Als ik die Donner soms zie denk ik wel is... die moet een flinke pijpbeurt hebben. Dat zou z'n prestaties toch hogerop kunnen werken. Wie is voor?
quote:Pffftt..er wordt zat geneukt in de politiek..zo schijnt Thom de Graaff alles wat los en vast zit te neuken. De bijnaam van Herben is Mat Herpes. Macht corrumpeert en trekt veel vrouwen aan. De mannen met de meeste testosteron zitten op hoge posities in bedrijfsleven of politiek, maak je maar geen zorgen.
Op zondag 14 december 2003 00:58 schreef pberends het volgende:
Stelling: er moet meer geneukt worden in de politiek.
Als ik die Donner soms zie denk ik wel is... die moet een flinke pijpbeurt hebben. Dat zou z'n prestaties toch hogerop kunnen werken. Wie is voor?
quote:Bron?
Op zondag 14 december 2003 01:02 schreef giovan het volgende:[..]
Pffftt..er wordt zat geneukt in de politiek..zo schijnt Thom de Graaff alles wat los en vast zit te neuken. De bijnaam van Herben is Mat Herpes. Macht corrumpeert en trekt veel vrouwen aan. De mannen met de meeste testosteron zitten op hoge posities in bedrijfsleven of politiek, maak je maar geen zorgen.
quote:LOL
Op zondag 14 december 2003 01:02 schreef giovan het volgende:[..]
Pffftt..er wordt zat geneukt in de politiek..zo schijnt Thom de Graaff alles wat los en vast zit te neuken. De bijnaam van Herben is Mat Herpes. Macht corrumpeert en trekt veel vrouwen aan. De mannen met de meeste testosteron zitten op hoge posities in bedrijfsleven of politiek, maak je maar geen zorgen.
Die is meesterlijk.
quote:
Op zondag 14 december 2003 01:15 schreef DouweAlfa het volgende:
Deze rebel wil agnes kant neuken
quote:He, Agnes Kant is een mooie vrouw (althans vind ik dat).
Op zondag 14 december 2003 01:15 schreef pberends het volgende:[..]
,
,
.
quote:Neh.
Op zondag 14 december 2003 01:18 schreef Ype het volgende:[..]
He, Agnes Kant is een mooie vrouw (althans vind ik dat).
quote:Dat karakter
Op zondag 14 december 2003 01:20 schreef pberends het volgende:[..]
Neh.
quote:Om nou op Jeltje te klimmen.
Neh.
quote:Sharon Dijksma
Op zondag 14 december 2003 01:20 schreef AdamSmith het volgende:[..]
Om nou op Jeltje te klimmen.
quote:Heb zelf een tijdje op de achtergrond meegedraaid in de politiek. Doen natuurlijk veel roddels de ronde om het imago aan te tasten maar de meeste politici nemen het 'niet zo nauw'. Wat denk je trouwens? Het is een loodzwaar vak want je wordt constant bekritiseerd tenzij je in de oppositie zit. Maar dan zijn er nog altijd lui uit je eigen partij die je een mes in de rug willen zetten. Niks zo ontspannend als een fikse beurt. Politiek = wetten van de jungle. De beste jagers zorgen ook voor veel nageslacht.
Op zondag 14 december 2003 01:04 schreef moezza het volgende:[..]
Bron?
quote:Pak ik liever Femke, maar dan wel anaal want dat is nog nauw.
Dat karakter
![]()
![]()
quote:Schooljuffrouw.
Op zondag 14 december 2003 01:27 schreef giovan het volgende:[..]
Pak ik liever Femke, maar dan wel anaal want dat is nog nauw.
quote:Politieke Fokmiddag déjà vu
Op zondag 14 december 2003 01:27 schreef giovan het volgende:[..]
Pak ik liever Femke, maar dan wel anaal want dat is nog nauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |