Nee hij is vandaag al uitgekomen (en volgens internet zelfs al gisteren)quote:
De recensent van Oor denkt hetzelfde: http://oor.nl/#reviews/albums/9944/el_camino_1quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef Breach het volgende:
Ik moet bij Little Black Submarines een beetje aan Stairway to Heaven denken.. Nog meer mensen die dat erin horen..?
Ja dat is beter (lui 'journalisten' die hun feitjes niet op een rijtje hebben...). Te gekke plaat is dat overigens. Nieuwe album begint ook steeds toffer te worden.quote:
Hmm, vind met name de oude platen best vernieuwend. Niet als in dat het nog nooit gedaan is, maar ze hebben daar wel een vrij uniek en herkenbaar geluid neergezet als bluesrock-act. Nu is het meer standaard gitaarmuziek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef Norrage het volgende:
Het blijft hele standaard muziek en ze doen werkelijk niks origineels, maar het is wel weer erg goed! Doet me een beetje denken aan de laatste Girls (als in, niks nieuws, wel verschrikkelijk goed).
Heel erg inderdaad, maar ook:quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef Breach het volgende:
Ik moet bij Little Black Submarines een beetje aan Stairway to Heaven denken.. Nog meer mensen die dat erin horen..?
Lekker album, vooral dit nummer dus, samen met Lonely Boy en Gold On The Ceiling. Maar de rest is ook lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:03 schreef Maja het volgende:
[..]
Nee, ik moest wel aan een ander lied denken, maar ben er alleen nog niet achter welke...
Ja het lijkt wel opzet die fretbuzz, maar wat een nummerquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:24 schreef MagicMedicine het volgende:
Ik irriteer mij bij Little Black Submarines wel erg aan die buzzende gitaar in het akoestische deel, verder is het wel een erg sterk nummer.
QFT. Hier ben ik het eens, hoewel ik nummers zoals Little Black Submarine nu echt boven een gemiddeld nummer uit zie stijgen naarmate ik het album meer luister.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef Norrage het volgende:
Het blijft hele standaard muziek en ze doen werkelijk niks origineels, maar het is wel weer erg goed! Doet me een beetje denken aan de laatste Girls (als in, niks nieuws, wel verschrikkelijk goed).
Dat is nou een perfect voorbeeld van popmuziek camoufleren zodat het alternatief lijkt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:39 schreef The-National-Hero het volgende:
Alleen die tekst op dat album al: ''This is an album by the Black Keys. The name of this album is Brothers.'' Dat is nou alternatief.
Ik vind El Camino een redelijk goed album. Ik brand ze niet helemaal af.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:56 schreef Merkie het volgende:
Het klinkt lekker en het is catchy. Snel, brand ze af.
Het is helemaal geen popmuziek. Het is redelijk poppy, voor hun doen. Ik vind dat je erg arrogant doet. Jij prefereert de eerdere albums van The Black Keys, zeg dat dan gewoon. De rest van je betoog bestaat uit zinloze aannames.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind El Camino een redelijk goed album. Ik brand ze niet helemaal af.
Het enige minpunt is dat het niet altijd even oprecht klinkt omdat ze pure popmuziek in een alternatief hoesje stoppen. Ze houden de fans van ouder materiaal aan het lijntje door her en der wat kleine tikjes van hun eigen geluid door te laten schemeren, terwijl ze zich duidelijk op een veel groter publiek richten met het popgevoel dat iets te sterk aanwezig is voor een band als deze.
Het is een leuk album, maar had nog beter kunnen zijn als ze wat minder duidelijk de grote massa toespeelden.
+1quote:Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is helemaal geen popmuziek. Het is redelijk poppy, voor hun doen. Ik vind dat je erg arrogant doet. Jij prefereert de eerdere albums van The Black Keys, zeg dat dan gewoon. De rest van je betoog bestaat uit zinloze aannames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |