voel me best goed zie morgen mijn vriendin weer
[Dit bericht is gewijzigd door addie84 op 02-01-2004 18:08]
Ik heb er zin in na 2 dagen niet bij de sportschool te zijn geweest
Net nog wat reisinformatie gezocht en uitgeprint, dus ik heb daarna nog wat uit te zoeken
quote:goedzo
Op vrijdag 2 januari 2004 18:07 schreef Shirin het volgende:
klote!
ben gestopt met roken
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:07 schreef Shirin het volgende:
klote!
ben gestopt met roken
quote:Hoe komt het ?
Op vrijdag 2 januari 2004 18:25 schreef Jipje het volgende:
ellendig...
* okkie-man voelt zich goed
quote:sinds een paar dagen weer vrijgezel... Zat ik niet op te wachten...maarja...
Op vrijdag 2 januari 2004 18:30 schreef hellmondunited het volgende:[..]
why?
Verklaring:
Goed: Oudjaarsavond/nieuwjaarsdag een meid ontmoet. Leuk gepraat, nu ben ik verliefd.
Kut: Ik ben verliefd, maar ik had mijn bek gehouden. EN! ik heb geen nummer en ik moet wachten totdat ik haar nummer kan vragen aan een maat van me die haar beter kent (of tenminste, z'n vriendin is de vriendin van die meid). Daarnaast weet ik niet of het wederzijds is, dus ik weet niet zeker of ik wel moet gaan bellen
.
quote:Da's minder
Op vrijdag 2 januari 2004 18:35 schreef Jipje het volgende:[..]
sinds een paar dagen weer vrijgezel... Zat ik niet op te wachten...maarja...
quote:d'r is maar 1 manier om erachter te komen of het wederzijds is
Op vrijdag 2 januari 2004 18:35 schreef Subterranean het volgende:
Ik voel me zeer goed...Maar ook kut.Verklaring:
Goed: Oudjaarsavond/nieuwjaarsdag een meid ontmoet. Leuk gepraat, nu ben ik verliefd.
Kut: Ik ben verliefd, maar ik had mijn bek gehouden.EN! ik heb geen nummer en ik moet wachten totdat ik haar nummer kan vragen aan een maat van me die haar beter kent (of tenminste, z'n vriendin is de vriendin van die meid). Daarnaast weet ik niet of het wederzijds is, dus ik weet niet zeker of ik wel moet gaan bellen
.
quote:dankje
Op vrijdag 2 januari 2004 18:36 schreef okkie-man het volgende:[..]
Da's minder
Sterkte
* hefaistos hyper tiepje
da's de nicotine afkick
ow ja, ik ben dus gestopt met roken
quote:Ah zielie....
Op vrijdag 2 januari 2004 18:43 schreef EmmYKuHh het volgende:
Kut..mijn hondje is vannacht dood gegaan
quote:graag gedaan
Op vrijdag 2 januari 2004 18:37 schreef Jipje het volgende:[..]
dankje
En he, je oude icoon is terug!
quote:hmm ken het.. klote..
Op vrijdag 2 januari 2004 18:35 schreef Jipje het volgende:[..]
sinds een paar dagen weer vrijgezel... Zat ik niet op te wachten...maarja...
sterkte in ieder geval
Liep ik daar, dacht ik van shit.. ben toch wel erg moe..
Dus uurtje geweest, en toen maar weer naar huis..
quote:Sterkte met dit verlies
Op vrijdag 2 januari 2004 18:43 schreef EmmYKuHh het volgende:
Kut..mijn hondje is vannacht dood gegaan
quote:Even stiekem offtopic
Op vrijdag 2 januari 2004 19:12 schreef hellmondunited het volgende:
mijn verwachting klopte.. voel me kut.. en heb buikpijn en wil morgen niet werken.. wil lekker 2 armen om me heen.. mja aangezien mijn relatie stuk is gelopen gaat dat niet![]()
Ontopic: Vanmiddag ruim 2 uur met mijn vader langs het kanaal en door het bos gewandeld naar ons oude huis. Vreemde ervaring omdat er in die jaren zooooveel is veranderd in de omgeving en rond het huis zelf. Zou wel eens binnen willen kijken, maar ben bang dat mijn mooie herinneringen er dan niet mooier van worden. Gek om te merken hoe je als kind letterlijk (lager perspectief) en figuurlijk een andere kijk op de wereld om je heen hebt dan nu.
Verder was het wandelen lekker (koud) en leuk. Fijn om te merken dat de relatie met mijn vader niet altijd alleen maar uit irritaties en ruzies bestaat. Haat-liefde verhouding. Ach... in ieder geval een goed begin van 2004
Verder ben ik wat moe en neerslachtig omdat de vakantie er bijna op zit en vanwege wat andere dingen (binnenkort mijn leuke studentenhuis in Zwolle weer verruilen voor mijn niet zo leuke kamer in Nijmegen, nog steeds een erg koud bed, scriptiezorgen, een msn lijst die steeds leger wordt dan voller e.d.)
Could use a hug of a warm person
Verder gaat ie prima
dus ga ik zo maar wat anders te drinken zoeken
morgen is mn paps jarig, en dan moet ik 2 appeltaarten bakken
en morgenavond lekker stappen met wat vrienden
ik voel me top
Voornamelijk omdat ik eigenlijk te laat besloot om naar de winkels te gaan om wat te kopen .........een half uur na sluitingstijd dus -_-'
Dus nou moet ik wachten tot morgen, terwijl het nu voelt alsof de tijd extreem traag voorbij gaat. Dan is er nog een spel wat ik speel waar de server nu van offline is. En het irriteert me ook gigantisch dat windows media speler mijn comp soms laat vast lopen, en ik de oplossing maar niet kan vinden.
...ik ben nou eenmaal een makkelijk geirriteerd persoon.
quote:hey hey.. tsja t gaat niet veel beter.. mja topic heb ik zelfs moeten verwijderen door omstandigheden.. dr gebeurt nogsteeds veelste veel waardoor ik geen rust kan vinden.. jammer maar helaas..
Op vrijdag 2 januari 2004 19:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Even stiekem offtopic
: hoe is t nu? Nu je topic dicht is, kan ik ook je verhalen niet meer lezen
. Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Sterkte..
Ontopic: Vanmiddag ruim 2 uur met mijn vader langs het kanaal en door het bos gewandeld naar ons oude huis. Vreemde ervaring omdat er in die jaren zooooveel is veranderd in de omgeving en rond het huis zelf. Zou wel eens binnen willen kijken, maar ben bang dat mijn mooie herinneringen er dan niet mooier van worden. Gek om te merken hoe je als kind letterlijk (lager perspectief) en figuurlijk een andere kijk op de wereld om je heen hebt dan nu.
Verder was het wandelen lekker (koud) en leuk. Fijn om te merken dat de relatie met mijn vader niet altijd alleen maar uit irritaties en ruzies bestaat. Haat-liefde verhouding. Ach... in ieder geval een goed begin van 2004![]()
Verder ben ik wat moe en neerslachtig omdat de vakantie er bijna op zit en vanwege wat andere dingen (binnenkort mijn leuke studentenhuis in Zwolle weer verruilen voor mijn niet zo leuke kamer in Nijmegen, nog steeds een erg koud bed, scriptiezorgen, een msn lijst die steeds leger wordt dan voller e.d.)
Could use a hug of a warm person
ik wil graag naar het buitenland en opnieuw beginnen of t buitenland dat hoeft nog niet eens.. andere stad ofzo
quote:Hier ook... Ga maar vroeg slapen ofzow
Op vrijdag 2 januari 2004 20:53 schreef Minisuisse het volgende:
De verveling slaat toe
quote:Oh, niet dus
Op vrijdag 2 januari 2004 21:48 schreef texelonia het volgende:
Ga maar vroeg slapen ofzow
Kijken of ik morgen nog bed uit kan komen en niet te ziek ben en dan of iemand in de buurt zin heeft om iets te gaan doen
Voor de rest kijk ik uit naar het einde van mijn eenzaamheid, op welke manier dan ook (behalve de dood )...
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 22:28 schreef Faithy het volgende:
ik voel me beetje alleentjes en eenzaampjes...
quote:
* WattaFakka heeft zin in morgen en ook wel zin in de vakantie over 2 weken . (ben net terug lol
).
maar...
3600ste post
quote:Me too...
ik heb best een k u t smsje van iemand gekregen ik heb er mijn vriendin over opgebeld en die zei dat ik me niet druk moest maken en dat het allemaal goed komt. en dat ze van me houd.
Dus daar vertrouw ik op.
quote:Same here
aldus kut/klote/naar/etc.
quote:je hebt dus gedronken en gerookt
Op zaterdag 3 januari 2004 02:07 schreef B00STER het volgende:
Eerst kut want ik was gestopt met roken. Toen weer kut want ik was gestopt met stoppen met roken. Nu weer prettig want ik heb gedronken ... volg je het nog ???
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 07:21 schreef Xilantof het volgende:
moe, heb ontzettend slecht geslapen... er bleven maar verscheidenen gedachtes door mijn hoofd dwalen... dingen die al geweest zijn (en super leuk waren), maar ook de andere rare spinsels van mijn hersens
vandaag werken, lange dag.
geen zin in... wil mijn vriendin zien
Dat heb ik dus sinds ik gisteravond met zo'n meid ehm... gepraat heb
Daarna complimentjes en andere positieve praat gekregen uit t hele café...
quote:Hoezo moest je je topic verwijderen dan? Je mag me ook mailen (zie profiel), als t niet gaat of als je je verhaal even kwijt wil.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:27 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hey hey.. tsja t gaat niet veel beter.. mja topic heb ik zelfs moeten verwijderen door omstandigheden.. dr gebeurt nogsteeds veelste veel waardoor ik geen rust kan vinden.. jammer maar helaas..
ik wil graag naar het buitenland en opnieuw beginnen of t buitenland dat hoeft nog niet eens.. andere stad ofzo
Ontopic: duf, zere ogen en geen zin om aan mijn stageverslag te werken. Voel de hete adem van de stage alweer in mijn nek en dat bevalt me niks. Oftewel: geen zin om weer te beginnen na een vakantie.
quote:Precies zo voel ik me ook... al ben ik dan wel ook nog eens behoorlijk grieperig tegelijkertijd, al is dat nu al weer bij aan het trekken gelukkig, morgen hopelijk helemaal voorbij.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:16 schreef devv05 het volgende:
Blij en onzeker, goed en slecht tegelijk....
Voel me ook nog een beetje onbestemd
nog 1 dag vrij en veel typwerk tegaan, dus ga morgen maar flink aan de slag.. maandag weer naar school.. na een half jaar stage.
Net alleen even de schrik van me leven gehad. Een duikbuddy van me is in Egypte, die zou zolangzamerhand terugkomen. Hoorde ik van me vader dat er een vliegtuig neergestort was.
Natuurlijk blijft het erg hoor, maar een pak van m'n hart dat het niet een Nederlands vliegtuig was, want dan had ik me nu heel onzeker gevoeld.
Ze is niet meer verliefd op me, nogal lastig aangezien ik dat wel op haar ben.
Eerst vanavond in de kroeg maar eens een nieuwjaarsborrel drinken met mijn vriendjes.
*wacht op telefoontje..
quote:*wou dat ik een telefoontje vandaag helemaal niet had gehad
Op zaterdag 3 januari 2004 15:32 schreef Skv het volgende:
*wacht op telefoontje..
[Dit bericht is gewijzigd door Subterranean op 03-01-2004 18:06]
quote:Ja ik ken het.. voor de vakantie had ik dat ook.. het is nu ook wat afgezwakt.. maja.. ben weer snel in contact gekomen met haar.. ooh ze is echt zo lief
Op zaterdag 3 januari 2004 17:12 schreef Subterranean het volgende:
Ik voel me nog steeds verliefd, maar het is wel wat minder om een of andere reden. Achja, life goes on.
Voor de rest voel ik me nog steeds wel bagger.. verkouden.. hier en daar wat problemen waar toch maar geen eind aan zit te komen en die me toch wel klote laat voelen... maja.. maandag weer naar school en nu ik wat meer weet heb ik er toch wel zin in weer!
Vermaak me dus wel
dadelijk maar is wat gaan zuipen.. voor een van de laatste keren de komende jaren
[echt Nederlander]Ook nog een ticket voor 700 euro kunnen vinden, dus ook nog goedkoper dan gedacht ook [/echte Nederlander]
quote:* BloodyLotte schrijft op:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:49 schreef texelonia het volgende:
Alleenzaam en buitengesloten...
Nieuw woord; Alleenzaam.
quote:hehe
Op zaterdag 3 januari 2004 19:27 schreef BloodyLotte het volgende:[..]
* BloodyLotte schrijft op:
Nieuw woord; Alleenzaam.
Nofi naar taxelona (oid) trouwens hoor.
quote:dat woord bestaat al een tijdje hoor
Nieuw woord; Alleenzaam.
Ik voel me wel goed, wel jammer dat 't vanavond zulk rotweer wordt, waardoor ik het risico tot uitgaan niet neem...
Maarjah, paps is jarig, en ik heb lekkere appeltaart gebakken dus ga ik daar maar van genieten
Morgenochtend vroeg zwemmen, en daarna naar een nieuwjaars receptie..
Daarna is het Bruid Bruid, je heilige dagen zijn uit, en begint de school weer: KEIHARD WERKEN
bah..
maar voorlopig gaat 't wel eigenlijk
quote:Had ik expres zo geschreven hoor
Op zaterdag 3 januari 2004 19:34 schreef WattaFakka het volgende:hehe
.
Nofi naar taxelona (oid) trouwens hoor.
Ontopic: maak me zorgen om één van onze katten. Ze is ziek en heeft een diëet, alleen nu eet ze weer eens niet De vorige keer had de dierenarts gezegd dat als ze niet meer zou eten, ze verder ook niks meer konden doen... Net dus een spuit verdund voer naar binnen gewerkt, en maandag maar weer eens ander diëet-voer proberen...
Verder.. leuk gesprek gehad.. wéér brengt toch een beetje me gedachtes af van die problemen die nog steeds er zijn.. maja.. morgen genoeg te doen dus zo maar lekker gaan slapen!
quote:Mooie omschrijving voor hoe ik me nu voel...
Nieuw woord; Alleenzaam.
Er is zoveel wat ik zou willen zeggen, maar kan het nergens kwijt. Dus hou ik het in mezelf, waardoor het alleen maar erger en meer wordt. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
quote:Hardsilence, als het goed is ga ik over een paar weken naar Amerika!!!!
Op zondag 4 januari 2004 01:42 schreef hardsilence het volgende:
Ik voel dat ik onnodig teruggepakt word. Ik voel me onbegrepen. Machteloos tot er een geschikt moment is om dingen uit te spreken.
quote:Stereotomy
Op zondag 4 januari 2004 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hardsilence, als het goed is ga ik over een paar weken naar Amerika!!!!![]()
![]()
Waar hangt het nog van af? "als het goed is"
quote:Ze heeft dan wel voorjaarsvakantie, maar moet misschien nog bij haar stage zijn. Dat krijgt ze over twee weken pas te horen. En... het is een smak geld hoor voor een student om zomaar een weekje amerika te doen.... slapen bij haar is ook geen optie omdat die preutse amerikanen met hun gescheiden dormitories dat verbieden...
Op zondag 4 januari 2004 02:18 schreef hardsilence het volgende:[..]
Stereotomy
Wat super!!! Echt helemaal te gek!!!
Waar hangt het nog van af? "als het goed is"
Maarja, om daarvoor nou een eventuele liefde van je leven te laten schieten... ja toch?
quote:Nog even wat spanning of het door kan gaan dus. Maar echt ontzettend gaaf!
Op zondag 4 januari 2004 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[sorry, even een knipje]
Ontopic: Duidelijke bevestiging gehad nu, voel me echt onwijs stom dat ik me gevoel geuit heb juist uit eerlijkheid. Kwam alsnog onverwacht, hoewel ik het voorzien had kunnen hebben. Wat een spijt, en verdomd wat voel ik me onbegrepen.
ook school...
Nu voel ik me weer goed, maar vanavond zal ik me wel weer bagger voelen
Leren helpt gelukkig wel om me af te leiden van vanalles
quote:hmm.. heb je echt niemand? je moet je problemen toch echt ergens kwijt anders gaat het fout ja..
Op zondag 4 januari 2004 01:23 schreef texelonia het volgende:
Ik voel me kut, klote en verdrietig![]()
Er is zoveel wat ik zou willen zeggen, maar kan het nergens kwijt. Dus hou ik het in mezelf, waardoor het alleen maar erger en meer wordt. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Heb gister met verschillende personen een fijn gesprek gehad, en dat heeft me wel goed gedaan. Eindelijk een beetje duidelijkheid enzo.. en dat vind ik wel fijn
Voor de rest was het gisteravond echt gezellig, iets wat ik eigenlijk niet verwacht had. Alleen beetje jammer dat ik nu weer moet leren voor mn tentamens, en morgen weer naar school moet..
Maar voel me iig stuk beter dan de afgelopen weken.. al heb ik nog steeds iets wat ik graag wil, en niet mogelijk is.. maja
quote:ik doe ook ff deze tekst neer planten van jou:P want das echt precies t zelfde zoals dat voor mij is
Op zondag 4 januari 2004 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
GoedHeb gister met verschillende personen een fijn gesprek gehad, en dat heeft me wel goed gedaan. Eindelijk een beetje duidelijkheid enzo.. en dat vind ik wel fijn
Voor de rest was het gisteravond echt gezellig, iets wat ik eigenlijk niet verwacht had. Alleen beetje jammer dat ik nu weer moet leren voor mn tentamens, en morgen weer naar school moet..
Maar voel me iig stuk beter dan de afgelopen weken.. al heb ik nog steeds iets wat ik graag wil, en niet mogelijk is.. maja
* Pheno heeft de smet opgelopen in de laatste 2 maanden geheel weggepoetst
quote:Haha, das wel toevallig
Op zondag 4 januari 2004 13:09 schreef hellmondunited het volgende:[..]
ik doe ook ff deze tekst neer planten van jou:P want das echt precies t zelfde zoals dat voor mij is
ben net terug van een prachtige vakantie in italie waar ik een super lief meisje heb leren kennen maar ik zie haar nu 6 (!) maanden niet
ik heb nog nooit zo veel om een meisje gegeven en ik denk/huil nu al 3 dagen non stop aan/om haar..
ze heeft me in de eerste 2 uur van 2004 ontmaagd en we hebben samen oud en nieuw op een groot feest in toscane gevierd.
nu ben ik hier in nederland moet naar school etc.. helaas ben ik weer met nederlanders ben opgescheept ( nee niet allemaal ) het is zo'n koud, onpersoonlijk, gierig, en gehaast volk.. mensen in het zuiden zijn veel opener, eerlijker, liever, gezelliger naar elkaar. daar kus je een vriend op zijn wang omdat je om hem geeft, hier in nl wordt ik meteen voor homo aangezien
iedereen met love problems sterkte !
quote:jah echt altijd klote weer op zondag, grouw, en er zijn geen mensen op straat..
Op zondag 4 januari 2004 15:03 schreef texelonia het volgende:
Wat een k*tzondag is dit!![]()
Ik ben mezelf een beetje aan het verwaarlozen.
alleen gaat tot april, eind mei internet er thuis uit, dus zal ik niet meer online zijn tot die tijd
sancties thuis ivm. school enzo...
dus... laatste avondje Fok! voorlopig
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:05 schreef Faithy het volgende:
wel goed..alleen gaat tot april, eind mei internet er thuis uit, dus zal ik niet meer online zijn tot die tijd
sancties thuis ivm. school enzo...
dus... laatste avondje Fok! voorlopig
![]()
Dat zou ik echt niet overleven
quote:ik vraag me ook af hoe ik die 3 maanden door ga komen...
Op zondag 4 januari 2004 17:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
![]()
Dat zou ik echt niet overleven
quote:tis toch echt zo
Op zondag 4 januari 2004 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Haha, das wel toevallig
quote:Tja.. sterkte
Op zondag 4 januari 2004 17:12 schreef Faithy het volgende:[..]
ik vraag me ook af hoe ik die 3 maanden door ga komen...
vandaag een leuke meid ontmoet, alleen dr telefoon nummer ofzo niet gevraagd tja ben niet zo opdringerig wat dat betreft.. mjaaaaa ik zie haar waarschijnlijk nooit meer nu..
was wel lief ding
enne verder gaat het ook wel wat beter.. heb alleen beetje buikpijn vanwege stress ofzo
quote:hmm dat dacht ik ookal maanden.. (nu nog vaak hoor) maar ik probeer me meer op het positieve te richten, is moeilijk maar moet je toch proberen
Op zondag 4 januari 2004 18:28 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
ik voel me klote vandaag... zit niet lekker in mn vel..
die kutzondagen ook...wou dat mn leven is een keer geweldig was! pff...![]()
mjah, live g00s on :cheers:
quote:Hej, komt wel goed hoor
Op zondag 4 januari 2004 17:12 schreef Faithy het volgende:[..]
ik vraag me ook af hoe ik die 3 maanden door ga komen...
Ik voel me voor de rest, euh, weetniet, verwaarloosd ofzo, leeg, rot.
Maar dat is achter de rug hoop ik nu.
Heb duidelijk weer last van mijn melancholische einde van het weekend/einde van de vakantie - zondag- dip. Zie er altijd zo tegenop om dan weer te beginnen.
Wou dat ik gewoon college had ofzo, dat zou al schelen. Maar goed, nog maar 5 weken (=1/4 deel) stage, dus het aftellen kan beginnen, maar toch blijf ik me kut voelen en ik weet niet wat ik er aan kan doen.
quote:Voor mijn gevoel heb ik niemand nee. Hoopte eigenlijk op een reactie van een certain somebody op bepaalde posts van mij dit weekend
Op zondag 4 januari 2004 13:03 schreef hellmondunited het volgende:
hmm.. heb je echt niemand? je moet je problemen toch echt ergens kwijt anders gaat het fout ja..
Voel me nu wel redelijk. Beetje hoofdpijn. Zometeen lekker even in bad. Daarna om half 12 Psycho kijken, en dan is er ook weer een einde gekomen aan deze k*t dag...
quote:Ik wou dat ik iemand had die ik kon missen
Op zondag 4 januari 2004 21:16 schreef Xilantof het volgende:
geen idee hoe ik me voel...
ik weet dat ik mijn vriendin mis
meer weet ik ff niet
quote:Bij mij is het andersom: ik mis niemand meer. Ik weet niet of dat weer zo goed is, maar he, ik voel me iig veel beter nu.
Op zondag 4 januari 2004 21:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op zondag 4 januari 2004 21:16 schreef Xilantof het volgende:
geen idee hoe ik me voel...
ik weet dat ik mijn vriendin mis
meer weet ik ff niet<hr></blockquote>Ik wou dat ik iemand had die ik kon missen
quote:Welkom tot het gevoel dat ik tot voor kort had. Mocht je meer willen weten (vooral hoe ik in vredesnaam ervan af ben gekomen), mijn msn staat open. Btw, Psycho is cool
Op zondag 4 januari 2004 21:08 schreef texelonia het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op zondag 4 januari 2004 13:03 schreef hellmondunited het volgende:
hmm.. heb je echt niemand? je moet je problemen toch echt ergens kwijt anders gaat het fout ja..<hr></blockquote>Voor mijn gevoel heb ik niemand nee. Hoopte eigenlijk op een reactie van een certain somebody op bepaalde posts van mij dit weekendNiet de meest ideale manier van communicatie natuurlijk, maar goed. Heb een slechte band met ouders, met hen kan ik niet echt praten. Niet echt vrienden, en de laatste vriendschap die ik 'had' heb ik nu denk ik echt verpest... Het is ook mijn eigen schuld, ik heb een zwaar beveiligde muur om mezelf heen gebouwd waar vrijwel niemand doorheen komt. Zodra iemand een beetje dichtbij dreigt te komen, neem ik weer afstand. Zo heb ik dus ook die laatste vriendschap verpest: als we iets hadden afgesproken, zei ik op het laatste moment af. Denk dat ze nu maar heeft opgegeven, en kan het haar niet kwalijk nemen.
Voel me nu wel redelijk. Beetje hoofdpijn. Zometeen lekker even in bad. Daarna om half 12 Psycho kijken, en dan is er ook weer een einde gekomen aan deze k*t dag...
Morgen weer naar school Vroeg opstaan.. bah
Vriendin heeft het vorige week na 4jr uitgemaakt.
Bam ! Klaar sta je dan !
Hoor ik ook nog net dat mevrouw gewoon lekker op stap is geweest
gisteren en dat het haar allemaal geen flikker doet.
Dacht net dat het wat beter begon te gaan gisteren na week weer redelijk geslapen. PATS BOEM alles over vanavond zal niet veel slapen
worden. Vakantie ook weer om en morgen weer gewoon werken.
Kut Leven !
quote:Okay, ik heb je toegevoegd, en zelfs dat vind ik al eng
Op zondag 4 januari 2004 21:40 schreef Pheno het volgende:
Welkom tot het gevoel dat ik tot voor kort had. Mocht je meer willen weten (vooral hoe ik in vredesnaam ervan af ben gekomen), mijn msn staat open. Btw, Psycho is cool
Ontopic: net uit bad en heb nu meer hoofdpijn dan ervoor
Ga de pc maar eens laten voor wat het is, en kruip lekker in bedje om nog wat tv te kijken...
quote:Ja... van hetzelfde.. ik voel me erg leeg, alleen, verdrietig, gekwetst.
Op zondag 4 januari 2004 20:44 schreef thaleia het volgende:
Afgewezen/gedumpt/in de steek gelaten/of verzin een andere leuke omschrijving. Ik neem opnieuw afscheid van het kleine beetje vertrouwen in mensen dat ik voorzichtig had opgebouwd.
quote:Texje, binnenkort keertje bijpraten?
Op zondag 4 januari 2004 21:08 schreef texelonia het volgende:[..]
Verder wel ok eigenlijk...
quote:c'mon ladies.. 't valt niet mee met die klote-kerels
Op zondag 4 januari 2004 23:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja... van hetzelfde.. ik voel me erg leeg, alleen, verdrietig, gekwetst.
IK? Ik voel me redelijk wakker maar dat had u al gemerkt
quote:Bijna niet hoor
Op maandag 5 januari 2004 05:53 schreef lovelight het volgende:[..]
IK? Ik voel me redelijk wakker maar dat had u al gemerkt
quote:Ik bijt niet, hopelijk denken de haaien hetzelfde als ze mij zien
Op zondag 4 januari 2004 22:14 schreef texelonia het volgende:[..]
Okay, ik heb je toegevoegd, en zelfs dat vind ik al eng
Ontopic: net uit bad en heb nu meer hoofdpijn dan ervoorGa de pc maar eens laten voor wat het is, en kruip lekker in bedje om nog wat tv te kijken...
Maar ik voel me weer goed. Mijn vader baalt toch een beetje, maar ja, it's my life (en dat weet en begrijpt hij ook).
BAH! werken zo
quote:Waarschijnlijk meld ik het te laat, maar misschien dat je de band er van nog ergens kunt krijgen. Gisteren was er een documentaire op TV over hoogbegaafde kinderen. Daar zocht je toch info over?
Op zondag 4 januari 2004 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
OT:
Ik voel me goed. Zit momenteel even op mijn oude afstudeerkamer te wachten op een afspraak. Ik heb daardoor nog steeds niet het gevoel dat ik nu helemaal klaar ben. Al was het feit dat ik vanochtend moest betalen voor de trein een goede indicatie Verder maar weer lekker solliciteren en me vanmiddag inschrijven bij een uitzendbureau. Als er niets anders is dan ga ik wel achter de lopende band staan.
Edit:
Shit ik moet nog naar de tandarts vanmiddag
quote:Sta je om fokking 8 uur op, komt om 9u op school, blijkt dat het een en ander uitvalt, waardoor je eerste les pas om 12u10 is en je om 14u20 klaar bent....
Op maandag 5 januari 2004 09:24 schreef SEMTEX het volgende:
AAARGHHH sta je om fokking 8 uur op, blijkt dat je pas om 12 uur hoeft te beginnen
Ms kan ik alsnog een tukje doen?
quote:Bedankt voor het meedenken!
Op maandag 5 januari 2004 08:56 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Waarschijnlijk meld ik het te laat, maar misschien dat je de band er van nog ergens kunt krijgen. Gisteren was er een documentaire op TV over hoogbegaafde kinderen. Daar zocht je toch info over?
Ontopic: nog steeds blegh en een zeer hoofd
quote:
Op maandag 5 januari 2004 10:04 schreef Lucske het volgende:[..]
Sta je om fokking 8 uur op, komt om 9u op school, blijkt dat het een en ander uitvalt, waardoor je eerste les pas om 12u10 is en je om 14u20 klaar bent....
quote:* Peregrijn gaat aan de slag met een tube lijm
Op maandag 5 januari 2004 09:28 schreef DuchessX het volgende:
GebrokenGelukkig heb ik al gesport en zijn de honden al uitgelaten dus hoef ik de deur niet meer uit vandaag
Had gisteravond hoofdpijn, heb verrot geslapen, en heb nu dus nog steeds hoofdpijn
Heb ook nergens zin in, en ga dan ook lekker niks doen vandaag.
Ik weet wat ik ga doen vandaag
(en kiwi ga es weer vlot naar school )
quote:om 18:00..
Op maandag 5 januari 2004 07:52 schreef QyRoZ het volgende:
Weer werken
volgende week tentamens, morgen presentatie, en op het werk verknoei ik het ook nog eens.. :S
Stommurt....
heb alleen een ontzettend pijnlijke heup, waardoor ik nauwelijks kan lopen/fietsen.. dus lichamelijk even wat minder...
Ben aan het leren, en heb het gevoel dat het wel gaat lukken, en dat terwijl ik veelste laat ben begonnen met leren..
Voor de rest hoop ik bepaalde mensen vandaag nog even te spreken.. maar dat zal wel
krijg net een of ander mailtje van mijn ex dat ze al het contact wil verbreken.. WAAROM!? ik heb helemaal niks fout gedaan ofzo.. we hadde ook geen ruzie
tsjongejonge grrrrr ben pissed off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |