Geschikt voor al uw op-, of aanmerkingen, klachten, het spugen van gal over het Muziekforum, opmerkingen over de kleur van m'n ogen en dat die niet samen gaan met de kleur van m'n icoon, over het wel of niet gestemd zijn van de stemvork van Vork of het eten van soep met een lepel.
Veel plezier in Muziek en rock on.
Sorry, weer dezelfde opener. Originaliteit is ver te zoeken vandaag.
quote:Nog even deze voor Summo.
Op zondag 7 december 2003 13:02 schreef dwerg het volgende:
Ik kreeg weer een mailtje terug dat ik naar Summoner had gestuurd.
Als in Undelivered mail returned to sender.
quote:De titel, de opener, ik?
Op zondag 7 december 2003 13:13 schreef dolle_hond het volgende:
tis niks sebbo
Fok! Muziek Trivia -Deel CVII
en
Fok! Muziek Trivia Deel CVII
Iedereen is een beetje enthousiast aan het openen gegaan.
Kan iemand van "dit" ff "die" maken in de titel? typte wat vaag
quote:Moet volgens mij vervangen worden door : 'Zijn'.
Dat is 5 van de 342 cd's die ik heb trouwens...
T viel me net pas op en aangezien het topic wel aardig loopt naar mijn mening, staat het netter om deze fout er even uit te halen .
Alvast tnx.
quote:Dank U
Op dinsdag 16 december 2003 21:28 schreef Seborik het volgende:
Ok, heb het aangepast...
quote:hehe, slik.. ctrl-f idd ideetje geweest, snorryyyy..
Op woensdag 17 december 2003 23:55 schreef Seborik het volgende:
Even bij dutchie aankloppen in het feestdagenforum daar was hij heen verplaatst. Verder even een control+f uitvoeren in het muziekforum wil ook nog weleens helpen.
quote:Ja, daar kan ik helaas niets aan doen. Mis de search ook heel erg, maar he will be back. Waarschijnlijk na de volgende terminator-film.
Op woensdag 17 december 2003 23:59 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
hehe, slik.. ctrl-f idd ideetje geweest, snorryyyy..
![]()
(btw, meer mensen op fok! blijken er moeite mee te hebben, laat gewoon de search weer werken man!
)
Dit zou dan de centrale zijn, maar die is redelijk mager.
Hij gaat wel open dan.
quote:ow
Op donderdag 18 december 2003 20:47 schreef Seborik het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van Bob Dylan?Dit zou dan de centrale zijn, maar die is redelijk mager.
Hij gaat wel open dan.
quote:ok
Op donderdag 18 december 2003 20:51 schreef Seborik het volgende:
Hij is al open.
Dan heb ik nog wat te zeuren:
Song van het jaar 1980 - toernooi - Ronde 4 kan van de titel ronde 1-4 gemaakt worden (is makkelijker met zoeken)
Song van het jaar 1980 - toernooi - Finale en hiervan ronde 4 - finale ?
En nu ik toch bezig ben zie ik dat de link in de eerste post van het tweede topic verkeerd is, kan dat ook even gefixt worden? Voor later enzo...
quote:wat kunnen die modjes toch veel
Op donderdag 18 december 2003 21:10 schreef Seborik het volgende:
ok
Bedankt he
quote:Of je zoekt ff op je naam op pagina 2
Op zondag 21 december 2003 11:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan het topic met kerstplaten voor Fokradio nergens meer vinden en de search doet het niet.
quote:Tnx
Op zondag 21 december 2003 11:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Of je zoekt ff op je naam op pagina 2
Welke kerstplaat wil je horen op Fok!Radio
quote:Ik had AC/DC toch opgegeven in het topic, of bedoel je het muziekje zelf?
Op zondag 21 december 2003 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis nog een kerstplaat van jou, Sebbo. Mail het anders eens
quote:Je bedoeld dat centrale ik zoek een nummer topic neem ik aan
Op maandag 22 december 2003 16:12 schreef Seborik het volgende:
Dikke kus voor Vosss. In ieder geval kunnen dit soort vragen in: Laatst Gekochte CD/LP/MuziekDVD. Deel 21
quote:Haal je maar niks in je hoofd!
Op maandag 22 december 2003 16:17 schreef Seborik het volgende:
Wat ben je toch lief.
Kut! Part 3 moet het zijn
had per ongeluk de verkeerde datum ingetypt
verdorie, zit ik hem net te helpen..
kan het topic niet open met een iets andere titel? "blije duitse hardtrance/dance muziek" ofzo?
Wat draai je nu - deel 333 8-)
Dubbel topic, een van de 2 kan dicht. De bovenste was eerder.
quote:Die van Klaagbaak is rustiger.
Op zondag 28 december 2003 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
dit is wel het rustigste feedback topic op het gehele fok forum
quote:Whehehehe, liar liar. Ze openen daar feedbacktopics en die sluit je dan na 100 posts.
Op zondag 28 december 2003 13:06 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Die van Klaagbaak is rustiger.
quote:150 posts.
Op zondag 28 december 2003 13:08 schreef Seborik het volgende:[..]
Whehehehe, liar liar. Ze openen daar feedbacktopics en die sluit je dan na 100 posts.
quote:ff een gastslotteke gezet
Op maandag 29 december 2003 21:13 schreef SuperUli het volgende:
NSB't: aa project - une fille de tous les pays GEZOCHT!!!
Alleen om zijn kut nickname..
Kan zijn dat:
A) Ik maakte een fout bij inserten.
B) Fok houdt het kort.
Wat is het?
quote:Het is C: ik dacht dat het spam was en zette een slotje. Topic is weer open, excuses
Op dinsdag 30 december 2003 22:30 schreef Beetle het volgende:
Is het posten van een link naar een radiostation niet toegestaan?
[knip]
Kan zijn dat:
A) Ik maakte een fout bij inserten.
B) Fok houdt het kort.Wat is het?
Hallo Sebbo & Summo!
thnx
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 07-01-2004 14:47]
Topic is open in afwachting van Seborik /Summoner .
quote:
Op zondag 11 januari 2004 04:36 schreef Slarioux het volgende:
Ik zat vrolijk in MUZ te modden, ik vergiste me.
quote:Mja... Imo mag er wel een appart topic over zijn, maar ik leg me er maar bij neer.
Op zondag 11 januari 2004 12:02 schreef Seborik het volgende:
Kan in het topic in DIG. Link staat in het gesloten topic.
Merci beaucoup !!
quote:Toppie ! Tnx
Op dinsdag 13 januari 2004 11:40 schreef Wodan het volgende:
Check.
Ik zag net die walgelijke aanval op mijn persoon door Tony_Montana67
Noemt mij de walgelijkste, lafste en hypocrietste persoon op heel fok, zonder enig argument.
Ik heb in het betreffende topic over hiphop duidelijk niet gegeneraliseerd. Nergens gezegd dat alle hiphoppers crimineel zouden zijn, dat hiphop op alle radiozenders verboden zou moeten worden of uit winkels verwijderd zou moeten worden.
Ik had het specifiek over een boycot van gewelddadige en seksistische hiphop van de publieke radio. En waarom ik verschillen zie tussen de invloeden van agressieve metal vs. de invloeden van agressieve hiphop. Tony_Montana67 wil mij waarschijnlijk naaien vanwege een verloren discussie elders en verdraait expres keer op keer m'n woorden.
Graag je mening over dit soort lage streken van Tony_Montana67. En als het kan een ban voor dit walgelijke figuur, want het is niet de eerste keer dat hij loopt te flamen.
Vriendelijke groeten, DaveM.
PS als ik toch ergens gegeneraliseerd zou hebben of ben afgedaald tot het niveau van dit prototype van de agressieve hiphopliefhebber, dan hoor ik het graag.
En wil je deze post niet verwijderen omdat er een slotje op het topic zit, waardoor ik me niet kan verweren tegen de grove aantijgingen. Thanks!
edit: typo's en enkele kleine verbeteringen
[Dit bericht is gewijzigd door DaveM op 14-01-2004 19:18]
Meer woorden maak ik er niet aan vuil
quote:Jochie, het staat wel reuze intellectueel om met een begrip als "vals sentiment" te komen, maar wil je meer mensen voor je overtuiging winnen dan alleen je gangsta-vriendje Steve-O (die jouw flame volledig onderschreef en zich daarmee op hetzelfde bedenkelijke niveau begaf) zul je toch echt iets duidelijker moeten zijn dan mij van het nastreven van een of ander wazig (maar ongetwijfeld fout) doel te beschuldigen.
[b]Op woensdag 14 januari 2004 20:06 schreef Tony_Montana67 het
Dit topic was de druppel en mede omdat er met vals sentiment een doel werd geprobeerd te bereiken.
quote:zou ik ook niet doen in jouw geval. kans is groot dat je nog meer domme dingen gaat zeggen.
Meer woorden maak ik er niet aan vuil
quote:Banaanvraag! Ban!
Graag je mening over dit soort lage streken van Tony_Montana67. En als het kan een ban voor dit walgelijke figuur, want het is niet de eerste keer dat hij loopt te flamen.Vriendelijke groeten, DaveM.
quote:Weet je dat je toevallig aan het flamen bent? Jij zegt Tony=dom, is een persoonlijke aanval=flamen.
Op woensdag 14 januari 2004 20:32 schreef DaveM het volgende:[..]
Jochie, het staat wel reuze intellectueel om met een begrip als "vals sentiment" te komen, maar wil je meer mensen voor je overtuiging winnen dan alleen je gangsta-vriendje Steve-O (die jouw flame volledig onderschreef en zich daarmee op hetzelfde bedenkelijke niveau begaf) zul je toch echt iets duidelijker moeten zijn dan mij van het nastreven van een of ander wazig (maar ongetwijfeld fout) doel te beschuldigen.
[..]zou ik ook niet doen in jouw geval. kans is groot dat je nog meer domme dingen gaat zeggen.
Voor de rest kan ik de reactie van Tony begrijpen, en ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gezegd. (HipHop-N00b speaking) En ik ben niet "gangsta", noch ben ik een "nigga".
quote:Mag toch wel in feedback?
Op woensdag 14 januari 2004 20:34 schreef infinium het volgende:[..]
Banaanvraag! Ban!
quote:Je bent zelf net zo schuldig aan het ontsporen van dat topic door niet in discussie te willen gaan en alleen maar je stokpaardje blijft berijden dat Rap muziek geweld veroorzaakt.
Op woensdag 14 januari 2004 19:12 schreef DaveM het volgende:Graag je mening over dit soort lage streken van Tony_Montana67.
Meningen en opmerkingen van anderen negeerde je en je ging alleen maar lekker door met klagen op de muziek die jij blijkbaar niet leuk vind.
quote:Ja is waar. Maar wel als reaktie op een lang verhaal waarin hij mij zo'n beetje voor alles uitmaakt wat maar lelijk is. En dat topic was gesloten (terecht overigens) dus kan ik alleen hier op die flame ingaan.
Op woensdag 14 januari 2004 20:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Weet je dat je toevallig aan het flamen bent? Jij zegt Tony=dom, is een persoonlijke aanval=flamen.
En ja, dan ga ik terugflamen want ik ben ook niet van steen.
quote:Niet waar. Ik ben op zoveel mogelijk dingen ingegaan tot aan vannacht half 1. Toen ik vanavond weer inlogte was het topic al gesloten en kon ik niet meer op andere dingen reageren.
Op woensdag 14 januari 2004 20:38 schreef calvobbes het volgende:
Je bent zelf net zo schuldig aan het ontsporen van dat topic door niet in discussie te willen gaan en alleen maar je stokpaardje blijft berijden dat Rap muziek geweld veroorzaakt.Meningen en opmerkingen van anderen negeerde je
En ja, ik bereed dat stokpaardje. Maar probeert niet iedereen z'n stellingen te verdedigen? Heb jij ook niet je stokpaardjes?
Zeker als sommigen (let wel: sommigen) bewust doen alsof je generaliseert terwijl ze niet eens even goed de nuances lezen die ik aanbreng, dan probeer je je standpunt toe te lichten. Dat jij dit als het berijden van stokpaardjes ziet kan ik wel een beetje begrijpen, maar niet terecht imo.
quote:Ik heb die post gelezen, en ik weet dat Tony niet al té lief is. Maar jij, in de post die de aanleiding tot deze FB-discussie is, bent dat ook niet al té lief...
Op woensdag 14 januari 2004 20:40 schreef DaveM het volgende:[..]
Ja is waar. Maar wel als reaktie op een lang verhaal waarin hij mij zo'n beetje voor alles uitmaakt wat maar lelijk is. En dat topic was gesloten (terecht overigens) dus kan ik alleen hier op die flame ingaan.
En ja, dan ga ik terugflamen want ik ben ook niet van steen.
quote:Onzin.
Op woensdag 14 januari 2004 20:47 schreef DaveM het volgende:Niet waar. Ik ben op zoveel mogelijk dingen ingegaan tot aan vannacht half 1.
quote:Ja maar ik sta wel open voor andere meningen.
En ja, ik bereed dat stokpaardje. Maar probeert niet iedereen z'n stellingen te verdedigen? Heb jij ook niet je stokpaardjes?
quote:en, als je toch aan het wijzigen bent, haal dan aub die vreselijke spelfout uit Relaxde, acoustische muziek
Op woensdag 14 januari 2004 18:31 schreef ranja het volgende:
Mag bij deze Song van het jaar 1987 - toernooi - ronde 3 ronde 2 in ronde 3 veranderd worden?
quote:Nee, ik werd woest toen Nova het had over hiphop-teksten waar deze schutter mogelijk door geïnspireerd is. En daarom opende ik de aanval op gangsta-rap en seksistische rap, niet op hiphoppers in het algemeen en al helemaal niet op TM67 of iemand anders hier op Fok.
Op woensdag 14 januari 2004 20:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik heb die post gelezen, en ik weet dat Tony niet al té lief is. Maar jij, in de post die de aanleiding tot deze FB-discussie is, bent dat ook niet al té lief...
Pas als ze TM67 mij persoonlijk gaat aanvallen (en niet bepaald voor de 1e keer) dan sla ik terug. Dan ben ik inderdaad geen lieverdje meer.
Ik begrijp dat het niet fijn is als er zo lelijk op je topic gereageerd wordt, vooral niet als het meerendeel van die posts tegen jezelf gericht zijn en je voor alles en nogwat uitgemaakt wordt. En daar heb ik in dat topic ook een waarschuwing voor gegeven. Deze werd echter genegeerd.
Ik vind dat Tony behoorlijk ver is gegaan met z'n "laf en hypocriet", maar dat heeft hij zelf ook inmiddels toegegeven en ik vind een ban-aanvraag eerlijk gezegd wat overdreven. Aangezien je kennelijk 'een verleden' hebt met Tony, was je op de hoogte van zijn sterke gevoelens voor hiphop en had je een dergelijke reactie van zijn kant wel enigszins kunnen anticiperen. Het is niet dat ik dat geflame goedkeur, maar ik vind dat dat topic ook wat scheef was om redenen die calvobbes al aangegeven heeft.
Nu het topic gesloten is beschouw ik de zaak als afgedaan, en als ik merk dat er in een topic weer zo fel op elkaar gereageerd wordt, worden de betreffende posts onmiddelijk verwijderd. En aangezien jullie er toch niet uit zullen komen, lijkt me het verstandig om het onderwerp niet weer aan te kaarten. Een beetje 'respectvol' discussieren is blijkbaar niet mogelijk.
quote:*begrip heeft
Op woensdag 14 januari 2004 21:45 schreef Summoner het volgende:
[...]Nu het topic gesloten is beschouw ik de zaak als afgedaan, en als ik merk dat er in een topic weer zo fel op elkaar gereageerd wordt, worden de betreffende posts onmiddelijk verwijderd.
quote:Ik zal dit gevoelige onderwerp even een tijdje laten liggen. Toch blijf ik bij m'n punt en het blijft wmb ook een interessant discussie-onderwerp, dus als ik een soortgelijke discussie zie sluit ik niet uit daar op te reageren. Maar voorlopig niet dus. Dat je collega Seborik het topic heeft gesloten vind ik jammer maar wel begrijpelijk verder.
En aangezien jullie er toch niet uit zullen komen, lijkt me het verstandig om het onderwerp niet weer aan te kaarten. Een beetje 'respectvol' discussieren is blijkbaar niet mogelijk.
Bedankt Summoner dat jij even wilde reageren ipv Seborik, ben ook blij om weer eens een redelijk verhaal te lezen ipv een aanval.
Bij deze vervalt dan ook m'n vraag aan hem en is wmb de zaak afgedaan.
En als TM z'n excuses aanbiedt verander ik mn sig weer.
quote:Bij deze. Ik had je niet laf en hypocriet moeten noemen en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ook misselijkmakend was geen gelukkig gekozen woord. In mijn woede over het zoveelste ondoordachte hiphop bashtopic heb ik enkele grenzen overschreden en dat had ik achteraf gezien niet moeten doen, dus bij deze mijn excuses voor de beledigingen
Op woensdag 14 januari 2004 22:08 schreef DaveM het volgende:
En als TM z'n excuses aanbiedt verander ik mn sig weer.
Zonder de beledigingen sta ik overigens nog steeds achter de lading van mijn post
Mensen moeten eens niet zo snel op hun pik getrapt zijn. Er mag best een discussie gevoerd worden over het wel of niet hebben van negatieve effecten van muziek op bepaalde mensen. In dit geval is het hiphop, maar het had net zo goed een andere stijl kunnen zijn. Een discussie die ontstaan is naar aanleiding van een programma op Nederland 3 en niet alleen om die reden actueel, maar ook bijvoorbeeld vanwege de commotie van de NAG.
In de openingspost van DaveM haalde hij niet fel uit en het was zeker niet bedoeld om hiphop af te zeiken. Jammer dat het dan zo weer wel uitgelegd moet worden door verschillende mensen.
Je zit hier op een forum met mensen, misschien dat die anders denken over dingen, maar daarvoor hoef je ze nog niet compleet op de persoon de grond in te boren, kom dan met argumentatie aan waarom iets niet zo is, maar het is echt extreem laf om te vervallen in ordinaire scheldpartijen. Het zijn ook gewoon maar mensen. Op straat begin je toch ook niet meteen te schelden of verwijtens te maken.
Schelden kan iedereen, discussiëren moet je moeite voor doen. Tel eens tot tien voordat je reageert of reageer eens een keer niet wanneer je argumentatie bestaat uit het opsommen van verwijtens aan de persoon en scheldwoorden.
Wat mij betreft kun je opnieuw een topic openen, of doet iemand anders het over hetzelfde onderwerp, er zal in ieder geval veel strenger op gelet worden dat dat wel verschoond blijft van hetgeen in het bewuste topic gepost is.
quote:@ your service
Op woensdag 14 januari 2004 22:22 schreef Summoner het volgende:
Mooi.En nu weg met die sig, DaveM.
quote:er kunnen niet meer dan 255 reacties in een topic
Op donderdag 15 januari 2004 21:34 schreef Rex_Everything het volgende:
Euh
waarom is de trivia quiz dinges gesloten?
of bedoel je die niet?
quote:256 inclusief OP, sebbo.
Op donderdag 15 januari 2004 21:40 schreef Seborik het volgende:
Inderdaad, na 255 posts gaat een topic automatisch op slot en is het noodzakelijk een nieuw deel aan te maken.
quote:Ga in dig nerden.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
256 inclusief OP, sebbo.
quote:Zo nerderig ben ik nou ook weer niet.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:05 schreef Seborik het volgende:[..]
Ga in dig nerden.
quote:Sorry.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:14 schreef Seborik het volgende:
/sc
Het lijkt mij wel een goed idee om er twee stukken van te maken: muziek actief en muziek passief. Muziek actief dus het maken van muziek, componeren, muziekale ideetjes etc. en bij muziek passief cd reviews en alles wat met het luisteren van muziek te maken heeft.
Deelt iemand deze mening met mij of ben ik weer eens de enige
p.s.: misschien komt het omdat ik voornamelijk geinteresseert ben in het maken van muziek en dus steeds tussen een hele massa van topics door moet om er een te kunnen vinden.
quote:Ja ik dacht opsplitsen zoals ze met babes en hunks hebben gedaan. Wat heb je ingediend en wat wordt er mogelijk?
Op dinsdag 27 januari 2004 11:52 schreef Seborik het volgende:
Opsplitsen is geen optie. Ik heb zelf al iets ingediend waardoor er bepaalde dingen mogelijk moeten worden, maar dat is dan pas op een zeer lange termijn. Als het überhaupt al gaat gebeuren.
quote:Daar ga ik verder niet op in, want het zijn op het moment slechts plannen en ligt de eindbeslissing daarover bij de FA's en Admins.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:03 schreef ssebass het volgende:[..]
Ja ik dacht opsplitsen zoals ze met babes en hunks hebben gedaan. Wat heb je ingediend en wat wordt er mogelijk?
Er is in ieder geval ruime aandacht aan besteed voor eigen muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 27-01-2004 19:06]
Je hebt net mijn link verwijdert?
Die heb ik op deze site gevonden:
http://www.woodsongs.com/showlist.asp
Je kan ze open en bloot dus downloaden.
Is dat strafbaar dan?
Ik heb net even op die Woodsongs site gekeken, en dat is idd legaal, aangezien het gaat om opnames van Woodsongs Oldtime Radio Hour gedoe zelf. Je topic is weer open, en je kunt je link er weer neerzetten.
Alvast dank.
Twee topics:
Linda, Roos en Jessica - Ademnood
Betuig hier je respect aan Roos!
worden hier in mijn ogen onterecht dicht gegooid.
Jarenlang hebben Linda, Roos en Jessica de Nederlandse popscene beheerst. Ik weet nog goed hoe'n klap het gaf toen zij besloten uit elkaar te gaan. Huilende fans, grootse afscheidsconcerten en alles.
Mag ik een reden waarom een topic dicht moet, omdat sommige mensen kwetsend bezig denken te moeten zijn. Zo lijden de goeden onder de kwaden...
quote:Ik denk laat ik het voorzichtig doen in een oud topic, want er zijn al zoveel topics. Dus opgezocht, gepost. Komt iemand zieken, wordt het dichtgegooid...
Op donderdag 29 januari 2004 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
De muzikale erfenis kun je in Guusje Nederhorst Overleden - Topic 2 bespreken, het centrale topic over Guusje in SHO. Het is niet de bedoeling dat je allerlei oude Guusje/Kane-topics omhoog gaat schoppen nu.
Topic twee was een nieuw topic met duidelijk een vetgedrukt respect in de eerste post en die wordt ook dichtgegooid.
Ik weet dat jullie een hekel hebben aan mensen die zeuren, maar ik vind het wel jammer dat zo LRJ wordt doodgezwegen. Ik wil het hebben over muziek en niet over soapies.
quote:Je zegt het zelf al, er zijn al zoveel topics, waarom zou je dan nog oude topics omhoog gaan kicken?
Op donderdag 29 januari 2004 17:07 schreef belsen het volgende:Ik denk laat ik het voorzichtig doen in een oud topic, want er zijn al zoveel topics. Dus opgezocht, gepost. Komt iemand zieken, wordt het dichtgegooid...
quote:Een oud topic! Om niets extra te belasten, appel! Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom!
Op donderdag 29 januari 2004 19:18 schreef calvobbes het volgende:[..]
Je zegt het zelf al, er zijn al zoveel topics, waarom zou je dan nog oude topics omhoog gaan kicken?
Ik zie dat er nog steeds geen fatsoenlijk antwoord is van de modjes...
Mag ik wel een topic openen: Linda Roos en Jessica waren de Beatles van Nederland (RIP Roos)?
quote:Oud of niet topic maakt niet uit.
Op donderdag 29 januari 2004 21:08 schreef belsen het volgende:Een oud topic! Om niets extra te belasten, appel! Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom!
quote:Uhm.... Als je Beatles vervangt voor Spice Girls, dan zullen waarschijnlijk wat minder mensen je uitlachen....
Mag ik wel een topic openen: Linda Roos en Jessica waren de Beatles van Nederland (RIP Roos)?![]()
quote:Ik wil geen discussie over de persoon Guusje Nederhorst, ik wil een discussie over haar muzikale nalatenschap! Linda, Roos en Jessica stonden in hun tijd voor iets en dat komt nu, bij het overlijden van een van hen, weer boven. Waarom mag een topic als deze niet maar deze twee:
Op donderdag 29 januari 2004 21:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Oud of niet topic maakt niet uit.
Blijft een feit dat die discussie over Guusje dan in veel verschillende topics tegelijk word besproken. En dat is natuurlijjk niet handig.
George Harrison ligt op sterven
George Harrison overleden
dan wel? Dat wordt toch ook niet afgedaan met een of ander k*ttopic in Showbizz dat alleen maar vervuilt wordt door nietzeggende opmerkingen als:
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:37 schreef LoverBoy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:41 schreef EmmYKuHh het volgende:
Zielig voor Dinand
quote:of
Op donderdag 29 januari 2004 18:33 schreef derek0905 het volgende:
Sterkte aan nabestaanden
quote:En boven heb ik gezet waarom de vergelijking met de Beatles daadwerkelijk opgaat.
Op donderdag 29 januari 2004 17:47 schreef NY_Giant het volgende:
Vreselijk dat ze op zo'n jonge leeftijd is overleden. En ook vreselijk voor man en kind. Jammer dat zulke dingen in het leven bestaan.![]()
![]()
Rust in vrede Guusje.
Mag ik een reactie van een echt modje, Seborik ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door belsen op 29-01-2004 21:29]
quote:Waarom moet die nu eigenlijk gevoerd worden? Die band bestaat al lang niet meer! En er waren ook geen plannen om die groep ooit nog op te richten....
Op donderdag 29 januari 2004 21:28 schreef belsen het volgende:Ik wil geen discussie over de persoon Guusje Nederhorst, ik wil een discussie over haar muzikale nalatenschap!
quote:En waarom kan dat niet in een van de lopende topics in het Showbizz forum?
Linda, Roos en Jessica stonden in hun tijd voor iets en dat komt nu, bij het overlijden van een van hen, weer boven.
quote:Hallo zeg... Of je even nog meer topics uit het archief wilt halen en beslissingen uit het verre verleden door andere mods, met die van nu gaat vergelijken
Waarom mag een topic als deze niet maar deze twee:George Harrison ligt op sterven
George Harrison overledendan wel?
quote:Toen bestond Show nog niet.
Dat wordt toch ook niet afgedaan met een of ander k*ttopic in Showbizz dat alleen maar vervuilt wordt door nietzeggende opmerkingen als:
quote:Mja. En ik denk nog steeds dat veel mensen jou daardoor niet serieus nemen.
En boven heb ik gezet waarom de vergelijking met de Beatles daadwerkelijk opgaat.
quote:Dan moet je die maar mailen, als je op een openbaar forum post kun je ook andere meningen verwachten
Mag ik een reactie van een echt modje, Seborik ofzo...
quote:En omdat mensen niet normaal kunnen reageren, moeten wij, mensen die wel serieus kunnen praten over muzikale nalatenschap van Linda, Roos en Jessica, hieronder lijden?
Op donderdag 29 januari 2004 21:38 schreef calvobbes het volgende:En heb je die kutopmerkingen in de door jou gekickte topics niet gezien?
Als je daar een apart topic voor opent zal dat echt niet veel anders zijn. Helaas.
[..]
quote:Je kunt er toch over praten in In memoriam: Guusje Woesthoff-Nederhorst - Topic 3
Op donderdag 29 januari 2004 21:41 schreef belsen het volgende:En omdat mensen niet normaal kunnen reageren, moeten wij, mensen die wel serieus kunnen praten over muzikale nalatenschap van Linda, Roos en Jessica, hieronder lijden?
Dan negeer je die onzin reacties toch? Die onzin reacties komen wel in elk topic, maakt echt niet uit of jij er een apart topic voor opent.
quote:Ik wil niet meepraten met de soapies, ik wil het hebben over muziek. Ik ben ook niet voor niets vooral actief in muziek en niet in topics als Showbizz. Als ik kwijt wil hoe zielig ik het vindt, kan ik ook wel echte mensen vinden, om dit te ventileren.
Op donderdag 29 januari 2004 21:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Je kunt er toch over praten in In memoriam: Guusje Woesthoff-Nederhorst - Topic 3
Dan negeer je die onzin reacties toch? Die onzin reacties komen wel in elk topic, maakt echt niet uit of jij er een apart topic voor opent.
quote:Veel onderwerpen kunnen in verschillende fora worden besproken
Op donderdag 29 januari 2004 21:52 schreef belsen het volgende:Ik wil niet meepraten met de soapies, ik wil het hebben over muziek.
Daarnaast word in dat topic niet alleen over Guusje als soapie gepraat maar ook als moeder en vrouw. Dus dan zou in het Ouders forum ook nog een topic over haar overlijden moeten lopen. Of in Nieuws omdat haar dood alle kranten en journaals haalt.
Of in FTR omdat ze ook wel een rollen had in andere series.
Prober het anders volgende week een keer in Muziek. Dan is het misschien wat rustiger en kun je wat meer over de muziek praten zonder domme reacties als alleen maar "RIP" en 'ze was zeker in ademnood' e.d.
quote:Het gaat mij om de muzikale nalatenschap en hype rond Linda, Roos en Jessica, niet om het overlijden van de actrice, zangeres, moeder, vrouw of vrouw van...
Op donderdag 29 januari 2004 21:55 schreef calvobbes het volgende:[..]
Veel onderwerpen kunnen in verschillende fora worden besproken
Daarnaast word in dat topic niet alleen over Guusje als soapie gepraat maar ook als moeder en vrouw. Dus dan zou in het Ouders forum ook nog een topic over haar overlijden moeten lopen. Of in Nieuws omdat haar dood alle kranten en journaals haalt.
Of in FTR omdat ze ook wel een rollen had in andere series.Prober het anders volgende week een keer in Muziek. Dan is het misschien wat rustiger en kun je wat meer over de muziek praten zonder domme reacties als alleen maar "RIP" en 'ze was zeker in ademnood' e.d.
quote:En waarom moet dat nu ineens besproken worden?
Op donderdag 29 januari 2004 22:07 schreef belsen het volgende:Het gaat mij om de muzikale nalatenschap en hype rond Linda, Roos en Jessica
Wacht dan nog gewoon een weekje ofzo, nu krijg je toch veel reacties waar je niet op zit te wachten.
quote:Het moet nu besproken worden, omdat het met het overlijden van Roos weer actueel is en de kans dat ze nu nog eens bij elkaar komen nihil geworden is, want Linda en Jessica zie ik nog niet zo snel gebeuren...
Op donderdag 29 januari 2004 22:14 schreef calvobbes het volgende:[..]
En waarom moet dat nu ineens besproken worden?
Wacht dan nog gewoon een weekje ofzo, nu krijg je toch veel reacties waar je niet op zit te wachten.
quote:Die kans was al nihil
Op donderdag 29 januari 2004 22:36 schreef belsen het volgende:Het moet nu besproken worden, omdat het met het overlijden van Roos weer actueel is en de kans dat ze nu nog eens bij elkaar komen nihil geworden is, want Linda en Jessica zie ik nog niet zo snel gebeuren...
Maar probeer het dan eens in dat topic in SHO....
quote:Lok me nu niet uit om te reageren.
Op donderdag 29 januari 2004 22:50 schreef El_Bassie het volgende:
Belsen open alsjeblieft dat topic. Hilarisch! De beatles van Nederland.!
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:51 schreef Jane het volgende:[..]
Lok me nu niet uit om te reageren.
quote:Ja, lach er maar om, meneer de deejay. Linda, Roos en Jessica hebben anders veel betekend voor de serieuswording van de Nederlandse popcultuur, tot krijsende, huilende en flauwvallende fans aan toe.
Op donderdag 29 januari 2004 22:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Weet jij nog de afscheidsconcerten? Het hele land stond op zijn kop, ze haalden alle kranten toen ze zeiden dat ze ermee op gingen houden.
quote:Dat was bij Doe Maar al zo.
Op donderdag 29 januari 2004 22:58 schreef belsen het volgende:Ja, lach er maar om, meneer de deejay. Linda, Roos en Jessica hebben anders veel betekend voor de serieuswording van de Nederlandse popcultuur, tot krijsende, huilende en flauwvallende fans aan toe.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:26 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]Hallo, het 'probleem' is opgelost. Nu weer broederlijk verder praten.
De muzikale nalatenschap van Linda, Roos & Jessica
Dank je wel Seborik!
* belsen erg gelukkig zijt...
zag deze nog niet in de faq
Song van het jaar 1987 toernooi (2) - Kwartfinale
'ronde 5' mag veranderd worden in 'kwartfinale'
edit: ik had het nog niet eens gevraagd
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 01-02-2004 19:03]
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 20:31]
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Fritz op 03-02-2004 20:31]
quote:Waarom mogen bedrijfsgegevens, die vrij opvraagbaar zijn hier niet geplaatst worden?
Op vrijdag 6 februari 2004 13:32 schreef JaWi het volgende:
-edit: Dit mag hier niet geplaatst worden.-
quote:Hmm okay, ik begrijp je punt. Toch is het begrip privé een beetje vaag, als ze via databanken als WHOIS en de KVK gewoon gratis op te vragen zijn.
Op vrijdag 6 februari 2004 13:36 schreef Seborik het volgende: