Al sla je me dood
![]()
Ik voorspel Kerry als nieuwe President. 2004 is bijna afgelopen dus daar valt niet veel meer in te kijken. Voorspellingen verder naar de toekomst gericht dient in een ander topic te gebeuren, dus ik zal maar ooit eens een openen. Heb nog wat voorspellingen staan.
Ben bezig met een eigen website met voorspellingen en over "the game", zoals ik het noem. Alles is ....alles is.....alles is....hoe noem je dat....alles is voorbestemd te gebeuren. Alles zit als schakels aan elkaar.
Kom ik toevallig iemand tegen van Fok bijvoorbeeld, dan is dat zo bedoeld. Ga ik morgen linksaf richting het park om foto's te maken en zie ik een adelaar op 30 meter hoogte, dan is dat bestemd.
Voorspellingen in 2004 kan ik niet goed nu, ik kan wel voorspellen maar ik ben eerst bezig om mijn identiteit te achterhalen. Ik weet nog steeds niet goed wie ik ben. Ergens liggen mijn roots. Maar dit is erg off-topic, ik was al van plan om een nieuw topic te openen over verloren zielen en hoe dat komt. Beetje zoals in de film " The bourne identity". Dat je als mens niet exact weet waar je vandaan komt, ondanks dat je weet dat je bijvoorbeeld in 1968 of 1988 of 1977 geboren bent. 1968 wil niet zeggen dat het je begin is van je ontstaan, bij mij liggen mijn roots ergens in 3000 voor christus, vannacht tijdens het inslapen flash backs gekregen weer, langzamerhand begin ik te achterhalen waar ik vandaan kom.
Ik heb zoveel uit te zoeken en te voorspellen en te tekenen. Boven alles, het is een hobby en een spelletje. Zoals een "Rap game".
Website van mij is in het Engels omdat het daar verplicht is, je mag daar volgens de policy niet in het Nederlands schrijven en daar hou ik me dus aan.
http://dannyszlanina.batcave.net/Hier ben ik bezig met tegenstrijdigheden, toevalligheden, voorspellingen, kunst en het vinden van waar ik vandaan kom dus. Website ben ik gisteren pas mee begonnen, het Engels is nog lang niet optimaal maar daar werk ik aan, flash 5.0 en fireworks moet ik nog leren, java-scripten ook nog. Maar ik doe het stap voor stap. Haastige spoed is zelden goed.
Een ding weet ik wel ondertussen, het lot kan veranderd worden als mensen meewerken. Niet alleen door links-af inplaats van rechtsaf te gaan of door demonstraties, ook door tekenen.
Off-topic is het niet, het gaat over voorspellingen. De wereld zou volgens de Indianen vergaan als de mensen zo doorgaan. Alles wat de mens van de aarde afpakt dient terug te worden gegeven op de een of andere manier. Ik zit dus bij de Mondriaan zorggroep en kom daar in contact met mensen die dieper nadenken erover net zoals hier meer mensen dat doen. Alleen kom ik in het echt in contact met mensen die dus meer en andere vreemdere en interessante zaken weten.
Een voordeel van het echte leven is, dat mensen in gesprekken sneller gal spugen. Op internet houden mensen zich in, en vaak worden topics nog verpest door mensen die in principe niets te zoeken hebben in een topic. Of dat newbies zijn of baggeraars. Dat is dus iets waar Fok zich in kan verbeteren. Dat op serieuze bedoelde uitspraken een misselijke one-liner geplaatst wordt, dat weerhoudt weer anderen ervan om open te praten over bepaalde zaken.
Damn, het toetsenbord plakt aan mijn handen of heb ik chronische diarree van mijn schrijfapparaat
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 20-10-2004 08:26:33 ]