ik kijk het nu al sinds UFC 30 ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:28 schreef popolon het volgende:
Waar jaren geleden nog veel UFC als PPV werd uitgezonden zijn meerdere kanalen in de VS er al mee bezig, Spike TV loopt voorop.
Ook de reality serie in 2004 heeft aan de populariteit bijgedragen.
UFC may TKO boxing's audience
What's it like being an Ultimate Fighter?
Nog wat aardige recente stukjes.
Ik zeg Forest Griffinquote:Op donderdag 6 april 2006 20:08 schreef le_gomi het volgende:
*** 15 april : UFC 59 Forest Griffin vs Tito Ortiz ***![]()
Nee he, darten is wel een sport zeker. Als die geen sport is bestaat er geen sport. Dit is beste vechtsport die je je maar kunt bedenken. Alle vechtstijlen combineren en kijken welke of wie het beste is.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:48 schreef placebeau het volgende:
Schop het weg, pfaf, dit is echt geen sport.
De enige echte goede 'real life' serie.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef Paxlie het volgende:
vanavond de eerste aflevering van The Ultimate Fighter seizoen 3
Rustig, rustig ik schop niets weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee he, darten is wel een sport zeker. Als die geen sport is bestaat er geen sport. Dit is beste vechtsport die je je maar kunt bedenken. Alle vechtstijlen combineren en kijken welke of wie het beste is.
Placebo is trouwens geen muziek.
pijn is een emotie alleen die gasten denken echt niet laat ik nu maar ff loslaten want hij heeft auw..nee die breken volgens mij gewoon je pootquote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef ivosnivo het volgende:
Pijn is een emotie, en emoties kun je uitschakelen he
Twas geen armklem trouwens, hij hield hem gewoon bij zijn polsen beet, zodat dat andere kereltje hem niet kon slaan.
Ik kijk het dus af en toe.quote:
Daarom zag je bij de eerste ufc's alleen maar rednecks in het publiekquote:Op donderdag 20 april 2006 07:29 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
YEAHHoe te bloediger hoe te beter. Van mij mogen ze alle regels afschaffen. Last man standing wins. Er mogen gerust botten breken en bloed vloeien.
Boksen vind ik maar saai alsmede vrijwel alle vechtsporten. Er gebeurt niks. Het is altijd van dat softe gedoe. Scheidsrechtertje d'r bij, dom pakkie aan, pauze tussen de rondes... ik ben in de verkeerde tijd geboren, ik had maar wat graag naar het colliseum gegaan om naar de gladiatoren te kijken. Een kerel met een zwaard tegen een beer. Drie tijgers tegen drie leeuwen. Twintig man tegen elkaar met messen en zwaarden. UFC is nog "soft", maar komt er het dichtst bij in de buurt. Don't lie, die shit was helemaal de rage een tijdje geleden, we onderdrukken het tegenwoordig alleen maar. Stiekem wil iedereen in zijn onderbewustzijn heftige gevechten zien
jaja, ik weet het, ik ben een beetje violent, maar dat zijn er meer anders was het niet zo'n success
Dat zie ik niet zo zitten eigenlijk, dan ontneem je echt een beetje het sportelement ervan. En dat mensen doodgaan in die ring zit ik niet echt op te wachten. Ik vind de regels zo wel ok.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:29 schreef StefanP het volgende:
YEAHHoe te bloediger hoe te beter. Van mij mogen ze alle regels afschaffen. Last man standing wins.
jaja, ik weet het, ik ben een beetje violent, maar dat zijn er meer anders was het niet zo'n success
Hier in Nederland kennen we geen pay per view. In Amerika betaald men namelijk voor het bekijken van de uitzendingquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:44 schreef Doopy-X- het volgende:
Hebben we ook zo'n zin in UFC 62?Ik snap niet dat er geen nederlands station is die deze sport oppakt. Ik ben zelf helemaal verslaafd aan de sport, gelukkig zijn de eps altijd de volgende dag te downloaden
I know maar ze kunnen die eps toch gewoon opkopen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hier in Nederland kennen we geen pay per view. In Amerika betaald men namelijk voor het bekijken van de uitzending
is niet te betalenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
I know maar ze kunnen die eps toch gewoon opkopen?
Euuh, ik denk dat dat wel mee valt, Dana White zal ook in het buitenland zijn kindje aan de man willen brengen.quote:
je wilt niet weten hoeveel ze verdienen aan een pay per view. Om dan de rechten van uitzending te verkopen zodat het vervolgens ergens gratis te kijken is lijkt me toch niet echt goedkoopquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Euuh, ik denk dat dat wel mee valt, Dana White zal ook in het buitenland zijn kindje aan de man willen brengen.
In Amerika is de sport al erg groot, veel mensen willen het zien daar. Hier kent bijna niemand het dus om het dan te kunnen verkopen aan een tv station zal je een mooie prijs moeten hanteren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel ze verdienen aan een pay per view. Om dan de rechten van uitzending te verkopen zodat het vervolgens ergens gratis te kijken is lijkt me toch niet echt goedkoop
Idd, hoe cool wij de sport ook vinden, als de UFC op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden zal het publiek wat er naar kijkt verhoudingsgewijs aanzienlijk kleiner zijn dan in de USA. Plus dat de meeste mensen vol met vooroordelen zitten over kooigevechten. Pride, K1 MMA en andere MMA evenementen worden op Eurosport niet voor niets zo laat uitgezonden. Persoonlijk vind ik daarbij komen dat het Nederlandse commentaar bij MMA gewoon "not done" is. Vind het nooit zo leuk klinken. Nee, ik trek alle gevechten enkele uurtjes na UFC of Pride lekker van het internet afquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
In Amerika is de sport al erg groot, veel mensen willen het zien daar. Hier kent bijna niemand het dus om het dan te kunnen verkopen aan een tv station zal je een mooie prijs moeten hanteren.
Tuurlijk zal het kleiner zijn maar ik denk wel winstgevend. Op zich is UFC redelijk "ok" voor een groot publiek, redelijk strenge regels en veel vechters waarmee mensen zich kunnen identificeren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:09 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Idd, hoe cool wij de sport ook vinden, als de UFC op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden zal het publiek wat er naar kijkt verhoudingsgewijs aanzienlijk kleiner zijn dan in de USA. Plus dat de meeste mensen vol met vooroordelen zitten over kooigevechten. Pride, K1 MMA en andere MMA evenementen worden op Eurosport niet voor niets zo laat uitgezonden. Persoonlijk vind ik daarbij komen dat het Nederlandse commentaar bij MMA gewoon "not done" is. Vind het nooit zo leuk klinken. Nee, ik trek alle gevechten enkele uurtjes na UFC of Pride lekker van het internet af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |