abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23788915
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:36 schreef Tarantino het volgende:
Dan maar hier

Mijn probleem:

Waarom kan ik met C&C Generals (en Zero Hour) geen hogere resolutie kiezen dan 1152x864? Mijn TFT heeft een native van 1280x1024, dus op die resolutie wil ik dan ook draaien.

Specs:

AMD 64 3200+
1 GB RAM
Geforce 6800 LE (128 MB) (nieuwste drivers)

Een kennis van me kan tot 1600x1200 en heeft een trager systeem. Wie weet antwoord?
Ik heb het al opgelost: heb handmatig options.ini gewijzigd en hij pikt het . Toch raar dat ie dat zelf niet detecteert, schijnt aan mijn TFT te liggen.
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier
pi_23843409
eff compleet offtopic, maar heb geen zin om een centrale c&c Thread te openen, moet ik eerst een deftige OP maken :
er is een officieel bericht gekomen dat Red Alert 3 in de maak is...
deze wordt gemaaktr door het team dat ook achter Red alert 2, yuri's revenge & generals zit...


zie http://www.planetcnc.com

[ Bericht 11% gewijzigd door mschol op 08-12-2004 22:50:54 ]
  donderdag 9 december 2004 @ 01:11:39 #93
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23846921
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef mschol het volgende:
eff compleet offtopic, maar heb geen zin om een centrale c&c Thread te openen, moet ik eerst een deftige OP maken :
er is een officieel bericht gekomen dat Red Alert 3 in de maak is...
deze wordt gemaaktr door het team dat ook achter Red alert 2, yuri's revenge & generals zit...


zie http://www.planetcnc.com
Als ze weer lekkere (openings)muziek maken voor dat deel ben ik vóór!
The Internets, I needs it..
  zondag 2 januari 2005 @ 18:50:51 #94
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_24358200
ik heb ook een vraagje,
ik gebruik ontzettend vaak de cursor toetsen om over het landschap te vliegen.. (ipv de muis te gebruiken) maar willekeurig is dit mogelijk:
de ene keer kan ik alleen de builder-voertuigen kiezen..
en de andere keer kan ik netjes over het landschap vliegen met de camera.
zoals gezegd is hier geen vast patroon voor wanneer dit gebeurt?
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
het updaten van het spel heeft niet geholpen b.t.w.
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_24360149
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:50 schreef wouswous het volgende:
ik heb ook een vraagje,
ik gebruik ontzettend vaak de cursor toetsen om over het landschap te vliegen.. (ipv de muis te gebruiken) maar willekeurig is dit mogelijk:
de ene keer kan ik alleen de builder-voertuigen kiezen..
en de andere keer kan ik netjes over het landschap vliegen met de camera.
zoals gezegd is hier geen vast patroon voor wanneer dit gebeurt?
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
het updaten van het spel heeft niet geholpen b.t.w.
heeft het misschien te maken met het feit dat je al een bulldozer/voertuig geselecteerd hebt??
ik zou niks anders kunnen verzinnen
pi_24361030
wel, je kan n bouwer kiezen onderin je beeld
nog n keer klikken, en je krijgt n andere
alleen degene die niet aan het bouwen zijn dan.
met rechtermuis de - selecteer je de hap
en met rechtermuis inhouden nog n keer, kan je sneller scrollen
je units kan je dan weer als groepen opslaan
zo zijn bij mij de luchtmacht vaak 1 tot 4, mn chinook 5, choppers 6 en 7, etc.
als ik USA ben dan
-
pi_24437312
Ik hoop dat ze weer een beetje terug naar de basics gaan met C&C 3 want Generals vond ik helemaal ruk
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:06:40 #98
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24439250
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik hoop dat ze weer een beetje terug naar de basics gaan met C&C 3 want Generals vond ik helemaal ruk
Wat vond je er dan ruk aan? Het (welk) verhaal?
The Internets, I needs it..
pi_24440201
Ik vond generals geweldig!

Waarom terug naar de basics? Wil je anno 2005 nog een 2d rtsje zien? Ik iig niet hoor, hoe leuk alle delen ook waren, het was tijd voor vernieuwing, en die gaf generals enigzins.
pi_24453706
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:51 schreef Markster het volgende:
Ik vond generals geweldig!

Waarom terug naar de basics? Wil je anno 2005 nog een 2d rtsje zien? .
* meldt
pi_24786157
zijn er mensen die cheats kennen waar je het spel niet moet voor herschrijven?
pi_24787375
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:48 schreef zwellie het volgende:
zijn er mensen die cheats kennen waar je het spel niet moet voor herschrijven?
http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGLD,GGLD:2004-43,GGLD:en&q=zero+hour+trainer&spell=1


google is your best friend

geen echte cheats (hebben ze nooit gehad volgens mij) maar wel trainers
pi_25014114
zeg ik heb een vraagje hoe voeg je die cheats in?
je moet een deel van het prog herschrijven
bv:buildcost van 2000 naar 0 verlagen
pi_26794456
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:56 schreef zwellie het volgende:
zeg ik heb een vraagje hoe voeg je die cheats in?
je moet een deel van het prog herschrijven
bv:buildcost van 2000 naar 0 verlagen
dat zijn gewoon .ini bestanden, kan je vinden in je generals directory in je mijn documenten
pi_26794492
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:38 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.google.com/search?hl=nl&rls=GGLD,GGLD:2004-43,GGLD:en&q=zero+hour+trainer&spell=1


google is your best friend

geen echte cheats (hebben ze nooit gehad volgens mij) maar wel trainers
echte cheats hadden ze idd nooit, je kon altijd de regels van het spel aan passen (maar de vijand had deze voordelen dan dus ook...)
in ra1, ra2 en ts heette dat bestand rules.ini, in c&c1 weet ik het niet en in generals zijn het gewoon een hoop bestanden,..
pi_26796196
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:41 schreef mschol het volgende:
eff compleet offtopic, maar heb geen zin om een centrale c&c Thread te openen, moet ik eerst een deftige OP maken :
er is een officieel bericht gekomen dat Red Alert 3 in de maak is...
deze wordt gemaaktr door het team dat ook achter Red alert 2, yuri's revenge & generals zit...


zie http://www.planetcnc.com
En het team wat achter Command&Conquer '95 zat, en het team wat achter Red Alert '95 zat, leven die nog? Die zie ik veel liever,

die 2 spellen waren echt übertof
-
  Lieve Belg maandag 6 juni 2005 @ 19:41:45 #107
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27685828
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.

Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?

Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_27686819
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.

Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?

Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
navel shipyard
pi_27686997
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:41 schreef Jump het volgende:
Ik heb Zero Hour onlangs geinstalleerd en ben wat missies aan het spelen.

Maar bij 1 missie zit ik vast. Ik kan niet over het water, tenzij ik heli bouw, maar door beveiliging van ander eiland is heli al in stukken voor die ook maar in de buurt komt. Iemand idee?

Screenshot: http://images.internix.be/files/temp/naamloos.JPG
Dat is de missie tegen de Superweapon General, als ik me niet vergis. Als ik zo die pieken van je kijk, zou ik wat nukes bouwen om daarmee haar energieproductie op een lager pitje te zeggen. De artillery barrage kun je er ook voor gebruiken. Via de lucht binnenvallen is geen goede optie, want de helicopers (en MIGs) kunnen niet zo goed tegen EMP-Patriots
  Lieve Belg maandag 6 juni 2005 @ 21:02:29 #110
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27688834
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:08 schreef mschol het volgende:

[..]

navel shipyard
in zero hour kan je geen boten bouwen
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:13 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Dat is de missie tegen de Superweapon General, als ik me niet vergis. Als ik zo die pieken van je kijk, zou ik wat nukes bouwen om daarmee haar energieproductie op een lager pitje te zeggen. De artillery barrage kun je er ook voor gebruiken. Via de lucht binnenvallen is geen goede optie, want de helicopers (en MIGs) kunnen niet zo goed tegen EMP-Patriots
yupz, dat is die missie

Maar die nuclear missele zorgen er nog niet voor dat alles vernietigd is. Kan wel de grote groep centrales bovenaan wegvegen van de kaart met nuclear missele, maar denk dat ze nog power genoeg heeft.

Maar als ik niet via lucht kan hoe dan wel? Via water gaat niet, zie reply op quote van mschol
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_27689546
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef Jump het volgende:

[..]

in zero hour kan je geen boten bouwen
[..]

yupz, dat is die missie

Maar die nuclear missele zorgen er nog niet voor dat alles vernietigd is. Kan wel de grote groep centrales bovenaan wegvegen van de kaart met nuclear missele, maar denk dat ze nog power genoeg heeft.

Maar als ik niet via lucht kan hoe dan wel? Via water gaat niet, zie reply op quote van mschol
Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.

Daarnaast zou je de generaalsvaardigheden kunnen opsparen, totdat de beschikking hebt over de (nuclear) carpetbombing en EMP. Zodra je de EMP hebt, zou je daarmee een aantal EMP-patriots tijdelijk uitschakelijk, waardoor je via de lucht een aantal eenheden aan land kunt zeggen. Ik zou gaan voor infanterie, omdat tanks toch gauw weer worden uitgeschakeld door EMP-patriots. En als ze uitgeschakeld zijn, uiteraard de EMP-patriots verwijderen Daarnaast een aantal nukes bouwen en opsparen, zodat je er een aantal tegelijkertijd kunt afvuren. Als je met zes nukes een groot deel van de energiecentrales kunt vernietigen.

Als je per lucht zijn basis binnenvalt, zou ik ook Black Lotus meenemen. Met een beetje mazzel kun je haar War Factory of Barracks overnemen.

Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk?
  Lieve Belg maandag 6 juni 2005 @ 21:46:39 #112
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27690524
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.

Daarnaast zou je de generaalsvaardigheden kunnen opsparen, totdat de beschikking hebt over de (nuclear) carpetbombing en EMP. Zodra je de EMP hebt, zou je daarmee een aantal EMP-patriots tijdelijk uitschakelijk, waardoor je via de lucht een aantal eenheden aan land kunt zeggen. Ik zou gaan voor infanterie, omdat tanks toch gauw weer worden uitgeschakeld door EMP-patriots. En als ze uitgeschakeld zijn, uiteraard de EMP-patriots verwijderen Daarnaast een aantal nukes bouwen en opsparen, zodat je er een aantal tegelijkertijd kunt afvuren. Als je met zes nukes een groot deel van de energiecentrales kunt vernietigen.

Als je per lucht zijn basis binnenvalt, zou ik ook Black Lotus meenemen. Met een beetje mazzel kun je haar War Factory of Barracks overnemen.

Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk?
Yup, speel met general Tao. Heb eventjes paar MIG's gestuurd, maar er kwamen er maar 2 van de 4 terug, en EMP-patriot was er net niet aan. Maar heb nu een paar nuke's op eiland losgelaten en heb een veilige ruimte om troepen neer te zetten. Ze hadden al geen Command Center en Dozer meer, dus bouwen ging daar ook al niet meer.

Moeilijkheidsgraad is easy of middle. Is lang geleden dat ik gespeeld heb, en vorige C&C was RA2 ofzo, dus er eventjes inkomen


Edit: en het is gelukt, dank je voor de info

[ Bericht 4% gewijzigd door Jump op 06-06-2005 21:58:14 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_27690981
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef Jump het volgende:

[..]

in zero hour kan je geen boten bouwen
shit das wwaar ook ik zat eff met RA2 in me hoofd
  Lieve Belg dinsdag 7 juni 2005 @ 10:59:46 #114
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27702060
Ik las hier en daar iets van een nieuwe C&C. Hoe ver zijn deze "roddels" waarheid ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:49:11 #115
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_27705249
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Als je general Tao bent, zou je de MiG's eventueel nog kunnen uitrusten met Tactical Nukes. Eén MIG wordt nog wel uit de lucht geschoten door een patriot, maar vier is net te veel.
Over die tactical nuke upgrade moet je altijd eerst goed nadenken. Als je MiGs uitsluitend wilt inzetten tegen units dan moet je die zeker kopen, maar als je MiGs wilt gebruiken om structures uit te schakelen moet je dat NOOIT doen. Tactical nuke migs ZUIGEN tegen structures, dan ben je veel beter aan reguliere MiGs, het liest met black napalm upgrade.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_27705987
@FallenAngel666:

Daar heb je best gelijk in! Ik vond Tactical nukes al niet zo effectief tegen gebouwen. Om een Command Center van een vijand te vernietigen met Nuke Cannon ben je ook wel even bezig trouwens , maar dat is weer iets anders. In ieder geval had ie ook de Black Napalm-upgrade moeten aanschaffen (want aan de geselecteerde Flame Tank in de screenshot is te zien dat dat nog niet was gedaan).
pi_27707623
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:59 schreef Jump het volgende:
Ik las hier en daar iets van een nieuwe C&C. Hoe ver zijn deze "roddels" waarheid ?
ze zijn het in iedergeval wel van plan maar hoe en wat weet ik niet, neem een kijkje op www.planetcnc.com
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:13:59 #118
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27710015
Bah, wilde ik weer eens C&C Generals installeren krijg ik op de laatste CD een 'file not found' error. Internet raadplegen geeft aan dat ik maar een nieuwe CD set moet zien te regelen. Maar heb 't bonnetje al lang niet meer!

En 2 jaar geleden toen ik hem voor 't eerst installeerde deed hij het wel gewoon.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Lieve Belg dinsdag 7 juni 2005 @ 15:25:13 #119
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27710397
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:13 schreef Mr.J het volgende:
Bah, wilde ik weer eens C&C Generals installeren krijg ik op de laatste CD een 'file not found' error. Internet raadplegen geeft aan dat ik maar een nieuwe CD set moet zien te regelen. Maar heb 't bonnetje al lang niet meer!

En 2 jaar geleden toen ik hem voor 't eerst installeerde deed hij het wel gewoon.
Een image proberen maken en die image als virtuele cd zetten? Zo lukt het meestal nog wel
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:31:14 #120
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_27710631
Zou je denken?

Buiten dat was C&C dacht ik beveiligd met iets dat je dat niet kon gebruiken.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')