Nieuwe filmpies Zero Hour:
IGN
Zero hour
De Nieuwe screenshots hier : http://www.gamespot.com/pc/strategy/candcgeneralszerohour/screenindex.html
quote:Westwood is weg
Op zondag 5 oktober 2003 15:11 schreef Chevron het volgende:
Gaat westwood nou trouwens nog meer C&C spellen maken of is het nu afgelopen?
Nu begonnen aan China en zit ik in missie 3. Hier moet je snel genoeg de vijand vernielen voordat de publieke opinie naar 0 is gedaald.
Tot nu toe 1 keer gespeeld maar ben ik gestrand in het zicht van de haven.
Vanavond nog een keer doen, maar dan sneller meer tanks bouwen.
Carpet bombing, leuk, maar mij te zwak, die bommen kunnen een stuk sterker (zou ook realistischer zijn)
quote:Via msn weet ik niet, maar via teamspeak is het zeker mogelijk. Zo communiceer ik in Il-2 Sturmovik. Zoek met google maar eens op teamspeak.
Op maandag 6 oktober 2003 14:15 schreef MSTERR het volgende:
ik hou het kort : is het mogelijk om een headset aan te sluiten en via msn te laten werken en dan online te kunnen spelen
alleen het lijkt me zo moeilijk volgens mij heb je der twee geluidskaarten der voor nodigals ik der logisch over nadenk
quote:Die carpetbombing moet je altijd in combinatie gebruiken. Mooiste is als je bijvoorbeeld China Nuke General bent eerst met artillerie wat power supplies op te blazen en dan de nuke carpet bomber eroverheen.
Op maandag 6 oktober 2003 11:50 schreef Killjoy het volgende:
Carpet bombing, leuk, maar mij te zwak, die bommen kunnen een stuk sterker (zou ook realistischer zijn)
De US carpetbomber is trouwens ook heerlijk om gewoon over een paar belangrijke gebouwen of stilstaande troepenconcentratie te gooien.
quote:Ik geloof niet dat dat mogelijk is sinds de replaybestanden alleen maar scripts zijn en de engine van Generals (zero hour) gebruiken.
Op maandag 6 oktober 2003 16:23 schreef Exterior het volgende:
Weet iemand misschien of er een programmaatje is om die replays buiten generals/zero hour om te bekijken?
Als ik op het internet 4 vs 4 speel dan gebeurd dit ook dus het lijkt er op dat als het heel druk word in het spel dat dit dan gebeurd .
Daar komt bij dat het zowel online als ofline erg laggy gaat als er meerder computers in het spel zijn .
Ik heb alles op het laagste detail gezet en dan nog gaat het laggy .
Het systeem moet dit spel makkelijk kunnen draaien .
AMD XP 2600+ op 333 FSB
Asus nforce 2 mobo
1024 mb PC3200 Corsair cas 2 mem
10000 toeren Raptor schijf
ATI 9800 pro 128 mb (Orgineel)
Win XP met DX9 b .
Video driver versie nummer : 6.14.10.6378
Het word niet te heet dat is onmogelijk .
Met adaware alle spy software gekild
En alle achtergrond programmas zijn uit ook de virus scanner .
Wie weet wat ik nog kan doen ?
Ik heb echt alles al geprobeerd . Het is eigelijk begonnen toen ik van Nvidia over ging naar ATI .
Ik heb ook de omega drivers er in gedaan en een paar test games gespeeld .
Ofline 1 vs 2 geeft hij de error niet en 2 vs 2 ook niet op het internet .
Maar toen ik de game speed op 15 deed en ofline 4 vs 3 speelde gaf hij weer de S error en als ik de game speed op 60 doe dan is het hetzelfde leidje .
Ik ben er bijna wel van overtuigt dat het gaat om de hoeveelheid units in de game het is ook vaak als ik een groote aanval ga doen .
En dan nog het haperren dat komt er nog bij .
Is er iemand hier die 4 vs 3 brutals vloeiend over zijn scherm ziet gaan ?
Je moet dus in het begin je basis verkopen en dan ff naar het scherm blijven tuuren net zo lang tot het gaat laggen en of er uit klapt .
quote:kan het zijn dat je systeem oververhit raakt?
Op maandag 6 oktober 2003 21:21 schreef MMXMMX het volgende:
Als ofline een game start en ik speel samen met 3 hard computers tegen 3 hard computers dan klapt hij er na een tijdje uit met deze melding .
quote:Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik zie helemaal niks van Gamespy bij Zero Hour, ik log gewoon in op de EA server zonder problemen.
Op maandag 6 oktober 2003 21:16 schreef G1Ace het volgende:
ik heb een klein probleempje
ik vind die gamespy maar niks aan (die censuur)
een vriend van me heeft ook generals zero hour, maar die heeft het ook niet zo op gamespy verzien
Heb een router, kan niet naar zijn pc verbinden
(ik heb legale versie)
is er een manier om dit goed te zetten?
(en ik kan niet de router eruit knikken)
quote:type eens in: osama saddam hussein fuck shit crap etc
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:29 schreef Killjoy het volgende:[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, ik zie helemaal niks van Gamespy bij Zero Hour, ik log gewoon in op de EA server zonder problemen.
quote:assho pakt ie ook al niet. Ookal is het geen volledig woord.
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:33 schreef G1Ace het volgende:[..]
type eens in: osama saddam hussein fuck shit crap etc
allemaal gecensureerd
kan ik niet tegen
Wat je kan proberen is natuurlijk de NAT van de router goed door te lussen en het IP van zijn router gebruiken.
quote:Ahhh, de profanity filter in de communicator. Die mag van mij ook uitgeschakeld worden. Ikke snap ikke snap
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:33 schreef G1Ace het volgende:[..]
type eens in: osama saddam hussein fuck shit crap etc
allemaal gecensureerd
kan ik niet tegen
Ion Cannon
A10
Gunship
MOAB (fuel air)
Carpet bomming
komop man.. ik speel alle challenges uit met deze zooi.. meestal gooi ik overal mee plat om vervolgens de restjes te mollen met aurora's en stealth fighters. (de bunker busters zijn wel cool)
quote:Vergeet niet dat die gasten alleen zo goed als geen grondverdediging hebben. Als je goed bent met tanks is de USA een ramp om mee te spelen (als je een general neemt)
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
vinden jullie niet dat de VS teveel super wapens heeft? ik ben nu bezig met challenge met USA: Ace generaal. Die heeft:Ion Cannon
A10
Gunship
MOAB (fuel air)
Carpet bommingkomop man.. ik speel alle challenges uit met deze zooi.. meestal gooi ik overal mee plat om vervolgens de restjes te mollen met aurora's en stealth fighters. (de bunker busters zijn wel cool)
Trouwens, je vergeet de leaflett drop (ookal snap ik die niet helemaal en is dat moeilijk om mee te werken)
quote:Als je een moeilijke challenge speelt, op een grote map, en je enemy heeft veel AA haalt de helft van je SW het niet...
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
vinden jullie niet dat de VS teveel super wapens heeft? ik ben nu bezig met challenge met USA: Ace generaal. Die heeft:Ion Cannon
A10
Gunship
MOAB (fuel air)
Carpet bommingkomop man.. ik speel alle challenges uit met deze zooi.. meestal gooi ik overal mee plat om vervolgens de restjes te mollen met aurora's en stealth fighters. (de bunker busters zijn wel cool)
En die particle cannon stelt niks voor in vergelijking met een Nuke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |