abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:49:54 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17499818
Ik weet dat er ergens zo een topic rondloopt maar ben al een half uur bezig met zoeken en kan hem niet vinden. Sorry Mods..

Ok, ik word er niet goed van!! Klote KUT veronica!!
Ze doen telkens iets anders met de tijden! Echt alsof het een spelletje is.
Een vriendin van me en ik zijn zo boos dus dan maar een boze e-mail gestuurd!!
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Allereerst willen we jullie erg bedanken voor het uitzenden van heel veel leuke programma’s zoals Buffy, Angel en Monk. Alleen zitten wij en waarschijnlijk met ons vele anderen toch met een klacht. Namelijk uw programmering.

Om eerlijk te zijn maakt u er aardig een zootje van. Inmiddels zijn Buffy en Angel minstens 10 keer van uitzendtijd veranderd. En dan hebben we het nog niet eens over het aantal keren dat u het kennelijk niet erg vind om het seizoen of halverwege, of met het eind inzicht van nog maar 3 afleveringen gewoon het uitzenden te staken. Dit is voor de fans niet echt prettig.
En Veronica maakt zich hiermee ook niet bepaald populair. Tevens wordt weer begonnen aan herhalingen, Net5 heeft het al flink herhaald en nu begint Veronica ook weer. Voor Buffy was dit nog wel een beetje te begrijpen. Na een hele lange tussenpauze begint u weer aan het begin van het laatste seizoen zodat iedereen zijn geheugen weer kon opfrissen. Dat was op zich zeer netjes. Maar plots was besloten om Buffy weer eens van de maandag af te halen en naar een veel latere periode te verhuizen voor op de donderdag. Dan weer worden de afleveringen GEHALVEERD en iedere doordeweekse dag uitgezonden om 20.00uur. Niet echt een perfecte timing gezien 50% van de tv-kijkers naar GTST kijkt en de andere helft het Nieuws volgt. En een aflevering halveren?? Mag ik aanraden om degene die dat bedacht heeft onmiddellijk te ontslaan.

Angel blijft gelukkig op de buis maar met herhalingen waarschijnlijk om de nieuwe afleveringen ooit nog eens tegelijk te laten lopen met de nieuwe afleveringen met Buffy. Dat was waarschijnlijk de bedoeling maar zoals ik het nu zie heb ik het gevoel dat dit nooit zal lukken. Dit omdat Buffy in het laatste seizoen zit en Angel in seizoen 3 van 5 zit. Succes hiermee.

Nog een voorbeeld is nu met Monk. De serie is opeens zonder waarschuwing op tv of na het eindigen van het programma van afgelopen week opeens verhuisd naar de maandag. Weer heel erg duidelijk. En weer een verhuizing. Dit is de zoveelste keer met het zoveelste programma. Op dit moment zie ik ook dat jullie dat hebben gedaan met Nip/Tuk. Ook een verhuizing. Wanneer gaat dit stoppen en kunnen we eindelijk genieten van een normale programmering? Of moeten we elke dag jullie in de gaten houden of er alweer iets is veranderd? Alsof wij niks beters te doen hebben.

Verder is het ons opgevallen dat op forums, Chat rooms en fansites van bovengenoemde series, iedereen graag weer de oude programmering terug wil hebben. Dit betekent dat op een doordeweekse avond Charmed, Buffy en Angel van half 9 tot half 12 uitgezonden wordt. En kom op, jullie weten heel goed dat het de afgelopen jaren op die manier perfect ging zonder enige klachten hierover. Waarom al deze nutteloze veranderingen? Het is allemaal begonnen sinds we weer Veronica hebben. Laat alles weer terug gaan naar NET5 waar het hoort, dat zal de kijkcijfers ook goed doen!

Wij zijn erg teleurgesteld in jullie zenders en helemaal teleurgesteld in de e-mails die we normaal terug krijgen na het stellen van vragen aan jullie.Wij hopen spoedig een normale reactie te vernemen.

Alvast bedankt,
De nu nog vaste kijkers SBS6, NET5 en Veronica
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:52:37 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_17499861
Leuk, je persoonsgegevens op een forum zetten.
  Donald Duck held donderdag 4 maart 2004 @ 18:54:09 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17499878
Anders zet je je adres er bij

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 04-03-2004 18:54:40 (3.1415) ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:54:49 #4
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17499891

Oops!!
  Donald Duck held donderdag 4 maart 2004 @ 18:56:12 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17499913
Erg irritant ja, ook toen Veronica nog in de HMG zat veranderden ze constant de uitzendtijden en werden series zomaar niet meer uitgezonden. Niet erg kijkersvriedelijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:01:14 #6
22273 Dizer
Save the beard!
pi_17499980
Het is echt niet leuk meer!! Inmiddels zo vaak veranderd dat je er echt dood mee wordt gegooid. Herhalingen heb ik inmiddels al 1000x gezien!!
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:17:20 #7
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_17500225
Veronica begrijpt waarschijnlijk niet dat het juist dit soort dingen zijn waardoor veronica nog steeds als een V8-aftreksel overkomt. Erg dom want ze hebben goede programma's en ze zouden een volwaardig en veelbekeken station kunnen zijn als ze eens wat serieuzer met hun programmering omgaan.
Op deze manier bind je natuurlijk noooit mensen aan je station.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 12:02:12 #8
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_17750777
--la maar ---

[ Bericht 89% gewijzigd door dice op 16-03-2004 12:03:56 (Dice moet leren lezen) ]
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_17767240
Wat hadden jullie dan verwacht? SBS is altijd al zo bezig met de programmering, is echt niet alleen met buffy en angel. *alias, roswell e.d. Maar HMG is nou ook niet geweldig, die zijn net zo erg.
Nederland tv en programmering :-S
pi_17793463
Je moet je opmerkingen ook niet via het mailadres van de betreffende zender sturen, daar zitten ook alleen maar brave lieden die niets anders dan hun werk doen...
Nee, je kan beter je gemotifeerde commentaar sturen naar, als het bv. HMG (RTL enzo) betreft, de heer Fons van Westerloo.
Voor SBS weet ik 't effe niet (Bart in 't Hout?) maar wie weet wordt je zo wel wijzer!
Die mensen zitten er niet voor niets...
  donderdag 18 maart 2004 @ 18:00:56 #11
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_17805269
Vind het eigenlijk wel relaxed dat Monk tegenwoordig op maandag is, dinsdag kon ik het nooit zien. Maar verder is het een goede brief en heb je helemaal gelijk.
pi_17874052
Het gaat nog niet helemaal zoals ze zouden willen bij Veronica. Ze schuiven constant met de programmering om er zoveel mogelijk kijkcijfers uit te halen. Als iets niet scoort op een bepaald tijdstip gaan ze het verplaatsen. Dit gaat net zolang door tot het juiste resultaat voor SBS/Veronica is bereikt. Het is inderdaad heel irritant. Maarja wat doe je eraan.
pi_17907241
Hmmm. Schuiven met de programmering om de kijkcijfers te maximaliseren? Lijkt me toch dat het niet werkt, moet je de hele tijd de TV-gids in de gaten houden om te kijken wanneer iets wordt uitgezonden. Om dan vervolgens te merken dat het toch weer anders wordt uitgezonden (Nip/Tuck een paar weken geleden: stond 20:30 in de gids, werd uitgezonden tegen 12 uur. Die heb ik dus gemist, ik had nog mazzel dat een collega het had opgenomen).

Wat Angel en Buffy betreft ben ik voorlopig even afgehaakt. Door het continue geschuif met de programmering was ik het zat geworden. Vooral ook omdat ik Buffy al op de BBC heb gezien en van Angel inmiddels de DVD-box van serie 4 al heb. Dat hoef ik dus niet meer op Veronica te zien.
Buffy komt zeer binnenkort al uit op DVD, dus daarvoor kunnen ze bij Veronica ook dag met hun handje zeggen tegen een toch zeer trouwe kijker.

Tegen de tijd dat Angel met serie 5 begint op Veronica ga ik het wel weer volgen. Maar waarschijnlijk hebben we het dan over september/oktober. En ik zie er wel voor aan om eerst 3 afleveringen uit te zenden en dan te wachten tot volgend jaar. Dan is de DVD waarschijnlijk al weer uit en kunnen ze me weer van de kijkcijferlijst afvoeren.

Kortom, werken doet het niet dacht ik zo.

(Ik heb ze hier trouwens ook 'ns een mailtje over gestuurd, maar geen echt antwoord gekregen. Ik werd doorverwezen naar de FAQs. Lekker nuttig zo'n emailadres op de site als je er toch niets mee doet).
pi_19381479
Ik heb al best vaak antwoord gekregen, niet dat ik er wat aan had..
De laatste keer heb ik een mail gestuurd over dat Roswell veel te laat in de programmering werd gepland waarop er terug werd gemaild dat dat waar was en dat ze het er ook niet meer eens was :-S gelukkig is het ondertussen alweer verschoven naar 18:00 ook niet echt handig maar in iedergeval beter dan midden in de nacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')