abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15309030
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:47 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

kwijlende vrouwen ?

[afbeelding]

Mens, ga toch bidden!

Wouter Bos: "beginselprogramma van alle partijen zijn achterhaald"

pi_15309046
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ze zitten in een vette identiteitscrisis. Ik durf te wedden dat Bos eruit gaat stappen binnenkort. Je merkt het aan hem, hij loopt op de laatste loodjes. Die man is moe en verbitterd.

Mooi toch, was Ad Melkert niet z'n grote voorbeeld.
pi_15309109
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Idd, Melkert heeft hem de gay en sm clubs in A'dam en Den Haag laten zien.
pi_15309135
LOL, jeugdjournaal weer een uitzending over de illegalen.
Vanaf dat die kinderen geboren worden, worden ze al geindoctrineerd met onzin.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 18:57:26 #80
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15309285
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij had zijn eigen persoonlijkheid moeten doorzetten, nu is hij een pionnetje en actrice van de achterban geworden.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_15309340
Eindelijk weer in de top500.
pi_15309396
quote:
Op woensdag 10 december 2003 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hij had zijn eigen persoonlijkheid moeten doorzetten, nu is hij een pionnetje en actrice van de achterban geworden.

Hij had gewoon Homo moeten blijven...
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 19:01:54 #83
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15309419
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:01 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Hij had gewoon Homo moeten blijven...

Hahaha. Met Cock aan het roer kom je door het ganse land!
pi_15309439
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hahaha. Met Cock aan het roer kom je door het ganse land!

Kok is echt een mongool, geeneens aftreden na Srebrenica.
pi_15309601

..
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 19:08:54 #86
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15309630
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:07 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
..
BRULLEN!!!!!
pi_15309955
leuk idee

geen idee hoe het uitgevoerd gaat worden, maar ja

quote:
PvdA wil Kokkeltaks van één euro 10-12-2003

De PvdA wil, om de Waddenzee te beschermen tegen de mechanische kokkelvisserij, een belasting invoeren van één euro per toerist, de zogenoemde kokkeltaks. De partij wil met het geld dat deze belasting oplevert de kokkelvissers uitkopen.

Volgens de PvdA worden de Waddeneilanden jaarlijks door twee miljoen mensen bezocht. Door ieder van hen één euro kokkeltaks te rekenen, kan er binnen vijftien jaar een fonds van dertig miljoen euro worden gecreëerd. Met dat geld kunnen de kokkelvissers worden uitgekocht. De PvdA denkt op deze manier een echte oplossing te bieden voor de bedreigingen van de Waddenzee.

http://www.nieuws.nl
  woensdag 10 december 2003 @ 19:25:01 #88
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_15310126
Wat mij opviel van Bos is dat hij "ervoor gezorgd had voor de grootste PvdA-overwinning ooit". Nu mogen sommige stemmers wel voor hem zijn gegaan, maar er zijn toch ook honderdduizenden mensen geweest die de afstraffing van Melkert c.s. na een keer wel genoeg vonden. Ik vond dat hij het nogal egoïstisch bracht.

Over dat kokkelvissen, wat een kutplan. Koop ze dan direct uit. Of geef geen vergunningen meer af. Ik neem aan dat PvdA die vergunningen zelf verleend heeft ooit, en nu willen ze hen er weer uitkopen. Denk dan eerst na.

"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)[br]"De wil om de mensheid te redden is vrijwel altijd een voorwendsel voor de wil over anderen te regeren." (H.L. Mencken)
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 19:26:58 #89
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15310191
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:25 schreef JB80 het volgende:
Wat mij opviel van Bos is dat hij "ervoor gezorgd had voor de grootste PvdA-overwinning ooit". Nu mogen sommige stemmers wel voor hem zijn gegaan, maar er zijn toch ook honderdduizenden mensen geweest die de afstraffing van Melkert c.s. na een keer wel genoeg vonden. Ik vond dat hij het nogal egoïstisch bracht.

Over dat kokkelvissen, wat een kutplan. Koop ze dan direct uit. Of geef geen vergunningen meer af. Ik neem aan dat PvdA die vergunningen zelf verleend heeft ooit, en nu willen ze hen er weer uitkopen. Denk dan eerst na.

Ach, zo'n lokale toeristentax vind ik niet zo slecht. In het buitenland zie je dat regelmatig en de toerist betaalt het toch wel. Alleen moet ik teveel aan het kwartje van Cock denken...
pi_15310321
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:19 schreef zakjapannertje het volgende:
leuk idee

geen idee hoe het uitgevoerd gaat worden, maar ja
[..]

http://www.nieuws.nl

wtf is dit voor gezeik?

Lekker bureaucratisch. Verhoog dan de ecotax ofzo, of pomp meer gas uit de grond. Wat toen ze toch bureaucratisch die lewsers.

pi_15310434
quote:

idd, wat een onzin. Als er geld nodig is dan verzinnen ze weer een nieuwe belasting. Hoezo moeten de mensen van dat eiland eigenlijk betalen voor het stoppen van dat kokkelvissen? Dat is gewoon pure onzin. Als je het wil afschaffen dan schaf je het gewoon meteen af (geen vergunningen meer) en dan betaal je het uit algemene middelen. Niet deze onzin.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_15310467
quote:
Idd wat een arrogantie. Na Melkert kan iedereen een grote verkiezingsoverwinning boeken. Zelfs Jeltje van Nieuwehoven en K. de V.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 19:36:28 #93
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15310524
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:33 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

idd, wat een onzin. Als er geld nodig is dan verzinnen ze weer een nieuwe belasting. Hoezo moeten de mensen van dat eiland eigenlijk betalen voor het stoppen van dat kokkelvissen? Dat is gewoon pure onzin. Als je het wil afschaffen dan schaf je het gewoon meteen af (geen vergunningen meer) en dan betaal je het uit algemene middelen. Niet deze onzin.

Komt er eigenlijk op neer dat je zoveel mogelijk het milieu moet vernaggelen om je vervolgens uit te laten kopen door de PvdA.

pi_15310544
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:30 schreef pberends het volgende:

[..]

wtf is dit voor gezeik?

Lekker bureaucratisch. Verhoog dan de ecotax ofzo, of pomp meer gas uit de grond. Wat toen ze toch bureaucratisch die lewsers.

toeristen kunnen bv. ook uit het buitenland komen en ook kunnen toeristen belang hebben bij een zo natuurlijk mogelijk functionerende Waddenzee, en dan helpt het niet uit de gasbel nog meer gas te pompen

ecotax is niet bedoeld volgens mij om kokkelvissers af te kopen maar duurzame energie te stimuleren

woensdag 10 december 2003 @ 19:42:21 #95
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_15310754
Er is helemaal niets met gas pompen uit de waddenzee. En elke toerist om een euro vragen? Als ik naar het waddenzee ga om te kijken, ben ik dan ook toerist? Ik ga er niet van uit dat twee miljoen verschillende mensen daar een overnachting of iets dergelijks hebben waarop daadwerkelijk een euro over gevraagd kan worden? En zo te zien wil men cumulatie van de belasting voorkomen en dan ben ik helemaal benieuwd. Krijgt iedereen die al een euro heeft betaald een stempel op zijn kop. En aangezien het klaarblijkelijk om een privaat iniatief gaat van de PvdA (dus buitenparlementair) moet ik direct weer denken aan de vakbond FNV die zo nauw met de PvdA is verweven dat het gewoon een onderdeel is van de PvdA. Nederland stemt, PvdA is tegen, land plat. Lekker is dat.

Zal ik ook een privaat iniatief starten? Ik ga mensen belasten en vervolgens huur ik charters waarin ik criminele buitenlanders zet. Kijken hoe daar op gereageerd wordt. Of ik ga bij AZC's of gevangenissen staan en eis strengere maatregelen? Of zoals die dieren'beschermers', ik ga gevangenishoofden aanpakken omdat ze te soft zijn. Of in tegenstelling wat krakers doen met oude panden sloop ik ze zelf. Kijken hoe daar op gereageerd wordt.

Dit is gewoon weer populisme van de PvdA dat echt weinig voorkomt.

"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)[br]"De wil om de mensheid te redden is vrijwel altijd een voorwendsel voor de wil over anderen te regeren." (H.L. Mencken)
pi_15310832
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:36 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

toeristen kunnen bv. ook uit het buitenland komen en ook kunnen toeristen belang hebben bij een zo natuurlijk mogelijk functionerende Waddenzee, en dan helpt het niet uit de gasbel nog meer gas te pompen

ecotax is niet bedoeld volgens mij om kokkelvissers af te kopen maar duurzame energie te stimuleren

Verzin is iets beters. Zo min mogelijk belastingen zijn

Verzin gewoon maximaal 4 belastingen waar burgers aan moeten voldoen, en 4 aan bedrijven. Zou miljarden aan bureaucratie besparen Kunnen ze ook weer de kokkelvissertjes uitkopen.

pi_15310864
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Komt er eigenlijk op neer dat je zoveel mogelijk het milieu moet vernaggelen om je vervolgens uit te laten kopen door de PvdA.

Meer bureaucratie -> meer papier -> slechter voor het milieu.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2003 @ 19:47:07 #98
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_15310932
quote:
Op woensdag 10 december 2003 19:42 schreef JB80 het volgende:
Er is helemaal niets met gas pompen uit de waddenzee. En elke toerist om een euro vragen? Als ik naar het waddenzee ga om te kijken, ben ik dan ook toerist? Ik ga er niet van uit dat twee miljoen verschillende mensen daar een overnachting of iets dergelijks hebben waarop daadwerkelijk een euro over gevraagd kan worden? En zo te zien wil men cumulatie van de belasting voorkomen en dan ben ik helemaal benieuwd. Krijgt iedereen die al een euro heeft betaald een stempel op zijn kop. En aangezien het klaarblijkelijk om een privaat iniatief gaat van de PvdA (dus buitenparlementair) moet ik direct weer denken aan de vakbond FNV die zo nauw met de PvdA is verweven dat het gewoon een onderdeel is van de PvdA. Nederland stemt, PvdA is tegen, land plat. Lekker is dat.

Zal ik ook een privaat iniatief starten? Ik ga mensen belasten en vervolgens huur ik charters waarin ik criminele buitenlanders zet. Kijken hoe daar op gereageerd wordt. Of ik ga bij AZC's of gevangenissen staan en eis strengere maatregelen? Of zoals die dieren'beschermers', ik ga gevangenishoofden aanpakken omdat ze te soft zijn. Of in tegenstelling wat krakers doen met oude panden sloop ik ze zelf. Kijken hoe daar op gereageerd wordt.

Dit is gewoon weer populisme van de PvdA dat echt weinig voorkomt.

Die gasten op dat eiland moeten gewoon een nieuwe broodwinning zoeken of een andere baan. Dit is gewoon chantage en de PvdA zwicht weer als eerste in de hoop zieltjes te winnen met hun "vooruitstrevende" aanpak. Valt me sowieso op hoevaak de PvdA opeens met geniale oplossingen komt, nadat ze het eerst allemaal zelf verkloot hebben. Een gegarandeerde broodwinning, net zoiets als virusmaker en virusbestrijders.
  woensdag 10 december 2003 @ 19:50:18 #99
69393 JB80
Tellende Kraai
pi_15311070
quote:
Nederland ontevreden met garantie euro EU-grondwet

BRUSSEL (ANP) - Nederland is ontevreden met de garanties voor naleving van de begrotingsregels rond de euro, die huidig EU-voorzitter Italië wil opnemen in een Europese grondwet. ,,De formule die nu in de ontwerptekst staat, is niet de goede'', aldus premier Balkenende woensdag.

Balkenende zei in Brussel nu druk te werken aan een tekstvoorstel dat beter tegemoet komt aan de Nederlandse eisen. Italië wil slechts een beperkte protestmogelijkheid bij het Europese Hof van Justitie tegen het niet handhaven van de regels voor eurolanden.

Verder is minister Zalm van Financiën niet te spreken over een voorstel van de Italianen om op termijn het veto af te schaffen voor de vaststelling van de begroting van de Europese Unie zelf. Zalm vreest dat landen die eerder van Europa profiteren daardoor een te sterke greep op de begroting houden.

,,Dat is niet acceptabel'', aldus Zalm, die in Brussel samen met Balkenende en minister Bot van Buitenlandse Zaken de EU-top van vrijdag en zaterdag over de grondwet heeft besproken met onder anderen voorzitter Prodi van de Europese Commissie.

Hmmm... Maar als dit de tekst blijft dan hebben de vriendjes Gerrit en JP wel een geloofwaardigheidsprobleem om uit te leggen dat we stiekem toch voor die grondwet moeten stemmen.
pi_15311123
quote:
Politieonderzoek dierenactivisten liep steeds mis

ROTTERDAM, 10 DEC. Politieonderzoek naar radicale dierenactivisten is de laatste twintig jaar vrijwel steeds stukgelopen door onoplettende rechercheurs, onwil van justitie of lekken bij de politie en in het kabinet.

Dit hebben direct betrokkenen tegenover deze krant verklaard. Radicale acties van dierenbeschermers nemen de laatste jaren sterk toe. Het gaat om circa honderd brandstichtingen, dreigementen, radicale protesten en vernielingen per jaar, aldus minister Donner (Justitie) in oktober in de Kamer. Het is justitie sinds de jaren negentig - met uitzondering van één toevalstreffer in 1996 - niet gelukt radicale dierenactivisten veroordeeld te krijgen.

Uit een reconstructie door deze krant van het politieonderzoek vanaf de jaren tachtig blijkt dat de politie enkele malen is gestuit op onwil bij justitie om een onderzoek uit te voeren of door te zetten. Zo is het speciale Escape-team, dat was gericht op radicaal dierenactivisme, begin 2002 na een jaar werken opgeheven, terwijl de politieleiding wilde dat het rechercheonderzoek doorging. Dat hebben drie direct betrokkenen bevestigd.

Volgens korpschef J. Wilzing van Zwolle, bij wiens korps het Escape-team was ondergebracht, bleek het nodig de radicalen over een veel langere periode dan één jaar intensief te volgen. Justitie besloot het team niettemin te ontbinden, omdat er na een jaar geen bewijs tegen specifieke verdachten was. Wilzing geeft geen commentaar.

In hetzelfde onderzoek van het Escape-team zijn al in januari 2002, vijf maanden voor de moord op Fortuyn, twee radicale dierenactivisten afgeluisterd die het doden van de LPF-voorman bespraken. Het afgeluisterde gesprek, waaraan Fortuyns moordenaar Volkert van der G. niet deelnam, is destijds wel administratief verwerkt. Maar de dienstdoende rechercheur gaf de informatie pas na de moord (op 6 mei 2002) door aan de leiding van het onderzoek, toen het team al was opgeheven.

Begin jaren tachtig heeft staatssecretaris J. van der Reijden (Volksgezondheid) het Dierenbevrijdingsfront (DBF) getipt dat er een strafrechtelijk onderzoek tegen het DBF was begonnen, aldus twee grondleggers van het DBF. Van der Reijden zegt dat hij het ,,helemaal niet uitsluit dat ik ze heb laten waarschuwen: er loopt een vervolging, kijk nou even uit''.

Een andere politieactie liep in 1984 spaak omdat de zoon van een politiecommissaris de geplande aanhouding van zestig DBF'ers doorbelde, aldus betrokken DBF'ers.

De vervolging van tientallen dierenactivisten die afgelopen september in Putten nertsen uit een nertsenfarm bevrijdden, mislukte omdat het openbaar ministerie op het cruciale moment geen observatieteam ter beschikking stelde, aldus directeur W. Verhagen van de pelsdierhoudersfederatie NFE. Verhagen zegt dat hij voor de actie contact had met de landelijke recherche. Deze had justitie gevraagd om rechercheurs die de groep zouden volgen, aldus Verhagen, maar op de dag zelf bleken er geen rechercheurs aanwezig, ,,omdat justitie geen toestemming had gegeven''. Donner zei in september in de Kamer dat de observatie misliep omdat de politie een afslag had gemist.

De nationale recherche is intussen een nieuw onderzoek naar radicale dierenactivisten gestart, bevestigt woordvoerder W. de Bruin van het landelijk parket. Het betreft een ,,criminaliteitsbeeldanalyse'', zegt De Bruin, die er verder niet op in wil gaan.

Volgens betrokkenen bij het onderzoek verloopt het echter opnieuw stroperig. Wel zou een zogenoemde 'match' van gegevens van de Nederlandse politie met die van politiekorpsen uit andere Europese landen opmerkelijke nieuwe feiten hebben opgeleverd.

NRC

En dat moet de burger nou bescherming bieden....

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 10-12-2003 19:52]

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')