quote:De SP-PvdA-tactiek daarentegen werkt wel omdat het 2 verschillende partijen zijn.
Op vrijdag 5 december 2003 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat laatste dus ja!
Misschien moet de VVD de LPF wat meer gebruiken.
quote:"Ik-wil-kat-ten-le-pra" hehe
Op vrijdag 5 december 2003 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Heb het op de achtergrond, lachen idd, ik heb hem al eens live gezien.
quote:Nou, dat werkt behoorlijk ja. Daarom zitten ze ook in de oppositie.
Op vrijdag 5 december 2003 21:30 schreef Sidekick het volgende:[..]
De SP-PvdA-tactiek daarentegen werkt wel omdat het 2 verschillende partijen zijn.
Misschien moet de VVD de LPF wat meer gebruiken.
quote:Wat heeft het aantrekken van kiezers hier mee te maken. Dat klop ook dat hij het daarom heeft gezegd, maar het is in geen geval xenofobie, itt het krantenartikel.
Op vrijdag 5 december 2003 21:04 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik leg de link niet, maar het is Zalm geweest die bepaalde kiezers wilde aantrekken. Hij wilde laten zien dat hij eindelijk harde taal durfde te spreken. Dat hij had geleerd van Fortuyn.
Dan moet hij niet verbaast zijn dat hij harde kritiek krijgt.
quote:Omdat de cultuuromslag tijd vergt. Tot die tijd zullen mannen nog wat sneller worden aangenomen dan vrouwen en/of allochtonen.
[..]Alsof dat gaat gebeuren. Vrouwen hebben ook nog steeds een achterstand op de arbeidsmarkt en salaris. Komt dat door hun cultuur? Zijn ze lui? Of hebben dingen veel tijd nodig om te veranderen?
quote:Nee, want daar wordt een duidelijk andere onderbouwing gegeven (zal slecht zijn voor de economie opeens zo een harde klap). Ook al is die redenering niet valid dan nog is het geen xenofobie omdat ze die redenering dan niet hebben gemaakt in de trend van xenofobie.
[..]Zo kun je de weigering van Poolse arbeiders ook wel uitleggen als xenofobie. Die link leg jij dan weer te snel.
quote:Het blijft een column, daar moet je rekening mee houden.
Op vrijdag 5 december 2003 21:34 schreef UnderWorld_ het volgende:[..]
Nee, want daar wordt een duidelijk andere onderbouwing gegeven (zal slecht zijn voor de economie opeens zo een harde klap). Ook al is die redenering niet valid dan nog is het geen xenofobie omdat ze die redenering dan niet hebben gemaakt in de trend van xenofobie.
quote:
Op donderdag 4 december 2003 08:22 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom geven we uhm, verschillende landen uit Afrika geen importkortingen op sommige producten? Zijn onze bedrijven blij omdat ze goedkoop spul kunnen kopen, en die Afrikanen hebben meer omzet en een hogere export.
LOL, wat een randdebielen. Tijd dat de dieren zelf maar eens gaan spreken.
@Kozzmic.
quote:Kijk eens naar de topictitel en de eerste post in dit topic.
Op vrijdag 5 december 2003 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Top GroenLinks neemt afstand van eigen jongerentak
http://nu.nl/news.jsp?n=242105&c=60
quote:Oeps, maar andere bron!
Op vrijdag 5 december 2003 21:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Kijk eens naar de topictitel en de eerste post in dit topic.
quote:Eindelijk iets goeds van GroenLinks.
Op vrijdag 5 december 2003 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Top GroenLinks neemt afstand van eigen jongerentak
http://nu.nl/news.jsp?n=242105&c=60LOL, wat een randdebielen. Tijd dat de dieren zelf maar eens gaan spreken.
![]()
@Kozzmic.
quote:Bron: http://www.politics1.com/blog.htm
DEAN WIDENS N.H. LEAD TO LANDSLIDE AMOUNT. If the latest independent tracking polls from New Hampshire are accurate, Howard Dean is poised to win one of the most lopsided victories ever recorded for a truly contested Presidential primary there. The latest numbers from the American Research Group poll: Dean-45%, John Kerry-13%, Wesley Clark-11%, Joe Lieberman and Dick Gephardt were tied with 5% apiece, John Edwards-3%, Dennis Kucinich-2%, Al Sharpton-1%, and Carol Braun-0%. Since the last ARG poll two weeks ago, Dean has widened his lead over Kerry by another 11 points. Here are the new numbers from the latest Zogby tracking poll: Dean-42%, Kerry-12%, Clark-9%, Lieberman-7%, Edwards-4%, Gephardt-3%, and Kucninch-2%. Now here is where it gets really interesting: a new University of Wisconsin study on advertising by the Presidential hopefuls shows that Kerry has spent more than twice as much as Dean on TV spots in NH. Even Edwards has spent more than Dean on TV in the Granite State.
quote:Meesterlijk! ik weet zeker dat Dean de charme en visie heeft om te winnen van Bush.
Op vrijdag 5 december 2003 21:52 schreef JB80 het volgende:[..]
Bron: http://www.politics1.com/blog.htm
Als het een linkerkant-democraat wordt dan steun ik (for what it's worth) Bush.
De beste partij is natuurlijk de Libertarian Party, maar dat is ijdele hoop.
quote:We maken het het komende jaar mee op Fok!, ik krijg nu al weer zin in de Amerikaanse verkiezingsnacht. Hopelijk ook nog Nederlandse parlementsverkiezingen en 2004 wordt net als 2003 een interessant politiek jaar.
Op vrijdag 5 december 2003 21:54 schreef pberends het volgende:[..]
Meesterlijk! ik weet zeker dat Dean de charme en visie heeft om te winnen van Bush.
Even een uitstapje naar Duitsland...
quote:Of was dit al gemeld?
Studenten in Berlijn naakt de straat opBERLIJN - In Berlijn hebben tientallen studenten vrijdag de vrieskou getrotseerd en naakt door het centrum van de Duitse stad gelopen om te protesteren tegen voorgenomen bezuinigingen op universiteiten. Dat heeft de politie gemeld.
Ongeveer veertig studenten met vrijwel alleen schoenen aan verrasten het winkelende publiek op een kerstmarkt door er sprintjes te trekken. Daarbij riepen ze leuzen tegen de plannen van de deelstaatregering, die ongeveer 75 miljoen euro wil bezuinigen op de drie universiteiten van Berlijn. Vervolgens gingen ze een stukje met de metro en hielden ze verderop een protestloop tot ze het te koud kregen.
http://nu.nl/news.jsp?n=242089&c=21
quote:Het kabinet mag wel vallen in 2004 idd
Op vrijdag 5 december 2003 21:59 schreef Kozzmic het volgende:[..]
We maken het het komende jaar mee op Fok!, ik krijg nu al weer zin in de Amerikaanse verkiezingsnacht. Hopelijk ook nog Nederlandse parlementsverkiezingen en 2004 wordt net als 2003 een interessant politiek jaar.
[..]Of was dit al gemeld?
Ik heb niet alles teruggelezen van vandaag...
quote:Europese verkiezingen, Amerikaanse verkiezingen, genoeg te beleven. Misschien
Op vrijdag 5 december 2003 21:59 schreef Kozzmic het volgende:[..]
We maken het het komende jaar mee op Fok!, ik krijg nu al weer zin in de Amerikaanse verkiezingsnacht. Hopelijk ook nog Nederlandse parlementsverkiezingen en 2004 wordt net als 2003 een interessant politiek jaar.
quote:Ja.
quote:[POLslowchat #107] 10 zetels minder voor de VVD
Op vrijdag 5 december 2003 21:59 schreef Kozzmic het volgende:Even een uitstapje naar Duitsland...
quote:Zou het weer zo vet zijn als de vorige keer?
"TOO CLOSE TO CALL!"
quote:Verkiezingen in Vlaanderen, ook erg interessant. En hét referendum (NJET!)
Europese verkiezingen, Amerikaanse verkiezingen, genoeg te beleven. Misschien
quote:Het gaat ook om de keuze van een lunch, niet om iets belangrijks of zo.
Berlusconi maant Polen en Spanje over EU-grondwetTUNIS (ANP) - Premier Silvio Berlusconi van Italië heeft vrijdag Spanje en Polen opgeroepen minder eisen te stellen in het debat over de nieuwe Europese grondwet. Italië is momenteel voorzitter van de Europese Unie en leidt de onderhandelingen over de grondwet.
quote:Oh ja. Ziet er goed uit voor volgend jaar.
Op vrijdag 5 december 2003 22:02 schreef JB80 het volgende:[..]
Verkiezingen in Vlaanderen, ook erg interessant. En hét referendum (NJET!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |