Vervolg van Angel s4 en Buffy s7 @ Veronica (deeltje 3)
Uitzendingen: Angel op maandagavond om 22:20, Buffy vanaf januari 2004 elke maandag om 20:30 uur (eerste 8 afleveringen worden herhaald).
quote:Angel s5 kijkers: Angel s5 @ USA (deeltje3).
Om de verhaallijnen van Buffy en Angel volgend jaar weer gelijktijdig te laten lopen, zullen we vanaf 22 december even stoppen met het nieuwe seizoen van Angel. Toch hoef je hem niet te missen, want we gaan dan verder vanaf aflevering 24 (dat is seizoen 2). In mei komen we dan zo uit, dat Buffy en Angel weer gelijk lopen. Om meteen goed in het tweede seizoen te komen, zenden we op 22 en 29 december een dubbele aflevering uit.
Veel plezier .
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 16-12-2003 07:34]
"So much destruction, so much pain"
Dat zei ze ook in seizoen drie tegen Angel, 3x9 geloof ik.
ik vond het eehmm... raar...
werd net in het vorige deel gepost, dat dmv dat hele verhaal van skip alles wat er in een paar seizoenen gebeurd is ineens in het teken van dit hele verhaal wordt geplaatst, erg jammer, vreselijke bochten waar ze zich in hebben moeten wringen... en die irritante goedgelovigheid van connor!
Maar welke aflevering van welk seizoen zonden ze dan net uit?>
(dan weet ik waar ik moet gaan beginnen met downe )
quote:Nou ja, vanaf volgende week gaan ze Angel seizoen twee herhalen. Ze beginnen met 2x2 en 2x3 ("Are You Now or Have You Ever Been" en "First Impressions"). Zodat in maart uiteindelijk Buffy en Angel synchroon lopen
Op maandag 15 december 2003 23:31 schreef BunnyBeast het volgende:
grrrrrrnet nu het spannend begint te worden stoppen ze er mee en beginnen van voor af aan ... het is altijd hetzelfde met die stomme nederlandse zenders, leer toch gewoon om je programmering goed af te stemmen
quote:Zeker nu ik lees dat de rest pas over een half jaar wordt uitgezonden...
Op maandag 15 december 2003 23:22 schreef BatMat het volgende:
Die cliffhangers van de laatste paar afleveringen zijn echt verschrikkelijk! Ik denk dat ik toch maar aan het downloaden sla...
quote:Heh
Skip: You really think that's gonna-
(Angel knocks him out)
Angel: Yeah, I do.
quote:Use the Google...
Op maandag 15 december 2003 23:40 schreef N1nj4 het volgende:
Connor is een eitjeMaar welke aflevering van welk seizoen zonden ze dan net uit?>
(dan weet ik waar ik moet gaan beginnen met downe)
Zie: tvtome (episode guide) (ep 4-17 was vandaag)
Ze hadden Cordy er gewoon tijdelijk uit moeten schrijven .
quote:Is dat zo?? Ik dacht juist dat Groo alleen wegging, omdat Cordy namelijk enkel oog voor Angel had en niet voor hem.
Op dinsdag 16 december 2003 00:28 schreef Xurk het volgende:
Nu je het erover hebt...
Waarom werd ze er toen een tijdje uitgeschreven, toen ze samen met Groo wegging?
quote:3x09 lullaby ja
Op maandag 15 december 2003 23:36 schreef schatje het volgende:
Ik vond het geweldig omDarla
weer te zien.
"So much destruction, so much pain"
Dat zei ze ook in seizoen drie tegen Angel, 3x9 geloof ik.
Ik ben de Angel enceclopedy
nu is het zo'n domme muts...
FAITH Rulz btw.
quote:Ze heeft vroeger toch ook in de Playboy ofzo gestaan??
Op dinsdag 16 december 2003 03:02 schreef Kindred_Spirits het volgende:
in de oude seizoenen vond ik cordilia een lekker fris dingetjenu is het zo'n domme muts...
FAITH Rulz btw.
Ik herinner me foto's waarop ze heel slank staat en met een tattoo op haar rug .
quote:faith niet hoor
Op dinsdag 16 december 2003 07:33 schreef schatje het volgende:[..]
Ze heeft vroeger toch ook in de Playboy ofzo gestaan??
Ik herinner me foto's waarop ze heel slank staat en met een tattoo op haar rug
.
btw, season 7 van buffy rulez man, ga ik zeker weer kijken
Angel "You're so beautiful"
EvilBitchMonster: "Angel"
Strange ben erg benieuwd naar het vervolg!
quote:Wel, seizoen 2, zie eerdere posters
Op dinsdag 16 december 2003 11:40 schreef Raenius het volgende:
Dus volgende week geen Angel meer?
quote:Ik heb wel eens gelezen dat Charisma Carpenter 'persoonlijke problemen' had. Maar het is geloof ik nooit openbaar geworden wat die problemen nou precies inhielden.
Op dinsdag 16 december 2003 01:13 schreef Xurk het volgende:
Ja, daarna.
Ik bedoel eigenlijk [was een beetje onduidelijk]: was er een reden voor, toen Cordy samen met Groo een tijdje uit de serie was, toen ze "op vakantie waren" samen? M.a.w. was er toen irl een reden waardoor Charisma Carpenter niet deelnam aan Angel?
Weet iemand waar je eigenlijk seizoen 1 DVD boxset het goedkoopst te krijgen is?
Dacht Media Market 79,99?
quote:De Freerecordshop heeft hem voor 64,99. En mocht je een creditcard hebben, dan is CD-WOW erg goedkoop (ong. 55-58 euro).
Op dinsdag 16 december 2003 15:39 schreef Raenius het volgende:
Aha ok seizoen 2...ook leuk trouwens...Weet iemand waar je eigenlijk seizoen 1 DVD boxset het goedkoopst te krijgen is?
Zogauw ik weer wat geld heb, ga ik seizoen 1 ook eens aanschaffen.
Nog ff over die aflevering van gister; Connor is een irritant ventje maar hij weet wel hoe hij een coole entree moet maken....very Batman als ie die hal binnenvalt om die snol te redden
quote:Bij CD-WOW £36.99, en bij Play.com kost ie zelfs £59.99.
Aha ok seizoen 2...ook leuk trouwens...Weet iemand waar je eigenlijk seizoen 1 DVD boxset het goedkoopst te krijgen is?
quote:Free record shop Spijkenisse 67 euro
quote:cd-wow moet je idd wezen.
Op dinsdag 16 december 2003 17:17 schreef schatje het volgende:[..]
Bij CD-WOW £36.99, en bij Play.com kost ie zelfs £59.99.
en 37 pond is slechts 52 euro en dat is slechts 2.36 per aflevering
quote:En het wordt ook gratis verzonden bij CD-WOW.
Op dinsdag 16 december 2003 23:05 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
cd-wow moet je idd wezen.
heb ik seizoen 1 en 2 ook vandaanen 37 pond is slechts 52 euro en dat is slechts 2.36 per aflevering
quote:Wesley is sowieso wel stoer geworden. The Marlboro Man
Op dinsdag 16 december 2003 23:28 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik vond die Max Payne slowmotion duikmove van Wesley wel ruig! Mooi schot
Ik kan me niet herinneren dat hij 'ineens' zo stoer was, het moet geleidelijk zijn gegaan.
De oudste afleveringen van 'stoere' Wes die ik me kan herinneren, zijn:
- die waarin hij een kogel opvangt die voor Gunn bedoeld was
- alles vanaf de aflevering waarin hij zijn keel kreeg doorgesneden, met als hoogtepunten steeds seks met Lilah, zijn Matrix-moves [ ] tijdens zijn eerste ontmoeting met The Beast, en alles wat daarna kwam
quote:Van seizoen 2 dus....
Op maandag 22 december 2003 19:51 schreef Varr het volgende:
Vanavond een dubbele aflevering van Angel!!
quote:Jah van diegene die de hele tijd bezig is.... Welke seizoenen zijn dan allemaal bezig..
Op maandag 22 december 2003 20:00 schreef DJKoster het volgende:[..]
Van seizoen 2 dus....
Niet zo heel erg, ik heb die nog niet gezien (/me heeft nog maar 1,5 jaar de beschikking over kabel)
quote:Alleen de eerste aflevering is heel mooi.
Op maandag 22 december 2003 19:51 schreef Varr het volgende:
Vanavond een dubbele aflevering van Angel!!
quote:Tot en met vorige week waren het aldoor afleveringen van seizoen 4, nu gaan ze terug naar seizoen 2 om het uiteindelijk gelijk te laten lopen met Buffy wat in het nieuwe jaar begint bij seizoen 7.
Op maandag 22 december 2003 20:03 schreef Varr het volgende:[..]
Jah van diegene die de hele tijd bezig is.... Welke seizoenen zijn dan allemaal bezig..
quote:Aaahh wth, vorige stopte het net zo cool, wat een genaai, de enige serie die ik echt "volg".... Kutstreek hoor, als ze eindelijk weer beginnen waar ze dan nu zouden moeten zijn ben je er alweer helemaal uit.
Op maandag 22 december 2003 20:07 schreef DJKoster het volgende:[..]
Tot en met vorige week waren het aldoor afleveringen van seizoen 4, nu gaan ze terug naar seizoen 2 om het uiteindelijk gelijk te laten lopen met Buffy wat in het nieuwe jaar begint bij seizoen 7.
quote:Ik heb de aankodiging niet op TV gezien idd...
Op maandag 22 december 2003 23:14 schreef Jelief het volgende:
Over Angel :waarom kondigen ze dat niet even aan ofzo (of heb ik het gemist?) had ik net zo goed vroeg naar bed kunnen gaan, nou had ik deze aflevering nog niet gezien maar goed...
Is er in het gevecht in de autogarage (diegene waar Angel niet op de motor komt aanscheuren) geknipt ofzo? was een erg vaag stukje..
Angel met een roze helm was wel cool
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 23-12-2003 00:11]
quote:Idd rotstreek.
Op dinsdag 23 december 2003 00:53 schreef sneez het volgende:
Hoe durft Veronica dit ons aan te doen!!!
Zo spannend was het vorige weekDe evil baby en alles whaaa
.
quote:Het waren toch echt 2 opeenvolgende uitzendingen, namelijk 2x2 en 2x3 , zie ook http://www.tvtome.com/Angel/eplist.html
Op dinsdag 23 december 2003 12:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Waren het nou 2 compleet verschillende afleveringen. Het leek helemaal niet aan te sluiten wat ze gisteren uitzonden. Dan bedoel ik dus dat Afl 1 niet overging in 2 maar dat het verder in het seizoen leek.
quote:Ik heb alleen geen idee waarom ze bij afl. 2 begonnen. Nouja, met ST:Voyager maken ze er ook een zooitje van dus het verbaasde me niet echt
Op dinsdag 23 december 2003 12:23 schreef DJKoster het volgende:
Het waren toch echt 2 opeenvolgende uitzendingen, namelijk 2x2 en 2x3
quote:Ze waren ooit gestopt bij 2x1 ofzo..
Op dinsdag 23 december 2003 12:27 schreef breyten het volgende:[..]
Ik heb alleen geen idee waarom ze bij afl. 2 begonnen. Nouja, met ST:Voyager maken ze er ook een zooitje van dus het verbaasde me niet echt
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 23-12-2003 12:34]
quote:Zijn hele houding was veranderd vanaf het moment dat hij Connor mee liet gaan met diens pseudopapa. De rest van het team heeft hem dat ontzettend kwalijk genomen, ze hebben hem als het ware uitgekotst.
Op woensdag 17 december 2003 14:46 schreef Xurk het volgende:
Dan vraag ik me even iets af:
Sinds wanneer is Wesley eigenlijk zo stoer geworden?
In BtVS was hij een mietje, en toen hij net in Angel zijn entree maakte, was ie een 'Rogue Demon Hunter', maar nog steeds best wel een mietje.
Nu is hij één van de coolste figuren in de serie vind ik, en vele anderen vinden hem nu ook super cool denk ikIk kan me niet herinneren dat hij 'ineens' zo stoer was, het moet geleidelijk zijn gegaan.
De oudste afleveringen van 'stoere' Wes die ik me kan herinneren, zijn:
- die waarin hij een kogel opvangt die voor Gunn bedoeld was
- alles vanaf de aflevering waarin hij zijn keel kreeg doorgesneden, met als hoogtepunten steeds seks met Lilah, zijn Matrix-moves [] tijdens zijn eerste ontmoeting met The Beast, en alles wat daarna kwam
Ik wil graag de DVDbox van seizoen 7 van Buffy kado doen, maar volgens mij is ie nog nergens te verkrijgen.. Als ik kijk op Amazon kom ik wel een release datum tegen: Januari 2003.. Is dit een typfout en moet dit 2004 zijn oid? Weet iemand anders de release datum?
Marjolein
quote:Er staat niet dat dat de release date is, er staat opening date. En dat kan kloppen want in januari 2003 werd begonnen met seizoen 7 uit te zenden in Engeland.
Op zaterdag 27 december 2003 20:37 schreef Aphrodite het volgende:
Hello peopletjes!Ik wil graag de DVDbox van seizoen 7 van Buffy kado doen, maar volgens mij is ie nog nergens te verkrijgen.. Als ik kijk op Amazon kom ik wel een release datum tegen: Januari 2003.. Is dit een typfout en moet dit 2004 zijn oid? Weet iemand anders de release datum?
Marjolein
Volgens mij is nog niet officiëel bekend gemaakt wanneer seizoen 7 uitkomt op dvd. Seizoen 4 van Angel komt uit op 1 maart 2004 volgens Play.com. Buffy zal dan wel niet lang op zich laten wachten.
quote:Hmm? Buffy S7 is al geweest op de BBC hoor ;-)
Op zondag 28 december 2003 23:43 schreef SuperSiem het volgende:
Er staat niet dat dat de release date is, er staat opening date. En dat kan kloppen want in januari 2003 werd begonnen met seizoen 7 uit te zenden in Engeland.
quote:En wat wil je daarmee zeggen?
Op maandag 29 december 2003 10:54 schreef breyten het volgende:[..]
Hmm? Buffy S7 is al geweest op de BBC hoor ;-)
quote:Dat ik de boel verkeerd las :/
Op maandag 29 december 2003 11:32 schreef SuperSiem het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen?
Maarja, dan maar geduldig zijn tot mei.. Helaas is de persoon in kwestie in januari jarig
quote:Vreemd genoeg lopen de R1 dvd's achter op de R2 dvd's. Volgens mij zijn ze daar nu bij Seizoen 4 ofzo
Op maandag 29 december 2003 20:45 schreef Aphrodite het volgende:
Is het niet te importeren vanuit Amerika dan?
Dus ja, ik vrees dat het wachten wordt ...
quote:Weet je dat zeker....mmmm leuk voor mij, maar minder leuk voor me vriend.....normaal kwam startrek
Op vrijdag 2 januari 2004 21:37 schreef Ajaxfan het volgende:
Komende maandag nieuwe buffy om 20.30 op Veronica
Hij speelde trouwens de tegenspeler van Alex Young tijdens die korte scene die op de tv te zien was (wit shirt aan).
Vrij kansloze informatie, ik weet het dus houd je commentaar maar voor je
[Dit bericht is gewijzigd door Angelcakes op 04-01-2004 20:44]
quote:1uur (of 50 minuten zelfs) angel helaas....
Op zondag 4 januari 2004 19:06 schreef Xurk het volgende:
Cool, net zoals vroeger, Angel en Buffy op dezelfde avond
Eerst een uur BtVS, dan twee uur Angel [herhalingen]
Als ik het goed begrijp, komt alles over BtVS s7 in deze topic te staan?
Zouden ze daarom met Angel ook weer opnieuw zijn begonnen? Misschien loopt het straks weer gelijk...
Stelletje achterlijke konijnen bij SBS-groep. Doen ze moeite om 'tegelijk' uit te komen, verknallen ze 't volledig. Waarom kunnen ze niet gewoon hele seizoenen programmeren, in plaats van wat willekeurige programma's op de TV te gooien.
Zo moeilijk hoeft 't toch niet te zijn
quote:Ik had niet anders verwacht van de heren/dames bij de SBS-groep.
Op maandag 5 januari 2004 22:28 schreef Wombcat het volgende:
nee, het loopt niet synchroon. Angel is nue afl. 6 van 2e seizoen (Guise will be guise).Stelletje achterlijke konijnen bij SBS-groep. Doen ze moeite om 'tegelijk' uit te komen, verknallen ze 't volledig. Waarom kunnen ze niet gewoon hele seizoenen programmeren, in plaats van wat willekeurige programma's op de TV te gooien.
Zo moeilijk hoeft 't toch niet te zijn
![]()
![]()
Wat me vorige week trouwens ook opviel is dat ze fragmenten uitzonden (in de trailer, of hoe dat ook heet voor tv) van de 1 na laatste aflevering van Buffy.
Lekkere spoiler..
Wat stukjes:
Angel: I am not a euneuch (sp)
------------------------------------------------
Angel: You were in Virginia?
Wesley: Thats beside the point ..:D
-------------------------------------------------
Wesley als Angel: Cover that mirror !! en
It Buuuurns !!
----------------------------------------------------
Er waren nog veel meer leuke stukjes maar daar kan ik ff niet op komen
quote:Wehehehe toen moest ik inderdaad hard op lachen
Op dinsdag 6 januari 2004 09:25 schreef Angelcakes het volgende:
Was inderdaad weer een leuke aflevering.Angel: You were in Virginia?
Wesley: Thats beside the point ..:D
quote:Kijk eens onderaan de vorige pagina spuit11
Op dinsdag 6 januari 2004 17:08 schreef Ajaxfan het volgende:
Maar dit geklooi met herhalingen doen ze om in Mei gelijk te lopen zoals eerder gemeld
[Dit bericht is gewijzigd door Hells_Angel op 07-01-2004 16:26]
En waarom heeft nog niemand een reactie gepost over de zojuist uitgezonden aflevering van Angel? Ik heb helaas alleen het laatste stukje gezien, maar ik had hem al twee keer gezien en het is toch wel een supergoede aflevering (helemaal als je cross-overaflevering van Buffy ervoor kijkt).
Aflevering van Angel was zeer zeker vet om na zo lang weer te zien, vind Wesley met bril en Cordelia met lange lokken sowieso gaaf om weer te zien, en ik weet nog niet of ik het met of zonder Fred leuker vind
De flashbacks waren allemaal leuk, en ik herinner me nog wel de crossover toen, in BtVS ging het toen over Spike, nietwaar? Daarin zag je hoe hij werd ge-'sire'd, en twee Slayers doodde, en enkele scenes uit deze aflevering van Angel kwamen ook in zijn flashbacks voor, maar dan vanuit een ander perspectief Dat vond ik toen die avond heel vet, ja...
2 vette episodes weer.. had ze allebei al eens gezien maar zeker de moeite waard nog eens te zien.
quote:Ja, in de Buffy-aflevering zag je ongeveer dezelfde gebeurtenissen uit het perspectief van Spike, bij Angel ging het over Angel. Erg mooi gemaakt.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:11 schreef Xurk het volgende:De flashbacks waren allemaal leuk, en ik herinner me nog wel de crossover toen, in BtVS ging het toen over Spike, nietwaar? Daarin zag je hoe hij werd ge-'sire'd, en twee Slayers doodde, en enkele scenes uit deze aflevering van Angel kwamen ook in zijn flashbacks voor, maar dan vanuit een ander perspectief
Dat vond ik toen die avond heel vet, ja...
quote:dus jij zegt dat ze eerste 8 afleveringen gaan herhalen.. vervoglens weer stoppen met buffy... wachten tot het mei is en vervolgens de laatste afleveringen laten zien...
Op woensdag 7 januari 2004 16:18 schreef Hells_Angel het volgende:
He Schatje ik heb net op veronica.nl gekeken en het is echt pas in MEI weer terug
Dus niet maart zoals je dacht...
volgens mij zit je fout!!
staat op de site van veronica dat ze eerste de 8 afleveringen gaan uitzenden..en vervolgen de 14 nieuwe afleveringen!!
Trefwoord Tijdstip Programma Zender
buffy 21.20 uur Buffy the vampire slayer Veronica
quote:Jup, is al een paar weken zo. Eerste afleveringen van seizoen 7 weer.
Op maandag 26 januari 2004 11:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Buffy komt vanavond?
Trefwoord Tijdstip Programma Zender
buffy 21.20 uur Buffy the vampire slayer Veronica
quote:Deze kan ik me niet meer zo goed herinneren, alleen dat het meisje uiteindelijk toch doodging, zoals ze zei. Even vanavond weer kijken om mijn geheugen op te frissen...
Programma: Buffy the vampire slayer [herhaling]
Zender: Veronica
Tijdstip: 26-1-2004 21:20-22:10
Genre: Serie/soap
Inhoud: komische actieserie
Buffy zet haar werk op school door als leerlingbegeleider. Ze staat met haar mond vol tanden wanneer Cassie bij haar komt en heel kalm vertelt dat ze nog maar een week te leven heeft. Buffy denkt dat de studente suïcidaal is en start een onderzoek
Titel aflevering: Help
quote:Mooie aflevering, wanneer Angel al die opdrachten gaat doen om Darla te laten genezen, waarna ze erachter komen dat haar herpes niet kan worden genezen, omdat ze al een tweede kans heeft gehad [oid].
Programma: Angel [herhaling]
Zender: Veronica
Tijdstip: 26-1-2004 22:10-23:00
Genre: Serie/soap
Inhoud: fantasy-serie
Angel wordt nog steeds geteisterd door flashbacks van zijn 150 jaar durende liefdesrelatie met Darla. Wanneer hij haar samen met Gunn weet op te sporen komt hij voor een moeilijke keuze te staan. Of hij moet haar zien sterven aan een ongeneselijke ziekte of hij maakt weer een vampier van haar en geeft haar hiermee het eeuwige leven
Titel aflevering: The trial
quote:het einde van deze aflevering vind ik zo goed!!
Op maandag 26 januari 2004 17:30 schreef Xurk het volgende:[..]
Deze kan ik me niet meer zo goed herinneren, alleen dat het meisje uiteindelijk toch doodging, zoals ze zei. Even vanavond weer kijken om mijn geheugen op te frissen...
[..]
quote:Helaas was dit de 3e keer al dat ik hem zag in een jaar..
Op dinsdag 27 januari 2004 14:07 schreef Ericjuh het volgende:[..]
het einde van deze aflevering vind ik zo goed!!
quote:dan heb je hem op de bbc gezien of niet??? hij is in nederland 'pas' voor de 2de keer op tv
Op dinsdag 27 januari 2004 14:49 schreef DJKoster het volgende:[..]
Helaas was dit de 3e keer al dat ik hem zag in een jaar..
En dat geldt ook voor de komende paar afleveringen..
quote:Juist, had geen zin om te wachten op Nederland..
Op woensdag 28 januari 2004 01:05 schreef Ericjuh het volgende:[..]
dan heb je hem op de bbc gezien of niet??? hij is in nederland 'pas' voor de 2de keer op tv
En ze gaan lekker verder met klooien:
quote:
Let op: De series Buffy en Angel verhuizen met ingang van 4 maart van de maandag naar de donderdag! Buffy zal om 20.30 uur te zien zijn, gevolgd door de nieuwe serie 'The OC' en vervolgens krijg je om 22.20 uur Angel te zien.
quote:Sjonge jonge....
Op woensdag 28 januari 2004 07:24 schreef DJKoster het volgende:[..]
Juist, had geen zin om te wachten op Nederland..
En ze gaan lekker verder met klooien:
[..]
De nieuwe afleveringen van Angel gaan ze toch wel in mei uitzenden?? .
---------
Leuke foto's van David en z'n gezin :
quote:Wat een rukkers zeg! Alsof er dan meer mensen gaan kijken
Let op: De series Buffy en Angel verhuizen met ingang van 4 maart van de maandag naar de donderdag! Buffy zal om 20.30 uur te zien zijn, gevolgd door de nieuwe serie 'The OC' en vervolgens krijg je om 22.20 uur Angel te zien.
Als ze het nou alleen van Net 5 naar Veronica verplaatst hadden, maar op dezelfde dag gehouden, dan was het vast nog wat geworden... Zo krijg je alleen maar dat ook vaste kijkers het vergeten te kijken.. ik ben nog steeds niet aan die maandag gewen
quote:Heb je nog tot 4 maart voor dan
Op donderdag 29 januari 2004 09:48 schreef Jape het volgende:
ik ben nog steeds niet aan die maandag gewen
Ik snap dat de kijkcijfers behoorlijk omlaag zijn gegaan.
quote:Ze weten ook niet wat ze willen daar..
Buffy binnenkort terug
Uit de kijkcijfers blijkt dat de herhalingen van Buffy op de maandagavond minder worden gewaardeerd dan we gehoopt hadden. Vandaar dat Buffy met ingang van 2 februari komt te vervallen. Wel zullen vanaf donderdag 4 maart nieuwe afleveringen van het slotseizoen van Buffy bij Veronica te zien zijn. De afleveringen die je in de tussentijd nog van ons tegoed hebt, zullen we tussen 24 februari en 4 maart, iedere werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur uitzenden, dus je hoeft uiteindelijk niets van de avonturen van 'The Vampire Slayer' te missen. En vanaf 4 maart zijn er dus bovendien weer wekelijks nieuwe afleveringen te zien.
quote:Wat een amateurs. Verwachten ze dan dat half Nederland kijkt als ze iedere twee weken een nieuw tijdstip uitproberen.
Op zondag 1 februari 2004 11:12 schreef DJKoster het volgende:[..]
Ze weten ook niet wat ze willen daar..
quote:Mja...de rsterend Buffy-afleveringen elke werkdag van 20.00 tot 20.30. Tuurlijk
Waarom kunnen de nederlandse commerciele tv-zender nou niet gewoon series per seizoen uitzoenden? Desnoods met enkele weken kerstvakantiepauze, maar niet zo dwars door elkaar heen! Dat frustreert de kijker, en dan zakken je kijkcijfers inderdaad wel hard...
Desalniettemin ben ik wel benieuwd naar de nieuwe afleveringen van zowel Buffy als Angel.
En dan nog vreemd vinden dat mensen zoveel downloaden...
En de zender ook niet, als ze denken een serie van 20.00 tot 20.30 uit te kunnen zenden.
Commerciele zenders.....
quote:ja hoe willen ze dat in godsnaam gaan doen?! Dat kan alleen als ze er dus flink in gaan zitten knippen!
Op maandag 2 februari 2004 12:49 schreef marsterretje het volgende:
Ok that does it.
Ik snap er geen hout meer van.En de zender ook niet, als ze denken een serie van 20.00 tot 20.30 uit te kunnen zenden.
Commerciele zenders.....
En dan durven ze nog te beweren dat we niks zullen missen!!!
dit is gewoon belachelijk tsssss van mij hoeft het niet meer
quote:www.watbenjedan.nl
Op maandag 2 februari 2004 13:07 schreef Takkembah het volgende:
Veronica een stelletje prutsersssss
quote:Maar daar komt het toch pas om 02.00 uur ofzo?
Op maandag 2 februari 2004 13:46 schreef Whiskers het volgende:
okeeeh, so much voor VeronicaPlan B: BBC2 vrijdagavond.
quote:je download de afleveringen gewoon... beeld kwaliteit vind ik ook nog stukken beter!!!
Op maandag 2 februari 2004 13:46 schreef Whiskers het volgende:
okeeeh, so much voor VeronicaPlan B: BBC2 vrijdagavond.
quote:Echt niet normaal meer.
Vinden ze het gek dat de kijkcijfers tegenvallen? De gemiddelde kijker had helemaal nog niet door dat buffy weer uitgezonden werd en op welke zender!
Nou ja, niet dat ik alle afleveringen niet al op mijn HD heb staan, maar dat neemt niet weg dat dit belachelijk is
In tvgidsonline staat 22:10 mijn vriend schreeuwt net naar bnoven dat het pas om 23:00 uur komt.....
WAT IS HET NOU???
quote:Donderdag 24 augustus 2014, om 05:13. Als de reclame niet uitloopt
Op maandag 2 februari 2004 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelaat komt Angel nou???In tvgidsonline staat 22:10 mijn vriend schreeuwt net naar bnoven dat het pas om 23:00 uur komt.....
WAT IS HET NOU???
WAAROM KLOOIEN ZE NOU VAN DIE TIJDEN?? stel je voor dat ik me video in had gesteld! Stelletje kneuzen daarzo!
EN buffy is ook al niet gekomen! Waarom niet???
quote:Kijkcijfers...
Op maandag 2 februari 2004 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
EN buffy is ook al niet gekomen! Waarom niet???
quote:dus ze gooien het gewoon van de buis??? Het is verdomme net begonnen! Moetten ze gewoon om half 9 gaan uitzenden.......
Op maandag 2 februari 2004 22:17 schreef DJKoster het volgende:[..]
Kijkcijfers...
Daar draait het allemaal om, die vleeskeuring heeft er blijkbaar meer..
(gelukkig heb ik seizoen al gezien, maar toch ik wilde nog een keer kijke!)
Ik vind dit echt ongelooflijk.
quote:Ja idd dat ook nog... ik keek op teletekst en er stond echt dat Angel nu te zien was.
Op maandag 2 februari 2004 22:19 schreef SuperSiem het volgende:
Ze voeren zo vaak wijzigingen door dat zelfs Veronica-teletekst het niet meer bij kan houden.Daar staat nog steeds Angel nu bezig zou moeten zijn.
Ik vind dit echt ongelooflijk.
Stelletje prutsers daarzo......snappen ze nu niet dat ze zo juist kijkers verliezen???
Hoe zou het toch komen dat er zoveel gedownload wordt?
SBS, zender der amateurs..
quote:Het komt weer terug.. (zie iets terug in dit topic..)
Op maandag 2 februari 2004 22:19 schreef charmed_angel het volgende:[..]
dus ze gooien het gewoon van de buis??? Het is verdomme net begonnen! Moetten ze gewoon om half 9 gaan uitzenden.......
(gelukkig heb ik seizoen al gezien, maar toch ik wilde nog een keer kijke!)
quote:Dat zal wel een vergissing zijn, dat kan gewoon niet..
Op maandag 2 februari 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
Het komt inderdaad terug maar dan gaan ze een serie van 50 minuten in 30 minuten uitzenden ...en daar gaat ook nog een reclame van af dus zien we nog maar 20 minuten in totaal
quote:11 uur volgens de nieuwste berichten..
Op maandag 2 februari 2004 22:30 schreef Ingrid19 het volgende:
Wie weet 100% zeker hoe laat Angel komt? Komt Angel nog wel?
Kan mn video wel weer anders programmeren.
Dan maak ik liever een statement door gewoon lekker niet te kijken en wel te downloaden.
[Dit bericht is gewijzigd door Odin83 op 02-02-2004 22:33]
quote:Belachelijk! En dan ook zeker reclame tussendoor!
Op maandag 2 februari 2004 22:32 schreef Odin83 het volgende:
Op de Veronica site staat dat Angel inderdaad een half uur gaat duren.Dan maak ik liever een statement door gewoon lekker niet te kijken en wel te downloaden.
quote:En Angel is nu op Veronica!
De afleveringen die je in de tussentijd nog van ons tegoed hebt, zullen we tussen 24 februari en 4 maart, iedere werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur uitzenden, dus je hoeft uiteindelijk niets van de avonturen van 'The Vampire Slayer' te missen.
quote:Ik denk dat ze daar wel op anticiperen
Op dinsdag 3 februari 2004 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
massaal klachtenemails naar Veronica sturen dan maar?
quote:Je gelooft toch niet echt dat ze die serie helemaal gaan uitzenden eh?
Op dinsdag 3 februari 2004 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
The OC uitgezonden gaat worden. Volgens mij is dat ook een uber vette serie.
Zal wel weer in stukjes en beetjes worden, en dat op verschillende tijden variërend van vroeg in de avond tot laat in de nacht natuurlijk.
En dan van de buis halen omdat de kijkcijfers niet goed waren...
quote:http://www.fox.com/oc/
Op dinsdag 3 februari 2004 03:42 schreef Notorious het volgende:
Waarover gaat the OC dan?
iig niet echt mijn ding zo te zien..
Toch maar es wat beter mijn huiswerk doen dan.
Maargoed dit is volslagen offtopic... Buffy en Angel moeten snel terug. en rap wat
quote:zo!
Beste mensen van veronica TV.Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig? Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: wat willen jullie nou met Buffy en Angel? Er wordt al maanden met deze twee series gestoeid qua uitzendtijd enzovoorts, en vervolgens wordt zelfs Buffy van de buis gehaald. De reden: te weinig kijkcijfers. Ik zal hier eens een overzicht geven:
September 2002 t/m januari 2003: Seizoen 6 van Buffy en seizoen 3 van Angel zijn te zien op woensdagavond op net5. Na afloop wordt aangekondigd dat de series in het najaar weer te zien zijn.
Plotseling wordt dan vanaf april (of ergens daar in de buurt, weet ik niet meer zeker) tóch verdergegaan met beide series, wel weer op woensdagavond. Dan komt na een paar weken de zomerstop en wordt er gezegd dat nog niet bekend is wanneer er weer verder wordt gegaan.
Totaal onverwachts gaat Veronica in oktober of november op zaterdagavond Angel uitzenden, Buffy blijft nog in de kast liggen.
Na een paar weken wordt het verplaatst naar de maandagavond op Veronica.
Met nog maar een paar afleveringen te gaan wordt er halverwege december gestopt met seizoen 4, er komen afleveringen van seizoen 2 voor in de plaats en Buffy begint met seizoen 7.
Vanaf maart worden beide series uitgezonden op donderdagavond en vanaf april/mei worden de resterende afleveringen van Angel uitgezondendaarbij komt dat de begintijden van de series zo onderhand elke week anders waren en dat Buffy dus sinds gister nog eens van de buis is gehaald. Fans en kijkers weten door de bomen het bos niet meer omdat er van alles wordt geprobeerd. Hoe kan je van de kijker verlangen dat ze kijken als er niet eens duidelijk wordt weergegeven wanneer de serie nou uitgezonden moet worden. Zelfs veronica teletext wist gisteren blijkbaar niets van de veranderingen, getuige het feit dat beide series gewoon nog op kwart over negen en kwart over tien stonden. Ik persoonlijk baal er van, omdat ik nog een aantal afleveringen moest bekijken en dat ik nu maar moet zien of ze uberhaupt wel worden uitgezonden.
Daarbij komt nog dit:
Buffy binnenkort terug
Uit de kijkcijfers blijkt dat de herhalingen van Buffy op de maandagavond minder worden gewaardeerd dan we gehoopt hadden. Vandaar dat Buffy met ingang van 2 februari komt te vervallen. Wel zullen vanaf donderdag 4 maart nieuwe afleveringen van het slotseizoen van Buffy bij Veronica te zien zijn. De afleveringen die je in de tussentijd nog van ons tegoed hebt, zullen we tussen 24 februari en 4 maart, iedere werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur uitzenden, dus je hoeft uiteindelijk niets van de avonturen van 'The Vampire Slayer' te missen. En vanaf 4 maart zijn er dus bovendien weer wekelijks nieuwe afleveringen te zien.Wat is hiervan de bedoeling? Dat er wordt geknipt? Dat er delen worden weggedaan of worden afgekapt? Ik vind het een beetje jammer dat er op deze manier redelijk laks wordt omgesprongen met de kijkers en dat uiteindelijk de kijkers er mee opgezadeld worden. Stuur Buffy en Angel maar weer naar Net5, aangezien de kijkcijfers daar voor beide serieus veeeeel hoger waren door de goede uitzendtijden en continuiteit van de afleveringen op die zender.
Groetjes Jerre de Feijter
quote:Go Jerruh!
Op dinsdag 3 februari 2004 11:33 schreef Jerruh het volgende:
Ik ben redelijk pissed en heb een klachtenmailtje gestuurd! klinkt vast overdreven, maar zoals er op deze manier met kijkers wordt omgegaan doe je niet als tv zender. Dit is het mailtje:
[..]zo!
. Ik heb trouwens gebruik gemaakt van een aantal posts hiero!
.
quote:Go Jerruh Go Jerruh!!
Ik ben redelijk pissed en heb een klachtenmailtje gestuurd! klinkt vast overdreven, maar zoals er op deze manier met kijkers wordt omgegaan doe je niet als tv zender. Dit is het mailtje:
[..]zo!
. Ik heb trouwens gebruik gemaakt van een aantal posts hiero!
.
quote:= de nieuwe Dawson's Creek
Op dinsdag 3 februari 2004 03:42 schreef Notorious het volgende:
Waarover gaat the OC dan?
quote:maar dan met meer drama enzo.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:32 schreef FierceDeity het volgende:[..]
= de nieuwe Dawson's Creek Beverly Hills 90210
quote:Bagger dus.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:41 schreef beaverhausen het volgende:[..]
maar dan met meer drama enzo.
quote:smaken verschillen.
Op dinsdag 3 februari 2004 12:41 schreef Odin83 het volgende:[..]
Bagger dus.
quote:Is geloof ik niet van Aaron Spelling maar wel van de producer van Charlie's Angels (de films dan hè)
Op dinsdag 3 februari 2004 15:33 schreef Notorious het volgende:
Goed mailtjuh. [afbeelding]Is OC dan een Aaron Spelling serie? Dan zal het wel de moeite waard zijn denk ik...
Jammer dat ze True Calling niet uitzenden. Die serie van Faith uit Buffy en Angel.
quote:Bekijk die site eens voordat je dit soort vragen stelt..
Op dinsdag 3 februari 2004 15:33 schreef Notorious het volgende:
Goed mailtjuh. [afbeelding]Is OC dan een Aaron Spelling serie? Dan zal het wel de moeite waard zijn denk ik...
quote:Er zijn natuurlijk andere manieren om dat te zien... net als The Simple Life
Op dinsdag 3 februari 2004 15:58 schreef Notorious het volgende:
Nou eerst een paar afleveringen kijken en dan beoordeel ik het wel.Jammer dat ze True Calling niet uitzenden. Die serie van Faith uit Buffy en Angel.
quote:Jij ook al? Deze is gisteravond bij mij de virtuele deur uitgegaan
zo!. Ik heb trouwens gebruik gemaakt van een aantal posts hiero!
.
quote:
Een goedenavond,
Tot mijn grote verbazing werd ik zojuist op de hoogte gebracht van het feit dat de populaire televisie-serie Buffy the Vampire Slayer opnieuw en onaangekondigd van het scherm is gehaald, met een cryptische mededeling die omschrijft dat de huidige herhalingen pas te zien zullen zijn vanaf 24 februari, en dan op een dagelijkse basis in plaats van een wekelijkse, waarna weer zal worden overgeschakeld op een wekelijkse periode, maar dan op een andere dag. Hierbij wordt een tijdstip vermeld van 20.00 uur tot 20.30 uur, wat een vrij knappe prestatie is, gezien afleveringen van deze serie toch ruim 42 minuten duren. Als reden wordt hiervoor opgegeven dat de kijkcijfers voor Buffy the Vampire Slayer op maandagavond niet goed genoeg zijn.
Op een Nederlands forum werd het volgende overzicht gepost van waar afleveringen van beide series het afgelopen jaar te zien zijn geweest: September 2002 t/m januari 2003: Seizoen 6 van Buffy en seizoen 3 van Angel zijn te zien op woensdagavond op net5. Na afloop wordt aangekondigd dat de series in het najaar weer te zien zijn. Plotseling wordt dan vanaf april (of ergens daar in de buurt, weet ik niet meer zeker) tóch verdergegaan met beide series, wel weer op woensdagavond. Dan komt na een paar weken de zomerstop en wordt er gezegd dat nog niet bekend is wanneer er weer verder wordt gegaan. Totaal onverwachts gaat Veronica in oktober of november op zaterdagavond Angel uitzenden, Buffy blijft nog in de kast liggen. Na een paar weken wordt het verplaatst naar de maandagavond op Veronica. Met nog maar een paar afleveringen te gaan wordt er halverwege december gestopt met seizoen 4, er komen afleveringen van seizoen 2 voor in de plaats en Buffy begint met seizoen 7. Vanaf maart worden beide series uitgezonden op donderdagavond en vanaf april/mei worden de resterende afleveringen van Angel uitgezonden.
Ik vind het op zich al vrij frappant dat series zo vaak van zender en tijdstip kunnen wisselen, en dan ook nog eens in een compleet niet-chronologische volgorde worden uitgezonden - en dat allemaal zonder aankondigingen -, maar dat men dan verbaasd reageert op het feit dat kijkcijfers achterblijven gaat mij boven mijn verstand. Hoe jullie kunnen verwachten dat kijkers ook maar enigszins kunnen volgen wanneer er series worden uitgezonden, waar ze worden uitgezonden en wat er precies wordt uitgezonden, wanneer de personen achter een televisie-station zelf geen enkel idee lijken te hebben? En als slagroom op de taart, wordt er dan ook nog eens voor een nog verwarrender paniek-oplossing gekozen door afleveringen - opnieuw onaangekondigd - uit te stellen tot eind februari, deze dan ineens op dagelijkse basis uit te gaan zenden, om vervolgens op weer een andere dag dan tot nu toe aan de orde is geweest, weer op een wekelijks ritme over te schakelen, met nog een derde televisie-serie die niets met Buffy of Angel te maken heeft, er tussendoor.
Met geen enkele mogelijkheid kan ik begrijpen welke gedachtengang er gevolgd wordt door de Veronica-redactie. Dit soort paniekvoetbal, in combinatie met een groot gebrek aan informatievoorziening en last-minute-wijzigingen heeft mijn vertrouwen in jullie televisie-station ernstig beschadigd, en heeft niets, maar dan ook niets met enige vorm van professionaliteit te maken.
Met vriendelijke groet,
quote:Was mijn overzichtje toch nog ergens goed voor.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:34 schreef Leshy het volgende:[..]
Jij ook al? Deze is gisteravond bij mij de virtuele deur uitgegaan
[..]
quote:Leshy, is het goed als ik je email kopieer en ook naar Veronica mail?
[..]
quote:Ga je gang. Voor deze idiote acties van Veronica verdienen ze elke klacht die ze maar kunnen krijgen.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:45 schreef beaverhausen het volgende:
Leshy, is het goed als ik je email kopieer en ook naar Veronica mail?
quote:dit kreeg ik binnen als antwoord op mailtje...
Beste Jerre,Bedankt voor je mail. Uit de kijkcijfers blijkt dat de herhalingen van Buffy op de maandagavond minder worden gewaardeerd dan we gehoopt hadden. Vandaar dat Buffy met ingang van 2 februari komt te vervallen. Wel zullen vanaf donderdag 4 maart nieuwe afleveringen van het slotseizoen van Buffy bij Veronica te zien zijn. De afleveringen die je in de tussentijd nog van ons tegoed hebt, zullen we tussen 24 februari en 4 maart, iedere werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur uitzenden, dus je hoeft uiteindelijk niets van de avonturen van 'The Vampire Slayer' te missen. En vanaf 4 maart zijn er dus bovendien weer wekelijks nieuwe afleveringen te zien.
Verder verhuist Buffy (en Angel) dus met ingang van 4 maart van de maandag naar de donderdag. Buffy zal om 20.30 uur te zien zijn, gevolgd door de nieuwe serie 'The OC' en vervolgens krijg je om 22.20 uur Angel te zien.
Met vriendelijke groet,Kris Keijser
Communicatieafdeling
SBS Broadcasting B.V.
quote:Stuur dan niks terug.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
dit kreeg ik binnen als antwoord op mailtje...
nota bene stond dit zelf in me mailtje....
zucht..
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
dit kreeg ik binnen als antwoord op mailtje...
nota bene stond dit zelf in me mailtje....
zucht..
quote:neen. vragen@veronicatv.nl
Op dinsdag 3 februari 2004 19:01 schreef Ingrid19 het volgende:
Is het emailadres info@veronica.nl?
Ik kan de site niet openen nml.
Ik ga vrolijk alles downloaden...tis goed met ze
quote:Dan hun antwoord:
Beste,Vanavond weer een hele nieuwe opzet met Buffy en Angel op Veronica. Buffy vanaf het begin van seizoen 7, dit zijn natuurlijk herhalingen, maar dat kan ik nog wel begrijpen. Maar waarom Angel vanaf seizoen 2, aflevering 6? Dat slaat toch nergens op? Op deze manier lopen Buffy en Angel dus NIET synchroon wat volgens mij wel de bedoeling was van deze vage actie.
Sowieso is die hele actie redelijk nutteloos aangezien dit het laatste seizoen van Buffy is. Als er nou nog 3 seizoenen van Buffy volgden dan snap ik dat er moeite gedaan wordt om de seizoenen synchroon te laten lopen maar zo het is amper de moeite waard.
Ook vind ik het erg storend dat seizoen 4 van Angel zomaar tegen het einde afgekapt wordt. Min of meer hetzelfde wordt gedaan op Net5 met Charmed. De eerste aflevering van seizoen 6 wordt uitgezonden en dan staat het ook ineens, zonder enige aankondiging, stil.
Op een van de grootste forums van NL, namelijk het Fok-forum, is er veel irritatie over deze acties van de diverse zenders. Men is massaal aan het downloaden geslagen omdat dat de enige manier is om een serie normaal te kunnen volgens tegenwoordig. En ik geef ze ook helemaal gelijk.
Buffy en Angel zijn populaire series met een groot aantal trouwe kijkers en deze actie kost jullie simpelweg jullie kijkers. Plus wordt zo ook ernstig het idee gewekt dat men zomaar wat afleveringen uit de kast op tv gooit zonder maar te kijken naar de volgorde. Het feit dat het Veronica-blad dan ook nog eens vrolijk aankondigt dat Veronica seizoen 8 van Buffy uit gaat zenden (terwijl dit seizoen niet bestaat en ook nooit zal bestaan) bewijst dit nogmaals.
Graag een serieus antwoord en niet een of ander standaard marketingverhaal. Als dit niet het juiste adres is voor dit soort klachten hoor ik graag het juiste adres.
Met vriendelijke groet,
Anahka
quote:Mijn antwoord daarop:
Bedankt voor je mail. Veronica zal vanaf maart nieuwe afleveringen van Buffy gaan uitzenden, en vanaf 19 april nieuwe afleveringen van de serie Angel uitzenden.Met vriendelijke groet,
Kris Keijser
Communicatieafdeling
SBS Broadcasting B.V.
quote:En hun "antwoord":
Beste,Bedankt voor de vriendelijke reactie. Jammer dat het geen antwoord is op mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
Anahka
quote:Ik heb maar niet de moeite genomen om daar nog op te reageren. Lezen kunnen ze blijkbaar niet daar
Vriendelijk bedankt voor uw mail.Wij zijn helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen gezien de grote hoeveelheid mail die wij dagelijks ontvangen. Wij verwijzen u voor de FAQ naar: http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2078,00.html
quote:dat 'antwoord' is ook het enige wat ik heb gekregen
Op woensdag 4 februari 2004 17:47 schreef Anahka2309 het volgende:
[...]
En hun "antwoord":
[..]Ik heb maar niet de moeite genomen om daar nog op te reageren. Lezen kunnen ze blijkbaar niet daar
quote:Ik vond het meer zielig dan beledigend eigenlijk. Eerst een trieste poging om antwoord te geven en als het dan te moeilijk wordt komt er zo'n standaard-auto-reply antwoord terug.
Op woensdag 4 februari 2004 18:25 schreef beaverhausen het volgende:[..]
dat 'antwoord' is ook het enige wat ik heb gekregen
quote:Eej...die brief is goed..... Vind je t goed als ik deze leen en die malloten bij Veronica nogmaals lastig ga vallen? Ik had al eerder een mail aan ze gestuurd (zie hierboven) maar die was te moeilijk voor ze denk ik....
[..]
quote:Ze hebben het nu al zo druk dat je geen antwoord krijgt.
Op woensdag 4 februari 2004 18:44 schreef Notorious het volgende:
Gewoon met z'n allen mailen zodat het overbelast word!
quote:
Wij zijn helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen gezien de grote hoeveelheid mail die wij dagelijks ontvangen.
quote:Ja ik was pissig toen ik t mailtje typte
Beste,Ik heb hieronder even de eerdere mails geplaatst om de "voorgeschiedenis" duidelijk te maken.
Destijds vond ik de hele situatie met de series Buffy en Angel al belachelijk maar tot mijn grote verbazing hebben jullie het nu voor elkaar om het allemaal nog erger te maken. Een overzicht:
- September 2002 t/m januari 2003: Seizoen 6 van Buffy en seizoen 3 van Angel zijn te zien op woensdagavond op Net5. Na afloop wordt aangekondigd dat de series in het najaar weer te zien zijn. Plotseling wordt dan vanaf april tóch verdergegaan met beide series, wel weer op woensdagavond. Dan komt na een paar weken de zomerstop en wordt er gezegd dat nog niet bekend is wanneer er weer verder wordt gegaan.
- Totaal onverwacht gaat Veronica in oktober of november op zaterdagavond Angel uitzenden, Buffy blijft nog in de kast liggen. Na een paar weken wordt het verplaatst naar de maandagavond op Veronica.
- Met nog maar een paar afleveringen Angel te gaan wordt er halverwege december gestopt met seizoen 4, er komen afleveringen van seizoen 2 en Buffy begint met seizoen 7. Dit alles om zogenaamd de beide series chronologisch synchroon te laten lopen; wat grote onzin is aangezien Angel met aflevering 6 (ofzo) begint. Tellen is blijkbaar erg lastig voor sommige mensen.
- Mededeling van Veronica: Vanaf maart worden beide series uitgezonden op donderdagavond en vanaf april/mei worden de resterende afleveringen van Angel uitgezonden.
- Recente mededeling van Veronica: "Uit de kijkcijfers blijkt dat de herhalingen van Buffy op de maandagavond minder worden gewaardeerd dan we gehoopt hadden. Vandaar dat Buffy met ingang van 2 februari komt te vervallen. Wel zullen vanaf donderdag 4 maart nieuwe afleveringen van het slotseizoen van Buffy bij Veronica te zien zijn. De afleveringen die je in de tussentijd nog van ons tegoed hebt, zullen we tussen 24 februari en 4 maart, iedere werkdag tussen 20.00 en 20.30 uur uitzenden, dus je hoeft uiteindelijk niets van de avonturen van 'The Vampire Slayer' te missen. En vanaf 4 maart zijn er dus bovendien weer wekelijks nieuwe afleveringen te zien."
En jullie vinden het gek dat de kijkcijfers tegenvallen? Als kijker moet je zo'n beetje 24 uur per dag voor de tv zitten wil je Buffy en Angel een beetje kunnen volgen!!! De begintijden zijn elke week anders, sterker nog de uitzenddag is om de paar weken anders. Chronologie kunnen jullie al helemaal niet aanhouden en een serie tot aan het einde uitzenden is uit den boze.
Net5 deed het destijds VEEL beter; Charmed, Buffy en Angel na elkaar op woensdagavond. Ze kregen het ook voor elkaar om de uitzendingen elke week op dezelfde tijd en zelfs op dezelfde dag uit te zenden. Maar hier stopt het niet mee, ze hebben zelfs (hou je vast) de series helemaal uitgezonden!!! We hebben toen een serie van aflevering 1 tot en met aflevering 22 gewoon normaal kunnen volgen. Dit alles dus zonder vage wijzigingen, vreemde schema's en cryptische uitleg over het hoe en wat.
Ik kan er niet met mijn verstand bij dat de redactie zo omgaat met een aantal zeer populaire series. En dan hebben ze ook nog het lef om dat alles te gooien op de tegenvallende kijkcijfers... Iedereen heeft door al die onzin van jullie van pure ellende de series op dvd gekocht of gedownload van internet.
Zoals hieronder te zien is is de vorige discussie redelijk abrupt afgekapt zodra het te moeilijk werd voor de medewerker in kwestie. Ze hebben wel tijd om een dom standaard antwoord te geven maar zodra er echt nagedacht moet worden heeft men ineens geen tijd meer gezien de grote hoeveelheid mail (klachten waarschijnlijk) die dan ineens binnenkomt. Als op bovenstaande mail geen normaal antwoord gegeven kan worden mail me maar niet terug. Ik heb de hoop wat betreft Veronica opgegeven; is vaker voorgekomen de laatste periode als ik het nieuws moet geloven.
Met vriendelijke groet,
Anahka
Ow...en wat komt er binnen seconden nadat het mailtje verstuurd is:
quote:Ze hebben ook echt moeite gedaan om het te lezen blijkt....
Vriendelijk bedankt voor uw mail.Wij zijn helaas niet in staat iedereen een persoonlijk antwoord te sturen gezien de grote hoeveelheid mail die wij dagelijks ontvangen. Wij verwijzen u voor de FAQ naar: http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2078,00.html
quote:Denk niet dat ik nou nog antwoord krijg maar dat zal me een zorg zijn verder
Goh....mijn mail verstuurd om 19:09:02 en onderstaand antwoord is om 19:09:17 binnen. Er wordt echt moeite gedaan om de vraag zo goed mogelijk te beantwoorden blijkt.Tip: stel de auto-mailer in met 2 dagen vertraging; dat lijkt het tenminste alsof jullie er een beetje moeite voor doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Anahka2309 op 04-02-2004 19:29]
quote:hahah lol!!
Goh....mijn mail verstuurd om 19:09:02 en onderstaand antwoord is om 19:09:17 binnen. Er wordt echt moeite gedaan om de vraag zo goed mogelijk te beantwoorden blijkt.
Tip: stel de auto-mailer in met 2 dagen vertraging; dat lijkt het tenminste alsof jullie er een beetje moeite voor doen.
maar het is idd wel een snelle reactie
quote:The OC is dit jaar een van dé publiekstrekkers van FOX in tegenstelling tot hun andere programma's..
Op maandag 9 februari 2004 17:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Voor zover ik gelezen heb heeft FoxTV (USA) de serie The OC al na 3 afleveringen uit de programmering gehaald omdat het niet goed genoeg bekeken werd. SBS (wo veronica) kennende zullen Buffy en Angel ook gelijk van de zender verdwijnen
En als ze het al na 3 afleveringen uit hun programmering hebben gehaald hoe komt het dan dat ik (en met mij anderen) al zo'n 16/17 afleveringen heb gezien?
Volgens de gids komt het wel, maar volgens mij komen er ook 2 afleveringen Enterprise. En dat staat dan weer niet in de gids...
quote:op tvgidsonline.nl staat dat Buffy niet komt.
Op maandag 9 februari 2004 19:13 schreef Anahka2309 het volgende:
Hoe zit het nou met Buffy? Komt het nou wel of niet vanavond....ik ben de draad ff kwijt.Volgens de gids komt het wel, maar volgens mij komen er ook 2 afleveringen Enterprise. En dat staat dan weer niet in de gids...
quote:Ok.....dan klopt ironisch genoeg de Veronica-gids niet. No surprise there.....
Op maandag 9 februari 2004 19:28 schreef charmed_angel het volgende:[..]
op tvgidsonline.nl staat dat Buffy niet komt.
Trouwens, krijg de neigingen om het verkeerdegebouw van SBS/NET5/Veronica binnen te lopen, iedereen te gijzelen en dan mijzelf van kant maken.
quote:Vorige week is ook gewoon Angel geweest hoor.....ik snap jou even niet
Op maandag 9 februari 2004 21:25 schreef Dizer het volgende:
Uuh nu vat ik het niet meer hoor!! Opeens is Angel weer terug op de buis vanavond. Gaat gewoon door met het vorige seizoen!!
Volgens m'n TV-gids is Angel nu op, mijn TV denkt er helaas anders over.
Hopelijk komt de DVD snel uit, want d'is niks.
Waarom is Angel niet gewoon op de BBC? Die zijn tenminste vrij conseuent als ze iets uitzenden.
Bij Veronica is er geen touw meer aan vast te knopen. Ik ga ook maar een klaagmailtje sturen (helpt vast ook niet, maar een mens moet toch wat).
(wórdt het ook uitgezonden?)
quote:Als ik de verschillende bronnen bekijk is de meerderheid voor een dubbele aflevering om 22:17
Op maandag 16 februari 2004 20:00 schreef DePeer het volgende:
En.. hoe laat gaat het vandaag worden uitgezonden?(wórdt het ook uitgezonden?)
quote:Maar die
Op maandag 16 februari 2004 23:30 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik snap er ook geen zak meer van hoor.
Nu inneens weer een dubbele Angel, al een paar weken geen teken vam Buffy kunnen ontdekken.
Ze zijn weer lekker bezig!
Eikels
quote:Dat was helemaal niet lief, het waren zoals gewoonlijk herhalingen.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:21 schreef Marble het volgende:[..]
Maar die
dubbele Angel
was dan wel weer erg lief van ze. Ik ontdekte het pas vlak van tevoren dat er een dubbele aflevering kwam, dus het voelde net als een cadeautje.
Buffy op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 20:00 tot 20:30; erg knap aangezien een aflevering volgens mij toch minstens 45 minuten duurt. Als we van die 30 minuten de gebruikelijke 5 minuten reclame afhalen zijn er 25 over...
Angel komt op donderdag van 21:30 tot 22:20; iets realistischere tijdsduur.
Nu is het afwachten of het ook daadwerkelijk uitgezonden wordt en dan begint volgende week de zoektocht opnieuw....
Ik stel voor dat degenen die nog niet gemaild hebben naar Veronica dit alsnog even doen Er staan genoeg voorbeelden in dit topic
quote:Wat de @#*&^@&^#@%^#^&^@#&^@
Op dinsdag 17 februari 2004 20:32 schreef Anahka2309 het volgende:
Buffy op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 20:00 tot 20:30; erg knap aangezien een aflevering volgens mij toch minstens 45 minuten duurt. Als we van die 30 minuten de gebruikelijke 5 minuten reclame afhalen zijn er 25 over...![]()
quote:Mooi verwoord
Op dinsdag 17 februari 2004 20:34 schreef Leshy het volgende:[..]
Wat de @#*&^@&^#@%^#^&^@#&^@
quote:Dank je. Ik heb er erg mijn best op gedaan
Op dinsdag 17 februari 2004 20:50 schreef Anahka2309 het volgende:
Mooi verwoord
Mag ik overigens vragen: Die 2309 in je username, willekeurig, of geboortedatum?
quote:Nee, dan beginnen ze weer met de zomerstop..
Op dinsdag 17 februari 2004 11:47 schreef Diacard het volgende:
dan gaan ze na een maand toch weer herhalingen uitzenden.
het blijven klootviolen daarzo
quote:Haha, Veronica wint hiermee de Award voor Creatiefste Programmering wel.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
er staat op de veronica website aangegeven dat ze vanaf de 24e februari HALVE buffy uitzendingen gaan uitzenden. in 2en hakken dus. Een hele aflevering is, wat, 44 minuten of iets in die regionen?
/ 2 = 22 minuten + 5 minuten reclame = 27 minuten. Byzonder boeiend rekensommetje, ik weet het.het blijven klootviolen daarzo
quote:Geboortedatum.....alleen Anahka kon nie ofzo
Op dinsdag 17 februari 2004 20:53 schreef Leshy het volgende:[..]
Dank je. Ik heb er erg mijn best op gedaan
Mag ik overigens vragen: Die 2309 in je username, willekeurig, of geboortedatum?
Wel compleet idioot dat ze afleverigen in 2en gaan hakken...zend het dan gewoon niet uit.
quote:En weer iemand gevonden op Fok! met dezelfde geboortedag
Op dinsdag 17 februari 2004 23:25 schreef Anahka2309 het volgende:
Geboortedatum.....alleen Anahka kon nie ofzo
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:32 schreef Anahka2309 het volgende:
Volgens de nieuwe Veronica-gids is het nu als volgt:Buffy op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 20:00 tot 20:30; erg knap aangezien een aflevering volgens mij toch minstens 45 minuten duurt. Als we van die 30 minuten de gebruikelijke 5 minuten reclame afhalen zijn er 25 over...
![]()
Dat zal echt veel kijkers trekken
Ik hoop dat Charmed nooit naar Veronica gaat
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:26 schreef Leshy het volgende:[..]
En weer iemand gevonden op Fok! met dezelfde geboortedag
Het zal mij benieuwen of ze zich daar aan houden want Veronica maakt er een teringbende van, maar bedankt in ieder geval!quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:18 schreef Ajaxfan het volgende:
Vanaf volgende week donderdag nieuwe afleveringen van Buffy volgens de reclames op Veronica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me plots weer zo oya lele
Volgens Joss Whedon is Full-screen (4:3) DE manier om Buffy te kijken, zo heeft hij het bedoelt.quote:Ook jammer vind ik dat ze Buffy op 4:3 uitzenden, terwijl het wel op 16:9 is gefilmd.
Vreemd genoeg zenden ze Enterprise (zag ik toevallig) dan wel weer op 16:9 uit.
Waarom Buffy dan niet?
hey schatje sinds wanneer heb jij je afhankelijk gemaakt van de programmeringskunsten van Veronica en ben je gestopt met downloaden?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:01 schreef schatje het volgende:
En nieuwe afleveringen van Angel?? Waneer??
Ook toevallig. Ik heb net 5x15 binnen gehaald. Idd een tijd geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
hey schatje sinds wanneer heb jij je afhankelijk gemaakt van de programmeringskunsten van Veronica en ben je gestopt met downloaden?
Ik heb wel een aantal maal een compleet seizoen in een weekend gekekenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oei, dan begin je ook wel met een heeele goede aflevering
Opzich wel een hele goede aflevering trouwens om in te stappen voor de rest van het seizoen.
Maar beter is natuurlijk om bij 5x01 te beginnen en gewoon dan chronologisch verder kijken
kan je alsnog doen trouwens.. ik heb op saaie dagen ook weleens 8 afleveringen per dag gekeken toen ik seizoen 6 en seizoen 3 van buffy en angel ging inhalen
Buffy is een beetje een vreemd verhaal: Vanaf seizoen 2 is het opgenomen in breedbeeld, maar het is altijd de bedoeling geweest om het uit te zenden in fullscreen 4:3-formaat. Om een of andere reden zijn er vanaf seizoen 4 toch dvd's in breedbeeld verschenen, maar in de VS juist weer niet. Ik vind Buffy in breedbeeld juist mooi, maar goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:53 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het dan wel vreemd dat al mijn DVD-boxsetjes van Buffy en Angel in 16:9 zijn. Alleen serie 1 (en misschien 2) van Buffy zijn in 4:3.
Het is in 16:9 gefilmd en volgens mij heeft Joss juist gezegd dat het bedoeld was in 16:9.
Oftewel: je zit ernaast. Als 'ie bedoeld heef tom het in 4:3 te filmen, had 'ie het vast niet op 16:9 opgenomen![]()
Kwam ik toevallig tegen op de SBS FAQ toen ik informatie zocht over de uitzendingen van Smallville:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:01 schreef schatje het volgende:
En nieuwe afleveringen van Angel?? Waneer??
quote:Hoe zit het nou met de serie Angel? Wanneer en hoe laat wordt deze serie uitgezonden?
Het is nog niet bekend wanneer de nog niet eerder uitgezonden afleveringen van het vierde seizoen van Angel uitgezonden gaan worden. Momenteel herhalen we wel nog afleveringen van het tweede seizoen, vanaf 7 maart elke zondag rond 0.00 uur.
wtf? Betekent dit dat ze bij Veronica het briljante idee om de laatste paar S4 afleveringen van Angel ergens in april te gaan uitzenden weer is geschrapt??! nou %#$^%#%^#$ zegquote:Hoe zit het nou met de serie Angel? Wanneer en hoe laat wordt deze serie uitgezonden?
Het is nog niet bekend wanneer de nog niet eerder uitgezonden afleveringen van het vierde seizoen van Angel uitgezonden gaan worden. Momenteel herhalen we wel nog afleveringen van het tweede seizoen, vanaf 7 maart elke zondag rond 0.00 uur.
Duh, de laatste halve en de eerste nieuwe hele natuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:44 schreef WheeleE het volgende:
Veronica 20:00-21:15 Buffy the vampire slayer
Hmm....wat zouden ze hier mee bedoelen? 1 hele aflevering of een halve en een hele?
De video maar ruim programmeren lijkt me...
haal dat duh en dat natuurlijk maar weg bij je weet nooit met veronica..quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:14 schreef Fusion het volgende:
[..]
Duh, de laatste halve en de eerste nieuwe hele natuurlijk.
of ze zenden de afleveringen uit op een tijdstip dat nergens op slaat of ik weet nergens wat van af....quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:34 schreef schatje het volgende:
Angel seizoen 5 zal wel worden uitgezonden als we bejaard zijn ofzo.
4X17 volgens mij.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
Niemand die mij kan vertellen welke Angel aflevering van S4 als laatste is uitgezonden?
Maak me ff lekker ...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:16 schreef FallenAngel666 het volgende:
Aardige aflevering, eindelijk hebben ze door wat er met Spike aan de hand is duh...
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:52 schreef dice het volgende:
ik weet dat het eik niet mag, maar kan iemand me wijzen waar ik de aflevering van vanavond kan vinden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
nahh ze mogen het wel op een andere dag doen.. maar dan moeten ze het gewoon goed aangeven.. niet zoals dat gezeur wat ze nu doen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Ze hadden het gewoon op maandag moeten laten. Dan al dat gegooi met data zoals nu. Kost alleen maar kijkers omdat niemand het meer vertrouwt.
quote:Laat ik beginnen met onze excuses voor de onduidelijkheid van de laatste tijd aan te bieden.
Door een aantal wijzigingen in het uitzendschema van Veronica was het helaas niet te vermijden dat ook de series Buffy en Angel van uitzendtijd moesten wijzigen.
Inmiddels is de achterstand wat Buffy betreft weer ingelopen en is de serie weer wekelijks op een vaste avond, donderdag, om 20.30 uur te zien. We zullen in de periode tussen nu en eind mei alle nog niet eerder in Nederland uitgezonden afleveringen uitzenden.
Wat Angel betreft zenden we tot en met 25 april, iedere zaterdagavond omstreeks 23.30 uur de rest van seizoen 2 uit. Nieuwe afleveringen van Angel staan in de planning voor najaar 2004.
Ik hoop je hiermee wat houvast te hebben gegeven en nogmaals excuses voor de onduidelijkheid.
Ik durf er best wat op in te zetten dat die ergens midden in de zomervakantie in een week op vijf werkdagen na middernacht worden afgeraffeld, zonder verdere aankondiging.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
Nieuwe Angel afleveringen in het NAJAAR??!??!?!?! GLOEIENDE GLOEIENDE![]()
![]()
![]()
Dus de laatste 5 eps van Seizoen 4 komen pas September ofzo. Grmpf. Kut Veronica.
No al het gerommel wat ze tot nu toe hebben laten zien, zou dat me erg verbazen, maar het qou wel erg leuk zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 20:04 schreef SuperSiem het volgende:
Maar aan de andere kant zouden ze het natuurlijk ook netjes kunnen doen en meteen erna heel seizoen 5 op een vast tijdstip kunnen uitzenden.
Dat is de grootse kolder wat je nu zegt. Op Net5 scoorde het juist heel goed, half miljoen kijkers gemiddeld. Totdat het naar Veronica verhuisdequote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Tsja. Buffy en Angel slaan totaal niet aan in NL helaas. Het is meer nachtvulling voor zenders als NET5 en Veronica. Vandaar de rare uitzendtijden en compleet absurde uitzend-volgorde.
Dat lijkt mij toch redelijk stug Hertog_Martinquote:Op dinsdag 9 maart 2004 07:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja man
Percentage nederlanders dat buffy en angel kijkt is hoger dan dat in amerika. En gelijk aan engeland
Waarom zou dat niet kunnen? Het Amerikaanse tv-station dat Angel uitzendt kan het waarschijnlijk geen klap interesseren dat er in Nederland relatief meer mensen kijken. En als het ze al interesseert, dan is dat waarschijnlijk nog geen reden om het te cancellen. Er keken (even uit mijn hoofd) zo'n 4 tot 5 miljoen mensen naar Buffy en Angel in de VS, dat is best behoorlijk, want de kijkers zijn denk ik best een interessante, specifieke doelgroep voor adverteerders.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch redelijk stug Hertog_MartinDan had het nog niet eens een half seizoen uitgezonden geweest in de USA. Oftewel dan was Angel 4,5 seizoen geleden al gecancelled geweest
CDWOW EUR 85.95quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:52 schreef wolfrolf het volgende:
DVD fanatiekelingen:
http://members.home.nl/dvdnews/zangel4uk.htm
4e seizoen Angel op DVD in 16:9 met NLO. 92,50 Euro Incl verzendkosten.
Ik heb al vaker bij deze persoon bestellingen gedaan en is 100% betrouwbaar
Ik ga eigenlijk vrijwel zeker bestellen enzo...(het 4e seizoen HEERST en Veronica zijn klootzakken) Mits jullie misschien argumenten hebben waarom niet ^_^
Daar heb je toch een credit card voor nodig? Die heb ik namelijk niet ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:56 schreef schatje het volgende:
[..]
CDWOW EUR 85.95.
Hier staat wel zo'n lijstje, is alleen tot halverwege seizoen 5 en 2 voor respectievelijk Buffy en Angel bijgehouden, maar de meeste crossovers heb je dan toch al gehad.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:59 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Heeft trouwens iemand een lijstje van welke Buffy-episode bij welke Angel-episode "hoort"? Had dat lijstje wel een keer gezien, maar ik kan het niet vinden.
Mja dat vroeg ik me ook af....wellicht gered door die potential Slayers?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:02 schreef FallenAngel666 het volgende:
Hoe is Giles levend weg gekomen?
Vorige aflevering stond ie op het punt om onthoofd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |