Ik weet dat er ergens zo een topic rondloopt maar ben al een half uur bezig met zoeken en kan hem niet vinden. Sorry Mods..
Ok, ik word er niet goed van!! Klote KUT veronica!!
Ze doen telkens iets anders met de tijden! Echt alsof het een spelletje is.
Een vriendin van me en ik zijn zo boos dus dan maar een boze e-mail gestuurd!!
quote:
Geachte heer/mevrouw,
Allereerst willen we jullie erg bedanken voor het uitzenden van heel veel leuke programma’s zoals Buffy, Angel en Monk. Alleen zitten wij en waarschijnlijk met ons vele anderen toch met een klacht. Namelijk uw programmering.
Om eerlijk te zijn maakt u er aardig een zootje van. Inmiddels zijn Buffy en Angel minstens 10 keer van uitzendtijd veranderd. En dan hebben we het nog niet eens over het aantal keren dat u het kennelijk niet erg vind om het seizoen of halverwege, of met het eind inzicht van nog maar 3 afleveringen gewoon het uitzenden te staken. Dit is voor de fans niet echt prettig.
En Veronica maakt zich hiermee ook niet bepaald populair. Tevens wordt weer begonnen aan herhalingen, Net5 heeft het al flink herhaald en nu begint Veronica ook weer. Voor Buffy was dit nog wel een beetje te begrijpen. Na een hele lange tussenpauze begint u weer aan het begin van het laatste seizoen zodat iedereen zijn geheugen weer kon opfrissen. Dat was op zich zeer netjes. Maar plots was besloten om Buffy weer eens van de maandag af te halen en naar een veel latere periode te verhuizen voor op de donderdag. Dan weer worden de afleveringen GEHALVEERD en iedere doordeweekse dag uitgezonden om 20.00uur. Niet echt een perfecte timing gezien 50% van de tv-kijkers naar GTST kijkt en de andere helft het Nieuws volgt. En een aflevering halveren?? Mag ik aanraden om degene die dat bedacht heeft onmiddellijk te ontslaan.
Angel blijft gelukkig op de buis maar met herhalingen waarschijnlijk om de nieuwe afleveringen ooit nog eens tegelijk te laten lopen met de nieuwe afleveringen met Buffy. Dat was waarschijnlijk de bedoeling maar zoals ik het nu zie heb ik het gevoel dat dit nooit zal lukken. Dit omdat Buffy in het laatste seizoen zit en Angel in seizoen 3 van 5 zit. Succes hiermee.
Nog een voorbeeld is nu met Monk. De serie is opeens zonder waarschuwing op tv of na het eindigen van het programma van afgelopen week opeens verhuisd naar de maandag. Weer heel erg duidelijk. En weer een verhuizing. Dit is de zoveelste keer met het zoveelste programma. Op dit moment zie ik ook dat jullie dat hebben gedaan met Nip/Tuk. Ook een verhuizing. Wanneer gaat dit stoppen en kunnen we eindelijk genieten van een normale programmering? Of moeten we elke dag jullie in de gaten houden of er alweer iets is veranderd? Alsof wij niks beters te doen hebben.
Verder is het ons opgevallen dat op forums, Chat rooms en fansites van bovengenoemde series, iedereen graag weer de oude programmering terug wil hebben. Dit betekent dat op een doordeweekse avond Charmed, Buffy en Angel van half 9 tot half 12 uitgezonden wordt. En kom op, jullie weten heel goed dat het de afgelopen jaren op die manier perfect ging zonder enige klachten hierover. Waarom al deze nutteloze veranderingen? Het is allemaal begonnen sinds we weer Veronica hebben. Laat alles weer terug gaan naar NET5 waar het hoort, dat zal de kijkcijfers ook goed doen!
Wij zijn erg teleurgesteld in jullie zenders en helemaal teleurgesteld in de e-mails die we normaal terug krijgen na het stellen van vragen aan jullie.Wij hopen spoedig een normale reactie te vernemen.
Alvast bedankt,
De nu nog vaste kijkers SBS6, NET5 en Veronica