Topic voor du_ke.
quote:Plus een hoop zaken tot een goed einde gebracht en niet bang om dingen aan de kaak te stellen!
Op dinsdag 23 december 2003 11:32 schreef pberends het volgende:[..]
Snap het ook niet wat mensen tegen Peter R. de Vries hebben. Hij's de man hij weet waar het over gaat en is gelukkig niet typisch een politicus. Fantastische kerel toch die we hard nodig hebben om het politie- en justitiebeleid uit te voeren en te veranderen.
quote:Toch heerlijk om te zien hoe de huidige of recente politieke partijen in de regering toch elke keer weer fijne nieuwe partijtjes en leiders weten te kweken omdat hun zo'n baggerbeleid voeren.
Op dinsdag 23 december 2003 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Plus een hoop zaken tot een goed einde gebracht en niet bang om dingen aan de kaak te stellen!
quote:Dus hij is een goed onderzoekend journalist. Prima, maar dat betekend natuurlijk niet dat ie een goed politicus is.
Op dinsdag 23 december 2003 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Plus een hoop zaken tot een goed einde gebracht en niet bang om dingen aan de kaak te stellen!
quote:Politici doen geen zak, alleen maar lullen. Een praktijkman is zeer goed, mijn zegen heeft die dus en ik ga niet bij voorbaat al roepen dat die er niks van zal bakken. Over progressief gesproken.
Op dinsdag 23 december 2003 11:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Dus hij is een goed onderzoekend journalist. Prima, maar dat betekend natuurlijk niet dat ie een goed politicus is.
quote:Waar heb je mij dat horen roepen, ik wil nog best wachten totdat ie de rest van zijn programma bekend maakt. Heb alleen er mijn twijvels, maar dat mag
Op dinsdag 23 december 2003 11:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Politici doen geen zak, alleen maar lullen. Een praktijkman is zeer goed, mijn zegen heeft die dus en ik ga niet bij voorbaat al roepen dat die er niks van zal bakken. Over progressief gesproken.
En ja, denk dat als PRdV een redelijke score haalt en in de bankjes komt, dat ie dan ook verslibt in de politieke cultuur.
quote:weer een hoop schroot van de straat af
Politie pakt man met negen pistolenUitgegeven: 23 december 2003 10:55
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam keek maandagavond raar op toen zij een 19-jarige man uit voormalig Joegoslavië op de Heemraadsingel preventief fouilleerde. Hij had liefst negen pistolen op zak. De man had ook nog een paar patronen en patroonhouders bij zich. De wapens waren niet geladen.
De Oost-Europeaan, zonder vaste woonplaats, zat met een 27-jarige Rotterdammer in een taxi. Beide mannen zijn aangehouden. De politie vermoedt dat de wapens afkomstig zijn uit voormalig Joegoslavië.
Bij de controle in de wijken Middelland en Nieuwe Westen werden 226 mensen gefouilleerd en 45 auto's gecontroleerd. De politie vond nog zeven steekwapens en vijftien gram harddrugs. Zeven mensen moesten mee naar het bureau.
nu.nl
Het gaat idd beter qua veiligheid.
Hulde voor het huidige rechtse kabinet.
quote:Maak het maar belachelijk, maar met een links kabinet was er nog geen één preventieve aktie geweest. Eat that!
Op dinsdag 23 december 2003 11:56 schreef Sidekick het volgende:
9 maar?Het gaat idd beter qua veiligheid.
quote:Rotterdamsch beleid hè
Op dinsdag 23 december 2003 11:56 schreef Sidekick het volgende:
9 maar?Het gaat idd beter qua veiligheid.
quote:Gelukkig hebben we ook niet een links kabinet.
Op dinsdag 23 december 2003 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Maak het maar belachelijk, maar met een links kabinet was er nog geen één preventieve aktie geweest. Eat that!
quote:
Dreigende posters tegen Van der G. in RotterdamUitgegeven: 23 december 2003 11:20
ROTTERDAM - In de binnenstad van Rotterdam hangen tientallen posters met daarop de beeltenis van Volkert van der G. en de tekst 'jachtseizoen geopend op 6 mei 2014'. Op zijn gezicht is een vizier van een geweer getekend. Een onbekende actiegroep heeft de affiches opgehangen. Justitie in Rotterdam gaat de zaak onderzoeken, aldus dinsdag persofficier B. den Hartigh.
Volkert van der G. komt naar verwachting op 6 mei 2014 vrij, als hij zijn straf heeft uitgezeten voor de moord op Pim Fortuyn. Het gerechtshof in Amsterdam veroordeelde hem in juli tot achttien jaar cel.
Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit treedt op als spreekbuis namens de actievoerders. Smit benadrukt dat hij verder niets met de actie te maken heeft. De actievoerders willen een signaal aan Volkert van der G. afgeven dat hij in 2014 niet rustig met zijn oude leventje verder kan gaan. Het is niet vergeten wat hij heeft gedaan, het leeft nog steeds.
nu.nl
quote:Als je dat maar weet!
Op dinsdag 23 december 2003 12:00 schreef Sidekick het volgende:[..]
Gelukkig hebben we ook niet een links kabinet.
quote:Dat krijg je als je slachtoffers van misdaad niet genoeg tevreden stelt met rechtvaardige straffen. Lakse repressie roept eigen rechtertje spelen op.
Op dinsdag 23 december 2003 12:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Smit wil geloof ik een nieuwe bijltjes dag
[..]
quote:Ach ik ben ook voor zwaarder straffen, en ik hoop dan ook dat dat een keer gedaan wordt. Maar dat houdt dus ook in als de Graaf ook maar een haar gekrenkt wordt, ik hoop dat de dader van dat feit zwaar wordt gestraft.
Op dinsdag 23 december 2003 12:06 schreef pberends het volgende:[..]
Dat krijg je als je slachtoffers van misdaad niet genoeg tevreden stelt met rechtvaardige straffen. Lakse repressie roept eigen rechtertje spelen op.
Anders komen we in een lekkere maatschappij terecht waarin iedereen elkaar kan gaan schieten, en daar pas ik voor. Weinig zin om met een doorgeladen wapen over straat te moeten lopen.
quote:Volkert was blij geweest als die levenslang had gekregen.
Op dinsdag 23 december 2003 12:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Ach ik ben ook voor zwaarder straffen, en ik hoop dan ook dat dat een keer gedaan wordt. Maar dat houdt dus ook in als de Graaf ook maar een haar gekrenkt wordt, ik hoop dat de dader van dat feit zwaar wordt gestraft.
Anders komen we in een lekkere maatschappij terecht waarin iedereen elkaar kan gaan schieten, en daar pas ik voor. Weinig zin om met een doorgeladen wapen over straat te moeten lopen.
quote:Belachelijk, Volkert van der G. verdient geen enkele mededogen. Hij had allang levenslang moeten krijgen en er zou allang een wet aangenomen moeten zijn om politici te beschermen. Nu weet elke moorlustige mafkees dat hij voor maar een krappe 12 jaar een machtige politici kan vermoorden. Over preventie gesproken. Als Volkert van der G. vermoord wordt mag de dader van mij vrijuit gaan.
Op dinsdag 23 december 2003 12:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Ach ik ben ook voor zwaarder straffen, en ik hoop dan ook dat dat een keer gedaan wordt. Maar dat houdt dus ook in als de Graaf ook maar een haar gekrenkt wordt, ik hoop dat de dader van dat feit zwaar wordt gestraft.
quote:Kunnen we Dreigende posters tegen Van der G. in Rotterdam hier verder?
Op dinsdag 23 december 2003 12:19 schreef pberends het volgende:[..]
Belachelijk, Volkert van der G. verdient geen enkele mededogen. Hij had allang levenslang moeten krijgen en er zou allang een wet aangenomen moeten zijn om politici te beschermen. Nu weet elke moorlustige mafkees dat hij voor maar een krappe 12 jaar een machtige politici kan vermoorden. Over preventie gesproken. Als Volkert van der G. vermoord wordt mag de dader van mij vrijuit gaan.
quote:Nee, wannabe-mod. We gaan hier nog even naborrelen!
Op dinsdag 23 december 2003 12:20 schreef Sidekick het volgende:[..]
Kunnen we Dreigende posters tegen Van der G. in Rotterdam hier verder?
quote:Die zelfde redenering kan je ook toepassen op andere door de maatschappij verachtte misdaden waarbij de daders er te licht vanaf komen.
Op dinsdag 23 december 2003 12:19 schreef pberends het volgende:[..]
Belachelijk, Volkert van der G. verdient geen enkele mededogen. Hij had allang levenslang moeten krijgen en er zou allang een wet aangenomen moeten zijn om politici te beschermen. Nu weet elke moorlustige mafkees dat hij voor maar een krappe 12 jaar een machtige politici kan vermoorden. Over preventie gesproken. Als Volkert van der G. vermoord wordt mag de dader van mij vrijuit gaan.
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 12:20 schreef Sidekick het volgende:[..]
Kunnen we Dreigende posters tegen Van der G. in Rotterdam hier verder?
Reactie van Kozzmic in dat topic:
quote:
Tsja, ik vind dergelijke acties gelijkwaardig aan extreem-linkse organisaties die boeren en fokkers bedreigen.
quote:Te laat, ik heb daar al een reactie gegeven.
Op dinsdag 23 december 2003 12:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, wannabe-mod. We gaan hier nog even naborrelen!
Ik wil gewoon niet 2 dezelfde discussies naast elkaar voeren
quote:
Ik tieft trouwens op, ik ga lekker vakantie vieren en mijn pc afsluiten!!!! Ik zie jullie allemaal weer ergens tussen kerst en oud op nieuw!!!
Prettige dagen!!!!!![]()
![]()
quote:
Ik tieft trouwens op, ik ga lekker vakantie vieren en mijn pc afsluiten!!!! Ik zie jullie allemaal weer ergens tussen kerst en oud op nieuw!!!
Prettige dagen!!!!!![]()
![]()
quote:Klopt. Begrijpelijk. Menselijk.
Op dinsdag 23 december 2003 12:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Die zelfde redenering kan je ook toepassen op andere door de maatschappij verachtte misdaden waarbij de daders er te licht vanaf komen.
Vandaar dat de straffen gewoon omhoog moeten om de rechtvaardigheid bij slachtoffers te verhogen en mogelijke wraakacties weg te nemen.
quote:
Prettige dagen!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |