abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15167992
Stelling: 1% inkomensbelasting extra voor mensen die meer dan 25 km moeten reizen van woon naar het werk

Zo leren die mensen het wel af om 100 kilometer verderop werk te hebben. De files kunnen op deze manier tientallen procenten afnemen.

1% is overigens een willekeurig getal, en het voor de openbaar vervoer hoeft het niet te gelden

pi_15168085
Lekker bekrompen stelling

Ik rij iedere dag 80km om van/naar m'n werk te komen maar kom geen 1 file tegen

En dan zou ik extra mogen betalen voor de bagger in het westen ? No thnx.

pi_15168114
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:37 schreef renkie het volgende:
Lekker bekrompen stelling

Ik rij iedere dag 80km om van/naar m'n werk te komen maar kom geen 1 file tegen

En dan zou ik extra mogen betalen voor de bagger in het westen ? No thnx.

Milieuvervuiling, wegenslijtage, het opvoeren van de olieprijzen, een groter handelstekort etc.
pi_15168123
Ik rij elke dag 90 km heen en weer naar mijn werk, en echt niet omdat ik zo graag in de file wil staan.

Extra inkomensbelasting en ik blijf met WW gewoon in mijn bed liggen.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_15168172
bullshit...

ik kan in mijn directe woonomgeving geen werk vinden in mijn richting. Moet ik dan verhuizen ofzo? Dacht het niet... ik woon nu ongeveer 35 km van m'n werk, kom meestal geen files tegen omdat ik vroeg begin (dus voor de spits)

en nou wil ik mijn konijn !
pi_15168296
<quote>
Milieuvervuiling, wegenslijtage, het opvoeren van de olieprijzen, een groter handelstekort etc.
</quote>
Dat eerste punt willen ze graag zo bij de overheid dus daar moeten ze niet over zeuren. Ze zorgen met allemaal extra regels ervoor dat ik 20% duurder moet rijden ik wil wel zuiniger rijden maar dat mag ik gewoon niet van de overheid. 60 is duurder dan 80 gelijk aantal toeren maar lagere snelheid.

Hij betaald houderschapsbelasting die ooit bedoelt was om wegen te onderhouden dus daar betaalt hij al voor en nog 3x te veel ook.

Opvoeren van de olieprijzen kan je als automobilist niets aan doen..

Groter handelstekort is ook de schuld van de overheid moeten ze maar niet al die sociale regeltjes maken waardoor werk in Nederland te duur is.

pi_15168405
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:46 schreef ShadowHawk het volgende:
<quote>
</quote>
Dat eerste punt willen ze graag zo bij de overheid dus daar moeten ze niet over zeuren. Ze zorgen met allemaal extra regels ervoor dat ik 20% duurder moet rijden ik wil wel zuiniger rijden maar dat mag ik gewoon niet van de overheid. 60 is duurder dan 80 gelijk aantal toeren maar lagere snelheid.

Hij betaald houderschapsbelasting die ooit bedoelt was om wegen te onderhouden dus daar betaalt hij al voor en nog 3x te veel ook.

Opvoeren van de olieprijzen kan je als automobilist niets aan doen..

Groter handelstekort is ook de schuld van de overheid moeten ze maar niet al die sociale regeltjes maken waardoor werk in Nederland te duur is.

quoten blijft moeilijk dat doe je met de knop op het desbetreffende bericht dat je wilt quoten

maar ontopic: overheid die milieuvriendelijk niet wilt stimuleren

Belastingen moet je in het geheel zien, mensen zeiken op accijnzen op brandstof, maar als wegen niet onderhouden worden gaan ze ook zeiken. Dat gezeik op bepaalde belastingen is altijd ongegrond, er moet gewoon gekeken worden naar het totaalplaatje, kortom de begroting.

Opvoeren van olieprijzen kunnen mobilisten wel degelijk doen, minder vraag = lagere prijzen.

Groter handelstekort komt ook omdat de Nederlandse werknemer duur is, maar dat staat offtopic van dit onderwerp, maar ontopic: Nederland importeert 99% van de olie, vandaar dat het slecht is voor het handelstekort.

pi_15168434
Hallo jij iwoont zeker 2 min lopen van je werk.
Ik zelf woon in een boere gat vlak bij zeeland. Niks mis mee. Perfect.
Maar moet wel in de stad werken want hier is er geen werk voor mij. En als het er wel is dan moet je super geluk hebben.
Dus dan maar elke dag naar rdam toe. Nou sta ik in de file. Kan ik twee dingen doen.
OV --> Ja ik ben gek maar niet goed gek ga geen 1 1/2 uur in een bus staan. terwijl ik lekker in de auto kan gaan zitten.
Auto perfect als ga gewoon eerder van huis zo dat ik niet in de file sta of minimaal in de file sta.

En om mij nou te laten betalen omdat ik zo ver woon schei toch uit.
Het leven is al duur. Je kan bijna geen auto meer hebben. En kom niet van Ja je kan met de ov. De ov is ook duur. En ben gebonden aan vaste tijden.
En verhuizen no way. Vind het best hier.
De overheid zo eens een keer het auto rijden goedkoper moeten maken.
Als ze komen met kilometer heffing zo van als je veel rijd betaal je meer als een persoon die minder rijd. Best
Maar dan wel die belasting afschaffen en de benzine goedkoper.

Niet geschoten is altijd mis, nee heb je ja kun je krijgen
pi_15168466
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:53 schreef tupacravik het volgende:
Maar moet wel in de stad werken want hier is er geen werk voor mij. En als het er wel is dan moet je super geluk hebben.
Dus dan maar elke dag naar rdam toe. Nou sta ik in de file. Kan ik twee dingen doen.
OV --> Ja ik ben gek maar niet goed gek ga geen 1 1/2 uur in een bus staan. terwijl ik lekker in de auto kan gaan zitten.
Auto perfect als ga gewoon eerder van huis zo dat ik niet in de file sta of minimaal in de file sta.

Het leven is al duur. Je kan bijna geen auto meer hebben. En kom niet van Ja je kan met de ov. De ov is ook duur. En ben gebonden aan vaste tijden.
Als ze komen met kilometer heffing zo van als je veel rijd betaal je meer als een persoon die minder rijd. Best

Helemaal mee eens.
  vrijdag 5 december 2003 @ 10:58:40 #10
23271 seiko
Crestfallen
pi_15168577
quote:

offtopic:
Ik moest idd meteen aan Melissant denken.
The killer in me is the killer in you, My love, I send this smile over to you!
pi_15168588
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:33 schreef pberends het volgende:
Stelling: 1% inkomensbelasting extra voor mensen die meer dan 25 km moeten reizen van woon naar het werk
Slecht idee. Want dan stimuleer je mensen alleen nog maar meer om op een kluitje in de Randstad te gaan wonen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruīneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15168635
quote:

Onzin man, waar ga je die miljarden aan gemiste belastingen op verhalen?
  Forum Admin vrijdag 5 december 2003 @ 11:01:26 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_15168650
Ik denk dat je me meer kans maakt als je het voor bedrijven aantrekkelijker maakt om zich in andere gebieden te ontplooien, want nu in de randstad is het nou eenmaal duur en lastig passende woonruimte te vinden. Met jouw voorgestelde maatregel is het voor mensen aantrekkelijker om in volle steden te gaan wonen bijvoorbeeld. Als mensen meer /passend / makkelijker werk kunnen vinden bij hun woonplaats dan heb je dat probleem niet.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 5 december 2003 @ 11:04:15 #14
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15168735
quote:
* heel domme stelling *
Donder op met je kutstelling.

Ik werk bij een projectbureau en er wordt van me verwacht dat ik reis voor mijn werk. Dan zit ik weer eens hier, en dan weer daar.

Alles minstens een half uur reizen van mijn woonplaats.
Ik vind dat ze mij belastingverlaging moeten geven omdat ik zoveel moet reizen en omdat ze niets aan de wegen doen.

ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_15169089
Ze hebben gelijk. Het ís een kutstelling. Ik zou voor een extra belastingverhoging zijn voor de hoogste box. Dat is voor zover ik weet nu 52%. Maak daar 53 of 54 van en je bent van al je problemen af. De mensen kunnen maar 3 keer op vakantie per jaar ipv 4, maar iedereen moet inleveren deze dagen.

Of gewoon BPM, wegenbelasting afschaffen en een kilometervergoeding hateren. Ik rij niet zoveel, maar betaal wel hetzelfde bedrag als iemand die honderden km's per dag maakt. Km-vergoeding is uiteindelijk het eerlijkst voor iedereen.

pi_15169109
Onzin man, waar ga je die miljarden aan gemiste belastingen op verhalen?

Ja niet vind je niet dat je al te veel betaald.
Als je kijkt naar andere europese landen.
Benziene goedkoper. Luxenburg bijv. de prijs van benziene daar is de prijs van diesel hier. en diesel is daar ook nog goedkoper.
Geen wegenbelsating.
Je betaald daar als je van de weg gebruikt maakt (TOL)
En daarbij kan je ook nog een kilometer heffing hebben.
Vind je dat al dan niet genoeg

offtopic --> niet zo gluren seiko

vrijdag 5 december 2003 @ 11:23:32 #17
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15169258
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ze hebben gelijk. Het ís een kutstelling. Ik zou voor een extra belastingverhoging zijn voor de hoogste box. Dat is voor zover ik weet nu 52%. Maak daar 53 of 54 van en je bent van al je problemen af. De mensen kunnen maar 3 keer op vakantie per jaar ipv 4, maar iedereen moet inleveren deze dagen.

-knip-

Nee. ook niet mee eens. Pak de lager inkomsten maar eens aan. verhoog van 37,05% naar bijvoorbeeld 40%.

Waarom moeten de hogere inkomsten meer betalen? Ik snap dat niet. Er is toch zoiets als rechtsgelijkheid?

Ik ben iig niet van plan meer te gaan betalen aan de staat zonder dat ze ook maar iets terugdoen.
Oh ja, de hypotheekrenteaftrek moeten ze ook gewoon laten zoals het is. AFBLIJVEN dus.

pi_15170060
<quote>
</quote>

Daar ben ik het ook niet mee eens.
De mensen die in de hogere boxen terecht komen die hebben gewoon het recht om minder belasting te betalen.
We willen toch allemaal gelijkheid hebben.
Deze mensen werken net zo hard soms nog harder om hun centje sbij elkaar te krijgen.
Dus als je ook zo rijk wilt zijn ja moet je een ander beroep keizen of een andere opleiding.
Het zou triest wezen als je als hard werkende mens moet gaan betalen voor mensen die thuis zitten en makkelijk kunnen gaan werken.
Ik spreek dus niet op de mensen die thuis zitten wegens ziekte of wat dan ook.
Maar mensen die gewoon te bedondert zijn om te gaan werken.
Want geld krijgen we wel. En wie betaalt dat. De hard werkende mede mens.
En bedankt he

pi_15170676
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:23 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Nee. ook niet mee eens. Pak de lager inkomsten maar eens aan. verhoog van 37,05% naar bijvoorbeeld 40%.

Waarom moeten de hogere inkomsten meer betalen? Ik snap dat niet. Er is toch zoiets als rechtsgelijkheid?

Ik ben iig niet van plan meer te gaan betalen aan de staat zonder dat ze ook maar iets terugdoen.
Oh ja, de hypotheekrenteaftrek moeten ze ook gewoon laten zoals het is. AFBLIJVEN dus.

Gelukkig spreekt hier iemand die weet hoe een lager inkomen rondkomt in de maand en hoe een hoger inkomen rondkomt. Ja, dan zou een hogere belasting voor het lager inkomen inderdaad een goed idee zijn. Voor iemand van 6 jaar vind ik dat een goede beredenering.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:05:24 #20
3542 Gia
User under construction
pi_15170713
Gewoon kilometerheffing invoeren. Ben je er toch ook!

Bevordert in elk geval het carpoolen en het gebruik van het openbaar vervoer.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:09:29 #21
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15170832
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gelukkig spreekt hier iemand die weet hoe een lager inkomen rondkomt in de maand en hoe een hoger inkomen rondkomt. Ja, dan zou een hogere belasting voor het lager inkomen inderdaad een goed idee zijn. Voor iemand van 6 jaar vind ik dat een goede beredenering.

Ja.
Ik weet wel degelijk hoe je van een laag inkomen moet rondkomen. Ik ben namelijk ook onderaan met het minimumloon begonnen. Ben door keihard werken een heel stuk hogerop gekomen.
Maar om jou tegemoet te komen: Van 52% belasting naar 37,05%. Dat heb ik ook liever.
pi_15170916
quote:
De mensen die in de hogere boxen terecht komen die hebben gewoon het recht om minder belasting te betalen.
Deze mensen werken net zo hard soms nog harder om hun centje sbij elkaar te krijgen.
Dus als je ook zo rijk wilt zijn ja moet je een ander beroep keizen of een andere opleiding.
Het zou triest wezen als je als hard werkende mens moet gaan betalen voor mensen die thuis zitten en makkelijk kunnen gaan werken.
Ik spreek dus niet op de mensen die thuis zitten wegens ziekte of wat dan ook.
Maar mensen die gewoon te bedondert zijn om te gaan werken.
Want geld krijgen we wel. En wie betaalt dat. De hard werkende mede mens.
En bedankt he
Tja... onzin natuurlijk... als je gelijkheid wil dan moeten de hogere salarissen een stuk omlaag...

profiteurs heb je altijd... daar moet je niet mee vergelijken...

en nou wil ik mijn konijn !
pi_15171049
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:09 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ja.
Ik weet wel degelijk hoe je van een laag inkomen moet rondkomen. Ik ben namelijk ook onderaan met het minimumloon begonnen. Ben door keihard werken een heel stuk hogerop gekomen.
Maar om jou tegemoet te komen: Van 52% belasting naar 37,05%. Dat heb ik ook liever.

Vreemd gevoel voor gelijkheid heb je
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:17:44 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171058
Jezus wat een crap

Alsof files worden veroorzaakt door mensen die op lange woon-werk afstand resideren.
Dat concentreert zich vrnl rond de grote steden en is naar mijn idee afkomstig van die figuren die zich in die vinexwijken in de randgemeenten van een grote stad ophouden.
DIE moeten even lekker het OV pakken , daar de afstand veel korter is.

Mensen die hard en veel werken extra belasten is helemaal de omgekeerde wereld.
Omdat ik ervoor kies om 60 uur in een week te draaien , moet ik 20% over de nieuw!!!!waarde van mijn auto betalen elk jaar en zie ik Dhr. Fiscus dingen doen met mijn salaris, die zelfs voor een Argentijns regime nog te schokkend voor woorden is.

en daar zit ik dan meer dan een uur voor in de auto...

vrijdag 5 december 2003 @ 12:18:58 #25
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171080
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vreemd gevoel voor gelijkheid heb je
Nee hoor.

Ik werk keihard voor mijn centen. En dat ik dan toevallig veel verdien hoeft niet te betekenen dat ik meer moet betalen. Dat vind ik namelijk ongelijkheid.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:20:54 #26
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15171135
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:17 schreef SHE het volgende:
Jezus wat een crap

Alsof files worden veroorzaakt door mensen die op lange woon-werk afstand resideren.
Dat concentreert zich vrnl rond de grote steden en is naar mijn idee afkomstig van die figuren die zich in die vinexwijken in de randgemeenten van een grote stad ophouden.
DIE moeten even lekker het OV pakken , daar de afstand veel korter is.

Mensen die hard en veel werken extra belasten is helemaal de omgekeerde wereld.
Omdat ik ervoor kies om 60 uur in een week te draaien , moet ik 20% over de nieuw!!!!waarde van mijn auto betalen elk jaar en zie ik Dhr. Fiscus dingen doen met mijn salaris, die zelfs voor een Argentijns regime nog te schokkend voor woorden is.

en daar zit ik dan meer dan een uur voor in de auto...

Het enige wat ik nog doe met mijn autootje is lekker showen, velgen poetsen, hard jagen en bekeuringen betalen.....

Life is great, when you are a boss.

Yippee kayee en mijn zweep komt mee...
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:22:48 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171177
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:20 schreef RodeoCowboy het volgende:

[..]

Het enige wat ik nog doe met mijn autootje is lekker showen, velgen poetsen, hard jagen en bekeuringen betalen.....

Life is great, when you are a boss.

Je hoeft me niet nog verder te overtuigen hoor, ik trouw toch wel met je!
pi_15171186
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:18 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Nee hoor.

Ik werk keihard voor mijn centen. En dat ik dan toevallig veel verdien hoeft niet te betekenen dat ik meer moet betalen. Dat vind ik namelijk ongelijkheid.

Apart, en iemand in een box 1 kan niet keihard werken voor zijn geld? Zo iemand werkt waarschijnlijk nog harder dan jij, alleen al om in zijn maandelijke vaste kosten te kunnen voorzien terwijl jij zit te twijfelen of je nu wel die X5 moet kopen of toch moet kiezen voor een ML. Overigens kan het nooit zo zijn dat de ene 'toevallig' meer verdient dan een ander.

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 05-12-2003 12:25]

vrijdag 5 december 2003 @ 12:23:58 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171214
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Apart, en iemand in een box 1 kan niet keihard werken voor zijn geld?

Tuurlijk wel, maar communisme is niet echt hot meer tegenwoordig
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:25:14 #30
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171243
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:48 schreef tupacravik het volgende:
Ja, het zou mooi zijn als we 1 ding allemaal gelijk hebben: genoeg geld om van te leven. Dan ga je dus niet op de laagste inkomens, de inkomens van mensen die al nauwelijks rondkomen, nog eens extra belasting heffen.
De mensen die het kunnen missen, die zou je meer kunnen laten betalen. Ik vind het sowieso idioot wat voor exorbitante bedragen er zo nu en dan weer betaald worden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:25:22 #31
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171249
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Apart, en iemand in een box 1 kan niet keihard werken voor zijn geld?
Tuurlijk wel. Ik zeg toch niet dat iemand die weinig verdient ook niet werkt? Ik zeg alleen maar dat ik voor gelijkheid ben en dat de inkomstenbelasting gelijk moet worden getrokken. Van laag naar hoog of (liever nog) van hoognaar laag.

En nogmaals: Ik ben met minimum begonnen.

pi_15171270
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:23 schreef SHE het volgende:

[..]

vrijdag 5 december 2003 @ 12:26:18 #33
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171273
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Daarom heeft gelukkig ook niemand het over Communisme. De inkomensverschillen zullen blijven bestaan, dat zeker. Maar het is toch van de zotte om te roepen dat je zou kunnen korten op de laagste inkomens, en dan in dezelfde post nog over gelijkheid beginnen ook.
pi_15171287
Meer belasting op auto's en gratis openbaar vervoer. Ga ik ook misschien met de trein.
Ik woon 40 km van m'n werk, en doe over de laatste 5 kilometer een half uur, en over de andere 35 30 minuten !
Heeft niet veel zin als ik dichter bij gaan wonen !
  FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2003 @ 12:28:08 #35
18921 freud
Who's John Galt?
pi_15171313
Ik denk echt dat mensen ervoor kiezen om elke dag zo'n afstand af te leggen... TS: beetje onzinnig voorstel, als je veel moet rijden, betaal je al genoeg extra via de brandstof.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:28:36 #36
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171326
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:25 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Ik zeg toch niet dat iemand die weinig verdient ook niet werkt? Ik zeg alleen maar dat ik voor gelijkheid ben en dat de inkomstenbelasting gelijk moet worden getrokken. Van laag naar hoog of (liever nog) van hoognaar laag.

En op die manier loopt de staat gigantische bedragen mis. Die gaan ze op andere manieren terugverdienen (andere belastingen, accijns). Maar dan staat ook iedereen weer op z'n achterste poten, want dat mag niet.
quote:
Dat wil niet zeggen dat je iedereen die nu het minimumloon krijgt maar moet laten verrotten en hun inkomen nog eens extra moet willen belasten. Niet iedereen heeft zich op weten te werken, en ook lang niet iedereen zal die kans krijgen.
pi_15171348
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:25 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Alleen ben jij nog gelijker dan de ander bedoel je? Misschien is dit gelijkheid in NL wel gebaseert op wat je netto maandelijks overhoudt en niet op wat je afdraagt? Je houdt in alle gevallen netto veel meer over dan iemand met een laag inkomen en daar gaat het om. Vond je trouwens tijdens je minimumloon periode ook dat de belasting gelijk moest worden getrokken?
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:30:41 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171374
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Daarom heeft gelukkig ook niemand het over Communisme. De inkomensverschillen zullen blijven bestaan, dat zeker. Maar het is toch van de zotte om te roepen dat je zou kunnen korten op de laagste inkomens, en dan in dezelfde post nog over gelijkheid beginnen ook.

Even for the record...de opmerking tav communisme ...

daar bedoelde ik mee, dat men er hier vanuit gaat dat het mogelijk is gelijkheid voor allen te krijgen..als in, iedereen hetzelfde.

Dat kan niet en zal ook nooit zo worden.

Korten op een laag inkomen is natuurlijk waanzin, sterker nog..van mij mogen bijstandsmoeders en jonge starters een soort bonus krijgen elke maand.

Echter, laat mensen die er hard voor werken en toevallig iets meer mazzel/opleiding of whatever hebben gehad ook gewoon hun ding doen. Het is goed voor de economie en in deze tijden moeten werkpaarden sowieso toegejuichd worden ipv afgestraft.

Strengere regels vwb de ziektewet, immigranten en werkelozen , is mijn idee.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:33:47 #39
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171443
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

En op die manier loopt de staat gigantische bedragen mis. Die gaan ze op andere manieren terugverdienen (andere belastingen, accijns). Maar dan staat ook iedereen weer op z'n achterste poten, want dat mag niet.
[..]

Dat wil niet zeggen dat je iedereen die nu het minimumloon krijgt maar moet laten verrotten en hun inkomen nog eens extra moet willen belasten. Niet iedereen heeft zich op weten te werken, en ook lang niet iedereen zal die kans krijgen.

Op die manier loopt de staat niet gigantische bedragen mis. Het gros van de inkomsten van de staat die via de loonbelasting binnenkomen, zijn afkomstig van de modale inkomens. Het kleinste deel van de grootverdieners. Dus zoveel lopen ze niet mis.

Maar om het overheidstekort op te lossen doe ik nu een gewaagd voorstel:
Nederland uit de EU
Scheelt héél veel geld aan lidmaatschap. Dat geld compenseert dan weer mooi voor de verlaging van de inkomstenbelasting voor de hogere lonen.

En ik laat ook niet de minima verrekken. Iedereen die wil kan zich omhoog werken. Maar niet iedereen doet het. Het gaat hier om motivatie en wilskracht. Niet om kansen.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:34:16 #40
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171452
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Even for the record...de opmerking tav communisme ...

daar bedoelde ik mee, dat men er hier vanuit gaat dat het mogelijk is gelijkheid voor allen te krijgen..als in, iedereen hetzelfde.

Gamma.
quote:
Echter, laat mensen die er hard voor werken en toevallig iets meer mazzel/opleiding of whatever hebben gehad ook gewoon hun ding doen. Het is goed voor de economie en in deze tijden moeten werkpaarden sowieso toegejuichd worden ipv afgestraft.
Ja, natuurlijk moet je die hun ding laten doen, maar zoals je zegt, korten op de laagste inkomens is belachelijk. Maar ook de belastingen voor topinkomens, of in ieder geval hoge inkomens, verlagen zou absoluut niet slim zijn. We zitten immers al met een begrotingstekort, dus moeten we dan maar de belastingen verlagen en nog minder inkomsten hebben?

Maar ja, dat is geheel offtopic, want het ging om een of andere belachelijk idee van TS. Dus ga daar maar weer over door.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:36:09 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171491
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:33 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Op die manier loopt de staat niet gigantische bedragen mis. Het gros van de inkomsten van de staat die via de loonbelasting binnenkomen, zijn afkomstig van de modale inkomens. Het kleinste deel van de grootverdieners. Dus zoveel lopen ze niet mis.

Nederland uit de EU
Scheelt héél veel geld aan lidmaatschap. Dat geld compenseert dan weer mooi voor de verlaging van de inkomstenbelasting voor de hogere lonen.

En ik laat ook niet de minima verrekken. Iedereen die wil kan zich omhoog werken. Maar niet iedereen doet het. Het gaat hier om motivatie en wilskracht. Niet om kansen.

Mijn idee!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:36:19 #42
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171494
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Alleen ben jij nog gelijker dan de ander bedoel je? Misschien is dit gelijkheid in NL wel gebaseert op wat je netto maandelijks overhoudt en niet op wat je afdraagt? Je houdt in alle gevallen netto veel meer over dan iemand met een laag inkomen en daar gaat het om. Vond je trouwens tijdens je minimumloon periode ook dat de belasting gelijk moest worden getrokken?
Ik verdien nu vele malen meer netto dan toen ik startte bruto verdiende. En ook toen was ik het niet eens met het belastingstelsel van de Nederlandse staat. Ook toen vond ik dat de hogere inkomstengroep minder moest betalen.
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:38:12 #43
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171545
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:33 schreef ZX9R het volgende:
Nederland uit de EU
Hoppa, weg beschermde markt. Dag export, we zijn te duur.
pi_15171546
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:30 schreef SHE het volgende:Even for the record...de opmerking tav communisme ...

Jawel iedereen arm zoals in good old CCCP
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:39:20 #45
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171571
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Noorwegen dan? Of Zwitserland?
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:39:58 #46
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171584
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

ehm...dat zijn we nu ook
pi_15171591
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:39 schreef ZX9R het volgende:

[..]

En Noorwegen dan? Of Zwitserland?

naar polen verhuizen
Fatal Error! Hit any user to continue
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:40:25 #48
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171592
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:39 schreef SHE het volgende:
ehm...dat zijn we nu ook
Mijn idee!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:40:53 #49
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171599
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:39 schreef SHE het volgende:

[..]

ehm...dat zijn we nu ook

Door subisdies van de EU kunnen we de prijzen op de wereldmarkt laag houden. Als we echt te duur zouden zijn zouden we geen inkomsten hebben. We zijn grotendeels afhankelijk van de export.
pi_15171622
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:36 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik verdien nu vele malen meer netto dan toen ik startte bruto verdiende. En ook toen was ik het niet eens met het belastingstelsel van de Nederlandse staat. Ook toen vond ik dat de hogere inkomstengroep minder moest betalen.

Als je dat vaak genoeg blijft zeggen dan ga je het zeker nog geloven ook. Of je hebt gewoon altijd rijke ouders gehad, waarbij jij bij je startbaantje genoegen moest nemen met een minimumloon, omdat er toen toevallig niets anders was.
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:43:36 #51
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171662
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Door subisdies van de EU kunnen we de prijzen op de wereldmarkt laag houden. Als we echt te duur zouden zijn zouden we geen inkomsten hebben. We zijn grotendeels afhankelijk van de export.
Subsidies.

Nog zo'n foute instelling. Door het subsidiëren van produkten trek je de handel helemaal scheef. Door de boeren hier subsidies te geven, doe je de boeren in een derdewereldland ernstig tekort. Die hebben geen mogelijkheid tot subsidie bijvoorbeeld.

En ja door subsidies kunnen we de EUROPESE prijzen op de wereldmarkt kunstmatig laag houden.

En dat is heel fout!

vrijdag 5 december 2003 @ 12:44:48 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171689
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:43 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Subsidies.

Nog zo'n foute instelling. Door het subsidiëren van produkten trek je de handel helemaal scheef. Door de boeren hier subsidies te geven, doe je de boeren in een derdewereldland ernstig tekort. Die hebben geen mogelijkheid tot subsidie bijvoorbeeld.

En ja door subsidies kunnen we de EUROPESE prijzen op de wereldmarkt kunstmatig laag houden.

En dat is heel fout!

subsidies of niet, maar de boeren hier zijn grotendeels al vertrokken naar de US of Canada
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:47:59 #53
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171777
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:43 schreef ZX9R het volgende:
Ohja, we laten hier de economie instorten ten behoeve van de derdewereldlanden. Goed plan joh.
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:48:59 #54
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171799
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:44 schreef SHE het volgende:
subsidies of niet, maar de boeren hier zijn grotendeels al vertrokken naar de US of Canada
Sorry dat ik het zeg, maar hier in Nederland is ook geen plaats meer voor de 'kleine' boer. En dat is een heel slechte ontwikkeling. Nederland wordt wel gevoed door diezelfde boer.

Om daar iets aan te doen moet je aan schaalvergroting denken. Geen kleinschaligheid meer, meer samenwerking tussen verschillende boerenbedrijven. regio's inrichten waar alleen maar veeteelt is en op een andere plek alleen maar akkerbouw enz..

pi_15171820
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ohja, we laten hier de economie instorten ten behoeve van de derdewereldlanden. Goed plan joh.

als je mis world wilt worden
Fatal Error! Hit any user to continue
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:50:37 #56
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15171856
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:48 schreef ZX9R het volgende:
Om daar iets aan te doen moet je aan schaalvergroting denken. Geen kleinschaligheid meer, meer samenwerking tussen verschillende boerenbedrijven. regio's inrichten waar alleen maar veeteelt is en op een andere plek alleen maar akkerbouw enz..
Kolchoz? Nee, het communisme is niet meer zo populair.
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:52:26 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_15171907
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:49 schreef melliw-naj het volgende:

[..]

als je mis world wilt worden

LOL!
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:52:32 #58
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15171909
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kolchoz? Nee, het communisme is niet meer zo populair.
Ik heb het niet over communisme. Dat is een ernstig achterhaald icoon van de 20ste eeuw.

Ik heb het over samenwerking op grote schaal.

pi_15172113
quote:

Zo leren die mensen het wel af om 100 kilometer verderop werk te hebben. De files kunnen op deze manier tientallen procenten afnemen.

1% is overigens een willekeurig getal, en het voor de openbaar vervoer hoeft het niet te gelden

Ik heb f*cking 4.5 jaar op een woning in de buurt van mijn werk moeten wachten, laat de overheid hier maar eerst iets aan doen.

Verder ontstaan veel files ook omdat vooral mensen die minder dan 10 km van hun werk wonen ook moet de auto komen. Ik ben eignelijk voor een progresieve km heffing. Voor de eerste km die je met je auto rijdt betaal je 5 euro, de volgende 4, en zo tot een maximum van 20 euro per dag.

vrijdag 5 december 2003 @ 13:01:30 #60
76130 RodeoCowboy
Go horsie go....
pi_15172135
Laten we eerlijk zijn, Nederland stopt te veel geld in andere landen. Op zich een nobel streven als ze zelf niet in de shit zouden zitten. Als ik vroeger krap zat, ging ik er eerst voor zorgen dat ik dat weer in orde had en dan pas weer dom geld uitgeven. In plaats van geld lenen en voor elk schouderklopje een dubbeltje vragen.

Nee als Nederland een beetje slim is, gaan ze eerst hun eigen rotzooi opruimen en dan pas kijken wat ze voor de rest van de wereld kunnen doen.

Yippee kayee en mijn zweep komt mee...
pi_15172618
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:00 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben eignelijk voor een progresieve km heffing. Voor de eerste km die je met je auto rijdt betaal je 5 euro, de volgende 4, en zo tot een maximum van 20 euro per dag.
Op zich een goed idee maar 20 euro per dag is me toch wat aan de hoge kant. In een maand met 20 werkdagen zou ik dan 400 euro kwijt zijn en op jaarbasis ongeveer 5000 euro ?
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:25:16 #62
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_15172774
Het echte grote probleem is dat er nog steeds te weinig huizen worden gebouwd. Mensen zijn genoodzaakt in een stad te wonen, die misschien niet eens dichtbij hun werk is.

Wat de regering moet doen: de scheiding tussen platteland en stad eens een keer weggooien. Koop veel stukken land van boeren en laat mensen/aannemers wijken naar eigen inzicht inplannen. Zo wordt de bevolking ook veel natuurlijker gespreid. En boeren uitkopen is altijd rendabel.

we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_15173324
quote:

pi_15174161
Nou laten we eerst beginnen om niet de amerikanen te volgen.
Scheelt al een heel hoop geld.
Daar naast --> Stap uit de eu (wat al door iemand werd gezegt)
In tegen stelling tot duitsland of frankrijk betalen wij per kop veel meer. En dat zou ook niet moeten kunnen.

Iedereen begint laag.
En als we het over de laagste inkomen hebben. Als je al zo weinig verdient en je moet elke dubbeltje omdraaien Waarom loop je met een mobieltje. Waarom 2 tv's thuis (als het er niet meer zijn) Waarom van zo veel luxe. Als je dat nou zou beperken. Geen mobieltje 1 tv. 1 pc. Nou dat scheelt al een paar duizend eurotjes.
En kijk dan ook een naar het energie verbruik wat je dan wint.

En ik vind ook dat de hogere inkomens te veel belasting moeten betalen. Ze moeten nu al meer dan de helft inleveren.
Ik vind voor iedereen een belasting verlaging.

En laten we de mensen aan gaan pakken die thuis zitten terwijl ze gewoon kunnen werken.
Dus als je kern gezond bent. En je zoekt geen werk aanpakken.
Iemand die werk zoekt en daar ook actief mee bezig is en niks kan krijgen (om wat voor reden dan ook) moet je met rust laten.
Want er zijn te veel mensen die wel kunnen werken maar het verdomme.

En nederland moet niet zo veel sponseren aan andere landen. We hebben het hier al moeilijk zat. Laat alle landen voor wat ze zijn.

pi_15174254
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:07 schreef tupacravik het volgende:
In tegen stelling tot duitsland of frankrijk betalen wij per kop veel meer. En dat zou ook niet moeten kunnen.

Iedereen begint laag.
En als we het over de laagste inkomen hebben. Als je al zo weinig verdient en je moet elke dubbeltje omdraaien Waarom loop je met een mobieltje. Waarom 2 tv's thuis (als het er niet meer zijn) Waarom van zo veel luxe. Als je dat nou zou beperken. Geen mobieltje 1 tv. 1 pc. Nou dat scheelt al een paar duizend eurotjes.

En ik vind ook dat de hogere inkomens te veel belasting moeten betalen. Ze moeten nu al meer dan de helft inleveren.
Ik vind voor iedereen een belasting verlaging.

En laten we de mensen aan gaan pakken die thuis zitten terwijl ze gewoon kunnen werken.
Dus als je kern gezond bent. En je zoekt geen werk aanpakken.
Iemand die werk zoekt en daar ook actief mee bezig is en niks kan krijgen (om wat voor reden dan ook) moet je met rust laten.
Want er zijn te veel mensen die wel kunnen werken maar het verdomme.

En nederland moet niet zo veel sponseren aan andere landen. We hebben het hier al moeilijk zat. Laat alle landen voor wat ze zijn.

Dit zou een erg goed plan zijn geweest, ware het niet dat het complete BS is.
  vrijdag 5 december 2003 @ 14:15:09 #66
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15174413
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:07 schreef tupacravik het volgende:
Dit is onzin, maar ik neem aan dat je zelf ook het nut van een samenwerkend Europa inziet?
quote:
Iedereen begint laag.
Ik vraag me toch echt af hoe je aan een paar duizend Eurotjes komt. Mijn telefoon kost me +/- 40 Euro per jaar, maximaal. Veel mensen hebben maar 1 pc, en zeker de mensen met lage inkomens hebben er 1 of geen. En een tv kost haast niks, +/- 100 Euro voor een tv'tje.
Stroomkosten van een tv zijn nihiel. Van een mobieltje ook. En van een pc valt ook best mee.
quote:
Als je meer dan de helft moet inleveren, dan verdien je wel erg veel. Want voor zover ik weet betalen ze over de eerste duizenden Euro's gewoon 37 %, de volgende schaal iets in de 40, en het overgebleven rond de 50%.
quote:
Nederland is afhankelijk van export en heeft er dus baat bij als het in andere landen goed gaat. Daarbij zouden wij ook willen dat andere landen ons helpen als we niks meer hebben (wel eens van de Marhsallhulp gehoord?) dus vind ik dat we andere landen ook meoten helpen.
pi_15174502
leg maar uit waarom het complete bull shit is.
Want de regering vreet al te veel van ons.
Kijk maar al op de belasting
dubbeltje van den uil --> die vent ligt al te verotten in zijn graf maar die betalen we nog steeds
kwartje van kok ---> nou die is al bijna dement maar betalen we ook nog steeds.
En dan die vliegtuig. Die voor die amerikanen word gemaakt. Weet ik veel hoeveel miljarden euro's
Als je dat nou niet zou doen was dat dubbeltje en kwartje ook niet nodig geweest.
En al die mis lukte projecten wie betalen dat ja wij. En er zijn er genoeg.
Dus leg jij maar eens uit waarom het kink klare bull shit is
pi_15174773
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Als je meer dan de helft moet inleveren, dan verdien je wel erg veel. Want voor zover ik weet betalen ze over de eerste duizenden Euro's gewoon 37 %, de volgende schaal iets in de 40, en het overgebleven rond de 50%.

En dan vergeet je er ook nog even bij te vermelden dat deze mensen vaak ook zeer hoge hypotheken hebben, en dus hierdoor zeer goed gecompenseerd worden door de overheid.

Het zijn juist de inkomensgroepen van 1.5* minimum tot modaal welke op dit moment geen huizen meer kunnen kopen, hierdoor noodgedwongen moeten gaan huren, niet voor huursubsidie in aanmerking komen, niet onder de 400 euro mogen huren, enz die op deze financiele manier zeer hard van alle kanten genomen worden.

pi_15175017
Oke Bij jou kost een mobbieltje ¤40,- per jaar. Nou ik ken mensen (en het zijn er zat.) Die bijna om de 2 a 3 maanden een nieuwe mobiel hebben en daarnaast de meest moderne met de nieuwste snufjes.
Dus zo een tel kost al 500 a 600 euro. En daarvan heeft ook een gedeelte een abbonoment.
en je hebt gelijk dat je een tv van ¤100,- hebt. Nou goed. Maar waarom dan een super de luxe breedbeeld tv kopen als je al zo een kan krijgen.
Dit is misschien een investrering tussen de 5 en 10 jaar.
En dan heb je het over een pc. OKe we willen allemaal een super snelle pc. Maar moet daar een flatt screen bij.
Ik bedoel dus hier mee te zeggen laat de (overbodige) luxe voor wat ze zijn.
OKe iedereen heeft een auto voor de deur staan. Maar als je inkomen al minder is waar om 2 auto?? en waarom moet het perse een GTI zijn Met brede banden er onder.
Neem een wat simpler auto een 1.4 of zo. Scheelt al een heel hoop op verzekering en wegenbelasting
Maar goed.
Je kan dus hoop besparen

MEt de hulp aan andere landen.
Je hebt gelijk dat we wel hulp moeten bieden. Maar het gaat af en toe veelste ver. Het kan ook minder.
En de samenwerking tussen de eu landen dat snap ik ook wel. En het is economisch gezien goed voor europa.
Maar als je kijkt dat nederland per kop veel meer moet betalen dan een duitsland of een frankrijk. Om lid te zijn van de EU. Dat is absurt.

En jammer genoeg verdien ik niet zo veel dat ik zo veel belasting moet betalen.
Maar het is wel onrechtvaardig.
Dat is wel een beetje heel erg veel als je 50% van je verdiende salaris moet inleveren.
Voor iedereen.
Vind 37% al te veel. dat is meer dan 1/3 van je salaris.

pi_15175387
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:31 schreef tupacravik het volgende:
Oke Bij jou kost een mobbieltje ¤40,- per jaar. Nou ik ken mensen (en het zijn er zat.) Die bijna om de 2 a 3 maanden een nieuwe mobiel hebben en daarnaast de meest moderne met de nieuwste snufjes.
Dus zo een tel kost al 500 a 600 euro. En daarvan heeft ook een gedeelte een abbonoment.
en je hebt gelijk dat je een tv van ¤100,- hebt. Nou goed. Maar waarom dan een super de luxe breedbeeld tv kopen als je al zo een kan krijgen.
Dit is misschien een investrering tussen de 5 en 10 jaar.
En dan heb je het over een pc. OKe we willen allemaal een super snelle pc. Maar moet daar een flatt screen bij.
Ik bedoel dus hier mee te zeggen laat de (overbodige) luxe voor wat ze zijn.
OKe iedereen heeft een auto voor de deur staan. Maar als je inkomen al minder is waar om 2 auto?? en waarom moet het perse een GTI zijn Met brede banden er onder.
Neem een wat simpler auto een 1.4 of zo. Scheelt al een heel hoop op verzekering en wegenbelasting
Maar goed.
Je kan dus hoop besparen

Bronnen van al je bevindingen of slechts je eigen beperkte omgeving?

MEt de hulp aan andere landen.
Je hebt gelijk dat we wel hulp moeten bieden. Maar het gaat af en toe veelste ver. Het kan ook minder.
En de samenwerking tussen de eu landen dat snap ik ook wel. En het is economisch gezien goed voor europa.
Maar als je kijkt dat nederland per kop veel meer moet betalen dan een duitsland of een frankrijk. Om lid te zijn van de EU. Dat is absurt.
dat is ook absurd

En jammer genoeg verdien ik niet zo veel dat ik zo veel belasting moet betalen.
Maar het is wel onrechtvaardig.
Dat is wel een beetje heel erg veel als je 50% van je verdiende salaris moet inleveren.
Voor iedereen.
Vind 37% al te veel. dat is meer dan 1/3 van je salaris.
Dankzij dat systeem krijg jij wel een uitkering als jij ziek wordt, gehandicapt raakt, of werkeloos raakt zonder dat het jouw schuld is en nog meer sociale voorzieningen.

vrijdag 5 december 2003 @ 14:43:21 #71
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_15175502
quote:

Dit is toch gewoon een vorm van kilometerheffing?
pi_15179896
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 14:43 schreef freako het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon een vorm van kilometerheffing?

Nee, je mag rijden wat je wil, werken waar je wil, maar als je werkt (meeste fileveroorzaker) dan geldt deze maatregel stimulerend om niet te ver werk te zoeken.
  vrijdag 5 december 2003 @ 17:26:00 #73
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_15180342
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 17:08 schreef pberends het volgende:
Nee, je mag rijden wat je wil, werken waar je wil, maar als je werkt (meeste fileveroorzaker) dan geldt deze maatregel stimulerend om niet te ver werk te zoeken.
De voornaamste fileveroorzakers zijn:
  • Omvallende vrachtwagens
  • Recreatief verkeer (hoe verklaar je anders al die files op zaterdag, zondag en midden op de dag)
  • ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
      vrijdag 5 december 2003 @ 18:15:26 #74
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_15181523
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2003 17:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Och ja. Want iedereen kan dicht bij huis aan de slag. En natuurlijk slibt dan niet de hele randstad vol, als veel mensen dichterbij hun werkplaats willen wonen.
    Ja, echt over nagedacht hoor.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')