abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2003 @ 13:17:45 #51
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15219429

Mensen doen te veel inkopen bij prijsstuntende supermarkten
Foto: Man heeft net inkopen bij Albert Heijn gedaan
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zondag 7 december 2003 @ 13:19:09 #52
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
  zondag 7 december 2003 @ 13:22:03 #53
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15219509
*uch*

ja zag jouw berichtje pas later, sorry

ik ben niet de TS, ik reageerde alleen maar op deze topic

[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 07-12-2003 13:29]

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_15282327
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:29 schreef the.moderator het volgende:
Blaat
Ik kwam er later inderdaad ook achter, helaas kon ik hem toen niet meer wijzigen omdat er al 24 uu voorbij was.
  dinsdag 9 december 2003 @ 21:45:03 #55
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_15286397
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:35 schreef yootje het volgende:

Ik kwam er later inderdaad ook achter, helaas kon ik hem toen niet meer wijzigen omdat er al 24 uu voorbij was.

Het is je al vergeven.
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_15380010
hoezo ik weet niet waar je het over hebt
er zitten nog steeds veel leuke bij
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 13:45 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
[afbeelding]

De kerstboodschap van de president:
Read my lips: no more taxes! ...for the rich

quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:00 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Vladimir Zhirinovsky waarschuwt God zijn invloed te beperken, daar hij niet zeker is van God's ethniciteit. De joden aanbidden dezelfde God, en dat vind ik verdacht aldus Vladimir
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:04 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]

Hoofddoekdragers voelen zich in een hokje geplaatst

quote:
Op donderdag 11 december 2003 01:37 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]

Jongetje staat klaar om Prins Charles en Butler te ontvangen

quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:42 schreef Jappie het volgende:

Alsjeblieft; hier heb je een nieuw exemplaar van de Edah huisregels!

quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:08 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Rumsfeld ontvang SP-delegatie
  maandag 15 december 2003 @ 10:40:58 #57
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_15422608
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/fotovandedag_december.xml

Als je een keer een nationale foto wil posten, dan kan je die ook van de site van RTL halen.
Heb je ook geen Telegraaf-problemen.

Moderator woensdag 17 december 2003 @ 12:10:50 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15478822
kunnen er alstublieft ook daadwerkelijk posts verwijderd worden die toch overduidelijk niet grappig bedoelt zijn ... het loopt nu echt de spuigaten uit zie bv die foto van Colin Powell die in zijn oog staat te wroten met als icing on the cake
quote:
Op woensdag 17 december 2003 00:23 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Ja ik vind al die gedoodde kindertjes in Irak ook heel zielig...

(om maar van dat incident met de trouwerij niet te spreken... ik bedoel als je in een land gaat zitten, kun je er toch tenminste van uitgaan dat je soldaten de plaatstelijke cultuur kennen... dan wordt tenminste niet de helft van de kersverse bruidegommen doodgeschoten)

die probeert nog geeneens meer te doen alsof het grappig is bedoelt

het was een leuk topic maar alleen mr mackey doet geloof ik nog zijn best om grappen te maken

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 17 december 2003 @ 12:15:11 #59
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_15478941
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:10 schreef sp3c het volgende:
het was een leuk topic maar alleen mr mackey doet geloof ik nog zijn best om grappen te maken
Kwantiteit boven kwaliteit.

Ik vind er ook geen ruk meer aan.

Onderschriften als "Saddam Hussein loopt over straat terwijl zijn eerste vrouw de was doet en hij er aan denkt wat ze vanavond zullen eten. Dan komt GWBush eraan. Bush zegt boe, saddam zet ieps. blabla"

Beuh.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 17 december 2003 @ 12:24:11 #60
21607 the.moderator
pi_15479159
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:10 schreef sp3c het volgende:
kunnen er alstublieft ook daadwerkelijk posts verwijderd worden die toch overduidelijk niet grappig bedoelt zijn ... het loopt nu echt de spuigaten uit zie bv die foto van Colin Powell die in zijn oog staat te wroten met als icing on the cake

[.. Politieke agenda post van Sessy (met memorie van toelichting) ..]

die probeert nog geeneens meer te doen alsof het grappig is bedoelt

Volgens mij schrijft Sessy haar eigen regels.

Ze is vreemdgenoeg wel de eerste om te reageren op fotosoep-posts met verwijzing naar de regels. Zelf houdt ze zich niet aan de regels en posts ze oude non-news foto's met een heel verhaal erbij. Haar enige actuele nieuwsfoto's zijn foto's waar anderen al eerder een goede grap bij hadden gemaakt.

Haar verhalen en slow-chat zijn in dat geval zelfs extra overbodig! Gelukkig hebben we de regels nog.

[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 17-12-2003 12:49]

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_15490701
excuse me?
ten eerste heb ik geen politieke agenda... ik vind luzjkov een toffe peer en putin ook en vreemdgenoeg zelfs tegen Javlinski heb ik niks.

Dat Bush bashen zult U me maar moeten toestaan ben ik bang...

en oude fotos... ik haal geen oude fotos... de meeste fotos zijn nieuw. alleen bij russische politici, zie je het verschil niet.
ze hebben vergaderingen met steeds dezelfde mensen in steeds hun eigen kamertje in 't kremlin, en zelfs andere zalen zijn overal precies hetzelfde gebouwd: twee stoelen met een tafel en twee vlaggen erachter en rijkelijk versierde gouden eeuw versieringen.

pi_15490717
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:24 schreef the.moderator het volgende:

[..]

Volgens mij schrijft Sessy haar eigen regels.

Ze is vreemdgenoeg wel de eerste om te reageren op fotosoep-posts met verwijzing naar de regels. Zelf houdt ze zich niet aan de regels en posts ze oude non-news foto's met een heel verhaal erbij. Haar enige actuele nieuwsfoto's zijn foto's waar anderen al eerder een goede grap bij hadden gemaakt.

dat verhaal komt er meestal onder... waar het al niks meer met de foto t maken heeft... of zo.
onder de foto komt bij mij meestal maar 1, anderhalf regel
pi_15491215
Weet je, ik heb toenet het nieuwe topic doorgelezen, en afgezien van 1 a 2 posts is het niks meer. Er worden, 2 jaar na dato, nog steeds grappen gemaakt over Osama bin Laden! het zijn of inkoppertjes, of hele romans of gewoon niet grappige teksten. Het ergste is nog dat het merendeel van de foto's wel potentieel heeft, maar de mensen ook de dwang hebben om er iets grappigs onder te flansen, zonder na te denken of het ook grappig is.
pi_15491275
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 15:55 schreef Sessy het volgende:
hoezo ik weet niet waar je het over hebt
er zitten nog steeds veel leuke bij
[..]
Geen glimlach zelfs. En de laatste gaat overuidelijk uit naar de voorkeur (of eigenlijk afkeur) van die persoon.
  woensdag 17 december 2003 @ 20:59:47 #65
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_15493686
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:34 schreef yootje het volgende:
Weet je, ik heb toenet het nieuwe topic doorgelezen, en afgezien van 1 a 2 posts is het niks meer. Er worden, 2 jaar na dato, nog steeds grappen gemaakt over Osama bin Laden! het zijn of inkoppertjes, of hele romans of gewoon niet grappige teksten. Het ergste is nog dat het merendeel van de foto's wel potentieel heeft, maar de mensen ook de dwang hebben om er iets grappigs onder te flansen, zonder na te denken of het ook grappig is.
Ik zou zeggen: Smaken verschillen.
En ik zou ook zeggen: Ga je gang en post zelf wat foto's.
  woensdag 17 december 2003 @ 21:53:10 #66
21607 the.moderator
pi_15495417
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:14 schreef Sessy het volgende:

[..]

dat verhaal komt er meestal onder... waar het al niks meer met de foto t maken heeft... of zo.
onder de foto komt bij mij meestal maar 1, anderhalf regel

Oh.. ik dacht dat je er een memorie van toelichting bij gaf?! Laat die verhalen dan a.u.b. weg.

Ik lees geen Russische kranten en kan jouw kwinkslagen daarom sowieso niet volgen. Ik heb ook geen idee wie of wat of waar de burgermeester van Vladivostok is en ik wil het misschien ook wel niet weten!

Integratie gelukt; schoolkinderen uit Vladivostok bidden njet voor bruine bonen.

pi_15501316
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:53 schreef the.moderator het volgende:
Oh.. ik dacht dat je er een memorie van toelichting bij gaf?! Laat die verhalen dan a.u.b. weg.
Bush neemt verbaast telefoon op: "Of u ongelegen belt? Ja eigenlijk wel! Ja, ik ben al verzekerd! Nee, geen interesse! Ja, ik weet over dat pensioen... Flikker alstublieft op! Neeeeeheee! Hou toch op!"

en dat is geen lang verhaal?

quote:
Ik lees geen Russische kranten en kan jouw kwinkslagen daarom sowieso niet volgen
je hoeft over het algemeen bijna niks over rusland te weten om

Burgemeester Moskou (rechts): En hierbij beloof ik plechtig... met nog meer domme plannen voor de omkering van Siberische rivieren te komen.

te begrijpen. daar staat alle info in die je nodig hebt. namelijk dat hij al eerder domme plannen heeft gemaakt.

of

quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:07 schreef Sessy het volgende:
[afbeelding]
Vrouwenemancipatie ook tot horrorfilms doorgedrongen...

[afbeelding]
Microsoft heeft het hakenkruissymbool in zijn programmas vervangen met een ander symbool. Neonazis enthousiast.

quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:25 schreef Sessy het volgende:
op verzoek van Mickey: zure comments

[afbeelding]
Tweede ruimtevaartexperiment chinesen mislukt

[afbeelding]
NEW NEW NEW: Santa blijkt sugardaddy

[afbeelding]
BrEeZaH chicks worden steeds jonger

[afbeelding]
Discipline leger wordt steeds slechter.

(en let wel: allemaal gloednieuwe fotos.
de eerste van een statistisch onderzoek dat het aantal vrouwen die hun man vermoorden in italie toeneemt, de tweede is van een demonstratie waarbij je verder totaal niks hoeft te weten want het commentaar gaat over een artikel op de FokFP,
van de ontvoering van eergister, de legerfoto van 2 dagen geleden, breezah chicks is van de griepepidemie nu, santa is van de Russische Nieuwjaarsman en zijn kleindochter, maar over hem gaat het niet.)

en nou mag je me toch wel eens gaan vertellen waar je voorkennis voor nodig hebt?

of misschien voor die foto waar Putin zegt "maar nee u kunt niet weggaan u bent de enige die nadenkt in dit kabinet" ? - daar staat ook alle info in die je nodig hebt... dus.

pi_15501468
Ik vind het niveau ook wel gezakt, maar de meeste posts van Sessy kan ik wel waarderen.
Ze zijn in ieder geval actueel en vaak subtiel, in tegenstelling tot de meeste quasi-grappen van de laatste tijd.

Blijf posten, meissie!

De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15501594
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:51 schreef Mr-Mackey het volgende:
Ik vind het niveau ook wel gezakt, maar de meeste posts van Sessy kan ik wel waarderen.
Ze zijn in ieder geval actueel en vaak subtiel, in tegenstelling tot de meeste quasi-grappen van de laatste tijd.

Blijf posten, meissie!

Ik kan die van jou meestal ook waarderen Mackey
(misschien snapt de rest mijn humor gewoon niet)
pi_15501673
Voor de meesten is Rusland ver-van-mijn-bed en zeggen namen als Sorbchak, Zjoekov etc. niets. Wellicht dat dát de critieken kleurt
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15502100
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:59 schreef Mr-Mackey het volgende:
Voor de meesten is Rusland ver-van-mijn-bed en zeggen namen als Sorbchak, Zjoekov etc. niets. Wellicht dat dát de critieken kleurt
niet om nou dom over te komen maar ik ken Sorbchak ook alleen van naam.
daarom schrijf ik tegenwoordig Burgemeester van Moskou en niet luzjkov
  donderdag 18 december 2003 @ 03:57:54 #72
21607 the.moderator
pi_15503105
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:44 schreef Sessy het volgende:

* Bush neemt verbaast telefoon op: "Of u ongelegen belt? Ja eigenlijk wel! Ja, ik ben al verzekerd! Nee, geen interesse! Ja, ik weet over dat pensioen... Flikker alstublieft op! Neeeeeheee! Hou toch op!"

* @Karzeuler Aan het Witte Huis wordt telefonisch niets verkocht.

en dat is * GEEN lang verhaal?

je hoeft over het algemeen bijna niks over rusland te weten om

* (Luzjkov werd vanmorgen ingezegend in zijn zoveelste ambttermijn... waarschijnlijk de enige politicus in rusland die wordt herverkozen om de sole and only reason dat het met zijn gebied economisch goed gaat... afkloppen! klop klop klop... en als beloninkje voor de trouwe kiezer heeft hij al bekendgemaakt dat de salaris van straatvegers met 15% omhoog gaat)

Burgemeester Moskou (rechts): En hierbij beloof ik plechtig... met nog meer domme plannen voor de omkering van Siberische rivieren te komen.

Dom plan omkering Siberische rivieren in de ijskast gezet.

te begrijpen. daar en in het telefoonboek van Moskou staat alle info in die je nodig hebt. namelijk dat hij al eerder domme plannen heeft gemaakt.

of

of misschien voor die foto waar Putin zegt "maar nee u kunt niet weggaan u bent de enige die nadenkt in dit kabinet" ? - daar staat ook alle info in die je nodig hebt... dus.

De enige nadenkende minister verlaat het kabinet Putin

* Als het kort en bondig niet grappig is, dan is het lang en uitgebreid helemaal niet grappig!

Uit het vorige deel Gelukkig hebben we de foto's nog -deel 12-
quote:
* Na het schandaal met de masturberende man in de bibliotheek, heeft de Russische politie een nieuw beleid: Handjes boven tafel...
Uit geheime opnames blijkt dat het echter nog niet altijd wordt nageleefd...

Russische politie voert masturbatiepauze in

* Bush: Hoezo, wat is er mis mee dat onze nederlandse vrienden, links van mij, hun spaarvarkens leeg moeten halen voor de JSF spaarport? Mijn adviseurs, aan mijn rechterkant, verzekeren me dat het een heel goed project is en zo, ik heb hun moeilijke woorden niet begrepen, maar ze hebben vast gelijk. En ik vind zelf de exportmodel van de JSF heel mooi, kijk maar eens, er staan twee uitvoeringen achter mij, vind je dat groen niet ook zo mooi bij het geel staan?

Bush kiest the HOME DEPOT voor fabricage en levering van JSF Exportmodel.

[..]

(trouwens ik volg het nieuws... ik lees net dat de hond van Putin is bevallen van 8 puppies vannacht. En dat Maxima ons koningskindje nog moet afleveren vandaag... is het vandaag ga spontaan bevallen dag of zo? ik lees ook net dat 25 mensen in Bashkirie gestenigd zijn door een groep mensen, die 25 moesten opletten of de verkiezingen eerlijk gingen... terroristen! )* IS DIT NEWS SPAM? *

[..]

Het is vandaag bekend geworden, dat de Russische premier met eieren bekogeld is. Hij zou de mensen in de valse veronderstelling hebben gebracht dat er ter ere van de verkiezingen extra vodka te koop zou zijn in de winkels. "Ki hebp 2 uur in de rij gest*hik*gestaan voor de wiknul... wuknel... winklu... en geen vodka! Ik boos!" liet een plaatstelijke alcoholist weten. (de premier is trouwens echt met eieren bekogeld gisteren) * IS DIT NEWS SPAM? *

[..]

sportsillustrated, als je zo ziek bent om delen van een nazi liedje over te nemen in je titel doe het dan op zijn minst goed het is (X) marchiert mit ruhig festem Schritt. een m aan het einde, want aus bei mit nach seit von zu gaan met de 3de naamval, en Schritt is mannelijk. maar behalve dat hoe kom je erop om dat in je ondertitel te zetten.* IS DIT EEN FLAME? *

* Wat was precies de grap van jouw chat met Mr-Mackey? zie: Gelukkig hebben we de foto's nog -deel 13-
pi_15503130
dat zijn een handjevol voorbeelden op de ik denk ondertussen wel bijna honderd die ik gepost heb.
pi_15503158

2 doden bij taiwanese stoelendans
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  donderdag 18 december 2003 @ 04:09:28 #75
21607 the.moderator
pi_15503190
quote:
Op donderdag 18 december 2003 04:01 schreef Sessy het volgende:
dat zijn een handjevol voorbeelden op de ik denk ondertussen wel bijna honderd die ik gepost heb.
Je moet er ook rekening mee houden dat er ook posters zijn die veel minder dan 100 hebben gepost en de kunst * verkeerd van jou kunnen afkijken. Zelfs de krantekoppen van Mr-Mackey lopen tegenwoordig bijna over meerdere pagina's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')