quote:Heeft u voor mij een frikadel en een chocomel?
Op zondag 21 december 2003 01:47 schreef SportsIllustrated het volgende:
Zo, de snackbar van het forum is nog immer open.
Oh nee, de gordijnen moesten gewoon open van No Nick. ![]()
Goeiemorgen allen.
Wat een schande.
quote:
zondag 21 december 2003 12:05, maandag 22 december 2003 14:00| Normen en waarden op de werkvloer:
Hoe gaat een sociale dienst, een psychiatrische inrichting, een scholengemeenschap en een woningbouwcorporatie om met de wens van het kabinet om meer eigen verantwoordelijkheid te tonen. Vier directeuren over de spanning tussen beleid en dagelijkse problemen.| Crisis ? Hoezo crisis
Edmund Wellenstein, Europeaan van het eerste uur over de lotsverbondenheid van de lidstaten van de Europese Unie.Column: Moet Saddam Hoessein de doodstraf krijgen?
Paul Cliteur
quote:68 procent is trots op schaatsen. Gelukkig dat we nog zo'n wereldsport hebben waar andere landen nauwelijks meedoen. Ik ben benieuwd waar korfbal staat!
Nederlanders zijn trots op eigen landRIJSWIJK - Verreweg de meeste Nederlanders (82 procent) zijn trots op hun land. Dat blijkt uit een enquête onder 1025 mensen tussen de 15 en 65 jaar. Het onderzoek is uitgevoerd door Motivaction in opdracht van de regionale bladen die zijn aangesloten bij de Geassocieerde Pers Diensten (GPD).
Het meest trots zijn de ondervraagden op de strijd tegen het water (88 procent). Verder slaan veel Nederlanders zich op de borst vanwege de multinationale bedrijven (75 procent), het Hollandse eten (70 procent) en het schaatsen (68 procent).
Beste land ter wereld
Bijna alle ondervraagden (94 procent) vinden Nederland een mooi land, hoewel bijna de helft (46 procent) het vuil noemt. Een kwart van de ondervraagden noemt Nederland zelfs het beste land van de wereld.
Populairste koninklijk lid
Prinses Máxima is volgens de enquête het populairste lid van de koninklijke familie. Van de ondervraagden wordt 22 procent het meest door haar aangesproken. De prinses wordt op de voet gevolg door haar schoonmoeder (21 procent). Bij 15 procent valt prins Willem-Alexander het meest in de smaak.
Overigens voert koningin Beatrix (met 13 procent) de lijst aan als het gaat om de vraag wie van de leden het minst aanspreekt. Ze wordt gevolgd door prins Johan Friso (10 procent) en prinses Margarita (9 procent).
Van de ondervraagden vindt 77 procent dat de monarchie na Beatrix niet mag worden afgeschaft.
http://nu.nl/news.jsp?n=248995&c=10
quote:Vergeet kaatsen, fierljeppen en skutsjesilen niet.
Op zondag 21 december 2003 11:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
68 procent is trots op schaatsen. Gelukkig dat we nog zo'n wereldsport hebben waar andere landen nauwelijks meedoen. Ik ben benieuwd waar korfbal staat!
Wel vreemd dat er overlapping zit in het "mooi land" en "vuil".
quote:Da's meer voor de Friezen, daar heb ik als Tukker weinig mee.
Op zondag 21 december 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Vergeet kaatsen, fierljeppen en skutsjesilen niet.
quote:Als we nu ook nog die shit achter onze reet zouden opruimen dan zou Nederland helemaal het allerallerallermooiste land zijn.
Wel vreemd dat er overlapping zit in het "mooi land" en "vuil".
Overigens vind ik Nederland niet vuiler dan andere landen, integendeel eigenlijk. Maar we zijn natuurlijk een proper volk, da's die calvinistische inslag.
quote:Psies, maar niet als ik net lig te tukken op de bank
Op zondag 21 december 2003 10:27 schreef Sidekick het volgende:
*licht weer aandoet*Oh nee, de gordijnen moesten gewoon open van No Nick.
Ik ben zielig ![]()
quote:Goeiemorgen
Goeiemorgen allen.
quote:Dus ik zorg ervoor dat je meer doet op deze dag. Ik maak je productiever dus.
Op zondag 21 december 2003 11:30 schreef No Nick het volgende:[..]
Psies, maar niet als ik net lig te tukken op de bank
Nou heb je me wakker gemaaaaaaakt
quote:Ik lees dat mensen met permanent moeten worden uitgezet. Jij hebt toch geen permanent?
En als je die topictitel te snel leest dan staat er verplegers en die willikwillikwillik!!!
quote:Joh, vertel eens wat ik nog niet wist, huillie.
Ik ben zielig
quote:
[..]Goeiemorgen
Lekker geslapen?
quote:Mama's mogen zeker niet ziek zijn hè?
Op zondag 21 december 2003 11:34 schreef Sidekick het volgende:
Dus ik zorg ervoor dat je meer doet op deze dag. Ik maak je productiever dus.
quote:Neuh, zó oud ben ik nou ook weer niet hoor
Ik lees dat mensen met permanent moeten worden uitgezet. Jij hebt toch geen permanent?
quote:Euhm.. wat weet jij nog niet??
Joh, vertel eens wat ik nog niet wist, huillie.![]()
quote:Laat ik daar nou geen last van hebbenNatuurlijk, hoewel de ontwenningsverschijnselen van Fok! wel erg waren.
quote:Ik wist niet dat jij een tukker bent!
Op zondag 21 december 2003 11:53 schreef Kozzmic het volgende:
Kunnen we van dit topic weer een wat serieuzer politiek borrelpraattopic maken???
quote:Lijkt me sterk. De Nederlanders doen dan zelf ook aan ontkenningspolitiek.
68 procent is trots op schaatsen. Gelukkig dat we nog zo'n wereldsport hebben waar andere landen nauwelijks meedoen. Ik ben benieuwd waar korfbal staat!
quote:Iedereen zegt dat het oppakken van Saddam geen invloed heeft op het aantal aanslagen, maar volgens mij zijn het aantal aanslagen en omgekomen Amerikanen sterk teruggedrongen door het oppakken van Saddam, of kan iemand dat weerspreken?
Saddam leidde zelf verzet tegen coalitieIn het verzet tegen de Amerikanen speelde Saddam Hussein een grotere rol dan tot nu toe gedacht werd. Dat schrijft de Sunday Telegraph namens bronnen binnen de Amerikaanse veiligheidsdiensten.
Het bericht geldt als een bevestiging van het verhaal van een stamhoofd, die een week voor de arrestatie al aangaf dat Saddam nog steeds het verzet leidde. Saddam zou de afgelopen maanden regelmatig aan vijf vertrouwelingen instructies hebben gegeven over doelen en tactieken. Uit documenten uit zijn diplomatenkoffer blijkt dat hij goed op de hoogte was van de voortgang van het verzet van zijn aanhangers.
Afgelopen week hebben de Amerikanen Iraki's gearresteerd wier namen in Saddam's documenten voorkomen. Uit hun verklaringen blijkt dat Saddam aan het hoofd stond van een uitgebreid netwerk van militante Iraki's. Slechts een kleine groep van deze mensen onderhield contact met Saddam zelf, die niet per satelliettelefoon bereikbaar was, omdat dat zijn schuilplaats zou verraden.
De boerderij waar Saddam Hussein gevonden werd, werd door hem al eerder gebruikt als schuilplaats. In 1959, toen hij na een mislukte moordaanslag op de president moest vluchten naar Egypte, gebruikte de leider de boerderij ook al eens als tijdelijke schuilplaats.
De search doet het nog steeds niet, maar waarom is het in het weekend uberhaupt gesloten, dan is het vaak 25% rustiger op internet.
quote:Volgens mij staan die aanslagen vrij goed los van Saddam gezien de geniale staat van zijn hoofdkwartier in die dagen. Ik denk dat de Saddam-aanhangers nog gezellig doorgaan met aanslagen eigenlijk
Op zondag 21 december 2003 12:53 schreef pberends het volgende:[..]
Iedereen zegt dat het oppakken van Saddam geen invloed heeft op het aantal aanslagen, maar volgens mij zijn het aantal aanslagen en omgekomen Amerikanen sterk teruggedrongen door het oppakken van Saddam, of kan iemand dat weerspreken?
quote:en vandaag is er een trots in werking getreden, omdat het alarmerend veel stormt icm hoge vloed, alhoewel deze kering meer en meer als onding wordt beschouwd
quote:Ik ben dol op F1. Staat dat ook ergens?
Op zondag 21 december 2003 12:51 schreef pberends het volgende:[..]
Lijkt me sterk. De Nederlanders doen dan zelf ook aan ontkenningspolitiek.
quote:Goede vraag. Ik vind het maar lastig zo...
Op zondag 21 december 2003 12:54 schreef pberends het volgende:
http://forum.fok.nl/search.phpDe search doet het nog steeds niet, maar waarom is het in het weekend uberhaupt gesloten, dan is het vaak 25% rustiger op internet.
quote:[genuanceerd]
Op zondag 21 december 2003 12:55 schreef Herostratos het volgende:[..]
Goede vraag. Ik vind het maar lastig zo...
quote:maar het forum is na gister toch heel wat sneller geworden of heb ik het mis?
Op zondag 21 december 2003 12:55 schreef Herostratos het volgende:[..]
Goede vraag. Ik vind het maar lastig zo...
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:58 schreef pberends het volgende:
http://huizen.dds.nl/~trefpunt/index1.htmomfuckingg
![]()
![]()
quote:Zwart + rood =
Op zondag 21 december 2003 12:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
en ook nog eens fakking traag.
![]()
![]()
P + v + d + A =
| Forum Opties | |