quote:
Maar ik vind ze ook allemaal tof.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zou iig Because of the Times uitchecken als je deze laatste tof vind
Fijn bandje! het doet me in de verte een beetje denken aan Quicksand, vooral dat melancholische slepende...lekker hoor, ook de oudere platenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:28 schreef Steeven het volgende:
Beter laat dan nooit, Ik was meteen verkocht.
*zucht* juiST !quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef minq het volgende:
Vorige week Because of the Times gekocht. Wát een album zeg, geweldig.
De hoes is overigens ook een pluspunt, heel tof.
Erg jammer iddquote:
Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef taart het volgende:
Hoor net op 3fm dat ze onderling niet meer lekker liggen, en dat het nog valt te betwijfelen of ze voor hun concert in HMH nog bij elkaar zijn!
* Timo20 lacht je alvast hartelijk uitquote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.
Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.
Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
Kan me hier helemaal in vinden. Het zijn broers en een neef, veel weten daar niet eens van. Als ze weer het Tennessee geluid weten te brengen wil ik ze altijd nog een kans geven.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.
Overigens, ik vind Kings of Leon nog steeds 'echt' als je begrijpt wat ik bedoel. Hun muziek is veranderd maar ik krijg niet het idee dat het gemaakt is.
En kom op, nummers als Charmer zijn gewoon briljant.
Het schijnt overigens dat ze alweer 4 a 5 nummers af hebben voor het volgende album en dat album zou minder deprimerend/sloom worden en wat harder. En zo zie ik ze het liefst
Meer Charmer/My Party/Crawl aub!
En hoeveel hits hebben ze gehad?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!
NOOB.
Oke, dus als jij een single niks vind dan hoor je er volgend jaar niks meer van ?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoezo bashen?
Ik vind de nieuwe single van KOL helemaal niks.
Volgend jaar hoor je dus niks meer van ze en zullen een hoop mensen in dit tpoc blij dat alle meelopers weg zijn.
Eigenlijk zijn de meeste mensen het in dit topic met mij eens en ergeren ze zich ook aan het aantal meelopers.
Duh...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef taart het volgende:
Hoor net op 3fm dat ze onderling niet meer lekker liggen, en dat het nog valt te betwijfelen of ze voor hun concert in HMH nog bij elkaar zijn!
Idem dito !quote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Kan me hier helemaal in vinden. Het zijn broers en een neef, veel weten daar niet eens van. Als ze weer het Tennessee geluid weten te brengen wil ik ze altijd nog een kans geven.
Hehehe dat wordt bepaald door enge mannetjes die de baas zijn over radio zenders als 538 en tv zenders als MTV en TMF en zich lekker laten spekken door schimmige grote labels.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En hoeveel hits hebben ze gehad?
Juist ja.
Molly, Holy Roller en Razz zijn ook tof, maar je gaat mij niet vertellen dat Charmer en My Party slechte nummers zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:30 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Idem dito !
Ik bedoel de albums die ik heb gaan echt niet verdwijnen hoor !
Maar tenzij hun originele sound terug komt ben ik er klaar mee.
En charmer tof ?
Man nummers als Taper Jean Girl, Slow Night, So Long, pistol of fire, Milk, four kicks *zucht* Good Ol times...
En voor deze mannetjes zijn ze overstag gegeaan en hebben hun sound verandert in een 120 in een dozijn sound waarmee ze nu een lekker hitje gescoord hebben, maar niet baanbrekend genoeg zijn om langdurig succesvol te zijn. Bovendien stoten ze hiermee de oudere fans (jij) tegen het hoofd waardoor ze die fanbase ook kwijt raken. Met als gevolg een aflopend aantal fans en slechts 1 hit op hun cv.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:33 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Hehehe dat wordt bepaald door enge mannetjes die de baas zijn over radio zenders als 538 en tv zenders als MTV en TMF en zich lekker laten spekken door schimmige grote labels.
Heb ik dat gezegd dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Molly, Holy Roller en Razz zijn ook tof, maar je gaat mij niet vertellen dat Charmer en My Party slechte nummers zijn.
Yep en net als jij ben ik er niet vies van om dat te laten blijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En voor deze mannetjes zijn ze overstag gegeaan en hebben hun sound verandert in een 120 in een dozijn sound waarmee ze nu een lekker hitje gescoord hebben, maar niet baanbrekend genoeg zijn om langdurig succesvol te zijn. Bovendien stoten ze hiermee de oudere fans (jij) tegen het hoofd waardoor ze die fanbase ook kwijt raken. Met als gevolg een aflopend aantal fans en slechts 1 hit op hun cv.
Zelfs jij bent het dus met mij eens.
Moeten ze alleen maar hits scoren om goed te zijn?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En hoeveel hits hebben ze gehad?
Juist ja.
JOh nu pas...quote:Op maandag 29 december 2008 11:17 schreef RRGJL het volgende:
Damn, ik heb 'only by the night' nu pas ontdekt. Maar wat een relaxte muziek is dit! Die stem, die gitaar.. Eigenlijk niet zo speciaal allemaal in de musicscene, niks vooruitstrevends ofzo, maar toch heerlijk op de een of andere manier.
Ik verkoop mijn kaartje misschien, maar ik weet het pas rond 6en, omdat iemand anders hem misschien overkoopt maar het nog niet zeker weet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:48 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand nog 2 kaarten voor de hmh te koop?
Coolquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn kaartje misschien, maar ik weet het pas rond 6en, omdat iemand anders hem misschien overkoopt maar het nog niet zeker weet.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:44 schreef DudeDudeDude het volgende:
Ik ga ze zien bij Rock Werchter.Vet!
Jammer....jij veel plezier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Sorry, ze wilt mijn kaartje toch wel hebben.
Te fijn. Ik kom in de auto niet verder dan de halve CDquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef StarGazer het volgende:
Wat is closer toch een verschrikkelijk fijn nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik ook! Heb er zin in!quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te fijn. Ik kom in de auto niet verder dan de halve CD
Heb je ook het beste deel wel gehad. Al mis je dan wel steeds Cold Desert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoor ik m thuis welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Heb je ook het beste deel wel gehad. Al mis je dan wel steeds Cold Desert...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef kadeya het volgende:
Ik had niet door dat het al zo ver heen is dat je tegenwoordig ook geen goede muziek meer kan luisteren als veel mensen er naar luisteren. Je moet de eerste zijn die het ontdekt ofzo? Een paar reacties terug lees ik gewoon dat iemand het niet meer gaat luisteren omdat het het nummer van het jaar is bij 3voor12, dan zie ik ook nog een paar keer meerlopers staan. Meelopers? Omdat er meer mensen dit goed vinden? Het gaat niet om kleding, een auto of een ipod die je niet koopt omdat je er zoveel mensen mee ziet, het gaat om muziek. Er reageert iemand heel positief en blij dat ie dit ontdekt heeft met "maar wat een relaxte muziek is dit" en hij wordt gelijk duidelijk gemaakt dat ie onoplettend is en dit veel eerder had moeten ontdekken en er eigenlijk niet van mag genieten omdat ie de eerste albums ook niet heeft geluisterd. WAKKER WORDEN!
Kan.quote:
Onzin, ik denk dat als only by the night nooit uitgebracht was ze alsnog een volle HMH gehad hadden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Borga het volgende:
Zoveel verschil kan een hit uitmaken in een tijd waarin mensen je cd gratis downloaden, maar wel voor een concertkaartje betalen. Zes jaar en vier albums lang speel je de blaren op je vingers, en dankzij één catchy song met een stompzinnige tekst trek je ook in Nederland een zaal van het kaliber HMH vol.
Eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:23 schreef Spaulding het volgende:
Na ze allemaal veel achter elkaar geluisterd te hebben vind ik Because of The Times het beste album dat ze gemaakt hebben. Begint met het fantastische Knocked Up, één van de betere songs die ze gemaakt hebben imo, en kakt pas de laatste drie nummers wat in. Maar daarvoor heb je al geweldige tracks als Charmer, McFearless en Black Thumbnail gehad. Steengoed album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |