9 maart 2002 @ 21:48:26 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3440854
GeForce3 heb ik al, nu nog een betere moederplank en proc.
En misschien een betere soundcard.
The Internets, I needs it..
pi_3443748
Het enige dat ik nog nodig heb is zo'n 256mb ddr geheugen erbij, en een beter videokaart, nu een Geforce 2 GTS deluxe, voor de rest is alles "state of the art".
pi_3443909
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 10:13 schreef Kptelmo het volgende:
Zou dit gebaseerd zijn op Emperor : Battle for Dune ? Dat gaat dan zwaar trekken aan je pc.

Verder ziet dit er wel erg gaaf uit....

....voor als Renegade ons niet meer kan boeien !

Dit spel heeft als basis de Renegade 3D Engine. Maar aangezien dit een 3D RTS is en Renegade een FPS, hebben ze er verder heel erg veel aan moeten veranderen. Wel grappig dat ze eerst ook naar de Quake, Unreal en Lithtech engines hebben gekeken om te kijken of die bruikbaar waren, en dan uiteindelijk toch bij hun eigen FPS terecht zijn gekomen.
Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 10 maart 2002 @ 12:17:49 #18
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_3445717
quote:
Op zondag 10 maart 2002 02:26 schreef CJ het volgende:

[..]

Dit spel heeft als basis de Renegade 3D Engine. Maar aangezien dit een 3D RTS is en Renegade een FPS, hebben ze er verder heel erg veel aan moeten veranderen. Wel grappig dat ze eerst ook naar de Quake, Unreal en Lithtech engines hebben gekeken om te kijken of die bruikbaar waren, en dan uiteindelijk toch bij hun eigen FPS terecht zijn gekomen.

Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.

Ik ben personelijk niet bepaald onder de indruk van de Renegade-engine, ik vond 'm zelfs ronduit primitief.

Down[br]Under
pi_3446741
quote:
Op zondag 10 maart 2002 12:17 schreef MacBeth het volgende:

[..]

Heeft waarschijnlijk vooral met geld te maken, je eigen engine gebruiken is gratis, voor andere engines moet je licenties betalen.

Ik ben personelijk niet bepaald onder de indruk van de Renegade-engine, ik vond 'm zelfs ronduit primitief.

Ja, vergeleken met een Quake 3 of Unreal engine ziet het er vrij primitief uit. Maar de Renegade engine kan heel goed grote uitgebreide levels weergeven. En ik vind 'm in Multiplay toch goed en snel presteren.
Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 10 maart 2002 @ 15:11:37 #20
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_3446785
Het ziet er erg stoer uit! Maar ik ben bang dat mijn arme P3-450 dit niet gaat trekken
For great justice!
  zondag 10 maart 2002 @ 15:22:30 #21
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3446898
quote:
Op zondag 10 maart 2002 15:11 schreef QyRoZ het volgende:
Het ziet er erg stoer uit! Maar ik ben bang dat mijn arme P3-450 dit niet gaat trekken
Mag ik daar de nodige euro's op inzetten?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  zondag 10 maart 2002 @ 15:45:24 #22
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_3447038
quote:
Op zondag 10 maart 2002 15:22 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Mag ik daar de nodige euro's op inzetten?

Ik ben bang dat je die weddenschap gaat winnen
For great justice!
pi_3448032
quote:
Op zondag 10 maart 2002 12:17 schreef MacBeth het volgende:

[..]

maar bij een strategie game maakt dat niet veel uit vind ik. Daarbij gaat het echt om elementen uit de game, zoals bij Empire Earth de vliegdekschepen,de echt krachtige atoomwapens,de helicopters, de duikboten, de.... ach... *zwijmel*
pi_3448721
Ik wil wel eens een game zien waarbij je echt GIGANTISCHE afstanden tussen 2 vijanden hebt.
En ook alles in ware grootte is, en waar ook alles realtime is, dus manschappen koop je niet 1 2 3 , maar die moet je echt trainen e.d.
En vliegdekschepen moet je echt laten bouwen en dat kan behoorlijk lang duren.
Dus niet een spel met missies, maar echt een doorlopende gameplay waarin het enige doel het verslaan van de vijand is, hoe en wat bepaal je zelf.
Je kunt bijvoorbeel al je resources steken in geld om beter materiaal voor je manschappen te kopen, maar dan heb je weer minder geld voor andere gebieden.
Of je steekt veel geld in spionage en sabotage.
Of in de luchtmacht, of etc etc etc.

Beste voorbeeld van grote afstanden vond ik trouwens Total annihilation.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)

maandag 11 maart 2002 @ 10:39:24 #25
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_3454510
quote:
Op zondag 10 maart 2002 18:55 schreef Refragmental het volgende:
Ik wil wel eens een game zien waarbij je echt GIGANTISCHE afstanden tussen 2 vijanden hebt.
En ook alles in ware grootte is, en waar ook alles realtime is, dus manschappen koop je niet 1 2 3 , maar die moet je echt trainen e.d.
En vliegdekschepen moet je echt laten bouwen en dat kan behoorlijk lang duren.
Dus niet een spel met missies, maar echt een doorlopende gameplay waarin het enige doel het verslaan van de vijand is, hoe en wat bepaal je zelf.
Je kunt bijvoorbeel al je resources steken in geld om beter materiaal voor je manschappen te kopen, maar dan heb je weer minder geld voor andere gebieden.
Of je steekt veel geld in spionage en sabotage.
Of in de luchtmacht, of etc etc etc.

Beste voorbeeld van grote afstanden vond ik trouwens Total annihilation.
Alleen moet dit nog groter kunnen. (En het liefst met WO2 of hedendaags materiaal.)

ik zou zeggen, succes met het maken
beetje programmeren en je komt er wel .
Maar ik moet zeggen dat ik het wel met je eens bent, maar ik denk alleen dat, dat soort spellen erg lang kan duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')