Plaatst hier nieuwsfoto's met alternatieve (grappige) krantenkop of tekstregel.
Mogelijke actuele web-bronnen voor nieuwsfoto's zijn: > Lycos, Yahoo, Reuters en/of Scraped Feeds
Dit is het vervolg op:
Zwarte lijst: De volgende sites plaatsen foto's die snel rouleren. Gebruik daarom geen directe gelinkte plaatjes naar die locaties, maar plaats ze eerst op een andere site.
[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 15-12-2003 00:42]
rotterdamse zwerver wint saddam lookalike wedstrijd
vrouw saddam gaf aanwijzingen
Osama niet van plan om de laatste terroristmode te volgen en zijn baard af te scheren: "ik vind het fijn dat als ik mijn koffie ernast giet, die niet meteen op mijn kleren komt" - aldus Bin Laden
quote:*G*
Op maandag 15 december 2003 00:29 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Wetenschap sluit uit: Vallende sterren staan los van intelligent levende wezens elders
Bush eist draadloze telefoon: want op dit moment kan hij, als hij aan de telefoon zit, niet bij zijn vodka in de mineraalwaterflesje
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:28 schreef DarkFire het volgende:
[afbeelding]Saddam opgepakt door Super Mario!
Ook Saddam gebruikt Gillette
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:45 schreef the.moderator het volgende:Niet linken naar (leuke) gephotoshopte plaatjes
quote:
Op maandag 15 december 2003 02:28 schreef DarkFire het volgende:
[afbeelding]Saddam opgepakt door Super Mario!
Ook Saddam gebruikt Gillette
quote:
Op zondag 14 december 2003 21:45 schreef the.moderator het volgende:Niet linken naar (leuke) gephotoshopte plaatjes[/list]A.u.b. geen discussie of verhalen, just pictures that tell a thousand words.
Kerstman dit seizoen verhinderd
"The American pigs will never capture Saddam. We are still in control of Iraq!"
Saddam Hussein opgepakt! De ex-dictator werd in een verdwaasde toestand in een donker hol gelocaliseerd
Saddam zaait dood en verderf door 8 maanden zijn tanden niet te poetsen, bij nader onderzoek zijn in z'n mond 5 nieuwe bactierie soorten ondekt, bush denkt daarbij aan een uitstekende chemisch wapen made in Amerika
Nieuwe naam moet Vroom & Dreesman van tuttig imago afhelpen
"Nee lieverd, ik kom wat later"
[Dit bericht is gewijzigd door Dodec op 15-12-2003 09:52]
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:58 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Osama niet van plan om de laatste terroristmode te volgen en zijn baard af te scheren: "ik vind het fijn dat als ik mijn koffie ernast giet, die niet meteen op mijn kleren komt" - aldus Bin Laden
quote:Plaatst hier nieuwsfoto's met alternatieve (grappige) krantenkop of tekstregel.
Op maandag 15 december 2003 02:12 schreef Sessy het volgende:
*G*[afbeelding]
Bush eist draadloze telefoon: want op dit moment kan hij, als hij aan de telefoon zit, niet bij zijn vodka in de mineraalwaterflesje
De bedoeling was toch een krantenkop-achtig-iets? Dat zijn jou 'verhaaltjes' dus niet.
Verder no offence hoor, maar moest 't ff kwijt.
quote:Het is in ieder geval minder erg dan hier discussie te gaan voeren.
Op maandag 15 december 2003 10:22 schreef Mr.J het volgende:[..]
[..]Plaatst hier nieuwsfoto's met alternatieve (grappige) krantenkop of tekstregel.
De bedoeling was toch een krantenkop-achtig-iets? Dat zijn jou 'verhaaltjes' dus niet.
Verder no offence hoor, maar moest 't ff kwijt.
Ik doe me best maar kan niet vinden hoe ik hier een foto zet waar dan tekst onder komt.
Verder snap ik de 'geen photoshop policy' echter een uitzondering van tekst IN de foto... dat maakt toch geen zak uit!?
MOET het er per se onder, in zwarte kleine lettertjes>>>>!!?!
quote:Zoals ik ook al postte in je FB topic:
Op maandag 15 december 2003 12:58 schreef fokijama het volgende:
Ik doe me best maar kan niet vinden hoe ik hier een foto zet waar dan tekst onder komt.
code:Zie ook dit stukje van de FAQ voor meer tips.[img]url van het plaatje[/img]
quote:Niet photoshoppen is niet photoshoppen, gewoon een plaatje uit het nieuws posten en er een tekst onder plaatsen
Verder snap ik de 'geen photoshop policy' echter een uitzondering van tekst IN de foto... dat maakt toch geen zak uit!?
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:56 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
IQ kinderen blijft maar stijgen, dankzij de 2de fase...
quote:dat waren de grappen over de aanslagen in turkije ook.
Op maandag 15 december 2003 19:49 schreef Gertsan het volgende:[..]
ow die is best lomp.......
quote:Jup.
Op maandag 15 december 2003 12:58 schreef fokijama het volgende:
http://www.barend.org/images/draaideur.htmIk doe me best maar kan niet vinden hoe ik hier een foto zet waar dan tekst onder komt.
Cast nieuwe "A-team"-film ook na presentatie nog niet bekend
[Dit bericht is gewijzigd door Re op 15-12-2003 23:44]
quote:ik had het anders over die collage...
Op maandag 15 december 2003 22:30 schreef Dodec het volgende:[..]
Jup.
Coitus met kleine georganiseerde insecten is hier een groot festijn in dit topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 16-12-2003 09:43]
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:16 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Reeks van aanslagen op Allah verwacht na arrestatie S.H.
quote:LOL
Op dinsdag 16 december 2003 00:19 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
Deze man poogde een pakje sigaretten te stelen in een filiaal van de Albert Heijn aan de Albert Cuyp in Amsterdam
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:44 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
Studentenkamer, ongeveer 500 euro p/m
(eigenlijk best triest dat 't waar is)
quote:OMG dit is best wel zielig
Op dinsdag 16 december 2003 15:35 schreef DainBramage het volgende:
[afbeelding]
Opnames 'Stuart Little 3' Stilgelegd.
Tweede ruimtevaartexperiment chinesen mislukt
NEW NEW NEW: Santa blijkt sugardaddy
BrEeZaH chicks worden steeds jonger
Discipline leger wordt steeds slechter.
quote:*G* ik voel me vereerd...
Op dinsdag 16 december 2003 18:33 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Commentaren Sessie (==meisje) weer op niveau na inname azijn, aldus Mr-Mackey(Zie click!)
Aantal arme mensen in Nederland met 1% toegenomen
Microsoft heeft het hakenkruissymbool in zijn programmas vervangen met een ander symbool. Neonazis enthousiast.
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 16-12-2003 23:10]
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:07 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Microsoft heeft het hakenkruissymbool in zijn programmas vervangen met een ander symbool. Neonazis enthousiast.
Op dinsdag 16 december 2003 23:19 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
G.W. Bush plaatst gedenkteken bij schuilplaats Saddam
Actueler: Ondanks diplomatieke problemen met poepende yankee-pop, worden de Japanse-soldaten-in-Irak-actionfigures de nieuwe rage in modieus Tokio
[Dit bericht is gewijzigd door Dodec op 16-12-2003 23:53]
[Dit bericht is gewijzigd door Dodec op 17-12-2003 00:00]
Do i look blind? Een grappige vraag van een zieke man
The One Ring duikt weer op
[Dit bericht is gewijzigd door Strijder op 17-12-2003 00:24]
of
Sting en Stevie Wonder maken ruzie om Grammy Award
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 17-12-2003 00:25]
(om maar van dat incident met de trouwerij niet te spreken... ik bedoel als je in een land gaat zitten, kun je er toch tenminste van uitgaan dat je soldaten de plaatstelijke cultuur kennen... dan wordt tenminste niet de helft van de kersverse bruidegommen doodgeschoten)
quote:Of:
Op woensdag 17 december 2003 00:29 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
Shania Twain "Oeps, ik heb zojuist een wind gelaten"
of:
Bijenkorf's Leger des Heils collectie werkelijk wonderbaar...
" echt waar het is onder de 3 kg
[Dit bericht is gewijzigd door HarrieXL op 17-12-2003 01:15]
quote:* Mr-Mackey weet nu wat reactor 4 bijna tot meltdown bracht... OMFG
Op woensdag 17 december 2003 01:59 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe chemokuur vergroot je overlevingskans borstgezwel met een kwart...
quote:hehe volgens mij zijn dit meer de bijeffecten van de meltdown... hoewel zij er nou niet bepaald oekrains uit ziet...
Op woensdag 17 december 2003 02:51 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
* Mr-Mackey weet nu wat reactor 4 bijna tot meltdown bracht... OMFG
trouwens... d'r is zo'n russisch gedichtje dat ik ooit naar het engels toe heb vertaald
It's silent in the streets
There's no trash on the floor
Let's than Tsjernobyls
Reactor number Four
gemeen he...
origineel: tiho na ulitse, chisto v kvartire, sbasibo reaktoru nomer chetire
(tiho = zacht, geluidloos, ulitsa = straat, chisto = schoon, kvartira = flat, spasibo = dankjewel, reaktoru = reactor in dativ, nomer = nummer, chetire = vier)
(Mr-Mackey moet maar niet meer proberen Russische woorden te gebruiken...
Ik weet dat jullie een O als een A uitspreken, maar 4 zou ik spellen als Tsjetsjierje o.i.d. Kortom: Russisch leer ik nooit)
het alphabet in translit voor je:
a, b, v, g, d, je, jo, zj/zh, z, i, j, k, l, m, n, o, p, r, s, t, oe/u, f, kh, ts, tj/tsh, sch, sj/sh, -, y, ', e, ju, ja
of je doet het zo
A, 6, B, z, D, E, E, >|<, 3, N, N, K, /\, M, H, O, T|, P, C, T, Y, % of O|O, X, U_, 4, W, W_, Zo, b|, b, 3 (of Euroteken), |-O, R
quote:Dank je wel voor deze heldere uitleg!
Op woensdag 17 december 2003 03:30 schreef Sessy het volgende:
het is heel makkelijk hoor...het alphabet in translit voor je:
a, b, v, g, d, je, jo, zj/zh, z, i, j, k, l, m, n, o, p, r, s, t, oe/u, f, kh, ts, tj/tsh, sch, sj/sh, -, y, ', e, ju, jaof je doet het zo
A, 6, B, z, D, E, E, >|<, 3, N, N, K, /\, M, H, O, T|, P, C, T, Y, % of O|O, X, U_, 4, W, W_, Zo, b|, b, 3 (of Euroteken), |-O, R
CT|OKONHON
(ik denk dat 't probleem eerder ligt bij hoe je die woorden hoort... dan bij hoe je ze schrijft... wat voor een raar accent heeft die vrouw van je vader?!)
quote:Dan moet je d'r eens Nederlands horen spreken....
Op woensdag 17 december 2003 03:53 schreef Sessy het volgende:
spokoinoi nochiCT|OKONHON
(ik denk dat 't probleem eerder ligt bij hoe je die woorden hoort... dan bij hoe je ze schrijft... wat voor een raar accent heeft die vrouw van je vader?!)
quote:OMG... dan ga je je toch afvragen of dat je vader niet meer aan haar nederlands moet doen...
Op woensdag 17 december 2003 03:59 schreef Mr-Mackey het volgende:[..]
Dan moet je d'r eens Nederlands horen spreken....
(Zit hiet al 7 jaar en Sesamstraat is te ingewikkeld voor d'r...)
maar goed, ik wil haar nou niet beledigen, maar over 't algemeen komen dames die Liudmila heten uit heeeel domme arbeidersgezinnen en zijn ze zelf nog veel dommer.
Ik bedoel, neem nou onze buurvrouw. Hele aardige dame. Alleen geen interesses behalve kleren en eten.
Neem nou de vrouw van Poetin. TOTAAL geen smaak in kleren... lacht als een schoolmeisje en gaat op verkiezingsdag vertellen over de bevalling van hun hond... als mensen duidelijk met haar man over de verkiezingen willen praten... niet met haar over 9 puppies... dat ze haar ooit als stewardess hebben aangenomen, ik bedoel, ze lijkt echt heel dom... en doet er al wat, 30 jaar over om spaans te leren?
quote:Niet alleen een begaafd fotografe, maar ook nog helderziend
Op woensdag 17 december 2003 04:10 schreef Sessy het volgende:[..]
maar goed, ik wil haar nou niet beledigen, maar over 't algemeen komen dames die Liudmila heten uit heeeel domme arbeidersgezinnen en zijn ze zelf nog veel dommer.
(Luzjkov werd vanmorgen ingezegend in zijn zoveelste ambttermijn... waarschijnlijk de enige politicus in rusland die wordt herverkozen om de sole and only reason dat het met zijn gebied economisch goed gaat... afkloppen! klop klop klop... en als beloninkje voor de trouwe kiezer heeft hij al bekendgemaakt dat de salaris van straatvegers met 15% omhoog gaat)
quote:En wat zou het moeten betekenen
Op woensdag 17 december 2003 03:00 schreef Sessy het volgende:[..]
hehe volgens mij zijn dit meer de bijeffecten van de meltdown... hoewel zij er nou niet bepaald oekrains uit ziet...
trouwens... d'r is zo'n russisch gedichtje dat ik ooit naar het engels toe heb vertaald
It's silent in the streets
There's no trash on the floor
Let's than Tsjernobyls
Reactor number Four
quote:Vriendelijk verzoek om geen oude foto's met verhalen te plaatsen en nokken met je slow-chat en agenda !
Op woensdag 17 december 2003 06:50 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Burgemeester Moskou (rechts): En hierbij beloof ik plechtig... met nog meer domme plannen voor de omkering van Siberische rivieren te komen.(Luzjkov werd vanmorgen ingezegend in zijn zoveelste ambttermijn... waarschijnlijk de enige politicus in rusland die wordt herverkozen om de sole and only reason dat het met zijn gebied economisch goed gaat... afkloppen! klop klop klop... en als beloninkje voor de trouwe kiezer heeft hij al bekendgemaakt dat de salaris van straatvegers met 15% omhoog gaat)
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:33 schreef the.moderator het volgende:[..]
Vriendelijk verzoek om geen oude foto's met verhalen te plaatsen en nokken met je slow-chat en agenda !
Bijziende man vindt Bin Laden
Zuster Li belt of SARS-patiënt écht beter is
"Is it a bird? Is it a plane?" "No, it's Superman ... with a picture of Saddam in his hand"
"Catshuis maar voor 16 miljoen verbouwt i.p.v. 16,1 miljoen, want ja iedereen moet qua koopkracht inleveren"
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 17-12-2003 13:44]
quote:Die bestaat al lang! Ps dit is geen photoshop rotzooi maar een scan van een pak kaarten die ik heb kijk maar eens rond bij www.bookmarks.uk.com
Op maandag 15 december 2003 00:24 schreef Reintje het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe foto schoppen-aas voor amerikaans kaartspel lekt uit
[Dit bericht is gewijzigd door Fluffydroid op 17-12-2003 18:25]
hoe fucking moeilijk kan het nou zijn, post dan gewoon in onz ofzo
Tweede verdachte diefstal van Goghs opgepakt
quote:nou
Op woensdag 17 december 2003 12:05 schreef Kaensterle het volgende:[..]
En wat zou het moeten betekenen
quote:dat is geen oude foto...
Op woensdag 17 december 2003 12:33 schreef the.moderator het volgende:[..]
Vriendelijk verzoek om geen oude foto's met verhalen te plaatsen en nokken met je slow-chat en agenda !
hij is 7 december herverkozen
en werd gister weer ingewijd
Late zwarte pieten gooien met wel erg grote pepernoten in Tsjetsjenie.
Luzjkov's hoofd glimt van trots... of reflecteert het van kaalheid?
(en ja dat is een nieuwe foto... kremlin.ru heeft het op hun voorpagina vandaag... daar staan alleen nieuwe fotos)
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 17-12-2003 18:44]
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:52 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
Bush neemt verbaast telefoon op: "Of u ongelegen belt? Ja eigenlijk wel! Ja, ik ben al verzekerd! Nee, geen interesse! Ja, ik weet over dat pensioen... Flikker alstublieft op! Neeeeeheee! Hou toch op!"
Om overlast Schiphol tegen te gaan, moeten reisen naar secundaire vliegvelden worden omgeleid.
Prijsstundende vliegmaatschappij showt model nieuwe, veiligere aerobus.
Microsoft heeft gehoort dat in Afrika velen niet eens brood hebben, laat staan een computer, en delen gratis brood&spelen uit
quote:Dat zijn toch geen krantenkoppen...
Op donderdag 18 december 2003 02:56 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Wat? verkopen ze diezelfde das bij de zeeman? nee dat kan niet, echt niet!
quote:hoeft toch ook niet, das het bij dit was het nieuws ook niet altijd
Op donderdag 18 december 2003 09:25 schreef Mr.J het volgende:[..]
Dat zijn toch geen krantenkoppen...
quote:Nee, maar daar zijn ze dan wél grappig....
Op donderdag 18 december 2003 09:34 schreef greatgonzo het volgende:[..]
hoeft toch ook niet, das het bij dit was het nieuws ook niet altijd
quote:Discussie graag in het sticky topic over deze reeks.
Op donderdag 18 december 2003 10:16 schreef Reintje het volgende:[..]
Nee, maar daar zijn ze dan wél grappig....
Amerikaanse kindervriend verzet zich tegen ophanging door Javaanse moslims
Topmodel Heidi Klum geinteresseerd in functie van 'ambassadrice bestialiteit'. "Neem nou dit reetje" aldus de vrolijke Duitse.
"Leuke poncho trouwens, nieuw?"
Verschillende sectoren blij met hun recht op de rookvrije werkplek
Sfeer tijdens kerstmis ieder jaar grimmiger
Balkenende wreekt zich na hemd-actie
[Dit bericht is gewijzigd door Dodec op 18-12-2003 14:58]
quote:Ja... dat rode, dat lijkt verdacht veel op communisten!
Op donderdag 18 december 2003 19:35 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Bush: We shouldn't limit our War on Terrorism to the Middle-East alone!
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:43 schreef Wuder het volgende:
[afbeelding]Nederlandse JSF toch niet zo goed als de Amerikaanse
code:[b]deze tekst wordt vet[/b]
In India heerst een groot orde probleem. De oorzaak is een zeer slechte communicatie met de politie.
SENSANTIE! 20 extra nieuwsuitzendingen waard! Poetin schrijft zich in als kandidaat presidentsverkiezingen!
Okay jongens, kerst komt eraan, dus houd je bonboekjes in aanslag!
Belgisch vuurwerk blijft ook dit jaar illegaal.
quote:Serieus, hoe kan je nou een woord fout spellen dat in de afbeelding in koeienletters goed gespeld staat
Op vrijdag 19 december 2003 20:28 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Iraquis eisen woestijn terug
quote:ja... maar in het nederlands is het irak... irakis... nee. irakuis... nee. iraquis? naja zo dacht ik dus en de afbeelding had ik alleen als link op dat moment he
Op vrijdag 19 december 2003 21:10 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Serieus, hoe kan je nou een woord fout spellen dat in de afbeelding in koeienletters goed gespeld staat
quote:In 't Engels:
Op vrijdag 19 december 2003 21:23 schreef Sessy het volgende:[..]
ja... maar in het nederlands is het irak... irakis... nee. irakuis... nee. iraquis? naja zo dacht ik dus en de afbeelding had ik alleen als link op dat moment he
Nederlands:
Land: Irak
Inwoner: Irakees of Iraki
Bijvoeglijk: Irakees (Irakese)
Iraki wordt pas recentelijk gebruikt onder invloed van 't Engels. Oorspronkelijk zeggen we hier Irakees.
Maar dit alles terzijde.
Nu we toch bezig zijn: die 2e over de bonnenboekjes lijkt me geen krantenkop. Verder snap ik deze ook niet. en het is in de aanslag houden
De derde was wel leuk Maar doe ze wel vet dus met
code:Dat ziet er wel zo verzorgd uit.[b]ditwordtvet[/b]
[Dit bericht is gewijzigd door doedelzak13 op 19-12-2003 21:34]
quote:Nee ik begreep 'm ook niet
Op vrijdag 19 december 2003 21:33 schreef doedelzak13 het volgende:
Overigens vind ik de grap over Irakezen die hun woestijn terug willen niet helemaal duidelijk. Wat is de grap? of is die er niet?
ik kon het niet laten
quote:dat is een foto van mensen die amerikanen uit irak weg willen hebben, hun land terug willen hebben.... naja, land? woestijn...
Op vrijdag 19 december 2003 21:34 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Nee ik begreep 'm ook niet
quote:* Zie de Openings Post:
Op vrijdag 19 december 2003 21:35 schreef doedelzak13 het volgende:
Trouwens: waar is het makkelijk foto's vinden? Veel mensen hebben foto's van wwwi.reuters.com/img etcetera, maar hoe pluk je daar foto's vandaan? Internetkranten hebben vaak maar 2 foto's ofzo.
quote:-edit- * Vragen, ideeën, discussies, slow-chat a.u.b. in (Discussie) Gelukkig hebben we de foto's nog !!
Op zondag 14 december 2003 21:45 schreef the.moderator het volgende:Web-bronnen voor nieuwsfoto's zijn: > Lycos, Yahoo, Reuters en/of Scraped Feeds !!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 19-12-2003 22:33]
Disclaimer : elke gelijkenis met een Bush-bashgrap berust op puur toeval
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 00:54 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
2de kamer legaliseert adoptie door homoparen
Hoogwaterbroeken komen weer in de mode, aldus experts
Irak blij met ontwikkelingshulp Belgie in traditionele producten.
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 20-12-2003 14:49]
(*giechel* *proest* *rood wordt* *giechel* sorry... ik kan het echt niet... maar ik denk dat je wel weet wat ik zeggen wil he? )
quote:"De mijne is zo groot" bedoel je (of "...zo klein". 'T is maar hoe je het bekijkt)?
Op zaterdag 20 december 2003 19:01 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
(...)(*giechel* *proest* *rood wordt* *giechel* sorry... ik kan het echt niet... maar ik denk dat je wel weet wat ik zeggen wil he?
)
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 21-12-2003 03:45]
quote:Sterk!!
Op zondag 21 december 2003 16:19 schreef glueman het volgende:
[afbeelding]
Noordpoolijs smelt sneller dan verwacht
[Dit bericht is gewijzigd door Mr-Mackey op 21-12-2003 18:44]
Corrupte Russische politici allemaal "tegen de muur" gezet
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 21-12-2003 19:57]
Ook scheermes voor vrouwen
Helaas niet alle vrouwen onder indruk samurai scheermes effect
"Om eerlijk te zijn, met baard vond ik je leuker"
Nu ook Aziatisch scheermes voor grotere baard
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 21-12-2003 23:52]
Quentin Tarantino overleefd tandartsbezoek
Foto: Regiseur kan nog lachen ondanks dat tanden onderkaak zijn getrokken
Actrice Nicole Kidman verontschuldig zich voor oncomfortabele rok
"Shit, dit is het boodschappenlijstje! En mijn vrouw is met de oorlogsverklaring aan Noord Korea naar de slager!"
(Lokaal nieuws) Ome Henkie loopt avondvierdaagse voor de 50ste keer
Gepensioeneerde postbode weet van geen ophouden!
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 22-12-2003 00:01]
quote:En ze vliegen op 't vliegend tapijt uit 1001 nacht
Op maandag 22 december 2003 02:06 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
VS-troepen ontdekken trainingskamp zelfmoordpiloten in Afghaans bergstadje
quote:Hehehe. Gelukkig liet hij in een interview laatst weten dat hij de grapjes die over hem worden gemaakt niet erg of beledigend vind.
Op maandag 22 december 2003 06:25 schreef troma78 het volgende:
[afbeelding]
Poetin legt uit hoe groot de implantaten moeten worden
En met trots kan ik zeggen: Ich bin ein FSB Spion!
("Dag van de medewerker van de KGB/FSB" gevierd in Rusland )
Santa keek de kat uit de boom: Kat had geen kaas gegeten van cholesterolarme muizen
Designer-gebruiksvoorwerpen steeds populairder ondanks crisis
Nederlandse politie komt met nieuw, effectief model drempels
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 22-12-2003 23:32]
"Waarom ben je zo zwart? Wast je mama je niet goed?" - Doubyo snapt er niks van
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 00:42 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Amerikaanse president betrapt op diefstal in synagoge
(ok geen krantekop maar ga nou niet weer twee paginas daarover zeuren. Hier eentje om je gerust te stellen: )
Daders in gruwelijke verkrachtingszaak van een Barbiepop gepakt
Vakvereniging beroepsmoordenaars klaagt over felle kleur bloed
Tot islamietje bekeerde Michael Jackson toont nieuwe platte neus
"Say it loud, I'm black and I'm proud!"
Op dinsdag 23 december 2003 12:46 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]"Say it loud, I'm black and I'm proud!"
Bin Laden nog steeds niet gezien
Poetin geeft tekenles: Hoorntjes&drietand op portrait Bush niet vergeten!
quote:GATVERDAMME. weet je wel hoe lelijk en oud zijn vrouw is.
Op dinsdag 23 december 2003 20:55 schreef Krisje18 het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 20:55 schreef Krisje18 het volgende:
[afbeelding]
quote:
Niet linken naar (leuke) gephotoshopte plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |