Dit is het officiele slowchat-topic voor alle bezoekers van Fok!s Muziekforum: MUZzers praten hier gezellig over koetjes, kalfjes, zin en onzin, spam en af en toe zelfs over muziek. Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.
Veel plezier, en hou het gezellig.
Het Archief
Wat ooit begon als een grap (bedankt Diverse_Reality), is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige slowchat-reeks. Mocht je ooit behoefte hebben om het allemaal nog eens op je gemak na te lezen (moeilijk voor te stellen, maar goed..), dan kun je je wenden tot de volgende topics:
Dag seborik,
Dag vork, (de dag-reeks).
Dag Spinal Tap
Dag Sergeant Pepper
Dag Eddie (muziek-slowchatreeks)
Dag John Zorn (muziek-slowchat voor gevorderden)
Dag Mick Jagger. (slowchattopic voor diehards)
Dag Geddy Lee. (slowchattopic)
Dag Nicko (slowchattopic)
Dag Summoner (slowchat-topic)
Dag schotel: wat staat er op het muziekmenu?
Dag Jane, don't make it bad, take a sad song
Dag Phil, We said hello goodbye
Dag Sophie, there's slowchat on the dancefloor
Dag Dwerg, heigh ho, It's home from work we go
Dag Syd, en nu schijnen gekke diamant!
Dag Tom, walsen met Matilda...
Dag Boudewijn, picknick onder wilgen, onder linden
met dank aan zander voor de openingspost.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
sorry hoor maar wie ?
quote:Juist ja, Black Sabbath
Op woensdag 31 december 2003 12:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:[..]
Drummer black sabbath en zanger van de Bill Ward band.
quote:En van Earth
Op woensdag 31 december 2003 12:45 schreef fripper het volgende:
Oh , de drummer van de Polka Tulk Blues Band .
Zeg dat dan !
quote:Ja, maar dat was later pas.
Op woensdag 31 december 2003 12:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:Het heette trouwens geloof ik gewoon Polka Tulk.
quote:Staat er op de achterkant bij de "Archival Series" ook Naked City Live Vol.2?
Op woensdag 31 december 2003 13:03 schreef Seborik het volgende:
Er zat zelfs een Tzadik-catalogus in!
Tot volgend jaar!
quote:Ja! En Electric Masada!
Op woensdag 31 december 2003 13:59 schreef MuadDib het volgende:[..]
Staat er op de achterkant bij de "Archival Series" ook Naked City Live Vol.2?
quote:Van hetzelfde Jane
Op woensdag 31 december 2003 15:07 schreef Jane het volgende:
Iedereen alvast een prettige jaarwisseling gewenst!Tot volgend jaar!
Hoe gaat het met het muziek maken Tijn, Sebbo en Mike?
quote:We hebben al een boogie woogie househit.
Op woensdag 31 december 2003 15:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
Van hetzelfde Jane
Hoe gaat het met het muziek maken Tijn, Sebbo en Mike?
quote:Ik boek alvast het Gelredome
Op woensdag 31 december 2003 15:32 schreef Seborik het volgende:We hebben al een boogie woogie househit.
quote:Ik sluit me volledig bij Manshed aan. Een goede jaarwisseling en bedenk goed wat je eerste plaat wordt die je volgend jaar als eerste opzet!
Op woensdag 31 december 2003 15:37 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Iedereen alvast een gelukkig en muziekrijk nieuwjaar toegewenst! Ben benieuwd wat voor mooie nieuwe bandjes en cd's ons komen verrassen komend jaar.
Word wel saai zeg,dat gelukkig nieuw jaar wensen
quote:Voordeel van het hier doen is dat je gelijk een heleboel mensen in een keer te pakken hebt
Op donderdag 1 januari 2004 00:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
gelukkig nieuw jaar!Word wel saai zeg,dat gelukkig nieuw jaar wensen
![]()
![]()
Overigens ook van mij de allerbeste wensen voor 2004 en dat het maar een mooi muziekjaar mag worden met tal van leuke, mooie releases
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 01-01-2004 20:15]
quote:Mijn samenvatting: bosbeeltje dringt tequilla: hij bedenkt een vreselijke foute openingszin. Hij hangt naakt in de kerstboom en krijgt het koud. Dood is hij.
Op donderdag 1 januari 2004 07:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ok ik hen net nieuw jaaar geehad
Mijn samen vatting ;;bosbeetle ontmoet mooi meisje: bb bedenkt vreselijkfoute openingzin, terwijl een nummer van digi fdagostino speeeelt, vbb zet eerste stap een heb je even voor mij van fb begint /bb is meteeem wweer tee
rug geschroken in aziojjjn stulp
En ook ik wil iedereen voor 2004 het allerbeste toewensen.
Voor mezelf hoop ik dat het jaar in ieder geval iets minder chaotisch verloopt dan 2003. Want dat is toch wel het woord dat 2003 het beste omschrijft.
quote:zozo seborik dat is een behoorlijke lap leuk geschreven tekst
Op zaterdag 3 januari 2004 00:17 schreef Seborik het volgende:
Seksualiteit & Muziekforum.
tis wat
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:54 schreef PogueMahone het volgende:
Ik luister veel naar de eerste van Iron Maiden op dit moment. Terwijl ik dat eerst een kloteplaat vondtis wat
Momenteel zit bij mij hun meest recente erin. Ik kreeg er vanochtend een japanse versie van.
en vanaf nu staat Rowlf The Dog hier te pingelen:
quote:dat is pas een gelukkig nieuw jaar
12/30/2003 Hey! Still looking for something to do on New Years Eve in New York City?
Tonic is hosting quite a show.
Hemophiliac (Mike Patton, Ikue Mori & John Zorn) will be opening for John Zorn's Electric Masada. Tickets still available!
quote:tja misschien moet je maar naar NY verhuizen
Op zaterdag 3 januari 2004 16:30 schreef Seborik het volgende:
Wow, wie gaat er mee naar New York?Oh, al geweest, maar er zijn constant dat soort concerten.
quote:whehe idd dat is daar wel net zo hip om bij een shrink te lopen
Op zaterdag 3 januari 2004 23:55 schreef Seborik het volgende:
Hm ja, voordeel is wel dat je daar als Sigmund-psych nog aan de bak komt.
quote:Woei, het lukte al om half 6 en nu alweer een uur wakker...
Op maandag 5 januari 2004 04:29 schreef OProg het volgende:
Nu heb ik weer een normaal bed, kan ik nog niet slapen..
Ik was net op het postkantoor, en dat was overgenomen door Polen. Vier jongens en twee meiden wilden enthousiast naar huis bellen dat ze eindelijk aangekomen waren in Nederland, na een lange reis vol ontberingen zoals ijzel, sneeuw en Nederlandse automobilisten. Busladingen vol zijn er hier in de regio gedumpt, in totaal gaan er morgen een stuk of honderd verse krachten aan het werk.
Voor de geïnteresseerde mensen staat er in het Delft-topic een linkje naar m'n (waardeloze) werkstukje.
Zometeen weer verder met wetenschapsfilosofie, dat gaat stukken sneller.
quote:Brr... dat vond ik ook altijd zo'n doelloos vak, wel lekker makkelijk punten scoren.
Op maandag 5 januari 2004 17:38 schreef Seborik het volgende:
Zometeen weer verder met wetenschapsfilosofie, dat gaat stukken sneller.
http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_849530.html?menu=entertainment.music
quote:Hehe, inderdaad.
Op maandag 5 januari 2004 17:49 schreef Zander het volgende:[..]
Brr... dat vond ik ook altijd zo'n doelloos vak, wel lekker makkelijk punten scoren.
Meerkeuzevragen en dan zitten er tussen van "Welk boek schreef Popper in 1962?"
quote:The catcher in the rye. Inkoppertje lijkt me.
Op Monday 5 January 2004 18:40 schreef Seborik het volgende:[..]
Hehe, inderdaad.
Meerkeuzevragen en dan zitten er tussen van "Welk boek schreef Popper in 1962?"
quote:...You really got me now...
Op maandag 5 januari 2004 20:38 schreef Grobbel het volgende:
Ray Davies beschoten bij achtervolging van tasjesdieven
Was dat de beste foto die ze konden vinden?
quote:Sucks...
Op maandag 5 januari 2004 20:38 schreef Grobbel het volgende:
Ray Davies beschoten bij achtervolging van tasjesdieven
quote:Iemand zin om twee weken naar New York te gaan?
Friday January 31st - Saturday February 1st-
JOHN ZORN'S NEW ELECTRIC MASADA at Tonic at 8 & 10pm - featuring Zorn
on alto sax & direction, John Medeski & Jamie Saft on el. keyboards,
Marc Ribot on guitar, Trevor Dunn on bass, Cyro Baptista on
percussion & Ben Perowsky on drums!! Each & every set so far has been
fantastic, so do not miss these!!Monday February 3rd-
GARY LUCAS & MIN XIAO-FEN at Joe's Pub at 9:30 - Gary's latest cd of
Chinese pop tunes is superb & Min is a pipa virtuoso - this is a
highly recommended duo!!Saturday February 8th-
Benefit to End Israeli Occupation w/ MEREDITH MONK, ELLIOTT SHARP,
MARC RIBOT, FRANK LONDON, ANTHONY COLEMAN, STEVE BERNSTEIN, JENNIFER
CHARLES & others at the Knit at 7:30!!
quote:Dan maak ik foto's
Op dinsdag 6 januari 2004 00:18 schreef Zander het volgende:
Kunnen we niet op kosten van Fok daar naartoe om een mooie reportage voor de FP te schrijven?
Het is wel weer genoeg geweest vanavond.
quote:trustuh Jane
Op dinsdag 6 januari 2004 00:27 schreef Jane het volgende:Sebbo
ik heb je even op msn toegevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 06-01-2004 00:39]
quote:Is het zo erg Dwerg? Je komt toch wel een beetje down over....
Op dinsdag 6 januari 2004 12:53 schreef dwerg het volgende:
Geweldig, julekes. Heeft er tenminste nog iemand iets leuks te melden.
Probleem: Gebrek aan colloquia ruimten op de TU/e, dwz bouwkunde, +/- 1500 studenten heeft er slechts 1.
Oplossing: Schitterende vergaderzaal bij mijn afstudeergroep die noooit gebruikt wordt.
Bureaucratie: "We willen geen precedent scheppen."
Stelletje niet-pragmatische hoeren.
Nouja, ik ging toch een nieuwe fiets kopen! Maar deze moet ook nog wel gemaakt worden vind ik! Ga straks die man maar eens bellen om te zien of zn telefoonnummer klopt!
Om dit ondraaglijke leed te verwerken heb ik de Plato maar geplunderd..
quote:Ah, wat vervelend, zeg. Hopelijk geneest het een beetje snel.
Op dinsdag 6 januari 2004 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ow! Maar dwerg, jouw dag kan niet zo erg zijn als die van mij!
Ik werd vanochtend om 7.50 uur in Den Haag geschept door een auto! En dat ondanks het feit dat ik door groen fietste en op een voorrangsweg reed!! En nu heb ik allemaal blauwe plekken, een zere knie, een zere elleboog en een hele pijnlijke rechterwijsvinger! En dus doet veters strikken of een mes vastpakken onnoemelijk veel pijn! Het opendraaien van mn het slot in de voordeur laten we maar even buiten beschouwing, want dat was nog erger!!
quote:hehe, zo ken ik er nog eentje...
Op dinsdag 6 januari 2004 16:32 schreef Zander het volgende:
Bwerk, eerste schooldag van het nieuwe jaar en nu al weer geen zin meer..Om dit ondraaglijke leed te verwerken heb ik de Plato maar geplunderd..
welke cd's heb je gekocht?
- Sun Ra & his Arkestra - Lanquidity
- Carla Bley & Paul Haines - Escalator Over The Hill
- Sonny Rollins - Saxophone Colossus
- Dave Douglas - Freak In
en "Baby Snakes" van Frank Zappa op DVD.
Hmm, nu de rest van de maand maar de hand op de knip.
Zou er ooit een moment komen waarop je denkt: "Ach, ik heb al genoeg cds"?
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 06-01-2004 17:06]
quote:Dream on!
Op dinsdag 6 januari 2004 17:01 schreef Zander het volgende:
En sterkte Liejannuh
quote:Reed die kerel door, of heb je hem nog een knal kunnen verkopen?
Ik werd vanochtend om 7.50 uur in Den Haag geschept door een auto! En dat ondanks het feit dat ik door groen fietste en op een voorrangsweg reed!!
quote:Als het nu vroor, zou hij nog kunnen zeggen dat er ijs op zijn voorraam zat.
Ik werd vanochtend om 7.50 uur in Den Haag geschept door een auto! En dat ondanks het feit dat ik door groen fietste en op een voorrangsweg reed!!
Hopelijk blijft het bij een paar dagen pijn en heb je verder niks gebroken.
Hoe ben je eigenlijk weer thuis gekomen?
Ik ben gisteravond met koppijn gaan pitten en heb nu nog koppijn. Da's niet goed. Vandaag heb ik bovendien meer Duits gepraat dan de afgelopen acht maanden bij elkaar, en dat helpt ook al niet. De Polen hadden een rit van 19 uur met de bus achter de rug, en in die ene bus zaten 68 Poolse, ehm, gastarbeiders.
quote:Ik hoop dat er over een paar jaar een punt komt waarop ik genoeg 'oud spul' heb om me wat meer op nieuwe releases te richten. Maar helemaal genoeg? Nah.
Op dinsdag 6 januari 2004 17:01 schreef Zander het volgende:
quote:Over een paar jaar is, wat nu nieuw spul is, alweer oud spul. Dus je komt nooit aan het nieuwe spul toe ... Toch maar een keer die loterij winnen dan...
Op dinsdag 6 januari 2004 17:12 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik hoop dat er over een paar jaar een punt komt waarop ik genoeg 'oud spul' heb om me wat meer op nieuwe releases te richten. Maar helemaal genoeg? Nah.
quote:Hehe, daar maak je een goed punt. Maar met 'oud' spul doel ik meer op muziek tussen 1950 en 1995, al dat latere is nog 'recent'.
Op dinsdag 6 januari 2004 17:14 schreef Z het volgende:
Over een paar jaar is, wat nu nieuw spul is, alweer oud spul. Dus je komt nooit aan het nieuwe spul toe ... Toch maar een keer die loterij winnen dan...
Maar de alleroudste opname die ik op cd heb, is ook gelijk een van de allereerste jazz-opnames die ooit gemaakt is, een deuntje van de "Original Dixieland Jass Band" uit 1917. Ik heb zo'n verzamelaartje met allemaal echt hele oude jazz een keer voor weinig gekocht, en 't is best grappig om eens te horen, al draai ik het verder niet zo vaak.
Wat is de titel van die comp.?
Ik heb nog meer delen uit deze reeks, degenen met wat meer recente muziek zijn best wel de moeite waard. Heb ze een tijd terug bij Donner in R'dam gekocht voor weinig.
quote:Hij is netjes gestopt en heeft me (onder lichte dwang!
Op dinsdag 6 januari 2004 17:11 schreef Summoner het volgende:[..]
Reed die kerel door, of heb je hem nog een knal kunnen verkopen?
quote:Mijn huisarts heeft dezelfde conclusie getrokken als ik: alleen een paar blauwe plekken enzo, niets ernstigs.
Op dinsdag 6 januari 2004 17:11 schreef dwerg het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 6 januari 2004 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd vanochtend om 7.50 uur in Den Haag geschept door een auto! En dat ondanks het feit dat ik door groen fietste en op een voorrangsweg reed!! <hr></blockquote>Als het nu vroor, zou hij nog kunnen zeggen dat er ijs op zijn voorraam zat.Hopelijk blijft het bij een paar dagen pijn en heb je verder niks gebroken.
Hoe ben je eigenlijk weer thuis gekomen?
Overigens was het duidelijk niet mijn fout! Ik reed op een voorrangs weg en ik ga zo die meneer even de schrik van zn leven bezorgen door te vertellen wat een nieuw achterwiel (inclusief spaken en tandwiel enzo) kost! Dat is namelijk 300 a 400 euro!!! Bizar!!!
quote:Dat Duits praten maakt het er ook niet makkelijker op volgens mij!
Ik ben gisteravond met koppijn gaan pitten en heb nu nog koppijn. Da's niet goed. Vandaag heb ik bovendien meer Duits gepraat dan de afgelopen acht maanden bij elkaar, en dat helpt ook al niet. De Polen hadden een rit van 19 uur met de bus achter de rug, en in die ene bus zaten 68 Poolse, ehm, gastarbeiders.
quote:Daar zal hij vast intrappen.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:07 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens was het duidelijk niet mijn fout!Ik reed op een voorrangs weg en ik ga zo die meneer even de schrik van zn leven bezorgen door te vertellen wat een nieuw achterwiel (inclusief spaken en tandwiel enzo) kost! Dat is namelijk 300 a 400 euro!!! Bizar!!!
Het schijnt trouwens dat er ook overgespaakt kan worden (wat het dan ook moge zijn en als het meezit) en dan kost het maar 100 euro!
Bizar!
quote:Een nieuw wiel kopen zal toch geen 400 euro kosten?
Op dinsdag 6 januari 2004 18:15 schreef Liejannuh het volgende:
Neejoh, ik heb een echte gazelle fiets met 21 versnellingen! En ik fiets zo'n 40 km per dag, dus ik heb ook wel een goede fiets natuurlijk!Het schijnt trouwens dat er ook overgespaakt kan worden (wat het dan ook moge zijn en als het meezit) en dan kost het maar 100 euro!
Bizar!
Is The Lovin Spoonful trouwens de moeite waarde om eens een verzamelaar van te kopen? Idemdito voor The Who?
M'n tentamen ging slechter dan verwacht en er zat nog (minstens) één fout in de vragen ook, maar naar alle waarschijnlijkheid is het nog wel een voldoende. Het is meer dat ik een zeer vervelende streber ben die altijd het onderste uit de kan wil halen en teleurgesteld ben wanneer dat (weer) eens niet lukt.
Verder kwamen vandaag 2 vinylsingles binnen van de Fields waaronder die hele unieke single met poster van The Nefilim. Dat is wel een vreugdedansje waard.
quote:Van The Who zeker, maar het album "Who's Next" is ook een zeer goede.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:23 schreef julekes het volgende:
Is The Lovin Spoonful trouwens de moeite waarde om eens een verzamelaar van te kopen? Idemdito voor The Who?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 06-01-2004 18:38]
quote:Bedankt, Zander. Ik ga eens kijken hoe ik hier aan kan komen.
Op dinsdag 6 januari 2004 17:55 schreef Zander het volgende:
" RCA Victor 80th Anniversary, Vol. 1 (1917-1929)"
http://www.artistdirect.com/store/artist/album/0,,253934,00.htmlIk heb nog meer delen uit deze reeks, degenen met wat meer recente muziek zijn best wel de moeite waard. Heb ze een tijd terug bij Donner in R'dam gekocht voor weinig.
quote:Goed zo! Laat ze maar bloeden, die smerige roekeloze automobilisten!
Op dinsdag 6 januari 2004 18:07 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens was het duidelijk niet mijn fout!Ik reed op een voorrangs weg en ik ga zo die meneer even de schrik van zn leven bezorgen door te vertellen wat een nieuw achterwiel (inclusief spaken en tandwiel enzo) kost! Dat is namelijk 300 a 400 euro!!! Bizar!!!
quote:Toch maar een dubbelcd van de Original Dixieland Jazz Band besteld, een mooi historisch document.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:21 schreef Summoner het volgende:
Bedankt, Zander. Ik ga eens kijken hoe ik hier aan kan komen.
Ja, ik vind mezelf ook een lul.
Family claim dying Beatle forced into autograph
GEORGE Harrison was forced by his doctor to autograph a guitar on his deathbed and had to endure an impromptu concert by the physicians 12-year-old son, a $10 million lawsuit alleges.
When the former Beatle, close to death, told Dr Gilbert Lederman he could not even remember how to spell his own name, the doctor allegedly grabbed his hand and guided the musician through the signature.
The lawsuit, filed by the stars estate at the Brooklyn Federal Court, says: "Dr Lederman preyed upon Mr Harrison while he was in a greatly deteriorated mental and physical condition by coercing him to sign an electric guitar and other autographs just two weeks before his death."
Harrison, 58, who penned the hits While My Guitar Gently Weeps, Something and Here Comes The Sun, died on 29 November, 2001, after battling lung cancer and a brain tumour.
His widow, Olivia, and their son, Dhani, are also seeking possession of the autographed guitar and three cards signed on his deathbed.
Staten Island University Hospital, where Dr Lederman is head of radiation oncology, was also named as a defendant, as were Dr Ledermans three children, for possession of autographed items.
The doctors "most offensive, insensitive, bizarre and inappropriate" act, according to the court papers, was bringing his son and two daughters to the Staten Island home where Harrison was staying while undergoing stereotactic radiosurgery treatment.
The complaint says: "Dr Lederman took the children into the room where Mr Harrison was bedridden and in great discomfort. Dr Lederman had Mr Harrison listen to his son play the guitar. Afterwards he took the guitar ... and put it in Mr Harrisons lap and asked him to sign it."
Harrison resisted, the claim continues, telling Dr Lederman: "I do not even know if I know how to spell my name." Dr Lederman replied: "Come on, you can do this." He is then said to have held the stars right hand and guided him through the autograph "with great effort and much obvious discomfort".
A photograph of the doctors son, Ariel, holding the guitar appeared in the National Enquirer two weeks after Harrisons death.
The family believes the National Enquirer story was orchestrated by Dr Lederman to raise the guitars value.
The suit also contends that the doctor, who treated Harrison at the hospital, created a "circus atmosphere" by giving numerous press interviews and disclosing confidential information about the stars treatment. He is also alleged to have abused his position of trust with the musician by talking to the media soon after he died, despite promising to keep details of the illness secret.
Dr Ledermans lawyer, Wayne Roth, said his client, whose voice is heard on radio commercials for the hospital, has no desire to sell the guitar - but noted it had been appraised by Sothebys at $5,000-$10,000.
Mr Roth said: "Its his sons guitar and the Harrison family doesnt have any right to that guitar. When the truth comes out, youll learn the extent of the relationship between Dr Lederman and Harrison and the circumstances under which it was signed."
Arlene Ryback, a spokeswoman for the hospital, said: "Staten Island University Hospital takes patient confidentiality very seriously and we have not breached that confidentiality."
Dr Lederman was censured and reprimanded last month by the New York State health department for discussing Harrisons case with the media.
Candid footage of the Beatles is to be seen for the first time to mark the 40th anniversary of their United States debut.
The "access-all-areas" film recorded their first footsteps in the US. It is to be issued on DVD next month and includes groundbreaking moments such as the Beatles legendary appearances on The Ed Sullivan Show.
The intimate scenes were shot by the pioneering film-makers Albert and David Maysles.
quote:zekers ik heb daar ooit een topic over geopend in lit maar de search doet het niet dus ik kan hem niet vinden
Op donderdag 8 januari 2004 14:05 schreef Zander het volgende:
Too Much Coffee Man heerscht.
gevonden TooMuchCoffeeMan
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 08-01-2004 15:28]
misschien moet ik dat vaker doen
Ik mis de search..
quote:Zowieso een goede cd om mee in slaap te vallen (en niet omdat ie saai is trouwens).
Op donderdag 8 januari 2004 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens ik ben gisteren in slaap gevallen met tori amos' scarlet's walk en ik heb me voor het eerst niet verslapen.misschien moet ik dat vaker doen
Ik heb vandaag alleen nog maar Beatles gedraaid. Fijne muziek om bij te knippen en plakken! En wat ongelooflijk stom van die dokter! Hoe kun je in hemelsnaam zo stom zijn?
Nou muziek, prettige avond verder!
quote:Ik vind het zo sneu voor Pogue dat niemand hier nog op gereageerd heeft... Maar. ik ga eerst maar eens kijken wat dvdprofiler.com is.
Op dinsdag 6 januari 2004 19:47 schreef PogueMahone het volgende:
bestaat er ook zoiets als dvdprofiler.com voor cd's?
quote:Wat het ook is, het maakt vast gebruik van CDDB.
Op donderdag 8 januari 2004 16:57 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vind het zo sneu voor Pogue dat niemand hier nog op gereageerd heeft... Maar. ik ga eerst maar eens kijken wat dvdprofiler.com is.
quote:Als dat zou kunnen. En met pek en veren door Liverpool heenjagen.
Op donderdag 8 januari 2004 13:17 schreef Zander het volgende:
Treurig hoor.Als het echt zo gegaan is, dan mogen ze die dokter van mij uit z'n ambt zetten.
quote:Dan zou je mod moeten worden van één of ander vaag subforum. De mods hebben wel een werkende search. Heb ik gehoord.
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef Zander het volgende:
Ik mis de search..
quote:wat aardig en attent van u
Op donderdag 8 januari 2004 16:57 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vind het zo sneu voor Pogue dat niemand hier nog op gereageerd heeft... Maar. ik ga eerst maar eens kijken wat dvdprofiler.com is.
quote:Ha, de search doet 't weer.
Op donderdag 8 januari 2004 17:21 schreef PogueMahone het volgende:
wat aardig en attent van u
Misschien staat hier iets wat je kunt gebruiken?
(Ja ja, "jij hebt nooit iets boeiends te melden", ik kop 'm alvast even in).
quote:Mompelt iets over minderwaardigheidscomplex.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:51 schreef Zander het volgende:
(Ja ja, "jij hebt nooit iets boeiends te melden", ik kop 'm alvast even in).
En de cd van Motorpsycho+Jaga Jazzist is eigenlijk een hele fijne ochtend cd (behalve dat laatste nummer.. da's net iets te ingewikkeld )
Afgelopen week zijn m'n tentamens zeer meegevallen, waarvan ik dacht dat het slecht ging was de norm zo bedroevegd laag gelegd dat ik nog uitkom op een 8.
En het - voor mij belangrijkste - psychofarmacologie tentamen ging ook geweldig.
Tot zover de nutteloze schoolse mededelingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 10-01-2004 12:38]
quote:Hallo Jane.
Op zaterdag 10 januari 2004 09:23 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek.
En goed gedaan sebbo. Alhoewel ik het nog steeds jammer vind dat je niet in Delft was.
Mijn werk zit er weer op voor vandaag. Misschien ga ik vanmiddag nog wel even naar de lokale platenzaak, die opruimingsuitverkoop houdt. Hij had al zijn klanten wel op kunnen bellen dat hij ermee ging stoppen.
quote:Ja ja, wrijf het er nog maar even in.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:52 schreef julekes het volgende:
Mompelt iets over minderwaardigheidscomplex.
quote:En zo gaat het dus altijd , todat er iemand van een nieuwe generatie opstapt en een cd winkel begint, die vervolgens loopt als een tirelier. Heb jij nog geen aspiraties dwerg ?
Op zaterdag 10 januari 2004 15:51 schreef dwerg het volgende:
De winkel was al akelig leeg. Daarmee begint voor mijn dorp een tijdperk waarin we geen enkele cd-winkel hebben. Een paar jaar geleden hadden we er nog twee, die elkaar het licht in de ogen niet gunden. Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat ze goedkoop waren, maar de een was telkens net een paar gulden/Euro goedkoper dan de andere. Ondanks dat muziekzaak 1 was gestopt en veranderd in een boeketterie, draaide muziekzaak 2 toch niet meer omzet. En vanaf volgende week kunnen we hier dus geen cd's meer kopen, maar hebben we wel drie reiswinkels.
quote:Hmm, als je de lijn door zou trekken dan zou het travelforum toch ook eens moeten lopen...
Op zaterdag 10 januari 2004 15:51 schreef dwerg het volgende:
En vanaf volgende week kunnen we hier dus geen cd's meer kopen, maar hebben we wel drie reiswinkels.
Maar wel sneu voor je .
Gelukkig had ik haast en had geen tijd om uitgebreid te struinen, anders had ik niet voor mezelf in kunnen staan. Maar ga zeker vandeweek nog een een keer de bakken afstruinen.
quote:of neem het openbaar vervoer
Op zaterdag 10 januari 2004 20:35 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
quote:Als je op het Leidseplein staat loop je lang het Americain Hotel naar het Marriott Hotel, voor het Marriott naar rechts en dan meteen weer links, das de Overtoom, en dan zit het na 50 meter aan je linker kant. Ze hadden ook bakken vol met Metal LP's. misschien ook leuk...
Op zaterdag 10 januari 2004 20:35 schreef Seborik het volgende:
Waar is dat ergens, Z?
quote:Goed gedaan, Sebbo!
Op zaterdag 10 januari 2004 12:33 schreef Seborik het volgende:Afgelopen week zijn m'n tentamens zeer meegevallen, waarvan ik dacht dat het slecht ging was de norm zo bedroevegd laag gelegd dat ik nog uitkom op een 8.
En het - voor mij belangrijkste - psychofarmacologie tentamen ging ook geweldig.
![]()
quote:Hoe gaat het met je goede voornemen Jane, nog een pepspeech nodig?
Op zaterdag 10 januari 2004 22:25 schreef Jane het volgende:[..]
Goed gedaan, Sebbo!
quote:Kleine correctie, de eerste links is de Vondelstraat, je moet één straat verder zijn.
Op zaterdag 10 januari 2004 21:10 schreef Z het volgende:[..]
Als je op het Leidseplein staat loop je lang het Americain Hotel naar het Marriott Hotel, voor het Marriott naar rechts en dan meteen weer links, das de Overtoom, en dan zit het na 50 meter aan je linker kant. Ze hadden ook bakken vol met Metal LP's. misschien ook leuk...
quote:Vork komt er wel uit. Bedankt.
Op zondag 11 januari 2004 00:57 schreef Z het volgende:[..]
Kleine correctie, de eerste links is de Vondelstraat, je moet één straat verder zijn.
quote:Nou nee, niet echt nee.
Op zaterdag 10 januari 2004 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
En zo gaat het dus altijd , todat er iemand van een nieuwe generatie opstapt en een cd winkel begint, die vervolgens loopt als een tirelier. Heb jij nog geen aspiraties dwerg ?
quote:Of ik ga achter de pc zitten en maak jullie deelgenoot van mijn kuthumeur. Ook leuk.
Op zondag 11 januari 2004 18:16 schreef thaleia het volgende:
Je bent nu weer thuis en kunt lekker op de bank gaan hangen met een cognacje en een goed muziekje erbij?
quote:
Op zondag 11 januari 2004 18:13 schreef dwerg het volgende:
De aanwezige dokter gokte overigens dat het een niersteen is
quote:Ja, mijn vertrouwen in dokters buiten ziekenhuizen is ook niet zo heel groot.
Op zondag 11 januari 2004 18:18 schreef MuadDib het volgende:
Dat klinkt behoorlijk stressvol, maar 1 woord verontrust mij nogal:
quote:Natuurlijk wel voor een extra duur weekendconsult.
Op zondag 11 januari 2004 18:20 schreef dwerg het volgende:[..]
Ja, mijn vertrouwen in dokters buiten ziekenhuizen is ook niet zo heel groot.
Hij heeft nu een spuit, verse pillen en een parkeerbon gehad. Als het vanavond om 10 uur nog steeds evenveel pijn doet, mag hij weer terugkomen.
Nouja, hij heeft net de herhaling van het schaatsen gezien, en moest zelfs lachen toen al die knuffelberen op het ijs werden gegooid. Dat is al een hele vooruitgang in vergelijking met vanmiddag, toen hij van de pijn niet kon zitten, lopen of liggen. Laat staan lachen.
* PdeHoog stapt nu in zijn auto met een kopieetje van AINA om lekker in de, zeer waarschijnlijke, file naar Gouda te tuffen
Prettige dag allemaal
quote:Er stond dus idd een file
Op maandag 12 januari 2004 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen muziek,* PdeHoog stapt nu in zijn auto met een kopieetje van AINA om lekker in de, zeer waarschijnlijke, file naar Gouda te tuffen
Prettige dag allemaal
Vandaag was het dan de beurt aan de huisarts, de goeie, vrouwelijke huisarts. Ze heeft een duopraktijk met haar vriend, die had beter automonteur kunnen worden, maar dat is een ander verhaal. De huisarts was nogal boos dat de weekenddokter in Leiden niet eerder dan om 16 uur doormailde wat hij gisteren voor diagnose had gesteld en aan medicijnen had voorgeschreven. Met een geslaagde urinetest (u bent zwanger!, ohnee, donkergroen is een ontsteking) en een iets minder geslaagde poging tot het prikken van bloed. Na twee pogingen op de linkerarm besloot de assistent om het eens op de rechterarm te proberen. Weer nieuwe pillen en morgenochtend terugkomen. Zo blijf je leuk bezig natuurlijk.
quote:Nee Nipeng, ik heb gezworen de komende twee maanden geen cd's te kopen, dus dat moet nog even wachten. Maar als die helse periode achter de rug is, ga ik zeker even kijken voor een Beefheart-schijfje.
Op zondag 11 januari 2004 18:18 schreef nipeng het volgende:
@SummonerHeb je al eens geluisterd naar Beefheart?
N.a.v. Captain Beefheart
quote:Ja precies! Ik heb de afgelopen dagen al van alles 'herontdekt'. Er is veel te zeggen voor even minderen...
Op dinsdag 13 januari 2004 00:36 schreef Zander het volgende:
Maar goed, aan de andere kant is dat ook weer een mooie gelegenheid om alle cds die ik te weinig geluisterd heb nog eens uit de kast te halen.
Hi, I am seborik and I have a problem.
Ik stop binnenkort ook weer even en dan sparen voor de grote John Zorn zomercd-spamactie.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-01-2004 02:05]
quote:Bron
Lauryn Hill has put together an interesting new revenue model, offering a song at her website for download for $US15.Fans are being asked for the money before they download a video of the new song 'Social Drugs' but even after you own it you can only watch it three times before the digital rights managed song times out.
Laurynhill.com is also selling autographed posters for $500, art prints for $50, and her book The Middle Man for $75.
There is no explanation of why the prices are so high for the Hill merchandise and if the prices have been costed to raise money for charity. No charity is mentioned at the site.
It is thought that maybe Ms Hill is trying to raise money for victims of Catholic Church but even that is not clear. In mid December 2003, he was back in the news when she publicly attacked the Church during at concert at the Vatican. She launched into a tirade stating "I realize some of you may be offended by what I'm saying but what do you say to the families who were betrayed by the people in whom they believed. And what do you say to those children who were violated in body and mind?"
The concert was held at the Vatican in the Pope Paul IV auditorium in the presence of many of the Church's elder statesmen including Cardinal Camillo Ruini, the Pope's vicar for Rome.
Lauryn Hill has kept a low profile since releasing her solo album 'The Miseducation of Lauryn Hill' in 1998. It sold more than 6 million copies in America alone. A second album, 'MTV Unplugged' in 2002 featuring all new songs, sold nowhere near platinum.
Het zijn nogal flinke bedragen...
quote:Sterkte toegewenst in deze zware tijden.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:20 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee Nipeng, ik heb gezworen de komende twee maanden geen cd's te kopen, dus dat moet nog even wachten. Maar als die helse periode achter de rug is, ga ik zeker even kijken voor een Beefheart-schijfje.
quote:gelukkig zijn hier geen lauren hill verzamelaars
Op dinsdag 13 januari 2004 10:20 schreef Grobbel het volgende:
Degenen die de 3voor12-nieuwsbrief ontvangen, zullen dit ongetwijfeld al gelezen hebben, maar nog even herhalen voor de rest:
[..]
quote:500 dollar, dat is ziek.
Op dinsdag 13 januari 2004 10:20 schreef Grobbel het volgende:
Degenen die de 3voor12-nieuwsbrief ontvangen, zullen dit ongetwijfeld al gelezen hebben, maar nog even herhalen voor de rest:
[..]
quote:zou mevrouw met een drugsverslaving thuis zitten zonder geld
Op dinsdag 13 januari 2004 11:36 schreef Seborik het volgende:[..]
500 dollar, dat is ziek.
quote:Wordt fan van Lauryn Hill, dan gaat het makkelijker
Op dinsdag 13 januari 2004 12:00 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik vraag me af hoelang ik geen cd's kopen ga volhouden.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:18 schreef Litpho het volgende:[..]
Wordt fan van Lauryn Hill, dan gaat het makkelijker
.
Jammer, laat ze lekker punkrockliedjes blijven maken.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:00 schreef Seborik het volgende:
Di-Rect vond ik altijd wel leuk,
quote:mmmmbop
Op dinsdag 13 januari 2004 20:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik geloof dat de echte ontboezemingen op IRC gedaan worden
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:07 schreef Zander het volgende:
Di-Rect, Intwine... je vervuilt ons topic, Seb.
quote:Gelukig gaat het weer wat beter dwerg
Op dinsdag 13 januari 2004 21:20 schreef dwerg het volgende:
Nou ik zal nog even zeggen dat het iets beter gaat met mijn pa. Hij is vanmorgen naar de huisarts geweest, en heeft de rest van de dag zitten te wachten tot de internist, of een willekeurige assistente, nouja iemand van het ziekenhuis zou bellen voor een afspraak voor morgen. Niet dus. Maar er is ook positief nieuws: hij heeft vandaag geen enkele keer overgegeven. Mijn vertrouwen in de zorgsector heeft inmiddels wel een aardige deuk opgelopen. Hij had beter zondagochtend om zes uur kunnen kijken bij de Eerste Hulp in het ziekenhuis.
Tja ik heb eigenlijk weinig te zeggen ...dus wens ik Dwerg's vader beterschap en zeg ik maar weer
dag muziek
Beschrijving van een wandeltocht door Alexandrium (Rotterdam dus, voor de geografisch minder getalenteerden onder ons):
wij gaan niet naar de media markt,
wij gaan niet naar de media markt,
wij gaan niet naar de media markt
wij gaan niet naar de ......
he, een Music Store!
wij gaan niet naar de Music Store,
wij gaan niet naar de .......
he, hier ook een Free Record Shop?
* werpt blik naar binnen, ziet alleen DVD's
laat maar....., we gaan terug naar kantoor
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 01:54 schreef ullie het volgende:
Ha ik heb vakkundig een optreden van Frans Bauer weten te omzeilen. Ondanks de belofte van gratis drank, gratis eten en gratis vervoer erheen.
Ik heb nog hoop in mezelf.
Ik heb een musical gekeken en hij was leuk (dancer in the dark) maarja de combi lars von trier en björk is ook geen standaard musical. Alleen hadden de andere caracters van mij niet hoeven zingen
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 15-01-2004 09:10]
Ik heb eindelijk de bevestiging van mn Istanbul tickets binnen en nu ben ik blij!
En ik heb vandaag wel helemaal 3 uur gewerkt! Was om 12 uur weer thuis! Enorm relaxed!
quote:Maak je een paar mooie foto's van de Hagia Sophia?
Op donderdag 15 januari 2004 17:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb eindelijk de bevestiging van mn Istanbul tickets binnen en nu ben ik blij!![]()
quote:Nou, ik leef nog.
Op donderdag 15 januari 2004 17:58 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg!!! Hoe is het met je??
quote:Mijn pa heeft vandaag drie uur in het LUMC gezeten, foto's maken, bloed prikken, anderhalf uur praten met een co-assistent. MRI-scan van afgelopen maandag bekeken (die was ergens anders voor, maar kwam nu ook van pas) en daar was op te zien dat de linkernier niet werkt en vol urine zat. Alleen was op de scan niet te zien waardoor de nier is geblokkeerd. Morgen terug voor een echo. Het gaat nog niet echt goed, maar ook niet slechter. Wel heeft hij vannacht weer een tijdje wakker gelegen van de pijn.
En met je pa??? Alles aan de beterende hand??
quote:Daar kan ik met twee smiley's op reageren.
En ik heb vandaag wel helemaal 3 uur gewerkt!Was om 12 uur weer thuis! Enorm relaxed!
Ik heb maar even No Sleep 'Til Hammersmith opgezet van Motörhead. Dat is wel toepasseljk op dit uur.
Er zijn twee versies van deze cd. Een enkele en een dubbele. De enkele cd stamt uit 1981 en de dubbele uit het jaar 2002.
Op beide covers staat de Bomber bij het bijbehorende nummer. Het is net als de Eagle voor Saxon, maar nu dus de Bomber voor Motörhead. Een metalen vliegtuig dat ze tijdens het gelijknamige nummer laten zakken en spastische bewegingen laten maken en dat is hartstikke tof. Net zoals wanneer Saxon dat doet met de Eagle. Eigenlijk net als het moment suprème bij Iron Maiden wanneer Eddie vanuit het niets het podium op komt enkele meters groot (de Eddie aan de achterkant van het podium dus, niet die over het toneel loopt).
Mascottes en gimmicks zijn sowieso (vaak) gaaf. Ondanks dat er weleens geklaagd wordt dat ze er nu weleens mee mogen stoppen, blijft het leuk en iedere show weer. Vaak zit je er nog op te wachten ook (ik wel tenminste). Bij Motörhead zie je de Bomber al hangen en bij Saxon ook. Bij Maiden weet je dat'ie komt, maar niet wanneer en KISS heeft die pandasmoeltjes natuurlijk heel de avond.
Natuurlijk zijn er ook heel wat mislukte gimmicks te noemen, zoals bijvoorbeeld het Fins tellen na een Stratovarius concert.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 16-01-2004 03:35]
En sterkte dwerg
dag muziek
quote:En hoe was de echo? Hoop wel voor jou en je vader dat ze snel wat kunnen doen. Wakker liggen van de pijn is niet leuk!
Op donderdag 15 januari 2004 20:52 schreef dwerg het volgende:
Mijn pa heeft vandaag drie uur in het LUMC gezeten, foto's maken, bloed prikken, anderhalf uur praten met een co-assistent. MRI-scan van afgelopen maandag bekeken (die was ergens anders voor, maar kwam nu ook van pas) en daar was op te zien dat de linkernier niet werkt en vol urine zat. Alleen was op de scan niet te zien waardoor de nier is geblokkeerd. Morgen terug voor een echo. Het gaat nog niet echt goed, maar ook niet slechter. Wel heeft hij vannacht weer een tijdje wakker gelegen van de pijn.
quote:Vandaag ben ik gaan fietsen!
Daar kan ik met twee smiley's op reageren.en
Owja, Dwerg, mocht je zondag afleiding willen hebben, dan ben je welkom voor een plakje verse cake! En als je lang genoeg blijft hangen ook erwtensoep!
quote:Ze besloten om hem daar maar te houden. Dat was de enige juiste beslissing, zelfs al was het vrijdagmiddag. De dokter zag hoeveel moeite pa had om uit zijn stoel te klimmen, en regelde een kamer. En hij blijft tot ze weten waarom die linkernier niet meer werkt. Tegen de pijn heeft hij een spuit morfine gehad, en als hij vannacht niet kan slapen, krijgt hij er nog één. Hij ligt op de elfde verdieping, met uitzicht over Leiden. Tenminste, als het licht is buiten.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:20 schreef Liejannuh het volgende:
En hoe was de echo?
quote:Verse cake!
Owja, Dwerg, mocht je zondag afleiding willen hebben, dan ben je welkom voor een plakje verse cake!En als je lang genoeg blijft hangen ook erwtensoep!
quote:Komen de Harleys van Manowar ook als gimmick in aanmerking?
Op vrijdag 16 januari 2004 03:35 schreef Seborik het volgende:Mascottes en gimmicks zijn sowieso (vaak) gaaf. Ondanks dat er weleens geklaagd wordt dat ze er nu weleens mee mogen stoppen, blijft het leuk en iedere show weer. Vaak zit je er nog op te wachten ook (ik wel tenminste). Bij Motörhead zie je de Bomber al hangen en bij Saxon ook. Bij Maiden weet je dat'ie komt, maar niet wanneer en KISS heeft die pandasmoeltjes natuurlijk heel de avond.
quote:Oh ja, vast wel, inclusief rondborstige blondines.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:05 schreef nipeng het volgende:[..]
Komen de Harleys van Manowar ook als gimmick in aanmerking?
* PdeHoog vind half negen wakker worden erg vroeg
Mijn logeetje iig niet. Die koter is gelijk klaar wakker en begon vannacht om 1 uur en om kwart voor 5 al mede te delen dat-ie wilde spelen * zucht *
[/nog-niet-wakker-modus]
quote:Leuk topicidee trouwens, "Bands en hun gimmicks/mascottes".
Op vrijdag 16 januari 2004 23:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Oh ja, vast wel, inclusief rondborstige blondines.
En goedenavond Muziek!
Ik ben vandaag mijn nieuwe (achter-)neefje gaan bewonderen. Wat een schatje
!
Ja, gelukkig zijn mijn familieberichten weer even wat leuker dan een paar weken geleden.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 17-01-2004 19:53]
quote:Hehe ik heb de eagle 1x mogen aanschouwen, in 013 was dat. Ik weet nog niet of ik aan een nieuwe DVD begin. Ik heb er nog zo'n 6 liggen die ik moet bekijken waarvan sommige ik al maanden geleden heb aangeschaft.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:47 schreef Seborik het volgende:Saxon en de Eagle.
Er is nu een mooie dvd van, Nipeng.
* nipeng zet The Residents - Not available op om even te relaxen.
-edit- Kansloos. Een spelfout in mijn 3000ste post. .
[Dit bericht is gewijzigd door Tristessa op 18-01-2004 19:59]
quote:en nu heb je nog altijd last van je ogen, toen dat licht aanging?
Op zondag 18 januari 2004 19:38 schreef nipeng het volgende:[..]
Hehe ik heb de eagle 1x mogen aanschouwen, in 013 was dat.
Op Graspop was het errrrug fel in ieder geval.
quote:Ik had er niet zo'n last van. Mijn vrouw vond 't wel erg fel.
Op zondag 18 januari 2004 19:57 schreef Tokus het volgende:[..]
en nu heb je nog altijd last van je ogen, toen dat licht aanging?
Op Graspop was het errrrug fel in ieder geval.
quote:feli
Op zondag 18 januari 2004 19:56 schreef Tristessa het volgende:
Hallo, ik kom even melden dat dit mijn 3000ste post is..
. [afbeelding].
-edit- Kansloos. Een spelfout in mijn 3000ste post.
.
Ik moet er nog een hele hoop voor het zover is bij mij, maar er is nog hoop
Dit is mijn 10.000e post ( Tristessa).
Blijkbaar heeft Fok iets verslavends, anders was ik allang weg.
Nouja, Muziek is natuurlijk toch een geweldig forum. Ik zou wel een week zonder tv of pc kunnen leven, maar zonder radio houd ik het geen dag uit.
Laat ik de users
en
mods
van dit forum niet vergeten, want (oh cliché) zonder jullie vele bijdragen was dit forum gedoemd om net als Fok-Eiland ten onder te gaan. En degenen die ik in irl heb ontmoet, blijken ook nog eens aardige mensen te zijn.
En ik zeg pas weer iets over mijn pa als ik goed nieuws heb, want vandaag was het helemaal kut.
quote:zou dat het zijn .. ik vroeg me al af !!!
Op zondag 18 januari 2004 21:17 schreef dwerg het volgende:
Blijkbaar heeft Fok iets verslavends, anders was ik allang weg.
code:heeft iemand misschien mijn leven gezien, ben het al 2,5 jaar kwijtAantal posts op forum 21499
verder geen nieuws, behalve dat ik net op R.A.M. hoorde dat de clip hey ya van the outcast een Kunst prijs heeft gewonnen van een of andere hoogstaand kunst magazine, ik vind het wel een grappig nummer en clip maar om daar nou een kunstprijs te geven
En dwerg, ik heb je mail net gelezen. Vanavond nog ff geen antwoord, want ik ga nu naar bed.
Welterusten Muziek!
Nog iets minder dan 500 posts en het zijn er 50.000.
quote:mogguh
Op maandag 19 januari 2004 08:11 schreef nipeng het volgende:
Mogguh, ben alweer meer dan een uur bezig.* nipeng zet Ten Years After - Recorded Live op
Vandaag 2de-hands gevonden.
Recensies zijn echter niet zo lovend, maar de vertellers zijn samen redelijk uniek.
Heb P&W ook met Paul de Leeuw en Dame Edna en nog een keer zonder verteller.
Nu ben ik compleet maar mis ik er 1
5 letters: 30 down played in this band:
Ik mis dus nog de kruisjes: *I*G*
soort antwoorden is telkens anders: paar keer van die kruiswoordvragen, anders weer crypto-oplossingen. Iemand die me verder kan helpen
Echt tof. Zeker wanneer je Painkiller wat vindt.
quote:hangt er vanaf wie er bij '30 down' is ingevuld
Op woensdag 21 januari 2004 02:59 schreef OProg het volgende:
Ik was bezig met een kruiswoordraadsel over (prog)muziekNu ben ik compleet maar mis ik er 1
5 letters: 30 down played in this band:
Ik mis dus nog de kruisjes: *I*G*
soort antwoorden is telkens anders: paar keer van die kruiswoordvragen, anders weer crypto-oplossingen. Iemand die me verder kan helpen
quote:P
Op woensdag 21 januari 2004 16:46 schreef ranja het volgende:[..]
hangt er vanaf wie er bij '30 down' is ingevuld
?
Hallo Muziek, btw!
quote:Eehm, "Sunny Afternoon" van de Kinks of zo? Goed weer is goed tegen verkoudheid.
Op woensdag 21 januari 2004 21:05 schreef nipeng het volgende:
Wie weet een antiverkoudheids muziekje voor MuadDib?
quote:Alcohol ontsmet moet je maar denken.
Op woensdag 21 januari 2004 20:21 schreef MuadDib het volgende:
'navond Muziek. Ik heb 't maanden kunnen rekken maar het verkoudheidsvirus heeft dan toch toegeslagenNu maar hopen dat het bij een snotneus blijft en dat ik de komende dagen niet katlam hoef rond te lopen...
quote:Queensrÿche - Spreading The Disease.
Op woensdag 21 januari 2004 20:21 schreef MuadDib het volgende:
'navond Muziek. Ik heb 't maanden kunnen rekken maar het verkoudheidsvirus heeft dan toch toegeslagenNu maar hopen dat het bij een snotneus blijft en dat ik de komende dagen niet katlam hoef rond te lopen...
Zelfs deze cd kan me vanavond niet bekoren, dat wil toch wat zeggen...
quote:Wie had dat ooit gedacht, MuadDib?
Op woensdag 21 januari 2004 21:38 schreef MuadDib het volgende:
[afbeelding]Zelfs deze cd kan me vanavond niet bekoren, dat wil toch wat zeggen...
Sterkte ermee, iig.
En goedemorgen Muziek. Ze hebben op mijn werk 'beschikbaarheidsdienst' ingevoerd, en ik ben de gelukkige die vandaag vroeg aanwezig mag zijn. Fijn he? Nou ja, begint het weekend vanmiddag ook eerder, zal ik maar denken...
quote:Leuk he, vroeg opstaan...
Op donderdag 22 januari 2004 06:30 schreef Jane het volgende:
En goedemorgen Muziek. Ze hebben op mijn werk 'beschikbaarheidsdienst' ingevoerd, en ik ben de gelukkige die vandaag vroeg aanwezig mag zijn. Fijn he?Nou ja, begint het weekend vanmiddag ook eerder, zal ik maar denken...
quote:ook een leuk liedje voor een ziekte is natuurlijk tracy bonham -brain crack
Op donderdag 22 januari 2004 06:41 schreef MuadDib het volgende:[..]
Leuk he, vroeg opstaan...
quote:
Have you ever heard the sound
Of you head in the ground
And you're afraid to say
And it won't go away?That's the sound of your brain cracking
That's the sound of your brain cracking
That's the sound of your brain crackingHave you ever heard the sound
Of you head on the ground
And you're afraid to say
And it won't go away?That's the sound of your brain cracking
Mijn pa heeft vanmiddag het ziekenhuis mogen verlaten. Afgelopen woensdag was hij voor het eerst in zijn leven in een collegezaal: 125 studenten die in Leiden geneeskunde studeren mochten hem vragen stellen over zijn ziektebeeld. Uiteraard is hij nog niet 100% fit, maar dat het ziekenhuis hem naar huis stuurt, is alvast een goed teken. In de nacht van woensdag op donderdag heeft hij voor het eerst weer eens fatsoenlijk geslapen, en gisteren heeft hij rond het middaguur zijn laatste pijnstillende injectie gehad, verder probeert hij het met de voorgeschreven medicijnen te redden.
Iedereen nog bedankt voor de vriendelijke en opbeurende woorden.
* just me terug in lurkstand
Wanneer leren mensen eens met hun tengels ...
waarom nemen ze die drie cd's dan ook nog mee alsof hun daar zoveel aan verdienen...
quote:Misschien waren het wel inbrekers met smaak.
Op zondag 25 januari 2004 04:19 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom nemen ze die drie cd's dan ook nog meealsof hun daar zoveel aan verdienen...
![]()
Maar wel kut natuurlijk.
Pa is vanmiddag buiten geweest, niet al te ver, want hij heeft nu de conditie van een astmatische luiaard. Dat krijg je van al dat stilzitten. Voorzichtig weer wat gaan lopen, en aan het eind van de week een half uurtje zwemmen. Alles komt goed.
quote:Dat is mooi!
Op zondag 25 januari 2004 18:52 schreef dwerg het volgende:
Alles komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |