Ik had volgens mij in de laastste 50 slowchat's er nog geen één gemist...
Kan ik geen post na slotje doen?
quote:Het topic ging in 4 uur vol.
Op zaterdag 6 december 2003 12:59 schreef Herostratos het volgende:
Ik kom er net achter dat er ik een hele slowchat gemist heb!Ik had volgens mij in de laastste 50 slowchat's er nog geen één gemist...
Kan ik geen post na slotje doen?
Volgens mij een record, maar die stat houd ik niet bij.
Je hebt de volgende topics gemist: 1-45, 49 en 84.
quote:Oh, dan heb ik er wel meer gemist in de tussentijd...
Op zaterdag 6 december 2003 13:21 schreef Sidekick het volgende:Het topic ging in 4 uur vol.
Volgens mij een record, maar die stat houd ik niet bij.
Je hebt de volgende topics gemist: 1-45, 49 en 84.
Maar 4 uur legitimeert de topictitel slowchat niet meer en daarbij schandelijk dat er op pakjesavond juist zoveel gechat wordt.
Zeker allemaal verstokte kerstmis vierders die Sinterklaas een racist vinden?
quote:De kerstman is een dierenmishandelaar. Die rendieren krijgen te weinig ruimte en moeten de hele wereld over in 1 nacht. Die is dus een tikkeltje erger...
Op zaterdag 6 december 2003 13:26 schreef Herostratos het volgende:[..]
Oh, dan heb ik er wel meer gemist in de tussentijd...
Maar 4 uur legitimeert de topictitel slowchat niet meer en daarbij schandelijk dat er op pakjesavond juist zoveel gechat wordt.
quote:Boeh
En de sint is pedo. De enige sint die ik leuk vind komt uit Boondock
quote:Idd. Eens in de zoveel tijd is het niveau best goed. Vorig topic was erg serieus en discussiewaardig. Dat pberends maar 10 posts in dat topic had is wel erg toevallig...
Op zaterdag 6 december 2003 13:34 schreef JB80 het volgende:[..]
Boeh
Het was geen chat, het was een discussie op hoog niveau!
En de sint is pedo. De enige sint die ik leuk vind komt uit Boondock ![]()
[/quote]
quote:Boondonck saints
Op zaterdag 6 december 2003 13:34 schreef JB80 het volgende:De enige sint die ik leuk vind komt uit Boondock
quote:Zie [POLslowchat #108] Dwars tegen ouders ingaan voor het NRC-artikel. Waarin hij overigens niet alleen pretendeert namens DWARS te spreken, maar namens heel GroenLinks...
Voorman DWARS stapt op vanwege steun dierenactivistenUTRECHT - De coördinator van de jongerenorganisatie DWARS van GroenLinks, heeft zijn functie per direct neergelegd. R. van den Dool lag onder vuur vanwege uitlatingen in NRC Handelsblad, waarin hij zei achter de inhoud van radicale dierenacties te staan. Hij is opgestapt in het belang van DWARS, aldus de verklaring die de jongerenorganisatie zaterdag uitgaf.
Van den Dool zegt in de verklaring de suggestie te betreuren dat hij het gebruik van geweld bij dierenacties goedkeurt. De indruk had nooit mogen ontstaan dat ik namens DWARS sprak. De GroenLinks-top had vrijdag al afstand genomen van de woorden van Van den Dool.
http://nu.nl/news.jsp?n=242280&c=11
quote:
,,Mijn rol bij Dwars'', zegt hij, ,,is te vergelijken met die van de partijvoorzitter van GroenLinks.''[...]
,,Arie van den Brand'', zegt hij, ,,heeft een paar misstappen begaan door te zeggen dat hij zich van de actie in Putten distantieerde. Maar ik begrijp dat hij niet goed in de media is gekomen.''
[...]
,,Ik denk dat de jongeren van Dwars dichterbij de roots van GroenLinks staan dan de Tweede Kamer-fractie.''
quote:Duyvendak, anyone? .
,,Ik denk dat de jongeren van Dwars dichterbij de roots van GroenLinks staan dan de Tweede Kamer-fractie.''
quote:Ik heb wel ff zitten spelen, alleen die troela van een halsema staat er op de weinige foto's klote op, dus resultaat is niet zo.
Op zaterdag 6 december 2003 12:50 schreef pberends het volgende:[..]
KoosVoos
Had je al een foto van Robin de Geus, of heb ik 'm gemist
Maar hier "Lady Femke and Robin de Geus"
quote:Die staat niet meer bij die roots.
Op zaterdag 6 december 2003 13:44 schreef JB80 het volgende:[..]
Duyvendak, anyone? .
Hij heeft zijn actievolle verleden afgezworen.
quote:Nee, ik vind Kerst helemaal zuigen, maar de Sint had geen pakjes voor mij deze keer.
Op zaterdag 6 december 2003 13:26 schreef Herostratos het volgende:[..]
Oh, dan heb ik er wel meer gemist in de tussentijd...
quote:Geen pakjes, maar ook niet mee naar Spanje terug?
Op zaterdag 6 december 2003 13:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Nee, ik vind Kerst helemaal zuigen, maar de Sint had geen pakjes voor mij deze keer.
![]()
quote:De Geus is idd niet zo goed als ik in het begin had gedacht, hij is niet "sociaal" genoeg. Ook zijn blunders helpen mee.
Op zaterdag 6 december 2003 13:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Naar aanleiding van de vraag over een "Robin de Geus" van pB aan KV.Had hem liever afgeschilderd als een schurk, maar die kon ik ff niet zo snel vinden.
quote:De Sint vertrekt vandaag, dus wie weet!
Op zaterdag 6 december 2003 13:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Geen pakjes, maar ook niet mee naar Spanje terug?
Dan wordt je wel dubbel gepakt
quote:Dat levert vertraging op, ik wil zo snel mogelijk zijn
Op zaterdag 6 december 2003 12:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
En het plaatsen van meerdere berichten in 1 post mag ook wel.
quote:LOL
Op zaterdag 6 december 2003 13:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:[..]
Ik heb wel ff zitten spelen, alleen die troela van een halsema staat er op de weinige foto's klote op, dus resultaat is niet zo.
Maar hier "Lady Femke and Robin de Geus"
[afbeelding]
edit: ik dom
quote:Ach, zo asociaal is hij ook weer niet. het helpt iig tegen de verharding van de samenleving
Op zaterdag 6 december 2003 13:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
De Geus is idd niet zo goed als ik in het begin had gedacht, hij is niet "sociaal" genoeg. Ook zijn blunders helpen mee.
quote:Pronk is inderdaad socialer, nu nog een baard en hij kan zo als hulp-sint door het leven.
Op zaterdag 6 december 2003 14:08 schreef pberends het volgende:[..]
Ach, zo asociaal is hij ook weer niet. het helpt iig tegen de verharding van de samenleving
quote:
Bezorgdheid om hiv-virus in de BijlmerDe Amsterdamse PvdA-wethouder Hannah Belliot (Zorg) en stadsdeel Zuidoost beleggen met spoed een bijeenkomst met Afrikaanse en Surinaamse 'sleutelfiguren' om een anti-aidscampagne voor te bereiden. Reden is een ware hiv-explosie in de Bijlmer.
Honderden inwoners van Amsterdam-Zuidoost blijken geïnfecteerd met het aidsvirus. Vooral jonge Afrikaanse vrouwen melden zich in toenemende mate bij de behandelcentra. Uit een vorige week gepubliceerd rapport blijkt dat er in Nederland 8.500 gevallen zijn van hiv-besmetting; daaronder zijn ruim 1.800 vrouwen. Tweederde is niet in Nederland geboren. Ongeveer 50% woont in Amsterdam. Ze wonen voor een belangrijk deel in de Bijlmer, al is niet duidelijk hoe groot dat deel precies is.
In het rapport staan alleen patiënten vermeld die al door ziekenhuizen geholpen worden. Een vuistregel is dat eenzelfde aantal bij ons niet bekend is, zegt een onderzoeker. Ook gaat het hier om een groep die slecht bereikbaar is. Dat blijkt bijvoorbeeld uit het feit dat ze zich heel laat melden: als ze al aids hebben of vlak daarvoor.
quote:Amsterdam is gewoon een baggerstad. Duh.
Op zaterdag 6 december 2003 14:12 schreef pberends het volgende:[..]
quote:Ik had wel een ietwat socialer gezicht gewild van een oud vakbondsman, maar goed. En ik moet nog zien of het veel opleverd, de echte grootverdieners en oud geld zullen misschien nog wel over de brug komen. Denk dat het daar ook bij blijft.
Op zaterdag 6 december 2003 14:08 schreef pberends het volgende:[..]
Ach, zo asociaal is hij ook weer niet. het helpt iig tegen de verharding van de samenleving
quote:Ik een kloon van wie???
LOL![]()
![]()
Maar "Disciple_of_Guinness" is een kloon van jou?
edit: ik dom
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |