Ik doe een kleine suggestie:quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn er echt geen betere zangeressen dan Do en Dewi in Nederland?
Nog beter dan Doquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn er echt geen betere zangeressen dan Do en Dewi in Nederland?
Wie dan?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:54 schreef BVO het volgende:
Vandaag zijn de genomineerden bekend geworden, en het is weer helemaal niks. Heeft Nederland eindelijk eens een geweldige zangeres, is ze niet genomineerd.
zangeres zonder naamquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:14 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wie dan?![]()
Van Dik Hout heeft ook jaren weten te teren op oud succes.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:11 schreef Zander het volgende:
Hoe komen "Veldhuis en Kemper" in hemelsnaam tussen de genomineerden terecht? Hebben precies 1 hitje gehad, ze zullen wel een actieve fanclub hebben of zo. Maar goed, bij nader inzien geldt dat wel voor meer namen in de lijst.
Da's nu eenmaal het allerbeste wat Nederland op muziekgebied te bieden heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
Je ziet ook altijd dezelfde namen. Anouk, Kane, Borsato
Dat ik daar niet meteen opkom zeg...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:21 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
zangeres zonder naam
Hind natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:14 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wie dan?![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:54 schreef BVO het volgende:
Vandaag zijn de genomineerden bekend geworden, en het is weer helemaal niks. Heeft Nederland eindelijk eens een geweldige zangeres, is ze niet genomineerd.
Het zou trouwens wel heel scheef zijn als Jim tot beste zanger van Nederland wordt uitgeroepen.
Maarja, het zijn de TMF Awards maar.
Beste Rock
Kane
Intwine
Di-rect
Evanesence
The Rasmus
Limp Bizkit
Horen die niet bij 'Rock'quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Krezip!
Hé, het word gekozen door BrEeZaH volk, die denken nog dat Direct echte vette rock is...quote:
Gatver, ik vind Hind dus echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |