quote:Hoeveel asielzoekers (politieke, economische hebben geen kans) heeft de VS eigenlijk? Zou het niet weten.
Op woensdag 10 december 2003 21:10 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
slecht idee om dat te verlengen: mensen moeten dan maximaal 5 jaar meer in onzekerheid wachten waar hun toekomst ligt, en dat is onacceptabel te lang
quote:je zou van Amerika verwachten dat zij juist op dit vlak de 1 van de beste waren, maar toch zijn zij dat niet, sterker nog, er zijn nu meer schendingen van de mensenrechten, ik denk dat dit er ook wel inhakt
Op woensdag 10 december 2003 21:10 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Idd, vage lui. Ze zitten de hele dag te zeiken op de VS, terwijl Guantanamo Bay een vakantieparadijs is vergeleken met bepaalde kampen in andere delen van de wereld.
quote:Idd, een land als de VS zou dit nooit mogen doen, maar dat betekend niet dat een land als Noord-Korea het wel mag, vage redeneringen hebben die modelprijswinnaars.
Op woensdag 10 december 2003 21:12 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
je zou van Amerika verwachten dat zij juist op dit vlak de 1 van de beste waren, maar toch zijn zij dat niet, sterker nog, er zijn nu meer schendingen van de mensenrechten, ik denk dat dit er ook wel inhakt
quote:dat wordt ook helemaal niet gesteld, dat Noord-Korea dat wel zou mogen doen,
Op woensdag 10 december 2003 21:14 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Idd, een land als de VS zou dit nooit mogen doen, maar dat betekend niet dat een land als Noord-Korea het wel mag, vage redeneringen hebben die modelprijswinnaars.
Stem simpel, helder en duidelijk: stem pberends 2007 - Simplisme om het moeilijke te bereiken
quote:je hebt oa Einstein iig mee:
Op woensdag 10 december 2003 21:19 schreef pberends het volgende:
Hoe vinden jullie m'n nieuwe verkiezingsone-liner?Stem simpel, helder en duidelijk: stem pberends 2007 - Simplisme om het moeilijke te bereiken
quote:http://www.nieuws.nl
Kappers mogen nog twee jaar werken met een laag BTW tarief 10-12-2003
Het mogelijk verlies van 8.500 banen in de Nederlandse kappersbranche is voorlopig van de baan. De Europese Commissie heeft ermee ingestemd het lage BTW-tarief van zes procent op de arbeidsintensieve diensten met twee jaar te verlengen. Eind november weigerde Eurocommissaris Frits Bolkestein dit nog. Hij wou het BTW-tarief terugbrengen naar negentien procent, omdat er anders 'storing op de interne Europese markt zou ontstaan.'Volgens de Koninklijke Algemene Nederlandse Kappersorganisatie (ANKO) is er helemaal geen sprake van verstoring op de interne markt, omdat er geen concurrentie is tussen kappers uit verschillende landen. De komende twee jaar moeten de kappers laten zien dat de groei van de werkgelegenheid veroorzaakt wordt door de BTW verlaging van 19 naar 6 procent in 2000.
Zowel de Europese Raad van Ministers van Financi๋n als het Europees Parlement adviseerde de Europese Commissie om het BTW-tarief laag te houden. Het zou uniek zijn geweest als de Commissie tegen hun wens in was gegaan.
[Copyright 2003, Novum]
quote:Je bent mijn Hero! Nee hero, jij even niet!
Op woensdag 10 december 2003 21:19 schreef pberends het volgende:
Hoe vinden jullie m'n nieuwe verkiezingsone-liner?Stem simpel, helder en duidelijk: stem pberends 2007 - Simplisme om het moeilijke te bereiken
quote:Ach zo simplistisch ben ik niet
Op woensdag 10 december 2003 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Je bent mijn Hero! Nee hero, jij even niet!
quote:Huh?
Op woensdag 10 december 2003 21:47 schreef pberends het volgende:[..]
Ach zo simplistisch ben ik niet
quote:hehehe!
Op woensdag 10 december 2003 21:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat doen de boeren nou? Ze spelen leuk voetbal en scoren ook nog ... het zal je maar gebeuren
quote:LOL @ Hayek.
Op woensdag 10 december 2003 21:52 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos: 'Migratie heeft duur prijskaartje'
quote:Dank je.
Op woensdag 10 december 2003 21:52 schreef pberends het volgende:
Wouter Bos: 'Migratie heeft duur prijskaartje'
quote:Je moest er wel om lachen, geef maar toe!
Op woensdag 10 december 2003 21:59 schreef sizzler het volgende:[..]
Dank je.
quote:Jammer dan weer geen Championsleague.
Op woensdag 10 december 2003 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
hehehe!
quote:Mwoa, beetje simpel.
Op woensdag 10 december 2003 22:00 schreef pberends het volgende:[..]
Je moest er wel om lachen, geef maar toe!
quote:zou het?
Op woensdag 10 december 2003 22:02 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Jammer dan weer geen Championsleague.
quote:idd ja
Op woensdag 10 december 2003 22:25 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
zou het?
Het had nog wel gekund, maar eigenlijk was ik gewoon naief
quote:http://www.nieuws.nl/news/NEWS/article.php?cat_id=4&article_id=17142
Drie kantoren FNV opgeheven 10-12-2003
De Bondsraad het hoogste orgaan van de FNV Horecabond heeft zich woensdagmiddag unaniem uitgesproken voor een ingrijpende reorganisatie. Dat betekent het binnen een jaar opheffen van drie van de zeven kantoren en het verdwijnen van twaalf van de 64 volledige banen.De reorganisatie is volgens de horecabond nodig om te bezuinigen en om minder afhankelijk te worden van externe geldbronnen, zoals de sociale fondsen. De FNV Horecabond wil zich gaan toeleggen op de kerntaken. Het meest opvallende is het voornemen op zo kort mogelijke termijn de regiokantoren in Amsterdam en Utrecht te sluiten en samen te voegen met het hoofdkantoor in Almere. Ook Groningen en Deventer worden tot een kantoor samengevoegd.
Op termijn gaan ongeveer twintig volledige banen verdwijnen. In 2004 zal bovendien besloten worden of wellicht nog meer regiokantoren gesloten kunnen worden. Dat hangt af van wat de effecten daarvan zijn voor de FNV Horecabond, in het bijzonder voor de kosten en de dienstverlening.
quote:http://forum.fok.nl/profile.php?id=76766
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef sizzler het volgende:
http://forum.fok.nl/profile.php?id=76568
![]()
![]()
voor degene die Kasta kennen
quote:ja, dat laatste lijkt me heel erg logisch
166 tt-TV1 166 wo 10 dec 22:41:44
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
6.400 ARRESTATIES SINDS AANSLAGEN 11/9
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Sinds de aanslagen van 11 september
2001 zijn in de Verenigde Staten zo'n
6.400 mensen opgepakt op verdenking van
terrorisme. Dat blijkt uit een rapport
van een universiteit.
Van die 6.400 mensen zijn er nog maar
2.500 aangeklaagd. Van hen kregen er
879 een celstraf, de meesten op basis
van de immigratiewetten. Slechts 23
kregen er meer dan 5 jaar cel.
Het rapport zegt dat duizenden mensen
opgepakt zijn van wie de band met het
terrorisme "absoluut niet zo duidelijk
is als de Amerikaanse overheid zei". Zo
werden 65 mannen beschuldigd van
terrorisme omdat ze bedrog hadden
gepleegd bij een ingangsexamen Engels.
ik denk dat de voor de hand liggende reden dit is:
Engels is namelijk een zuiver Engelse taal, dat zuiver aangeleerd moet worden, zoniet dan ben je een terrorist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |