quote:
Op zaterdag 13 december 2003 23:17 schreef pberends het volgende:
UnderworldFantopic!!
Mijn nick is van de muziek, niet de film.
quote:Zeg maar dag dag Herman
Maar ik snap dat Heinsbroek verhaal eigenlijk niet. Hopelijk zien mensen in dat het maar een verwende tering-miljonair (*jaloezie*) is.
Snap ook niet waarom hij zogenaamd charismatisch is... ik vind 'm eruit zien als een ongeschoren kabouter met een bierbuik.
quote:Denk toch wel dat hij een aantal zeteltjes in de wacht gaat slepen, al is het alleen al dat hij enorm veel geld heeft.
Op zaterdag 13 december 2003 23:20 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Zeg maar dag dag Herman
![]()
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 23:22 schreef pberends het volgende:[..]
Denk toch wel dat hij een aantal zeteltjes in de wacht gaat slepen, al is het alleen al dat hij enorm veel geld heeft.
Denk je dat echt?
Ratelband had toch ook veel geld. En hij dacht ook wel 18 zetels te halen.
quote:Ik denk het niet. Hij heeft al een keer aan de verkiezingen meegedaan (1e kamer; ja dat andere ding ervoor). En toen wist hij ook niks te halen. Mensen kijken tegenwoordig wat beter uit voor ze op de volgende Pim stemmen.
Denk toch wel dat hij een aantal zeteltjes in de wacht gaat slepen, al is het alleen al dat hij enorm veel geld heeft.
quote:Met geld kun je veel tegenwoordig als het om politiek gaan. Kijk Ratelband is natuurlijk het meest foute voorbeeld wat je er bij kunt halen
Op zaterdag 13 december 2003 23:23 schreef Sidekick het volgende:[..]
![]()
![]()
Denk je dat echt?
Ratelband had toch ook veel geld. En hij dacht ook wel 18 zetels te halen.
quote:http://spitsnet.nl/anp.php?rid=16&id=312175
Spanje en Marokko bouwen treintunnel onder zeeMADRID (ANP) - Spanje en Marokko gaan een treintunnel aanleggen onder de Straat van Gibraltar die beide landen met elkaar moet gaan verbinden. Dat heeft het Spaanse ministerie van Ontwikkeling in Madrid zaterdag bekendgemaakt.
De tunnel krijgt een lengte van 39 kilometer liggen. Voor de Straat van Gibraltar is gekozen, omdat de zee hier slechts 300 meter diep is.
Het plan voor een vaste verbinding tussen het Noord-Afrikaanse land en Europa staat nog in de kinderschoenen. Beide landen zijn een werkplan voor drie jaar overeengekomen, waarvoor voorlopig een bedrag beschikbaar is van 27 miljoen euro. Het grootste deel hiervan gaat naar seismologisch onderzoek om een geschikt traject te vinden.
Volgens de huidige plannen is de tunnel gesitueerd tussen het Spaanse Punte Palomas, 40 kilometer ten westen van Gibraltar, en het Marokkaanse Punta Malabata, nabij Tanger. Plannen voor een vaste verbinding tussen beide landen dateren al van 1980.
Eerder deze maand werden ze nieuw leven in geblazen. In juli 2002 kwam het bijna tot een militaire confrontatie tussen Marokko en Spanje toen beide landen een dispuut hadden over het onbewoonde Spaanse eilandje Perejil vlak voor de Marokkaanse kust. Marokkaanse militairen bezetten toen enige tijd het eilandje.
Geactualiseerd om 22.53 uur
quote:Bij provinciale onzin komt ook amper de media bij kijken
Op zaterdag 13 december 2003 23:24 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Ik denk het niet. Hij heeft al een keer aan de verkiezingen meegedaan (1e kamer; ja dat andere ding ervoor). En toen wist hij ook niks te halen. Mensen kijken tegenwoordig wat beter uit voor ze op de volgende Pim stemmen.
quote:Wat voor middelen?
Op zaterdag 13 december 2003 23:26 schreef pberends het volgende:[..]
Met geld kun je veel tegenwoordig als het om politiek gaan. Kijk Ratelband is natuurlijk het meest foute voorbeeld wat je er bij kunt halen
Geld betekend meestal ook connecties, en betekent meestal ook dat je alle middelen tot je beschikking hebt.
Zodat mensen je telkens weer met de val van Balkie 1 gaan associeren?
Heinsbroek is hetzelfde als Ratelband.
quote:Goede muziek.
Op zaterdag 13 december 2003 23:20 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Mijn nick is van de muziek, niet de film.
quote:Is dit te vergelijken met de tunnel tussen GB en Frankrijk?
Op zaterdag 13 december 2003 23:26 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
http://spitsnet.nl/anp.php?rid=16&id=312175
ik dacht dat dat een brug zou worden, maar ze denken dus ae tunnel, zal wel alhaast een wereldwonder erbij zijn?
quote:Heinsbroek is wel iets populistischer en slimmer dan Ratelband. Hun vergelijken is onzin.
Op zaterdag 13 december 2003 23:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat voor middelen?
Veel posters? Veel door het land toeren?Zodat mensen je telkens weer met de val van Balkie 1 gaan associeren?
Heinsbroek is hetzelfde als Ratelband.
En de vele media (wat wel waarschijnlijk is bij Heinsbroek) zal er voor zorgen dat hij in de peilingen voorkomt en dan komt de rest van de retoriek. Je schat de gemiddelde kiezer iets te hoog in.
quote:Een brug van 40 kilometer? Ik weet het niet, maar dat lijkt me ook niet wenselijk.
ik dacht dat dat een brug zou worden, maar ze denken dus ae tunnel, zal wel alhaast een wereldwonder erbij zijn?
quote:Een tijdje geleden was dat op Discovery. Wel interessant.
Op zaterdag 13 december 2003 23:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een brug van 40 kilometer? Ik weet het niet, maar dat lijkt me ook niet wenselijk.
quote:Snap het nut niet? Is er zoveel handel dan? Had Spanje niet een migrantenstop?
quote:Hij had zijn momentum vlak na de val van Balkenende I, toen had hij waarschijnlijk zo het grootste deel van de overgebleven LPF-stemmers kunnen overnemen. Hij kwam toen ook vrij snel met zijn eigen partij, maar hij verzuimde daar een concreet verhaal bij te presenteren. En hij twijfelde te lang over wel of niet deelnemen.
Ik geloof niet dat op dit moment de naam Heinsbroek of Wijnschenk nog serieus wordt genomen, als je die website ziet dan is het ook allemaal nogal ideeënloos. De kiezer is misschien dom, maar niet zo dom dat ze hier niet doorheen prikt.
Heb het niet helemaal gelezen, maar volgensmij is dit een de Hond peiling. ![]()
Maar ik ga, later
quote:Nee hoor, de vergelijking is vrij goed. Qua imago en beeld in de media staan ze imho op gelijke hoogte. Allebei arrogant inspelend op electraat dat door een ander in beweging is gezet met nog minder visie en kennis, maar allebei zichzelf schouderkloppend over hun ervaring en meer belachelijke zelfingenomen complimenten zoals het "man-van-de-straat"-beeld, wat vanuit hun via hypotheekrente-aftrek gesubsidieerde optrek als propaganda wordt gespuit naar een werkelijkheid waar zij zich duidelijk niet in bevinden.
Op zaterdag 13 december 2003 23:31 schreef pberends het volgende:[..]
Heinsbroek is wel iets populistischer en slimmer dan Ratelband. Hun vergelijken is onzin.
quote:Je schat de vele media-aandacht te rooskleurig in. De AEL en NR hebben ook vrij veel media-aandacht, maar scoren niks.
En de vele media (wat wel waarschijnlijk is bij Heinsbroek) zal er voor zorgen dat hij in de peilingen voorkomt en dan komt de rest van de retoriek. Je schat de gemiddelde kiezer iets te hoog in.
quote:Dat was ook niet zo gek, 2 maanden daarna waren er al verkiezingen. Duurt wel ff voordat je alles kan organiseren
Op zaterdag 13 december 2003 23:38 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Hij had zijn momentum vlak na de val van Balkenende I, toen had hij waarschijnlijk zo het grootste deel van de overgebleven LPF-stemmers kunnen overnemen. Hij kwam toen ook vrij snel met zijn eigen partij, maar hij verzuimde daar een concreet verhaal bij te presenteren. En hij twijfelde te lang over wel of niet deelnemen.
Ik geloof niet dat op dit moment de naam Heinsbroek of Wijnschenk nog serieus wordt genomen, als je die website ziet dan is het ook allemaal nogal ideeënloos. De kiezer is misschien dom, maar niet zo dom dat ze hier niet doorheen prikt.
Iets anders:
Zometeen Jiskefet op Ned3 (na de reclame), herhaling, was meesterlijk!
quote:AEL is niet zo gek, want ze beperken zich tot je weinige extreme moslims. NR is ook niet zo gek, 95% van de bevolking verkiezingen nu nog niet belangrijk vind.
Op zaterdag 13 december 2003 23:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee hoor, de vergelijking is vrij goed. Qua imago en beeld in de media staan ze imho op gelijke hoogte. Allebei arrogant inspelend op electraat dat door een ander in beweging is gezet met nog minder visie en kennis, maar allebei zichzelf schouderkloppend over hun ervaring en meer belachelijke zelfingenomen complimenten zoals het "man-van-de-straat"-beeld, wat vanuit hun via hypotheekrente-aftrek gesubsidieerde optrek als propaganda wordt gespuit naar een werkelijkheid waar zij zich duidelijk niet in bevinden.
[..]Je schat de vele media-aandacht te rooskleurig in. De AEL en NR hebben ook vrij veel media-aandacht, maar scoren niks.
quote:Dan is het juist makkelijker om de extremen te kiezen om een sterk signaal af te geven. Sowieso wordt er al 'makkelijker' gestemd. Meer uit de losse pols dus. Dan is iemand als Heinsbroek, AEL, NR, en meer splinterpartijen een betere keuze dan voor de daadwerkelijke verkiezingen.
Op zaterdag 13 december 2003 23:50 schreef pberends het volgende:[..]
AEL is niet zo gek, want ze beperken zich tot je weinige extreme moslims. NR is ook niet zo gek, 95% van de bevolking verkiezingen nu nog niet belangrijk vind.
quote:ze hopen misschien dat de handel die er nu is fors gaat uitbreiden eenmaal met een snelle overtocht via deze oeververbinding?
Op zaterdag 13 december 2003 23:37 schreef pberends het volgende:[..]
Snap het nut niet? Is er zoveel handel dan? Had Spanje niet een migrantenstop?
quote:Waarschijnlijk wel. En prestige niet te vergeten.
Op zondag 14 december 2003 00:15 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
ze hopen misschien dat de handel die er nu is fors gaat uitbreiden eenmaal met een snelle overtocht via deze oeververbinding?
tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |