abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 12:15:45 #226
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15923934
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:09 schreef Sidekick het volgende:
Zo, eindelijk rust.

Ik bemoei me er ook niet mee, want ik ben natuurlijk geen wannabe-mod.

Nee, jij bent net zo'n slappeling...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15923952
Het is hier wel een stukje pittiger geworden
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:22:39 #228
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15924109
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
Het is hier wel een stukje pittiger geworden
Ach, het wordt wel voorspelbaar.

Aaah! gaat dreigen met opstappen en pberends die ondersteunt hem. Ofzo.

Maar goed, ik ben ook maar een slappeling, dus ik bemoei me er niet mee.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 12:32:04 #229
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15924339
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:22 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ach, het wordt wel voorspelbaar.

Aaah! gaat dreigen met opstappen en pberends die ondersteunt hem. Ofzo.

Maar goed, ik ben ook maar een slappeling, dus ik bemoei me er niet mee.

Je loopt hier en in feedback anders graag iedereen tussen de voeten, je bent een meelopertje eersteklas.
Pberends is de enige die ook de harde discussie aandurft en komt met eigen argumenten. Hij is daarmee sowieso een toppertje. Zelfs SCH krijgt mijn waardering, aangezien die ook zijn muil open durft te trekken.
pi_15924761
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je loopt hier en in feedback anders graag iedereen tussen de voeten, je bent een meelopertje eersteklas.
Pberends is de enige die ook de harde discussie aandurft en komt met eigen argumenten. Hij is daarmee sowieso een toppertje. Zelfs SCH krijgt mijn waardering, aangezien die ook zijn muil open durft te trekken.

Mag ik je even vriendelijk verzoeken hiermee te stoppen? Je commentaar kun je in [Feedback] Modderen in Politiek kwijt, hoewel dat niet inhoudt dat ik je automatisch gelijk geef.
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 12:52:41 #231
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15924850
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:48 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Mag ik je even vriendelijk verzoeken hiermee te stoppen? Je commentaar kun je in [Feedback] Modderen in Politiek kwijt, hoewel dat niet inhoudt dat ik je automatisch gelijk geef.

Ja, dat mag. Hieruit blijkt dus ook maar weer dat jij voor rechter speelt en niet voor controleur van de POL-regels. Ben benieuwd of je Sizzler ook zo de mond snoert.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:53:34 #232
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15924881
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:25 schreef gelly het volgende:
Links- en rechts schreeuwers en politieke fundamentalisten verzieken een discussie alleen maar met hun hangende langspeelplaten.
Wat doe jij hier dan nog?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 12:54:42 #233
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15924905
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, maar Kozzmic doet nogal vaak alsof hij alle wijsheid in pacht heeft
Waar dan?
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 12:59:09 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15925005
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef Lithion het volgende:

[..]

Waar dan?

Dweilen met de kraan open. Ik zal er maar over ophouden. Dan kan Kozzmic er nog even overheen gaan door te zeggen dat dat een verstandig besluit is en dan gaan we weer over op de orde van de dag. Weer een topic om zeep geholpen en dan kunnen we weer elkaars handje vast gaan houden en gezellig oneens zijn met elkaar en elkaar aaien als de één een andere mening is toegedaan. We worden nooit geagiteerd en voeren de discussie op een automatische piloot, zonder emoties. We bestrijden elkaars mening terwijl we elkaar verlekkerd en op een EO-achtige manier aankijken. Zo beter, Kozzie?
pi_15925066
Welk een existentiele onvrede treft men hier een paar dagen na zijn laatste bezoek aan.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2004 @ 13:07:24 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15925204
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:48 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Gedaan en dan krijg je dit als reaktie:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:46 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Forum@fok.nl, voor al uw klachten over moderators.

kastje, muur, kastje, etc. Typisch. Doet me denken aan ambtenaren en bureaucratisch gedrag.

Maar goed, wie neemt mijn lul nu eens in de bek?

pi_15925209
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:04 schreef pberends het volgende:

Heeft u toevallig mijn kater gezien, meneer ?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_15925322
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:07 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Heeft u toevallig mijn kater gezien, meneer ?

Daarom die kusjes.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:11:33 #240
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_15925328
quote:
Morge allemaal
Middag ook goed
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_15925402
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:11 schreef Herostratos het volgende:

[..]

Middag ook goed

* pberends is playing Jason Donovan - Too Many Broken Hearts.mp3

hehe

pi_15925442
quote:
Handboek voor Bush-haters groot succes

In de Verenigde Staten is The Bush-Haters Handbook, een handboek voor mensen die de Amerikaanse president Bush niet kunnen uitstaan, in de eerste maand al 10.000 keer verkocht.

In het boek, dat bedoeld is voor de gevorderde Bush-hater, wordt een alfabetisch overzicht gegeven van tal van beleidsterreinen om bij te dragen "tot grondig begrip van de verwoesting die Bush thuis en in het buitenland teweeg heeft gebracht." Aan bod komen onder andere de oorlog in Irak, terorrisme, justitie, volksgezondheid en financiën.

Volgens de uitgever is het boek ook zeer geschikt voor de Bush-liefhebber, zodat deze nog op tijd gered kan worden.

Bron: Fok.nl
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:22:20 #243
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15925577
quote:
Volgens de uitgever is het boek ook zeer geschikt voor de Bush-liefhebber, zodat deze nog op tijd gered kan worden.
Al die anti-Bush ventjes sponsoren de campagnekans van Bush.
pi_15926622
En de volgende one-issue partij dient zich aan:
quote:
Rokers willen politieke partij

Door Carl Mureau

De Stichting Rokersbelangen overweegt een politieke partij op te richten die de 4,4 miljoen rokers in Nederland vertegenwoordigt. De stichting krijgt een stroom reacties binnen van rokers die zich als paria's behandeld voelen als gevolg van de aangescherpte Tabakswet.

,,We krijgen echt tientallen mailtjes. De problemen steken nu in alle hevigheid de kop op. Mensen klagen en steken ons een hart onder de riem'', zegt Ton Wurtz, bestuurslid van Rokersbelangen. Hij spreekt nu al over 'schrijnende gevallen' van rokers die op het werk letterlijk de straat op worden gedreven. ,,Rokers worden opgejaagd. De balans is redelijk verstoord.''

De stichting ontvangt ook aanmoedigingen om een politieke partij op te richten. ,,Ik ben dan wel geen Peter R. de Vries, maar we gaan hier toch eens serieus over nadenken'', zegt Wurtz. ,,Het is tijd dat we in Nederland bij zinnen komen, want we draven nu wel een beetje door.''

Sinds eergisteren is het roken op overdekte NS-perrons verboden. Het publiek is daar nog niet aan gewend. Roken mag uitsluitend bij speciale zuilen, een soort afgezaagde lantaarnpalen met asbakken erin. In de volksmond heten ze al 'pafpalen', maar lang niet iedereen heeft ze ontdekt, of rokers steken juist provocerend elders op het station hun sigaret op.
bron:ad.nl

Goedemiddag allemaal trouwens.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zaterdag 3 januari 2004 @ 14:01:05 #245
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15926670
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En de volgende one-issue partij dient zich aan:

[..]

Grappig, ik las in de LC een sarcastische column over een eventuele oprichting van een Rokers Bevrijdingsfront.
quote:
Goedemiddag allemaal trouwens.
pi_15928452
IESVS

Goedemorgen.

pi_15929148
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:02 schreef Monidique het volgende:
IESVS
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:46:21 #248
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_15931094
Voor de pretentieuzen onder ons vond ik deze quote gister in een boek dat ik aan het lezen ben, "ik schrijf omdat ik in iedere gedachte die ik vergeet, verloren ga". Van de huidig politiek-correcte schrijver WF Hermans. Allicht iets als onderschrift, maar ik durf het niet aan.

Goedemiddag trouwens.

"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)[br]"De wil om de mensheid te redden is vrijwel altijd een voorwendsel voor de wil over anderen te regeren." (H.L. Mencken)
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:50:44 #249
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15931205
Uit een ander topic:
quote:

[..]

Gewoon meer asfalt zonder dat in het nieuws te brengen

Dit doet me denken aan de simpele oplossingen die Johan Vlemmix had.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:46 schreef JB80 het volgende:
Voor de pretentieuzen onder ons vond ik deze quote gister in een boek dat ik aan het lezen ben, "ik schrijf omdat ik in iedere gedachte die ik vergeet, verloren ga". Van de huidig politiek-correcte schrijver WF Hermans. Allicht iets als onderschrift, maar ik durf het niet aan.
Hij is wel goed ja, maar waarom durf je het niet aan?
quote:
Goedemiddag trouwens.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:53:23 #250
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_15931284
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:50 schreef Sidekick het volgende:
Hij is wel goed ja, maar waarom durf je het niet aan?
Als ik andere mensen beschuldig van hooghartigheid (ik zit momenteel in mijn Europa-bash-periode (de zogenaamde EBP, er zijn nog een medicijnen voor helaas)) dan staat zo'n onderschrift niet erg goed hè. Ik heb het gegoogled en ik kan het slechts een keer vinden, dus ook nog vrij orgineel ook. Mensen moeten eens wat meer goede schrijvers lezen en wat minder Giphardt of Moore
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)[br]"De wil om de mensheid te redden is vrijwel altijd een voorwendsel voor de wil over anderen te regeren." (H.L. Mencken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')