quote:Tsss, dat weet ik zelfs nog.
Op woensdag 17 december 2003 02:59 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Waar slaat dat BWV nou weer op?
quote:Ik bedoelde dan ook:
Op woensdag 17 december 2003 03:08 schreef thabit het volgende:
Tsss, dat weet ik zelfs nog.
quote:Kijk, zo mag ik het zien! VROLIJKE gezichten in een VROLIJK topic!
Op woensdag 17 december 2003 03:09 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Ik bedoelde dan ook:
Ja!
Tenminste..een beetje dan.
Of nou ja,
eigenlijk helemaal niet, nee.
quote:Kut he.
Op woensdag 17 december 2003 06:48 schreef elcastel het volgende:
Volgens mij heb ik enorme wallen, want mijn hoofd zit potdicht en ik ben moe. Kut laatste loodjes altijd.
Voor de rest gaat het eigenlijk wel goed..
Heb super lieve vrienden, mijn contact met me vader is weer goed, contact met me moeder wordt ook steeds beter, heb het leuk op school al moet ik daar wat meer voor doen.. En voor de rest, tja het is en blijft een lastige situatie, maar daar kom ik ook wel weer doorheen.. en als het meezit heb ik er een hele goeie vriend bij ![]()
Is ook voor het eerst in paar weken dat ik heb weer eens een beetje positief bekijk moet ik zeggen!
Zo ff paar lessen op school en dan vakantie. Waarschijnlijk mn leukste vakantie ooit...
.
K heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld
.
erg zacht uitgedrukt!
Mja, heel moeilijk
quote:Lekker is dat op de vroege morgen.
Op woensdag 17 december 2003 10:09 schreef FLipKick het volgende:
Mja, ik voel me echt echt echt superkut, ik snap niks van het leven meer en weet eigenlijk niet meer of ik nog wil leven, Ik bedoel
Als mijn leven zo doorgaat zoals het nu is, nee, laat me dan maar sterven...Mja, heel moeilijk
Oh ja, snackbar is het in Rijmond en niet zoals "ze" in Limburg zeggen friture ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 17-12-2003 13:26]
P.S. DE en Duch, hoe gaat het met jullie kattegespuis?
quote:IK OOK
Op woensdag 17 december 2003 12:02 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
kvoel me goed!
en ben verliefd , dus kan niet beter!
quote:Mja, in de loop van de dag ga ik me alleen maar slechter voelen hoor,
Op woensdag 17 december 2003 10:15 schreef shmoopy het volgende:[..]
Lekker is dat op de vroege morgen.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:08 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb weer een migraine aanval overleeft. Ben een beetje brak nog...
Gevoel van een paar jaar geleden komt zo wel erg sterk terug....
quote:Tja, wat wil je met die PMS.
Op woensdag 17 december 2003 16:41 schreef shmoopy het volgende:
Recalcitrant.
quote:Ik heb geen idee waar het over gaat.
Op woensdag 17 december 2003 17:27 schreef WattaFakka het volgende:
Wachtend op de volgende tegenslagen niet gelovend dat een mens zo gelukkig kan zijn
. Als het nog niet duidelijk is hoor ik het graag
.
quote:K heb nogal wat tegenslagen de afgelopen 18 jaar gehad (operaties ed) dus vandaar dat ik wat 'onzeker' ben of het niet meer nodig is.
Op woensdag 17 december 2003 17:29 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat.
Mja vaag ben gewoon blij
.
Als je wilt weten wat er precies was kun je me altijd mailen
.
Spierpijn, maar dat gaat wel weer over.
Nog 2 daagjes school, en dan 2 weken vrij ![]()
Heb zin in zondag!
En had vandaag goed cijfer op school, terwijl ik dat helemaal niet verwacht had
En het is bijna vakantie
quote:Gekkigheid! M'n zusje gister naar de marathon, en nu vanaaf gelijk weer naar de film. Lotr-verslaafde.
Op woensdag 17 december 2003 19:01 schreef BlaBlub het volgende:
... nog helemaal happy door LOTR 3, snel weer een keertje gaan
- -
Hopelijk loopt vanavond niet die lelijke arrogante rot vent (
) in de winkel, zodat ik m'n zaakjes goed kan regelen.
quote:Hai P.
Op woensdag 17 december 2003 12:01 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me goed. Ik ga vanmiddag maar eens verder met kerstinkopen doen en ik moet de foto's ophalen van de festiviteiten van afgelopen vrijdag. Ik ben benieuwdP.S. DE en Duch, hoe gaat het met jullie kattegespuis?
Poezzie gaat redelijk, hoest veel en heeft last van oren
ikke voel me onrustig en verlangend maar ik hou vol!
al twee dagen,
gestopt met roken
Maar ik kan verdomme niet tonen wat dergelijke heftige gevoelens met mij doen
Anderen barsten in tranen uit, worden kwaad of boos en trekken aandacht met hun gedrag. Waarom moet ik het dan toch weer denken vinden en voelen dat ik het wel alleen kan oplossen en wegmaken?
Waarom is het zo moeilijk om te laten zien hoe ik me voel, hoe klein en kwetsbaar ik eigenlijk ben?
"Ach kind stel je niet aan" "Gewoon negeren, laat nooit merken dat je kwetsbaar bent want dan kunnen mensen je raken" "Je kunt het best alleen" "Andere mensen gaan voor en zijn belangrijker" "Ach kind zeur niet zo" Etcetera
Heel fijn zo'n opvoeding waar gebrek aan steun, zorg, veiligheid, bescherming en inlevingsvermogen was en ik (mijn gevoelens) nooit serieus genomen werden of er niet mochten zijn
quote:Bofbil... Ik niet, moet werken...
Op woensdag 17 december 2003 20:18 schreef Hanneke1983 het volgende:
schor
droge hoest enzo.....maar...WEL al vakantie
Vandaag is mijn man ook met Bailey naar de dierenarts geweest, die is inmiddels ook ziek. Bailey heeft een neus- en keelinfectie waardoor hij niets meer at. De pillen die wij al eerder voor hem meegekregen hadden voor het geval dat hij ziek zou worden kon en wilde hij niet binnenhouden dus heeft hij vandaag een pijnstillende injectie en een antibiotica-injectie gekregen. Hij weegt ook nog maar 3,6 kilo. De dokter vond hem mager. Nou is hij nooit dik geweest hoor maar hij is de afgelopen dagen alweer afgevallen. Hij woog in oktober nog 4,2 kilo.
Met Snuggie en Diddle gaat het iets beter. Snuggless heeft zijn stem nog steeds niet terug (Ook hij blijkt een keel- en neusinfectie te hebben) en hij niest zich helemaal suf, soms meer dan 20 keer achter elkaar (niesziekte). Diddles oogjes lijken ook al wat beter te worden; we moeten 5 maal per dag zalf aanbrengen op zijn oogjes. Verder krijgen Diddle en Snuggles 2 maal daags peniciline.
De dokterskosten rijzen de pan uit maar goed dat hebben we natuurlijk wel over voor onze dieren. Maar we verwachten dat we deze maand niet onder de 150 euro zullen blijven voor de poezels.
We hebben trouwens ook speciaal voer van de dokter meegekregen, speciaal voor dieren met een maag/darmstoornis (hebben ze ook alledrie.)
Vrijdag moet ik met Bailey terug naar de dokter en dan krijgt hij weer 2 injecties.
Het is toch heel wat hoor, die zorg om de beestjes....maar het komt vast wel weer goed allemaal ![]()
quote:[img]Mooi plaatje uit voorzorg verwijdert[/img]
Op woensdag 17 december 2003 21:28 schreef thaleia het volgende:
Jezus Christus, MOEST je dat nou vragen Peregrijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 17-12-2003 21:38]
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:14 schreef DarkElf het volgende:[..]
al twee dagen,gestopt met roken
Op naar nog meer daagjes
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:28 schreef thaleia het volgende:
Jezus Christus, MOEST je dat nou vragen Peregrijn?
quote:Ontopic:
Op woensdag 17 december 2003 21:31 schreef DuchessX het volgende:Jaloers zeker?
quote:Mooi zo, weer een vrolijk menske op deze aardkloot.
Op woensdag 17 december 2003 21:32 schreef thaleia het volgende:[..]
Ontopic:
Nu voel ik me ineens heel erg vrolijk
quote:Stuur je me dan nu eens een
Op woensdag 17 december 2003 21:32 schreef thaleia het volgende:[..]
Ontopic:
Nu voel ik me ineens heel erg vrolijk
ik kan het, ik kan het ik kan het, ik kan het
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 17-12-2003 21:40]
vroeg naar bed iig voor mij vandaag..
quote:Als je het van de positieve kant bekijkt wel ja...
Op woensdag 17 december 2003 21:25 schreef DuchessX het volgende:
Het is toch heel wat hoor, die zorg om de beestjes....maar het komt vast wel weer goed allemaal
Desalniettemin veel sterkte!!
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:42 schreef erikh het volgende:
Zwaar kut.De kans is vrij groot dat mijn vader binnen een paar dagen overlijdt
quote:that goes for me too
Op woensdag 17 december 2003 23:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Klote...
maar even flink gaat steppen, misschien vermindert dat het rusteloze
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me erg ok, heb fijne vooruitzichten en een fijn lief
On: Met mij gaat het redelijk goed... Heb vrijdag op school een gesprek om eens te kijken of ik toch niet terug kan naar school en spw af ga maken na 2 jaar geen school ![]()
Ik hoop wel dat het kan eigenlijk ![]()
En tja heel voldaan na gister de lord of the rings marathon. Wat gaaf zeg, niet normaal meer, vooral 3 achter elkaar ![]()
I
smeagel
we zijn door!
*J*X eruit !!!!
alleen wat minder dat op utrecht centraal we midden in een groep j*d*n terechtkwamen, maar goed je kunt niet alles hebben
.
aan de ene kant valt het me mee, hulp van pleisters misschien, aan de andere kant kan het soms ineens gewelig in mijn hoofd zitten en lijk ik wel geobsedeerd.
Maar ja, goed doel, goed doel, goed doel.....
verder ben ik moe ![]()
maar boven (ja toch weer) mis ik mijn vriendin ![]()
Ook trekt mijn gezicht als een gek, en het ziet er nog erger uit als gister? Naja, zal wel meevallen.
Voor de rest ben ik moe, maar goed, nog 1 dagje vroeg op en dan kan ik eerst eens uitslapen.
en euhm.. goed
en uitgeslapen en euhm... ik ga straks weer lekker kerstcadeautjes kopen, en bowlen met school
Net lekker gedouched, zometeen eevn iets eten, en dan weer lekker werken ![]()
Oh, en ik voel me goed dus
Verder voel ik me wel goed
.
Verder is je uiten niet verkeerd. Je bent misschien niet zo opgevoed, maar je kunt het wel leren
Mensen tonen juist vaak meer begrip als je om hulp of steun vraagt, maar ja..dat is natuurlijk weer makkelijker gezegd dan gedaan. Sterkte.
OT:
Ik voel me goed. Al heb ik tot nu toe weinig vakantie kunnen vieren. Ik wordt momenteel door de hele buurt voor allerlei klusjes aangeklampt, aangezien ik toch werkloos ben
Ik heb vandaag al weer in vier kerstbomen lampjes zitten hangen en net een hele rits kerstkaarten rondgebracht. Ach ja, het is de kerstgedachte zullen we maar denken. Morgen vlucht ik denk ik het huis uit naar Enschede om een paar dagen helemaal niks te doen en lekker biertjes te drinken.
P.S. Fijn om te horen dat het met de longetjes van jouw poezebeest ook weer wat fijner gaat DarkElfje. En waarschijnlijk met je eigen longetjes ook
Moet ik me wel een andere voorstelling van je gaan maken. Ik dacht altijd aan een hele zware, doorrookte stem
quote:Haha die Peregrijn
Op donderdag 18 december 2003 15:33 schreef Peregrijn het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit huisdieren wil. Klinkt als heel prijzig en veel werk. Ik hoop dat het met Bailey nu ook wat beter gaat, Duch. Diddle was toch de laatste en Bailey Snuggles de middelste?Verder is je uiten niet verkeerd. Je bent misschien niet zo opgevoed, maar je kunt het wel leren
Mensen tonen juist vaak meer begrip als je om hulp of steun vraagt, maar ja..dat is natuurlijk weer makkelijker gezegd dan gedaan. Sterkte.
Ik doe mijn best
OT:
Ik voel me goed. Al heb ik tot nu toe weinig vakantie kunnen vieren. Ik wordt momenteel door de hele buurt voor allerlei klusjes aangeklampt, aangezien ik toch werkloos benIk heb vandaag al weer in vier kerstbomen lampjes zitten hangen en net een hele rits kerstkaarten rondgebracht. Ach ja, het is de kerstgedachte zullen we maar denken. Morgen vlucht ik denk ik het huis uit naar Enschede om een paar dagen helemaal niks te doen en lekker biertjes te drinken.
Geniet lekker van de komende vrije dagen!! ![]()
Ik wilde eigenlijk gaan sporten, maar ben toch te moe merk ik. Dan ga ik morgen wel weer
Vandaag een rare dag gehad. Dingen die me zouden moeten raken raken me totaal niet. Lijkt handig maar ik kom er voorlopig niks verder mee.
quote:Al anderhalf jaar en zeer gelukkig ja. Gut wat schattig dat je ernaar vraagt.
Op donderdag 18 december 2003 17:20 schreef SHE het volgende:[..]
Al getrouwd, kutje?
OT rusteloos maar sterk.
heerlijk gebowld vandaag en aardig wat strikes gegooid ![]()
en straks ga ik naar de kapper en me laten metamorfoseren (ofzo) ![]()
en daarna lekker naar de kroeg
Naar de stad geweest leuke kleertjes gekocht in leuke maten
en morgenavond heerlijk op stap
alleen morgenvroeg ff zenuwen
autotheorie examen voor de 2e keer vorige week had ik 7 fouten en nu moet ik gewoon slagen.
lala ziekenhuis (ben maar niet met ziekenauto gegaan, hij was er wel), 5 hechtingen, verband om knie, dikke hoofdpijn, tanden en neus doen pijn... :|
en het wachten duurde LANG, bluh heb het eigenlijk wel weer gehad voor vandaag
Net 1 uur en 45 min lang met iemand aan de telefoon gehongen en een heel goed gesprek gehad ![]()
Blijkt toch maar weer dat er mensen zijn die om me geven, en me wel willen helpen enzo.
Lig in mijn slaapzak op de bank, The Green Mile staat op, en ik voel me fijn moet ik zeggen.. zolang ik niet beweeg is alles
quote:Zo iets ik dus ook.
Op woensdag 17 december 2003 08:33 schreef Xilantof het volgende:
moe, en bezorgd om de gene waarvan ik houd.
Bezorgd en ik mis haar onwijs veel, ze is gister naar Irak voor 3 weken lang ![]()
Dus ik voel me best wel 'down'.
quote:Jezus
Op donderdag 18 december 2003 19:41 schreef Whistler112 het volgende:
ik heb hoofdpijn, dat kan iets te maken hebben met het feit dat ik met m'n hoofd in een autoruit heb gelegen omdat zo'n KLOOTHOMMEL niet voorzichtig kan afslaan als ie me tegemoet rijd.. (was druk en zon hing laag enzo)lala ziekenhuis (ben maar niet met ziekenauto gegaan, hij was er wel), 5 hechtingen, verband om knie, dikke hoofdpijn, tanden en neus doen pijn... :|
en het wachten duurde LANG, bluh heb het eigenlijk wel weer gehad voor vandaag
Sterkte maar..
Met mij gaat het goed, ik verheug me op morgen: dan ga ik naar de kapper,
en op overmorgen: dan gaat lief mijn geknipte haar kleuren
DE, goed zo
*Party Time
maar ze was moe...
![]()
bah..
volgende keer beter dan maar
quote:eeuhm, fotootje?
Op donderdag 18 december 2003 23:32 schreef Faithy het volgende:
teleurgesteld in de kapster... mn haar is alleen geknipt en er is verder neit echt drastisch veel veranderd.. had er juist zo'n zin in...maar ze was moe...
![]()
bah..
volgende keer beter dan maar
[Dit bericht is gewijzigd door koala2002 op 18-12-2003 23:42]
quote:Goh. Ik voel me onredelijk en toch in-gezelschap.
Op vrijdag 19 december 2003 00:56 schreef LWaS het volgende:
redelijk, maar alleen en eenzaam.
OT, moe, slecht geslapen, nerveus, en rusteloos.
Samengevat: goed en nog een beetje van slag.
Nog 3 uurtjes school, en dan vakantie ![]()
En ik heb er zin in! Veel leuke dingen doen
Voor de rest is mijn spierpijn al bijna weer over, alleen ziet me gezicht er nog steeds niet uit.. maja komt ook welweer goed ![]()
Daarbij heb ik gister heel duidelijk gemerkt welke mensen om me geven, en dat was fijn ![]()
Ik ga nu richting school
Hopelijk zijn die laatste 8 uurtjes snel voorbij, ik wil weekend
Weet nu zeker dat ik vreselijk verliefd op hem ben ![]()
Vanavond weer met hem afgesproken ![]()
Ken hem net een paar weken, maar heb het gewoon al aan mijn moeder verteld! ![]()
Eerst nog even werken. Heb wel een concentratieprobleem: Zit alleen maar te grijnzen. Jammer voor de baas
straks ff de stad in...
en moet eigenlijk nog iets doen, maar heb ik geen zin in..
quote:vertel, wie is het?
Op vrijdag 19 december 2003 10:43 schreef zwaaibaai het volgende:
ik voel me erg happy, lijk wel verliefd.....
Hoop wel dat iemand die gisteravond verdrietig was zich nu weer wat beter voelt....
gezakt voor theorie auto
en ik kon het zo goed en dan gewoon door die shitzenuwen dat ik gezakt ben.
Moet al een hele tijd naar de kapper, maar geen zin. Misschien straks... ![]()
En geen zin om straks tussen al die mensen te staan, maar kan er niet onderuit komen.
Lekker allemaal leuke dingen doen met mijn lief.
Morgenavond deel 1 en 2 kijken bij vrienden en dan zaterdag deel 3 in de bios!
Vanmiddag nog eerst even samen met mijn moeder mijn allereerste naaiprojectje afmaken, een broek waar ik heel trots op ben!
Kortom buiten is het grijs en grauw, maar in mijn hoofd schijnt de zon!
De wereld is mooi, ik hou van jullie allemaal!
Morgen shoppen in Groningen, zondag met een vriendin naar mijn vader
Heb er echt zin in!
verder gaat het wel ok hier, nog klein opdrachtje voor school maken en dan heb ik vakantie
Super dus
Verder gaat het prima.
quote:*knuf*
Op vrijdag 19 december 2003 13:03 schreef shmoopy het volgende:
Moe, en ik heb dus echt he-le-maal geen zin om er straks nog uit te moeten.
En morgen moet ik nog iets doen waar ik he-le-maal geen zin in heb,
maar daarna dus nog vanalles waar ik eigenlijk he-le-maal geen zin in heb.Verder gaat het prima.
doe dan wat waar je wel zin in hebt
.
* Jerruh voelt zich goed!
btw.. diannetjhu de taart was lekker hoor..
quote:was toch weer beter ???
Op vrijdag 19 december 2003 14:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
griep!
ot: geen griep wel ok
P.S. Netjes DE, nu vol blijven houden
quote:ik al een week, gemiddeld duurt het bij mij 2 weken voordat het een beetje beter gaat.
Op vrijdag 19 december 2003 14:54 schreef thabit het volgende:Ik ook al.
beterschap!
en veel rusten zegt de dokter ![]()
quote:
Richard2011 schreef het volgende:
was toch weer beter ???
vanochtend deed onze combiketel het niet meer.. dus geen verwarming of warm water
ril ![]()
lekker naar school geweest, heeeeeeeerlijke appeltaart gegeten die ik gisteren gebakken had, en toen lekker gezellig dingen doen en nu thuis, lekker warm gedouched..
vanavond lekker uit en morgen Kerstvrouw spelen in de Ikea/Macro in Delft
![]()
en morgen vergadering voor zesdeklassenstunt met een mannetje of 8 en daarna lekker stappen ![]()
druk weekendje
quote:lekker
Op vrijdag 19 december 2003 16:08 schreef Faithy het volgende:
ik voel me warmvanochtend deed onze combiketel het niet meer.. dus geen verwarming of warm water
ril
lekker naar school geweest, heeeeeeeerlijke appeltaart gegeten die ik gisteren gebakken had, en toen lekker gezellig dingen doen en nu thuis, lekker warm gedouched..
vanavond lekker uit en morgen Kerstvrouw spelen in de Ikea/Macro in Delft
![]()
en morgen vergadering voor zesdeklassenstunt met een mannetje of 8 en daarna lekker stappen
druk weekendje
quote:lekker hoor
Op vrijdag 19 december 2003 16:10 schreef SEMTEX het volgende:[..]
lekker
(jaja, ik heb nogal wat stopwoordjes
)
Vanochtend stond er lekker koffie en kerstbrood klaar op m'n werk
En kreeg complimentje dat ik het goed doe
Nu ff uitpuffen op de bank en wachten tot m'n liefie thuis komt en we kunnen eten. En vanavond gaan we met z'n allen bowlen
quote:Wat ben je toch een poepie
Op vrijdag 19 december 2003 15:17 schreef Peregrijn het volgende:
Morgen ga ik echter het huis van mijn zus in de kerstsfeer brengen als verrassing.
Ik ben chaotisch en druk, heb veel te veel gedaan vandaag. En met de wachttijden liep het ook al niet lekker. 23 mensen in de apotheek
Ik denk zo maar eens dat er griep heerst ![]()
Nu nog even op mijn man wachten en dan nog even de stad in voor de laatste kerstaankopen. *diep in en uit ademt*
quote:Ja, vind je het gek?
Op vrijdag 19 december 2003 13:03 schreef shmoopy het volgende:
Moe, en ik heb dus echt he-le-maal geen zin om er straks nog uit te moeten.
En morgen moet ik nog iets doen waar ik he-le-maal geen zin in heb,
maar daarna dus nog vanalles waar ik eigenlijk he-le-maal geen zin in heb.
Nah, doos met tissues uit de kast trekken en alles wat in m'n weg staat afsnauwen. ![]()
En Moonah! Gefeliciteerd vrouwke!
Heb net van mijn favoriete na zo'n 20 jaar drugsgebruik bijna tandeloze straatmuzikant Chuck Deely een cd gekocht en hij is dus echt onwijs goed , ondanks dat het ontbreken van de tanden duidelijk te horen is
Voor de Hagenezen onder ons, hij staat altijd in het voorportaaltje bij de AH/Bijenkorf ![]()
Merry merry en zo dus
quote:heeft die gast een CD?
Op vrijdag 19 december 2003 18:37 schreef milagro het volgende:
Gefeli! Moonah!Heb net van mijn favoriete na zo'n 20 jaar drugsgebruik bijna tandeloze straatmuzikant Chuck Deely een cd gekocht en hij is dus echt onwijs goed , ondanks dat het ontbreken van de tanden duidelijk te horen is
![]()
Voor de Hagenezen onder ons, hij staat altijd in het voorportaaltje bij de AH/Bijenkorf
Merry merry en zo dus
quote:Ja, ik wou hem wat geld geven, doe ik altijd , want hij zingt gewoon erg goed, vind ik (doet me aan Neil Young denken), hij staat echt al jaren te spelen daarzo ( en daarvoah jaren bij CS), vraagt hij of ik ms zijn cd wil kopen.. nu ja, waarom niet , 't is Kerst
Op vrijdag 19 december 2003 19:07 schreef Faithy het volgende:[..]
heeft die gast een CD?
![]()
![]()
quote:cool, hij zingt idd niet slecht
Op vrijdag 19 december 2003 19:14 schreef milagro het volgende:[..]
Ja, ik wou hem wat geld geven, doe ik altijd , want hij zingt gewoon erg goed, vind ik (doet me aan Neil Young denken), hij staat echt al jaren te spelen daarzo ( en daarvoah jaren bij CS), vraagt hij of ik ms zijn cd wil kopen.. nu ja, waarom niet , 't is Kerst [afbeelding]
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 18:30 schreef shmoopy het volgende:
En Moonah! Gefeliciteerd vrouwke!![]()
quote:Heb dank dames.
Gefeli! Moonah!
quote:Toen mijn zoon 3 was dacht hij dat zijn vader ook mijn vader was en mij schatte hij 78
Op vrijdag 19 december 2003 19:18 schreef Moonah het volgende:[..]
[..]Heb dank dames.
Overigens werd mijn leeftijd geschat variërend van 15 tot 64...![]()
Ga je nog feesten vanavond ![]()
Of laat de leeftijd dat niet meer toe
quote:ik heb hem vanmiddag gezien
Gefeli! Moonah!Heb net van mijn favoriete na zo'n 20 jaar drugsgebruik bijna tandeloze straatmuzikant Chuck Deely een cd gekocht en hij is dus echt onwijs goed , ondanks dat het ontbreken van de tanden duidelijk te horen is
![]()
Voor de Hagenezen onder ons, hij staat altijd in het voorportaaltje bij de AH/Bijenkorf
Merry merry en zo dus
OT:
ik voel me vlieft
, heb zin in zondag, en ben moe
TWEE WEKEN VAKANTIE
quote:En dat ga ik dadelijk doen.
Op vrijdag 19 december 2003 19:25 schreef thaleia het volgende:
Ik ben linea recta uit mijn werk, nog aangeschoten van de borrel, mijn bed ingekropen, was doodop!
quote:zo te lezen heb je daar helemaal geen tijd voor
Op vrijdag 19 december 2003 20:56 schreef Modus het volgende:
Eindelijk fucking vakantie.. Kijken of ik (een aanzet tot) een andere baan kan bewerkstelligen.
quote:Een baan zoeken kan altijd nog!
Op vrijdag 19 december 2003 21:20 schreef milagro het volgende:
zo te lezen heb je daar helemaal geen tijd voor
Zo lekker op bed..
vroeg.. maar ben moe, en dan heerlijk uitslapen!
Heb ik echt zin in.. net zoals in het weekend
quote:slaaplekker
Op vrijdag 19 december 2003 21:52 schreef Ilsjuhh het volgende:
* Ilsjuhh gaat dr bed opzoeken...
kmoet dr morgen ook vroeg weer uit...dusja....
Ik voel me wel aardig ok, komende dagen kunnen erg zwaar voor me worden of erg meevallen *rilt*
* DarkElf zegt tegen zichzelf; nog even volhouden, dat gevoel gaat echt wel over...
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 22:24 schreef DarkElf het volgende:
verlangend.... *zucht** DarkElf zegt tegen zichzelf; nog even volhouden, dat gevoel gaat echt wel over...
even over dat moment heen, afleiding zoeken.
gaat lukken!
Eindelijk bericht gehad vandaag over iets heel belangrijks, en dat bericht was positief!!
Ik ga gewoon verder leven!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voel me prima.. er zijn wat gevoelens versterkt.. hoe dat gaat uitpakken voor mezelf weet ik niet.. we zullen zien
Wijn in de trein is leuk ![]()
Een lieve meid waar je heel veel van houdt verliezen is niet leuk.
Damn, ik voel me dus brak. Maar onder het mom van: 's avonds een man, 's morgens een man: al met de hond gelopen en nu een uurtje sporten, dan moet het merendeel van de alcohol er wel uitgezweet zijn.
Vanmiddag wat nieuwe kleren kopen, ik ben nu officieel 10 kilo kwijt op de laatste dag van het dieetclubje, dus mijn oude kleren beginnen nu ook wat te flubberen.
quote:das een lullige streek
Op zaterdag 20 december 2003 11:39 schreef Ilsjuhh het volgende:
stelletje kutlui op t werk....ik heb me benen onder me lijf vandaan gelopen omdat t zo druk was...en wat doen ze...gaan ze zeiken dat ik maar door moet lopen en dat ik t allang klaar had kunnen hebben...en nee niet op een aardige manier....nadat gezeik ben ik dus ook meteen naar huis gegaan zonder over te dragen...ze kunnen wat mij betreft in de stront zakken....
ot
Griepje schijnt zn ergste dagen gehad te hebben. Heb nu ongeveer gelijk aan een lichte verkoudheid. Misschien morgen helemaal beter?
volgende keer weer
quote:Dat ken ik en dat mag ook wel na ruim 13 uur.
Op zaterdag 20 december 2003 13:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me uitgeslapen
Nu moet ik wel in beweging blijven want zodra ik op de bank ga zitten stort ik in en ben ik weer zielig.
quote:Moet je toch eens hier komen kijken, voel je je weer helemaal schoon.
Op zaterdag 20 december 2003 13:38 schreef Moonah het volgende:
Ik voel me een superhuisvrouw!
Ben aan het-grote-schoonmaak-actieplan-in-de-kerstvakantie begonnen.
Mijn hemel, ik wist niet dat mijn badkamer zó ranzig was...![]()
Ik ben met hetzelfde bezig Moonah, heb een kerstdiner op eerste kerstdag hier en ik wil schoon het nieuwe jaar in.
*zich vervrouwt*
*aan de slag gaat*
quote:Veel succes shmoopske!
Op zaterdag 20 december 2003 13:41 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben met hetzelfde bezig Moonah, heb een kerstdiner op eerste kerstdag hier en ik wil schoon het nieuwe jaar in.
Kreeg vandaag mijn salarisstrookje, en heb gewoon 1,5 keer zoveel salaris gekregen dan waar ik op had gerekend
Aangename verrassing zo vlak voor de kerstdagen
Eigenlijk voel ik me er gewoon volop kut door. Alles wat om me heen misgaat... misschien moet ik maar eens een tijdje alleen zijn, me op mn huiswerk focussen... haal ik misschien ook nog een paar vakken. Bah... zo werken. Heb ik géén zin in, maar als ik eenmaal bezig ben is het meestal wel leuk. Pfff voel me echt vaag..
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 20-12-2003 15:18]
quote:Dat schreef ik net in wat is je stemming nu, en zo voel ik me nu dus ook.. wat is er nu allemaal aan de hand in me leven.. dan gaat het weer even goed en dan komt er weer iets tussen wat weer alles verpest.. ik probeer me gedachten op vanavond te zetten.. de bios.. als ik me ogen open kan houden
Op zaterdag 20 december 2003 15:34 schreef DaFrenk het volgende:
Beetje depri.. heb ff wat aan iemand verteld.. en dat krijg ik nu niet uit me hoofd dus...
Nu moet ik zo weer onder de mensen, beetje aardig lopen doen
gister op stap geweest ![]()
vandaag weer op stap
gister met een superleuke jongen gekust
die zie ik vanavond weer.
quote:Hilarisch.
Op zaterdag 20 december 2003 17:50 schreef Riann het volgende:
gister op stap geweest
quote:Hilarisch.
Op zaterdag 20 december 2003 17:59 schreef milagro het volgende:
ik moet nog eten
sterker nog, ik moet nog koken