Volgens mij is het verboden om in Nederland uit te oefenen maar in Amerika is het echt groots.
UFC is freefight, vrijwel alles is toegestaan. Alle soorten disciplines vechten tegen elkaar. Dat vind ik nou juist het mooie, je ziet soms dat een iele kickbokser de grootste worstelaar tegen de grond slaat die je maar voor kan stellen. Er zijn soms wel wat regels (haren trekken, in de ballen slaan etc...) maar vrijwel alles mag. Er vloeit hier en daar wel wat bloed maar doden zullen er niet vallen. De wedstrijden worden gehouden in The Octagon, een grote 8 hoekige ring, omgeven door hekken:
Scheidsrechter (de bekendste) Big John McCarthy:
Jammergenoeg kan ik niet veel videobestanden vinden van de recente gevechten en loop ik dus wat achter. Wel ben ik van plan om dvd's te gaan bestellen.
www.sherdog.com (weten jullie meteen hoe ik aan mijn icon kom)
www.ufc.tv
Wie houdt er nog meer van dit soort gevechten? Je hebt dus UFC en K1 maar er zijn vast nog andere bijeenkomsten.
[Dit bericht is gewijzigd door Conflict op 20-12-2003 03:13]
quote:Ik heb dus die ufc greatest hits en daar mag idd alles.
Op vrijdag 19 december 2003 18:23 schreef wu-tang het volgende:
. Ook waren de regels toen wat anders.. kopstoten, ellebogen, slaan in de ballen en haren trekken was toen nog toegestaan..
Waar heb je die dvd's gekocht trouwens?
quote:Zoek eens naar ufc greatest hits. Deze film is geweldig, zijn alle hoogtepunten. Ik heb 'm van kazaa. Ik weet eigenlijk niet of het toegestaan is dit te downloaden.
Op vrijdag 19 december 2003 18:26 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik heb een tijdje geleden eens wat filmpjes gedownload,
ik moet zeggen dat het wel leuk tijdverdrijf is ja
Op de site van sherdog zijn trouwens ook filmpjes te downloaden van gevechten in Rotterdam met Nederlands commentaar.
Maar dit is volgens mij wel met iets meer regels of niet?
quote:Dat lijkt me wel, of ze zijn heel oud.
Op vrijdag 19 december 2003 18:30 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik zal eens ff zoeken.Op de site van sherdog zijn trouwens ook filmpjes te downloaden van gevechten in Rotterdam met Nederlands commentaar.
Maar dit is volgens mij wel met iets meer regels of niet?
Ik heb trouwens bij iemand in huis gewoond en zijn broer deed ook mee. Ben zijn achternaam vergeten maar volgens mij was het Rutten
quote:Daar maak je mij heel erg blij mee
Op vrijdag 19 december 2003 18:30 schreef Red.Flash het volgende:Als je em wil hebben moet je maar een gil geven.
Dan fik ik em wel voor je.
con_flict@hotmail.com
Net nog een paar video's gekeken van 2h2h.. paar vette gevechten van schrijber en yvel
Wat een leuk topic dit trouwens.
quote:Daar kan je beter niks kopen, ze zijn 3 keer zo duur als sherdog.
Op vrijdag 19 december 2003 18:34 schreef wu-tang het volgende:
voor alle dvd's van pride en ufc en veel meer check www.mikado.nlNet nog een paar video's gekeken van 2h2h.. paar vette gevechten van schrijber en yvel
quote:Ik hou ook wel van dit soort gevechten.
Op vrijdag 19 december 2003 18:11 schreef Conflict het volgende:
Wie houdt er nog meer van dit soort gevechten? Je hebt dus UFC en K1 maar er zijn vast nog andere bijeenkomsten.
Kheb die bestanden van Greatest Hits UFC, (kazaa) geweldige beelden.
"Are you ready?".."Are you ready?".."LETS GET IT ON!!"
Oh man, Vitor Belfort, brazilaanse kaakslagkanon
quote:nee dit mag niet
Op vrijdag 19 december 2003 18:28 schreef Conflict het volgende:[..]
Zoek eens naar ufc greatest hits. Deze film is geweldig, zijn alle hoogtepunten. Ik heb 'm van kazaa. Ik weet eigenlijk niet of het toegestaan is dit te downloaden.
Vond al dat bloed niet zo geweldig wel de technieken. Zelf doe ik aan jiu jitsue en vind de gebruikte technieken (of het ontbreken hiervan....de mitraileurstoten van TANK zijn zeer effectief) zeer leerzaam.
Eigenlijk wel een must om deze tapes te zien gewoon om te kijken hoe het in "het echt" gaat.
GreetZ
Download maar es wat van Tito Ortiz, dat is DE man. Vooral in het gevecht tegen Ken Shamrock wat de UFC kenner hier wel weten. Ga maar es kijken op www.sherdog.com.
Heb nu heeel veel UFC afleveringen gedownload en het is echt gaaf.
Die Royce Gracie is toch wel de beste. Hij is het ielste mannetje maar heeft er 3 gewonnen is de enige vechter die ongeslagen is (1 draw, 11 winst). Hij versloeg al die brede gasten die hard kunnen slaan door gewoon te gaan worstelen en ze te choken of eventjes een armpje overstrekken...
Tank Abbott is meer zo'n showman/straatvechter, maar een mooie techniek heeft ie niet. Zo iemand maakt geen kans tegen Gracie.
Shevern en Shamrock zijn trouwens behoorlijk goed.
quote:Ik raad je aan eens iets van Sakuraba te downloaden.
Op woensdag 4 februari 2004 23:14 schreef Vamos het volgende:
*schopje*Heb nu heeel veel UFC afleveringen gedownload en het is echt gaaf.
Die Royce Gracie is toch wel de beste. Hij is het ielste mannetje maar heeft er 3 gewonnen is de enige vechter die ongeslagen is (1 draw, 11 winst). Hij versloeg al die brede gasten die hard kunnen slaan door gewoon te gaan worstelen en ze te choken of eventjes een armpje overstrekken...
Tank Abbott is meer zo'n showman/straatvechter, maar een mooie techniek heeft ie niet. Zo iemand maakt geen kans tegen Gracie.
Shevern en Shamrock zijn trouwens behoorlijk goed.
quote:Het downloaden van films en muziek is volledig legaal, het aanbieden daarentegen is niet toegestaan.
Op zondag 21 december 2003 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
nee dit mag niet
straks komen ze je opzoeken van de UFC hoor
zkr niets beters te doen, dan topics vol te spammen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:34 schreef cultheld het volgende:
Wat een verneukte lay-out.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zkr niets beters te doen, dan topics vol te spammen?
Hou het ontopic aub.
Niet dat ik weet, maar probeer het eens te downloaden, er is genoeg op internet te vinden over UFV en K1. Heb deze nacht zkr 2 uur zitten kijken!quote:Op zondag 14 augustus 2005 07:20 schreef boyv het volgende:
Vette shit, worden wedstrijden ook weleens (op door mij bereikbare kanalen/zenders) uitgezonden?
OMG... binnen 10 uur is het alweer voorbij... ik hoop dat de Japanese PPV meteen online wordt gezet op de tracker, kan echt niet wachten om het te zien! En natuurlijk Fedor CroCop, Wanderlei Silva - Arona en Tank - Yoshida!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:43 schreef Noener het volgende:
Aankomend weekend idd onze hollander Overeem tegen Shogun. Daar kijk ik dus naar uit. Maar vooral CroCop tegen Fedor.
UFC Boiling Point druppelt nu bij mij binnen. Ben benieuwd wat Chuck Lidell gaat doen.
Zijn er ook mensen die Ultimate Fighter kijken van UFC?
Tank is gewoon cool! Die vent vecht gewoon tegen iedereen,quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:10 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
OMG... binnen 10 uur is het alweer voorbij... ik hoop dat de Japanese PPV meteen online wordt gezet op de tracker, kan echt niet wachten om het te zien! En natuurlijk Fedor CroCop, Wanderlei Silva - Arona en Tank - Yoshida!!![]()
![]()
![]()
Heb trouwens erg genoten van UFC 54 Boiling Point, goede show of niet?!![]()
Tank is gewoon een prachtig figuur. Zijn laatste partij die die verloor, was met submission. Hij echt tegen joe rogan. Mwa, tis kut, maar ik ga nu bier drinken. Je ziet me wel in de barquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tank is gewoon cool! Die vent vecht gewoon tegen iedereen,
het maakt hem echt niet uit tegen wie ... en die slagen van die gast!
Niet zo snel, maar wat een mokerslagen!
Diego Sanchez gaat nog ver komen volgens mij, die gast kan echt een hoop veels te goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:42 schreef Noener het volgende:
[..]
Tank is gewoon een prachtig figuur. Zijn laatste partij die die verloor, was met submission. Hij echt tegen joe rogan. Mwa, tis kut, maar ik ga nu bier drinken. Je ziet me wel in de bar![]()
UFC 54 nu t/m het gevecht van Randy Cotoure gezien. Stuk voor stuk heerlijke gevechten. Viel me mee dat die Diego Sanchez won. Winnaar van Ultimate Fighter
Ik moet nog steeds Chuck Lidell vs Jeremy Horn kijken. Kan niet wachten!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef Noener het volgende:
ik had het idee dat Sanchez in UFC54 zijn partij veel eerder had kunnen eindigen met een armbar of andere submission. Denk dat die gewoon meer zin had in een "ground and pound" totdat die gast moest tappe. Ben erg benieuwd hoe ver die het gaat schoppe.
Zag trouwens dat tank met de laatste pride final conflict mee gedaan heeft. Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sanchez wilde gewoon zwaar zijn naam droppen in zijn eerste ppv, daarom ging ie zo door, die gast is beter dan wat ie liet zien
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef Paxlie het volgende:Deze spoiler klopt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[SPOILERS --> UFC54 en Pride Final Conlfict 2005]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb beide DVD's al... wat een feest is het toch dat je die na een aantal uren na het event al gewoon kunt downloaden![]()
ik kijk het nu al sinds UFC 30 ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef popolon het volgende:
Waar jaren geleden nog veel UFC als PPV werd uitgezonden zijn meerdere kanalen in de VS er al mee bezig, Spike TV loopt voorop.
Ook de reality serie in 2004 heeft aan de populariteit bijgedragen.
UFC may TKO boxing's audience
What's it like being an Ultimate Fighter?
Nog wat aardige recente stukjes.
Ik zeg Forest Griffinquote:Op donderdag 6 april 2006 20:08 schreef le_gomi het volgende:
*** 15 april : UFC 59 Forest Griffin vs Tito Ortiz ***![]()
Nee he, darten is wel een sport zeker. Als die geen sport is bestaat er geen sport. Dit is beste vechtsport die je je maar kunt bedenken. Alle vechtstijlen combineren en kijken welke of wie het beste is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef placebeau het volgende:
Schop het weg, pfaf, dit is echt geen sport.
De enige echte goede 'real life' serie.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef Paxlie het volgende:
vanavond de eerste aflevering van The Ultimate Fighter seizoen 3
Rustig, rustig ik schop niets weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee he, darten is wel een sport zeker. Als die geen sport is bestaat er geen sport. Dit is beste vechtsport die je je maar kunt bedenken. Alle vechtstijlen combineren en kijken welke of wie het beste is.
Placebo is trouwens geen muziek.
pijn is een emotie alleen die gasten denken echt niet laat ik nu maar ff loslaten want hij heeft auw..nee die breken volgens mij gewoon je pootquote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef ivosnivo het volgende:
Pijn is een emotie, en emoties kun je uitschakelen he
Twas geen armklem trouwens, hij hield hem gewoon bij zijn polsen beet, zodat dat andere kereltje hem niet kon slaan.
Ik kijk het dus af en toe.quote:
Daarom zag je bij de eerste ufc's alleen maar rednecks in het publiekquote:Op donderdag 20 april 2006 07:29 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YEAHHoe te bloediger hoe te beter. Van mij mogen ze alle regels afschaffen. Last man standing wins. Er mogen gerust botten breken en bloed vloeien.
Boksen vind ik maar saai alsmede vrijwel alle vechtsporten. Er gebeurt niks. Het is altijd van dat softe gedoe. Scheidsrechtertje d'r bij, dom pakkie aan, pauze tussen de rondes... ik ben in de verkeerde tijd geboren, ik had maar wat graag naar het colliseum gegaan om naar de gladiatoren te kijken. Een kerel met een zwaard tegen een beer. Drie tijgers tegen drie leeuwen. Twintig man tegen elkaar met messen en zwaarden. UFC is nog "soft", maar komt er het dichtst bij in de buurt. Don't lie, die shit was helemaal de rage een tijdje geleden, we onderdrukken het tegenwoordig alleen maar. Stiekem wil iedereen in zijn onderbewustzijn heftige gevechten zien
jaja, ik weet het, ik ben een beetje violent, maar dat zijn er meer anders was het niet zo'n success
Dat zie ik niet zo zitten eigenlijk, dan ontneem je echt een beetje het sportelement ervan. En dat mensen doodgaan in die ring zit ik niet echt op te wachten. Ik vind de regels zo wel ok.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:29 schreef StefanP het volgende:
YEAHHoe te bloediger hoe te beter. Van mij mogen ze alle regels afschaffen. Last man standing wins.
jaja, ik weet het, ik ben een beetje violent, maar dat zijn er meer anders was het niet zo'n success
Hier in Nederland kennen we geen pay per view. In Amerika betaald men namelijk voor het bekijken van de uitzendingquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Hebben we ook zo'n zin in UFC 62?Ik snap niet dat er geen nederlands station is die deze sport oppakt. Ik ben zelf helemaal verslaafd aan de sport, gelukkig zijn de eps altijd de volgende dag te downloaden
I know maar ze kunnen die eps toch gewoon opkopen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hier in Nederland kennen we geen pay per view. In Amerika betaald men namelijk voor het bekijken van de uitzending
is niet te betalenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
I know maar ze kunnen die eps toch gewoon opkopen?
Euuh, ik denk dat dat wel mee valt, Dana White zal ook in het buitenland zijn kindje aan de man willen brengen.quote:
je wilt niet weten hoeveel ze verdienen aan een pay per view. Om dan de rechten van uitzending te verkopen zodat het vervolgens ergens gratis te kijken is lijkt me toch niet echt goedkoopquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Euuh, ik denk dat dat wel mee valt, Dana White zal ook in het buitenland zijn kindje aan de man willen brengen.
In Amerika is de sport al erg groot, veel mensen willen het zien daar. Hier kent bijna niemand het dus om het dan te kunnen verkopen aan een tv station zal je een mooie prijs moeten hanteren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel ze verdienen aan een pay per view. Om dan de rechten van uitzending te verkopen zodat het vervolgens ergens gratis te kijken is lijkt me toch niet echt goedkoop
Idd, hoe cool wij de sport ook vinden, als de UFC op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden zal het publiek wat er naar kijkt verhoudingsgewijs aanzienlijk kleiner zijn dan in de USA. Plus dat de meeste mensen vol met vooroordelen zitten over kooigevechten. Pride, K1 MMA en andere MMA evenementen worden op Eurosport niet voor niets zo laat uitgezonden. Persoonlijk vind ik daarbij komen dat het Nederlandse commentaar bij MMA gewoon "not done" is. Vind het nooit zo leuk klinken. Nee, ik trek alle gevechten enkele uurtjes na UFC of Pride lekker van het internet afquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In Amerika is de sport al erg groot, veel mensen willen het zien daar. Hier kent bijna niemand het dus om het dan te kunnen verkopen aan een tv station zal je een mooie prijs moeten hanteren.
Tuurlijk zal het kleiner zijn maar ik denk wel winstgevend. Op zich is UFC redelijk "ok" voor een groot publiek, redelijk strenge regels en veel vechters waarmee mensen zich kunnen identificeren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:09 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Idd, hoe cool wij de sport ook vinden, als de UFC op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden zal het publiek wat er naar kijkt verhoudingsgewijs aanzienlijk kleiner zijn dan in de USA. Plus dat de meeste mensen vol met vooroordelen zitten over kooigevechten. Pride, K1 MMA en andere MMA evenementen worden op Eurosport niet voor niets zo laat uitgezonden. Persoonlijk vind ik daarbij komen dat het Nederlandse commentaar bij MMA gewoon "not done" is. Vind het nooit zo leuk klinken. Nee, ik trek alle gevechten enkele uurtjes na UFC of Pride lekker van het internet af![]()
die is al afgelopenquote:
Mwah, hyped of niet. De call om te stoppen was correct.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef Haruhi het volgende:
Jezus, net Tito vs. Shamrock gezien, en ik kan t alleen maar met t publiek eens zijn:
"BULLSHIT, BULLSHIT". Zo'n lang gehyped gevecht stop je niet zo. Big John had t anders gedaan.
Simpel, 4 ellebogen op zijn hoofd, geen handen om zich te verdedigen=einde wedstrijd!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef Haruhi het volgende:
Vond ik niet, hij kreeg dan wel 4 achter elkaar op zijn kop, maar pijn deden ze niet. Als je 4/5 voltreffers op je kop krijgt sta je niet meteen weer op.. EN hij gooide zijn handen er weldegelijk voor.. Het haalde alleen niet zoveel uit.
Kijk nog maar een keer dan, hij poogde zich echt wel te verdedigen en dat is de regel.. Dat zolang je je nog probeert te verdedigen er niks aan de hand is. Regels pas je trouwens ook niet zo strict toe, regels zijn meer guidelines..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Simpel, 4 ellebogen op zijn hoofd, geen handen om zich te verdedigen=einde wedstrijd!
Wat een onzin, hij stond echt METEEN op. Ik weet niet of jij wel es in een ring hebt gestaan maar als je echt 4 voltreffers krijgt en je bent knock-out, dan spring je écht niet meteen weer op als t afgelopen is hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:47 schreef Paxlie het volgende:
Regels zijn regels anders raakt de UFC alsnog zijn mogelijkheden kwijt. Shamrock was pas echt weer bij kennis toen Herb Dean erin stapte, eerder echt niet
leg mij dan maar eens uit waarom hij eerst een zooi ellebogen incasseerde voor hij uberhaupt iets deed?? Hij verdedigde totaal niet, derhalve was het een goede callquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:53 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij stond echt METEEN op. Ik weet niet of jij wel es in een ring hebt gestaan maar als je echt 4 voltreffers krijgt en je bent knock-out, dan spring je écht niet meteen weer op als t afgelopen is hoorGeloof me. Hij zag er totaal niet dizzy oid uit toen ie opstond.
UFC 60 en 61 zogen bigtime, ik zie niet waarom 62 beter zal zijn. Zelfs kleinere organisaties zoals Cage Rage kunnen nog betere vechters in de line up krijgen. De UFC bestaat uit een paar toppers die weinig vechten en een berg gehypte TUF-ers, samen met de celebs is het net een soap ala de WWE.quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Hebben we ook zo'n zin in UFC 62?Ik snap niet dat er geen nederlands station is die deze sport oppakt. Ik ben zelf helemaal verslaafd aan de sport, gelukkig zijn de eps altijd de volgende dag te downloaden
Idd, nu zie je ze meteen een heel rijtje sponsors opnoemen als ze gewonnen hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren UFC 1,2 en 3 gezien![]()
Mooi om te zien dat een sport/tournooi dat nu zo professioneel is ook in de kinderschoenen heeft gestaan. Mensen hadden nog nooit een octagon gezien, alles moest uitgelegd worden en er werd gevochten met blote handen en zonder regels. Pas bij UFC3 mocht Big John ingrijpen
Geweldig om te zien dat Gracie iedereen verbaast met zijn überstijl. Tegen de grootste kickboxers wint ie gewoon![]()
De sport is wel beter geworden hoor..........quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd, nu zie je ze meteen een heel rijtje sponsors opnoemen als ze gewonnen hebbenZo triest vind ik dat he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:00 schreef Paxlie het volgende:
ik vond UFC 62 wel tof.Ken gaat Tito pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En BJ pakt Hughes gewoon nog een keer. Heb nu net TUF2 gezien en Matt Hughes is een klootviool.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Zei ik toch. ( Ja dat ben ik )quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef Haruhi het volgende:
Holy shit, Anderson Silva.. Daar gaan we nog wel wat van horen in de toekomst denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe bedoel je die groepen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben sinds een week ook aant kijken. Ben bezig met #64 te kijken. Bevalt me wel deze sport (om te kijken dan!!) kan iemand me kort uitleggen hoe dat zit met die 'groepen'?
Nou.. ik denk dat het soort van 'dojo' is of weet k veel.. sommige zijn 'lid' van Takeout andere weer van Sinister (zijn dan mss wat minder bekende? maar kom ff niet op die andere namen) je weet wel.. Ken Shemrock was nog leider van zo'n groep??quote:
het zijn meer teams van mensen die samen trainen. Ken Shamrock is idd leider van zo'n team genaamd de Lion's Den. Tito Ortiz heeft Team Punishment. Matt Hughes en Tim Silvia zijn beiden lid van Miletich Fighting System waar Rich Franklin ook regelmatig traint. De gevechten zijn echter gewoon ene persoon tegen andere persoon. Er zijn niet echt team competities. In de IFL heb je echter wel juist teams en dit jaar doen daar geloof ik 12 teams aan mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat het soort van 'dojo' is of weet k veel.. sommige zijn 'lid' van Takeout andere weer van Sinister (zijn dan mss wat minder bekende? maar kom ff niet op die andere namen) je weet wel.. Ken Shemrock was nog leider van zo'n groep??
Mijn vraag daarover: Hoe komen die 'groepen' tot stand.. hoe bepaal je wie de leider wordt.. vechten die altijd tegen elkaar (Bv. Takeout tegen Sinister), of ook onder elkaar??
Zijn gewoon "teams" waar mensen met elkaar trainen. Vaak vechten ze niet tegen hun "eigen" mensen. Ze komen vaak gewoon tot stand doordat bekende vechter A een eigen plek wil om te trainen, en hij verzameld goede trainers en mensen om mee te trainen om zich heen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat het soort van 'dojo' is of weet k veel.. sommige zijn 'lid' van Takeout andere weer van Sinister (zijn dan mss wat minder bekende? maar kom ff niet op die andere namen) je weet wel.. Ken Shemrock was nog leider van zo'n groep??
Mijn vraag daarover: Hoe komen die 'groepen' tot stand.. hoe bepaal je wie de leider wordt.. vechten die altijd tegen elkaar (Bv. Takeout tegen Sinister), of ook onder elkaar??
Keej ik begin het allemaal te begrijpen!!! Ik zet mijn geld in op die gekleurde dude die nu in de halve finale staat, ben ff zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:53 schreef Unstoppable het volgende:
Op dit moment zijn het in die show (The Ultimate Fighter, ook wel afgekort als TUF) geloof ik ervaren vechters die nog nooit echt tot de top opgeklomen zijn. Ze vechten nu dus om een plek in de (halve) finale. De winaar van de finale krijgt geloof ik een titleshot.
De eerdere seizoenen gingen om jonge talenten die een contract konden verdienen. Het is eigenlijk een soort Idols voor de UFC
Shamrock is een former pro-wrestler, hij is klaar met het mma-gedoe, en wil nog wat geld verdienen. De mma-fans en de WWE fans kennen zijn naam, dus no doubt dat ie voor een paar keer zijn gezicht laten zien aardig wat centen krijgt toegeschoven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Vince McMahon (chairman of the board) wil Shamrock naar WWE (World Wrestling Entertainment) halen.... wat is jullie mening??
hahaha en bedankt, neej zelf geschreven.. k gebruik nogal veel engelse woorden tussendoor omdat die veel beter klinken haha sorryquote:Op maandag 13 november 2006 14:36 schreef Jajong het volgende:
Heb je dat van een Engelse site overgekopieerd ofzo? Leest een beetje raar :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
-fixed-quote:Op maandag 13 november 2006 17:38 schreef Jajong het volgende:
Oh en takedowns 'tegenhouden'.. Daar krijg je geen punten voor hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |