Iemand daar de kaartjes al van binnen? (de fysieke kaartjes bedoel ik)quote:
Ja, al maanden, heb ze gekocht in (denk ik) september ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Iemand daar de kaartjes al van binnen? (de fysieke kaartjes bedoel ik)
Kut, dan had ik ze ook al binnen moeten hebben dus. Ik ga nog maar eens goed zoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, al maanden, heb ze gekocht in (denk ik) september ofzo.
Alleen vanwege die irritante bagger reclame op Youtube hebben ze voor mij al afgedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:29 schreef DrCroccer het volgende:
El Camino is echt een goed album, geen enkel fout nummer tussen. Gold on the Ceiling is nu m'n favoriete nummer.
M'n eerste post op dit forum, trouwens.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alleen vanwege die irritante bagger reclame op Youtube hebben ze voor mij al afgedaan.
Opgebokt met de Black Keys.
Er zijn echt wel meer irritante Youtubereclames.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef IPA35 het volgende:
Wat? Maar liefst 15 of meer seconden lelijke ouwe busjes kijken.
twitter:LiveNation_nl twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 09:07:23Extra tickets available for the previously sold out @TheBlackKeys show in Klokgebouw on February 1st! http://t.co/K5JSwG1V reageer retweet
Bijzonder, ik kreeg ze dus gisteren pas binnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, al maanden, heb ze gekocht in (denk ik) september ofzo.
Gisteren zei de band dat ze dit juweeltje voor het eerst live speelden:quote:The Black Keys maken hype waar in Lotto Arena
Oh woh oooh I got the love that keeps me waiting... Zo'n 8.000 man die in de uitverkochte Lotto Arena in Antwerpen gisteravond The Black Keys van jetje zagen geven, krijgen de hitsingle Lonely boy met geen stokken meer uit hun hoofd. Het was maar een van de vele hoogtepunten tijdens de stomende passage van zanger-gitarist Dan Auerbach en drummer Patrick Carney.
Antwerpen was de eerste stop van de tournee rond nieuwe plaat El camino. De Amerikanen bleven jarenlang een gekoesterd geheimpje van liefhebbers van pure rock-'n-roll met een oude sound. Maar sinds het vorige album Brothers en fluitdeuntje Tighten up gingen miljoenen mensen overstag. Een dik uur duurde het festijn, niet langer. 'Wij gaan voor de totale overrompeling', zo verklaarde Auerbach de korte concerten. 'Daarna liggen we uitgeteld in de backstage.' Niet zo voor de fans gisteravond, die een energieboost voor de hele week mee naar huis kregen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef Griebus het volgende:
Eerste recensie:
[..]
Gisteren zei de band dat ze dit juweeltje voor het eerst live speelden:
Ik weet hiet niet meer precies maar in ieder geval 8 nummers van de laatste cd, uiteraard Tighten Up, I Got Mine, my next girl en nog wat echt ouder werk. Leuke was dat ze die oude nummers gewoon met zijn 2en speelden, terwijl juist bij de nieuwere nummers de toetsenist en bassist gebruiktenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:43 schreef F_JD het volgende:
Is er al iets meer bekend over de setlist van Antwerpen?
Inderdaad. Deden ze ook in de HMH vorig jaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik weet hiet niet meer precies maar in ieder geval 8 nummers van de laatste cd, uiteraard Tighten Up, I Got Mine, my next girl en nog wat echt ouder werk. Leuke was dat ze die oude nummers gewoon met zijn 2en speelden, terwijl juist bij de nieuwere nummers de toetsenist en bassist gebruikten
Dan valt het weer eens op hoe bizar goed die Dan Auerbach z'n gitaar onder de knie heeft: baslijnen en melodielijnen tegelijk spelen en daarbij óók nog eens zingen. Of een sambabal in zijn pickhand en dan sambaballen en spelen tegelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:10 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Inderdaad. Deden ze ook in de HMH vorig jaar.
Goede keuze...!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:52 schreef ioko het volgende:
En de nieuwe single is Gold on the Ceiling. Mijn favoriet!
Nee hoor, een dik uur en dat heb ik er graag voor overquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:31 schreef MCH het volgende:
Betaal je een beetje veertig euro voor een klein uurtje.
Hoelang was het nou dan? De prijs snap ik wel, ze hebben jarenlang in kleine zaaltjes gespeeld dus dan mag je ook wel een keer cashen maar dan wil ik wel minimaal 1,5 uur show.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:38 schreef Maja het volgende:
[..]
Nee hoor, een dik uur en dat heb ik er graag voor over
Dit staat in de recensie hierboven:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoelang was het nou dan? De prijs snap ik wel, ze hebben jarenlang in kleine zaaltjes gespeeld dus dan mag je ook wel een keer cashen maar dan wil ik wel minimaal 1,5 uur show.
Als je 22 nummers vrij rap achter elkaar afspeelt, dan zit je dik een een uur...quote:. Maar sinds het vorige album Brothers en fluitdeuntje Tighten up gingen miljoenen mensen overstag. Een dik uur duurde het festijn, niet langer. 'Wij gaan voor de totale overrompeling', zo verklaarde Auerbach de korte concerten. 'Daarna liggen we uitgeteld in de backstage.' Niet zo voor de fans gisteravond, die een energieboost voor de hele week mee naar huis kregen.
Twee posts boven jequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:38 schreef crossover het volgende:
Ik zou vanavond eigenlijk gaan, maar ben verhinderd. Zoekt er iemand nog kaartjes?
Voor de originele prijs over te kopen.
Ohjaquote:
Ik vond het ook een erg goed optreden. Al vind ik de eerder albums nog altijd beter: puur om de rauwe energie die de twee mannen kunnen uitstralen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:03 schreef Maja het volgende:
Was een heerlijk optreden gisterenZo'n grauwe fabriek (Klokgebouw) als setting vond ik wel aardig passen bij deze rauwe bluesrock!
Setlist kwam aardig overeen met Antwerpen al werd Sister niet gespeeld.
Publiek was overduidelijk vooral bekend met de laatste twee albums, het oudere werk werd wat minder ontvangen. Hoewel ik zelf de laatste twee albums ook het beste vind.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)laar-festivals.html#
Nou nou, dat is heftigquote:Op maandag 2 april 2012 11:33 schreef Felixa het volgende:
3 december staan ze in de Ziggo Dome.
Voorverkoop begint a.s. woensdag en het kost EUR 42,- excl.
http://www.livenation.nl/event/303463/the-black-keys-tickets
Ook aanwezig!quote:Op maandag 2 april 2012 11:33 schreef Felixa het volgende:
3 december staan ze in de Ziggo Dome.
Voorverkoop begint a.s. woensdag en het kost EUR 42,- excl.
http://www.livenation.nl/event/303463/the-black-keys-tickets
Er zijn nog steeds kaarten te koop hoor, alleen geen staanplaatsen meer. Ze hebben de korte zijde van de tweede ring in de verkoop gegooid.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef the85mc het volgende:
Ik was te laat om tickets te kopen.. Als iemand nog tickets over heeft of toch niet kan, dan wil ik ze graag overnemen!
Klopt, maar dat zijn wel echt de minste plekken. Een concert vanaf de tribune vind ik eigenlijk net niks, totaal andere sfeer dan op de vloer. Het liefst zou ik sta tickets overnemen.. Al verwacht ik niet dat die veel zullen worden aangeboden. Maar je weet t nooit, tot je het probeertquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds kaarten te koop hoor, alleen geen staanplaatsen meer. Ze hebben de korte zijde van de tweede ring in de verkoop gegooid.
Leuke recensie! En wel terecht ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef Franktastic1984 het volgende:
En de recensie van OOR;
http://oor.nl/#reviews/co(...)en_ziggo_uit_de_dome
En bewegende beelden (in totaal 16 filmpjes op dit YouTube-kanaal);
Dit dus, Wow wat een show!quote:
Little black submarine was episch, echt heel goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef justmattie het volgende:
Wat een toffe show was het gister! Het een na laatste nummer, met die discobollen was volgens mij voor iedereen het hoogtepunt.
En het geluid in Ziggo dome was inderdaad erg goed.
In de albumversie vind ik ze veel harder tekeer gaan.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef ioko het volgende:
[..]
Little black submarine was episch, echt heel goed.
Ik snap dat artikel niet; geschreven in juni 2013, er wordt gesproken over beginnen van een album in januari en hij zou dit jaar nog uit moeten komen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt wel wat krap als dat nieuwe album nog in 2013 uit moet komen, zo zonder titel/datum etc...
http://klli.cbslocal.com/(...)onna-happen-in-2013/
Ik stond trouwens 2e rij in het midden in de Ziggo Dome vorig jaar.
Het is wel een erg rustig/gezapig album. Niet echt mijn idee van 'moeilijk wreed'.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Atmosphere72 het volgende:
Jongens!!! Het nieuwe album!! Hij is eindelijk uit, en wat is ie toch weer een partijtje moeilijk wreed zeg!!!
Nou, dat eerste nummer knalt echt m'n hele huiskamer door, die solo, holy shit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is wel een erg rustig/gezapig album. Niet echt mijn idee van 'moeilijk wreed'.
Is nog steeds vrij lafjes vergeleken met het eerdere werk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Nou, dat eerste nummer knalt echt m'n hele huiskamer door, die solo, holy shit!
Achja, het is een meer dan vermakelijk album voor mij. That's it.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is nog steeds vrij lafjes vergeleken met het eerdere werk.
Voorverkoop vanaf 11 juli.twitter:mojoconcerts twitterde op maandag 30-06-2014 om 10:01:47Na een zinderende show op @DTRH_fest, komen The Black Keys op 23 februari terug voor een concert @ZiggoDome. Info via http://t.co/L5cDfyChP4 reageer retweet
Ik ga Neil Young zien op de Lokerse feesten voor nog minder! (¤50)quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zo!![]()
Vorige keer (dec. 2012) waren ze EUR 42,-.
Bedankt! Dom ook van me dao ik daar niet gekeken hebquote:Op maandag 30 juni 2014 12:49 schreef Felixa het volgende:
Jazeker!
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)rogram.43486914.html
oh wow. das wel erg veel ineens.... werd gefopt door podiuminfo met hun 39 euro..quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zo!![]()
Vorige keer (dec. 2012) waren ze EUR 42,-.
Ja, ik!quote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Ziggo Dome in februari?
Veel plezier dan, ik heb het nieuwste album niet zo vaak beluisterd. Ik ben blij dat ik twee jaar terug ben geweest. Wat een album was datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |