abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15461169
Agh! Nou het zit dus zo, ik moet 3 keer per dag van die kruidenthee drinken... (omdat de druppels en de pillen van hetzelfde spul om verschillende reden niet konden) Maar goed dat spul stinkt best wel...

Nou heeft er iemand azijn in de waterkoker gedaan zonder dat ik er vanaf wist... en aangezien dat spul stinkt, knijp ik mijn neus altijd dicht. Tegen de tijd dat je proeft dat het iets anders is, heb je al een slok of twee naar binnengewerkt.

Nou heb ik er een liter melk achterna gegoten... dus in principe zou het toch niet erg moeten zijn...

of wel?

ik ben nou best wel misselijk, ik weet alleen niet of het van de hoeveelheid melk komt of van de azijn...

pi_15461191
je moet naar de dokter!! serieus!
wie zaait zal oogsten.....
pi_15461217
van een zo'n slokje?

ik bedoel je gooit dat spul toch ook over de sla en de augurken heen.

(we hebben maximale eigen risico... weet je hoe duur dat is, 's avonds naar de dokter)

pi_15461222
Azijn = zuur
Maagzuur = zuur

Qua pH-waarde maakt 't niet uit dus.
Was 't schoonmaakazijn of biologische voor door de sla?

pi_15461227
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:08 schreef cohen het volgende:
je moet naar de dokter!! serieus!
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 16 december 2003 @ 18:10:16 #6
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_15461231
Wat zit je hier nou nog te lezen ?
Ga naar de dokter, opschieten. serieus !
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
  dinsdag 16 december 2003 @ 18:10:31 #7
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15461237
Dat is schoonmaakazijn. Dat is iets anders dan gewoon azijn.
pi_15461249
Heb hier ff advies gevraagd. Maar je gaat iig niet dood van , Het is niet echt lekker. Drink veel water zodat je het er uit pist. En de zuurgraad verlaagd. T zou niet erg moeten zijn.

Is het schoonmaak ( ging ik van uit ) of gewone azijn?

[Dit bericht is gewijzigd door bob-de-bouwer op 16-12-2003 18:11]

pi_15461252
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
Azijn = zuur
Maagzuur = zuur

Qua pH-waarde maakt 't niet uit dus.
Was 't schoonmaakazijn of biologische voor door de sla?

sla-azijn... van schoonmaakazijn had ik nou toch wel de huisartsenpost gebeld ondertussen...

en melk is toch basisch dus dan zou het toch een beetje uit moeten balanceren en zo...

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 december 2003 @ 18:11:21 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15461253
Kan echt geen kwaad hoor. Het smaakt alleen zuur Zoals je zelf al zegt, je gooit het ook over de sla. Azijn is een natuurproduct, in feite een soort vruchtensap

Al heb je natuurlijk kans dat je nu een azijnpisser wordt

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15461258
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:10 schreef SONIC het volgende:
Wat zit je hier nou nog te lezen ?
Ga naar de dokter, opschieten. serieus !
Je mag best onderbouwen hoor
pi_15461260
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:07 schreef Sessy het volgende:
Nou heeft er iemand azijn in de waterkoker gedaan zonder dat ik er vanaf wist...
Wat een naaistreek
pi_15461273
Als het schoonmaak azijn was zou ik iig meteen naar de dokter gaan.
En het lijkt mij dat het daarom gaat, want waarom zit het anders in die waterkoker?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_15461276
Azijn is niet erg lekker, maar de gewone keukenazijn is niet erg geconcentreerd.
Azijnzuur kun je tot 99,8% krijgen, maar die moet je bij de chemicaliënhandel kopen.
Ik neem aan dat 'ze' de waterkoker hebben willen ontkalken. De geringe hoeveelheid die dan achterblijft is verwaarloosbaar en, zoals gezegd, niet erg sterk.
Een paar koppen melk neutraliseren voldoende.
Neem een lekkere sterke kop koffie, dan ben je de smaak wel kwijt.

Nazdrovje!

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15461287
Gewoon sla-azijn, dan is er niks aan de hand.

Je maagzuur is waarschijnlijk zuurder dan die azijn .
Je maagwand kan dat dus prima aan!

Zure haring, ook erg lekker trouwens! En cola natuurlijk! .

pi_15461289
Ah, azijn helpt tegen de kalkaanslag in de waterkoker. Ik dacht al.

Of het schadelijk is voor je gezondheid, geen idee. Maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, zou ik een zorginstantie bellen of je huisarts.

pi_15461302
Ja die kop koffie zou ik nemen, maar daarvoor moet ik water koken... en daar heb ik nou een natuurlijke aversie tegen...
pi_15461308
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:11 schreef Intxaurraga het volgende:

[..]

Wat een naaistreek

voor het ontkalken werkt azijn heel goed
pi_15461321
Ik heb, toen ik nog klein was, wel eens twee slokken sla-azijn opgedronken in de veronderstelling dat het appelsap was.

Ik kan me niet herinneren dat ik er iets aan over heb gehouden (ook geen buikpijn).

Behalve dan een hele smerige smaak .

pi_15461349
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb, toen ik nog klein was, wel eens twee slokken sla-azijn opgedronken in de veronderstelling dat het appelsap was.

Ik kan me niet herinneren dat ik er iets aan over heb gehouden (ook geen buikpijn).

Behalve dan een hele smerige smaak .

ja... dat heb ik net gemerkt... ik dacht eerst dat de kruiden bedorven waren of zo... het deed nog het meest aan bedorven melk denken.
maar goed je hebt me gerustgesteld...
pi_15461390
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:15 schreef Sessy het volgende:

[..]

ja... dat heb ik net gemerkt... ik dacht eerst dat de kruiden bedorven waren of zo... het deed nog het meest aan bedorven melk denken.
maar goed je hebt me gerustgesteld...

* Mr-Mackey verheugt zich al op zure comments van je in Gelukkig hebben we de foto's nog
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15461393
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:07 schreef Sessy het volgende:
Agh! Nou het zit dus zo, ik moet 3 keer per dag van die kruidenthee drinken... (omdat de druppels en de pillen van hetzelfde spul om verschillende reden niet konden) Maar goed dat spul stinkt best wel...

Nou heeft er iemand azijn in de waterkoker gedaan zonder dat ik er vanaf wist... en aangezien dat spul stinkt, knijp ik mijn neus altijd dicht. Tegen de tijd dat je proeft dat het iets anders is, heb je al een slok of twee naar binnengewerkt.

Nou heb ik er een liter melk achterna gegoten... dus in principe zou het toch niet erg moeten zijn...

of wel?

ik ben nou best wel misselijk, ik weet alleen niet of het van de hoeveelheid melk komt of van de azijn...

Bel (gelijk) met je dokterspost. Zij kunnen je meer vertellen en écht nuttige info geven!!!!!!!!!
pi_15461466
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:17 schreef Divel het volgende:

[..]

Bel (gelijk) met je dokterspost. Zij kunnen je meer vertellen en écht nuttige info geven!!!!!!!!!

en meteen 20 euro in rekening brengen... nee 't gaat al wel, ik ben ondertussen al minder misselijk en zo.
ik heb er nog een hoop vet eten achterna gegooid nou, want azijn zou vet moeten afbreken als ik me niet vergis... en ik ga zometeen nog een pak melk openen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 december 2003 @ 18:22:26 #24
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15461503
Wie doet zoiets?
pi_15461584
ja d'r zijn maar 2 mensen in dit huis en ik wist niet eens dat we azijn hadden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')