quote:Is die zo goed? Ik heb 'm op DVD gekregen, maar nog niet gezien.
Op zondag 28 december 2003 16:38 schreef Minisuisse het volgende:
Phone Booth
quote:Is wel een leuke film. Niet geweldig maar wel aardig. Vooral leuk dat ie spannend blijft terwijl alles op 1 set gebeurd
Op zondag 28 december 2003 16:41 schreef Smorlez het volgende:[..]
Is die zo goed? Ik heb 'm op DVD gekregen, maar nog niet gezien.
Op volgorde van hoe ver ze zijn.... Lekker boeiend en zo
quote:ok nu mijn lijstje op volgorde van hoever ik ben met downloaden als hierboven:
Op zondag 28 december 2003 16:45 schreef BoomSmurf het volgende:
Misery
American Pie
Brain Dead <-- lekker goor deze
Desperado
The Stand
Rose Red
The Animatrix
Dreamcatcher
Freddy vs Jason <-- vonk een tegenvaller gezien in de bioscoop
Undercover Brother
Identity <--heerlijk spannend kheb de cd's alleen nu uitgeleend
Phone Booth <-- blijft spannend ook al gebeurd alles in een telefooncel
TLX
Fear and Loathing in Las Vegas
The Italian Job <-- uber goeie film ditalleen de oude versie vond ik leuker
Bruce Almighty
2 Fast 2 Furious <-- juistem hoef ik niks over te zeggen denk....
American Pie 2
Hans Teeuwen - Hard en Zielig
Ocean's Eleven
Requiem for a Dream
Road Trip
Scary Movie 3
The Bourne Identity
Van God Los <-- deze was ook zeer gaaf
Battle Royale IIOp volgorde van hoe ver ze zijn.... Lekker boeiend en zo
Texas Chain Massacre 2003 pfffffff die film had echt niet gemaakt mogen worden. Slechttttt.
quote:die titel klinkt wel vet
Op zondag 28 december 2003 16:56 schreef Djiezus het volgende:
Texas Chain Massacre 2003 pfffffffdie film had echt niet gemaakt mogen worden. Slechttttt.
quote:Oeps moet chainsaw zijn ja. En die titel is vet (behalve 2003) en het origineel is een heerlijke en de beste slasher movie die er is. Maar de B-remake is je nog geen 10 seconden van je tijd waard! Download de originele versie zou ik zeggen
die titel klinkt wel vet
en vanmorgen binnen gehad:
Cabin.Fever.DVDSCR.XViD-DVL_700,19.txt
The Leauge of Extraordinary Gentlemen cd1.700,43.avi.txt
Trouwens heeft iemand lethal weapon 4 al gezien?
Is het wat?
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 30-12-2003 13:44]
quote:waarom staat er bij jou overal .txt bij???
Op dinsdag 30 december 2003 09:53 schreef ozzyat105 het volgende:
IMAX - Stormchasers (1995).avi_549,66.txten vanmorgen binnen gehad:
Cabin.Fever.DVDSCR.XViD-DVL_700,19.txt
The Leauge of Extraordinary Gentlemen cd1.700,43.avi.txtTrouwens heeft iemand lethal weapon 4 al gezien?
Is het wat?
en ja, heb LW4 op vhs, is wel de leukste van allemaal vind ik(niet de beste)
Op direct connect leg ik altijd de orginele bestandsnaam en grote vast dmv copy /paste in een txt file.
Als de download dan stopt dan weet ik naar welke file ik moet gaan zoeken.
Ik was ff te lui om dat weg te halen hier.:Z
quote:Je zou ook ZELF eens op onderzoek uit kunnen gaan he?????
Op dinsdag 30 december 2003 10:12 schreef BMannien het volgende:
Geen, want niemand wil mij uitleggen hoe ik fatsoenlijk en zonder al te veel poespas van nieuwsgroepen kan downen.. tot die tijd gebruik ik KaZaA en daar wordt ik niet vrolijk van
quote:hahahahahaha, hoor nou eens wat je zegt man, je kent me niet eens en je hebt al een mening (waar niet eens om gevraagd is btw)... Heb gezocht en veel vage nieuwsgroepen pakketjes gevonden, heb ook FTD geïnstalleerd enzo, maar daar kun je weer niet mee downen..
Op dinsdag 30 december 2003 10:15 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Je zou ook ZELF eens op onderzoek uit kunnen gaan he?????
Mensen als jij die alles maar makkelijk, makkelijk en makkelijk willen kunnen idd beter bij kazaa blijven
hmm, dat ik hier op reageer zeg... ik verbaas mezelf weer..
quote:Wanneer ben je voor het eerst gaan zoeken naar mogelijkheden om films te downloaden?
Op dinsdag 30 december 2003 10:12 schreef BMannien het volgende:
Geen, want niemand wil mij uitleggen hoe ik fatsoenlijk en zonder al te veel poespas van nieuwsgroepen kan downen.. tot die tijd gebruik ik KaZaA en daar wordt ik niet vrolijk van
quote:Wanneer?? Heb me er al meerdere keren in verdiept maar nog nooit een fatsoenlijke uitleg/pakket kunnen vinden.. Heb zelf een Breedbandje van Essent (kabel dus) .. Heb gehoord dat de nieuws-servers van Essent niet denderend zijn, maar zo $%^&*( als KaZaA kan het haast niet zijn..
Op dinsdag 30 december 2003 10:23 schreef ozzyat105 het volgende:[..]
Wanneer ben je voor het eerst gaan zoeken naar mogelijkheden om films te downloaden?
En met wat voor internet verbinding moet je het doen?
quote:Ja ach dit is toch het vrije blije internet waar men lekker ongestoord zijn mening kan spuien!
Op dinsdag 30 december 2003 10:20 schreef BMannien het volgende:[..]
hahahahahaha, hoor nou eens wat je zegt man, je kent me niet eens en je hebt al een mening (waar niet eens om gevraagd is btw)... (...)
hmm, dat ik hier op reageer zeg... ik verbaas mezelf weer..
quote:-edit: mag niet-
Heb gezocht en veel vage nieuwsgroepen pakketjes gevonden, heb ook FTD geïnstalleerd enzo, maar daar kun je weer niet mee downen..
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 30-12-2003 13:45]
quote:Hmmm, thanks... Wil jou niet tegenkomen als je sjaggie bent..
Op dinsdag 30 december 2003 10:29 schreef Draaitafeltje het volgende:[..]
Ja ach dit is toch het vrije blije internet waar men lekker ongestoord zijn mening kan spuien!
[..]
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 30-12-2003 13:47]
Maar dat duurt zo achterlijk lang...ik ga 'm zo wel kopen
Maar ik heb veel codecs instaleerd maar hij doet het niet. Gspot kan ook niks vinden.
Weet iemand mischien oplossing
komen aardig snel binnen
quote:ja, de xvid dvd rip downloaden
Op vrijdag 2 januari 2004 21:29 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb deze: Pirates.Of.The.Caribbean.PROPER.SVCD.TS-TcS_CD1.MPG en CD 2Maar ik heb veel codecs instaleerd maar hij doet het niet. Gspot kan ook niks vinden.
Weet iemand mischien oplossing
why the hell zou je nog een telesync crap ding nemen?
quote:Lethal Weapon 4 heb ik indertijd in de bioscoop gezien maar die is wel leuk jah. 't Was alleen wel te merken dat Mel en Danny een beetje te oud werden voor hun werk maar dat was ook eigenlijk het moraal van het verhaal.
Op dinsdag 30 december 2003 09:53 schreef ozzyat105 het volgende:
Trouwens heeft iemand lethal weapon 4 al gezien?
Is het wat?
quote:The New Guy is zooo gaaf! Ik had hem op aanraden van een huisgenoot gezien en gedownload en ik lag echt dubbel van het lachen. Machtige humor. Voor the whip met die ogen
Op zondag 28 december 2003 16:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
The New Guy metEliza Dushku
quote:Ik heb hem al een tijdje op mijn hd staan, toch maar eens gaan kijken dan.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:17 schreef hornage het volgende:
The New Guy is zooo gaaf! Ik had hem op aanraden van een huisgenoot gezien en gedownload en ik lag echt dubbel van het lachen. Machtige humor. Voor the whip met die ogen
quote:Kijk die film gewoon in de bios, zo'n brakke tmd versie van 200 mb is het niet waard om te kijken
Op donderdag 8 januari 2004 12:35 schreef flyguy het volgende:
weet iemand waarmee je [tmd]kill.bill.volume.1.(opium).wp.(1of2).avi & [tmd]kill.bill.volume.1.(opium).wp.(2of2).avi afspeelt want met realplayer pakt die hem niet dvix niet wma niet quicktime niet en kazaa player ook niet :S
quote:Once upon a time in Mexico
Op vrijdag 9 januari 2004 16:28 schreef Omega het volgende:[..]
Ik heb hem al een tijdje op mijn hd staan, toch maar eens gaan kijken dan.
Gisteren Once upon a time in Mexico gezien, de DVD versie.
Erg gave film, Robert Rodriquez maakt er wel een visueel schouwspel van dat je moet blijven opletten op de dingen die gebeuren.
Ik vond hem erg gaaf.
Samenvattend; als je niet beter zou weten zou je denken dat het een persiflage op z'n voorganger "Desperado" zou zijn.
Het is een beetje een kruising tussen Rambo (40 tegenstanders die hem nog missen op een meter afstand terwijl hij ze allemaal met 1 schot doodt) en Zorro (Hij vliegt, glijdt en springt als een balletdanser).
Ronduit belachelijke actiescenes, plotwendingen die zomaar uit de mouw geschud lijken, wapens die zelfs bij de meest simpele special effects in het niet vallen.
Naja, dit klinkt wel heel negatief, het is een film die wel te kijken is, maar ben je op zoek naar een écht goede film, dan laat deze maar staan.
Toch is het met zo'n topcast toch best nog een prestatie om zo'n wanprestatie op het doek te krijgen.
Johnny Depp met een neparm waar hij een pistool achter verstopt, Mickey Rourke die de hele film met een debiel kuthondje rondloopt en iedere good guy kan met 6 kogels een leger uitschakelen, dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Een zesje, meer kan ik er niet van maken .
quote:Wat is het toch mooi dat iedereen een andere mening kan hebben.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:49 schreef kastanova het volgende:[..]
Once upon a time in Mexico
Samenvattend; als je niet beter zou weten zou je denken dat het een persiflage op z'n voorganger "Desperado" zou zijn.
Het is een beetje een kruising tussen Rambo (40 tegenstanders die hem nog missen op een meter afstand terwijl hij ze allemaal met 1 schot doodt) en Zorro (Hij vliegt, glijdt en springt als een balletdanser).Ronduit belachelijke actiescenes, plotwendingen die zomaar uit de mouw geschud lijken, wapens die zelfs bij de meest simpele special effects in het niet vallen.
Naja, dit klinkt wel heel negatief, het is een film die wel te kijken is, maar ben je op zoek naar een écht goede film, dan laat deze maar staan.
Toch is het met zo'n topcast toch best nog een prestatie om zo'n wanprestatie op het doek te krijgen.
Johnny Depp met een neparm waar hij een pistool achter verstopt, Mickey Rourke die de hele film met een debiel kuthondje rondloopt en iedere good guy kan met 6 kogels een leger uitschakelen, dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Een zesje, meer kan ik er niet van maken.
quote:Als het als persiflage bedoeld zou zijn, zou ik er om kunnen lachen.
Op vrijdag 9 januari 2004 18:23 schreef Omega het volgende:
Wat is het toch mooi dat iedereen een andere mening kan hebben.
Ik vond juist dat over the top gehalte erg goed. Het is en soort van persiflage, maar daarom zeker niet minder.
Je moet ervan houden maar ik vond hem erg goed, een 8
quote:Wat een domme opmerking zeg, dat zal ook wel de reden zijn waarom je de film niet goed vond, je begreep hem gewoon niet.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:07 schreef kastanova het volgende:Maar voor het huis tuin en keukenpubliek dat de standaard Schwarzenegger film al een meesterwerkje vindt is dit inderdaad vast wel een leuke film ja.
quote:Ik begreep inderdaad niet hoe een heel leger 1 persoon mist en die persoon vervolgens wel met een pistool waar niet eens genoeg kogels inzitten wél een heel leger kan neermaaien zonder te herladen.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:58 schreef Omega het volgende:
Wat een domme opmerking zeg, dat zal ook wel de reden zijn waarom je de film niet goed vond, je begreep hem gewoon niet.
quote:is dat wat voor kinderen ook?
Op zaterdag 10 januari 2004 08:15 schreef Blasted_Billy het volgende:
Meet The Feebles, toevallig hadden we het er eergister nog over. Gister stond hij in ene op suprnova en aangezien hij met 70k/sec ging zal hij nu wel klaar zijn, dat zie ik maandag wel weer als ik thuiskom.
quote:totaal niet naar het schijnt...
Op zaterdag 10 januari 2004 08:32 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
is dat wat voor kinderen ook?
quote:NNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 januari 2004 08:32 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
is dat wat voor kinderen ook?
Real women have curves
Un chien Andalou
Nog bezig: Belly of the beast
Hopelijk beginnen ze zo met plukken:
Spaced Invaders
Soylent green
Dus kort samengevat: arthouse en bagger gaan bij mij hand in hand
quote:jack black roelt! heb je em in orange county gezien?
Op woensdag 14 januari 2004 22:57 schreef Cool_Runner het volgende:
School Of Rock. Jack Black is cool
quote:Ik heb net binnen:
Op vrijdag 16 januari 2004 01:51 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
Bio Zombie
Wild Zero
En ben nog bezig met:
Cidade de deus
Battle Royale 2
From Justin To Kelly
Hercules in New York
Glitter
Manos Hands Of Fate
Space Mutiny
Hobgoblins
Eegah
santa conquers the martians
Navy Seals
Sleepy Hollow
The Cat in The Hat
Rollerball
Spriggan
Troll 2
De kwaliteit is dus een beetje wisselend.
quote:mst3k
Op vrijdag 16 januari 2004 02:07 schreef Tweek het volgende:[..]
Future War
Hercules in New York
Manos Hands Of Fate
Space Mutiny
Hobgoblins
Eegah
santa conquers the martians
quote:Van het beeld of van de inhoud van de film...
Op vrijdag 9 januari 2004 21:13 schreef crash_bandicoot het volgende:
Texas chainsaw massacre 2003
jammer genoeg is de kwaliteit niet mooi genoeg om hem op dvd te zetten
quote:Die hercules is een gewone dvd rip geloof ik, de rest is wel mst3k.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:33 schreef kinky_queen het volgende:[..]
mst3k
Bittorrent is my friend
quote:het beeld,ik vond de remake van het orgineel zeer geslaagd
Op vrijdag 16 januari 2004 22:38 schreef Hanzel_lane het volgende:[..]
Van het beeld of van de inhoud van de film...
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:15 schreef ervin het volgende:
Open range
Radio
en naturlijk Seinfeld-nog season 5 en 6 dan heb ik alle 180 episodes in dvd kwaliteit......
Afgelopen maand deze opgebouwd!
What.A.Girl.Wants.2003
Intolerable.Cruelty
Lord.of.the.Rings.Fellowship.of.the.Ring.Extended.Edition
The.Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers
La.Vita.E.Bella
Dumb.And.Dumberer
Dreamcatcher
American.History.X
Amelie
Lost In Translation
In.The.Cut
Texas.Chainsaw.Massacre
Under.The.Tuscan.Sun
ik mis nog THE WIZARD OF GORE in je lijstje...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
Gedownload de laatste tijd of nog steeds bezig:
Barb Wire
Blood Feast
Identity
Nightbreed
Rollerball
Triple XXX
Bio-Dome
Leprechaun - Back 2 tha hood
Secretary
The Nightmare before Christmas
Lola rennt
Dinosaur
the One
Pitch Black
Gore Gore Girls
Hell of the living dead
Bad taste
Rednack Zombies
The foreigner
Short Circuit
Frailty
Cannibal the Musical
Cujo
Elephant
Ghost World
Lost in Translation
Puppet Master 1 t/m 6
Toxic Avenger 2 & 4
Candyman 2
Killer Condom
slechts een gedeelte heb ik pas gekeken, er staat mij nog heel wat te doen
is HET nog gelukt?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:48 schreef scanman01 het volgende:
Op dit moment "Fallo" van Tinto Brass. De nieuwste.
of je installeerd de laatste codec, want je zal nog wel vaker dat probleem tegenkomen toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:53 schreef SeLang het volgende:
"Thirteen"
Heb ik net 2 CD's gedownload, doet het geluid het niet
(ik mis ergens een codec)
Dus nu ben ik maar een AVI aan het downloaden.
Zoals ik al schreef ben ik nog bezig. Het gaat tegenwoordig niet meer zo snel. Helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
is HET nog gelukt?
![]()
Hij doet het nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:55 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
of je installeerd de laatste codec, want je zal nog wel vaker dat probleem tegenkomen toch?
gewoon om het te accentueren, je zou het niet meteen kunnen vatten mischienquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef ben ik nog bezig. Het gaat tegenwoordig niet meer zo snel. Helaas
Hoezo "HET" met hoofdletters trouwens?
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:23 schreef kinky_queen het volgende:
gewoon om het te accentueren, je zou het niet meteen kunnen vatten mischien
wat zal je genieten!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anyway, de film is binnen
Best wel ja. De Tinto Brass films zijn wel lachen. Helaas is de kwaliteit van de divx weer shit, dus zal toch op de release in NL moeten wachten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:37 schreef kinky_queen het volgende:
wat zal je genieten!
COSI FAN TUTTE vond ik best leuk ja...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Best wel ja. De Tinto Brass films zijn wel lachen.
Eigenlijk allemaal wel hoor. En ze leveren op ebay aardig geld op. In the UK gaan de Brass films wel voor 10 tot 15 pond en ze kosten hier 6 euro... Dus reken maar uitquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
COSI FAN TUTTE vond ik best leuk ja...
CALIGULA vond ik niet veel aanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk allemaal wel hoor.
Dat is nou een echte klassiekerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
CALIGULA vond ik niet veel aan
is er al een ECHTE uncut versie van te krijgen? Het schijnt dattie op de wereldpremiere een stuk langer was dan de "uncut" versie die we nu voorgeschoteld krijgenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou een echte klassiekermet echte topacteurs erin.
Maar het sprak mij ook minder aan. De film was mij te serieus. De dubbel dvd mag je niet eens verkopen op ebay trouwens vanwege hardcore materiaal
Ja hoor. De Nederlandse uitgave is meer dan 150 minuten. De gecensureerde versie duurt 102 minuten geloof ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
is er al een ECHTE uncut versie van te krijgen? Het schijnt dattie op de wereldpremiere een stuk langer was dan de "uncut" versie die we nu voorgeschoteld krijgen
had ooit eens ergens gelezen dat die versie van de wereldpremiere langer is dan 3 uur...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor. De Nederlandse uitgave is meer dan 150 minuten. De gecensureerde versie duurt 102 minuten geloof ik.
Op IMDB wordt het volgende aangegeven:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:19 schreef kinky_queen het volgende:
had ooit eens ergens gelezen dat die versie van de wereldpremiere langer is dan 3 uur...
dvdreview melde het een tijdje terug
idd jenever noquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus lijkt me sterk dat er dan nog een langere versie bestaat, maar wie weet..
Zweeft er al een dvdrip rond van rotk?quote:Op zondag 29 februari 2004 15:14 schreef Dromenvanger het volgende:
The passion of the Christ
Return of the King
Yupquote:Op zondag 29 februari 2004 18:41 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Zweeft er al een dvdrip rond van rotk?
Mooi zoquote:Op zondag 29 februari 2004 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yup
WTFquote:Op zondag 29 februari 2004 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yup
Heb gister een hele goede 3cd versie gedownload en dat is volgens mij toch wel een dvd-rip. Hij was mischien een beetje donker. Maar verder prima kwaliteit. Hier de filename:quote:Op zondag 29 februari 2004 22:47 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF
Volgens mij is er alleen een zeer goede telecine???
Toch niet. Dvd heb ik samen met mijn broer ff bekeken en de kwaliteit is goed, en ook in dolby digital dusquote:Op zondag 29 februari 2004 22:47 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF
Volgens mij is er alleen een zeer goede telecine???
Maar daar zeg ik ook helemaal niks over. De release die nu uit is is idd gewoon dolby geluid en shit, maar is geen dvd-rip. Het is een telecine, wat zeer goede kwaliteit kan zijn:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Toch niet. Dvd heb ik samen met mijn broer ff bekeken en de kwaliteit is goed, en ook in dolby digital dus
quote:TELECINE (TC) -
A telecine machine copies the film digitally from the reels. Sound and picture should be very good, but due to the equipment involved and cost telecines are fairly uncommon. Generally the film will be in correct aspect ratio, although 4:3 telecines have existed. A great example is the JURASSIC PARK 3 TC done last year.
hij is 3CD's hoor, en 4 CD's zou echt overkill zijn voor een release van ~3 uurquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:16 schreef Triple_B het volgende:
The.Lord.Of.The.Rings.The.Return.Of.The.King.DVDRiP.XViD-BRUTUS
is een 2cd rip en van zeer goeie kwaliteit en dat wil ik nog wel eens zien van die 4cd rip.
volgens mij is ie niet genuked, en die 4cd versie is geen dvdrip dus ik zou die brutes rip pakken, of als je svcd wil die repack van centropyquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:07 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand al de kwaliteit van de brutusrip gezien? Ik hoorde dat ie nuked zou zijn?
En die 4cd versie van MrD, is dat een xvid of svcd??
10 afleveringen ja, maar ook 10 dvd's???quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:34 schreef Libris het volgende:
10 toch?
Ontopic, nou ja.. Ik ben geen film aan het downloaden, maar over 4 minuten is seizoen 11 van de simpsons binnen (zo'n 2 Gig)
nu even 4 weken geen 24 heb ik begrepenquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:10 schreef qu63 het volgende:
donnie darko en iedere week een nieuwe aflevering van 24!
30 maart weer jaquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nu even 4 weken geen 24 heb ik begrepen
Ah ok, weet niet... Zal inderdaad wel iets minder zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
10 afleveringen ja, maar ook 10 dvd's???
6 DVD's, 5 met elk 2 afleveringen en een Bonus discquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:48 schreef Libris het volgende:
[..]
Ah ok, weet niet... Zal inderdaad wel iets minder zijn
ik bedoel dus dat ik de ST wel goed hoor, maar het gewone geluid gewoon heel zaht is, alsof het op de set is opgenomen.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:11 schreef Triple_B het volgende:
je geluid harder zetten...
Is er al een dvdrip van mystic river?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:11 schreef Timo20 het volgende:
21 Grams & Mystic River
weet ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Is er al een dvdrip van mystic river?
Nope, 4 ts'en en 1 Screener.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Is er al een dvdrip van mystic river?
Dacht ik alquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:15 schreef neggix het volgende:
[..]
Nope, 4 ts'en en 1 Screener.
hoe wat waar..???? pfff ik moet tot mei wachten op de officiele release red ik nooit al heb ik hem wel ge-preorderd met DHL zelfs!quote:
Vanaf 10 sec geleden issie te halen bij diegene die zich niet 2 x aan dezelfde steen stootquote:Op maandag 8 maart 2004 00:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hoe wat waar..???? pfff ik moet tot mei wachten op de officiele release red ik nooit al heb ik hem wel ge-preorderd met DHL zelfs!
ow hij staat ook op die ene bittorrent site..... aarghh waarom pleuren ze hem niet gewoon op usenet dan heb ik hem binnen een uur kut bittorrent en kut ezel ik begrijp niet dat jullie daarmee kunnen werken.....quote:Op maandag 8 maart 2004 00:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Vanaf 10 sec geleden issie te halen bij diegene die zich niet 2 x aan dezelfde steen stoot
![]()
Dan zit er een fout in de release. Dat kunnen verschillende dingen zijn. Als je je muis op het Nuke plaatje houdt zie je wat de fout is.quote:Op maandag 8 maart 2004 08:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
he leuk topic, handig als je geen idee hebt welek film je nu weer wil gaan downloaden,.
allen ff 1 vraagje, wat is een film die genuked is
Deze ben ik nu ook aan het downloaden maar hij wil nog niet echt opschieten.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:12 schreef Triple_B het volgende:
- LOTR: ROTK Proper DVD-Rip
Bij mij duurde het ook ff maar hij gaat nu met 301.89 KB/squote:Op maandag 8 maart 2004 13:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Deze ben ik nu ook aan het downloaden maar hij wil nog niet echt opschieten.![]()
Owjah op dit moment ben ik zelf Monster SKVCD aan het downloaden ..quote:Helaas pindakaas deze is nuked voor bad quality gecropped beeld en mega vette read errors op de image valt weinig aan te demuxen .. (Bron: FTC Crew)
THE MANGLER is idd ontzettend slechtquote:Op donderdag 11 maart 2004 08:19 schreef MikeyMo het volgende:
mjah nu ff nix, ik heb nog wel wat torrents klaar staan om te plukken.
Van de week wel even The Mangler (Bottom 100 film), Friday the 13th part 8 (Bottom 100 film), Thirteen, Monster (Oscarwinnaar) en nog 2 films gedownload die ik me even niet meer kan herinneren
the mangler 2 is nog slechter!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
THE MANGLER is idd ontzettend slecht
![]()
Weh heh, dat lijkt mij ook wel ja...quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:52 schreef blablasjit het volgende:
[..]
the mangler 2 is nog slechter!
Wat is nukedquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:07 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand al de kwaliteit van de brutusrip gezien? Ik hoorde dat ie nuked zou zijn?
En die 4cd versie van MrD, is dat een xvid of svcd??
Anyway, ben
Goodbye Lenin
21 grams en
Return of the King (3cd van brutus) aan het downloaden.
Misschien daarna voor mijn moeder meteen ff de vcd van Lost in Translation
Catch me if you can...quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:25 schreef classpc het volgende:
Geen een. Ik heb ooit een goeie film gezien, maar kan niet op de naam komen.
Gaat over zo'n gast die zich heel iemand anders voordoet dan hij is. Uiteindelijk komt hij heel erg in de problemen. (fage uitleg he)
Leonardo Dicaprio komt er geloof ik ook in voor.
Hij is ouder dan dat geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:36 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Catch me if you can...
dat is The Talented MR. Ripley met Matt Damon, Gwyneth Paltrow en Jude Law.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:25 schreef classpc het volgende:
Geen een. Ik heb ooit een goeie film gezien, maar kan niet op de naam komen.
Gaat over zo'n gast die zich heel iemand anders voordoet dan hij is. Uiteindelijk komt hij heel erg in de problemen. (fage uitleg he)
Leonardo Dicaprio komt er geloof ik ook in voor.
Bedankt meneer de baron, euh... AgeEll.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:01 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dat is The Talented MR. Ripley met Matt Damon, Gwyneth Paltrow en Jude Law.
in de film neemt hij de rol over jude law, en komt daar mee weg. Saaie film vond. veeeel t langdradig.
stonehengequote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:57 schreef Triple_B het volgende:
Nu in de q
This is Spinal Tap
offtopic 5euro in de bakquote:Op vrijdag 9 januari 2004 16:46 schreef raistlin6 het volgende:
momenteel ben ik "leon" aan het downloaden schijnt erg goed te zijn, dus ben benieuwd
Ik heb het begin gedownload (de eerste 8 minuten die op amerikaanse TV zijn vertoond) en moet zeggen erg cool, zolang je het niet vergelijkt met de andere Dawn dan zit het wat mij betreft goed (opgemaakt uit die 8 minuten).quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef AntiChrist het volgende:
Dawn of the Dead (FTF) Remake.. bagger kwaliteit maar ja kan niet wachten
is dat een dvd rip?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:07 schreef Duiveltja het volgende:
The last samurai
Uiteraardquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:06 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
is dat een dvd rip?
de betere uit de seriequote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
Friday 13th Part 5
Friday 13th Part 6
Friday 13th Part 7
Je ZOU natuurlijk in dit topic kunnen kijken: 21 Grams!quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:18 schreef knuppelhout het volgende:
ik down nu '21 grams'
krijgt een 8.0 in IMDB, omschrijving leek me ook wel aardig. iemand al gezien?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:32 schreef ajuu het volgende:
la passion de jeanne d'arc van dreyer uit 1928!![]()
hij draait dee maand ook in filmmuseum amsterdamquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
goeie!
![]()
Heb hem ook net aangezetquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
goeie!
![]()
Je moet slapenquote:Op donderdag 1 april 2004 02:08 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb hem ook net aangezet
da's geen onbekende hier in FTRquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
hij draait dee maand ook in filmmuseum amsterdam
heb hem nooit gezien
jij wel dus?![]()
ftr?quote:Op donderdag 1 april 2004 07:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's geen onbekende hier in FTR
![]()
Die in het Filmmuseum is gecut door een of andere aartsbisschop.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
hij draait dee maand ook in filmmuseum amsterdam
heb hem nooit gezien
jij wel dus?![]()
Lees ff de Faq van Emulequote:Op zondag 4 april 2004 10:34 schreef capital_P het volgende:
weet iemand hoe ik bij emule van me lowID af kan komen?(ik zit achter een router maar heb voor zover ik weet al me firewalls uitgezet)
je bent die film aan het downloaden?quote:Op zondag 4 april 2004 11:20 schreef capital_P het volgende:
warom speciaal succes met a vs p?
Omdat die nog in post-productie zit en dus helemaal nog niet af is?quote:Op zondag 4 april 2004 14:54 schreef capital_P het volgende:
ja ik was er 6 aan et downloaden, waarom speciaal succes met die film?
Emulequote:Op zondag 4 april 2004 19:13 schreef easybid het volgende:
En met welk progje downloaden jullie dit dan?
Waar dan wel?quote:Op maandag 5 april 2004 15:10 schreef StickUpKid het volgende:
-edit: daar is dit topic niet voor bedoeld-
Misschien dat er in DIG iets loopt?quote:Op maandag 5 april 2004 16:00 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Waar dan wel?
Beeldkwaliteit of gewoon de filmquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:43 schreef knuppelhout het volgende:
heb de afgelopen dagen along came polly, 21grams, honey en gothika gezien.
zwaar slecht: along came polly en honey
redelijk: gothika
goed: 21grams
heb big fish nog klaarstaan om te kijken, benm benieuwd!
en heeft iemand taking lives al gezien?
gewoon, de film.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit of gewoon de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |