Ik vroeg me af wat voorspellers over 2003 hadden geschreven en of dat was uitgekomen. Er bleek best veel van te zijn uitgekomen, maar ik begon te twijfelen of dat bou zo moeilijk was. "De economie gaat verder achteruit" was al erg duidelijk in 2002. "Wimlex en maxima krijgen gezinsuitbreiding" was ook niet zo'n moeilijke: getrouwd in februari 2002 gaf en grote kans dat er een kindje in 2003 zou komen. En zo ging het verder. Zijn die paragnosten nou zoveel beter dan ons fok-gezonde-verstand? Dus...doe hier jouw 3 voorspellingen voor 2004! Je kan het vaag houden ("economie trekt aan") of juist heel erg specifiek ("Oranje verliest finale in Portugal van Italië met 2-1"). Ook de onderwerpen kun je eindeloos variëren: economie, koninklijk huis, politiek, oorlogen, rampen ("er stort een vliegtuig neer" ), sport, sterfgevallen, muziek etc etc. Dan kijken we in december/januari volgend jaar terug hoeveel Fokkers het bij het rechte eind hadden.
Mijn voorspellingen:
1. Amerika valt opnieuw een Arabisch land binnen en wekt hiermee de toorn op van Europa.
2. Een Nederlandse veerboot zinkt voor de kust van Zeeland.
3. Nederlandse korfbalploeg wint WK Ik hoor net dat er helemaal geen WK korfbal is in 2004
3b. Oranje wordt op EK uitgeschakeld tegen Duitsland op strafschoppen.
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 25-12-2003 15:09]
quote:Oke, nu ik...
Op donderdag 25 december 2003 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een experimenteel topicIk vroeg me af wat voorspellers over 2003 hadden geschreven en of dat was uitgekomen. Er bleek best veel van te zijn uitgekomen, maar ik begon te twijfelen of dat bou zo moeilijk was. "De economie gaat verder achteruit" was al erg duidelijk in 2002. "Wimlex en maxima krijgen gezinsuitbreiding" was ook niet zo'n moeilijke: getrouwd in februari 2002 gaf en grote kans dat er een kindje in 2003 zou komen. En zo ging het verder. Zijn die paragnosten nou zoveel beter dan ons fok-gezonde-verstand? Dus...doe hier jouw 3 voorspellingen voor 2004! Je kan het vaag houden ("economie trekt aan") of juist heel erg specifiek ("Oranje verliest finale in Portugal van Italië met 2-1"). Ook de onderwerpen kun je eindeloos variëren: economie, koninklijk huis, politiek, oorlogen, rampen ("er stort een vliegtuig neer"
), sport, sterfgevallen, muziek etc etc. Dan kijken we in december/januari volgend jaar terug hoeveel Fokkers het bij het rechte eind hadden.
Mijn voorspellingen:
1. Amerika valt opnieuw een Arabisch land binnen en wekt hiermee de toorn op van Europa.
2. Een Nederlandse veerboot zinkt voor de kust van Zeeland.
3. Nederlandse korfbalploeg wint WK
Heb uitgebreid in mijn glazen bol gekeken en dit is mijn conclusie":
*een grote milieuramp in Europa
*aanslagen van terroristen, terroristen vieren feest
* ik ben eind volgend jaar nog steeds een eenzaam depressief meisje.
[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 25-12-2003 15:24]
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:07 schreef Milkwoman het volgende:[..]
Oke, nu ik...
Heb uitgebreid in mijn glazen bol gekeken en dit is mijn conclusie":
*een grote milieuramp in Europa
*aanslagen van terroristen, terroristen vieren feest
* ik ben voor volgend jaar nog steeds een eenzaam depressief meisje.
OnTopic:
[Dit bericht is gewijzigd door babba op 25-12-2003 14:22]
* Amerika valt Noord-Korea aan, een atoomoorlog blijft uit
* Ik maak m'n album af en iedereen mag 'em gratis downloaden
*Amerika valt opnieuw Arabisch land binnen.
*Balkenende treedt nog voor maart af.
* Howard Dean gekozen tot president van de VS
* Prinses Juliana overlijdt
quote:Nee, anders had ze vast gezegd dat ik beter op moest letten en maar 3 voorspellingen mocht doen.
Op donderdag 25 december 2003 14:26 schreef Tijn het volgende:
Ben je weer bij die handlezeres geweest, Mike?
quote:als ze dat al niet zijn
Op donderdag 25 december 2003 14:27 schreef Stranger het volgende:
De Loco Loco Disco Show wordt de meest gevraagde hitsensatie op feesten en festivals.
o.a. Pinkpop en Zwarte Cross
(en stiekum nummer 4 : truth forum krijgt eindelijk een nieuwe naam )
ik speel op safe
En dat Nederland het EK niet wint.
experimenteel vraagje aan jou: hoe verklaar je dat er soms wel degelijke voorrspellingen gedaan worden die uitkomen, maar die heel wat minder voorspelbaar zijn dan wat jij net noemde?
Of redt je je daaruit door dat gewoon niet te geloven?
quote:Veel verder dan het niveau van "er stort een vliegtuig neer" ken ik niet.
Op donderdag 25 december 2003 21:24 schreef iteejer het volgende:
Mijn dierbare echtgenote,experimenteel vraagje aan jou: hoe verklaar je dat er soms wel degelijke voorrspellingen gedaan worden die uitkomen, maar die heel wat minder voorspelbaar zijn dan wat jij net noemde?
Of redt je je daaruit door dat gewoon niet te geloven?
quote:Volgens mij ga je teveel met Mike om.
Op donderdag 25 december 2003 21:53 schreef partyyboyy het volgende:
1. Nederland komt niet door de groepsronde op het EK.
2. De Paus overlijd.
3. Prinses Juliana overlijd.
4. Het wordt weer een hete zomer.
5. De economie gaat achteruit, maar op het eind van het jaar komt er een verbetering.
6. Er vind een grote ramp plaats in Nederland.
7. Maxima blijkt weer zwanger te zijn.
8. Er vind een aanslag plaats op President Bush
quote:De ietwat grimmige sfeer rondom de politiek en de economie zal plaats maken voor berusting. Persoonlijke initiatieven voor minder bedeelden zal een opwaartse gang maken, men begrijpt en beseft dat verantwoordelijkheid ook bij de mensen zelf ligt.
Op donderdag 25 december 2003 23:37 schreef Golden het volgende:
3:Balkenellende 2 zal vallen in het voorjaar
En voor de rest wens ik iedereen hier op FOK alvast een heel goed, gezond en een gelukkig 2004. Laat je niet teveel afleiden door alle negativiteit die verspreid wordt in de wereld maar vaar je eigen koers in vrede en harmonie. Verbeter de wereld maar begin bij jezelf!!!
quote:Johan Friso komt er voor uit dat hij homo is.
Op zondag 28 december 2003 00:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:NS zet bussen in
(andere 2 voorspellingen volgen nog)
[Dit bericht is gewijzigd door Demol op 28-12-2003 14:15]
quote:Moet dat dan?
Op zondag 28 december 2003 14:15 schreef Tijn het volgende:
Moeilijk man, tot 3 tellen.
quote:Je mag ook 3 keer tot 1 tellen.
Op zondag 28 december 2003 14:17 schreef Mike het volgende:[..]
Moet dat dan?
- Peter R de vries wordt vermoord
- De mensheid komt erachter dat de maatschappij zoals hij nu is "uit- geevolueerd is" Er wordt een begin gemaakt met het opzetten van een nieuwe wereld-orde... *stille hoop
- Wetenschappers ontdekken hoe de ruimte en dimensies e.d werken
quote:
Op zondag 28 december 2003 03:20 schreef Djeez het volgende:
Er zal eind december helaas geen vervolg zijn op 'Return of the king'...
quote:en die gaat waarschijnlijk slagen!
Op woensdag 14 januari 2004 19:44 schreef Famas het volgende:
-(poging tot) aanslag op george poes
quote:
Op zondag 28 december 2003 14:21 schreef cptmarco het volgende:
*Amerikanen komen weer met een "Man on the Moon"-project
quote:Vreemd dat je toch steeds weer nieuwe nicks moet aanvragen.
Op woensdag 14 januari 2004 19:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
*Nyrem nog steeds werkeloos*
Nou... Ben benieuwd
*Bush wordt niet herkozen
*Nederland verliest vertrouwen in kabinet Balkenende helemaal, Balkenende treet af en er komen nieuwe verkiezingen
*Volgens mij vind er wel ergens weer een grote ramp plaats in Europa, erger dan wat er in Iran gebeurde..
*Beagle2 wordt gevonden door marslander 'Spirit'
*Primitief leven op Mars
quote:Tegen twente nog wel...
Op zondag 18 januari 2004 19:25 schreef miarae het volgende:
1) De paus overlijdt NIET
2) Bush wordt herkozen en door iemand die het hier niet mee eens is neergeschoten
3) Feyenoord verliest de bekerwedstrijd van 4 februari (tegen Twente)
doeg!
quote:Punt schoenen zijn cool! vooral van die sneakers met punten!!
Op zondag 18 januari 2004 20:50 schreef antipuntschoenen het volgende:
Meisjes komen er eindelijk achter dat ze voor lul lopen op puntschoenen
[Dit bericht is gewijzigd door err op 19-01-2004 12:49]
Nu moeten we wel aan het eind van het jaar deze hele lijst controleren en kijken wie er gelijk heeft!!!
quote:Uiteraard! Wie wint krijgt een ijsje..
Op vrijdag 23 januari 2004 13:36 schreef Romaine het volgende:
Nu moeten we wel aan het eind van het jaar deze hele lijst controleren en kijken wie er gelijk heeft!!!
Even zien:
- Meer terroristische aanslagen in de VS. (Twee grote steden worden volledig van de kaart geveegd mbv. kofferatoombommen.)
Dit luidt een nieuwe periode van instabiliteit in en oorlogsdreiging, maar het is wel goed voor de solidariteit in de samenleving.
- Blair overlijdt.
- Balkenende doet nog wat domme uitspraken, kan de kritiek niet meer aan, raakt overspannen en treedt af.
- Mensen krijgen meer in de gaten dat je in een samenleving per definitie van elkaar afhankelijk bent. 'Eigen verantwoording' wat zoveel betekent als 'Zak maar in de stront en zoek het zelf maar uit' maakt plaats een nieuw soort solidariteit.
Vooral na JP's vertrek zal dat duidelijk worden, mensen krijgen genoeg van het eindeloos belazerd worden en nemen geen genoegen meer met een sorry-democratie.
- De euro flopt, landen willen hun eigen munt en soeveireniteit terug.
- Zalm wordt publiekelijk ter verantwoording geroepen worden, desnoods middels een volkstribunaal, wegens de euroflatie en het loslaten van het stabiliteitspact.
Men (de meerderheid) gaat eindelijk twijfelen of dat soort "incidenten" nou toeval is of niet.
owja Bush = Exit
En bij het Europese Songfestival worden we 10 of 9de. En het wordt een 'duo' die ons gaat vertegenwoordigen.
In de loop van het jaar zullen de beginselen voor tijdreizen worden ontdekt op CERN (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire).
[Dit bericht is gewijzigd door WalfredGeesink op 29-01-2004 23:35]
Nederland doed het verassend goed op het EK maar niet op de olympische spelen.
Amerikaanse atleten blijven weg van de OS vanwege terroristiche dreiging en de volgens de USA te low-budget beveiliging, spelen verlopen rustig aanslagen blijven uit en worden pas later in 2004 gepleegd.
Het word de natste en benauwdste zomer van dit millenium.
Er worden sporen van leven ontdekt op een planeet in ons zonnestelsel, en er word gespeculeerd over intelligent leven buiten ons zonnestelsel.
Komende 10 jaar:
De derde wereld oorlog houd plotseling op als de russen en amerikanen beiden berichten dat ze contact hebben gehad met intelligent buitenaards leven.
quote:Nee, bewezen wordt dat de relativiteitstheorie niet klopt en het fenomeen tijdreizen naar de wetenschappelijke jachtvelden gaat
Op donderdag 29 januari 2004 22:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
In de loop van het jaar zullen de beginselen voor tijdreizen worden ontdekt op CERN (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire).
quote:Spannend zeg, noem dan meteen je bron... John Titor.
Op donderdag 29 januari 2004 22:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
Er zal aan het einde van 2004 of in 2005 een grote burgeroorlog uitbreken in de Verenigde Staten.In de loop van het jaar zullen de beginselen voor tijdreizen worden ontdekt op CERN (Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire).
quote:Laten we het hopen!
Op vrijdag 30 januari 2004 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
George W. Bush jr. wordt herkozen...
Dit was mijn 'nuchtere' verstand wat hier sprak
5. Zware aardbevingen California
5. Rassenrellen verschillende Nederlandse steden.
6. Virus legt het volledige internet + telefoon + sateliet plat (geen terreur)
Een comeback van criet the great titulear.
Bassie dumpt adriaan en gaat dueleren met bert vischer.
Het geheim van nostradamus wordt ontrafelt,en zal blijken dat alle verzen geschreven zijn door Johan vlemminx.
Petten en sneakers worden verboden door de regering,alles wordt kaal of kammen.
De eerste Giraf van mars wordt tentoon gesteld in artis.
Bush samen met Balkenende een sluiten zich aan bij de a.e.l
Osama wordt gevonden en gaat op volle toeren presenteren bij de tros.
Er wordt een nieuw geneesmiddel gevonden tegen geelzucht,de goudvis.
Idols gaat van de buis,vanwege het aanzetten tot haat.
quote:Waarom dat nou weer? Er is er net 1 nieuw uit het dok gekomen en staat klaar om ingebruik genomen te worden
Op donderdag 25 december 2003 14:00 schreef Isabeau het volgende:2. Een Nederlandse veerboot zinkt voor de kust van Zeeland.
ontopic:
1; Nieuwe ontdekking in de ruimte (iets met levene enzo)
2; Bush vertrekt uit het witte huis
3; Gekke SARS variant breekt uit (of andere dergelijke ziekte)
quote:Oh je mag alleen voorspellingen als je de bron erbij vermeldt? Of je mag alleen ongegronde voorspellingen doen?
Op vrijdag 30 januari 2004 02:33 schreef Refragmental het volgende:[..]
Spannend zeg, noem dan meteen je bron... John Titor.
Nepvoorspeller dat je bent
In het eerste geval moet je eerst maar eens de rest van de posters in dit topic aanvallen, en in het tweede geval:
De aarde zal neerstorten en er zal urinegas worden ontdekt op Mars. Ook zal Bin Laden zich laten ombouwen tot een marshmallow.
quote:die zijn allang ontrafelt
Op vrijdag 30 januari 2004 04:16 schreef numf het volgende:
Conny breukhoven wordt tot voetballer van het jaar verkozen.
Het geheim van nostradamus wordt ontrafelt,en zal blijken dat alle verzen geschreven zijn door Johan vlemminx.
quote:Als dat zo is, dan is de 3e wereldoorlog niet ver meer.
Op vrijdag 30 januari 2004 02:40 schreef Afdruiprek het volgende:[..]
Laten we het hopen!
quote:Beetje domme vraag is het niet?
Op vrijdag 30 januari 2004 17:31 schreef numf het volgende:
Ik denk dat er geen 3e wereldoorlog komt,of wil je dat zo graag dan?
Het eerste deel wordt een negatief begin. Bijzonder veel rampen, massa's slachtoffers
Minder geweldsconflicten, mensen krijgen het druk genoeg met het neutraliseren van de vele aardbevingen, bosbranden, watersnoden, vulkaanuitbarstingen. Maart wordt stormachtig.
Ongeveer rond juli wordt het zomaar opeens beter. Het tweede deel van het jaar is vlekkeloos.
correctie van bovenstaand bericht. Excuses daarvoor maar de toekomst laat zich nou eenmaal niet voorspellen
Die is ongeschreven, het moet nog allemaal gedaan worden maar wat, dat weer toch niemand. Maar ze gaan het dan aan elkaar vragen et voilá een hoop misverstanden en compassie voor elkaar, gezamelijke gronden.
De wereld vergaat niet! We gaan een vredige tijd tegemoet, een hoop onwaarheden komen aan het licht en iedereen ontmoet elkaar cool he
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:28 schreef The_Shining het volgende:
De wereld vergaat niet! We gaan een vredige tijd tegemoet, een hoop onwaarheden komen aan het licht en iedereen ontmoet elkaarcool he
quote:Sjappie.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:33 schreef WalfredGeesink het volgende:[..]
Oh je mag alleen voorspellingen als je de bron erbij vermeldt? Of je mag alleen ongegronde voorspellingen doen?
In het eerste geval moet je eerst maar eens de rest van de posters in dit topic aanvallen, en in het tweede geval:
De aarde zal neerstorten en er zal urinegas worden ontdekt op Mars. Ook zal Bin Laden zich laten ombouwen tot een marshmallow.
quote:Juist Shining!!!
Op woensdag 28 januari 2004 21:46 schreef The_Shining het volgende:
Het wordt een bijzonder mysterieus jaar. Het foutje van de Spirit is er niets bij. Men gaat serieus twijfelen of Moeder Natuur soms een eigen willetje heeft gekregen.Men (de meerderheid) gaat eindelijk twijfelen of dat soort "incidenten" nou toeval is of niet.
owja Bush = Exit
Zo ken ik je weer!
quote:Ga eerst dit weekend maar eens winkelen.
Op woensdag 4 februari 2004 19:07 schreef yvette1982 het volgende:
Ik denk dat ik weer eens flink ga wippen.
quote:Ha. Ha. Ha.
Op woensdag 4 februari 2004 19:07 schreef yvette1982 het volgende:
Ik denk dat ik weer eens flink ga wippen.
De eerste twee zijn onzeker, als de derde maar uitkomt!
quote:Nee hoor, Nederland wint met het nummer van Reunion.
Op woensdag 4 februari 2004 19:39 schreef Smeagol911 het volgende:
2.België wint het songfestival, Nederland eindigd helaas laatste
quote:Ja en de paus wint de marathon van New York!
Op woensdag 4 februari 2004 19:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Nee hoor, Nederland wint met het nummer van Reunion.
quote:3-1
Op zondag 18 januari 2004 20:48 schreef daeri het volgende:3) Feyenoord verliest de bekerwedstrijd van 4 februari (tegen Twente) ?
Tegen twente nog wel...
dream on girl
doeg!
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38199
Op woensdag 28 januari 2004 21:46 schreef The_Shining het volgende:
Men gaat serieus twijfelen of Moeder Natuur soms een eigen willetje heeft gekregen.
hihi
quote:Ja doei, zo kan ik het ook.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:56 schreef The_Shining het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38199
hihi
"Er gaan vervelende dingen gebeuren" en als ik dan van mijn fiets ben gevallen : ZIE JE, IK HAD GELIJK!! .
.
quote:nou doe dan, waar wacht je op. Morgen?
Op vrijdag 6 februari 2004 20:28 schreef MUUS het volgende:
Ja doei, zo kan ik het ook."Er gaan vervelende dingen gebeuren" en als ik dan van mijn fiets ben gevallen : ZIE JE, IK HAD GELIJK!!
.
.
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=38210
Op vrijdag 6 februari 2004 20:28 schreef MUUS het volgende:
Ja doei, zo kan ik het ook."Er gaan vervelende dingen gebeuren" en als ik dan van mijn fiets ben gevallen : ZIE JE, IK HAD GELIJK!!
.
.
* Amerika begint oorlog in een Arabisch land
* Grote treinramp in Duitsland
Ik denk dat de wereld steeds meer achteruit zal gaan, er zullen vele milieu problemen optreden op vele gebieden.Mensen met ziekten zullen de grond uit rijzen door verschillende omstandigheden. langzaamaan zal uiteindelijk de jeugd weer beter in de gaten hebben hoe het allemaal in elkaar zit maar eerst moet daar een erg rotte tijd voor aan afgaan.Het zal dus nog wel een tijdje duren.UIteindelijk zal de wereld erg goed in de gaten hebben dat het fout gaat en daarom zal uiteindelijk de jeugd de iets betere kant op gaan.( denk ik..........)
Misdaden zullen vaker voorkomen en moralen e.d. zullen steeds verder verdwijnen.Er zullen vele natuurrampen komen.
Mensen zullen uiteindelijk verlangen naar betere tijden en zullen angst hebben om buiten te lopen vanwege de gevaren.
Drugs zal steeds vaker worden genomen door de jongeren.
Er zullen echt steeds meer ziekten komen en niet op alles zal gelijk een medicijn zijn.
Dit is echt alleen maar ff een poging hoor dus ik hoop niet dat ik nu aangevallen ga worden want ik kan het ontzettend fout hebben want zoals ik al zei kan ik niet de toekomst voorspellen.
quote:ik ga hier helemaal in mee
Op maandag 9 februari 2004 21:49 schreef Noorderlicht het volgende:
Ik kan dus niet de toekomst voorspellen maar laat ik maar gewoon een poging wagen zie vanzelf wel wat er uit komt, is wel even grappig:-) ( voorspelling is niet echt voor 2004 maar voor een langere periode..sorry)Ik denk dat de wereld steeds meer achteruit zal gaan, er zullen vele milieu problemen optreden op vele gebieden.Mensen met ziekten zullen de grond uit rijzen door verschillende omstandigheden. langzaamaan zal uiteindelijk de jeugd weer beter in de gaten hebben hoe het allemaal in elkaar zit maar eerst moet daar een erg rotte tijd voor aan afgaan.Het zal dus nog wel een tijdje duren.UIteindelijk zal de wereld erg goed in de gaten hebben dat het fout gaat en daarom zal uiteindelijk de jeugd de iets betere kant op gaan.( denk ik..........)
Misdaden zullen vaker voorkomen en moralen e.d. zullen steeds verder verdwijnen.Er zullen vele natuurrampen komen.
Mensen zullen uiteindelijk verlangen naar betere tijden en zullen angst hebben om buiten te lopen vanwege de gevaren.
Drugs zal steeds vaker worden genomen door de jongeren.
Er zullen echt steeds meer ziekten komen en niet op alles zal gelijk een medicijn zijn.
Dit is echt alleen maar ff een poging hoor dus ik hoop niet dat ik nu aangevallen ga worden want ik kan het ontzettend fout hebben want zoals ik al zei kan ik niet de toekomst voorspellen.
We krijgen een grote natuurramp...
Er gaat iets gebeuren rondom het Koningshuis...
We krijgen een warme zomer...
Ik schat dat ik 100% gelijk zal krijgen (ook een voorspelling )
quote:
doe hier jouw 3 voorspellingen voor 2004!
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:25 schreef Mike het volgende:De inkomsten voor de staatskas blijken tegen te vallen. Er moet opnieuw bezuinigd worden. Dit leidt tot sociale onrust.
quote:En dat is 1.
Woensdag 18 februari 2004 - DEN HAAG – Minister Zalm van Financiën moet dit jaar een gat van 1,5 miljard euro op zijn begroting zien te dichten.Forse extra bezuinigingen en mogelijk ook lastenverzwaringen zijn onvermijdelijk. Dat voorspelt het ministerie op basis van nieuwe berekeningen van het Centraal Planbureau (CPB).
quote:Het is voorbij en we hebben er nooit iets van gemerkt.
Op dinsdag 10 februari 2004 19:49 schreef srblackbird het volgende:
op 15-02-2004 word ik 19...
Proficiat dan maar.
quote:je bedoelt een half, sociale onrust valt best wel mee, Nederlanders klagen altijd.
Op woensdag 18 februari 2004 10:50 schreef Mike het volgende:[..]
[..]En dat is 1.
quote:Weer mis.
Op zaterdag 24 januari 2004 09:52 schreef Darklight het volgende:
Terroristische aanslag tijdens de Super Bowl in Amerika, volgende week zondag
quote:Het is net bekend...zodra er zometeen ook plekken bekend worden waar het geld vandaan moet komen, komt die sociale onrust vanzelf.
Op woensdag 18 februari 2004 10:53 schreef mazaru het volgende:[..]
je bedoelt een half, sociale onrust valt best wel mee, Nederlanders klagen altijd.
quote:Deze regering een beetje doorhebbende, zal het tekort wel bij de zwakste uit de samenleving vandaan worden gehaald.
Op woensdag 18 februari 2004 11:21 schreef Mike het volgende:[..]
Het is net bekend...zodra er zometeen ook plekken bekend worden waar het geld vandaan moet komen, komt die sociale onrust vanzelf.
Kijk, ik zit al op de juiste weg met mijn voorspellingquote:Op woensdag 4 februari 2004 19:46 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nee hoor, Nederland wint met het nummer van Reunion.
Nummertje 2 gaat niet lukken, denk ik...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:32 schreef _Vixion_ het volgende:
Voorspellingen?!
1. George Bush word niet opnieuw president.
1a. Als Bush president blijft, valt hij Iran binnen
1b. Als Bush niet president blijft, word er heel snel een regiring in Irak neergezet
2. Nederland word in eerste wedstrijd vs. Duistland uitgeschakeld
3. Balkenende treed af.
Nederland speelt in een poule van vier landen, dus na de eerste wedstrijd tegen de Duisters kunnen ze nog niet uitgeschakeld zijn, al verliezen ze met 20-0...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:39 schreef _Vixion_ het volgende:
Wel... Nederland is gewoon de meest brakke elftal wat er is
Dan eentje die gewoon af te leiden was door de lijn door te trekken:quote:De inkomsten voor de staatskas blijken tegen te vallen. Er moet opnieuw bezuinigd worden. Dit leidt tot sociale onrust.
Wat is er totaal niet uitgekomen?quote:De Amerikanen weten zich geen raad met het aanhoudende geweld in Irak. Naast vele aanslagen in Bagdad zijn er ook steeds meer pogingen tot aanslagen op Amerikaanse doelen in andere landen. Bestrijding gaat moeizaam en Bush verliest in eigen land aan populariteit.
Binnen 2 maanden zou dit dan nog moeten gebeuren:quote:Frankrijk wordt opnieuw Europees kampioen voetbal. De zomer van 2004 wordt een kopie van 2003: opnieuw lange periodes van hitte en dreigende watertekorten.
Bij de laatste voorspelling ben ik duidelijk te specifiek geweest. Ik had 'buitenlands' en 'tabloid' weg moeten laten, zodat het van toepassing was op Rob Oudkerk. Maar goed, het jaar is nog niet om.quote:Een bekende filmster komt om bij een auto-ongeluk. Een groot schandaal rondom een bekend buitenlands politicus komt via de tabloids naar buiten, wat leidt tot het einde van de carrière van deze persoon.
moah...quote:Op woensdag 14 januari 2004 19:06 schreef Nyrem het volgende:
* Olieprijs stijgt flink;
* Aantal aardbevingen neemt toe;
* vdVaart naar Barcelona;
* Toename aantal stormen;
* Blair stapt op.
2 van de vijf van jouw voorspellingen waren met logisch denken te voorzien...quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:35 schreef Nyrem het volgende:
[..]
moah...![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:36 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik voorspel dat Andre Hazes overlijdt...
Deze had ik vrij goed. Het was iig de natste augustusmaand ooit, zelfs de natste maand ooit, en uitgerekend in die maand had ik drie weken vakantie...quote:Op zaterdag 31 januari 2004 18:27 schreef Djeez het volgende:
Bij nader inzien ben ik ook bang dat 2004 de geschiedenisboeken in zal gaan als het natste jaar ooit. Vandaag alweer 35 mm in de regenmeter, en ik ben bang dat we 1998 gaan verslaan!
Dat lijkt me sterk, volgens zijn eigen zeggen doet hij niet meer aan sex.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik voorspel dat Anton Heyboer op 25 December 2004 een hartaanval krijgt tijdens een triootje
[afbeelding]
Deal! En wat is de inzet? O, en ik voorspel van niet. Ik hou wel van een verzetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik voorspel dat Anton Heyboer op 25 December 2004 een hartaanval krijgt tijdens een triootje
[afbeelding]
Hou ik je aan! Eh, Heyboer schilderde toch ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Anton, de ouwe viezerik, zegt dat ie niet meer aan seks doet maar oh oh oh
De inzet is een originele Heyboer...
Goed hequote:Op maandag 18 oktober 2004 12:43 schreef pakpapier het volgende:
[..]
jij bent goed zeg.......... je kan dingen voorspellen dia al gebeurd zijn woooooooow
integendeel, je had het goed fout...quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze had ik vrij goed. Het was iig de natste augustusmaand ooit, zelfs de natste maand ooit, en uitgerekend in die maand had ik drie weken vakantie...
Dit is wel een mooi voorbeeld hoe selectief de geest eigenlijk is... 1 Persoon denkt dat het een nat jaar is en een ander denkt weer dat iedereen dat denkt..quote:Het is wel een mooi voorbeeld hoe selectief de geest eigenlijk is... 1 Maand meer regen dan "gemiddeld" en iedereen denkt weer dat het een nat jaar is..
'Terreuraanslagen in Londen voorkomen'quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:55 schreef Doekes het volgende:
Londen ontsnapt ternauwernood aan een grote aanslag
is de inzet een strakke groene broek?????quote:Op donderdag 25 november 2004 13:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, daarmee moeten we weer een jaartje verder kunnen. Komt het niet uit, dan is het niet zo slecht met de wereld afgelopen. Komt het wel uit, ben ik de nieuwe nostradamus. Win-win zo zie ik het!
oi collegaquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef MUUS het volgende:
moord op Bush wordt voorspelt door abische astroloog
Ik zet het er maar even bij.
is dat nog voor 2004 ? zo niet, past het beter in Wat heeft 2005 in petto? doe hier je voorspellingenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef MUUS het volgende:
moord op Bush wordt voorspelt door abische astroloog
Ik zet het er maar even bij.
Oi.quote:
Je hebt gelijk, ik zat met mijn neus te lezen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dat nog voor 2004 ? zo niet, past het beter in Wat heeft 2005 in petto? doe hier je voorspellingen
Maak een topic: doe naspellingen voor 2004.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:51 schreef MUUS het volgende:
Oi.!
Ik zit in het verkeerde topic te posten, zie je dat?.
De dood van Juliana en Bernhard, en de problemen rondom het huwelijk van Mabel en Friso maken deze voorspelling vrij goed.quote:Op donderdag 25 december 2003 17:02 schreef Sidekick het volgende:
Het Koninklijk Huis zal een slecht jaar kennen.
De EU is op 1 mei met 10 landen uitgebreid, en de onderhandelingen met Turkije zijn begonnen. Hoewel de voorspelling uiterst vaag is, reken ik het toch goed.quote:De EU zal na de huidige negativiteit, heel wat sterkte en eenheid winnen.
Ze hebben de finale niet weten te bereiken, dus ik scoor 100%quote:Het Nederlands Elftal zal geen geluk hebben.
T'is alleen wel jammer dat een aantal leden van de EU Balkie tijdens vergaderingen en plein publiek Harry Potter noemen, de benoeming van commisarissen zeer moeizaam is verlopen en er nog steeds tegenstanders zijn en dat het hele gedoe om Turkije ook niet voor de volle 100% is opgelost.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:04 schreef Sidekick het volgende:
De EU is op 1 mei met 10 landen uitgebreid, en de onderhandelingen met Turkije zijn begonnen. Hoewel de voorspelling uiterst vaag is, reken ik het toch goed.
[..]
ik ben onder de indruk. kun je ook even een horoscoopje voor mij trekken ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De dood van Juliana en Bernhard, en de problemen rondom het huwelijk van Mabel en Friso maken deze voorspelling vrij goed.
[..]
De EU is op 1 mei met 10 landen uitgebreid, en de onderhandelingen met Turkije zijn begonnen. Hoewel de voorspelling uiterst vaag is, reken ik het toch goed.
[..]
Ze hebben de finale niet weten te bereiken, dus ik scoor 100%
Poetin heeft de verkiezingen gewonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2004 04:46 schreef Sessy het volgende:
Bush wordt vermoord.
Poetin wint verkiezingen.
Er komt een nieuwe griepvirus, veel gevaarlijker
Amerika begint aan nog een oorlog
Amerika en Rusland beginnen aan een nieuwe wapenwedloop
Amerika blijft problemen houden met shuttles, sfeer op de ISS wordt onuitstaanbaar
Een nieuw schilderij van Picasso wordt gevonden
De koningin van Engeland wordt ziek
De Paus sterft of wordt tenminste erg ziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |