quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:36 schreef kadeya het volgende:
Ik had niet door dat het al zo ver heen is dat je tegenwoordig ook geen goede muziek meer kan luisteren als veel mensen er naar luisteren. Je moet de eerste zijn die het ontdekt ofzo? Een paar reacties terug lees ik gewoon dat iemand het niet meer gaat luisteren omdat het het nummer van het jaar is bij 3voor12, dan zie ik ook nog een paar keer meerlopers staan. Meelopers? Omdat er meer mensen dit goed vinden? Het gaat niet om kleding, een auto of een ipod die je niet koopt omdat je er zoveel mensen mee ziet, het gaat om muziek. Er reageert iemand heel positief en blij dat ie dit ontdekt heeft met "maar wat een relaxte muziek is dit" en hij wordt gelijk duidelijk gemaakt dat ie onoplettend is en dit veel eerder had moeten ontdekken en er eigenlijk niet van mag genieten omdat ie de eerste albums ook niet heeft geluisterd. WAKKER WORDEN!
Kan.quote:
Onzin, ik denk dat als only by the night nooit uitgebracht was ze alsnog een volle HMH gehad hadden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:01 schreef Borga het volgende:
Zoveel verschil kan een hit uitmaken in een tijd waarin mensen je cd gratis downloaden, maar wel voor een concertkaartje betalen. Zes jaar en vier albums lang speel je de blaren op je vingers, en dankzij één catchy song met een stompzinnige tekst trek je ook in Nederland een zaal van het kaliber HMH vol.
Eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:23 schreef Spaulding het volgende:
Na ze allemaal veel achter elkaar geluisterd te hebben vind ik Because of The Times het beste album dat ze gemaakt hebben. Begint met het fantastische Knocked Up, één van de betere songs die ze gemaakt hebben imo, en kakt pas de laatste drie nummers wat in. Maar daarvoor heb je al geweldige tracks als Charmer, McFearless en Black Thumbnail gehad. Steengoed album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |