Mailen mag ook, kozzmic@fok.nl of sizzler@fok.nl.
Achtergrondinfo: Normen & Waarden van het Politieke Forum
quote:Als er een politieke link is!
Op dinsdag 2 december 2003 15:33 schreef pberends het volgende:[..]
pberends maakt alle problemen bespreekbaar
Jammer dat de grote boze Kozzmic er nog is
zal ik zometeen een topic over mastrubatie openen?
quote:Om er toch maar even serieus op in te gaan....
Op dinsdag 2 december 2003 15:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Kom niet aan links en waag het niet ze niet sociaal te noemen!
Flauwekul. Een kritisch topic is prima. Topics openen om het openen en loos geblaat zonder argumentatie of onderliggende feiten niet. Ik heb weinig trek meer in de situatie die we ruim een jaar geleden hadden in POL (en voorloper PCH); het merendeel van de topics liep uit op een oeverloze links/rechts-discussie waarin alleen maar vooroordelen geuit werden, users die wel geinteresseerd waren in een serieuze discussie werden overschreeuwd door one-liners en bleven steeds meer weg.
Een mening mag kritisch zijn, een mening mag dom zijn, maar laat wel zien hoe je aan die mening komt. Of neem een actueel nieuwsfeit als uitgangspunt en plaats daar je eigen mening bij. Dat is het uitgangspunt voor een goede discussie en dus een voorwaarde voor een openingspost.
Ter vergelijking, niet alleen inhoudsloos anti-links geblaat gaat op slot:
Verkiezing Pim Fortuyn awards op internet
Stuur Balkenende naar huis
Gastarbeiders...
quote:Mhoaw, m'n beargumentatie was weer 'columnachtig' (c) bedoeld, maar je snapt mijn stelling wel. En je snapt ook wel terecht waarom ik deze vraag ter discussie stel. Topic was zeer serieus bedoeld.
Op dinsdag 2 december 2003 15:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Om er toch maar even serieus op in te gaan....
Flauwekul. Een kritisch topic is prima. Topics openen om het openen en loos geblaat zonder argumentatie of onderliggende feiten niet. Ik heb weinig trek meer in de situatie die we ruim een jaar geleden hadden in POL (en voorloper PCH); het merendeel van de topics liep uit op een oeverloze links/rechts-discussie waarin alleen maar vooroordelen geuit werden, users die wel geinteresseerd waren in een serieuze discussie werden overschreeuwd door one-liners en bleven steeds meer weg.
Een mening mag kritisch zijn, een mening mag dom zijn, maar laat wel zien hoe je aan die mening komt. Of neem een actueel nieuwsfeit als uitgangspunt en plaats daar je eigen mening bij. Dat is het uitgangspunt voor een goede discussie en dus een voorwaarde voor een openingspost.
Gastarbeiders...
(c) pberends
quote:Zit wat in, maar:
Op dinsdag 2 december 2003 15:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Om er toch maar even serieus op in te gaan....
Gastarbeiders...
1. Spam moet sowieso gesloten worden.
2. Leuke one-liner-users haken ook af als het te serieus wordt. Het gaat om het goede evenwicht. Daarom dus wel okay dat je waarschuwt en niet gelijk laat bannen.
3. Politiek is vaak ook bestrijding van je tegenstander, tenzij een computer politiek overneemt met voorgeprogrammeerde regels waar democratisch voor gestemd is. Ik denk dat het vaak een links-rechts discussie zal blijven, dat zit in de mens. Tot op bepaalde hoogte zijn mensen met argumenten te overtuigen, voor de rest blijven ze hun eigen referentiekader trouw.
4. Humor moet wat mij betreft een onderdeel kunnen blijven. Niet voor niks is politiek een dankbaar onderwerp van satire en spot.
5. Topics waar veel op wordt gereageerd maken schijnbaar iets los bij users. Het is goed als iemand zo'n discussie aanzwengelt, ook al kan het er dan verhit aan toe gaan. Probleem is vaak dat mensen niet tegen de hitte kunnen (if you can't stand the heat...) en dat de discussie dan verzandt in gescheld. Dat ligt echter niet aan de TS, maar aan de users. Een topic sluiten is dan in feite ook de verkeerde user aanpakken.
6. etc.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zit wat in, maar:
1. Spam moet sowieso gesloten worden.
2. Leuke one-liner-users haken ook af als het te serieus wordt. Het gaat om het goede evenwicht. Daarom dus wel okay dat je waarschuwt en niet gelijk laat bannen.
3. Politiek is vaak ook bestrijding van je tegenstander, tenzij een computer politiek overneemt met voorgeprogrammeerde regels waar democratisch voor gestemd is. Ik denk dat het vaak een links-rechts discussie zal blijven, dat zit in de mens. Tot op bepaalde hoogte zijn mensen met argumenten te overtuigen, voor de rest blijven ze hun eigen referentiekader trouw.
4. Humor moet wat mij betreft een onderdeel kunnen blijven. Niet voor niks is politiek een dankbaar onderwerp van satire en spot.
5. Topics waar veel op wordt gereageerd maken schijnbaar iets los bij users. Het is goed als iemand zo'n discussie aanzwengelt, ook al kan het er dan verhit aan toe gaan. Probleem is vaak dat mensen niet tegen de hitte kunnen (if you can't stand the heat...) en dat de discussie dan verzandt in gescheld. Dat ligt echter niet aan de TS, maar aan de users. Een topic sluiten is dan in feite ook de verkeerde user aanpakken.
6. etc.
ook een kusje van m'n schoondochter.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:47 schreef pberends het volgende:[..]
![]()
![]()
ook een kusje van m'n schoondochter.
quote:ramptoeristpost
Op dinsdag 2 december 2003 15:48 schreef Sidekick het volgende:
terugvindpost
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:48 schreef Sidekick het volgende:
terugvindpost
"Rijst bij mij de vraag of de metafoor van ventieldoppenbeleid vs. pianobeleid wel een correcte is..."
Borrelpraat?
quote:Krijg je nu ook zegeltjes bij ieder voortijdig afgesloten topic?
Op donderdag 4 december 2003 13:20 schreef pberends het volgende:
Pianobeleid"Rijst bij mij de vraag of de metafoor van ventieldoppenbeleid vs. pianobeleid wel een correcte is..."
Borrelpraat?
quote:Ja. Dit kan je toch niet nuchter bedenken?
Pianobeleid"Rijst bij mij de vraag of de metafoor van ventieldoppenbeleid vs. pianobeleid wel een correcte is..."
Borrelpraat?
quote:Nee, maar wel een pepernoot van de slotjespiet.
Op donderdag 4 december 2003 13:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Krijg je nu ook zegeltjes bij ieder voortijdig afgesloten topic?
![]()
![]()
![]()
quote:* pberends boert in sizzler's gezicht... en hoefeel hep ic ob?
Op donderdag 4 december 2003 13:25 schreef sizzler het volgende:[..]
Ja. Dit kan je toch niet nuchter bedenken?
quote:Was een quote van Herostratos trouwens, wat bazel ik nou
Op donderdag 4 december 2003 13:42 schreef pberends het volgende:[..]
* pberends boert in sizzler's gezicht... en hoefeel hep ic ob?
quote:Ik had het topic niet eens gelezen
Borrelpraat?
quote:Ik had ook al het idee dat het niks was, toen ik de topictitel las.
Op donderdag 4 december 2003 13:44 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik had het topic niet eens gelezen
.
quote:
Op donderdag 4 december 2003 13:57 schreef freako het volgende:[..]
Ik had ook al het idee dat het niks was, toen ik de topictitel las.
.
quote:Hallo, wat ben jij voor anti-pianofetishist?
Op donderdag 4 december 2003 13:44 schreef du_ke het volgende:[..]
Ik had het topic niet eens gelezen
.
Kozzmic, jij gaat ervanuit dat het geblaat is, maar net als dit topic van pberends Buitenaardse politiek Nederland is het interessant om er eens over te filosoferen. Waarom zou men anders een partij van de dieren oprichten?
quote:...geeft het topic ook niet echt niveau mee.
Op donderdag 4 december 2003 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:Moet intelligentie de boventoon voeren om politiek te bezigen? Getuige de bezetting van de TK schijnbaar niet.
quote:Aha. In welk opzicht heb ik geen inzicht in capaciteiten?
Op donderdag 4 december 2003 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Ja, dat topic over buitenaardse politiek had inderdaad ook wel dicht gekund. Maar een topic over dieren in de politiek heeft niets met politiek te maken; je hebt geen enkel inzicht in capaciteiten, je kunt geen beargumenteerde uitspraken doen over de vraagstelling, en een opmerking als...
[..]...geeft het topic ook niet echt niveau mee.
quote:Ik denk alleen wat langere termijn dan jou. Achterlijk naief om het bestaan van buitenaardsen en de invloed daarvan op de poltiek te ontkennen.
Op donderdag 4 december 2003 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Ja, dat topic over buitenaardse politiek had inderdaad ook wel dicht gekund. Maar een topic over dieren in de politiek heeft niets met politiek te maken; je hebt geen enkel inzicht in capaciteiten, je kunt geen beargumenteerde uitspraken doen over de vraagstelling, en een opmerking als...
[..]...geeft het topic ook niet echt niveau mee.
quote:Dat topic is inderdaad eigenlijk ook te achterlijk voor woorden. Inhoudloos geblaat over onzin. Als ik moderator was ging ie zo dicht. Kan je zien hoe selectief modjes zijn.
Op donderdag 4 december 2003 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Partij van de DierenKozzmic, jij gaat ervanuit dat het geblaat is, maar net als dit topic van pberends Buitenaardse politiek Nederland is het interessant om er eens over te filosoferen. Waarom zou men anders een partij van de dieren oprichten?
quote:Zelfs als ze bestaan, wat zou de invloed van ons hier op Fok er op zijn
Op donderdag 4 december 2003 23:13 schreef pberends het volgende:[..]
Ik denk alleen wat langere termijn dan jou. Achterlijk naief om het bestaan van buitenaardsen en de invloed daarvan op de poltiek te ontkennen.
quote:Precies, in een verre toekomst zullen dieren wellicht ook wat te zeggen hebben. Maar meneer Kozzmic durft dat niet aan, typisch oogkleppenpolitiek.
Op donderdag 4 december 2003 23:13 schreef pberends het volgende:[..]
Ik denk alleen wat langere termijn dan jou. Achterlijk naief om het bestaan van buitenaardsen en de invloed daarvan op de poltiek te ontkennen.
quote:Voor sommige zaken moet je inderdaad een open geest hebben. Wat nu achterlijk lijkt, zal over 100 jaar wellicht de normaalste zaak van de wereld zijn. Iedereen heeft zijn muil open over dat dieren gevoel en een wil hebben, maar zodra je die lijn doorzet word je voor achterlijk uitgemaakt.
Op donderdag 4 december 2003 23:14 schreef pberends het volgende:[..]
Dat topic is inderdaad eigenlijk ook te achterlijk voor woorden. Inhoudloos geblaat over onzin. Als ik moderator was ging ie zo dicht. Kan je zien hoe selectief modjes zijn.
quote:Ik eis per direct dat alle topics weer geopend worden.
Op donderdag 4 december 2003 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Voor sommige zaken moet je inderdaad een open geest hebben. Wat nu achterlijk lijkt, zal over 100 jaar wellicht de normaalste zaak van de wereld zijn. Iedereen heeft zijn muil open over dat dieren gevoel en een wil hebben, maar zodra je die lijn doorzet word je voor achterlijk uitgemaakt.
De politiek is dus nu dat dieren hun kop moeten houden en gewoon verder mishandeld en misbruikt kunnen worden. Wij mensen beslissen wel even. Oogkleppenpolitiek en hypocrisie dus.
Maar je hebt wel gelijk
quote:Ach, sommige mensen kunnen hun geest niet losmaken van actualiteit, huidige regels etc. Dat zo'n arrogante mod het dichtmaakt met argumenten als " geen inzicht in" " geen niveau" etc. is een belediging voor iemand's intellect. Kozzmic, heb je eigenlijk wel diploma's?
Op donderdag 4 december 2003 23:21 schreef pberends het volgende:[..]
Ik eis per direct dat alle topics weer geopend worden.
Maar je hebt wel gelijk
quote:Gooi het eruit, prachtig! Net zoals Pronk geërgerd reageerde op de pers na het Sebrenica-rapportgezeik!
Op donderdag 4 december 2003 23:27 schreef Kozzmic het volgende:
Ik begin dit echt een beetje zat te worden. Ik ben verdomme geen kleuterleider die de hele dag een beetje achter jullie hol de rotzooi moet opruimen. Als je gein wil trappen zoek je maar een ander forum.
quote:Kom op zeg, jij komt aan mijn intellect. Dat mag ik verdedigen.
Op donderdag 4 december 2003 23:27 schreef Kozzmic het volgende:
Ik begin dit echt een beetje zat te worden. Ik ben verdomme geen kleuterleider die de hele dag een beetje achter jullie hol de rotzooi moet opruimen. Als je gein wil trappen zoek je maar een ander forum.
quote:Intellect?
Op donderdag 4 december 2003 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kom op zeg, jij komt aan mijn intellect. Dat mag ik verdedigen.
Jullie gebruiken POL als onzin. En als er kritiek op komt is het enige weerwoord dat een ander geen humor heeft.
Newsflash! Jullie zijn niet grappig.
quote:En wie ben jij nou weer?
Op donderdag 4 december 2003 23:36 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Intellect?
Jullie gebruiken POL als onzin. En als er kritiek op komt is het enige weerwoord dat een ander geen humor heeft.
Newsflash! Jullie zijn niet grappig.
quote:Humorloos is idd een woord wat jullie zouden moeten kennen ja.
Op donderdag 4 december 2003 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
En wie ben jij nou weer?
Het topic werd anders behoorlijk humorloos afgesloten, hij lokt daarmee verweer uit. Lijkt mij logisch.
quote:Aha. Het was dus humorvol om het topic met drogredenen en onheuse verwijten te sluiten. Nou. Hahahahaha.
Op donderdag 4 december 2003 23:39 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Humorloos is idd een woord wat jullie zouden moeten kennen ja.
quote:huilie
Op donderdag 4 december 2003 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Aha. Het was dus humorvol om het topic met drogredenen en onheuse verwijten te sluiten. Nou. Hahahahaha.
quote:Jij hebt meer humor zo te zien. Zelfs Kozzmic kan op onze humor lachen
Op donderdag 4 december 2003 23:39 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Humorloos is idd een woord wat jullie zouden moeten kennen ja.
quote:Pubertje, ga terug naar waar je normaal post. Woorden als "huilie" komen niet bijster intelligent over.
Op donderdag 4 december 2003 23:44 schreef NorthernStar het volgende:[..]
huilie
quote:Ik ga slapen, maar drink on!
Op donderdag 4 december 2003 23:45 schreef du_ke het volgende:
* du_ke pakt biertje erbij en houdt MED in de gaten.
quote:Oke
Op donderdag 4 december 2003 23:46 schreef Kozzmic het volgende:
Kunnen we even ophouden hier?
quote:Tja, als dat het gevolg is, omdat ik mij hier louter kom verdedigen.
Op donderdag 4 december 2003 23:45 schreef du_ke het volgende:
* du_ke pakt biertje erbij en houdt MED in de gaten.
quote:Om eerlijk te zijn zat ik ook te twijfelen om dat dieren-topic op slot te gooien. Mensen moeten minimaal 18 zijn voordat ze mogen stemmen. Een dier zou dan het niveau van een achttienjarige moeten hebben om te stemmen. Dat lijkt me niet echt realistisch, ook niet over 100 jaar. En de filosofie daarover zou dan beter in het cafe passen. Bekijk het ook eens van onze kant en tel het aantal gesloten topics van vandaag en gisteren. En dan met name de onzintopics. Dat kan voor sommige users -met name pberends- leuk zijn maar voor Kozzmic en mij is de lol er wel zo'n beetje af. Af en toe een geintje moet kunnen maar dit is een overkill.
Op donderdag 4 december 2003 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ach, sommige mensen kunnen hun geest niet losmaken van actualiteit, huidige regels etc. Dat zo'n arrogante mod het dichtmaakt met argumenten als " geen inzicht in" " geen niveau" etc. is een belediging voor iemand's intellect.
Bij deze dus ook van mij een waarschuwing.
quote:Ik word dus verantwoordelijk geacht voor het openen van topics door anderen? Dit was misschien mijn 6e topic in een jaar tijd.
Op vrijdag 5 december 2003 00:07 schreef sizzler het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn zat ik ook te twijfelen om dat dieren-topic op slot te gooien. Mensen moeten minimaal 18 zijn voordat ze mogen stemmen. Een dier zou dan het niveau van een achttienjarige moeten hebben om te stemmen. Dat lijkt me niet echt realistisch, ook niet over 100 jaar. En de filosofie daarover zou dan beter in het cafe passen. Bekijk het ook eens van onze kant en tel het aantal gesloten topics van vandaag en gisteren. En dan met name de onzintopics. Dat kan voor sommige users -met name pberends- leuk zijn maar voor Kozzmic en mij is de lol er wel zo'n beetje af. Af en toe een geintje moet kunnen maar dit is een overkill.
quote:Neenee, ik bedoelde dat in de zin van: bekijk het ook eens van onze kant.
Op vrijdag 5 december 2003 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik word dus verantwoordelijk geacht voor het openen van topics door anderen?
Truste.
quote:Nou vooruit dan maar! Welterusten!
Op vrijdag 5 december 2003 00:14 schreef sizzler het volgende:[..]
Neenee, ik bedoelde dat in de zin van: bekijk het ook eens van onze kant.
Truste.
quote:Ik weet dat je fftjes moet doen alsof je een strenge meester bent, maar vandaag ga ik 3 serieuze topics openen!
Op vrijdag 5 december 2003 00:12 schreef sizzler het volgende:
@pberends: een topicopenban is voor POL nog niet mogelijk. De enige sanctie die we dus hebben is een POL-ban. En daar zit je aardig dicht tegenaan.Bij deze dus ook van mij een waarschuwing.
quote:Extra inkomensbelasting voor...
Op vrijdag 5 december 2003 00:12 schreef sizzler het volgende:
@pberends: een topicopenban is voor POL nog niet mogelijk. De enige sanctie die we dus hebben is een POL-ban. En daar zit je aardig dicht tegenaan.Bij deze dus ook van mij een waarschuwing.
quote:Wat een onzin. Het tonen van disrespect tegen een persoon is volgens mij geen criterium. Dat je daarover moet klikken hier is jammer, je had ook een goed argument kunnen geven in de topic zelf.
Op vrijdag 5 december 2003 14:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wil graag mijn ergernis uitspreken over Wie denkt er nog weleens aan Pim Fortuyn?
en ene Donstefano. Deze heerschappen tonen geen enkel respect. Graag aktie.
quote:Dat argument is gegeven, maar jij vindt het nodig om door te trollen en klieren samen met je respectloze vriendjes. Je spot met doden en daar ben ik althans niet van gediend.
Op vrijdag 5 december 2003 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Wat een onzin. Het tonen van disrespect tegen een persoon is volgens mij geen criterium. Dat je daarover moet klikken hier is jammer, je had ook een goed argument kunnen geven in de topic zelf.
KirmiziBeyaz, svp wat normaler gaan gedragen in discussies. Ik begrijp wel dat jij ook wel eens wat minder subtiele posts naar je hoofd krijgt, maar dat betekent nog niet dat je terug moet gaan trollen. Volgens mij kun je het prima inhoudelijk af.
quote:Dank.
Op vrijdag 5 december 2003 15:25 schreef Kozzmic het volgende:
Topic is inmiddels reeds gesloten. Zie ook de sluitpost.KirmiziBeyaz, svp wat normaler gaan gedragen in discussies. Ik begrijp wel dat jij ook wel eens wat minder subtiele posts naar je hoofd krijgt, maar dat betekent nog niet dat je terug moet gaan trollen. Volgens mij kun je het prima inhoudelijk af.
quote:Kijk, daar zat ik ook aan te denken. Bannen of topic sluiten. Maar ja, ik heb er wel vrede mee.
Op vrijdag 5 december 2003 15:32 schreef sjun het volgende:
Ik vind het bijzonder jammer dat kinderlijk geklier of beloond werd door het sluiten van de voor deze kinderen onwelgevallige draad die hierboven al even werd genoemd. De volgende keer kan er weer soortgelijk gedrag van hen verwacht worden omdat het werd beloond in plaats van gesanctioneerd.
quote:Het is niet alleen de laatste reacties, de minder subtiele reacties lopen al door het hele topic heen en kwamen niet alleen van users die zich opstellen als anti-Fortuyn (wel voornamelijk, maar goed). Overigens vind ik de openingspost ook al niet erg veel meegeven tot een inhoudelijke discussie. En een slotje wil niet zeggen dat ik geen notes heb gezet.
Op vrijdag 5 december 2003 15:32 schreef sjun het volgende:
Ik vind het bijzonder jammer dat kinderlijk geklier of beloond werd door het sluiten van de voor deze kinderen onwelgevallige draad die hierboven al even werd genoemd. De volgende keer kan er weer soortgelijk gedrag van hen verwacht worden omdat het werd beloond in plaats van gesanctioneerd.
Ik ben overigens niet zo voor meteen maar bannen, dat zie ik als een uiterste maatregel als iemand zich echt weinig lijkt aan te trekken van de geschreven policy-regels en de ongeschreven fatsoensregels.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 05-12-2003 15:41]
Dit is ronduit belachelijk, ik open een topic zodat mensen zoals jou er een mening over kunnen posten. Ik stel me alleen neutraal op door er geen mening bij te zetten. Echt van de zotte is dit.
quote:Waarom open je een topic als je 'neutraal' tegenover dat nieuws staat? Het is hier geen sport wie de meeste topics kan openen of wie de meeste nieuwsdumps doet. Als je nieuws onder de aandacht wilt brengen kun je dat op de Frontpage submitten. Hier (zowel in POL, OOG als in de meeste andere fora) verwachten we van je dat je wat meer aan een topic meegeeft; als je een discussie over een onderwerp wilt is het minste dat je kunt geven een eigen mening.
Op zaterdag 6 december 2003 16:26 schreef pberends het volgende:
Ruzie in SP-fractie om loonDit is ronduit belachelijk, ik open een topic zodat mensen zoals jou er een mening over kunnen posten. Ik stel me alleen neutraal op door er geen mening bij te zetten. Echt van de zotte is dit.
quote:Het is geen wedstrijdje. Dat ik op hetzelfde moment over hetzelfde bericht een topic opende is toeval, maar ook als er geen 2e topic was had ik die van pberends gesloten.
Op zaterdag 6 december 2003 16:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pberends was duidelijk eerder.
Ik geef toe dat er een eigen mening bij had gemoeten, maar dit is wel dubieus te noemen.
quote:Een eigen mening ontbrak, eens.
Op zaterdag 6 december 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is geen wedstrijdje. Dat ik op hetzelfde moment over hetzelfde bericht een topic opende is toeval, maar ook als er geen 2e topic was had ik die van pberends gesloten.
quote:Uit de slotchat:
Op zaterdag 6 december 2003 16:32 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is geen wedstrijdje. Dat ik op hetzelfde moment over hetzelfde bericht een topic opende is toeval, maar ook als er geen 2e topic was had ik die van pberends gesloten.
"Who cares, ik ben net Maurice de Hond, lekker peilen zonder zelf (in het begin) een mening te hebben. Kan toch. Sinds wanneer is dat verboden op Fok? Of moet er voortaan een -smiley onder zetten?"
Snap niet wat er mis mee is. Er worden amper topics geopend, doet iemand het, is er nog steeds gezeik van modjes. Net of die alleen topics sluiten zodat ze wat te doen hebben of willen laten zien alsof ze iets doen. Echt waardeloos.
quote:Ach, zodra een mod zijn mod-beslissing maar uit kan leggen -zoals in dit geval- kan je redelijk objectief een beslissing nemen ookal post je zelf als user mee.
Op zaterdag 6 december 2003 16:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Een eigen mening ontbrak, eens.
Toch vind ik het in dit soort gevallen wel wat jammer dat een Mod zelf ook als user kan fungeren. Dat brengt de onafhankelijkheid wel in discussie. Verder snap ik de redenering wel.
quote:[POLdiscussie] Eisen aan het openen van een topic
Op zaterdag 6 december 2003 16:38 schreef pberends het volgende:Snap niet wat er mis mee is. Er worden amper topics geopend, doet iemand het, is er nog steeds gezeik van modjes. Net of die alleen topics sluiten zodat ze wat te doen hebben of willen laten zien alsof ze iets doen. Echt waardeloos.
Vrijwel iedereen is het met je oneens.
quote:Kan toch. Jammer dan.
Op zaterdag 6 december 2003 16:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
[POLdiscussie] Eisen aan het openen van een topic
Vrijwel iedereen is het met je oneens.
quote:Uit de FAQ:
Op zaterdag 6 december 2003 16:38 schreef pberends het volgende:[..]
Uit de slotchat:
quote:Wat begrijp je daar niet aan? Dit is al sinds jaar en dag de regel.
En als ik zelf een discussie wil starten?Dan kan dat! Wanneer je een topic opent, verwachten we behalve dat het onderwerp iets met politiek te maken heeft ook dat er een opening tot discussie instaat. Daar bedoelen we mee dat je in ieder geval een eigen onderbouwde mening over het onderwerp deponeert.
Het enkel kopiëren en plakken van een tekst die je elders gevonden hebt wordt niet op prijs gesteld. Een topic openen met alleen een poll als openingspost ook niet. Je mag natuurlijk wel een poll in je openingspost gebruiken als deze dient voor nadere invulling van een inhoudelijke openingspost.p
quote:Er worden genoeg topics geopend die prima voldoen aan de regels. En anders discussieer je toch gewoon mee in lopende topics? Daar zijn er genoeg van. Waarom alleen topics openen?
Snap niet wat er mis mee is. Er worden amper topics geopend, doet iemand het, is er nog steeds gezeik van modjes. Net of die alleen topics sluiten zodat ze wat te doen hebben of willen laten zien alsof ze iets doen. Echt waardeloos.
quote:Sinds wanneer discussier ik niet mee in topics
Op zaterdag 6 december 2003 16:43 schreef sizzler het volgende:[..]
Uit de FAQ:
[..]Wat begrijp je daar niet aan? Dit is al sinds jaar en dag de regel.
[..]Er worden genoeg topics geopend die prima voldoen aan de regels. En anders discussieer je toch gewoon mee in lopende topics? Daar zijn er genoeg van. Waarom alleen topics openen?
quote:Tja, over die mod zal ik mijn mond maar houden...
Op zaterdag 6 december 2003 16:46 schreef pberends het volgende:
Het is btw de schuld van die OOG-mod, gezeik van de lonen van de SP is een nieuwsflits, geen POL-disccusie.
quote:Uit de OOG-policy...
Op zaterdag 6 december 2003 16:46 schreef pberends het volgende:
Het is btw de schuld van die OOG-mod, gezeik van de lonen van de SP is een nieuwsflits, geen POL-disccusie.
quote:By the way, je hebt mail.
Met Het Oog Op Het Nieuws (kortweg OOG) is het forum binnen Fok! waar je wat diepgaander kunt discussiëren over algemeen nieuws in binnen- en buitenland. Hierop geldt 1 uitzondering:Discussies m.b.t. de politiek vinden plaats in het forum Politiek (POL).
[...]
Zoals gezegd, dit is een discussieforum. Wanneer je post in een topic wordt er dan ook verwacht dat je post redelijkerwijs met het onderwerp te maken heeft, en iets bijdraagt aan de lopende discussie, zoals feiten, aanvullingen en (onderbouwde) meningen.
Met betrekking tot de openingspost hebben we besloten om hier een wijziging in de policy aan te brengen: Je openingspost moet uitnodigen tot een discussie en mag niet eindigen met een simpele dooddoener of one-liner.
De huisregels/FAQ van 'Met het Oog op het Nieuws'.
quote:Oh oh!
Op zaterdag 6 december 2003 16:54 schreef Kozzmic het volgende:
By the way, je hebt mail.
Of een huwelijksaanzoek?
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:54 schreef Kozzmic het volgende:By the way, je hebt mail.
Mijn ramptoerist-terugvindpost heeft eindelijk effect.
quote:Ik houd wel een beetje van hem hoor...
Op zaterdag 6 december 2003 16:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Oh oh!
Of een huwelijksaanzoek?
Een beetje dan. Hij doet me aan mijn zoon van 2 denken.
quote:Had je nog kadootjes over van gisteren, die je zoontje te kinderachtig vond?
Op zaterdag 6 december 2003 17:00 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik houd wel een beetje van hem hoor...
Een beetje dan. Hij doet me aan mijn zoon van 2 denken.
quote:Belachelijk ik moet me gaan gedragen
Op zaterdag 6 december 2003 16:54 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Uit de OOG-policy...
[..]By the way, je hebt mail.
Maar toch een voor Kozzmic. Ik zal wat braver zijn
quote:Stouterik!
Op zaterdag 6 december 2003 17:55 schreef pberends het volgende:[..]
Belachelijk ik moet me gaan gedragen
Maar toch een
voor Kozzmic. Ik zal wat braver zijn
quote:Slijmerd!
Op zondag 7 december 2003 00:25 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing for Kozzmic / Paul de Leeuw - Ik Heb Je Lief.mp3
quote:Een uitnodiging in het polcafé lijkt me zelfs niet verstandig.
Op maandag 8 december 2003 01:45 schreef sjun het volgende:
Kan er hier ff een modje kijken opdat we het Frontpageniveau blijven ontstijgen?
Helaas verkl*ten reeds weer enkele onverlaten je inspanningen
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 08-12-2003 02:03]
quote:Jij bedankt voor de tip.
Op maandag 8 december 2003 02:02 schreef sjun het volgende:
Vlotte service Sizzler, mijn complimenten.
POL-ban graag voor deze mafkees, anders ga ik ook weer de mafkees uithangen
Het is toch te asociaal voor woorden dat je voor rascist uitgemaakt wordt als je pragmatisch bent.
quote:Waar wordt je voor racist uitgemaakt dan?
Op maandag 8 december 2003 19:05 schreef pberends het volgende:
Kinderbijslag allochtonen beperkenPOL-ban graag voor deze mafkees, anders ga ik ook weer de mafkees uithangen
![]()
Het is toch te asociaal voor woorden dat je voor rascist uitgemaakt wordt als je pragmatisch bent.
quote:Kinderbijslag allochtonen beperken ; bij wijze van spreken.
Op maandag 8 december 2003 19:55 schreef sizzler het volgende:[..]
Waar wordt je voor racist uitgemaakt dan?
quote:Valt wel mee hoor. JIJ BENT EEN VUILE RACIST!
Op maandag 8 december 2003 20:36 schreef pberends het volgende:[..]
Kinderbijslag allochtonen beperken ; bij wijze van spreken.
Kijk, dat is pas duidelijk.
quote:Sorry, iets te ver gezocht om te bannen.
Op maandag 8 december 2003 20:36 schreef pberends het volgende:[..]
Kinderbijslag allochtonen beperken ; bij wijze van spreken.
quote:Verwijder die mafkees-reactie dan ook maar. Ik leg duidelijk uit dat ik disriminatie-oneliners niet wil horen, want dat heb ik al uitgelegd, tenzij goed beargumenteerd.
Op maandag 8 december 2003 20:54 schreef sizzler het volgende:[..]
Sorry, iets te ver gezocht om te bannen.
Maar de overige offtopicreacties heb ik voor je weggehaald.
Mede verwijzend naar dit: [Feedback] Modderen in Politiek
Waarmee ik wil aangeven dat discussies doelbewust verkloot worden en dat de sanctie het sluiten van een topic is i.p.v. een reprimande aan de verkloters.
quote:Vreemd, ik ben het anders niet die telkens op de man probeert te spelen en reacties probeert te ontlokken. Jammer dat je hier je beklag moet doen. Niet echt bevorderend voor de discussie.
Op maandag 8 december 2003 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Discussies worden gesloopt met dit soort onbeargumenteerde one-liners: Michiel Smit & NieuwRechts extreem?Mede verwijzend naar dit: [Feedback] Modderen in Politiek
Waarmee ik wil aangeven dat discussies doelbewust verkloot worden en dat de sanctie het sluiten van een topic is i.p.v. een reprimande aan de verkloters.
quote:Het is niet de eerste keer dat je de vermoorde onschuld komt spelen...
Op maandag 8 december 2003 21:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Vreemd, ik ben het anders niet die telkens op de man probeert te spelen en reacties probeert te ontlokken. Jammer dat je hier je beklag moet doen. Niet echt bevorderend voor de discussie.
zie ook: [Feedback] Modderen in Politiek
Goedzo KirmiziBeyaz, het is je wederom gelukt een topic om zeep te helpen, zonder argumenten aan te dragen. Alleen wat blaten en ruzie uitlokken was genoeg. En wie is de dupe? Juist, de personen die WEL met argumenten wisten discussie te voeren. Bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door Aaahikwordgek op 08-12-2003 21:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |