quote:Dat topic is inderdaad eigenlijk ook te achterlijk voor woorden. Inhoudloos geblaat over onzin. Als ik moderator was ging ie zo dicht. Kan je zien hoe selectief modjes zijn.
Op donderdag 4 december 2003 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Partij van de DierenKozzmic, jij gaat ervanuit dat het geblaat is, maar net als dit topic van pberends Buitenaardse politiek Nederland is het interessant om er eens over te filosoferen. Waarom zou men anders een partij van de dieren oprichten?
quote:Zelfs als ze bestaan, wat zou de invloed van ons hier op Fok er op zijn
Op donderdag 4 december 2003 23:13 schreef pberends het volgende:[..]
Ik denk alleen wat langere termijn dan jou. Achterlijk naief om het bestaan van buitenaardsen en de invloed daarvan op de poltiek te ontkennen.
quote:Precies, in een verre toekomst zullen dieren wellicht ook wat te zeggen hebben. Maar meneer Kozzmic durft dat niet aan, typisch oogkleppenpolitiek.
Op donderdag 4 december 2003 23:13 schreef pberends het volgende:[..]
Ik denk alleen wat langere termijn dan jou. Achterlijk naief om het bestaan van buitenaardsen en de invloed daarvan op de poltiek te ontkennen.
quote:Voor sommige zaken moet je inderdaad een open geest hebben. Wat nu achterlijk lijkt, zal over 100 jaar wellicht de normaalste zaak van de wereld zijn. Iedereen heeft zijn muil open over dat dieren gevoel en een wil hebben, maar zodra je die lijn doorzet word je voor achterlijk uitgemaakt.
Op donderdag 4 december 2003 23:14 schreef pberends het volgende:[..]
Dat topic is inderdaad eigenlijk ook te achterlijk voor woorden. Inhoudloos geblaat over onzin. Als ik moderator was ging ie zo dicht. Kan je zien hoe selectief modjes zijn.
quote:Ik eis per direct dat alle topics weer geopend worden.
Op donderdag 4 december 2003 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Voor sommige zaken moet je inderdaad een open geest hebben. Wat nu achterlijk lijkt, zal over 100 jaar wellicht de normaalste zaak van de wereld zijn. Iedereen heeft zijn muil open over dat dieren gevoel en een wil hebben, maar zodra je die lijn doorzet word je voor achterlijk uitgemaakt.
De politiek is dus nu dat dieren hun kop moeten houden en gewoon verder mishandeld en misbruikt kunnen worden. Wij mensen beslissen wel even. Oogkleppenpolitiek en hypocrisie dus.
Maar je hebt wel gelijk
quote:Ach, sommige mensen kunnen hun geest niet losmaken van actualiteit, huidige regels etc. Dat zo'n arrogante mod het dichtmaakt met argumenten als " geen inzicht in" " geen niveau" etc. is een belediging voor iemand's intellect. Kozzmic, heb je eigenlijk wel diploma's?
Op donderdag 4 december 2003 23:21 schreef pberends het volgende:[..]
Ik eis per direct dat alle topics weer geopend worden.
Maar je hebt wel gelijk
quote:Gooi het eruit, prachtig! Net zoals Pronk geërgerd reageerde op de pers na het Sebrenica-rapportgezeik!
Op donderdag 4 december 2003 23:27 schreef Kozzmic het volgende:
Ik begin dit echt een beetje zat te worden. Ik ben verdomme geen kleuterleider die de hele dag een beetje achter jullie hol de rotzooi moet opruimen. Als je gein wil trappen zoek je maar een ander forum.
quote:Kom op zeg, jij komt aan mijn intellect. Dat mag ik verdedigen.
Op donderdag 4 december 2003 23:27 schreef Kozzmic het volgende:
Ik begin dit echt een beetje zat te worden. Ik ben verdomme geen kleuterleider die de hele dag een beetje achter jullie hol de rotzooi moet opruimen. Als je gein wil trappen zoek je maar een ander forum.
quote:Intellect?
Op donderdag 4 december 2003 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kom op zeg, jij komt aan mijn intellect. Dat mag ik verdedigen.
Jullie gebruiken POL als onzin. En als er kritiek op komt is het enige weerwoord dat een ander geen humor heeft.
Newsflash! Jullie zijn niet grappig.
quote:En wie ben jij nou weer?
Op donderdag 4 december 2003 23:36 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Intellect?
Jullie gebruiken POL als onzin. En als er kritiek op komt is het enige weerwoord dat een ander geen humor heeft.
Newsflash! Jullie zijn niet grappig.
quote:Humorloos is idd een woord wat jullie zouden moeten kennen ja.
Op donderdag 4 december 2003 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En wie ben jij nou weer?
Het topic werd anders behoorlijk humorloos afgesloten, hij lokt daarmee verweer uit. Lijkt mij logisch.
quote:Aha. Het was dus humorvol om het topic met drogredenen en onheuse verwijten te sluiten. Nou. Hahahahaha.
Op donderdag 4 december 2003 23:39 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Humorloos is idd een woord wat jullie zouden moeten kennen ja.
quote:huilie
Op donderdag 4 december 2003 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Aha. Het was dus humorvol om het topic met drogredenen en onheuse verwijten te sluiten. Nou. Hahahahaha.
quote:Jij hebt meer humor zo te zien. Zelfs Kozzmic kan op onze humor lachen
Op donderdag 4 december 2003 23:39 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Humorloos is idd een woord wat jullie zouden moeten kennen ja.
quote:Pubertje, ga terug naar waar je normaal post. Woorden als "huilie" komen niet bijster intelligent over.
Op donderdag 4 december 2003 23:44 schreef NorthernStar het volgende:[..]
huilie
quote:Ik ga slapen, maar drink on!
Op donderdag 4 december 2003 23:45 schreef du_ke het volgende:
* du_ke pakt biertje erbij en houdt MED in de gaten.
quote:Oke
Op donderdag 4 december 2003 23:46 schreef Kozzmic het volgende:
Kunnen we even ophouden hier?
quote:Tja, als dat het gevolg is, omdat ik mij hier louter kom verdedigen.
Op donderdag 4 december 2003 23:45 schreef du_ke het volgende:
* du_ke pakt biertje erbij en houdt MED in de gaten.
quote:Om eerlijk te zijn zat ik ook te twijfelen om dat dieren-topic op slot te gooien. Mensen moeten minimaal 18 zijn voordat ze mogen stemmen. Een dier zou dan het niveau van een achttienjarige moeten hebben om te stemmen. Dat lijkt me niet echt realistisch, ook niet over 100 jaar. En de filosofie daarover zou dan beter in het cafe passen. Bekijk het ook eens van onze kant en tel het aantal gesloten topics van vandaag en gisteren. En dan met name de onzintopics. Dat kan voor sommige users -met name pberends- leuk zijn maar voor Kozzmic en mij is de lol er wel zo'n beetje af. Af en toe een geintje moet kunnen maar dit is een overkill.
Op donderdag 4 december 2003 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ach, sommige mensen kunnen hun geest niet losmaken van actualiteit, huidige regels etc. Dat zo'n arrogante mod het dichtmaakt met argumenten als " geen inzicht in" " geen niveau" etc. is een belediging voor iemand's intellect.
Bij deze dus ook van mij een waarschuwing.
quote:Ik word dus verantwoordelijk geacht voor het openen van topics door anderen? Dit was misschien mijn 6e topic in een jaar tijd.
Op vrijdag 5 december 2003 00:07 schreef sizzler het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn zat ik ook te twijfelen om dat dieren-topic op slot te gooien. Mensen moeten minimaal 18 zijn voordat ze mogen stemmen. Een dier zou dan het niveau van een achttienjarige moeten hebben om te stemmen. Dat lijkt me niet echt realistisch, ook niet over 100 jaar. En de filosofie daarover zou dan beter in het cafe passen. Bekijk het ook eens van onze kant en tel het aantal gesloten topics van vandaag en gisteren. En dan met name de onzintopics. Dat kan voor sommige users -met name pberends- leuk zijn maar voor Kozzmic en mij is de lol er wel zo'n beetje af. Af en toe een geintje moet kunnen maar dit is een overkill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |